View Full Version : Το νούμερο 35 (1979-2013)
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο (θα μπορούσε να ήταν εναλλακτικά ο τίτλος)
Μια αγγελία ,δυο τρεις φωτογραφίες μερικά στοιχεία που μπέρδευαν , μάρκα - όψη - χρονιά
κυκλοφορίας άλλα αντί άλλων. Κάτω όμως από το άσχετο κουστούμι που δεν μπορούσε να κρύψει
τελείως τον μοναδικό σκελετό κρυβόταν ένα από τα ιστορικότερα μηχανάκια των Ελληνικών
αγώνων ταχύτητας.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Αρχές Αυγούστου ετοιμάζομαι για διακοπές και για
να περάσει η ώρα χαζεύω αγγελίες για μηχανάκια παρ' όλη την απόφασή μου ότι έχω πια αρκετά.
Την στιγμή εκείνη πέφτω πάνω σε ένα SB3 (Bimota) του 99 ... με ένα πολύ μοντέρνο κουστούμι
σχεδόν κάτω από την μύτη μου στην Αγία Παρασκευή. Τηλέφωνο στον Γιάννη τον κολλητό που
εκείνες τις μέρες παραθέριζε στην Πάρο και η ανακοίνωσή μου “σου βρήκα μηχανάκι ρε” έτυχε
πρώτα μιας ευγενικής αλλά μάλλον χλιαρής αντίδρασης...
Το δεύτερο τηλ ήταν στον επίσης Γιάννη που είχε βάλει την αγγελία (παρεμπιπτόντως μέλος του
φόρουμ) που άρχισε να μου ξετυλίγει το κουβάρι .Ραντεβού λοιπόν και επίσκεψη μαζί του στο
μέρος που βρισκόταν το μηχανάκι αφημένο βουβό από τις αρχές του χρόνου. Μαζί μπιτονάκι με
βενζίνη και στάρτερ μπας και την ξυπνήσουμε (τελικά δεν καταδέχτηκε τίποτα από τα δύο η
ρουφιάνα !)
Το μηχανάκι ήταν ιδιοκτησίας φίλου του Γιάννη που δεν είναι πια μαζί μας...
Φτάνουμε λοιπόν εκεί ενώ ο Γιάννης έχει ήδη φροντίσει να με προετοιμάσει για την ενδεχόμενη
στενοχώρια της τωρινής κατάστασης (μιας και οι φωτό της αγγελίας ήταν από τότε που ήταν στα
δικά του χέρια μερικά χρόνια πριν ).Έχω δει κάποιες 100δες μηχανάκια να πωλούνται όλα αυτά τα
χρόνια και αυτό που συνάντησα δεν με τρόμαξε. Το SB3 με το πολύ ιδιαίτερο σύνολο σκελετού και
ψαλιδιού πλαισίωναν μέρη από ένα short stroke 88ρι GSXR 750 με κινητήρα – μπροστινό – ζάντες
όργανα Suzuki ντυμένα με ένα κουστούμι Aprilia και ουρά Ducati. Το μηχανάκι με πληροφόρησε ο
Άρης (Σαπίλας)
είχε εμφανιστεί παλαιότερα (2008) στο φόρουμ. Κλειδί λοιπόν στον διακόπτη τα φωτάκια ανάβουν
μια μιζιά ,δεύτερη και το θηρίο μετά από τα απαραίτητα βηξίματα αρχίζει να μουγκρίζει χωρίς
φρέσκια βενζίνη χωρίς στάρτερ ,σημάδι θεού... Το καβαλάμε λοιπόν με προορισμό το σπίτι του
Γιάννη στην Αγία Παρασκευή (όπου φτάσαμε με μερικά ml λιγότερο λάδι...) για τις πρώτες
περιποιήσεις από τα χέρια του.
Τηλέφωνο έπειτα στον δικό μου Γιάννη αυτόν για τον οποίον προοριζόταν το μηχανάκι που ήταν
ακόμα Πάρο. Εκείνη την εποχή συμπτωματικά παζάρευε μια άλλη κούκλα γεννημένη αυτή το 70
και χρειάστηκε λίγο παραπάνω μπλα μπλα για να πειστεί. Ραντεβού λοιπόν λίγες μέρες μετά οι δύο
Γιάννηδες και τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους.
