PDA

View Full Version : 950 Adventure - Πηνίο ή ανορθωτής



Ktm.Prestige
29/08/2013, 17:35
Εχει τοποθετηθεί καινούργια μπαταρία Bosch πριν 3 εβδομάδες.
Μαζί έγιναν και 2 αλλαγές , 1 αλλάχτηκαν οι λάμπες με μπλέ χρώματος (φωτίζουν άσπρο χρώμα) τύπου xenon και 2 τοποθετήθηκε αναπτήρας αυτοκινήτου για να εχω
και εγω ρεύμα σε περίπτωση που χρειαστεί.

Η μηχανή κάνει ταξίδι 300+χλμ μονομιάς με τα φώτα ανοιχτά σε όλη τη διαδρομή.Πάω να βάλω μπροστά , τίποτα!!Εχω κανονικά ενδείξεις στο καντράν αλλα να μη γυρνάει η μίζα και οταν πατούσα το start οι ενδείξεις σβήνανε... Λέω μπαταρία φίλε μου...Βγάζουμε σχεδόν τελείως την παροχή ρεύματος αυτοκινήτου για προλήπτικούς δικούς μου λόγους , βάζουμε καλώδια και παίρνει μπροστά η μοτο.
Σβήνω τα φώτα και οδηγάω περίπου αλλα 30χλμ.
Η μηχανή έκανε γύρω στα 2000χλμ απο εκείνη τη στιγμή (εχω να γράψω στα ταξιδιωτικά αλλα οταν μαζευτεί το υλικό) χωρίς κανένα πρόβλημα...
Στο γυρισμό εκανα 400χλμ με 2 στάσεις για βενζίνη με αναμένα φώτα σε όλη τη διαδρομή και στο πλοίο πια οταν έφτασα η μηχανή πήρε μπροστά ψόφια....

Σήμερα που μιλάμε η μπαταρία εχει ξαναφορτιστεί και αυτη τη στιγμή λειτουργεί κανονικά...
Όποιος εχει καμιά ιδέα για το τι στο δι@ολο μπορεί να συμβαίνει παρακαλώ ας μου πει και εμένα να ηρεμήσω λίγο.
:ZZZ:


ΥΓ.Κάποιοι μου είπαν για ανορθωτή ή το δυναμό σου δε φορτίζει...
Σημείωση , εκανα 2000+χλμ ταξίδι με stop&go μπόλικα.....

Mariner
30/08/2013, 08:16
Εμένα πάντως απο ανορθωτή μου έκανε κάποια στιγμή παρόμοιες βλακείες. Δεν χάνεις τίποτα να τον μετρήσει για καλό και για κακό, κρίμα είναι να ταλαιπωρείς καινούρια μπαταρία.

Ktm.Prestige
30/08/2013, 09:55
Έχεις ενα point για την ταλαιπωρία της καινούργιας μπαταρίας.Ο ανορθωτής εχει την ικανότητα να κόψει εντολή φόρτισης απο το δυναμό-πηνίο?

Όσο γνωρίζω απο αστροφυσική αλλο τόσο γνωρίζω απο ηλεκτρικά....
:look:

spyrakos35
30/08/2013, 10:04
αν δεν πας να μετρήσεις Ο,ΤΙ και να σου πούμε από εδώ θα είναι μαντης κάλχας ρεισινγκ.....

με το μπαρδον δηλαδής.....

stamktm
30/08/2013, 10:07
η ανορθωτης η δυναμο.δεν φορτιζεται σωστα η μπαταρια σου.επειγοντως σε μαστορα για μετρημα και αλλαγη ενα απο τα 2 γιατι θα ξαναμεινεις

Mariner
30/08/2013, 10:54
Όσο γνωρίζω απο αστροφυσική αλλο τόσο γνωρίζω απο ηλεκτρικά....
:look:

Πάρε μια ιδέα..

http://www.ktm950.info/how/Electrical%20Shop/electrical_shop.html

Ktm.Prestige
30/08/2013, 11:49
Ρε Σπυράκο , κακό είναι που ρωτάμε δηλαδής?
Εννοείται οτι θα πάω να το μετρήσω αλλα θελω να εχω και μια εικόνα απο ανθρώπους πιο έμπειρους απο εμένα που ίσως εχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εμένα.

Με το μπαρδόν φυσικά....


