PDA

View Full Version : VOR 450 Enduro '02



Shiatman
11/09/2013, 14:48
Υπήρξαν προσφορές για το ΚΤΜ (lc4 640 adv) και παράλληλα βρέθηκε ένα VOR 450 enduro '02 σε δελεαστική τιμή από το οποίο έχω δεί μόνο φωτογραφίες και φαίνεται σε καλή κατάσταση. Φυσικά πρέπει να το δώ από κοντά πρίν αποφασίσω οτιδήποτε. Από έρευνα στο νέτ μόνο καλά είδα για το VOR, ειδικά από το Αμέρικα, αλλά ζητώ την άποψή σας, αν ξέρετε κάτι για το συγκεκριμένο μηχανάκι!

Η λογική είναι ότι θέλω κάτι πιο ελαφρύ και μαντζίβελο για πιο άγριες εντουροκαταστάσεις!!! :D

OldMan
11/09/2013, 14:53
Πόσο καιρό σκεφτεσαι να το κρατήσεις..??

astroman76
11/09/2013, 14:53
πλακα κανεις...

p@nos
11/09/2013, 14:57
vor 02 poly kala μηχανακια και αξιοπιστα...κοιτα να μην εχει πανω απο 80,000χλμ το μοτερ γιατι εκει θελει λυσιμο (προαιρετικο βεβαια)....καλες αγορες :D

Shiatman
11/09/2013, 15:09
Πόσο καιρό σκεφτεσαι να το κρατήσεις..??

Δεν ξέρω γιατί η χρονιά φέτος θα είναι μυστήρια (άντε να δούμε που θα καταλήξουμε πάλι :confused:) αλλά θα βγάλω κέρδος απο τη συναλαγή και το VOR είναι σε καλή τιμή, οπότε δεν θα δυσκολευτώ να το "σκοτώσω" εγώ, άν ζεί ακόμη... :priest: ;)

OldMan
11/09/2013, 15:12
Η λογική είναι ότι θέλω κάτι πιο ελαφρύ και μαντζίβελο για πιο άγριες εντουροκαταστάσεις!!! :D
Επειδή σε κόβω για αρκούντως βιτισόζο άντρα, δεν χτυπάς ένα Vertemati να είσαι και ο πρώτος..??;)

(ένα προβληματάκι με τον ανεφοδιασμό στα ΣΕΧ θα έχεις αλλα never mind..)

Shiatman
11/09/2013, 15:12
πλακα κανεις...

Καθόλου και σύντομα θα βάλω και φωτό να το δείτε το υποψήφιο "λουλούδι"


vor 02 poly kala μηχανακια και αξιοπιστα...κοιτα να μην εχει πανω απο 80,000χλμ το μοτερ γιατι εκει θελει λυσιμο (προαιρετικο βεβαια)....καλες αγορες :D

τέτοια θέλω να ακούω!! :D :beer:

ktmakis
11/09/2013, 15:13
Vertemati..... που τα θυμήθηκες ρε Oldman.....

OldMan
11/09/2013, 15:15
Vertemati..... που τα θυμήθηκες ρε Oldman.....
Εεεε, αφού αρχίσαμε τις προσtυχιές με τα VOR...

Shiatman
11/09/2013, 15:18
299096

:a014:

Shiatman
11/09/2013, 15:22
Επειδή σε κόβω για αρκούντως βιτισόζο άντρα, δεν χτυπάς ένα Vertemati να είσαι και ο πρώτος..??;)

(ένα προβληματάκι με τον ανεφοδιασμό στα ΣΕΧ θα έχεις αλλα never mind..)

Εδώ κάνουμε αμάν να βρούμε ένα εντούρο σε τούτο το ξερονήσι, ας μην έχουμε και απαιτήσεις... :)

Ντάξ, δεν είμαι και κανάς φτασμένος εντουράς αλλά η παρέα έχει wr450/250f και με το lc4 δεν βγαίνουν τα βίτσια!!

