View Full Version : Ferrari, Lambo και 1000 πράσινα άλογα
Με ειχε περασει απο πανω ενα τετοιο φτιαγμενο απο το Βλασση, ακομα εχω τα σημαδια στη πλατη...
:lol: :lol:
Όταν ξανακατέβεις θα εξελίξουμε ένα παρόμοιο να τσι πατάμε όλους :hunter:
Πραγματικά αν πιστεύεις ότι ένα αμάξι οποιοδήποτε μπορει να έχει αξία πάνω απο 200-250 χιλιαρικα και να τη θεωρείς και λογική τότε κάτι παει λάθος...
Πιο άσχετος μου φαινεσαι εσυ,σαν κάτι τύπους που βλέπουν μόνο Ferrari,Lamborghini και δε μπορούν να ξεχωρίσουν το Μ3 απο το Μ5...
Στα @@ μας οι ΒΜW κι όλες οι Μ.... Αυτές τους κάναμε πλάκα με το 600ράκι...
Γουστάρω αγοράκια να τσακώνονται για τουτούνια & εγώ να πίνω ρακές !
:xik:
Πραγματικά αν πιστεύεις ότι ένα αμάξι οποιοδήποτε μπορει να έχει αξία πάνω απο 200-250 χιλιαρικα και να τη θεωρείς και λογική τότε κάτι παει λάθος...
Πιο άσχετος μου φαινεσαι εσυ,σαν κάτι τύπους που βλέπουν μόνο Ferrari,Lamborghini και δε μπορούν να ξεχωρίσουν το Μ3 απο το Μ5...
Καλά, μην το παίρνεις προσωπικά, ούτε είναι προσβολή να σου λέει κάποιος ότι δεν ξέρεις κάτι...
Γουστάρω αγοράκια να τσακώνονται για τουτούνια & εγώ να πίνω ρακές !
:xik:
Μπα; Τελείωσε αυτό που δεν προλάβαινες ρε γκρίνια;
Έχουμε δίκιο που σας πιέζουμε τελικά....
Γουστάρω αγοράκια να τσακώνονται για τουτούνια & εγώ να πίνω ρακές !
:xik:
Θα μας κρατησεις τιποτα για την ετησια ή ........@?
Πραγματικά αν πιστεύεις ότι ένα αμάξι οποιοδήποτε μπορει να έχει αξία πάνω απο 200-250 χιλιαρικα και να τη θεωρείς και λογική τότε κάτι παει λάθος...
Πιο άσχετος μου φαινεσαι εσυ,σαν κάτι τύπους που βλέπουν μόνο Ferrari,Lamborghini και δε μπορούν να ξεχωρίσουν το Μ3 απο το Μ5...
To M3 ειναι το τρικυκλο?
pipe_smoker
14/09/2013, 12:22
εγω δεν αφησχα ασχολιαστο τιποτα απο αυτα που εγραψες...εκτος αν τα εννουσες αυτα που ελεγες για τα διχρονα, τον rossi και εμενα...:rolleyes:
Όχι δεν εννοούσα φυσικά αυτά. Αυτά ήταν παράδειγμα. Πριν το παράδειγμα αναφέρθηκα στις ευθειάδικες κόντρες πχ στις οποίες αναφέρεσαι στο παρόν ποστ. Αναφέρθηκα στο ότι και μόνο που ασχολείται κάποιος να πατήσει την Πόρσε λέει πιο πολλά πράγματα για την Πόρσε παρά για το τουμπανιασμένο σάνυ μάνυ χάνυ.
αντιθετως εσυ αφησες ασχολιαστα πολλα απ'αυτα που εγραψα...
Νομίζω ότι απάντησα σε όλα τα key points σου. Το ότι δεν έκανα quote το "λογίδριο" περί GTR δε νομίζω ότι σημαίνει πως δεν απάντησα. Απάντησα και σου είπα τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
και σου γραφω και παλι...
1ον. απο την στιγμη που υπαρχουν επισημοι dragster αγωνες και παιρνουν μερος και τα κουτια που αναφερεις, δεν μπορεις παρα να αποδεχθεις οτι πινουν τσαϊ απο καποια αλλα κουτια στον τομεα δυναμη...
Γιατί είπα εγώ το αντίθετο?
Απλώς σου είπα ότι θεωρώ γελοιότητες τους συγκεκριμένους αγώνες.
Υπάρχουν και dragster με όλη τη σημασία της λέξης (ξέρεις, από αυτά τα μακρόστενα που το 1 στα 5 δεν καταφέρνουν καν να εκκινήσουν, και το 1 στα 10 μπουρλωτιάζουν στα μισά).
Ούτε αυτοί οι αγώνες μου λένε κάτι.
Προσωπική άποψη.
αρα το datrsunoειδες του βλασση, οταν κατεβαινει σε επισημο αγωνα dragster και παταει την porsche ειναι φονεας γιγαντων (στον συγκεκριμενο αγωνα)...αρα το να μην απασχολει εσενα, δεν μου λεει τιποτα γιατι παγκοσμιως μετρανε την δυναμη των αυτοκινητων με αυτον τον τροπο...
Εσένα μπορεί να μη σου λέει κάτι το ότι δε θεωρώ φονέα γιγάντων το sunny και δε με απασχολεί το πόσα πιάνει στην ευθεία.
Αντιστοίχως, εσένα δε σε απασχολεί ότι του Βλάσση ο κιοφτές θα πουληθεί (αν πουληθεί ποτέ) για δυο ντενεκέδες λάδι ενώ μια πόρσε, μια φεράρι ή ένα σούπερκαρ εν πάση περιπτώσει θα διατηρεί την αξία της και πιθανόν θα την αυξάνει κιόλας με την πάροδο του χρόνου. Επίσης το Vlassiscar αφορά μόνο ανθρώπους του χώρου, ενώ ένα supercar θα το κοιτάξει και θα του τρέξουν τα σάλια ακόμα κι ένα μικρό παιδί.
Αυτά που λέγαμε περί ιστορίας, ονόματος κλπ.
Ούτε εμένα λοιπόν, μου λέει τίποτα το ότι δε σε απασχολεί η ιστορία, το όνομα, η εμφάνιση, κλπ μιας και παγκοσμίως, την ιστορία της Carrera δεν την έχει το Sunny.
2ον. σε περιβαλλον πιστας (που το θεωρεις καλυτερο για συγκριση), το gtr ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο τα αντιστοιχα supercars...
Αντίστοιχο ως προς την τιμή?
Πες μου σε παρακαλώ κανά δυο αντίστοιχα supercars.
επισης δεν εχει 160χιλ το αμαξι...
Δε στάθηκα εκεί. Σβήσ'το και βάλε όσο έχει. Τόσο θυμόμουν τόσο έγραψα. Δεν ήταν εκεί το θέμα μου.
επισης κανεναν δεν ενδιαφερει αν θα εδινες εσυ 120 ή 160 χιλιαρικα για τετραθεσιο supercar Nissan...πολλοι αλλοι τα δινουν...
Τώρα με δουλεύεις έτσι?
Θα αρχίσουμε το αν ενδιαφέρει τον έναν ή τον άλλον τί θα έκανα εγώ ή εσύ?
Εγώ γράφω και με χρησιμοποίησα ως παράδειγμα.
Κι εμένα δε με ενδιαφέρει το ότι αν σου περίσσευαν τα φράγκα θα έπαιρνες το πιο αξιόπιστο όπως είπες. Παράδειγμα έφερες και τη γνώμη σου λες.
Οδηγεί κάπου το να πω αν με ενδιαφέρει ή όχι?
