Σύνδεση

View Full Version : στούκος με κράνος



MG-KTiNoS
04/09/2013, 18:53
298615

που πάει να πει ότι το jet δεν είναι και τόσο.... καλό τελικά !

:)

Pan (dvs)
04/09/2013, 18:58
Εχουμε κατι παρομοιο για τα ανοιγομενα?

nihristo
04/09/2013, 19:09
Εχουμε κατι παρομοιο για τα ανοιγομενα?

τι παρόμοιο θα ήθελες; Και στο ανοιγόμενο στα ίδια μέρη χτυπάς

Pan (dvs)
04/09/2013, 19:33
τι παρόμοιο θα ήθελες; Και στο ανοιγόμενο στα ίδια μέρη χτυπάς

Εχεις δικιο:D
Λαθος εκφραστηκα.Ποσο μειωνεται η αντοχη στα ανοιγομενα στα κινητα σημεια?

imitrelos
04/09/2013, 20:01
Αρκετά αλλα πόσο άγνωστο (σε εμένα τουλάχιστον) αλλα σίγουρα 1 πηρος είναι λιγότερο ανθεκτικός από ένα ενιαίο σώμα

Εχω ακούσει και άποψη για μεταφορά της ενέργειας απο τον πηρο στο ενιαίο σώμα του κράνους αλλά δεν ξέρω πόσο ισχύει

nihristo
04/09/2013, 21:25
Εχεις δικιο:D
Λαθος εκφραστηκα.Ποσο μειωνεται η αντοχη στα ανοιγομενα στα κινητα σημεια?

οκ μπρο. Δεν ξέρω να σου απαντήσω, το ανοιγόμενο είναι και αρκετά πιο βαρύ εκτος των άλλων. Για μένα, πάρε ένα καλό φουλ φέις να τελειώνεις

SHOOTER045
04/09/2013, 21:26
δεν λεει και κατι αγνωστο
αλλα δεν περιμενα το σημειο στο πηγουνι να εχει τοσο μεγαλο ποσοστο
περιμενα ποιο μεγαλο στην μετωπικη
τελος παντων και γω στην δουλεια που το φοραω ανοιχτο σχεδον παντα
και οσες φορες ειχα<συμβαν>
ποτε δεν εσκασα με το σαγονι
αυτο που θελω να πω ειναι αν τα ποσοστα αυτα ειναι αληθη και στανταρ

spyrakos35
04/09/2013, 21:39
αυτο που θελω να πω ειναι αν τα ποσοστα αυτα ειναι αληθη και στανταρ

είναι ΚΑΙ θέμα τύχης με τι θα σκάσεις όπως και πολλά πολλά άλλα....

ξέρω περίπτωση γυναίκας συνοδηγού με ανοιγόμενο που τα έσπασε όλα (σαγώνια, δοντια κλπ κλπ)

άστο να παει στο δι@ολο....

stefanos
04/09/2013, 21:51
δεν λεει και κατι αγνωστο
αλλα δεν περιμενα το σημειο στο πηγουνι να εχει τοσο μεγαλο ποσοστο
περιμενα ποιο μεγαλο στην μετωπικη
τελος παντων και γω στην δουλεια που το φοραω ανοιχτο σχεδον παντα
και οσες φορες ειχα<συμβαν>
ποτε δεν εσκασα με το σαγονι
αυτο που θελω να πω ειναι αν τα ποσοστα αυτα ειναι αληθη και στανταρ

Το άθροισμα των ποσοστών στο κράνος είναι 51,6% άρα στο υπόλοιπο 48,4% δεν ακούμπησε κατά την πτώση.
Άρα δεν χρειάζεται να φοράμε κράνος?
Αφού το φοράμε το ρημάδι καλό είναι να προτιμάμε ένα καλό full face.

AUFGEBRACHT
04/09/2013, 21:51
Εχουμε κατι παρομοιο για τα ανοιγομενα?

Πάντως το κράνος με τα ποσοστά ανοιγόμενο είναι :lol:

Bradipous
04/09/2013, 21:52
Να πω και εγω την γνωμη μου.
Θεωρω οτι και αυτο χρειαζετε να εχεις μια ικανοτητα, να ξερεις δηλαδη να πεφτεις ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο ελεγχομενη/ανωδυνη, οχι η πτωση της μηχανης αλλα η σταση του σωματος κατα την πτωση.

Bradipous
04/09/2013, 21:53
Το άθροισμα των ποσοστών στο κράνος είναι 51,6% άρα στο υπόλοιπο 48,4% δεν ακούμπησε κατά την πτώση.
Άρα δεν χρειάζεται να φοράμε κράνος?
Αφού το φοράμε το ρημάδι καλό είναι να προτιμάμε ένα καλό full face.

Το υπολοιπο 48,4 φανταζομαι βρισκεται στο αριστερο ημισφαιριο του κρανους.