αν δεν πας να μετρήσεις Ο,ΤΙ και να σου πούμε από εδώ θα είναι μαντης κάλχας ρεισινγκ.....

με το μπαρδον δηλαδής.....

Ktm.Prestige
30/08/2013, 11:49
Πάρε μια ιδέα..

http://www.ktm950.info/how/Electrical%20Shop/electrical_shop.html

:beer:

spyrakos35
30/08/2013, 11:56
Ρε Σπυράκο , κακό είναι που ρωτάμε δηλαδής?
Εννοείται οτι θα πάω να το μετρήσω αλλα θελω να εχω και μια εικόνα απο ανθρώπους πιο έμπειρους απο εμένα που ίσως εχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εμένα.

Με το μπαρδόν φυσικά....

όχι βέβαια προς θεού, αλλά το ίδιο πρόβλημα μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες...

εμένα ήταν πηνία, του άλλου ανορθωτής, εσένα κάποια ίσως ασφάλεια, του δίπλα καλωδίωση, του παραπέρα μπαταρία.....

σε αυτό το πλαίσιο σου απάντησα και όχι στο πονηρίδης πολυξερίδης κλπ..... :beer:

okourkoulos
03/09/2013, 11:10
Καλό θα ήταν να δεις αν έχεις βάλει τη πρίζα του αναπτήρα κατευθείαν στο ρεύμα ή όχι.
Εννοείται πως δε πρέπει, αλλιώς θα έχεις μια μικρή διαρροή.
Αν και δε θα είναι τόσο μεγάλη.

Διάβασε, πάντως το από πάνω link και αν δε βγάλεις άκρη, κατευθείαν σε ηλεκτρολόγο.

DrBig
03/09/2013, 11:32
Το πιθανοτερο να ειναι ανορθωτης. Οταν ζεσταινεται πολυ τα παιζει και εκει που ειναι στα δικα μας δεν ψυχεται καλα. Δεν ειναι απαραιτητο ομως (ακομα και να φταιει ο ανορθωτης) να εχει χαλασει. Ειχα παρομοιο θεμα πριν κανα χρονο, τον αλλαξα θεση και ολα καλα μεχρι τωρα.
Σε ενα 990 φιλου ανοιξα μια τρυπα περιπου 3-4εκ στην ποδια του κινητηρα εκει που ειναι τοποθετημενος και εβαλα απο μια παλια μηχανη ενα snorkel εισοδου αερα στο φιλτροκουτι 90 μοιρων ωστε να παρεχει κρυο αερα πανω του. Οι γριλιες που εχει η ποδια δεν αρκουν για το ελληνικο καλοκαιρι.

okourkoulos
14/02/2014, 11:56
Έφτασε στ'αφτιά μου μια παρατήρηση από χρήστη και πρώην μηχανικό ΚΤΜ LC8.
Δε ξέρω αν έχει ξαναγραφεί, αλλά το εναποθέτω.
Μερικές φορές αν και στιγμιαία ελέγχοντας, ο ανορθωτής δείχνει ΟΚ, στο δρόμο μπορεί να μη δουλέψει σωστά για σχετικό χρονικό διάστημα και να οδηγήσει τη μπαταρία σε πρόωρη γήρανση!
Έχω προμηθευτεί Βολτόμετρο (όχι και πολύ ακριβείας) που θα μπεί πάνω απ'τα όργανα και θα διαβάζει τη τάση καθ'όλη τη διάρκεια των διαδρομών.
Όταν θα έχω ασφαλή ευρήματα θα επανέλθω.

Γνωρίζω από παλιά ότι η θέση του ανορθωτή δεν ευνοούσε τη σωστή ψύξη τους συγκεκρμμένα στα SMT.
Aν ίσχυε και στα Adv (που έχω), τότε δε θα είχα πρόβλημα και το καλοκαίρι? Τώρα έχω μόνο στα πολλά κρύα.
Εκτός κι αν πρόκειται για φαινόμενο με αυξητικά αποτελέσματα.