OldMan
11/09/2013, 15:23
τέτοια θέλω να ακούω!! :D :beer:
Σε δουλεύει ο σκατόψυχος κι εσύ τσιμπάς...:D

ktmakis
11/09/2013, 15:29
Aμα συνηθίσεις την δεξιά και ανάποδη μανιβέλα μη μασάς. Διαφορετικά πούλα το σε τέυχη στο ebay να πάρεις ένα KTM :p

astroman76
11/09/2013, 15:32
Aμα συνηθίσεις την δεξιά και ανάποδη μανιβέλα μη μασάς. Διαφορετικά πούλα το σε τέυχη στο ebay να πάρεις ένα KTM :p

+1 και οτι για ανταλακτικα θα περνεις τηλ την Νικολουλη...

OldMan
11/09/2013, 15:34
Ντάξ, δεν είμαι και κανάς φτασμένος εντουράς αλλά η παρέα έχει wr450/250f και με το lc4 δεν βγαίνουν τα βίτσια!!
Κοίτα...


Αν το μηχανάκι είναι σε καλή κατασταση, θα σε βγάλει μερικές βόλτες...

Έχε υπόψη σου ότι είναι "σφιχτό" μηχανάκι και δεν συγχωρεί και πολλά λαθάκια...
(τα γνωστα "φρεναρα νωρίς, ξανανοίγω το γκάζι για να φρενάρω αργότερα" να τα ξεχάσεις..)

Αν δεν είναι σε καλή κατάσταση, απλά ξέχασέ το...

Shiatman
11/09/2013, 15:44
Aμα συνηθίσεις την δεξιά και ανάποδη μανιβέλα μη μασάς. Διαφορετικά πούλα το σε τέυχη στο ebay να πάρεις ένα KTM :p

έχει happy button το μηχανάκι, αλλιώς απαγορεύεται αυστηρά :a06: και δεν νομίζω να είναι χειρότερα από την κωλοαριστερή του ΚΤΜ


+1 και οτι για ανταλακτικα θα περνεις τηλ την Νικολουλη...

:lol: βλέπω από Αμέρικα ότι παιζουν


Κοίτα...


Αν το μηχανάκι είναι σε καλή κατασταση, θα σε βγάλει μερικές βόλτες...

Έχε υπόψη σου ότι είναι "σφιχτό" μηχανάκι και δεν συγχωρεί και πολλά λαθάκια...
(τα γνωστα "φρεναρα νωρίς, ξανανοίγω το γκάζι για να φρενάρω αργότερα" να τα ξεχάσεις..)

Αν δεν είναι σε καλή κατάσταση, απλά ξέχασέ το...

Το θέμα είναι πως θα μπορώ να μπώ σε κομμάτια που με το ΚΤΜ ζορίζομαι λόγω βάρους-όγκου!

Μόλις είχαμε επικοινωνία με γνωστό μας μηχανικό από την περιοχή του VOR και μας είπε ότι είναι εντάξει το μηχανάκι (εδώ σε τούτο το ξερονήσι τίποτε κρυπτο υπό του ηλίου :sun:

ktmakis
11/09/2013, 15:52
Tα enduro ΚΤΜ την έχουν δεξιά τη μανιβέλα.....
Με τι ΚΤΜ ζορίζεσαι ??

ktmakis
11/09/2013, 15:53
Ασε το δα..... Καμμία σχέση το VOR με το ΚΤΜ που έχεις..... Δεν θα σε ζορίζει τόσο αλλά θέλει χέρια...... και πόδια.....

p@nos
11/09/2013, 18:05
περα απο την πλακα μακρυα...το μηχανακι αξιζει 600ε μαχ...οσο δλδ καταφερεις να πουλησεις αναρτησεις και φρενα που μπορουν να μπουν και αλλου απο κει και περα το υπολοιπο δε θα σου πω που θα το βαλεις σε αφηνω να μαντεψεις :cry:

με κατω απο 2κ πλεον παιρνεις μηχανακι γ εντουρο σε πολυ καλη κατασταση

Shiatman
11/09/2013, 18:57
περα απο την πλακα μακρυα...το μηχανακι αξιζει 600ε μαχ...οσο δλδ καταφερεις να πουλησεις αναρτησεις και φρενα που μπορουν να μπουν και αλλου απο κει και περα το υπολοιπο δε θα σου πω που θα το βαλεις σε αφηνω να μαντεψεις :cry:

με κατω απο 2κ πλεον παιρνεις μηχανακι γ εντουρο σε πολυ καλη κατασταση

Τόσο καλά ε; Το κακό είναι ότι εδώ Κύπρο βρομάει ο τόπος από μοτοκρός, αλλά από εντούρα τίποτε. Η τιμή του είναι περίπου 1500. Δεν αξίζει λες, ε;

MikeG
11/09/2013, 18:59
Τόσο καλά ε; Το κακό είναι ότι εδώ Κύπρο βρομάει ο τόπος από μοτοκρός, αλλά από εντούρα τίποτε. Η τιμή του είναι περίπου 1500. Δεν αξίζει λες, ε;

Μπρρρρρ.... Απορώ πως έφτασε αυτό το μηχανάκι εκεί.

astroman76
11/09/2013, 19:18
http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=10975&uh=Y

http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=10996&uh=Y

Shiatman
11/09/2013, 19:48
http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=10975&uh=Y

http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=10996&uh=Y

Ευχαριστώ Άστρο, τα έχω δει αυτά, ας φύγει το ADV και βλέπουμε. Η άλλη επιλογή είναι να ψωνίσω από Ελλάδα όπου υπάρχει μεγάλη γκάμα, αλλά είναι λίγο τράβηγμα +250 ευραίοι min για να το κατεβάσω στο νησί. :confused:

menelaos46
11/09/2013, 20:07
Ευχαριστώ Άστρο, τα έχω δει αυτά, ας φύγει το ADV και βλέπουμε. Η άλλη επιλογή είναι να ψωνίσω από Ελλάδα όπου υπάρχει μεγάλη γκάμα, αλλά είναι λίγο τράβηγμα +250 ευραίοι min για να το κατεβάσω στο νησί. :confused:

Απλώς μη το πάρεις... :)

Zid
11/09/2013, 20:36
Mη μπλέξεις μαν ...

SHOOTER045
11/09/2013, 23:31
πριν καποιο καιρο ειχα μπανισει ενα ιδιο απο ελλαδα σε χαμηλη τιμη με σπασμενη μανιβελα
απλα οταν ειδα τι παιζει και ποσο εσβησα και το τηλ της αγγελιας που ειχα αποθηκευσει

notakos600
12/09/2013, 07:26
Τουλάχιστον με το ΚΤΜ βρίσκεις ανταλλακτικά και ότι να βγάλει επισκευάζεται.

Shiatman
12/09/2013, 12:53
Μίλησα σήμερα με το μηχανικό μου, παλιά καραβάνα και μόλις του είπα για VOR τον έπιασε ένα σφίξιμο στο στομάχι...

"Μακρυά κι ούτε να το σκέφτεσαι..." ήταν τα λόγια του :lol:

Οπότε κλείνει το θέμα και πάμε γι' άλλα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!

Για DRZ 400 '05 τι λέτε; Έχει νόημα η μετάβαση από το ΚΤΜ;

OldMan
12/09/2013, 12:58
Για DRZ 400 '05 τι λέτε; Έχει νόημα η μετάβαση από το ΚΤΜ;
Μάλλον όχι...

Θα κάνεις ακριβώς (μα ακριβώς) τα ίδια πραγματα με το ΚΤΜ, απλά με λιγότερο κόπο...
(δεν πρόκειται να το χώσεις εκεί που θα ακολουθεί στα ίσια τα WRF...)

astroman76
12/09/2013, 14:02
το DRZ δεν εχει καμια σχεση με το ADV.... δεν ειναι ομως WR η EXC....