οποτε αν παιρνεις μια καλη βαση οπως ειναι το gtr και ξετρυπας οτι Ιταλικο budget supercar θελησεις και μπορεις να το φτασεις (με χρημα) να ξετρυπας και πολυ πολυ ακριβοτερα, ειναι πολυ καλο deal...στην πιστα ολα αυτα,ναι??
η αληθεια ειναι οτι ακρη δεν βγαινει...και οντως συμφωνουμε στο οτι διαφωνουμε...
the end και απο εμενα
:wave2:
Αν θέλεις the end.
Αν θέλεις μου λες τί εννοείς ιταλικό budget supercar γιατί δυσκολεύομαι να καταλάβω όπως σε ρώτησα και παραπάνω.
Τέσπα:wave2:
έντιτ: Χρόνια πολλά κιόλας:beer:
skylaros
14/09/2013, 12:23
Χωρίς να τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο, νιώθω λίγο άβολα με τον τρόπο που σχολιάζεται το όνομά του. Εντάξει επαγγελματίας είναι στο χώρο της βελτίωσης πάνω από δέκα χρόνια μπορεί και 20 δε ξέρω αλλά από το 02-03 γαργάλαγε nissan. Το αυτοκίνητο κατεβαίνει και dragster και κάνει ψηλά 9 άρια, το ιδιαίτερο είναι ότι το κυκλοφορεί ο άνθρωπος και δε το έχει για κόντρα με τρέιλερ και με 5 λίτρα βενζίνης, επίσης από όσο έχω ακούσει έχει αρκετά αυτοκίνητα, τώρα δικά του πελατών του δε ξέρω. Προσωπικά σε όχημα μου αν θα άλλαζα κάτι θα ήταν αναρτήσεις, κάνα φρενάκι, άντε και κάνα χάδι στο μοτέρ ανάλογα το αυτοκίνητο... δηλαδή αν πχ έχεις evo εντάξει ένα πρόγραμμα καμιά εξάτμιση και παίρνει 50 άλογα ή παλιότερα σε κάνα ραλλάκι που με φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση είχες + 15 άλογα ή και παραπάνω σημαντική αύξηση ιπποδύναμης σε ένα τέτοιο μοτέρ. Τέλος πάντων είμαι της λογικής πάρε από την αρχή αυτό που θες ανάλογα τα οικονομικά σου πάντα. Το να πάρω ένα ραλλυ και να το κάνω τερταπετάλουδο πχ και 220 άλογα έχει χάσει τον χαρακτήρα του είναι άλλο αυτοκίνητο και μάλλον ήθελες κάνα cupra. κάπως έτσι λογικά θα είμαι και αν πάρω μηχανή, κάτι που να μου αρέσει όταν το καβαλάω να έχω μια αίσθηση ελέγχου στην κίνηση της και να μπορώ να κάνω ότι πιο πριν έχει περάσει από τη φαντασία μου, τώρα αν θα μου ρίξει στην ευθεία ο χ,ψ δε με νοιάζει, τι νά γίνει πάντα κάτι θα τσουλάει πιο γρήγορα. Κάτι τύπους που παίρνουν busa ή ss χιλιάρια και ρίχνουν άλλα τόσα δε τους καταλαβαίνω αλλά οκ δικά τους είναι τα φράγκα (αν είναι γιατί αν τα έχεις δουλέψει δε ξέρω κατά πόσο είσαι διατεθειμένος να τα "πετάξεις" αλλά οκ έχει και άτομα που απλά γουστάρουν να βελτιώνουν και δικό τους θέμα να είναι καλά και να τα τουμπανίαζουν όσο θέλουν)
Στη σύγκριση gtr με σύπερ cars... ο καθένας ορίζει διαφορετικά στο μυαλό του τι είναι super car, για μερικούς είναι ότι πιάνει χρόνους και αυτό είναι κάτι που το nissan το κάνει πολύ πολύ καλά, για κάποιούς άλλους είναι αυτό που λέμε κεφαλογυριστρόμετρο κάτι που σε αυτό τον τομέα οκ δε χτυπάει και κόκκινα, για μερικούς είναι η αίγλη που βγάζει ένα όνομα σε αυτό τον τομέα η μόνη αίγλη που βγάζει το συγκεκριμένο είναι από τις ταινίες με τα αυτοκίνητα που τρέχουν με 17 φορές την ταχύτητα του φωτός (και για μηχανές έχουν βγάλει κάτι παπαριές) αλλά και γιατί όντως το nissan είναι φονέας γιγάντων. Φυσικά τα 130.000 δεν είναι και λίγα έτσι δεν είναι? αν τα πετύχαινε αυτά με τα μισά θα ήταν κάτι... πράγμα που είχε καταφέρει το evo και η subaru (να πηγαίνεις σαν 911 στο περίπου με ούτε τα μισά λεφτά) Προσωπικά αν είχα τα φράγκα και με έπιανε και καμιά μλκ να κάνω την παπαριά θα έπαιρνα μια lotus exige cup 260, μια esprit του 2004, ένα tvr sagaris για να εναλλάσσω με την esprit, ένα ford gt40, μια maclaren, ένα Pagani, ένα koenigsegg, μια lamborghini countach evocation, μια ferrari 330 LMB ε όλο και κάτι ακόμα. Το καθένα μπορεί να θεωρηθεί και super car ή έστω μερικά από αυτά απλά ανταγωνιστικά σε χρόνους ενός super car (κάτι σα το nissanaki) αλλά και το καθένα είναι τόσο διαφορετικό και γοητευτικό. Είναι σα τα μηχανάκια αν είχε κανείς τη δυνατότητα θα έπαιρνε μόνο ένα ? μη τρελαθούμε.
ps: αυτό το bugati bugatsi με τα 1001+ άλογα ποτέ δε το συμπάθησα τι και αν η τελική του είναι 420? κάτι τρελό τέλος πάντων είναι δύο τόνοι πράμα
ps:2 το juke μόνο juke δεν είναι όπως καταλαβαίνεται το μισό wrc έχει πάνω του
ps3: αυτή η κόντρα μηχανής αυτοκινήτου, δεν έχει νόημα προφανώς και η μηχανή έχει προβάδισμα στα 400 μέτρα αλλά ποιός βάζει 400 μέτρα εκτός από dragster, στην τελική ούτε τα αυτοκίνητα αυτά είναι φτιαγμένα για τέτοιες "κόντρες" + η μηχανή αδικείται εκεί γιατί είναι βρεγμένα, θέλω να πω είναι άλλα αντι άλλων το βίντεο.
ps4: cc/hp <1 υπάρχουν αρκετά και χρόνια τώρα
DimChios
14/09/2013, 12:24
@ορισμενους: πρεπει να εχετε σιδερωσει χιλιομετρα σεντονια για να σας αρεσουν τοσο και να μη βαριεστε!
:bawl:
AUFGEBRACHT
14/09/2013, 12:27
Αν θέλεις μου λες τί εννοείς ιταλικό budget supercar γιατί δυσκολεύομαι να καταλάβω όπως σε ρώτησα και παραπάνω.
Fiat Punto GT (απαραίτητα με ανοιχτά παράθυρα να παίζει Νίκο Οικονομόπουλο στη διαπασών) :lol:
Χωρίς να τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο, νιώθω λίγο άβολα με τον τρόπο που σχολιάζεται το όνομά του.
Εχεις απολυτο δικιο, το παρακαναμε, ειδικα εγω που το ξεκινησα. Ελπιζω αν μας διαβασει ποτε να καταλαβει οτι η πλακα ειναι για την πλακα και τιποτε αλλο....:beer:
pipe_smoker
14/09/2013, 12:29
Στα @@ μας ... όλες οι Μ....
Σε παρακαλώ...