MISKIN
14/02/2014, 13:14
Δυστυχώς το δύσκολο με τα ηλεκτρικά είναι ότι και να το πας σε ηλεκτρολόγο, αν δε παρουσιάσει τη δυσλειτουργία εκεί επί τόπου, άκρη δύσκολα θα βγάλει. Έχω το ίδιο πρόβλημα, μένω από μπαταρία στα καλά καθούμενα, τη φορτίζω κρατάει για 1000 χλμ (με το κύκλωμα φόρτισης να δίνει τη σωστή τάση) και μετά πάλι τα ίδια. Και μένα Bosch είναι η μπαταρία. Πριν ψαχτείς για πηνία και ανορθωτές, δοκίμασε μια άλλη μπαταρία.

indianos950
16/02/2014, 17:09
Εγω που έβαλα μπαταρία την μέτρησα αμέσως μετα και έβγαζε στο ρελαντί 13,7 και στις 2000 στροφές 13,4 με σβυστα φώτα. Ομως το καλοκαίρι είχε καεί ο ανορθωτης και για μερικές μέρες στην υπερφορτωνε μέχρι να το βρω άναβε το λαμπάκι του abs στις ψηλές στροφές. Η μπαταρία ήταν γνήσια γιαπωνεζικη yuasa ytz14s ενός έτους. εχει συνδέσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πανω στην μπαταρία την μικρή σκάλα φώτων με ρελε ομως. Πιστεύω καποια διαρροή θα εχει και αυτο

notakos600
17/02/2014, 10:33
Η διαρροή μπορεί να βρεθεί εύκολα, με σβηστή τη μοτοσυκλέτα και τον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού στο OFF, αποσυνδέουμε τον θετικό πόλο της μπαταρίας και παρεμβάλουμε ένα μιλλιαμπερόμετρο συνεχούς.. Η ένδειξη του οργάνου θα πρέπει να είναι μηδενική, αλλιώς κάπου υπάρχει διαρροή και μας αδειάζει την μπαταρία μερικώς ή ολικώς.
Το παραπάνω αφορά οποιαδήποτε υποψία στατικής διαρροής.

indianos950
17/02/2014, 19:45
Η διαρροή μπορεί να βρεθεί εύκολα, με σβηστή τη μοτοσυκλέτα και τον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού στο OFF, αποσυνδέουμε τον θετικό πόλο της μπαταρίας και παρεμβάλουμε ένα μιλλιαμπερόμετρο συνεχούς.. Η ένδειξη του οργάνου θα πρέπει να είναι μηδενική, αλλιώς κάπου υπάρχει διαρροή και μας αδειάζει την μπαταρία μερικώς ή ολικώς.
Το παραπάνω αφορά οποιαδήποτε υποψία στατικής διαρροής.


Που το παρεμβαλουμε το οργανακι; Δεν κατέχω πολλα αλλά θα το δω αυτο. Εχω κ μπριζακι αναπτήρα παρεμπιπτόντως

DrBig
18/02/2014, 06:48
Που το παρεμβαλουμε το οργανακι; Δεν κατέχω πολλα αλλά θα το δω αυτο. Εχω κ μπριζακι αναπτήρα παρεμπιπτόντως

μεταξυ θετικου πολου (η και αρνητικου) και καλωδιου πλεξουδας που βιδωνει στον εν λογω πολο.

notakos600
18/02/2014, 07:49
μεταξυ θετικου πολου (η και αρνητικου) και καλωδιου πλεξουδας που βιδωνει στον εν λογω πολο.

Ξέχασες να αναφέρεις πως αν δει αρνητική ένδειξη να αντιστρέψει τους πόλους του πολύμετρου.

OldMan
18/02/2014, 12:34
Ξέχασες να αναφέρεις πως αν δει αρνητική ένδειξη να αντιστρέψει τους πόλους του πολύμετρου.
Ξεχασες να αναφερεις πως αυτό ισχυει για αναλογικό όργανο...

(αν προκειται για ψηφιακή κινεζιά, ας χαιρετήσει τον πλάτανο..)

indianos950
18/02/2014, 15:00
Ξεχασες να αναφερεις πως αυτό ισχυει για αναλογικό όργανο...

(αν προκειται για ψηφιακή κινεζιά, ας χαιρετήσει τον πλάτανο..)
Κινεζια ειναι , δεν θα δείξει τιποτα ;

OldMan
18/02/2014, 15:03
Κινεζια ειναι , δεν θα δείξει τιποτα ;
Αμα το συνδεσεις με την σωστή πολικότητα, θα δείξει...

gefr
19/02/2014, 00:52
Η δική μου κινεζιά βάζει ένα - μπροστά αν η πολικότητα είναι ανάποδα και μετράει κανονικά.

notakos600
19/02/2014, 08:20
Η δική μου κινεζιά βάζει ένα - μπροστά αν η πολικότητα είναι ανάποδα και μετράει κανονικά.