Ας πάμε όμως τώρα στο ζουμί , για τα Bimota δεν χρειάζεται να πω πολλά υπάρχουν στο διαδίκτυο
τα πάντα. Μιας και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα Suzuki (όπως όταν υποστηρίζεις την ΑΕΚ ένα
πράγμα ) δεν θα μπορούσα παρά να γουστάρω ιδιαίτερα τα Bimota με κινητήρα από Hamamatsu
μεριά ! Το SB3 ήταν ουσιαστικά το δεύτερο μοντέλο που άρχισε να πωλείται μετά το 2ρι με την
πολύ ξεχωριστή ομορφιά και τον υπερκυβισμένο στα 850 κ.εκ. μοτέρ του GS 750.Το SB3 φόρεσε,
φυσική συνέχεια ,τον κινητήρα από το GS 1000.Το SB1 ξεχάστε το καλύτερα γιατί είναι ένα
πανσπάνιο αγωνιστικό μηχανάκι με δίχρονο 500ρι μοτέρ που έχει μόνο θέση σε πολύ ακριβές
συλλογές. Πίσω στο SB3 λοιπόν ,κάπου εκεί στα τέλη της 10ετίας του 70 η Bimota ξεκινά την
παραγωγή των 402 κομματιών με την πρώτη παρτίδα 50 εξ αυτών να προορίζεται για Γερμανία
(SB3D όπου D Deutschland) και μετά για Ιταλία και για αλλού με ταμπελάκι από Ρίμινι. Ένα από
τα πρώτα λοιπόν κομμάτια το νούμερο 35 για την ακρίβεια δραπετεύει από εκείνη την παρτίδα και
επιζητώντας πιο πολύ ήλιο και αρκετά εντονότερη ζωή (βλέπε Τατόι-Ρόδο) αλλάζει ρότα και
καταλήγει ως εκ θαύματος στο 105 της οδού Θηβών στα τέλη του 79.
Συνέχεια στο επόμενο.
298325
298326
Για να γίνει "μαμά" χρειάζεται μια περιουσία...
298327
Takata Dome
28/08/2013, 22:44
Γιατί το μπασταρδέψαν έτσι το κακόμοιρο;
#35 στο πλαισιο, #35 στην πινακιδα ? :uplate:
Bradipous
29/08/2013, 07:56
#35 στο πλαισιο, #35 στην πινακιδα ? :uplate:
Το μονο που μενει ειναι να γινει ιδιοκτησια αυτου (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136866&highlight=%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82) :tooth:
ΠΟΛΥ ομορφο το μαμα...
devil's animal
29/08/2013, 12:01
ωραιο πραπρα...
:beer::beer:
KotsosDR
29/08/2013, 12:12
Καλο !!! Μακαρι να ξαναελθει στη "μαμα" κατασταση ! :beer:
ωραια ιστορια,αναμενουμε:a014:
motomaniac
29/08/2013, 19:15
αναμενω κι εγω! παντα μου αρεσουν οι ιστοριες σου!
guzzistas
29/08/2013, 19:24
Το μονο που μενει ειναι να γινει ιδιοκτησια αυτου (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136866&highlight=%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82) :tooth:
ΠΟΛΥ ομορφο το μαμα...
:bawl:
sapila racing
01/09/2013, 15:05
Eυχομαι να το φτιάξει ο Γιαννης και να γίνει και πιο όμορφο στην πορεία.
Το πλαίσιό του είναι το κάτι άλλο, αλλά τα υπόλοιπα το χαλάνε και δεν μπορεί πλέον να επανέλθει σε μαμα μορφή, εκτός κι αν πέσει το άπειρο χρήμα.
Μπορεί όμως να γίνει όμορφο και ταυτόχρονα μοναδικό και λειτουργικό.
Να κι ενα παράδειγμα, βέβαια μονο οι τροχοί κοστίζουν πανάκριβα, αλλά γίνεται και με άλλους φτηνότερους, τα φρένα δεν ειναι ακριβά, και το αποτέλεσμα δεν είναι άσχημο.
298442
Αναμένουμε την συνέχεια Πάνο. :beer:
notakos600
01/09/2013, 16:06
Γράψε κι άλλα Παναγιώτη, βάλε και φωτογραφίες να γουστάρουμε. :beer:
Καλησπέρα και καλό μήνα βλέπω μαζευόμαστε σιγά σιγά.Αναγκαστικά βλέπω να καταλήγουμε σε κάτι τέτοιο όπως της φωτό σου ή όπως το κόκκινο που βλέπεις από κάτω.