DrEvil
12/09/2013, 14:09
Νικο εισαι καλα παλληκαρι μου;
Εμεινες πολυ στον ηλιο καλοκαιριατικα;
Τι ειναι αυτα τα βιτσια που εβγαλες; Ακου VOR.

Απο Ελλαδα 380€ η μεταφορα, περσινη τιμη.

Για να πιουμε κανα καφε αυριο η ΣΚ [αν μπορεις], αυτο με το ΚΤΜακι μου προκαλεσε σηκωμαρες :)

Χτυπα τηλ. Και

tifoso4ever
12/09/2013, 15:02
ΓIATI OXI VOR??? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΕΙΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ, ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΤΜ...(ΜΑΝΕΤΕΣ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΑΛΥΣΙΔΟΓΡΑΝΑΖΑ....
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...
ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 2004, ΕΧΕΙ OHLINS ΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ, FCR, ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕΤΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΜΕΝΑ...KAΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΙΒΕΛΑ, ΤΗΝ ΞΗΛΩΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΠΕΡΙΤΤΟ ΒΑΡΟΣ...
ΘΕΛΕΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 1000 ΧΛΜ, ή ΚΑΘΕ 25 ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΣΥΧΟΣ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΧΑ / ΕΧΩ...

ΥΓ. ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΙΚΟ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ..... :p:D

bros400pgm
12/09/2013, 15:06
Θελω βολτα. Σου δινω το SXV για την αντιστοιχη ωρα:smokin:

OldMan
12/09/2013, 15:15
.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...
Σε σύγκριση με Montesa H6 ή Simonini 7τάχυτο, σίγουρα...

STOYBI
12/09/2013, 15:32
ΓIATI OXI VOR??? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΕΙΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ, ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΤΜ...(ΜΑΝΕΤΕΣ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΑΛΥΣΙΔΟΓΡΑΝΑΖΑ....
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...
ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 2004, ΕΧΕΙ OHLINS ΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ, FCR, ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕΤΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΜΕΝΑ...KAΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΙΒΕΛΑ, ΤΗΝ ΞΗΛΩΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΠΕΡΙΤΤΟ ΒΑΡΟΣ...
ΘΕΛΕΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 1000 ΧΛΜ, ή ΚΑΘΕ 25 ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΣΥΧΟΣ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΧΑ / ΕΧΩ...

ΥΓ. ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΙΚΟ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ..... :p:D


Εφοσον υπαρχει ακρη για ανταλακτικα οντως το vor ειναι μαγικο χαλι που ακομα και σημερα πολλα μηχανακια το βλεπουν με το κιαλι......

Καμμια συγκριση με τις ξεροσαβουροκαταστασεις του τοτε ( 450-520 exc )



tifoso4ever εισαι ωραιος....!! :beer::beer:

Shiatman
12/09/2013, 15:34
ΓIATI OXI VOR??? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΕΙΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ, ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΤΜ...(ΜΑΝΕΤΕΣ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΑΛΥΣΙΔΟΓΡΑΝΑΖΑ....
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΟΔΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...
ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 2004, ΕΧΕΙ OHLINS ΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ, FCR, ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕΤΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΜΕΝΑ...KAΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΙΒΕΛΑ, ΤΗΝ ΞΗΛΩΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΠΕΡΙΤΤΟ ΒΑΡΟΣ...
ΘΕΛΕΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 1000 ΧΛΜ, ή ΚΑΘΕ 25 ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΣΥΧΟΣ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΧΑ / ΕΧΩ...

ΥΓ. ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΙΚΟ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ..... :p:D

Σχόλια σαν τα δικά σου είχα διαβάσει από Αμέρικα βασικά και είχα φτιαχτεί. Από τη στιγμή όμως που ο μηχανικός μου είπε μακρυά οφείλω να δεχτώ την αποψή του. Στο κάτω-κατώ αυτός έξτρα δουλειά θα είχε αν έσπαγε συνέχεια το μηχάνημα!