Ακριβώς. :a10:

MISKIN
19/02/2014, 12:56
Η διαρροή μπορεί να βρεθεί εύκολα, με σβηστή τη μοτοσυκλέτα και τον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού στο OFF, αποσυνδέουμε τον θετικό πόλο της μπαταρίας και παρεμβάλουμε ένα μιλλιαμπερόμετρο συνεχούς.. Η ένδειξη του οργάνου θα πρέπει να είναι μηδενική, αλλιώς κάπου υπάρχει διαρροή και μας αδειάζει την μπαταρία μερικώς ή ολικώς.
Το παραπάνω αφορά οποιαδήποτε υποψία στατικής διαρροής.
Έκανα αυτό που προτείνεις στο δικό μου μηχανάκι (vstrom) και μου έδειξε 0,98 με 1,05 mA. Έχει διαρροή ή είναι αμελητέα η ένδειξη;

OldMan
19/02/2014, 12:58
Η δική μου κινεζιά βάζει ένα - μπροστά αν η πολικότητα είναι ανάποδα και μετράει κανονικά.
Για αμπερόμετρο μιλάμε ή για βολτόμετρο ..???

OldMan
19/02/2014, 13:03
Έκανα αυτό που προτείνεις στο δικό μου μηχανάκι (vstrom) και μου έδειξε 0,98 με 1,05 mA. Έχει διαρροή ή είναι αμελητέα η ένδειξη;
Χμμμ...

Στον χρόνο "χάνεις" 8,7 Ah...

Αν έχεις 12αρα μπαταρία, σε ενάμιση χρόνο θα σου αδειάσει ...

MISKIN
19/02/2014, 13:18
Χμμμ...

Στον χρόνο "χάνεις" 8,7 Ah...

Αν έχεις 12αρα μπαταρία, σε ενάμιση χρόνο θα σου αδειάσει ...

Πως υπολογίζεται αυτό; Δε φορτίζεται η μπαταρία όταν κινείται η μηχανή; Υπάρχει κάποια σχέση της ζωής της μπαταρίας με τα Ah;

OldMan
19/02/2014, 13:20
Πως υπολογίζεται αυτό; Δε φορτίζεται η μπαταρία όταν κινείται η μηχανή; Υπάρχει κάποια σχέση της ζωής της μπαταρίας με τα Ah;
Μια χαρα είσαι ρε μάστορα....!!! :beer:

MISKIN
19/02/2014, 13:28
Τη πάτησα... Και μου το είπε εδώ ένας συνάδελφος ότι με δουλεύεις αλλά δεν τον άκουσα... Με βρήκες μικρό και άσχετο και με δουλεύεις, ντροπή σου! :cry:

DrBig
19/02/2014, 13:35
Πως υπολογίζεται αυτό; Δε φορτίζεται η μπαταρία όταν κινείται η μηχανή; Υπάρχει κάποια σχέση της ζωής της μπαταρίας με τα Ah;

1mA x 1hr = 1mAh
1mA x 1000hr = 1Ah

Αρα (για μπαταρια 12Αh) θεωρητικα θες 12,000hr για να εξαντληθει η μπαταρια, δηλαδη 500 μερες.

MISKIN
19/02/2014, 14:00
1mA x 1hr = 1mAh
1mA x 1000hr = 1Ah

Αρα (για μπαταρια 12Αh) θεωρητικα θες 12,000hr για να εξαντληθει η μπαταρια, δηλαδη 500 μερες.


Προφανώς διυλίζω τον κώνωπα αφού κατανάλωση 1mA δεν έχει ούτε το led του συναγερμού, αν είχα έναν.

OldMan
19/02/2014, 14:03
Προφανώς διυλήζω τον κώνωπα
Άλλα πραγματα του κάνεις του κώνωπα...

okourkoulos
20/02/2014, 14:16
2,5 mA έχω γω απ'τον συναγερμό.
Αμελητέα ποσότητα.

notakos600
20/02/2014, 20:34
2,5 mA έχω γω απ'τον συναγερμό.
Αμελητέα ποσότητα.

Νομίζεις...:evil:


































:bawl::bawl::bawl::beer: