PDA

View Full Version : KTM 450 vs CRF 450 vs KTM 525 EXC



Johnyb23
30/08/2013, 13:20
Γεια σας παιδια...το ονειρο μου απο μικρος ηταν να παρω ενα supermotard τωρα ειμαι 23 πλεον εχω καποια λευτα και ειναι καιρος να παρω ενα αλλα δεν ξερω ποιο να διαλεξω αναμεσα απο αυτα τα 3 CRF 450-KTM 450-KTM-525 EXC..οι φιλοι μου μου λενε να αγορασω ενα crf 450 γιατι οι ktm βγαζουν ολο προβληματα αλλα δεν νομιζω ...εσεις τι εχετε να μου προτεινετε

notakos600
30/08/2013, 13:48
Και τα CRF δεν πάνε πίσω σε προβλήματα, απλά γιατί είναι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

devil's animal
30/08/2013, 13:53
Γεια σας παιδια...το ονειρο μου απο μικρος ηταν να παρω ενα supermotard τωρα ειμαι 23 πλεον εχω καποια λευτα και ειναι καιρος να παρω ενα αλλα δεν ξερω ποιο να διαλεξω αναμεσα απο αυτα τα 3 CRF 450-KTM 450-KTM-525 EXC..οι φιλοι μου μου λενε να αγορασω ενα crf 450 γιατι οι ktm βγαζουν ολο προβληματα αλλα δεν νομιζω ...εσεις τι εχετε να μου προτεινετε

φιλε ολα αυτα ειναι γατακια μπροστα στο Aprilia sxv 550...
παρε ενα τετοιο και θα τους ξετρυπας ολους λεμε...
πολυ δυναμη το πραμα..

Bradipous
30/08/2013, 13:55
sxv

Αν ειναι να κανεις κατι, καντο σωστα!:D

εντιτ: με προλαβαν

OldMan
30/08/2013, 14:06
φιλε ολα αυτα ειναι γατακια μπροστα στο Aprilia sxv 550...
το λεγόμενο και "μπουζοφάγο" ...;)

bros400pgm
30/08/2013, 14:13
το λεγόμενο και "μπουζοφάγο" ...;)


:eek::eek::eek::eek:

faraway
30/08/2013, 14:21
ktm 690 smc ;)

Δυνατό , ελαφρύ και με Normal συντήρηση .
Τα υπόλοιπα έχουν συντηρήσεις "αγωνιστικές " και προδιαθέτουν χρήμα και χρόνο πολύ .

Ενδεικτικά για το sxv ( που είναι ο βασιλιάς των supermoto ) που αναφέρθηκε , δες εδώ τη συντήρηση που θέλει ανάλογα τη χρήση ( road use , sport use , racing )
http://slorider.com/aprilia/manuals/ServiceIntervals.pdf

Στα 9000 χλμ ενδεικτικά σου αναφέρω πως θέλει άνοιγμα ο κινητήρας στο τραπέζι και έλεγχο των πάντων .
Επίσης στα 6000 χλμ μιλάει για έλεγχο βαλβίδων που αν θέλει ρύθμισμα πάλι κατεβαίνει ο κινητήρας στο τραπέζι για να γίνει αυτή η εργασία.
Και μιλάω πάντα για road use , δλδ χαλαρά ....στις άλλες δύο χρήσεις η συντήρηση του μετριέται σε ώρες . :winka:

Περί προβλημάτων και λοιπά , μην ακούω μπούρδες .....ας γίνουν πρώτα σωστά οι συντηρήσεις που ορίζουν οι κατασκευαστές και μετά να μιλήσουμε για προβλήματα .

bros400pgm
30/08/2013, 14:41
Παντα θα υπαρχουν τα ξυπνοπουλια φιλτατε faraway που θα πουν την βλακεια τους.;)


Μια διευκρινηση σε αυτα που ειπες. Η συντηρηση με τα χιλιομετρα, γινεται μονο εφοσον το μηχανακι εχει τους περιορισμους ιπποδυναμης πανω (restricted), δηλαδη οπως εβγαινε απο το εργοστασιο με εγκριση τυπου. Aυτο τουλαχιστον λεει η aprilia.