Ό,τι άλλο θες, μόνο όχι αυτό.
pipe_smoker
14/09/2013, 12:30
Fiat Punto GT (απαραίτητα με ανοιχτά παράθυρα να παίζει Νίκο Οικονομόπουλο στη διαπασών) :lol:
Ήμαρτοοοον!!!!
Παραδίνομαι!!:bawl:
AristidisZ
14/09/2013, 12:32
Fiat Punto GT (απαραίτητα με ανοιχτά παράθυρα να παίζει Νίκο Οικονομόπουλο στη διαπασών) :lol:
το χαμήλωμα ξέχασες
(σβήνω τσιγάρο στην άσφαλτο)
Σε παρακαλώ...
Ό,τι άλλο θες, μόνο όχι αυτό.
Καλά, άντε.... είχα δει Μ3 στο Σούνιο που ή το παλικάρι είχε άλλη μία ή δεν ήταν δικο του το αμάξι κι είχε καρκίνο στο τελευταίο στάδιο... Πήγαμε για κάποια ώρα καλά μαζί και μετά αποφάσισα ότι θέλω να γυρίσω σπίτι μου με το μηχανάκι...
pipe_smoker
14/09/2013, 12:38
Ελπιζω αν μας διαβασει ποτε να καταλαβει οτι η πλακα ειναι για την πλακα και τιποτε αλλο....:beer:
+400
Δε νομίζω ότι έχει κανείς μας κάτι προσωπικό με τον άνθρωπο.
Καλά, άντε.... είχα δει Μ3 στο Σούνιο που ή το παλικάρι είχε άλλη μία ή δεν ήταν δικο του το αμάξι κι είχε καρκίνο στο τελευταίο στάδιο... Πήγαμε για κάποια ώρα καλά μαζί και μετά αποφάσισα ότι θέλω να γυρίσω σπίτι μου με το μηχανάκι...
:D
Της έχω μεγάλο έρωτα της ρουφιάνας (είτε την πατάει 600άρι είτε όχι).
AristidisZ
14/09/2013, 12:40
Της έχω μεγάλο έρωτα της ρουφιάνας (είτε την πατάει 600άρι είτε όχι).
εύχομαι να λέμε για την e46
pipe_smoker
14/09/2013, 12:43
εύχομαι να λέμε για την e46
Ναι. Και μιας και στον έρωτα (και στον πόλεμο) όλα επιτρέπονται θα την προτιμούσα σε CSL έκδοση;)
Όχι ότι με χαλάει η καινούρια βέβαια, μην τρελαθούμε κιόλας.
Kostas2B
14/09/2013, 13:10
Αντε να συμφωνήσουμε μια φορά...
Το αμάξι σπέρνει,κατεβάζει όλο το κοντέρ 300+,οπότε απο ένα σημείο και μετά το 600αρι βλέπει πίσω πινακίδα!
devil's animal
14/09/2013, 13:34
Το κακό με σένα και τους υπόλοιπους στο ίδιο μήκος κύμματος είναι ότι έχετε κάποιο πρόβλημα με αυτά που βγαίνουν από το εργοστάσιο διαμάντια και προσπαθείτε να τα ξεπεράσετε με τους ντενεκέδες που θα σας φτιάξει ο κάθε Βλάσης....
κανενα προβλημα...
ουτε ειπα οτι δεν αναγνωριζω τα διαμαντια που βγαινουν απο τα εργοστασια..
αλλα αφου μπηκαμε στο τρυπακι των συγκρισεων, καποιες αληθειες πρεπει να γραφονται...
επ'ουδενι δεν απαξιωνω τιποτα απ'ολα αυτα...
και ουτε ειπα ποτε οτι δεν θα τα επαιρνα αν μου τα χαριζαν π.χ.
απλα, ειπαμε...αν συγκρινουμε 1ον πρεπει να συγκρινουμε ομοια πραγματα (οσο γινεται) και 2ον να αναγνωριζουμε καποιες προσπαθειες απο ανθρωπους που ασχολουνται με το "αθλημα"...ασχετως αν δεν συμφωνουμε με την λογικη του τουμπανιασματος και τα ρεστα...
Bradipous
14/09/2013, 13:35
SR20DET,απο τους πιο βελτιωσιμους κινητήρες παγκοσμίως. Το συγκεκριμένο πέρυσι ήταν 900 κάτι...
Όντως απο 2000cc τα βγάζει. Και άλλοι κινητήρες βέβαια είναι εξίσου αξιόπιστοι και βελτιωσιμοι ταυτόχρονα.
Του S2000,του Impreza,του Evo,απο πιο παλιούς ο ατμοσφαιρικος τριλιτρος του NSX,ο διπλοτουρμπινος τριλιτρος του Supra,ο RB26 του Skyline,ο 13Β του RX7 βεβαίως...
Κοιτά να δεις σύμπτωση,είναι όλοι made in Japan...
Ναι καλα ολα αυτα και ισχυουν, καποτε ηταν κλασικα αμαξια για βελτιωση τα σουπρα, R34, RX7 και ακομη ειναι τα εβο και τα σουμπαρου.
Οπως ηταν και ολα τα muscle car που στους μικρους 4λιτρους κινητηρες μπορουσες να χωρεσεις πληθορα αλογων, ποσο μαλλον σε κατι αλλα με 6 και 7 χιλιαδες κυβικα.
Αλλα ολα αυτα τον περασμενο αιωνα.
Εχεις δει καθολου στο εξωτερικο με τι αμαξια παιζουν πλεον; και οχι αναγκαστηκα ντραγκστερ αλλα πολιτικα.
Κατι πορσε με 1000+ αλογα, κατι λαμπο με 1500+ αλογα που αν μπουν πιστα θα πανε επισης καλα.
Nostradamus
14/09/2013, 13:36
Πάντως προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ την ευχαρίστηση του ντραγκστερ αγώνα.. Παρτα μωρη αρρώστια έχω 9 ψηλό κτλ κτλ..
βάλτο σε μια ανάβαση, στρίψτο το μπουρδέλο να δούμε πόσα απίδια βανει ο σάκος.
Ένα σκασμό τεχνολογία και εξέλιξη από όλες τις εταιρίες για να μπαίνεις με "όσα" και να φορτώνεις και να ελαφραίνεις το τουτου για να τσιμπήσεις δέκατα στα 400 μέτρα...
akis_trevor
14/09/2013, 13:49
Πάντως προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ την ευχαρίστηση του ντραγκστερ αγώνα..
+779
devil's animal
14/09/2013, 13:51
Χαλίκια είπες...; Δεν πάνε τα supercar σε χώματα (http://www.youtube.com/watch?v=Z-4v4I7Gzk0) λέμε....
χαχαχαχα...
ενταξει μακαρι να ειχε τετοιους χωματοδρομους και μεσα στο κεντρο της Αθηνας και τους την χαριζω την ασφαλτο...
ακου χωματοδρομο...
αυτο ηταν πιο στρωτο απο την Ατικη οδο ρε...
μιση λακουβα ειχε και αυτη δεν ξεπερνουσε τους 3 ποντους...
χαχαχαχ
οταν δουλευα στην αλυσιδα Seven Video Net το 2006 ...ειχαμε μια προωθητικη ενεργεια με βολτες απο κληρωση και αγορα των ενδιαφερομενων.
τα αυτοκινητα...
Lamborghini Gallardo 520 hp
Ferrari 360 Spider.
oδηγησα την Lambo.
αρρωστησα...
εκλαψα μολις την επεστρεψα...
γελασα μολις ...ΧΑΛΑΣΕ !!!
Ω ΝΑΙ!!! και η Escortαρα μου της εδινε το φιλι της ζωης για 5,5 ωρες με καλωδια...
αλλα ο ερωτας για κουτι...παραμενει Ιταλικος...
ιδου η ομορφοτερη Ιταλιδα για μενα...