298445
Έχουν βρεθεί κομμάτια του κουστουμιού (όχι όλα δυστυχώς) καθώς επίσης και μεταχειρισμένες Campagnolo (πως τώρα να τις εμπιστευτείς ? )
Βρέθηκε και δότης αλλά ρε γαμώ λυπάμαι να το σφάξω (βεβαίως ο Γιάννης αποφασίζει ).
298446
Το μηχανάκι θα παρουσιαστεί στις ανακατασκευές και στόχος είναι να ξαναμπεί Τατόι (χρέος αυτό νομίζω).
Χρωστάω και το 2ο μέρος της ιστορίας...
MG-KTiNoS
01/09/2013, 16:55
Το μονο που μενει ειναι να γινει ιδιοκτησια αυτου (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136866&highlight=%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82) :tooth:
ΠΟΛΥ ομορφο το μαμα...
:lol:
MG-KTiNoS
01/09/2013, 16:57
Βρέθηκε και δότης αλλά ρε γαμώ λυπάμαι να το σφάξω (βεβαίως ο Γιάννης αποφασίζει ).
λογικό...
:rolleyes:
theofilos888
01/09/2013, 17:05
Πολύ ωραίο το μπουζούκι! Έχει ένας φίλος ενα ίδιο σε πολύ καλύτερη κατάσταση! Λογικό είναι να το λυπάσαι στο σφάξιμο!
motomaniac
01/09/2013, 22:58
μη σφαξετε το σουζουκι!!! του αξιζει καλυτερη μοιρα..
Είχαμε μείνει κάπου στο 80 ,ο Rory ακόμα δεν είχε κατέβει Φιλαδέλφεια (επηρεασμένος εδώ από άλλο άρθρο) στους δρόμους και σε αυτοσχέδιους αγώνες (Αύρα-παραλιακή-Βουλιαγμένης)
έβλεπες και άκουγες boldor - gs 750 και 1000 μεγάλα Kawa και Yamaha RD.Οι αγώνες ταχύτητας γίνονταν κυρίως Ρόδο (από το 77) και λίγοι στο Τατόι χωρίς αυστηρό πρόγραμμα έξη το χρόνο κάποιοι διπλοί μια ταλαιπωρία κατά βάση για αναβάτες μηχανικούς και θεατές (ποιους θεατές τώρα εκτός Αττικής ?) Τα ονόματα λίγο πολύ γνωστά , ο Γκουντούφας στα τελειώματα ο Λέκκας με το Ducati ακόμα άντεχε μετά Παπανδρέου Γεωργακόπουλος Κώστας Παπαγεωργίου και ο Ρούλης από πίσω (ακόμα τους θυμάμαι να κάνουν τα σταντς σε πολλές βιντεοταινίες της εποχής με μηχανές) και άλλοι αναβάτες (δεν προλαβαίνω να αναφερθώ σε όλους ίσως κάποια άλλη στιγμή ) μηχανικοί κατ' επάγγελμα και αργότερα έμποροι στο χώρο.
Στην άσφαλτο δεν γινόταν κάτι άλλο , οι αναβάσεις είχαν τελειώσει χρόνια πριν ,για τα σιρκουί μέσα σε πόλεις δεν το συζητάμε και το ντράγκστερ ακόμα γινόταν ανεπίσημα με το φως του φεγγαριού...
Στους αγώνες οι κατηγορίες ήταν ακόμα δύο , 250 κ.εκ. και ανεξάρτητα. Στα 250 πρωταγωνιστούσαν τα δίχρονα racing συνήθως της Yamaha ενώ στα ανεξάρτητα βρισκόντουσαν
μπλεγμένα racing δίχρονα από 350-750 κ.εκ. μαζί με μεγάλα φτιαγμένα street. Το μπλέξιμο αυτό 2χρόνων και 4χρόνων συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια απλώς από το 84 ξεχώρισαν οι μεταξύ τους βαθμολογίες. Μεγάλα συνεργεία προετοίμαζαν και βελτίωναν μηχανάκια και έπειτα προσπαθούσαν να διαφημιστούν μέσω των αγώνων. Ένα από αυτά ήταν και αυτό των αφών Κουρέτη στο 105 της Θηβών (σημερινό μαγαζί του Καπερνέκα Suzuki από τότε) που έφερε στην Ελλάδα και το SB3 της ιστορίας μας. Αξίζει εδώ να σημειώσω ότι βρήκαμε εντελώς τυχαία ακόμα και τον μηχανικό που άνοιξε το κιβώτιο και βοήθησε στην συναρμολόγηση του kit βοηθός τότε ιδιοκτήτης συνεργείου πια.
