View Full Version : Πρέπει να κάνω την χάρη στον 15χρονο εαυτό μου
Καλησπέρα σας.
Άλλο ένα απο τα κλασσικά "τι να αγοράσω" τόπικ, αλλά αυτή τη φορά δεν θέλω απλά να μου πείτε τη γνώμη σας πάνω στα διάφορα μοντέλα, αλλα να σκεφτούμε λίγο τις επιλογές που υπάρχουν πάνω στην κατηγορία που θέλω
Απο 15 χρονών παιδάκι, διαβάζοντας περιοδικά, και γεμίζοντας το δωμάτιό μου με αφίσες, έλεγα οτι "όταν μεγαλώσω" θέλω μια μηχανή. Θυμάμαι απο παλιά να λέω οτι δεν θέλω ακριβά αυτοκίνητα, ακριβά σπίτια, πισίνες, και άλλα μεγαλεία. Το μόνο που ήθελα πάντα στη ζωή μου, ήταν ένα απο τα τέσσερα, γιαπωνέζικα supersport 600άρια. Με extra αγάπη στο gsxr, έλεγα οτι "όταν θα μεγαλώσω" θα το κάνω το βήμα
Τα χρόνια πέρασαν, και έφτασα τα 30 και ποτέ δεν έκανα αυτό που είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου.
Σκέφτομαι αν και αργά, να κάνω τώρα το μεγάλο βήμα, γιατι αν δε το κάνω τώρα, δεν θα το κάνω ποτέ. Και τα χρόνια απο δω και πέρα θα περνάνε γρήγορα... και βαρετά....
Βέβαια άλλαξα κατηγορία, γιατι τα supersport δεν είναι άνετα στην πόλη, δεν είναι άνετα στο ταξίδι, και κυρίως το 30χρονο μυαλό μου έχει πήξει αρκετά ώστε να ξέρω οτι δεν είναι για αρχάριο.
Εξάλλου αν δεν το βάλεις στην πίστα, ποτέ δε θα καταφέρεις να αξιοποιήσεις πάνω απο το 50% των δυνατοτήτων τους. Είναι σαν να παίρνεις τετραπύρηνο υπολογιστή για να μπαίνεις στο facebook.
(Αλλα και στην πίστα να το βάλω εδώ που τα λέμε, πολύ αμφιβάλω αν θα καταφέρω να αξιοποιήσω πάνω απο το 50% των δυνατοτήτων του...)
Αν και άλλαξα κατηγορία σε ένα πράγμα δεν θέλω να χαλάσω το χατήρι στο 15χρονο εαυτό μου. θέλω το μηχανάκι μου να είναι τετρακύλινδρο. Δεν ξέρω γιατι. Μ'αρέσει ο ήχος τους βρε αδερφέ, πως το λένε!
Με λύπη όμως διαπιστώνω οτι αυτή η κατηγορία, Δηλαδή sport μηχανάκι που να μην είναι στημένο μόνο για πίστα, δεν έχει πολλές επιλογές. Ελπίζω να κάνω λάθος.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατι όλα είναι γυμνά. Δεν βρίσκω νόημα ύπαρξης ενός εντελώς γυμνού, εφόσον στη σκέψη μόνο του να βγεις απο την πόλη, θα σε πονέσει ο λαιμός σου, και εμφανισιακά, προσωπικά πιστεύω οτι όλα χάνουν.
Εξάλλου στο ντυμένο κάθεσαι "μέσα" στη μηχανή. Ενώ στο γυμνό κάθεσαι πάνω της. Σου δίνει την αίσθηση οτι είναι πιο "μηχανάκι".
Πόσα ταξίδια θα κάνω? Όταν την πρωτοπάρω σίγουρα πολλά, τον πρώτο, άντε και τον δεύτερο χρόνο σίγουρα. Κάποτε πιστεύω θα το βαρεθώ και θα μείνει για αστικές μετακινήσεις. Αλλα και πάλι την ζελατίνα την θέλω για να μπορώ να σκέφτομαι την κάθε εξόρμηση με τη παρέα χωρίς να λέω "ωχ τη ταλαιπώρια θα τραβήξω πάλι σήμερα"
Ας πάμε να δούμε τις επιλογές. Δια τις ατόπου απαγωγής, αφήνουμε τα ευρωπαϊικά λόγω τιμής. Δεν θα έδινα ποτέ διπλάσια λεφτά για κάτι που είναι χειρότερο κατασκευαστικά
Απο τα γιαπωνέζικα, η kawasaki επιμένει σε δικύλινδρα. Το Z750 είναι άλλη κατηγορία απο το 600 που ψάχνω, Συν ότι είναι γυμνό, συν ότι είναι κατάλληλο για πιο κοντούς και αδύνατους από εμένα.
Η honda έχει το cbf, και το γυμνό hornet.
Η suzuki το πολύ καλό gsr (το έχω ερωτευτεί αυτό το μηχανάκι. Μακάρι να μην ήταν τόσο γυμνό και τόσο... άσχημο!) και το bandit που δεν έχω ακούσει τα καλύτερα.
Και τέλος η μόνη εταιρία που μου ταιριάζει, η yamaha με το fazer s2 και το xj6 το ντυμένο.
Άρα έχουμε cbf, fazer, xj6. Χμμμμ.... μόνο τρία μηχανάκια?
Να σας πω και την εμπειρία μου πάνω στις μηχανές. Έχω οδηγήσει πολλά παπάκια και σκουτεράκια πιτσιρικάς αλλα ποτέ δεν είχα δικό μου ωστε να μου δώσει μακροχρόνια εμπειρία. Και μετά απο πολλά χρόνια αποχής, οδήγησα φέτος το cbf κολλητού μου, και ομολογώ οτι μου φάνηκε πολύ πιο εύκολο απο οτι περίμενα γιατι μέσα στο μυαλό μου το είχα θεοποιήσει. Το έβλεπα απο μακρυά και το φοβόμουνα. Μεγάλο βάρος, απότομο γκάζι, πολλά άλογα, σκοτώστρα.. Τελικά τίποτα απο αυτά δεν είναι. Με λίγο προσοχή στο γκάζι και να ξέρεις οτι δεν οδηγάς σκούτερ, και όλα συνηθίζονται σε λίγες μέρες. Και μετά απο αυτό, έβγαλα δίπλωμα με super tenere 750. Ξέρω οτι είναι γελοίο για εκπαιδευτικό, ειδικά για εμένα που είμαι 1.80 και πάλι δεν έφτανα να πατήσω κάτω, αλλα αν και σαφώς πιο δύσκολο μηχανάκι απο το cbf, κατάφερα εύκολα να του πάρω τον αέρα. Επιστρέφοντας στο cbf περιτό να σας πώ οτι μου φάνηκε πατίνι..
Το cbf 78 νομίζω άλογα. Λίγα αλλα το μηχανάκι έχει πολύ νεύρο. Ροπή απο το μηδέν. Ξεκινάει μόνο με άφημα συμπλέκτη, σπινιάρει με τρίτη.
Τα yamaha δεν τα έχω οδηγήσει, αλλα το xj6 λένε οτι είναι ψόφιο και το fazer όλοι λένε για την περιβόητη τρύπα σις 5k στροφές. Άλλοι δεν τη καταλαβαίνουν καν και άλλοι λένε οτι είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα στο κόσμο. Τι να πιστέψεις? Όσο για τα άλογα, τι να τα κάνω τα 100 άλογα αν πρέπει να κάνω dragster για να τα φτάσω?
Όσο για το xj6 πόσο ψόφιο είναι? Εγώ πόσο γκάζι χρειάζομαι? Σίγουρα δεν θέλω απο την πρώτη μέρα να κάνω κόντρες, Αλλα πάλι δεν θέλω μετα απο 6 μήνες που θα το έχω μάθει και θα το έχω συνηθίσει το μηχανάκι, να το έχω κιόλας βαρεθεί.
Ευχαρίστως αν κάτι μου διαφεύγει να μου προτείνετε κάποιο άλλο μοντέλο, ή να μου βρείτε κάποιο δυνατό επιχείρημα για να κάνω την υπέρβαση και να πάρω δικύλινδρο, ή ολόγυμνο.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Γιάννης, Βόλος
Πλάκα κάνεις Παρασκευή μεσημέρι, εεεε...???:D
1.ξεχνας το kawasaki z750S
2.ναι αυτα τα 4-5 ειναι στην κατηγορια που ψαχνεις
3.το cbf ειναι ηπιο με τα 78 αλογα
4.το φαζερ εχει αυτην την περιβοητη τρυπα (η οποια ομως ειναι ιδανικη για εντος πολης οδηγηση αφου το μηχανακι δεν ειναι νευρικο). βεβαια οταν ξαναβγεις στις 7.500 στροφες και εφοσον κρατησεις το γκαζι ανοιχτο περιμενε να δεις το χριστο πεζοναυτη (για τα δεδομενα των 600 παντα).
5.η σουζι εχει τον ληστη ο οποιος ειναι τιμιος αλλα βαρυς και αντι για εξατμιση αποφασισανε να του βαλουνε θερμοσιφωνα (δεν ξερω τον λογο).
ετσι οπως σε κοβω θα ελεγα οτι μαλλον πας πρωτα για το καβασακι, μετα για το μπαντιτ, μετα για το φειζερ και μετα για το cbf (με το οποιο θα παθεις αυτο ακριβως που φοβασαι.δλδ θα βαρεθεις συντομα).το gsr, το xj6 και το χορνετ τα αφηνω απ' εξω γιατι ειναι γυμνα.
υπαρχει βεβαια και το sv650s που ειναι 2κυλινδρο αλλα προσωπικα δεν θα εμπλεκα με αυτο.
299236
Με τι ποσοστό είσαι εσύ;
Με λύπη όμως διαπιστώνω οτι αυτή η κατηγορία, Δηλαδή sport μηχανάκι που να μην είναι στημένο μόνο για πίστα, δεν έχει πολλές επιλογές. Ελπίζω να κάνω λάθος.
Μιλάμε αποκλειστικά για καινουρια?
Διαφορετικά δες
299238
Με τι ποσοστό είσαι εσύ;
Έψαχνα απλά κάτι έξτρα από αυτά που ήδη έχουν γραφεί. :D
Shiatman
13/09/2013, 13:31
Μιλάμε αποκλειστικά για καινουρια?
Διαφορετικά δες
299238
Είναι αυτό που θές, αυτό περιγράφεις, αυτό να πάρεις!
Μιλάμε αποκλειστικά για καινουρια?
Διαφορετικά δες
299238
Τρομερό το cbr!!!Ευκολοδήγητο,καλη θέση οδήγησης(οχι πολυ σκυφτή),φορτώνεται για εκδρομή και θα σου κάνει και τα γούστα.
Τώρα σε σχέση με τα υπόλοιπα το gsr το ξεχνας αν δε γουστάρεις "ταλαιπωρία" καθως μετά τα 140 (προσωπική γνώμη) είναι κουραστικό και δε μπορεις σε μακρινά ταξίδια να κρατήσεις μουαγεν.
Το Bandit (εγω είχα το παλίο,το καρμπυρατεράτο) είναι ΤΙΜΙΟ.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.Εμενα προσωπικά υπήρχαν φάσεις και δρόμοι που το μηχανάκι με καυλωνε!!!Αν το πιέσεις αρκετά,θα σου δείξει τις αδυναμίες του πλαισίου και οτι δεν είναι σχεδιασμένο για τόσο γρήγορο ρυθμό αλλα κατα τα άλλα είναι σκύλος μαυρος.Για να σου δώσω ένα παράδειγμα,απο Σπάρτη - Αθήνα,φορτωμένος,δικάβαλος και με πλευρικό αέρα ερχόμουνα 160-170 Ξ Ε Κ Ο Υ Ρ Α Σ Τ Α
Για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη αν και το cbf με ψήνει.
ΥΓ.Personal favorite cbr1100xx
Suzuki GSX 650 F
Μειον του, βαρυτερο απο το ανταγωνισμο αλλα με 1,80 που εισαι δεν θα'χεις προβλημα.
παρε και μια :beer: γιατι γουσταρεις τετρακυλινδρα
Nostradamus
13/09/2013, 13:53
ισως και ενα VFR.
Bradipous
13/09/2013, 13:58
Προσθεσε στη λιστα fazer800 & tdm
devil's animal
13/09/2013, 14:13
πας για fazer...
καλο, χρυσο το cbr αλλα δεν κανει για πολη..αργα ή γρηγορα θα σε κουρασουν τα clip ons και η θεση οδηγησης...
ουσιαστικα αυτο που θελεις ειναι ενα μηχανακι τετρακυλινδρο all around με fairing...
επειδη λοιπον το cbf ονοφερνει, και το fazer στριτοφερνει, πας στεγνα για fazer...
αν σκεφτεις οτι τα fazer 600 φορανε μοτερ r6 detuned, εχεις τον απολυτο συνδυασμο με μοτερ αυτο που γουσταρεις (τετρακυλινδρο επιδοσεων) και θεση οδηγησης ανθρωπινη που κανει και για ταξιδια (χωρις να σε χτυπαει ο αερας)...
:wave2:
Pan (dvs)
13/09/2013, 14:32
Οτι και να αποφασισεις απο αυτα που σου προτειναν τα παιδια ειναι τελειο γι'αυτο που θελεις.Ενας ομως σου μιλησε για τη μηχανη που αν δεν την παρεις θα το μετανειωνεις ολη σου τη ζωη.:a52:
299245
Kαινουργιο η μεταχειρισμενο δεν εχει καμμια σημασια.Δεν παθαινει (σχεδον)τιποτε.:D
MG-KTiNoS
13/09/2013, 14:59
TDM 900
:cool:
299248
akis_trevor
13/09/2013, 15:09
βαλε σε μια σειρα προτεραιοτητας τι σου αρεσει στο ματι.μετα βρες τα πρωτα 2-3-4 και καντα μια βολτα.το fazer που θα σου αρεσει πιο πολυ απο ολα τα αλλα,πηγαινε παρτο!:D
BMW/TDM πρέπει να αγοράσει δύο για να έχει τετρακύλινδρο... Εγώ τάσσομαι με το CBR που πρότεινε ο sapadak
MG-KTiNoS
13/09/2013, 17:49
BMW/TDM πρέπει να αγοράσει δύο για να έχει τετρακύλινδρο... Εγώ τάσσομαι με το CBR που πρότεινε ο sapadak
καλά κάτσε να σκούξει η αγκράπα στο ΤΔΜ και θα σου μετά τα νέα...
:lol:
Μιας και είχες συμπάθεια στο gsxr εγώ θα σου πρότινα αυτό...299258
Δεν σπάει, δεν χαλάει, ταξιδεύει ανετότατα, δεν καίει και είναι τίμιο. Γκαζάκι αρκετό γι'αυτό που θες και έχει και το χρώμα...:beer:
ilikeyourbike
13/09/2013, 18:15
η δικη μου γνωμη... cbr 600 f 2013... οσα αλογα χρειαζεται κανεις, σπορ αλλα οχι ακραιο, αξιοπιστο και τιμιο. 299259
Πάρε supersport.
Ποιος νοιάζεται για το αν θα το αξιοποιήσεις, διαγώνισμα θα δώσεις; Μηχανάκι είναι, σιγά μη σου κρατήσει κακία που δεν το πήγες στο όριο.
Πάρτο και πήγαινε βόλτα στην καφετέρια ή όπου γουστάρεις. Χαλαρά.
Πάρτο και κοίταζέ το κάθε μέρα. Αφού αυτό σου αρέσει να βλέπεις, αυτό πρέπει να βλέπεις.
Όσο για το ότι είσαι 30, σιγά το πράμα. 30 είσαι, όχι 100. Εγώ μπαίνω στα 40 σε 10 μέρες και δεν έχω πρόβλημα.
Πάρε supersport. Ο 15χρονος δεν θα έπαιρνε αυτό που χρειάζεται, αυτό που γουστάρει θα έπαιρνε.
Καλά τα λέει ο προλαλησας. Πάρε μηχανή με την ψυχή κ όχι με το μυαλό σου. Πάρε αυτό που θα σ αρέσει κ θα το σκέφτεσαι ότι το χεις στο γκαράζ σου το βράδυ. Αυτό που θα το βάζεις μπροστά το πρωί κ θα έχεις ένα ανεπαίσθητο χαμόγελο.
Είσαι 30 χωρίς εμπειρία(δεν το λέω υποτιμητικά). Αντικειμενικά κ με τη λογική έχεις περισσότερες πιθανότητες να καταλήξεις σε ένα υπέροχο άχρωμο κ αοσμο σκούτερ.
Βάλε τη λογική στη μπάντα,Η μηχανή δεν είναι αμάξι να θες ανέσεις. Θα ταλαιπωρηθείς αλλά θα γουστάρεις. Άσε τα άνετα κ ήσυχα ταξίδια δε θα κάνεις πολλά κ για να περάσεις καλά δε χρειάζεσαι τριβαλιτσο.
Άπο τα μηχανάκια που λες το cbr παλιόπαλιό αλλά θα σου βάλει γούστα, να το πάρεις.
Μετά θα έβαζα το gsr, κλάσεις ανώτερη ποιότητα από το Yamaha κι ας είναι ξεβρακωτο(τα χω οδηγήσει αρκετά κ τα δύο)
Τελευταίο το Yamaha.
Μη φοβάσαι τα άλογα, θα τα συνηθίσεις σύντομα. Το μυαλό στο κεφάλι κ άνοιγμα εκεί που σε παίρνει κ όχι φανάρι φανάρι, στενάκια κλπ
Αν έχεις το χρήμα πάρε εμπορικό μοντέλο, με τη έννοια ότι κ να το βαρεθείς-φοβηθείς το πουλάς την επόμενη μέρα κ παίρνεις ένα τάφο να κάνεις τη δουλειά σου(cbf,xj6)
Να το κάνεις κι ας το μετανιώσεις φίλε. Τουλάχιστον θα το χεις κάνει κ θα ξέρεις
αν σου προτείνουν κανένα tuono gen1 πες :P
GOGOS2612
13/09/2013, 22:09
Μιας και είχες συμπάθεια στο gsxr εγώ θα σου πρότινα αυτό...299258
Δεν σπάει, δεν χαλάει, ταξιδεύει ανετότατα, δεν καίει και είναι τίμιο. Γκαζάκι αρκετό γι'αυτό που θες και έχει και το χρώμα...:beer:
Παρε Gsxr και βαλε του ΤΙΜΟΝΙ :D.
Εγω εχω το Gsxr750 K6, μιας και δεν είχα αλλο μηχανάκι για την πόλη και απο το να το δώσω να πάρω μαπα Fazer, του εβαλα τιμόνι με ΚΙΤ απο Γερμανία.
GSXR, να το βλέπεις κ@υλα, να ανεβαίνεις την κατεχάκι με 200 πιο μεγάλη, να στρίβεις με 130 για να μην νιώθεις οτι κυνδινευεις (μιας και εχω ακομα επάνω τα προ 2ετίας slick) ακόμα μεγαλύτερη!
Ασε που ειμαι 1,92 και μέχρι τα 200 παρά το τιμόνι δεν με σφάζει ο αέρας ;)
Ολα γίνονται, εκτός απο το να ξεκολήσουν τα κολλημένα μυαλά !:lol:
AUFGEBRACHT
13/09/2013, 22:17
GSXR, να το βλέπεις κ@υλα, να ανεβαίνεις την κατεχάκι με 200 πιο μεγάλη, να στρίβεις με 130 για να μην νιώθεις οτι κυνδινευεις
Το νοιώθουν οι υπόλοιποι...
το gsr, το xj6 και το χορνετ τα αφηνω απ' εξω γιατι ειναι γυμνα
το xj6 υπάρχει σε γυμνό, ημιγυμνο και φουλ ντυμένο
@Sapadak Δε μιλάω μόνο για καινούργιο, θα μπορούσα να πάω και σε μεταχειρισμένο αρκεί να είναι αντιπροσωπείας γιατι δεν έχω μετρητό ντούκου :cry:
το cbr f μου είχε ξεφύγει γιατι δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς είναι. είναι ντυμένο hornet, ή απλά πιο ήπιο cbr rr? Αλλα πάλι τα clip on....
Ευχαριστώ για το χρόνο σας παιδιά... μου ανοίξατε τα μυαλά
αλλα μη με μπριζόνετε για gsxr.... εδώ σκέφτομαι για xj6 γιατι φοβάμαι το fazer..
αλλα μη με μπριζόνετε για gsxr.... εδώ σκέφτομαι για xj6 γιατι φοβάμαι το fazer..
Δεκέμβριος 2004... 30 χρονών και 2 μηνών...
Αφού είχα ανακοινώσει σε φίλους και γνωστούς την απόφασή μου να αγοράσω το Kawasaki Z750, παίρνω σβάρνα τα μοτομάγαζα ατη Μιχαλακοπούλου, να δω που μπορώ να βρω την πιο συμφέρουσα ανταλλαγή...
Βρίσκω ένα μαγαζί λοιπόν και μπαίνω μέσα. Όπως έμπαινες δεξιά, στο μπροστινό μέρος της τζαμαρίας, ένα μπλε-άσπρο GSXR 600 K4. Το πιο όμορφο μηχανάκι που είχα δει. Καλύτερο ακόμα κι από το 750 του '94, που ήταν το απωθημένο μου πιτσιρικάς.
Σε κάτι τέτοια συνήθως εγώ δεν δίνω σημασία, οπότε προχώρησα, μίλησα με τον καταστηματάρχη, συνεννοηθήκαμε για την ανταλλαγή, πόσα, τόσα κτλ.