SHOOTER045
30/08/2013, 14:43
φανταζομαι εχεις το υποβαθρο και την εμπειρια να ανεβεις σε ενα απ αυτα ε?

kordix
30/08/2013, 14:47
Γιατί 525 και όχι 530 που εχει το πιο φρέσκο μοτέρ;

Johnyb23
30/08/2013, 14:50
παιδια γiα aprilia δεν ξερω δεν μου γεμιζανε το ματι με crf και ktm ειχα τρελα απο παλια..

kordix
30/08/2013, 14:54
φανταζομαι εχεις το υποβαθρο και την εμπειρια να ανεβεις σε ενα απ αυτα ε?


Πρώτα απ' όλα πρέπει να εχεις εμπειρία από ταύρο σε ροντέο.

SHOOTER045
30/08/2013, 14:55
παιδια γiα aprilia δεν ξερω δεν μου γεμιζανε το ματι με crf και ktm ειχα τρελα απο παλια..

ποιο αυτο?298386:uplate:
και δεν ξεχωριζει καθολου το ατιμο,σαν κινεζοαπαπο αντιγραφη inova ενα πραμα

SHOOTER045
30/08/2013, 15:00
νομιζω εισαι στην καταλληλη φαση
για ενα τετοιο...................








λοιπον ας σοβαρευτουμε λιγο
ασε τα πολεμικα 450-530-450-550 κλπ
κατεβασε λιγο το βλεμα
δες κανενα 250αρι αντε 400αρι μαζεψε εμπειριες και μετα χτυπα τα παραπανω

Johnyb23
30/08/2013, 15:05
νομιζω εισαι στην καταλληλη φαση
για ενα τετοιο...................








λοιπον ας σοβαρευτουμε λιγο
ασε τα πολεμικα 450-530-450-550 κλπ
κατεβασε λιγο το βλεμα
δες κανενα 250αρι αντε 400αρι μαζεψε εμπειριες και μετα χτυπα τα παραπανω



φιλε τωρα ρεει το χρημα αμα παρω τα χαλασω τωρα για 200αρι η 400αρι ενας θεος ξερει ποτε θα ξαναεχω
επισης ειχα ενα παπακι κωλοπειραγμενο συμπλεκτατο και εχω οδηγησει αρκετες φορες μια duke ενως φιλου οποτε πιστευω καποιες εμπειριες τις εχω...τωρα αν τις εχω η δεν τις εχω θα το δουμε στην πορεια:rolleyes:

OldMan
30/08/2013, 15:08
Παντα θα υπαρχουν τα ξυπνοπουλια φιλτατε faraway που θα πουν την βλακεια τους.;).
Πιθανόν φίλτατε bros400pgm αυτά τα "ξυπνοπούλια" να έχουν προσωπική εμπειρία από αρκετά βραχυκυκλωμένα (όσο και δυσεύρετα) μπουζί...;)

Nostradamus
30/08/2013, 15:13
φιλε τωρα ρεει το χρημα αμα παρω τα χαλασω τωρα για 200αρι η 400αρι ενας θεος ξερει ποτε θα ξαναεχω

γι αυτο λοιπον επειδη δεν θα ρεει μετα το χρήμα μην παρεις κανένα απο τα τρία. Αν ωστόσο εσύ θες να προχωρησεις στην αγορα, τότε πάρε το απρίλια που είπαν επάνω.

Μπορει να μην σου γεμίζει το μάτι αλλά σίγουρα θα σου γεμίσει τα βρακία και θα φτάσει και στις καλτσες αν το καβαλήσεις..

bros400pgm
30/08/2013, 15:27
Πιθανόν φίλτατε bros400pgm αυτά τα "ξυπνοπούλια" να έχουν προσωπική εμπειρία από αρκετά βραχυκυκλωμένα (όσο και δυσεύρετα) μπουζί...;)


Τα XV ουδεποτε ειχαν προβλημα με βραχυκυκλωμα στα μπουζι, ουτε με ανασκαφες για να βρεθει ενα απλο cr8ekb. Πες για φλατζες καλυτερα ή φλατζοκολλες.


ps. Tα ξυπνοπουλια ειναι γενικη αναφορα. Τα εμοτικον κατω απο το ποστ σου ειναι γιατι ουδεποτε εχω διαβασει ή δει προβληματικη αναφλεξη σε XV. Σιγουρα οι λαθος ρυθμισεις στην ECU ή λαθος χρονισμος ειναι ενας λογος για βραχυκυκλωμα, αλλα οχι ετσι απο μονο του. Βεβαια, ο συμφορουμιτης δεν θελει ετσι κι αλλιως SXV, οποτε δεν βλεπω τον λογο να συνεχισουμε στα τεχνικα του και τα προβληματα του. Εαν θελεις στειλε ενα πμ να τα πουμε ή να μου διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις.

fournas
30/08/2013, 15:28
αν δεν θελεις καποιο απο αυτα για χρηση πιστας , και το εχεις για βολτουλες και καφε .. ολα ζημιες θα σου βγαλουν .. εκτος αν εισαι διατεθειμενος να δωσεις ΤΑ λεφτα σε συντηρηση .

κοιτα κανα ΚΤΜ 640 / 690 :wave2:

harris_x
30/08/2013, 15:32
φιλε τωρα ρεει το χρημα αμα παρω τα χαλασω τωρα για 200αρι η 400αρι ενας θεος ξερει ποτε θα ξαναεχω
επισης ειχα ενα παπακι κωλοπειραγμενο συμπλεκτατο και εχω οδηγησει αρκετες φορες μια duke ενως φιλου οποτε πιστευω καποιες εμπειριες τις εχω...τωρα αν τις εχω η δεν τις εχω θα το δουμε στην πορεια:rolleyes:
καλή τύχη...

faraway
30/08/2013, 15:36
αν δεν θελεις καποιο απο αυτα για χρηση πιστας , και το εχεις για βολτουλες και καφε .. ολα ζημιες θα σου βγαλουν .. εκτος αν εισαι διατεθειμενος να δωσεις ΤΑ λεφτα σε συντηρηση .

κοιτα κανα ΚΤΜ 640 / 690 :wave2:

Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
+ με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 . ;)

Johnyb23
30/08/2013, 15:37
καλή τύχη...

ευχαριστω :D

Johnyb23
30/08/2013, 15:38
Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
+ με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 . ;)

μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο

faraway
30/08/2013, 15:39
μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο

όχι ότι καταλαβαίνω τι εννοείς , αλλά νταξ εγώ μαζί σου !! :lol:


edit

εκτός αν με τη λέξη πίστα κατάλαβες πίστα motocross , που και πάλι είναι ένα κλικ καλύτερο από το να καταλάβαινες κάτι τέτοιο ας πούμε http://www.pista.gr/ :bawl:

Johnyb23
30/08/2013, 15:43
όχι ότι καταλαβαίνω τι εννοείς , αλλά νταξ εγώ μαζί σου !! :lol:


edit

εκτός αν με τη λέξη πίστα κατάλαβες πίστα motocross , που και πάλι είναι ένα κλικ καλύτερο από το να καταλάβαινες κάτι τέτοιο ας πούμε http://www.pista.gr/ :bawl:


αα νομιζα πως εννουσες πιστα με χωμα φιλε

Takata Dome
30/08/2013, 15:49
Αυτές οι μηχανές (CRF,SXV κλπ) θέλουν πολύ συχνή και προσεκτική συντήρηση,και γι'αυτό αν θέλεις να κινήσει σε δρόμο καθημερινά κλπ μακριά.Για πίστα αλλάζει το πράγμα.

devil's animal
30/08/2013, 16:36
το λεγόμενο και "μπουζοφάγο" ...;)

:tooth::tooth:

devil's animal
30/08/2013, 16:40
μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο

φιλαρακι αφου εχεις γκαφρα, παΝΕ χτυπα ενα sxv και ασε τους αλλους να λενε...
εισαι γεννημενος, γι'αυτο..εγω σε κοβω...

αντε και καλη τυχη μαγκα (http://www.youtube.com/watch?v=otxNjf8qgZ8)!!

fournas
30/08/2013, 19:00
Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
+ με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 . ;)

και φυσικα μπαινει σε πιστα και με 640 / 690 αν θελει .. η προταση μου σε αυτα εγινε λογο συντηρησης τους και οχι οτι δεν μπαινουν :eleison:

υ.γ. φυσικα δεν μπορουν να συγκριθουν με τα 450 αλλα μια χαρα θα τα ευχαριστιοταν

:wave2:

εντιτ : τσαμπα κουβεντα κανουμε .. απο τα συμφραζομενα καλη τυχη πρεπει να του ευχηθουμε κι εμεις ...

sakisam
30/08/2013, 19:03
καλή τύχη...

φιλε το θεμα ειναι να χεις την πειθαρχια και την παιδεια που απαιτει ενα απ αυτα τα τρια οπλα!
αν ναι παρε οποιο απ τα τρια θες.θεωρω το 525 πολυ καλο.

αν οχι ομως εμεις θα το δουμε για σενα δεν ξερω.προσοχη λοιπον γιατι εισαι στα χρονια τα καλυτερα σου!

Johnyb23
30/08/2013, 19:18
φιλε το θεμα ειναι να χεις την πειθαρχια και την παιδεια που απαιτει ενα απ αυτα τα τρια οπλα!
αν ναι παρε οποιο απ τα τρια θες.θεωρω το 525 πολυ καλο.

αν οχι ομως εμεις θα το δουμε για σενα δεν ξερω.προσοχη λοιπον γιατι εισαι στα χρονια τα καλυτερα σου!

ευχαριστω φιλε ρωτησα και καποια αλλα φιλαρακια και μου ειπαν και αυτοι το 525..και εγω το 525 ειχα στο νου μου αλλα ειπα να ρωτησω εδω και για μια δευτερη γνωμη οχι οτι βοηθησανε πολυ μεχρι την ωρα ο 1ος εισαι..τελως παντων ας το λυξουμε το θεμα επομενη βδομαδα για 525 παω

Nostradamus
30/08/2013, 19:27
ευχαριστω φιλε ρωτησα και καποια αλλα φιλαρακια και μου ειπαν και αυτοι το 525..και εγω το 525 ειχα στο νου μου αλλα ειπα να ρωτησω εδω και για μια δευτερη γνωμη οχι οτι βοηθησανε πολυ μεχρι την ωρα ο 1ος εισαι..τελως παντων ας το λυξουμε το θεμα επομενη βδομαδα για 525 παω

Το duke που εχει το φιλαρακι σου και το βολταρεις, σου καθεται "λιγο" ?? Πως σου φαινεται σε γκαζι, φρενα, στησιμο κτλ κτλ?

Johnyb23
30/08/2013, 19:55
Το duke που εχει το φιλαρακι σου και το βολταρεις, σου καθεται "λιγο" ?? Πως σου φαινεται σε γκαζι, φρενα, στησιμο κτλ κτλ?

φιλε πρωτη φορα που το χα παρει τσαρκα του κανα ενα ανοιγμα και μου μεινανε τα χερια στο τιμονι απο φρενα μια χαρα σε στησιμο γενικα οι duke δεν μου πολυαρεσουνε...παντως ενα παπι ειχα ολο το φτιαχνα και το φτιαχνα και μου φαινοτανε εμενα οτι πηγαινα με 1000...με το που πηρα το duke ετρεμε η ψυχη μου..οποτε πουλησα το παπακι εχω και κατι λευτα απο τη δουλεια και παω για ktm

harris_x
30/08/2013, 20:09
Κοίτα, απο το παπί σε κατι τέτοιο είναι λιγάκι επικίνδυνη μετάβαση...

Οπότε, οποίο κι αν διαλέξεις, φρόντισε να έχεις σωστο και πλήρη εξοπλισμό.

Επιπλέον, αν δεν καταφέρεις να κάνεις κανα μαθημα ασφαλούς οδήγησης, φρόντισε να διαβάσεις κανα twist of the wrist.

Α, ο δεξιός καρπός να γυρνάει με σύνεση και να θυμάσαι πάντα πως η στραβή θα κάτσει όταν "θα το εχεις"...

Αυτά.

imitrelos
30/08/2013, 20:10
Σαν μοταρντ τό sxv δεν έχει αντίπαλο ( σε ρυθμούς αγώνα από ότι μού είχε πεί φίλος πού έτρεχε στο πανελλήνιο με αυτό μόνο στα χωματινα κομμάτια έχανε λόγο τής ροπης τού ) από τά αλλά 525 , smc , crf να ξέρεις βέβαια ότι αυτα δεν είναι duke έχουν αρκουδογκαζο αλλά τό καλό ότι ο πριαπισμος είναι σίγουρος ;-)

imitrelos
30/08/2013, 20:16
Βέβαια τά τρέλα γούστα λέγονται husaberg 650 ......

Όταν τό οδήγησα μετά μού ερχόταν να το ταραξω στίς φαπες αν καί γουσταρα τρέλα η με τό πλάι θα πήγαινε ή σούζα ή μέ τό πλάι καί σούζα άλλον τρόπο δεν έχει ;-):-)

Nostradamus
30/08/2013, 21:12
φιλε πρωτη φορα που το χα παρει τσαρκα του κανα ενα ανοιγμα και μου μεινανε τα χερια στο τιμονι απο φρενα μια χαρα σε στησιμο γενικα οι duke δεν μου πολυαρεσουνε...παντως ενα παπι ειχα ολο το φτιαχνα και το φτιαχνα και μου φαινοτανε εμενα οτι πηγαινα με 1000...με το που πηρα το duke ετρεμε η ψυχη μου..οποτε πουλησα το παπακι εχω και κατι λευτα απο τη δουλεια και παω για ktm

Αρα είναι μια χαρά απο γκάζι. πάρε ενα 640 η κανένα 690 και μην μπλέκεις με τα άλλα. Μέχρι να του παρεις τον αερα θα χρειαστείς καιρό.

spyro
30/08/2013, 22:22
Βέβαια τά τρέλα γούστα λέγονται husaberg 650 ......

Όταν τό οδήγησα μετά μού ερχόταν να το ταραξω στίς φαπες αν καί γουσταρα τρέλα η με τό πλάι θα πήγαινε ή σούζα ή μέ τό πλάι καί σούζα άλλον τρόπο δεν έχει ;-):-)


δηλώνω ψημένος ..... για πες και άλλα .... δηλαδή τα χεις οδηγήσει τα αλλα 3-4 και είσαι και για κανα συγκριτικό?

:a014:

harris_x
30/08/2013, 22:59
δηλώνω ψημένος ..... για πες και άλλα .... δηλαδή τα χεις οδηγήσει τα αλλα 3-4 και είσαι και για κανα συγκριτικό?

:a014::hmm:



:a014:

imitrelos
31/08/2013, 04:08
Ο μπεργος είναι δύσκολο μηχανάκι γιά λίγους μέ χέρια ......