αν ηταν γυναικα ...θα ηταν μεγαλη καριολα!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
devil's animal
14/09/2013, 14:18
Αν θέλεις the end.
Αν θέλεις μου λες τί εννοείς ιταλικό budget supercar γιατί δυσκολεύομαι να καταλάβω όπως σε ρώτησα και παραπάνω.
Τέσπα:wave2:
έντιτ: Χρόνια πολλά κιόλας:beer:
ferrari 458
lamporghini gallardo
porsche 911 turbo
thank you για τις ευχες αγορι...
:beer::beer:
Ενα έργο (μηχανολογικής) τέχνης θα παραμείνει τέτοιο διαχρονικά και χέστηκε για το αν θα φτιαχτούν μεταξοτυπίες που δείχνουν "ίδιες" ή καλύτερες. Και τα supercars δεν τα ψωνίζεις με κριτήρια value for money σαν να παίρνεις ψυγείο. Μια Gallardo θα είναι Gallardo και ένα Juke θα παραμένει Juke ακόμα και με 1000 άλογα.
Τα περί Sunny και EVO με τα 1000 άλογα τα ακούω βερεσέ, και το μόνο που δείχνουν είναι το μέγεθος της μαλακίας που βαράει τους ιδιοκτήτες. Γιατί αν έχει ρίξει κάποιος δύο τρία καταστάρικα σε EVO ή όποια τετράτροχη μαλακία για να κάνει κόντρες στη Βουλιαγμένης είναι πολλά κιλά μαλάκας.
Κανένα πρόβλημα δεν έχω με τα EVO ή τα GT-R, αρκεί να κάνουν αυτό που φτιάχτηκαν. Γιατί δεν φτιάχτηκαν με 1000 άλογα απ΄το εργοστάσιο και όσοι μιλάτε για 1000 και 1200 αξιόπιστα άλογα μάλλον δεν έχετε ιδέα τι λέτε. Μια βόλτα απ΄το συνεργείο του Παπρά στη Θηβών όπου συντηρείται γνωστό κοντράδικο EVO θα σας πείσει για το πόσο αξιόπιστα είναι τα 1000 άλογα και κάθε πότε θέλουν επισκευή.
Γιατί δεν μπορεί ο κάθε κατασκευαστής αγωνιστικών μοτέρ japan ή ευρωπαικού που δεν φθάνουν ούτε κατά διάνοια τα 600 hp/lt να μιλάνε για ώρες λειτουργίας μεταξύ λυσίματος και αντικατάστασης του μισού μοτέρ, και ο μαστρο Βλάσσης να κάνει βολτίτσες γύρω γύρω με το Sunny... :tooth:
Sunny .......το τελευταιο supercar που εβγενε στο Βολο!:tooth:
MG-KTiNoS
14/09/2013, 15:12
κατ αρχήν το μάστορα δεν τον λένε Βλάση !
ΜΑΛΑΚΑ τονε λένε.
Ένα φιλαράκι πάντως έφτιαξε ένα αμάξι τούρμπο κι εκεί που έκανε κόντρα στην εθνική έσπασε η μπΓιέλα το κάρτερ πήγε λαδάκι στο μπουρί και έπιασε φώκο !
Η μλκια ήταν ότι με τη φωτιά έχασε και τα φρένα και προσπαθούσε να σταματήσει το φλεγόμενο αμάξι με το χειρόφρενο και κατεβάζοντας.
Ευτυχως έζησε αλλά...
:nono:
να πα να γ... οι κωλομάστορες και οι πατέντες του κώλου !
κατ αρχήν το μάστορα δεν τον λένε Βλάση !
ΜΑΛΑΚΑ τονε λένε.
Ένα φιλαράκι πάντως έφτιαξε ένα αμάξι τούρμπο κι εκεί που έκανε κόντρα στην εθνική :( έσπασε η μπΓιέλα το κάρτερ πήγε λαδάκι στο μπουρί και έπιασε φώκο !
Η μλκια ήταν ότι με τη φωτιά έχασε και τα φρένα και προσπαθούσε να σταματήσει το φλεγόμενο αμάξι με το χειρόφρενο και κατεβάζοντας.
Ευτυχως έζησε αλλά...
:nono:
να πα να γ... οι κωλομάστορες και οι πατέντες του κώλου !
...για τους πελατες τιποτα?
SHOOTER045
14/09/2013, 15:32
εσεις εκει οι βολιωτες ξερετε απο γκαζια ε!!!!!!!!!!
το RALLYE μου εκει το περιποιομουν
αλλα και πολλα πολυ καλα αυτοκινητα που ξερω ηταν απο τα μερη σου
skylaros
14/09/2013, 15:38
εγώ να ρωτήσω αν εξετάζουμε τι, την αξιοπιστία, το όνομα και τη μούρη, την αίσθηση την οδηγική, τη χλίδα, τις επιδώσεις? βρε αδερφέ κάτι να έχουμε σα σημείο αναφοράς για να μπορεί να γίνει κουβέντα.
ps: Θέλω να πιστεύω πως ένας επαγγελματίας ξέρει τι φτιάχνει και γιατί το φτιάχνει, ο Βλάσης, ο Μπάμπης, ο Αλέκος κλπ γουστάρουν γκάζια αλλά πιο πολύ γουστάρουν να έχουν πελάτες. Η ferrari εστιάζει σε πορτοφόλια που έχουν χρήμα να μας κουκουλόσουν και αυτοί δε κάνουν εκπτώσεις αν έχουν πληρώσει, ούτε σε γκάζια, ούτε σε μούρη, ούτε σε αίσθηση, ούτε σε αισθητική. Ο μηχανικός της γειτονιάς προσπαθεί να δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα στην καλύτερη σχέση τιμής, ο μηχανικός της αντιπροσωπείας προσπαθεί να δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα για συγκεκριμένα οχήματα και οι μηχανικοί-βελτιοτές προσπαθούν να μαζέψουν κόσμο που ΔΕΝ έχει και ΔΕ πρόκειτε να έχει τα φράγκα για να πάρει όχι ferrari αλλά ούτε Gtr... αυτό θα το κάνει προωθώντας τη δουλειά του, όσο πιο πολλές " κόντρες" κερδίσει όσο λιγότερα μοτέρ σπάσει (τουλάχιστο μπροστά σε κόσμο, όσο πιο προσιτές τιμές έχει τόσους περισσότερους πελάτες θα αποκτήσει.
και για αυτούς (ανάμεσα σε αυτούς είμαι και εγώ που λένε πως μερικά φτιαγμένα να πάνε να κάνουν καμιά ανάβαση) http://www.youtube.com/watch?v=F4ewo0_83s4 μοτέρ από ritmo φιατ αν δε κάνω λάθος... στις αναβάσεις έβαζε τη μικρούλα τουρμπίνα που έβγαζε καμιά 700αρα άλογα μόνο, θα μου πεις αυτό είναι αγωνιστικό ρε, ναι είναι αλλά κυκλοφορούσε και με πινακίδα. Προσωπικά δεν έλκομαι από τέτοια αυτοκίνητα ούτε και μηχανές και ναι είμαι και εγώ της άποψης ότι όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό τόσο καλύτερα είναι.