Με ρωτάει «τι χρώμα το Ζ;»
Ήθελα μαύρο, αλλά κάτι δεν μου κόλλαγε. Απάντησα «γάμησέ το το Ζ, θα μου δώσεις το GSXR της βιτρίνας. Αυτό, όχι ένα τέτοιο.»
Ήταν πάνω κάτω 4000€ ακριβότερο (7000 το Ζ, 11000 το GSXR).
Ήταν θεόσκληρο, άβολο και στα πρώτα 500 μέτρα δεν ένιωθα τα χέρια μου από τα κλιπόν, είμαι και 1.90
Ήταν η απολύτως καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου.
Ακόμα και τώρα, 9 χρόνια μετά, δεν θα το άλλαζα για απολύτως κανένα μηχανάκι...
299311
Ότι και να αγοράσεις, σου εύχομαι να είναι αυτό που θα το γουστάρεις το ίδιο για χρόνια μετά. :beer:
τέλειο το cbr 600 f αλλα μετά απο ώρες ολόκληρες καψίματος στο ίντερνετ βρήκα το ψεγάδι. Το μεταχειρισμένο δεν έχει abs. (προ 2007). Το καινούργιο είναι πανάκριβο (2011 μέχρι σήμερα)
βαλε σε μια σειρα προτεραιοτητας τι σου αρεσει στο ματι.μετα βρες τα πρωτα 2-3-4 και καντα μια βολτα.το fazer που θα σου αρεσει πιο πολυ απο ολα τα αλλα,πηγαινε παρτο!:D
πλάκα πλάκα κρυφά μέσα μου, κάτι τέτοιο θέλω να κάνω.....
πες μου και εσύ για αυτή τη περιβόητη τρύπα..
Όσο για το look gsxr, δε μου λέει κάτι. προτιμώ σε 3-5 χρόνια να πάρω την gsxr ατόφια :) to gsxf δεν είναι απλά look gsxr. αλλα σαν να προσπαθεί ΠΟΛΥ να γίνει gsxr χωρίς να είναι. Κατα τα άλλα είναι απλώς ένα bandit το οποίο θα αρχίσω να το ερευνάω μια και προς το παρών όπως είπα δεν μου γέμισε το μάτι (με άλλα λόγια θα καώ άυριο για κανα 5ωρο στο ίντερνετ με το gsxf/bandit)
fkol k4 πίσω μου σ'εχω σατανάαααααα.... ωραία ιστορία. αλλα για άλλες εποχές. Είχες στα 30 σου την εμπειρία που έχω εγώ στα 30 μου?
καλά ρε παιδιά για το xj6 ούτε κιχ? στην αμερική το πλασάρουν σαν σπορτ fazer (το ονομάζουν FZ6R) Πραγματικά είναι ένα πιο ήρεμο και πιο γραμμικό χωρίς τρύπες αλλα ούτε και ξεσπάσματα sport μηχανάκι. Αλλα πόσο ήρεμο είναι? :rolleyes:
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ..............ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ
Καί είναι οί δύο παρακάτω.
Μπάντιτ καί XJ6.........
Οί βασικές τους διαφορές..??
Τό Μπάντιτ είναι πιό δεμένο μηχανάκι,άρκετά πιό βαρύ,ταξιδεύει καλύτερα μέ δύο,πιό σταθερό στίς ταχύτητες πάνω άπό 150-160
Τό Γιαμάχα είναι πιό εύκολόχρηστο στήν πόλη ,σάν παπί,τρομερή ροπή,πιό μαζεμένο ,πιό λίγο,78 άλογα κι αύτό καί περίπου 210 κιλά
έλαφρότερο άπό τό Χόντα καί Σουζούκι 30-40 κιλά
Άν ή προτεραιότητα μου ήταν τό έξω άπό τήν πόλη Σουζούκι άβλεπί,άν ήταν γιά μέσα Γιαμάχα.
Άλλά δέν πάς γιά τετρακύλινδρο γιά νά κυκλοφορείς στήν πόλη,όπότε ΣΟΥΖΟΥΚΙ,άθραυστο,αύτά πού άκουσες ήταν ΛΑΘΟΣ..!!
Τό πιό άξιόπιστο,μοτό μέσης χρήσης,γιά μέσο άναβάτη πού τού δίνει πολλά καί ζητάει λίγα.
Στήν Έλλάδα ζούμε καί τό μηχανάκι άπαξιώθηκε έπειδή δέν έχει μούρη...!!
Ούσία όμως..??
Καί φθηνό..!!
το xj6 υπάρχει σε γυμνό, ημιγυμνο και φουλ ντυμένο...
εχεις δικιο.
κατ' αρχην κατηγοριοποιησε τις μηχανες και δες τι θελεις.
μπερδευεις μαλλον στυλ και κυβικα.
σε στυλ φτιαξε μια κατηγορια street ντυμενα (οπως τα fazer, Z750S, bandit κλπ)
μετα φτιαξε μια αλλη κατηγορια με sport touring (οπως τα cbr 600 f, gsxf κλπ)
δες τι προτιμας.
μετα κατηγοριοποιησε με βαση τη δυναμη (αλογα δλδ) γιατι street το fazer, street και το xj6 ομως αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας ;) και αφοτου τα κανεις ολα αυτα τα ψυχαναγκαστικα...............