Φαίνεται πως οι καλύτερες επιλογές είναι αυτές:

http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=10996&uh=Y

http://www.buysellmoto.com/layouts/index.php?view=4&action=2&adid=11778&uh=Y

με το EXC να υπερτερεί. Αν δεν φύγει το ADV, θα πράξω όπως το σκεφτόμουν εδώ και καιρό: Ψηλόφτερο, ξήλωμα τα περιττά, τακούνι δεκάποντο, εξάτμιση, βελόνες στο καρμπυρατέρ, το ανοιχτό καπάκι του φίτρου αέρα και ξέσκισμα μέχρι να παραδώσει το πνεύμα. Στα θετικά ότι εκτελεί χρέη τάνκερ στις βόλτες με τέτοια τεποζιτάρα που έχει... θα στεναχωρηθεί η παρέα!

notakos600
12/09/2013, 15:35
ΓIATI OXI VOR??? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ....

Γράψε κι άλλα άρρωστε να μας φτιάξεις λίγο, αφού το ξέρεις πως είμαστε ακουστικοί τύποι...;)

OldMan
12/09/2013, 15:39
Στο κάτω-κατώ αυτός έξτρα δουλειά θα είχε αν έσπαγε συνέχεια το μηχάνημα!
Μην μπερδευόμαστε...
(και μην κοιτάς του Αμερικάνους που οι περισσότεροι φτιάχνουν τα μηχανάκια στο γκαραζ τους..)

Το VOR δεν σπάει συνέχεια..!!
(γιοτί απλά, ειναι από τα μηχανάκια που αν σπάσουν μια φορά ΔΕΝ μαζεύονται με τίποτε...)

notakos600
12/09/2013, 15:42
Μην μπερδευόμαστε...
(και μην κοιτάς του Αμερικάνους που οι περισσότεροι φτιάχνουν τα μηχανάκια στο γκαραζ τους..)

Το VOR δεν σπάει συνέχεια..!!
(γιοτί απλά, ειναι από τα μηχανάκια που αν σπάσουν μια φορά ΔΕΝ μαζεύονται με τίποτε...)

Τι μοτέρ φοράει Αντώνη; δικής τους κατασκευής;

OldMan
12/09/2013, 15:49
Τι μοτέρ φοράει Αντώνη; δικής τους κατασκευής;
Όταν λες "δικής τους" ποιους ακριβώς εννοείς..??

(αν μιλάς για τα αδέρφια με το μαντρόσκυλο-αρκούδα, τα έχουν παρατήσει εδώ και χρόνια..)

notakos600
12/09/2013, 15:54
Όταν λες "δικής τους" ποιους ακριβώς εννοείς..??

(αν μιλάς για τα αδέρφια με το μαντρόσκυλο-αρκούδα, τα έχουν παρατήσει εδώ και χρόνια..)

Μετά τα αδέρφια τι μοτέρ φοράνε;

bros400pgm
12/09/2013, 15:55
Κρινοντας σε απο αλλο νημα, θα ελεγα οτι εισαι κολλημενος με τα ευρωπαικα:a2:

OldMan
12/09/2013, 15:58
Μετά τα αδέρφια τι μοτέρ φοράνε;
ΡΕΕΕΕΕΕ....

Ήρθα εγώ να σε ρωτήσω τι σώβρακο φοράει ο περιπτεράς σου ...??? :D

ktmakis
12/09/2013, 16:00
Σε ένα καθαρό εντούρο 10ετίας βάλε και ένα 1000αρικάκι ακόμα για λύσιμο μοτέρ να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο....