Γενικά θα σού έλεγα πάρε πολιτικό μοταρντ καί τό smc καί τό sxv καί καί τό crf είναι όπλα γιά πίστα προσωπικα σε πόλη καί γιά βόλτα τά βρίσκω κουραστικα λόγο σελας άσε πού δεν είναι μηχανάκια γιά νορμάλ οδήγηση βγάζουν ζημίες τότε καί έχουν πανάκριβη συντήρηση ....άμα βρήκες ότι ο δούκας σού μακρινε τά χέρια ξέχνα τά πολεμικά ;-) καλύτερα μέ τά λεφτά πού θά γλιτώσεις από την συντήρηση τούς να πάρεις καλό εξοπλισμό να κάνεις κανένα μάθημά ....πίστεψε μέ η σωστή τεχνική είναι καλητερη από 5-10 άλογα

Θά στό πούν καί παιδιά εδώ πού είναι πολύ πιό γνώστες καί πολύ πολύ πιό γρήγοροι από ότι πιθανός θά γίνω εγώ ποτέ

Η ταχύτητα ερχετε με την σωστή τεχνική

imitrelos
31/08/2013, 04:16
Τό berg τό έχω οδηγηση όπως επισεις καί τό sxv 550 καί τό 660
smc
Εγώ θά σού βάλω καί μια άλλη επιλογή αλλά σε πολιτικό μοταρντ

Husqvarna 630 αλλιώς duke 2

Ζεύκας
31/08/2013, 04:39
Παλικάρι μου άμα έχεις τα γκαφρά πήγαινε για ΚΤΜ 690 SMC.
Και δυνατό είναι και μουράτο και έχει νορμάλ συντήρηση.

Καλό CRF450 μεταχείρο θα βρεις στα 4 χιλιάρικα. Δώσε 5000 για το 690 να μην είσαι συνέχεια στο μάστορα.

Θα υπολογίσεις όμως και άλλο ένα χιλιάρικο για ένα αξιοπρεπές κράνος (αν δεν έχεις), μπουφάν με πλήρεις προστασίες (με σκληρή πλάτη)
γάντια με κόκκαλα, μπότες με προστασίες και επιγονατίδες. ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με το που το πάρεις να μπεις πίστα για ένα ολοήμερο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.

Καλά τα τούμπανα μηχανάκια αλλά η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις να χειρίζεσαι το μηχανάκι σου σε ασφαλείς συνθήκες.

Για να κάνεις σωστή μετάβαση σε δυνατή μοτοσυκλέτα πρέπει πρώτα να επενδύσεις στον εαυτό σου κ μετά σε μηχανάκι.
Διάβασε κ κανά θρεντάκι εδώ μέσα, 10+ χρόνια υπάρχουν πολλά διαμάντακια.

Johnyb23
31/08/2013, 10:29
και ενα ktm 690 γυρω στα ποσο κοστιζει?

faraway
31/08/2013, 10:33
5000 - 5500 €

Johnyb23
31/08/2013, 11:04
5000 - 5500 €

απο μαγαζι?

faraway
31/08/2013, 12:20
απο μαγαζι?

Tι απο μαγαζί ? Καινούργιο το θες ?

Καινούργιο έχει 9000 € και κάτι ψιλά , από ιδιώτη στο car ή οπουδήποτε αλλού θα το βρεις από 5000-5500 € ( +/- 500 € ) ανάλογα τη κατάσταση του .

Allst@rf
31/08/2013, 16:17
Φίλε που ανοιξες το θέμα, γνώμη μου μην πλησιασεις καν αυτά τα μηχανακια που έγραψες + το απριλια...


ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ... ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΊΣΑΙ ΠΕΛΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΜΑΣΤΟΡΑΤΖΑΣ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΈΝΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.

.-

devil's animal
31/08/2013, 16:29
εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν αφηνετε το παιδι να παρει αυτο που θελει..
αφου μπορει να πηγαινει και γραφοντας μηνυμα στο κινητο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137&page=16&p=2366923&viewfull=1#post2366923)...

Allst@rf
31/08/2013, 16:37
εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν αφηνετε το παιδι να παρει αυτο που θελει..
αφου μπορει να πηγαινει και γραφοντας μηνυμα στο κινητο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137&page=16&p=2366923&viewfull=1#post2366923)...