Τα top fuel αλλάζουν το μισό μοτέρ μετά από κάθε 300 ή 400 μέτρα (πλέον συνήθως τρέχουν τρακοσάρια) στην Αμερική αν ένα μοτέρ πάρει μέρος σε όλους τους αγώνες ( ο πρωταθλητής δηλαδή) μέχρι το τέλος θα έχει ανοιχτεί και θα έχουν αλλαχθεί κινητά μέρη του μοτέρ περί τις 148 φορές... (σημείωση μη βρεθεί κάνα σαΐνι και με πει κάγκουρα και ευθειάκια θα χεστούμε :ppp δεν έχω δει ποτέ από κοντά dragster, απλά μου αρέσει να ενημερώνομαι ακόμα και σε πράγματα που θεωρώ μαλακίες)
SHOOTER045
14/09/2013, 15:41
ανοιξτε το you tube και δειτε ποσα lambo-ferrari κλπ εχουν ανατιναχτει καθ οδον
ενα ειναι το οχημα
ΑΥΤΟ299350
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΝ/ΜΟ
ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΗΜΙ(ΒΟΛΙΩΤΙΚΟ)ΣΑΝ ΑΥΤΟ299352
akis_trevor
14/09/2013, 15:53
τι ferrari και αρχιδι@;;;εδω δες:http://www.youtube.com/watch?v=f5S1NAMnYKM
Θα μας κρατησεις τιποτα για την ετησια ή ........@?
Δε στερεύει ... ;)
Kostas2B
14/09/2013, 18:16
ανοιξτε το you tube και δειτε ποσα lambo-ferrari κλπ εχουν ανατιναχτει καθ οδον
ενα ειναι το οχημα
ΑΥΤΟ299350
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΝ/ΜΟ
ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΗΜΙ(ΒΟΛΙΩΤΙΚΟ)ΣΑΝ ΑΥΤΟ299352
Απο αυτή τη γενιά και μετά όλα είναι διαμάντια...
Το 10αρι είναι λίγο πιο εκπολιτισμενο,κάνοντας αυτά που κάνουν και τα αλλα με λιγότερο ιδρώτα!
Nostradamus
14/09/2013, 18:31
Shooter045 ο σωλήνας είναι γεμάτος και από ιαπωνικά σπασμένα. Δεν αποτελεί στοιχείο αυτό.
Υπέροχα αυτοκίνητα, "προσιτά" σε περισσότερους (ειδικά στην Ελλάδα προ κρίσης είχαμε πήξει από δαύτα) αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Υπάρχουν και κάποια που θα μένουν όνειρα απατηλά για τους πολλούς.
MG-KTiNoS
14/09/2013, 18:42
...για τους πελατες τιποτα?
κι αυτός κλκια έκανε αλλά άμα σου πω εγώ πάρε 2000 για να με βοηθήσεις να πέσω από τον 6ο θα το κάνεις?
:rolleyes:
ξερετε κανεναν να πουλαει κανα καλο τετοιο μεταχειρω?:p
299369
blackbusa
14/09/2013, 21:10
αλλα ο ερωτας για κουτι...παραμενει Ιταλικος...
ιδου η ομορφοτερη Ιταλιδα για μενα...
αν ηταν γυναικα ...θα ηταν μεγαλη καριολα!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:(
tin eixa kai mou tin eklepsan...
SHOOTER045
14/09/2013, 22:10
Shooter045 ο σωλήνας είναι γεμάτος και από ιαπωνικά σπασμένα. Δεν αποτελεί στοιχείο αυτό.
Υπέροχα αυτοκίνητα, "προσιτά" σε περισσότερους (ειδικά στην Ελλάδα προ κρίσης είχαμε πήξει από δαύτα) αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Υπάρχουν και κάποια που θα μένουν όνειρα απατηλά για τους πολλούς.
η διαφορα ειναι οτι τα ιαπωνικα τα σπασμενα ειναι κωλοφτιαγμενα
ενω τα αλλα οχι
Nostradamus
14/09/2013, 22:18
η διαφορα ειναι οτι τα ιαπωνικα τα σπασμενα ειναι κωλοφτιαγμενα
ενω τα αλλα οχι
http://www.youtube.com/watch?v=3cjXSNxfJfI
http://www.youtube.com/watch?v=bW6FZocQFWg
Απο οτι λένε οχι.. δες και τα σχολια παραπάνω..Για γενικό προβλημα λενε στο ενα απο τα δυο βιντεο... Λεω και πάλι ο σωλήνας είναι γεμάτος και απο τα μεν και απο τα δε...
SHOOTER045
14/09/2013, 22:52
1ον δεν υπαρχει WRX με 265
218 225 και 240
και ετσι να ειναι δεν παθανε αυτο http://youtu.be/6Fpw4wHZlGk
SHOOTER045
14/09/2013, 23:09
και κατι για τους γερμανοφιλους
καποτε ερχομενοι μετα απο αναβαση μοσχοκαρυας(εξω απο λαμια)
γυρνουσαμε για βολο με το evo vi tme και μια παρεα απο αργα αυτοκινητα-s2000-A6-type r-M3 και αλλα
περναμε πρωτα διοδια λαμιας και πλακωνομαστε
περνουμε κεφαλι και ειμαστε στην πρωτη ευθεια πριν τις στροφες της γλυφας
μας πλησιαζει κατι μαυρο εκτος της παρεας με την ελικα στο καπο
κολαει πισω μας και μας φαναριαζει(στο κοντερ εκεινη την στιγμη ειχαμε 240)
στις στροφες της γλυφας-αγ γερμανο εμεινε πισω
στην μεγαλη ευθεια για αλμυρο σανιδα το evo και ξαναερχεται το μαυρο bmw
εχουμε 260 και κατι ψιλα στο κοντερ
και κολαει παλι πισω μας και μας φαναριαζει
ο δικος μου εχει τρελαθει
κανουμε δεξια και μας περναει ενω παμε ακομα με 260+
και βλεπουμε πισω τον κωλο της μπεμπας 645i................:eek::eek::eek:
αντε γεια
H.A.Balafoutre
15/09/2013, 00:23
ξερετε κανεναν να πουλαει κανα καλο τετοιο μεταχειρω?:p
299369
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ενστινκτοδώς με ιντριγκάρει πάρα πολύ αυτό το αριστούργημα μηχανικής.....πραγματικά.....
o v10 θα φταιει :D
και ετοιμαζεται ο διαδοχος...στην κατηγορια που παιζει η λαφεραρι κ η καινουρια μακλαρεν...ειναι μακραν πιο ομορφο
και 6:57 στο ρινγκ αρκει να μη το πετυχει ο βλασσης με το sunny πουθενα :lol:
299386
Allst@rf
15/09/2013, 02:21
Ωραίες λαμαρινες...
Ταξί γίνονται;
:tooth:
AUFGEBRACHT
15/09/2013, 10:41
Ωραίες λαμαρινες...
Ταξί γίνονται;
:tooth:
Γίνονται, αλλά υπάρχει ένα θέμα με τα παράθυρα που δε μπορεί αριστερό χέρι να κρέμεται απ' έξω...
299391
Bradipous
15/09/2013, 13:14
Γίνονται, αλλά υπάρχει ένα θέμα με τα παράθυρα που δε μπορεί αριστερό χέρι να κρέμεται απ' έξω...
299391
Δεν πειραζει, τουλαχιστον ανοιγει για να πετας το τσιγαρο...
RaGe_Raptor
15/09/2013, 18:51
Ναι. Και μιας και στον έρωτα (και στον πόλεμο) όλα επιτρέπονται θα την προτιμούσα σε CSL έκδοση;)
Όχι ότι με χαλάει η καινούρια βέβαια, μην τρελαθούμε κιόλας.
+όσα θέλεις......:beer:
Billymuse
15/09/2013, 19:11
Mερακλήδες να δώ τι θα λέτε μετα απο αυτό το βίδεο
http://www.youtube.com/watch?v=OIjQIO5_DX8 :lol:
ανοιξτε το you tube και δειτε ποσα lambo-ferrari κλπ εχουν ανατιναχτει καθ οδον
ενα ειναι το οχημα
ΑΥΤΟ299350
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΝ/ΜΟ
ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΗΜΙ(ΒΟΛΙΩΤΙΚΟ)ΣΑΝ ΑΥΤΟ299352
Του "σιδερα"?