OldMan
12/09/2013, 16:01
Σε ένα καθαρό εντούρο 10ετίας βάλε και ένα 1000αρικάκι ακόμα για λύσιμο μοτέρ να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο....
Το δέσιμο είναι το πρόβλημα. λέμεεεεεεεεεεεεεε...

notakos600
12/09/2013, 16:04
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως κανένα μεταχείρω καθαρό δεν έγινε ξανά ποτέ μηχανάκι;

OldMan
12/09/2013, 16:09
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως κανένα μεταχείρω καθαρό δεν έγινε ξανά ποτέ μηχανάκι;
Ακριβώς γιατί δεν προορίζεται γι αυτό...;)

Σχεδιαστικά (ΚΑΙ κατασκευαστικά) αυτά τα μηχανάκια δεν σηκώνουν ΠΛΗΡΕΣ λύσιμο του κινητήρα...
(μόλις αρχίσουμε να ξεφεύγουμε από ελατήρια πιστονιού και δίσκους συμπλέκτη πάμε για καινούριο μοτερ..)

ktmakis
12/09/2013, 16:09
Το δέσιμο είναι το πρόβλημα. λέμεεεεεεεεεεεεεε...


:lol:

ktmakis
12/09/2013, 16:10
Ακριβώς γιατί δεν προορίζεται γι αυτό...;)

Σχεδιαστικά (ΚΑΙ κατασκευαστικά) αυτά τα μηχανάκια δεν σηκώνουν ΠΛΗΡΕΣ λύσιμο του κινητήρα...
(μόλις αρχίσουμε να ξεφεύγουμε από ελατήρια πιστονιού και δίσκους συμπλέκτη πάμε για καινούριο μοτερ..)

Ελα βάλε και μια μπιελίτσα μέσα... μην είσαι τσιφούτης....

OldMan
12/09/2013, 16:19
Ελα βάλε και μια μπιελίτσα μέσα... μην είσαι τσιφούτης....
Σε ΚΤΜ βάζω..

Σε WR, όχι...

astroman76
12/09/2013, 16:31
η Vertemati αγωραστηκε απο την Bimota και μετανομαστηκανε σε VOR

OldMan
12/09/2013, 16:35
η Vertemati αγωραστηκε απο την Bimota και μετανομαστηκανε σε VOR
Κάπου μπερδεύεσαι...

Η VOR υπήρχε αφότου τα αδερφια Vertemati την κάναν από την Husaberg...

astroman76
12/09/2013, 16:50
Back in the late '80s two volatile and charismatic brothers were helping lead the resurgence of four strokes in World Motocross. Long before Husky re-gained the world crown from the 500cc two stroke brigade, Walter Barolini holeshot a GP on a Husaberg tuned by the then Italian Berg importers, the Vertemati brothers. Not long afterwards the brothers dropped Husaberg and set out to produce their own GP bike, and so began the story of a whole new Italian dirt bike. Initially the Vertemati brothers joined forces with specialist road bike builder Bimota and launched Vertemati off road, which we now know simply as VOR.'
(I nicked this bit)

With the demise of Bimota VOR was bought by the some finance institution and after a while the brothers did not like the direction the company was developing the bikes so they went their own way and started Vertemati in about late '99.

The bike they produced since then is what we recognise as the silver and red Verts of today. This bike they see as the development of the original VOR.
There's a good article in the last SM Mag about the latest Vert and VOR in a back to back test. Shows how each company has developed the bike since the split and have both come up with cracking machines but quite different.

As for buying and running one all new Verts come with a 24 month warranty, so if it is a time bomb it's got a long fuse or the Vert factory has got a large claims dept.

http://www.vertemati.com/en/main/

OldMan
12/09/2013, 19:10
Ρε astroman76, διαβάζεις τι γραφεις (και τι γραφουν οι άλλοι)..??

Vertemati (σαν φίρμα) ΔΕΝ υπήρξε πριν τα σπασουν με την Bimota..

Φεύγοντας από την Husaberg ιδρύσαν την VOR (Vertemati Offroad Racing).

Η VOR αγοραστηκε από την Bimota και όταν τα σπασαν και μ'αυτήν εμφανίστηκε η φίρμα Vertemati ...

astroman76
12/09/2013, 19:23
Εγραψα εγω καπου για φιρμα? λεω οτι η βερτεματι σαν μηχανη και γενικως σαν κονσεπτ αγωραστηκε απο τους πλαισιαδες της βιμοτα... το ξερω οτι δεν ειχανε μηχανακι παραγωγης πρην γηνουν Vor!