Το SB3 λοιπόν , ιδιαίτερο και ακριβό τότε ,προετοιμασμένο από τον Τάκη τον Κουρέτη και τον αδερφό του ,ακολούθησε το πρωτάθλημα του 81 στα χέρια του φέρελπι Βύρωνα Γιαννούλη που μέχρι τότε έτρεχε με ένα Suzuki 400 TS !Ο Βύρωνας κάθε αγώνα και καλύτερος υπήρξαν μάλιστα αναμετρήσεις στις οποίες πέρασε και τα Racing με τελικό απολογισμό χρονιάς 3ος στα 4χρονα και 4ος γενικής. Παρ' όλη την ικανοποιητική πρώτη αυτή χρονιά η συνεργασία του Γιαννούλη με το team σταματάει εκεί και στο πρωτάθλημα του 82 ξεκινά έστω και αποσπασματικά στην αρχή με τον αναβάτη που θα είχε τις πιο επιτυχημένες εμφανίσεις με τα Bimota των Κουρέτη τον συγχωρεμένο πια Παντελή Μπαντουβάνη. Να μην λησμονήσω να αναφέρω ότι από το 82 προστίθεται και 3η κατηγορία στους αγώνες , αυτή των νορμάλ (που εξελίχθηκε σαν ενιαίο των RD ).Επιστρέφουμε όμως στον Παντελή , σ’ αυτόν τον μποέμ τύπο ,ερασιτέχνη στο χώρο αλλά εραστή της ταχύτητας ,δικηγόρο παρακαλώ στο επάγγελμα , που είχε ξεκινήσει να δοκιμάζει την τύχη του στους αγώνες με ένα Guzzi Leman.Με το SB3 δυστυχώς δεν κατεβαίνει σ' όλους τους αγώνες της χρονιάς ,η οποία μάλιστα ολοκληρώνεται όχι με τον Μπαντουβάνη στη σέλλα του αλλά με τον Σαββαίδη γνωστό στους παλαιότερους από την σχέση του με τα Ντουκάτι.
Ο συναγωνισμός πάντως είχε μεγαλώσει , τα racing 2χρονα είχαν χοντρικά τα ίδια άλογα με 50% λιγότερο βάρος από τα μεγάλα οπότε τελικός απολογισμός του SB3 έκτο ,πολύ κοντά όμως στην 3η θέση την οποία πιθανότατα θα καταλάμβανε αν είχε ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα με τον Μπαντουβάνη οδηγό, παρ’ όλο το ακατάλληλο σωματότυπο του μεγαλόσωμου αναβάτη. Στο επόμενο πρωτάθλημα (83) ο Παντελής που έτρεξε σ' όλους τους αγώνες και σε κάθε συνάντηση κυνηγούσε τα RGB του Τσαλίκη (εμφύλιος εδώ) και του Μαρμαρά ήρθε τελικά πρώτος στην ακόμα ανεπίσημη κατάταξη των 4χρόνων , ότι καλύτερο μιας και αυτό ήταν το κύκνειο άσμα του SB3 που στο κατώφλι του 84 έμοιαζε πια ξεπερασμένο και έστρωνε το χαλί για το 4ρι SB...
Με το SB4 o Μπαντουβάνης κατακτά το 84 την 1η θέση και το κύπελλο όπως το έλεγαν τότε στα 4χρονα Super bikes με την Κρήτη πια παρούσα και τους αγώνες στο αεροδρόμιο στο
Τυμπάκι .Κάπου εκεί όμως τελειώνει η παλιά εποχή των ερασιτεχνών αλλά και των old school αερόψυκτων Ιαπωνικών multi , και ξημέρωσε η εποχή του Σάκη (όχι του Ρουβά ρεε , του Σκούρτα) με τα αεροελαιόψυκτα και υδρόψυκτα τέρατα.
Ο Μπαντουβάνης συνέχισε ακόμα για μερικά χρόνια με καλά πλασαρίσματα αλλά όχι πια πρωτιές και «έφυγε» τζάμπα χρόνια αργότερα σε ένα ατύχημα στο δρόμο.
Το SB3 της ιστορίας μας μετά από πολλές περιπέτειες ,κλοπή από την Θηβών απαλλοτρίωση του κουστουμιού και του μοτέρ βρίσκεται χρόνια αργότερα εγκαταλελειμμένο κάπου στην βόρεια Ελλάδα και μαζεύεται για να σωθεί έστω και με λανθασμένες επιλογές σε μοτέρ κλπ.