πηγαινε και κανε την χαρη σε αυτον τον 15χρονο και παρτου αυτο που γουσταρει :beer::wave2:
akis_trevor
14/09/2013, 10:51
πηγαινε και κανε την χαρη σε αυτον τον 15χρονο και παρτου αυτο που γουσταρει :beer::wave2:
ακριβως αυτο!!!
επισης,μην κατσεις να καεις στο νετ.βρες 4-5 αγγελιες και πηγαινε καβαλα τα επι τοπου.το ιδιο ισχυει και για την τρυπα του fazer.οτι και να σου πω εγω και ο ενας και ο αλλος αν δεν το δεις εσυ,δεν θα ξερεις αν σε χαλαει,ποσο σε χαλαει κλπ.
η μηχανη ειναι κ@υλ@,δες μεχρι που φτανει το budget σου,κοιτα τι μηχανακια απο αυτα που γουσταρεις μπορεις να παρεις and go for it....
ilikeyourbike
14/09/2013, 11:03
Για το xj6 επειδη το κοιταγα και εγω προσφατα λενε πολυ καλα λογια. Ενδεικτικα σε συγκριτικο του περιοδικου moto αφηναν να εννοηθει πως το προτιμουσαν αναμεσα στα gsxf και er-6f (ποοολυ ομορφο το συγκεκριμενο) ως ενα συγχρονο μηχανακι που εχει και σπορ γονιδια. Με βαση λοιπον αυτα που λες, εγω θα προτινα να το παρεις. Κριμα ειναι να εχεις το gsxr και σε καθε βολτα να εισαι με μια λανθανουσα ψυχολογια του στυλ, δεν ειμαι εγω αρκετος για αυτο το θηριο, πως εγω δεν μπορω και ο πιτσιρικας το παει καλυτερα απο μενα κλπ. Απο την αλλη βεβαια αυτη η ψυχολογια αποτελει και μια ωραια προκληση να την ξεπερασεις, πραγμα που θα δινει χρωμα στη συμβιωση σου με το μηχανακι. Παρε το xj6, μαθε και αγαπησε την οδηγηση και αν το μετανιωσεις μπορεις παντα να το ξαναπουλησεις. Το πιο πιθανο πιστευω ομως πως ειναι πως θα το μαθεις και σε ενα χρονο θα πας για το gsxr σου, ψημενος 100% αυτη τη φορα!
:)
Ακομα να προτεινω και το cbr 600 f το παλιο. Ομορφο, φθηνο, και θα μαθεις οδηγηση απαλαγμενος απο φοβιες τυπου μην το γρατσουνισω κλπ. Εγω αν ξαναπερνα μηχανη, αυτο θα επερνα ως τη χρυση τομη μεταξυ συμβιωσης, ποθου για το μηχανακι σου, χαμηλα εξοδα, επιδοσεις.
Όπως κάνουν τα φτωχά νηστικά παιδάκια στις ταινίες, που κολλάνε την μύτη τους στη βιτρίνα απο το αρτοποιείο, και τους τρέχουνε τα σάλια, έτσι και εγώ σχολώντας στις 11 το βράδυ, πήγα να δω το xj6 σε μια βιτρίνα...
Στο βάθος όμως είδα το cbr 600 f. Με λίγη έρευνα στο νετ, είδα οτι είναι το F4i 2001-2006.
ήταν με καινούργια λάστιχα, (αν και λάστιχα-μπαταρία υποθέτω είναι για πέταμα) καθαρά δισκόφρενα, stock εξάτμιση (αυτό λέει πολλά. δεν το είχε κανάς τρελός, και δε θα ανέβει η τιμή χωρίς λόγο) και αν και ήταν σε χρώμα που δεν μου πολυαρέσει (είμαι του μαύρου. και μονο του μαύρου) το μηχανάκι έσταζε καύ.....
Πανέμορφο..... σπορ. γρήγορο. Ό,τι θα ήθελε πραγματικά το παιδάκι μέσα μου. Αλλα ρε παιδιά μήπως είναι too much για έναν αρχάριο? (ακόμα και αν βάλουμε στην άκρη την έλλειψη abs). Πάντως αν λόγω παλαιότητας το δίνει ο τύπος 3.000 - 3.500 θα είναι πολύ καλή περίπτωση......
Μάλιστα μόλις είδα βιντεάκι που ένας αρχάριος, σαν πρώτη του μηχανή, έκανε μαζί του 260.000 μίλια :eek:
Είναι σε ακριβώς αυτό το χρώμα:
299387
SHOOTER045
15/09/2013, 00:54
βαλε το χερι στο βαζο με το μελι...........:cool:
devil's animal
15/09/2013, 01:02
Όπως κάνουν τα φτωχά νηστικά παιδάκια στις ταινίες, που κολλάνε την μύτη τους στη βιτρίνα απο το αρτοποιείο, και τους τρέχουνε τα σάλια, έτσι και εγώ σχολώντας στις 11 το βράδυ, πήγα να δω το xj6 σε μια βιτρίνα...
Στο βάθος όμως είδα το cbr 600 f. Με λίγη έρευνα στο νετ, είδα οτι είναι το F4i 2001-2006.
ήταν με καινούργια λάστιχα, (αν και λάστιχα-μπαταρία υποθέτω είναι για πέταμα) καθαρά δισκόφρενα, stock εξάτμιση (αυτό λέει πολλά. δεν το είχε κανάς τρελός, και δε θα ανέβει η τιμή χωρίς λόγο) και αν και ήταν σε χρώμα που δεν μου πολυαρέσει (είμαι του μαύρου. και μονο του μαύρου) το μηχανάκι έσταζε καύ.....