καπου εχω ακομη το αρθρο του Χριστοδουλου στο μοτο...

sonic22
12/09/2013, 20:24
Ακριβώς γιατί δεν προορίζεται γι αυτό...;)
Σχεδιαστικά (ΚΑΙ κατασκευαστικά) αυτά τα μηχανάκια δεν σηκώνουν ΠΛΗΡΕΣ λύσιμο του κινητήρα...
(μόλις αρχίσουμε να ξεφεύγουμε από ελατήρια πιστονιού και δίσκους συμπλέκτη πάμε για καινούριο μοτερ..)
Σε εμενα παντος και στο cr250 01 (αγορα το 06) και στο cr 500 92 και στο wrf 426 02 (αγορα το 07) και τελευταια στο TM δεν αντιμετωπισα προβληματα μετα την πληρη λυση και αρμολογιση των μοτερ.
Μηπως φταιει το οτι οι μαστορες δεν εχουν αρκετο χρονο για να κανουν την δουλεια σωστα ή βαριουνται να τσεκαρουν τις ροπες συσφηξης και βαρανε κουτουρου;
Μηπως φταινε οι ιδιοκτητες που νομιζουν οτι ενα τοσο πιεσμενο μοτερ θελει λαδια μια φορα τον χρονο, ρυθμισμα βαλβιδων οταν αρχισουν να ακουγονται και πιστονι οπωτε κολλήσει;
Μηπως απο το οτι ο τροπος που μεταχειριζονται τα μοτερ ειναι κακγουρικος (burnout, κοφτες, σταθερο τερμα γκαζι, υπερθερμανσεις κτλπ);
Μηπως ολα τα παραπανω;
Μηπως απλα ετυχε να ειναι τα δικα μου μοτερ η εξαιρεση;




υ.γ. προφανος και αν μιλαμε για αγωνιστικη χρηση δεν αντεχει μοτερ (ειδικα 4Τ) πανω απο 2 χρονια οσο καλα σερβις και να εχει.

OldMan
13/09/2013, 10:37
Μια και είναι Παρασκευή και καλό θα είναι να λύνονται οι παρεξηγήσεις...

Το συγκεκριμένο μηχανάκι βασίζεται στο μοτέρ του 503, το οποίο σχεδιάστηκε για 500αρι ΜΧ 4Τ (όπως και τα πρώτα Husaberg 501)..

Το τμήμα παραγωγής της VOR ΔΕΝ έχει την πολυτέλεια να κάνει τις απαραίτητες ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αλλαγές ώστε το μηχανάκι να γίνει Enduro...
(βάζοντας φώτα και κανα δυο ταχύτητες παραπάνω στο σαζμάν δεν μετατρέπεις ένα MX σε ENDURO - ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τις αναρτήσεις, μπαίνουν στο παιχνίδι φρένα, χρονισμός και απόδοση μοτέρ, κόστος και συχνότητα service, σέλα/τιμόνι/θέση οδηγησης κ.λ.π. κ.λ.π.)

Σίγουρα (και από προσωπική πείρα) το μηχανάκι είναι πολυ καλό για πίστα, ικανοποιητικό για "σφιχτές" διαδρομές αλλά κακό - έως επικίνδυνο - για ανοιχτά κομμάτια (τα οποία είναι αναπόσπαστο μέρος μια εντουροδιαδρομής και ο οποιοσδήποτε ερασιτεχνης εντουρας τα κάνει ΚΑΙ για να χαλαρώσει..)

Το συγκεκριμένο μηχανάκι (και όχι μόνο αυτό...) ΔΕΝ σε "προειδοποιεί" για το πότε έρχεται το στάδιο της μετάβασης από την χαλαρότητα στο "είδα τον Χριστό φαντάρο" και δυστυχώς αυτό το αποκτάς αφού δεις τον Κύριο ημών σε όλα τα στάδια της θητείας του..!!!