Επειδή το σεντόνι παρατράβηξε και μάλλον σας κούρασα ραντεβού στις ανακατασκευές πια.
Ευχαριστώ την Ελευθερία , τον Γιάννη από την Αγία Παρασκευή αλλά κυρίως τον άλλο Γιάννη που το πίστεψε και θα το κυνηγήσει μέχρι τέλους…
Γιαννούλης SB3299239
Μπαντουβάνης SB3299240
Μπαντουβάνης SB4299241
sapila racing
13/09/2013, 14:06
Χαίρομαι να διαβάζω Πάνο. :beer:
motomaniac
13/09/2013, 14:38
Κι εγω απολαμβάνω τα σεντονια σου κυριε Πανο!
απολαυστικος, οπως παντα...:beer:
MG-KTiNoS
13/09/2013, 17:07
299253
Κι έλεγα κάποτε ωραίο το μπάντιτ, από που να το αντέγραψαν άραγε οι κιτρινιάρηδες !!!!
:lol:
Takata Dome
13/09/2013, 20:22
Mηχανή με μεγάλη ιστορία λοιπόν! Άντε να το δούμε και στις ανακατασκευές!
Pardalotzatziki
14/09/2013, 01:19
Μπραβο για τα σεντονια...και που την βγαλατε στο φως..
Αναμενουμε ανακατασκευη..
μηχανη με ιστορια λοιπον!!!!
:beer:
Πάρα πολύ ωραίος και το μηχανάκι επίσης. Άντε και στις ανακατασκευές όπως ειπώθηκε παραπάνω.
astroman76
14/09/2013, 17:17
Μπορει να κανω και λαθος για τον Μπατουβανη αλλα νομιζω ητανε γυμναστης και ειχε γραψει παλια και στο μοτο η την Επιθεωρηση... απλα απο τα λιγα που θημαμε απο ενα μικρο αρθρο στο μοτο για τον Θανατο του...
taisteal
14/09/2013, 20:54
:a20::beer::beer:
Μπορει να κανω και λαθος για τον Μπατουβανη αλλα νομιζω ητανε γυμναστης και ειχε γραψει παλια και στο μοτο η την Επιθεωρηση... απλα απο τα λιγα που θημαμε απο ενα μικρο αρθρο στο μοτο για τον Θανατο του...
Η βιβλιογραφία μπορεί να τον αναφέρει σαν γυμναστή γιατί ήταν πολίστας ,με όπως είπα εντελώς ακατάλληλο σωματότυπο για αναβάτη ,ψηλός γεροδεμένος αλλά μοιραία βαρύς.
Με όσους πάντως μιλήσαμε που τον ήξεραν προσωπικά μας είπαν ότι το ταλέντο του περίσσευε.Κρίμα ,δεν έφτασε ούτε τα 40...
montechristo
16/09/2013, 09:31
Ο Μπαντουβανης ηταν απο τους πρωτους αρθρογραφους του ΜΟΤΟ. Μαλιστα στο Νο1 τευχος, ειχε γραψει και κομματι για το SB4 με τιτλο AΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, ενω στο Νο7 ειχε βοηθησει τον Χατζαρα στο συγκριτικο των Ducati 900 MH Replica & Moto Guzzi Lem Mans III.
Ποσο πιο ομορφα ηταν τοτε τα περιοδικα ρε γμτ?
ΥΓ Θελει κανεις να σκαναρω τα παραπανω κομματια?
sapila racing
16/09/2013, 10:13
ΥΓ Θελει κανεις να σκαναρω τα παραπανω κομματια?
Εννοείται. :beer:
motomaniac
16/09/2013, 10:56
Ο Μπαντουβανης ηταν απο τους πρωτους αρθρογραφους του ΜΟΤΟ. Μαλιστα στο Νο1 τευχος, ειχε γραψει και κομματι για το SB4 με τιτλο AΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, ενω στο Νο7 ειχε βοηθησει τον Χατζαρα στο συγκριτικο των Ducati 900 MH Replica & Moto Guzzi Lem Mans III.
Ποσο πιο ομορφα ηταν τοτε τα περιοδικα ρε γμτ?
ΥΓ Θελει κανεις να σκαναρω τα παραπανω κομματια?
κι εγω θα το ηθελα.