Πανέμορφο..... σπορ. γρήγορο. Ό,τι θα ήθελε πραγματικά το παιδάκι μέσα μου. Αλλα ρε παιδιά μήπως είναι too much για έναν αρχάριο? (ακόμα και αν βάλουμε στην άκρη την έλλειψη abs). Πάντως αν λόγω παλαιότητας το δίνει ο τύπος 3.000 - 3.500 θα είναι πολύ καλή περίπτωση......
Είναι σε ακριβώς αυτό το χρώμα:
299387
επειδη θελεις να το κυκλοφορεις στην πολη, εγω θα σου προτεινα οχι...στο εχω γραψει και πιο πανω...
δεν μπορεις ομως να καταλαβεις πως ειναι να εχεις clip οn και μηδενικο κοψιμο τιμονιου, χαλια σταση σωματος λογω χαμηλων ταχυτητων και σκληρες αναρτησεις που χτυπανε σε καθε λακουβα, αν δεν το ζησεις στην πραξη...
η πλακα ειναι οτι με τα ss, οι περισσοτεροι πρωταρηδες που εχουν την φαια ουσια να επεξεργαστουν ικανα το γκαζι της μηχανης, πεφτουν λογω φρενων...
πολυ καλο δαγκωμα σε συνδυασμο με (σχεδον παντα) κρυα λαστιχα και γλιστερος δρομος κανουν ενα εκπληκτικο κοκτεϊλ που το διπλωμα του τιμονιου και το low side το εχεις στο τσεπακι...
αν θες τοσο πολυ να ικανοποιησεις τον 15χρονο εαυτο σου, παρ'το...
αν η λογικη σου ειναι μεγαλυτερη του συναισθηματος, σε κανα 2 μηνες θα το εχεις βαλει για πουλημα και θα κοιτας κατι λιγοτερο σκληροπυρηνικο...
αν οχι, θα σε υποδεχτουμε στο club των ss...εκει ειμαστε ολοι μαζοχες...
:beer::beer:
SHOOTER045
15/09/2013, 01:07
θα σου μαθουν και να καθεσαι πανω της οι ssαδες
ilikeyourbike
15/09/2013, 01:37
Δεν ειναι too much... Στη τελικη απλα δεν τρεχεις, δεν χρειαζεται να αποδειξεις ποσο γρηγορος εισαι η δεν εισαι σε κανεναν, οδηγας για παρτη σου. Απλα αν το θες για καθημερινη μετακινηση σε δρομους με κινηση, θα υποφερει και αυτο και εσυ...
Ευτυχώς η κίνηση στην πόλη είναι μικρή σε διάρκεια στη πόλη του Βόλου. Σπίτι μου-δουλειά (στην άλλη άκρη της πόλης) είναι 10 λεπτά με το αμάξι, βαριά 15 σε ώρα αιχμής.
Σε τέτοιες αποστάσεις δε νομίζω να προλάβω να κουραστώ. Εξάλλου με μια μηχανούλα, το να πάω απο τον περιφερειακό, δηλαδή να κάνω τρελό κύκλο, περίπου τα πενταπλάσια χιλιόμετρα για να γλιτώσω την κίνηση, μόνο αγγαρεία δεν το λες. Άσε που το βράδυ στο σχόλασμα θα επιστρέφω μέσω Λαμίας :rolleyes:
Το γκάζι το ελέγχω. Το φρένο φοβάμαι........
Το οτι είναι παλιό το μηχανάκι τι το αρνητικό μπορεί να έχει? να υπολείπεται σε τυχόν τεχνολογικές εξελίξεις? Απο περιφερειακά πάντως που βλέπω είναι αρκετά ανώτερο απο τα άλλα που συζητάμε με διαφορά. Σε όλα τα μηχανάκια έχω μικρά μικρά παραπονάκια να κάνω. Το ένα ίσως ψόφιο, το άλλο ίσως με τρύπα, το άλλο άσχημο, το άλλο ίσως περισσότερο ταξιδιάρικο απο όσο θέλω... Στο ρημάδι το cbr όμως? Ίσως πολύ γρήγορο? Πολύ σπορ? Στέκει αυτό? :lol: :beer:
Ευτυχώς η κίνηση στην πόλη είναι μικρή σε διάρκεια στη πόλη του Βόλου. Σπίτι μου-δουλειά (στην άλλη άκρη της πόλης) είναι 10 λεπτά με το αμάξι, βαριά 15 σε ώρα αιχμής.
Σε τέτοιες αποστάσεις δε νομίζω να προλάβω να κουραστώ. Εξάλλου με μια μηχανούλα, το να πάω απο τον περιφερειακό, δηλαδή να κάνω τρελό κύκλο, περίπου τα πενταπλάσια χιλιόμετρα για να γλιτώσω την κίνηση, μόνο αγγαρεία δεν το λες. Άσε που το βράδυ στο σχόλασμα θα επιστρέφω μέσω Λαμίας :rolleyes:
Το γκάζι το ελέγχω. Το φρένο φοβάμαι........
Το οτι είναι παλιό το μηχανάκι τι το αρνητικό μπορεί να έχει? να υπολείπεται σε τυχόν τεχνολογικές εξελίξεις? Απο περιφερειακά πάντως που βλέπω είναι αρκετά ανώτερο απο τα άλλα που συζητάμε με διαφορά. Σε όλα τα μηχανάκια έχω μικρά μικρά παραπονάκια να κάνω. Το ένα ίσως ψόφιο, το άλλο ίσως με τρύπα, το άλλο άσχημο, το άλλο ίσως περισσότερο ταξιδιάρικο απο όσο θέλω... Στο ρημάδι το cbr όμως? Ίσως πολύ γρήγορο? Πολύ σπορ? Στέκει αυτό? :lol: :beer:
Κατ'αρχην σε 10 λεπτά διαδρομή και μπουσουλωντας να πας πάλι δεν κουραζεσαι.