Δεν τον αφηνουμε γιατί πρέπει να μάθει να αλλάζει και λάδι στέλνοντας μήνυμα στο κινητό...

Αν μάθει να παρει...

:tooth:

Johnyb23
31/08/2013, 17:06
εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν αφηνετε το παιδι να παρει αυτο που θελει..
αφου μπορει να πηγαινει και γραφοντας μηνυμα στο κινητο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137&page=16&p=2366923&viewfull=1#post2366923)...

χαχα φιλε ηταν πολλυ βλακεια αυτο που εκανα οντως ευτηχως που δεν πηρα σβαρνα κανενα παιδακι στο πεζοδρομιο αλλα νταξει πανε κατι χρονια απο τοτε οταν ειχα ξεκινησει να οδηγαω ητανε

devil's animal
31/08/2013, 18:13
χαχα φιλε ηταν πολλυ βλακεια αυτο που εκανα οντως ευτηχως που δεν πηρα σβαρνα κανενα παιδακι στο πεζοδρομιο αλλα νταξει πανε κατι χρονια απο τοτε οταν ειχα ξεκινησει να οδηγαω ητανε

για να το σοβαρεψουμε λιγο...
αυτο που προσπαθουν να σου πουν ολοι (και εγω μεσα σ'αυτους αλλα με αλλο τροπο), ειναι οτι τα μηχανακια που κοιτας ΔΕΝ κανουν για σενα...
απ'οσο φαινεται απο αυτα που γραφεις και απο την εμπειρια που μας ειπες οτι εχεις, ΔΕΝ θα μπορεσεις να ανταποκριθεις στις απαιτησεις αυτων των μοτοσυκλετων...
το χρημα που εχεις να παρεις ενα τετοιο υπερ-οπλο δεν σημαινει οτι θα σου εξασφαλισει και το οτι θα το πηγαινεις σωστα...και δεν ειναι το θεμα να το πηγαινεις σωστα, οσο το να μην υπαρχουν πιο δυσαρεστες εξελιξεις οπως πτωση και τραυματισμος...

το ξερω οτι ειναι σκληρο να στο λενε αυτο και η κ@υλα σου την συγκεκριμενη στιγμη (αφου εχεις και τα φραγκα) ειναι τεραστια, αλλα καλυτερα να κινηθεις σε κατι πιο low profile...οπως ενα lc4 640 ή ενα dukeII...
θα ειναι μια χαρα για τα μεχρι στιγμης προσοντα σου και θα σε βαλει για τα καλα στο "παιχνιδι"...
αργοτερα το πουλας (εμπορικα μηχανακια ειναι και τα 2) και παιρνεις αυτο που γουσταρεις...
ειναι μ@λακια βεβαια να περιμενεις αλλα προς το παρον your ambition outweighs your talent...:smokin:

SHOOTER045
31/08/2013, 18:37
+ οτι ειπε ο απο πανω και ολοι οι υπολοιποι.......

Johnyb23
31/08/2013, 20:52
τελως παντων ας λυξει το θεμα εδω σας ευχαριστω για τις γνωμες σας και την ανυσηχια σας αλλα την αποφαση μου την πηρα και εχω ηδη κανονισει για ktm 525 exc..εχω ηδη ενα κρανος προστατευτικα για αγκωνες και χερια και ο υπολοιπος εξοπλισμος σιγα σιγα..θα τα φοραω παντα δεν θελω πλεον να λεγομαι καγκουρας και ξερω πως αν πεσεις με τετοια μηχανη δεν εχει καμια σχεση οπως να πεφτεις απο το παπι..οσο για την εμπειρια μπορει οντως να μην την διαθετω αλλα εχω εμπειρους φιλους σε τετοιες μηχανες και θα μαθω σιγα σιγα με τη βοηθεια τους

KaTaNaS
31/08/2013, 21:23
..εχω ηδη ενα κρανος προστατευτικα για αγκωνες και χερια και ο υπολοιπος εξοπλισμος σιγα σιγα..θα τα φοραω παντα δεν θελω πλεον να λεγομαι καγκουρας και ξερω πως αν πεσεις με τετοια μηχανη δεν εχει καμια σχεση οπως να πεφτεις απο το παπι..