Takata Dome
16/09/2013, 12:20
Ο Μπαντουβανης ηταν απο τους πρωτους αρθρογραφους του ΜΟΤΟ. Μαλιστα στο Νο1 τευχος, ειχε γραψει και κομματι για το SB4 με τιτλο AΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, ενω στο Νο7 ειχε βοηθησει τον Χατζαρα στο συγκριτικο των Ducati 900 MH Replica & Moto Guzzi Lem Mans III.
Ποσο πιο ομορφα ηταν τοτε τα περιοδικα ρε γμτ?
ΥΓ Θελει κανεις να σκαναρω τα παραπανω κομματια?
Άλλος ένας που θέλει!
montechristo
16/09/2013, 13:59
Καλα βρε σεις, η ερωτηση ηταν ρητορικη. Μολις ξεμπερδεψω απο καποιες δουλειες που με κυνηγανε, θα σκαναρω και θα ανεβασω φωτο...
montechristo
16/09/2013, 14:25
Τeaser No 1. To εξωφυλλο του Νο1 τευχους του ΜΟΤΟ, με το αρθρο του Κου Μπαντουβανη για τα ΒΙΜΟΤΑ....
299474,
και Νο 2, εξωφυλλο τευχους Νο7 (Ιουλιος 1986) με το συγκριτικο SS 900 - Le Mans III...
299477
Περισσοτερα σε λιγακι, για την ωρα με περιμενουν κατι μπαμιες...:D
astroman76
16/09/2013, 14:34
tks!
Τeaser No 1. To εξωφυλλο του Νο1 τευχους του ΜΟΤΟ, με το αρθρο του Κου Μπαντουβανη για τα ΒΙΜΟΤΑ....
299474,
και Νο 2, εξωφυλλο τευχους Νο7 (Ιουλιος 1986) με το συγκριτικο SS 900 - Le Mans III...
299477
Περισσοτερα σε λιγακι, για την ωρα με περιμενουν κατι μπαμιες...:D
Έχε χάρη ρε μπαγάσα που η συλλογή με τα auto-moto περιοδικά ελληνικά και ξένα που μάζευα για 35 συναπτά έτη καταστράφηκε σε μια πλημμύρα στο εξοχικό πριν λίγα χρόνια (ακόμα να συνέλθω) μόνο κάτι Motosport διασώθηκαν.
Α και η προσφώνηση κύριος δεν χρησιμοποιείται σε συγχωρεμένους.Πάντως ο Παντελής εν ζωή ήταν Κύριος με κεφαλαίο Κ...
Αναμένουμε.
notakos600
16/09/2013, 14:56
Έχε χάρη ρε μπαγάσα που η συλλογή με τα auto-moto περιοδικά ελληνικά και ξένα που μάζευα για 35 συναπτά έτη καταστράφηκε σε μια πλημμύρα στο εξοχικό πριν λίγα χρόνια (ακόμα να συνέλθω) μόνο κάτι Motosport διασώθηκαν.
Α και η προσφώνηση κύριος δεν χρησιμοποιείται σε συγχωρεμένους.Πάντως ο Παντελής εν ζωή ήταν Κύριος με κεφαλαίο Κ...
Αναμένουμε.
off topic
Τι συνέβη στον Μπαντουβάνη;
montechristo
16/09/2013, 16:54
Δυστυχως τροχαιο...
Και παμε....
ΒΙΜΟΤΑ (πηγη ΜΟΤΟ, τευχος 1, Ιανουαριος 1986)
299484
299485
299486
montechristo
16/09/2013, 17:03
Παμε τωρα και στο συγκριτικο. Πηγη και παλι το ΜΟΤΟ, τευχος 7, Ιουλιος 1986
299487
299488
299489
montechristo
16/09/2013, 17:15
Συνεχεια...
299490
299491
299492
montechristo
16/09/2013, 17:19
Και τελος...
299493
299494
Βonus No 1. Aπο το Νο 1 τευχος του ΜΟΤΟ. Συνδρομη για παντα. Βλεπετε καμια διαφορα νοοτροπιας???
299495
στα πολυ γρηγορα ......
εαν κατεληξε σε εσενα μια χαρα εκλεισε ο κυκλος
το θυμαμαι με το gsxr μοτερ .μπροστινο απο fzr1000 και τροχοι απο fzr ομοιως ? ( περασαν και χρονια που να σκαλιζω το μυαλο μου τωρα )..εμπρος φαιριγκ απο sb4 με ουρα 916 ?
το μονο που ειχε μεινει το πλαισιο ηταν .