Allst@rf
15/09/2013, 20:30
Γίνονται, αλλά υπάρχει ένα θέμα με τα παράθυρα που δε μπορεί αριστερό χέρι να κρέμεται απ' έξω...
299391
Δλδ μουφα αυτοκινητο ;
Θα κρατησω το οκταβια τότε...
:tooth:
AUFGEBRACHT
15/09/2013, 21:12
Δλδ μουφα αυτοκινητο ;
Θα κρατησω το οκταβια τότε...
:tooth:
Εγώ πάντως -μιας και πιάσαμε τετράτροχη συζήτηση- άμα είχα φράγκα για οικογενειακό το Octavia θα έπαιρνα...
chester24
15/09/2013, 21:12
Lambo.. ferraria.. Maseratia.. Maclarenia κλπ κλπ αρ φορ δε μπουζουκια..
Γυαλισμα..
Κουτσου κουτσου και μοστρα κ κλαρινογαμπρουληδες..
Μεχρι και αυτοι που εχουν 10αδες απο δαυτα στο γκαραζ τους, δεν τα βγαζουν πανω απο το χαλί...
Το μοτορι ειναι ενα...
Για αυτους που εχουν χερακια, ποδαρακια, ΛΕΦΤΑΚΙΑ και το αγοραζουν για την δουλεια που κανει πραγματικα..... ;);)
:smokin::smokin::smokin::a07::a07:
299449
Allst@rf
15/09/2013, 21:31
Εγώ πάντως -μιας και πιάσαμε τετράτροχη συζήτηση- άμα είχα φράγκα για οικογενειακό το Octavia θα έπαιρνα...
Και εννοείται πετρελαιο έτσι...
;)
skylaros
15/09/2013, 21:54
Καλό το NSX για την εποχή του, η honda τότε προσπάθησε να χτίσει έναν μύθο χρησιμοποιόντας τον Άιρτον Σένα. Ήταν και αυτό τότε ότι τώρα το GtR φονέας γιγάντων με λιγότερα φράγκα. Παίδες δεν υπάρχει αυτό που λένε ένα όχημα, αν έχεις λεφτά πας για πολλά. Δε ξέρω αν είμαι αχόρταγος αλλά ένα δε θα με κάλυπτε απόλυτα ποτέ. 2 για πίστα, 2 για τουρισμό, 1 για φόρτωμα, 3 για βόλτες μια φορά την εβδομάδα (κάνα κλασσικό) και πάει λέγοντας και χέστηκα για τη μόστρα αν γινόταν να μη με έβλεπε και κανένας ακόμα καλύτερα για να μη πω καλύτερα θα ήταν να μην ήταν καν δικά μου αλλά να μπορούσες να τα έχεις όποτε γουστάρεις λίγο πολύ.
Καλό το NSX για την εποχή του, η honda τότε προσπάθησε να χτίσει έναν μύθο χρησιμοποιόντας τον Άιρτον Σένα. Ήταν και αυτό τότε ότι τώρα το GtR φονέας γιγάντων με λιγότερα φράγκα. Παίδες δεν υπάρχει αυτό που λένε ένα όχημα, αν έχεις λεφτά πας για πολλά. Δε ξέρω αν είμαι αχόρταγος αλλά ένα δε θα με κάλυπτε απόλυτα ποτέ. 2 για πίστα, 2 για τουρισμό, 1 για φόρτωμα, 3 για βόλτες μια φορά την εβδομάδα (κάνα κλασσικό) και πάει λέγοντας και χέστηκα για τη μόστρα αν γινόταν να μη με έβλεπε και κανένας ακόμα καλύτερα για να μη πω καλύτερα θα ήταν να μην ήταν καν δικά μου αλλά να μπορούσες να τα έχεις όποτε γουστάρεις λίγο πολύ.
Εγω το ελυσα το προβλημα μου..........http://www.autolussoclub.com/
:tooth:
SHOOTER045
15/09/2013, 22:01
Του "σιδερα"?
ναι
skylaros
15/09/2013, 22:11
Να ήξερες πόσες φορές μέσα σε 5 χρόνια σκεφτόμουν όχι για club αλλά για κάτι events με 200 -300 λίρες να κάνεις καμιά γύρα με κάνα τέτοιο χάρχαλο ,,, δυστυχώς ποτέ δε τα κατάφερα
ο σιδεράς έχει evo T.M. ? λάθος επαγγελματική κατεύθυνση διάλεξα και μου αρέσει να λαξεύω ξύλο και μέταλλο ,,, :( καλά να είναι ο άνθρωπος να το χαίρεται.
SHOOTER045
15/09/2013, 22:27
Να ήξερες πόσες φορές μέσα σε 5 χρόνια σκεφτόμουν όχι για club αλλά για κάτι events με 200 -300 λίρες να κάνεις καμιά γύρα με κάνα τέτοιο χάρχαλο ,,, δυστυχώς ποτέ δε τα κατάφερα
ο σιδεράς έχει evo T.M. ? λάθος επαγγελματική κατεύθυνση διάλεξα και μου αρέσει να λαξεύω ξύλο και μέταλλο ,,, :( καλά να είναι ο άνθρωπος να το χαίρεται.
ειχε
προ κρισης,με ενα σιδεραδικο ισο με ενα γηπεδο
ειχε
προ κρισης,με ενα σιδεραδικο ισο με ενα γηπεδο
.....κριμα ρπστμ!
Bradipous
15/09/2013, 22:57
Και εννοείται πετρελαιο έτσι...
;)
Εννοειται το rs :D
SHOOTER045
15/09/2013, 23:07
Εννοειται το rs :D
RS DIESEL?????????????????:confused::confused::confused:
Bradipous
15/09/2013, 23:47
RS DIESEL?????????????????:confused::confused::confused:
Σκετο RS μωρε, χωρις το ντιζελ!
RizlaPlusPlus
16/09/2013, 12:34
Αμα θες σουπερκαρ, αγοραζεις σουπερκαρ. Αμα θες γκαζα, αγοραζεις γκαζα. Σε καθε περιπτωση ομως, sunny και μαλακιες... (http://www.ultimasports.co.uk/Default.aspx)
Καλά αν μιλάμε για trackday car και όχι Hypercar, τότε
299468
299467
Nostradamus
16/09/2013, 13:15
Για trackday car ας παιξει αυτο που ειναι και στα μετρα του φορουμ..
http://www.youtube.com/watch?v=CMBar3SO6tI
RizlaPlusPlus
16/09/2013, 13:48
Συγκρινα το Ultima με το sunny (και καθε αλλο καγκουρεμενο τετρατροχο) σε επιδοσεις και σχεση τιμης-αποδοσης. Νταξ, το ΚΤΜ το πλησιαζει σε τιμη (απο ψηλα). Το Caparo ομως, ουτε για αστειο (σκετη κ@βλα αυτα τα βρετανικα θηρια ομως ρε γμτ) ...
Να με συγχωράτΕ αγαπητοί εν μοτό αδελφοί, αλλά μήπως γίνεται στα όνειρα μου να μην έχω πίσω απ΄την πλάτη μου ένα οποιοδήποτε κάθισμα, δερμάτινο, αλκαντάρα, πεόδερμα...οτιδήποτε.
Θέλω το παρακάτω. :evil:
299515
299516
299517
Να με συγχωράτΕ αγαπητοί εν μοτό αδελφοί, αλλά μήπως γίνεται στα όνειρα μου να μην έχω πίσω απ΄την πλάτη μου ένα οποιοδήποτε κάθισμα, δερμάτινο, αλκαντάρα, πεόδερμα...οτιδήποτε.
Θέλω το παρακάτω. :evil:
299515
299516
299517
Mlk, dakrysa....