Πέρα από αυτό το μηχανάκι δεν έχει καμία σχέση με σκληροπυρηνικα ss (zx,r1) που έχουν πολύ άβολη θέση οδηγησης.Μολις το καβαλησεις θα καταλάβεις.
Θα το ευχαριστιθεις στα στροφιλικια στο Πήλιο άλλα και σε πιο μακρινά ταξιδακια.
Μια χαρά περιφερειακά έχει και φρένα(κι ας μην έχει και ΑΒΣ,λες κι εμείς που φρενάρουμε χωρίς σε κάθε γλιτσα πέφτουμε) και αναρτήσεις και απ'ολα.
Βουρ στον πατσά (κανε παζάρι έτσι; ) αφού πρώτα ελέγξει το εργαλείο έμπιστος μηχανικός.
ΥΓ.Μη μου τα θυμίζεις τώρα γιατί έχω φάει σκάλωμα με το μεγάλο το ξαδερφακι το μαυροπούλι...Καταραμένη κρίσή!!!
Bradipous
15/09/2013, 07:42
Το οτι είναι παλιό το μηχανάκι τι το αρνητικό μπορεί να έχει? να υπολείπεται σε τυχόν τεχνολογικές εξελίξεις?
Δεν θα εχει αβς.
Αλλα εκτος του αβς και του τραξιον κοντρολ ποιες αλλες τεχνολογικες εξελιξεις εχουν υπεισελθει στις μοτο ?
Στο βάθος όμως είδα το cbr 600 f. Με λίγη έρευνα στο νετ, είδα οτι είναι το F4i 2001-2006.
ήταν με καινούργια λάστιχα, (αν και λάστιχα-μπαταρία υποθέτω είναι για πέταμα) καθαρά δισκόφρενα, stock εξάτμιση (αυτό λέει πολλά. δεν το είχε κανάς τρελός, και δε θα ανέβει η τιμή χωρίς λόγο) και αν και ήταν σε χρώμα που δεν μου πολυαρέσει (είμαι του μαύρου. και μονο του μαύρου) το μηχανάκι έσταζε καύ.....
Πανέμορφο..... σπορ. γρήγορο. Ό,τι θα ήθελε πραγματικά το παιδάκι μέσα μου. Αλλα ρε παιδιά μήπως είναι too much για έναν αρχάριο?Πάρτο.
Το γκάζι το ελέγχω. Το φρένο φοβάμαι........
Το οτι είναι παλιό το μηχανάκι τι το αρνητικό μπορεί να έχει? να υπολείπεται σε τυχόν τεχνολογικές εξελίξεις? Απο περιφερειακά πάντως που βλέπω είναι αρκετά ανώτερο απο τα άλλα που συζητάμε με διαφορά. Σε όλα τα μηχανάκια έχω μικρά μικρά παραπονάκια να κάνω. Το ένα ίσως ψόφιο, το άλλο ίσως με τρύπα, το άλλο άσχημο, το άλλο ίσως περισσότερο ταξιδιάρικο απο όσο θέλω... Στο ρημάδι το cbr όμως? Ίσως πολύ γρήγορο? Πολύ σπορ? Στέκει αυτό? :lol: :beer:
Έχει ο αδερφός μου ένα ίδιο. Μια χαρά είναι, μαλακό απαλό και με άνετη σέλα και αρκετό γκάζι. Εγώ το έχω βαφτίσει «πολυθρονάκι» (σε σύγκριση με το GSXR όντως είναι).:D
Τα φρένα του δεν είναι τίποτα supersport φρενάρες, απλά ένα καλό σετ φρένων. Μη σου πω πως αν δεν βάλεις τακάκια της προκοπής (έχω δει ως πολύ καλά τα μαμίσια και τα EBC), δεν είναι ούτε καν αυτό.
Για το ABS δεν έχω να πω τίποτα, δεν είχα ποτέ μηχανάκι με ABS οπότε δεν έχω και γνώμη.
Αν το θεωρείς όμως τόσο σημαντικό, τότε απλά κοιτάζεις λάθος μηχανάκια. Κατά κανόνα τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες (sport δρόμου με full fairing) δεν έχουν ABS.
απο 2001-2004 οι αναρτήσεις ειναι ρυθμιζόμενες (απλα να ξέρεις)
Για χρωματα και χρονολογίες δες εδώ http://www.youtube.com/watch?v=_FWk8m3LpJ4 για να μη σου λενε οτι θενε.
SHOOTER045
15/09/2013, 10:19
οπως ειπαν οι παραπανω
ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι
θα σου παρει λιγο χρονο να το συνηθισεις οποτε στην αρχη το γκαζι και το φρενο με περισια συνεση
αν σου εκανε κλικ αυτο και εχεις την ευχερεια τολμησε το,δεν θα εισαι μια ζωη 30
παρε καποιον που ξερει και πανε δες το
αν εχεις<δικο σου>μηχανικο και μπορεις να το πας για τσεκ πηγαινε το
κανε και παζαρι,οτι γλιτωσεις κερδος ειναι μαλιστα αξιοιποιησε το αγοραζοντας ενα καλο κρανακι
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.