PDA

View Full Version : Husaberg fe/fx 600/650 2001~2005. Αποριες.



sonic22
07/09/2013, 08:57
Επιδει το ψιλοσκευτωμαι...

Σε σχεση με τα γιαπωνεζικα 450 mx ειναι πολυ πιο αργοστροφα και βαρια?
Εχουν νευρο ή ειναι απλα πολυ δυνατα ΧΤ?

Απο αξιοπιστια ειναι τοσο τραγικα ακομα και αν τα προσεχεις;

Με ιντριγκαρει η ροπη απο χαμιλα που ακουω οτι εχει...

daz
07/09/2013, 09:31
sonic δίπλα στο 650 δεν στέκεται ούτε κωλοφτιαγμένος δούκας.

Δεν ξέρω πιο είναι πιο αργόστροφο, σε σχέση με τα 450, αλλά το σίγουρο είναι πως με το 600-650 δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανεβάσεις τις ίδιες στροφές.

Από βάρος, δεν είναι πιο βαριά αλλά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι λόγο πιο βαριού στροφάλου. Ανοίγοντας το γκάζι σε στροφή θέλουν να σηκωθούν (ανοίξουν την τροχιά τους) και γενικά χρειάζονται περισσότερο "κόπο" για να πάνε γρήγορα σε "κλειστό" περιβάλλον. Σε φλαταδούλες όμως είναι ... well.. :D

Είναι και αυτό το γμν φίλτρο μέσα στο πλαίσιο, που χρησιμοποιεί το ρεζερβουάρ σαν ηχείο για να σε καυλ@σει!


Από αξιοπιστία το ξέρεις αυτό που λέει αν έχεις γνώσεις διάβαινε κτλ κτλ ε? :lol:



Edit. Από αξιοπιστία δεν ξέρω τι λένε. Έχουν ακουστεί πολλά, αλλά απ' την στιγμή που δεν το είχα ποτέ δεν μπορώ να σου πω. Δλδ είχα ένα για μια περίοδο αλλά δεν άνηκε σε μένα.

vaska
07/09/2013, 10:02
Είναι κατάλληλο για την επιμήκυνση των χεριών.

:bawl:

sonic22
07/09/2013, 10:33
Σε ενα 426 που ειχα (στο οποιο ειχα βαλει εκκεντροφορυς, εξατμιση πιστονι) απο δυναμη ειχε ιδια με 450. Το 450 ομως ανεβαζε αρκετα πιο γρηγορα στροφες και η διαφορα σε εξωδους απο κλειστες στροφες ηταν συμαντικη. Πολυ πιο απαιτητικο και κουραστικο αλλα στην πραξη πολυ πιο "γρηγορο".
Το 600 (ή το 650) προφανος και θα βγαζει παραπανω δυναμη αλλα αμα ειναι πιο αργοστροφο και πολυ πιο βαρυ σε αισθηση, θα ειναι μονο για ευθείες.

daz
07/09/2013, 19:30
Σε ενα 426 που ειχα (στο οποιο ειχα βαλει εκκεντροφορυς, εξατμιση πιστονι) απο δυναμη ειχε ιδια με 450. Το 450 ομως ανεβαζε αρκετα πιο γρηγορα στροφες και η διαφορα σε εξωδους απο κλειστες στροφες ηταν συμαντικη. Πολυ πιο απαιτητικο και κουραστικο αλλα στην πραξη πολυ πιο "γρηγορο".
Το 600 (ή το 650) προφανος και θα βγαζει παραπανω δυναμη αλλα αμα ειναι πιο αργοστροφο και πολυ πιο βαρυ σε αισθηση, θα ειναι μονο για ευθείες.

Σίγουρα στα σωστά χέρια είναι πιο γρήγορα στις εξόδους από κλειστές στροφές αλλά για πόσο?

Το μικρότερο απ' τα τετράχρονα πριόνια που έχω οδηγήσει είναι το 520 της κτμ, οπότε δεν μπορώ να σου πω τίποτα για την σύγκριση μεταξύ 450 και 650 στις εξόδους. Για τα χέρια τα δικά μου (και τις γνώσεις μου) τα μεγάλα ήταν too much. Ίσως ήταν και το ψυχολογικό πατατράκ που προκαλούσαν όταν έβλεπαν ευθειάκι. Με δαύτα έμαθα να "ανοίγω" το γκάζι στα σκούρα γιατί με τόσα που μάζευαν δεν είχες άλλη επιλογή ενώ πάντα είχαν απόθεμα ισχύος.

Αν δεν είσαι προπονημένος και ψάχνεις χρόνους με διάρκεια δεν νομίζω να είναι καλή επιλογή. Αν θέλεις έντονες συγκινήσεις είναι ιδανικά. Ανοίγουν και μπερμπ.

Να φανταστείς το 525 που αντικατέστησε το 520 είχε λιγότερους ίππους και τους έβαζε κάτω με πιο ομαλό τρόπο για να είναι πιο "εύκολο". Τα 600 και 650 με με την ροπάρα τους, με πάνω από 50 ίππους και με τον τρόπο που τους βάζουν στον πίσω τροχό είναι εμπειρία στα χέρια ενός χομπίστα.
Αλλά έχω δει και 650 μέσα σε πίστα στα χέρια αγωνιζόμενου να κάνει μαγικά πράγματα. Νταξ οι περισσότερες ήταν κουλομαρίες εκεί μέσα αλλά όταν άνοιγε το γκάζι ο τύπος όποιος ήταν μπροστά του ή θα έκανε άκρη ή θα τον πέρναγε από πάνω. Τραπέζια και διπλά άλματα ήταν σαν να μην υπήρχαν. Ένα ευθειάκι σκωτόστρα το καθάριζε με μια ταχύτητα.
Έσπασε όμως πριν τελειώσει ο αγώνας. Ο ίδιος μου είπε πάντως πως ήταν πειραγμένο. (Ήταν σίγουρα fe και όχι fc)