AUFGEBRACHT
04/09/2013, 21:57
Να πω και εγω την γνωμη μου.
Θεωρω οτι και αυτο χρειαζετε να εχεις μια ικανοτητα, να ξερεις δηλαδη να πεφτεις ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο ελεγχομενη/ανωδυνη, οχι η πτωση της μηχανης αλλα η σταση του σωματος κατα την πτωση.

Σίγουρα ένας αναβάτης MotoGP ξέρει πως να πέσει σε σχέση με τον μέσο αναβάτη (ας τον ονομάσουμε έτσι), αλλά από την άλλη μόνο οι γάτες πέφτουν απο οποιαδήποτε στάση και προσγειώνονται ανώδυνα, πρέπει να είσαι τυχερός και από τις συνθήκες για να πέσεις ανώδυνα και ελεγχόμενα. Κανένα ατύχημα/χτύπημα δεν είναι ακριβώς το ίδιο με άλλο και είναι αυτονόητο πως ένα full face προστατεύει καλύτερα από ένα jet, όπως αυτονόητο είναι πως ένα jet προστατεύει καλύτερα από καθόλου κράνος. Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω και σας αφήνω να συνεχίσετε στο thread.

stefanos
04/09/2013, 22:05
Το υπολοιπο 48,4 φανταζομαι βρισκεται στο αριστερο ημισφαιριο του κρανους.

Μπορεί, οπότε το ποσοστό για το πηγούνι ανεβαίνει σε τεράστια ποσοστά.

spyrakos35
04/09/2013, 22:09
Μπορεί, οπότε το ποσοστό για το πηγούνι ανεβαίνει σε τεράστια ποσοστά.

διαλέξτε γράφημα και μελετήστε

https://www.google.gr/search?q=helmet+accident+percentage&client=firefox-a&hs=jsK&rls=org.mozilla:el:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0pInUoajD-nE7AaBpICADQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1920&bih=976

Bradipous
04/09/2013, 22:10
Μπορεί, οπότε το ποσοστό για το πηγούνι ανεβαίνει σε τεράστια ποσοστά.

Ναι, ομως καταλαμβανει και την μεγαλυτερη επιφανεια ετσι οπως ειναι χωρισμενο το κρανος σε τμηματα.

stefanos
04/09/2013, 22:13
Ναι, ομως καταλαμβανει και την μεγαλυτερη επιφανεια ετσι οπως ειναι χωρισμενο το κρανος σε τμηματα.

Έχει περίπου όσα ΟΛΑ τα υπόλοιπα μαζί.

Joyrider
05/09/2013, 00:47
Είχα όρεξη για ψάξιμο βραδιάτικα :D
Απόσπασμα από την έρευνα

Location and type of helmet damage were classified in 205 (90.7%) of motorcyclists. Helmet damage from the accident was differentiated to any previous damage to the helmet. Seven hundred twenty-eight single helmet lesions from the accident were observed. The helmet lesions were located in lateral right (lateral in sections 11–18) in 27.3% (n  199), lateral left (lateral in sections 21–28) in 25.4% (n  184), frontal (frontal in sections 12, 14, 18, 19, 22, 24, 28, and 29) in 26.9% (n  196), and rear (rear in sections 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, and 27) in 21.6% (n  157). Sixteen percent (n 115) of helmet lesions were located at the chin guard (sections 18 and 28), and 5.8% (n  42) at the visor (sections 19 and 29). Two lesions were observed at the crown region (section 35). The types of helmet lesion were most frequently scratches (n  495 [68.0%]), followed by deformations (n 136 [18.7%]), cracks (n  91 [12.5%]), and others (n  6 [0.8%]). Damage to the internal lining was found in 34 (17%) helmets. All these helmets also had a cracked shell. Vice versa, only 37% (34 of 91) of the helmets with cracked shells also showed damage to the internal lining

Ολόκληρη η έρευνα από την οποία προέκυψε και το γράφημα.
http://www.smf.org/docs/articles/hic/Helmeted_MC_JTrauma.pdf
Αξίζει να διαβάσετε παραμέτρους.
Εγώ βρίσκω σημαντικό το ότι μέτρησαν ακόμα και τις εκδορές ως σημεία πρόσκρουσης, ότι και αν μπορεί να σημαίνει αυτό.
Επίσης τα ατυχήματα είχαν μεγάλη ποικιλία.

Άλλη έρευνα με τέτοιο γράφημα δεν πρέπει να υπάρχει γιατί βλέπω όλα τα γραφήματα απλά έχουν κοπιάρει τα ποσοστά σε διαφορετική εικόνα κράνους. Θα άξιζε να ξαναγίνει παρόμοια γιατί αυτή είναι και αρκετά παλιά και με μικρό δείγμα.