Με ένα π.χ. EXC, μπορεί να πέσεις φρεναρισμένος σε διαγώνιο νεροφάγωμα με πολλά και - αν δεν κλείσεις τα μάτια σκεφτόμενος αν πλήρωσες την τελευταία δόση της ιατρικής καλύψης - να βγεις ατσαλάκωτος και μπρούκλης (συνεπικουρούντος και του lag των διαφυγόντων κοπράνων..)

Με το VOR, θα βγείτε (αν βγείτε) ΧΩΡΙΣΤΑ..!!!

tifoso4ever
14/09/2013, 13:58
Σε εμενα παντος και στο cr250 01 (αγορα το 06) και στο cr 500 92 και στο wrf 426 02 (αγορα το 07) και τελευταια στο TM δεν αντιμετωπισα προβληματα μετα την πληρη λυση και αρμολογιση των μοτερ.
Μηπως φταιει το οτι οι μαστορες δεν εχουν αρκετο χρονο για να κανουν την δουλεια σωστα ή βαριουνται να τσεκαρουν τις ροπες συσφηξης και βαρανε κουτουρου;
Μηπως φταινε οι ιδιοκτητες που νομιζουν οτι ενα τοσο πιεσμενο μοτερ θελει λαδια μια φορα τον χρονο, ρυθμισμα βαλβιδων οταν αρχισουν να ακουγονται και πιστονι οπωτε κολλήσει;
Μηπως απο το οτι ο τροπος που μεταχειριζονται τα μοτερ ειναι κακγουρικος (burnout, κοφτες, σταθερο τερμα γκαζι, υπερθερμανσεις κτλπ);
Μηπως ολα τα παραπανω;
Μηπως απλα ετυχε να ειναι τα δικα μου μοτερ η εξαιρεση;




υ.γ. προφανος και αν μιλαμε για αγωνιστικη χρηση δεν αντεχει μοτερ (ειδικα 4Τ) πανω απο 2 χρονια οσο καλα σερβις και να εχει.

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ....

ΑΝΤΩΝΗ, (ΟΛΝΤΜΑΝ) ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ "ΑΠΟΛΥΤΟ" ΚΑΙ "ΦΙΛΙΚΟ", ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ...
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ VOR, ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΒΑΛΗΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΙΣΘΗΣΗ HUSQY 510 '88 (ΕΙΧΑ...) ΣΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ....ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΚΑΒΑΛΑΓΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΟΔΗΓΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΝΑ ΙΔΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΤΜ...
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ, ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΤΕΡ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΝΑΖΙΑ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ, ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕ ΤΟΣΟ, ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ - ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ - SERVICE MANUAL... ΚΙ ΑΝ ΒΡΩ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΜΙΑ ΣΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΙΤΑΛΙΑ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ....
ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!!
ΑΥΤΑ...
ΚΑΛΕΣ ΚΑΒΑΛΕΣ, ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ! ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ (ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!) Η ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ.....
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ....:beer:

Evans
16/07/2014, 22:31
Ξερεις μηπως μηχανικο για vor ???

daz
16/07/2014, 23:00
:lol:

Θα πάρεις σβάρνα όλα τα παλιά θέματα και θα ρωτάς για μηχανικό για VOR?

Θέλεις να ανοίξω ένα θέμα εγώ? Δε θα πούμε ότι είναι για σένα. :lol:

Γιατι δεν ανοίγεις ένα θέμα ρε φιλαράκι? Αν ξέρει κάποιος θα το δει και θα απαντήσει. Σε αυτά που ξεθάβεις δεν μπαίνουν όλοι.

Anyway. Ελπίζω να είσαι τυχερός. :wave2:

OldMan
17/07/2014, 15:35
Ξερεις μηπως μηχανικο για vor ???
Νομιζω πως ενας συνδιασμός μέντιουμ και υπερβατικού διαλογιστή μπορέι να καταφερει μερικα πραγματα...