Mlk, dakrysa....
είδες και την άλλη φωτό να υποθέσω...:D
είδες και την άλλη φωτό να υποθέσω...:D
Eχουμε και δνση; :bawl:
AUFGEBRACHT
16/09/2013, 21:53
Να με συγχωράτΕ αγαπητοί εν μοτό αδελφοί
Mάλλον αγαπητοί εν μauto απ' ότι φαίνεται...
Bradipous
16/09/2013, 21:54
Να με συγχωράτΕ αγαπητοί εν μοτό αδελφοί, αλλά μήπως γίνεται στα όνειρα μου να μην έχω πίσω απ΄την πλάτη μου ένα οποιοδήποτε κάθισμα, δερμάτινο, αλκαντάρα, πεόδερμα...οτιδήποτε.
Θέλω το παρακάτω. :evil:
299515
299516
299517
Το μονο που μενει ειναι να διαλεξεις το δερμα που θες... :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=8i1XixwtJ48
Mάλλον αγαπητοί εν μauto απ' ότι φαίνεται...
Φαγώθηκες.... και καβαλάς και προπέλερ!
AUFGEBRACHT
16/09/2013, 22:04
Φαγώθηκες.... και καβαλάς και προπέλερ!
Μικρό προπέλερ, ντεμέκ :lol:
Το μονο που μενει ειναι να διαλεξεις το δερμα που θες... :smokin:
http://www.youtube.com/watch?v=8i1XixwtJ48
Bog games are for big boys. Όποιος μπορεί τις έχει, αλλιώς αγοράζει Lego για πουλμουρ στο γκαράζ (ούτε καν στο φανάρι).
ADVENTURAZ
17/09/2013, 17:09
Για κοιτα ρε συ το παλιοιταλικο πως κατρακυλαει
http://www.youtube.com/watch?v=DQycW859vJk
"Φιλαρακι ελα εσυ απο δω γιατι εχει πολλα μυγακια και κοβει:
http://www.youtube.com/watch?v=9EYv3Z3gOSU
Για δες ρε το μπρικι που κολυμπαει κιολας:
http://www.youtube.com/watch?v=G_eGly-5CwI
Ππφφφφφ...παλιοΙταλιανοι με τα supercarA σας...
stefanos
17/09/2013, 18:19
Για κοιτα ρε συ το παλιοιταλικο πως κατρακυλαει
http://www.youtube.com/watch?v=DQycW859vJk
"Φιλαρακι ελα εσυ απο δω γιατι εχει πολλα μυγακια και κοβει:
http://www.youtube.com/watch?v=9EYv3Z3gOSU
Για δες ρε το μπρικι που κολυμπαει κιολας:
http://www.youtube.com/watch?v=G_eGly-5CwI
Ππφφφφφ...παλιοΙταλιανοι με τα supercarA σας...
Ε ναι rolling start γιατί σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα 570 άλογα και τα 4500 του v8 δεν αρκούν:lol:
Bradipous
17/09/2013, 18:28
Ε ναι rolling start γιατί σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα 570 άλογα και τα 4500 του v8 δεν αρκούν:lol:
Ε ναι γιατι η τετρακινηση και τα τουρμπα του gtr ειναι μονο για εκκινηση
stefanos
17/09/2013, 18:39
Ε ναι γιατι η τετρακινηση και τα τουρμπα του gtr ειναι μονο για εκκινηση
Ναι το τούρμπο και η τετρακίνηση το κάνει να έχει και καλύτερο κράτημα μιάς και είναι γρηγορότερο στο ring απ πούμε από όλα τα ιταλικά οπότε φαντάζομαι μένει πίσω από.... τίποτα
είναι παντού καλύτερο...
devil's animal
17/09/2013, 21:09
Ναι το τούρμπο και η τετρακίνηση το κάνει να έχει και καλύτερο κράτημα μιάς και είναι γρηγορότερο στο ring απ πούμε από όλα τα ιταλικά οπότε φαντάζομαι μένει πίσω από.... τίποτα
είναι παντού καλύτερο...
μην τους τα λες ετσι αποτομα και τους αποπαιρνεις...:nono:
ας τους να νομιζουν οτι τα ιταλικα supercars μαμανε και δερνουν...εστω και ρολαριστα...:lol:
αλλωστε το να φορτωνουν cc τα οχηματα τους το ξερουν καλα οι Ιταλοι (βλ. ducati)...η πλακα ειναι οτι ακομα και ετσι, χανουν...
σκεψου να βγαλει ποτε καμια Ιαπωνικη εταιρεια honda π.χ., κανενα αμαξι με μεγαλο μπλοκ...4,5-7χιλ cc...
μιλας και για το ring...δεν το ξερουν ρε οι Ιταλοι αυτο...ασε που τους πεφτει και μακρυα...
πραγματικα, απορω που ασχολεισαι ακομα....
:wave2:
αλλωστε το να φορτωνουν cc τα οχηματα τους το ξερουν καλα οι Ιταλοι (βλ. ducati)...η πλακα ειναι οτι ακομα και ετσι, χανουν...
σκεψου να βγαλει ποτε καμια Ιαπωνικη εταιρεια honda π.χ., κανενα αμαξι με μεγαλο μπλοκ...4,5-7χιλ cc...
μιλας και για το ring...δεν το ξερουν ρε οι Ιταλοι αυτο...ασε που τους πεφτει και μακρυα...
πραγματικα, απορω που ασχολεισαι ακομα....
:wave2:
+990
Που έμαθαν οι Ιταλοί από πίστες, είναι απορίας άξιο... :tooth: :tooth: :tooth:
Bradipous
17/09/2013, 22:12
Ε αφηστε εμας που δεν ξερουμε να εχουμε για dream car ferrari και εσεις που ξερετε ας εχετε nissan.
Επομενο βημα, συγκριση navara με cayene turbo s gemballa. :cry:
endopandou
18/09/2013, 07:55
@Vre_seis συνεννοηθείτε επιτέλους, μην κάνετε σαν δημοτικού. Τα Ιταλικά μπιμπελό είναι πραγματική απόλαυση να τα βλέπεις, να τα ακούς και να βολτάρεις μαζί τους. Απο κει και πέρα ποιός και που θα χαρεί τέτοια αυτοκίνητα όταν η συντήρησή τους και μόνο κοστίζει κάθε φορά όσο ένα καινούριο μεσαίο αυτοκίνητο ή κάποια τυχόν στραβή όσο νεόδμητο τριάρι στο Παγκράτι;
Αυτό λένε οι μισοί πως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτές οι κούκλες. Δεν εκκινούν καν απο στάση σε κόντρες γιατί η ταλαιπωρία στη μετάδοση στοιχίζει. Κατα τα άλλα μουν@ρες είναι και μπιμπελά και κάψα και ότι θες τα πάντα όλα.
Όταν όμως παίρνεις super car μεταμφιεσμένο με προβιά προβάτου που τα πατάει στις περισσότερες διαδρομές και που ζητάει απίστευτα λιγότερα γιούρα σε συντήρηση, απλά (αν έχεις 75χαρτιά) ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΤΟ ΠΑΙ ΡΝΕΙΣ.-
Τόσο κάνει ο γκοτζίλα μεταχείρω στην χώρα μας.
http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=205&model=3193&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d®istration-from=%3E2000®istration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=
Κατα τα πιο άλλα η κουβέντα είναι παρόμοια με το ποια είναι η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο (μετά τη Μπελούτσι)
σημ. Δώστε μου εμένα ένα 350Ζ (μαμά) και κάντε το θρεντ 500 ανούσιες σελίδες σαν τους Άραβες με τα ριχτούλια...
devil's animal
18/09/2013, 08:57
σημ. Δώστε μου εμένα ένα 350Ζ (μαμά) και κάντε το θρεντ 500 ανούσιες σελίδες σαν τους Άραβες με τα ριχτούλια...