Φίλε μου καλύτερα να το έπαιρνες χωμάτινο (με τροχούς 21-19) να έκανες λίγο χώμα και ύστερα με 17-17 στην ασφαλτο.

Αν επιμένεις να το καβαλήσεις sm κατευθείαν , πρέπει να πάρεις δερμάτινο μπουφάν και να φοράς μπότες και γάντια.

Θα σου πρότεινα επίσης να μπείς σ εμία πίστα καρτ να ξεδιπλώσεις τις ικανότητες ενος 525!

Όρθιος και μυαλωμένος! :wave2:

theofilos888
01/09/2013, 17:03
Με το καλό και το νού σου!!!! Τα μεταξωτά βρακία θέλουν επιδέξιους κώλους! Δεν είμαστε όλοι van den bosch όσο και να θέλουμε! Μάθε πρώτα τί καβαλάς και μετά πιές του το αίμα! Μη σου το πιεί αυτό! Μπορεί να είσαι τιμόνι δυνατό, μπορεί και όχι! Επειδή το 525 δεν παίζει (έχω ίδια πείρα) πρόσεξε το κεφάλι σου! Όλα τα άλλα έρχονται!

Johnyb23
08/09/2013, 22:30
μαντεψτε μαγκες....ειχατε δικιο τελικα..2 σαβουρες μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε ασταματητα :smokin:

Bradipous
08/09/2013, 22:46
μαντεψτε μαγκες....ειχατε δικιο τελικα..2 σαβουρες μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε ασταματητα :smokin:

Και ο απολογισμος;

supergeorge
08/09/2013, 22:59
Τζώνη Β23 καταρχήν θα σου πω ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ακόμα και όταν πηγαίνεις στο περίπτερο για τσιγάρα, ρισκάρεις με την ζωή σου χωρίς κράνος, πόσο μάλλον με την απειρία που έχεις.

Κατά δεύτερον θα σου πω ότι εδώ είναι ένα φόρουμ μοτοσυκλέτας και σε αυτά συνήθως γράφουΜε όλοι εμείς που είμαστε οδηγοί αγώνων παγκοσμίου επιπέδου, ξερολάκηδες, είρωνες και υπερόπτες. Πολλά από αυτά που σου γράψαμε είναι σωστά, ακόμα περισσότερα ειρωνικά...δυστυχώς...κράτα κατά βάση αυτά που σου είπε ο Ζεύκας.

Το μηχανάκι που αγόρασες αυτή την στιγμή είναι ένα όπλο, που δεν κάνει για την εμπειρία σου. Έχεις 2 επιλογές με αυτό. Η μία είναι να το πας στην τύχη και να ρισκάρεις να σκοτωθείς ή να σκοτώσεις. Ξερά, ωμά αλλά έτσι είναι και είναι πολύ άσχημο και σοβαρό. Η άλλη είναι να εξοπλιστείς με σωστό εξοπλισμό ασφαλείας(κράνος, μπουφάν, μπότες, γάντια, επιγονατίδες τουλάχιστον) και να πας να κάνεις μερικά μαθήματα οδήγησης. Θα λιγοστέψεις σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα να τσακιστείς άσχημα και θα χαρείς πολύ περισσότερο το μηχανάκι σου.

Είσαι 23 άπειρος στις μοτοσυκλέτες μεν, αλλά όχι και τόσο μικρός όσο σε γράφουν εδώ.

Αν μπορείς να έρθεις Πειραιά, ευχαρίστως να σου πω 2 κουβέντες και από κοντά.