δεν το πηρα τοτε , αν και ειχα και πραγματα να του βαλω οπως ζαντες kampagnolo και μπροστινα ceriani απο ενα σκελετομενο μου
πρεπει να ηταν η εποχη με το στουκο και τραβιομουνα σε φυσιοθεραπειες
εκεινη την εποχη κολητος ειχε ενα bimota s1 με το GS 750αρι το μοτερ εαν θυμαμαι παλι καλα ..αυτο εφυγε πηγε γερμανια μερια
το δευτερο το bimota που ειχε ο γιαννης δεν ξερω τι απεγινε ..
γμτ καπου πρεπει να εχω φωτογραφιες και απο τα δυο στο σπιτι του
καποια στγμη το S3 ο Γιαννης το πουλησε ... θυμαμαι τον μετεπειτα ευτυχισμενο ιδιοκτητη του
τα bimota τελικα ειναι σαν τα ιστιοπλοικα
.....αυτα και υπολοιπες bimota-ιστοριες απο κοντα
pm εληφθη οβερ
Aπολαμβάνω αφηγήσεις buckley,zpower και sapila racing για δεκαετία '80.
Το μόνο που έχω είναι η κληρονομιά μιας cota 348 από τον πατέρα, καθότι ήταν χωματερός. Πολύ θα ήθελα, τη θέση της να έπαιρνε ένα pantah ή καλύτερα ένα lemans μια και διβάλβιδο αερόψυκτο ξηρό '93αρι έχω, γνήσιο ιταλικό τέκνο και όχι θετό από το τέξας ή γερμανικό τώρα.
Βέβαια "άσσος" είναι λίγο δύσκολο,μιας και απαιτείται μπάτζετ ίσως πενταψήφιο, αλλά ένα 2αρι ή 3αρι παρατημένο, χωρίς το απαίσιο φαίρινγκ και το φανάρι της fiat αλλά με το μπικίνι του "άσσου" και το φαναράκι το στρογγυλό είναι χάρμα ιδέσθαι για τους συμπαθούντες τη "φορμόλη"..
Το συγκριτικό της "χοντρούλας" με το "φορτηγό" λέει μεγάλες αλήθειες εντός. Το ιδανικό βέβαια θα ήταν συγκριτικό μεταξύ του "άσσου" και ss μέχρι '81,αλλά ή η m.h.r. ήταν ελέω μίζας πιο εύκολη στην εκκίνηση ή το ss είχε συμπληρώσει 20κ χλμ και είχε καρφωσει κομβία στροφάλου...οπότε χρησιμοποιήθηκε μόνο ως φωτομοντέλο..
Λοιπόν αναμένω bimota-ιστορίες γιατί scripta manent και δεν είμαστε όλοι κοντά να τις ακούσουμε live.
Eπίσης φωτορομάντζο από την αναγέννηση της bimota.
Για αντάλλαγμα επισυνάπτω:
310147
1 από τα 8..
1 από τα 4 "καλά"...
με πολλές νικές στο ενεργητικό του....
φτιαγμένο για τον αγαπημένο "Μιχάλη" των ντουκατάκηδων.....
με πολλές νικές στην δεκαετία του '80......
ειχα δει ενα τετοιο bimota στη Χαμοστερνας.ο μοναδικος σκελετος του και το ψαλιδι με εκαναν να σταματησω να ρωτησω τι ειναι?δεν τα προλαβα...πολυ ομορφο!
Σε λάθος εποχή γεννήθηκα...........
Κοντά είμαστε ...(το μούτρο έμεινε να μπει).
378581
378582
sapila racing
10/02/2017, 20:33
Μπραβο!! :beer:
Κούκλα είναι η άτιμη ακόμα.
SHOOTER045
10/02/2017, 21:01
Εκείνο το κοκκινακι μπροστά,V MAX είναι?
Εκείνο το κοκκινακι μπροστά,V MAX είναι?
Ποιο κοκκινάκι ρε τρολλ, καμάρωσε ρε το μοτόρι που έχει αλωνίσει τα αεροδρόμια πριν 35+ χρόνια και σώσαμε από την καταστροφή...
Το μηχανάκι αποκαταστάθηκε και βελτιώθηκε από τον Μάκη ,έχει υπερκυβιστεί ,έχουν μπει σπέσιαλ καρμπς και εξάτμιση, δεν βελτιώθηκε περαιτέρω για να λειτουργεί σωστά και στο δρόμο.
Υπάρχει όλο το ιστορικό της ανακατασκευής και δεν αποκλείεται να παρουσιαστεί σε περιοδικό του ειδικού τύπου.