τι σε χαλαει στο 370Ζ??:confused:
endopandou
18/09/2013, 09:22
Οι δέκα πόντοι μικρότερο μεταξόνιο αλλά και πάλι δεν θα σε προσβάλω αν θελήσεις να μου το κάνεις δώρο πανέμορφε φίλε μου. :D
devil's animal
18/09/2013, 09:26
Οι δέκα πόντοι μικρότερο μεταξόνιο αλλά και πάλι δεν θα σε προσβάλω αν θελήσεις να μου το κάνεις δώρο πανέμορφε φίλε μου. :D
ε,ναι ρε συ...εγω θα στο δινα να μπαινεις μεγαρα να κανεις πλακα γιατι ειναι ξυραφι στα κλειστα...αλλα μολις (κερδισω το τζοκερ και) το παρω, μαλλον θα το κρατησω για την παρτη μου και εσυ θα το παρεις βολτα...
και ναι το GTR θα το εχω για τον Μαρινοπουλο...:lol::lol:
...
και ναι το GTR θα το εχω για τον Μαρινοπουλο...:lol::lol:
Εχει χαντάκια ο δρόμος για τον Μαρινόπουλο;
ναι οκ, Νισσαν Ζ κι άλλα τετοια. Το πούλησε πριν 1 μηνα ένα φίλος 7.000€, ο νέος ιδιοκτήτης πρέπει να ειναι χ@σμένος απο τη χαρά του που έχει supercar :bawl:
endopandou
18/09/2013, 09:36
και εσυ θα το παρεις βολτα...
Οκ ότι θέλεις εσύ πανγρήγορε καλέ μου φίλε :D
Παιδιά και εσείς με τις Ιταλίδες είστε πραγματικά υπέροχοι Άνδρες και αν θελήσετε ποτέ να τις μοιραστείτε για καμιά βολτίστα, εδώ, ελεύθερα... :D
devil's animal
18/09/2013, 09:48
Εχει χαντάκια ο δρόμος για τον Μαρινόπουλο;
ναι οκ, Νισσαν Ζ κι άλλα τετοια. Το πούλησε πριν 1 μηνα ένα φίλος 7.000€, ο νέος ιδιοκτήτης πρέπει να ειναι χ@σμένος απο τη χαρά του που έχει supercar :bawl:
δεν ειπαμε οτι ειναι supercar...και τα cayenne ομως τοσο πουλιωνται...οποτε δεν ειναι ενδεικτικο αν ειναι καλο αμαξι...
δεν ειπαμε οτι ειναι supercar...και τα cayenne ομως τοσο πουλιωνται...οποτε δεν ειναι ενδεικτικο αν ειναι καλο αμαξι...
Τα cayenne δεν ειναι καν άξια λόγου. Τα Ζ ειναι σαφώς καλύτερα απο τα cayenne.
stefanos
18/09/2013, 09:57
μην τους τα λες ετσι αποτομα και τους αποπαιρνεις...:nono:
ας τους να νομιζουν οτι τα ιταλικα supercars μαμανε και δερνουν...εστω και ρολαριστα...:lol:
αλλωστε το να φορτωνουν cc τα οχηματα τους το ξερουν καλα οι Ιταλοι (βλ. ducati)...η πλακα ειναι οτι ακομα και ετσι, χανουν...
σκεψου να βγαλει ποτε καμια Ιαπωνικη εταιρεια honda π.χ., κανενα αμαξι με μεγαλο μπλοκ...4,5-7χιλ cc...
μιλας και για το ring...δεν το ξερουν ρε οι Ιταλοι αυτο...ασε που τους πεφτει και μακρυα...
πραγματικα, απορω που ασχολεισαι ακομα....
:wave2:
Δεν έχω τίποτα με τους Ιταλούς ούτε με τα αυτοκίνητά τους.
Το 76 πρίν κοντά 40 χρόνια, η ferrari (ή μήπως πρέπει να πώ Ο ferrari) έβγαλε την bb512 με πεντάλιτρο 12κύλινδρο καμιά 350αριά άλογα
η οποία πουλησε 2.500 τεμάχια σε 11 ΧΡΟΝΙΑ.
Παράλληλα O lambo έβγαζε την countach (χρειάζεται συστάσεις?).
Την ίδια εποχή ο κόσμος αγόραζε 120 Υ corola 124 127 alegro η gtv και 2002 (στον ύπνο τους) 60 άλογα, ωστήρια ,ταμπούρα, αξονες, σούστα.
Δικαιολογημένα λοιπόν ο κόσμος ΠΑΡΑΜΙΛΑΓΕ, για dream cars γιατί μιλάγαμε για αυτοκίνητα από ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.
Υπό αυτό το πρίσμα οποιοσδήποτε μου πουλάει αυτά τα dream car το 2014 ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ.
Οποιοσδήποτε κατασκευαστής καθημερινών μπαζοαυτοκινήτων αγοράζει μια ταμπέλα (νεκρής αυτοκινητοβιοτεχνίας) για να πουλήσει "ιστορία" υποτιμάει την νοημοσύνη μου.
Δεν έχω τίποτα με τους Ιταλούς ούτε με τα αυτοκίνητά τους.
Το 76 πρίν κοντά 40 χρόνια, η ferrari (ή μήπως πρέπει να πώ Ο ferrari) έβγαλε την bb512 με πεντάλιτρο 12κύλινδρο καμιά 350αριά άλογα
η οποία πουλησε 2.500 τεμάχια σε 11 ΧΡΟΝΙΑ.
Παράλληλα O lambo έβγαζε την countach (χρειάζεται συστάσεις?).
Την ίδια εποχή ο κόσμος αγόραζε 120 Υ corola 124 127 alegro η gtv και 2002 (στον ύπνο τους) 60 άλογα, ωστήρια ,ταμπούρα, αξονες, σούστα.
Δικαιολογημένα λοιπόν ο κόσμος ΠΑΡΑΜΙΛΑΓΕ, για dream cars γιατί μιλάγαμε για αυτοκίνητα από ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.
Υπό αυτό το πρίσμα οποιοσδήποτε μου πουλάει αυτά τα dream car το 2014 ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ.
Οποιοσδήποτε αγοράζει μια ταμπέλα για να πουλήσει "ιστορία" υποτιμάει την νοημοσύνη μου.
ΟΚ, αφού φύγαμε από τη περοχή της κόντρας και του τα στήνουμε ας μιλήσουμε.
Συγκρίνεις τεχνολογικά δλδ μια Ferrari, Lambo κλπ με τα γιαπωνέζικα γρήγορα αυτοκίνητα;
Αυτό με την νοημοσύνη σου, είναι λίγο υπεροπτικό βέβαια αλλά δικαίωμα σου. Δική σου είναι.
AristidisZ
18/09/2013, 10:52
Κατα τα πιο άλλα η κουβέντα είναι παρόμοια με το ποια είναι η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο (μετά τη Μπελούτσι)
αυτή
299603
και είναι και πιο ωραία από την θεία Μόνικα
επί του θέματος, πολύ καλά τα λες
δε συγκρίνεται ποτέ μια Φεράρι με ένα Νισσάν, απλά στα μάτια πολλών το Νισσάν δείχνει πιο προσιτό (@@@ προσιτό είναι βέβαια), για αυτό τα υποστηρίζουν τόσο ένθερμα
αυτή .....
Λίγα με τη Σαρλίζ...
AristidisZ
18/09/2013, 11:04
Λίγα με τη Σαρλίζ...
δε περίμενα ποτέ ότι θα έρθει αυτή η στιγμή, but when it comes to Charlize...
299604
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.