Μερικές πιο πρόσφατες:
http://ije.oxfordjournals.org/content/40/3/794.long
http://journals.lww.com/jtrauma/Abstract/2013/07000/Choice_of_motorcycle_helmet_makes_a_difference___A.14.aspx
http://aje.oxfordjournals.org/content/142/9/974.abstract

GiannisBlessed
05/09/2013, 00:55
τα λεει ωραια και απλα.
http://jro555.tumblr.com/post/15407192913

SuperSonic
05/09/2013, 10:11
Στην θεωρια τα περισσοτερα κρανη ειναι καλα αλλα στην πραξη λιγα ειναι αυτα που ειναι πραγματικα ασφαλη.

Viper4
05/09/2013, 11:21
Είναι γνωστό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό χτυπημάτων είναι στην περιοχή του σαγονιού. Γι'αυτό πάντα απορούσα με όλους αυτούς που έπαιρναν κράνος τύπου τζετ...

Pan (dvs)
05/09/2013, 21:55
Η λογικη λεει οτι τα full-face ειναι σιγουρα πιο ασφαλη.Αλλα δεν τα μπορω.Θα συνεχισω ,μαλλον,να προτιμω τα ανοιγομενα αλλα σιγουρα την επομενη φορα,θα παρω κατι πολυ καλυτερο ποιοτικα απο αυτο που εχω.

Joyrider
05/09/2013, 22:19
Είναι γνωστό
Ε πες το και το ψάχναμε :lol:

faraway
06/09/2013, 06:09
Να πω και εγω την γνωμη μου.
Θεωρω οτι και αυτο χρειαζετε να εχεις μια ικανοτητα, να ξερεις δηλαδη να πεφτεις ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο ελεγχομενη/ανωδυνη, οχι η πτωση της μηχανης αλλα η σταση του σωματος κατα την πτωση.

Aν ποτέ βρεθείς να ταξιδεύεις ιπτάμενος στον αέρα για καμιά 10αριά μέτρα , έλα να το ξανα συζητήσουμε κατά πόσο μπορείς να ελέγξεις τη πτώση σου . :D

faraway
06/09/2013, 06:12
Νομίζω πως αν ένα ανοιγόμενο φτάσει στο σημείο να υποχωρήσει στα σημεία που ενώνεται από τη πρόσκρουση , το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι ότι θα ανοίξει , μιας και με τέτοια δύναμη αμφιβάλω αν βγαίνει κρανίο αλώβητο από οποιοδήποτε κράνος .

Έχουν και αυτά κάποια όρια στο τι μπορούν να προστατεύσουν . :sick:

paramedic
06/09/2013, 09:24
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ!!!!
ΤΑ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΡΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!!!!! ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ!!!

Bradipous
06/09/2013, 09:31
Ακομη και σπαστο να φορας, αν το χρησιμοποιεις με σωστο τροπο δεν νομιζω να εχεις θεμα.
Αν δηλαδη το χρησιμοποιεις μονο για την πολη και εν κινηση το εχεις κλειστο, το ανοιγεις μονο οταν κατεβενεις απο τη μηχανη για λιγα λεπτα -αντι να το βγαλεις- τοτε δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα. Στις σχετικα χαμηλες ταχυτητες της πολης μια χαρα προστασια παρεχει.

Για τζετ και λοιπα ταπερ/κατσαρολακια, δεν χρειαζεται περαιτερω αναλυση.

spyrakos35
06/09/2013, 09:31
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ!!!!
ΤΑ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΡΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!!!!! ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ!!!

φωνή βοώντος εν τη ερήμω...... δυστυχώς......

Viper4
06/09/2013, 12:08
Ε πες το και το ψάχναμε :lol:


Όσο χρόνια είμαι στα μοτοσυκλετιστικά φόρα, το έχω διαβάσει πάνω από 20 φορές! Σε συζητήσεις που κάνουμε σε εκδρομές και συναντήσεις επίσης συχνά πυκνά αναφέρεται! Για να μην το έχει ακούσει ή διαβάσει ποτέ κάποιος πρέπει να ψιλοείναι στην κοσμάρα του, ή να είναι πολύ νέος στον κόσμο των μηχανών.

Joyrider
06/09/2013, 14:38
Όσο χρόνια είμαι στα μοτοσυκλετιστικά φόρα, το έχω διαβάσει πάνω από 20 φορές! Σε συζητήσεις που κάνουμε σε εκδρομές και συναντήσεις επίσης συχνά πυκνά αναφέρεται! Για να μην το έχει ακούσει ή διαβάσει ποτέ κάποιος πρέπει να ψιλοείναι στην κοσμάρα του, ή να είναι πολύ νέος στον κόσμο των μηχανών.
Μάλλον δεν κατάλαβες το προηγούμενο σχόλιό μου. Δεν μου λέει κάτι το communal reinforcement.