Μαριτσά 1981 στη σεζόν με τον Γιαννούλη οδηγό.
378599
sapila racing
11/02/2017, 13:45
Ποιο κοκκινάκι ρε τρολλ, καμάρωσε ρε το μοτόρι που έχει αλωνίσει τα αεροδρόμια πριν 35+ χρόνια και σώσαμε από την καταστροφή...
Το μηχανάκι αποκαταστάθηκε και βελτιώθηκε από τον Μάκη ,έχει υπερκυβιστεί ,έχουν μπει σπέσιαλ καρμπς και εξάτμιση, δεν βελτιώθηκε περαιτέρω για να λειτουργεί σωστά και στο δρόμο.
Υπάρχει όλο το ιστορικό της ανακατασκευής και δεν αποκλείεται να παρουσιαστεί σε περιοδικό του ειδικού τύπου.
Μαριτσά 1981 στη σεζόν με τον Γιαννούλη οδηγό.
378599
Ωραία πράματα Πάνο! :beer: :beer:
SHOOTER045
11/02/2017, 17:19
Ποιο κοκκινάκι ρε τρολλ, καμάρωσε ρε το μοτόρι που έχει αλωνίσει τα αεροδρόμια πριν 35+ χρόνια και σώσαμε από την καταστροφή...
Το μηχανάκι αποκαταστάθηκε και βελτιώθηκε από τον Μάκη ,έχει υπερκυβιστεί ,έχουν μπει σπέσιαλ καρμπς και εξάτμιση, δεν βελτιώθηκε περαιτέρω για να λειτουργεί σωστά και στο δρόμο.
Υπάρχει όλο το ιστορικό της ανακατασκευής και δεν αποκλείεται να παρουσιαστεί σε περιοδικό του ειδικού τύπου.
Μαριτσά 1981 στη σεζόν με τον Γιαννούλη οδηγό.
378599
Το παραδεχομαι.
Είμαι άσχετος σε αυτά
Εκείνο το κοκκινακι μπροστά,V MAX είναι?
Nai ρε, κι' υπάρχει κι' ένα Βιράγκο στην φώτο.............
Pardalotzatziki
11/02/2017, 23:05
Ωωωω...επανηλθε σε ολο του το μεγαλειο.
Απόλαυση να την βλέπεις, φαντάζομαι και να την οδηγάς.
Αψογη δουλειά.
Λευκάδιος
12/02/2017, 00:26
Κούκλα,ανυπομονώ να δω αναλυτικά την ανακατασκευή(εδώ ή σε περιοδικό) :beer:
GiorgosLa
12/02/2017, 07:03
Όντως κούκλα. :beer:
motomaniac
12/02/2017, 22:16
κουκλα!!!
Ομορφιες!!!!
Πρεπει να το δω ζωντανο αμεσα!!!!
Κοντά είμαστε ...(το μούτρο έμεινε να μπει).
378581
378582
:a2::a012:
Μπορούμε να έχουμε και ένα βιντεάκι παρακαλώ;
:a2::a012:
Μπορούμε να έχουμε και ένα βιντεάκι παρακαλώ;
Όταν ντυθεί ,ξεβράκωτο δεν κάνει.
Στο βίντεο να ναι αναμμένο ή σβηστό ???
ΥΓ Μας κόψαν και το Τατόι...
Οχι ψόφιο... ζωντανό, αναμμένο, να ακούγεται η μελωδία του κινητήρα.
Παρακαλώ ιεραρχικά να ξεκινάτε, πρώτα με την μιζιά, να ακολουθεί η μελωδία και τέλος το σβήσιμο του κινητήρα...
Πρώτα σβηστό, μετά να πάρει μπρος και μετά πάλι σβηστό να ακούγονται και τα τσικ-τσικ.
Ρε κουφάλες συνεννοημένοι είστε ???
https://www.youtube.com/watch?v=rrgG2Slm3Yk
https://www.youtube.com/watch?v=cYm69NNP99w
https://www.youtube.com/watch?v=3GS_LWFwuMM
δωσε και σωσε.....
https://www.youtube.com/watch?v=GP_zm-dHDwU
https://www.youtube.com/watch?v=rrgG2Slm3Yk
https://www.youtube.com/watch?v=cYm69NNP99w
https://www.youtube.com/watch?v=3GS_LWFwuMM
δωσε και σωσε.....
https://www.youtube.com/watch?v=GP_zm-dHDwU
Παρ' όλο που δεν είναι της παρούσης ,από Gallaher προτείνω deuce 1971 φίλε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.