spyhar
14/09/2013, 15:11
Καταρχήν καλησπέρα στο Forum μιας και μόλις ολοκλήρωσα την εγγραφή μου.
Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ είναι ότι σκέφτομαι να προσπαθήσω να αναστήσω μια BMW R 27. Λίγα λόγια για τη μηχανή :
Η μηχανή ανήκε σε οικογενειακό φίλο που απεβίωσε 27 χρόνια πριν και με αυτήν ερχόταν και μας έπαιρνε αρκετές φορές από το Δημοτικό σχολείο μαζί με τη συμμαθήτριά μου κόρη του. Λόγω κάποιας βλάβης στο ντεπόζιτο είχε ήδη "παροπλιστεί" από το 1983. Από τότε έχει να λειτουργήσει. Ως επί το πλείστον φυλασσόταν σε υπόγειο πολυκατοικίας όπου και βρίσκεται τώρα. Την μηχανή την είχα ζητήσει από τη φίλη μου αλλά για συναισθηματικούς λόγους ήθελε να τη φτιάξει, κάτι που δεν έγινε όμως. Πρόσφατα λοιπόν, με αφορμή κάποια ανάρτησή μου σε άλλο ιστότοπο, αποφάσισε να μου την παραχωρήσει για να προσπαθήσω να την "αναστήσω". Επισκέφτηκα τη μηχανή και ψιλοαπογοητεύτηκα γιατί περίμενα να τη βρω σε καλύτερη κατάσταση. Έχοντας όμως δει εδώ τις αναπαλαιώσεις μηχανών BMW από συμφορουμίτες δεν απέκλεισα την ιδέα. Θα ήθελα λοιπόν με την εμπειρία σας να σχολιάσετε το κατά πόσο είναι εφικτό, εντός "λογικού" budget (μικρότερο από το να πάρεις μία έτοιμη), να επανέλθει στη ζωή η παλιά R 27.
Συνοπτικά τα θετικά και αρνητικά του όλου εγχειρήματος όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ.
Θετικά :
Η μηχανή είναι πρώτο χέρι και από γνωστό.
Ο ιδιοκτήτης την συντηρούσε καλά γιατί την χρησιμοποιούσε ως εναλλακτικό μεταφορικό μέσο.
Έχει συναισθηματική αξία.
Φίλοι με συνεργείο αυτοκινήτων και φαναρτζίδικο θα μου διαθέσουν χώρο και τη βοήθειά τους για τις εργασίες.
Η μηχανή, κατά τα λεγόμενα της φίλης μου δεν έχει εμπλακεί σε ατύχημα.
Εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται "πατέντες" επάνω στη μηχανή.
Στη γειτονιά υπάρχει παλιός μάστορας που έφτιαχνε τέτοιες μηχανές και από μια πρώτη επαφή των φίλων από το συνεργείο είναι πρόθυμος να βοηθήσει.
Πάνω στα φτερά υπάρχουν σε κάποια σημεία οι αρχικές διακοσμητικές άσπρες γραμμές οπότε ενδεχομένως η μηχανή να μην έχει βαφτεί. Αυτό το θεωρώ θετικό γιατί πιθανώς να μην υπάρξουν εκπλήξεις από στόκους, συγκολήσεις κλπ.
Αρνητικά :
Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες κατατέθηκαν πριν 30 χρόνια και μάλλον θα είναι δύσκολο να εντοπιστούν λόγω μεταφοράς της εφορίας.
Επειδή τα παραπάνω είχαν κατατεθεί η μηχανή δε μεταβιβάστηκε στους κληρονόμους (σύζυγο και κόρη).
Λείπει το ντεπόζιτο οπότε ξεκινάμε με ένα major εξάρτημα μείον.
Είναι αμφίβολο αν θα βρεθούν τα κλειδιά της μηχανής.
Αρκετή επιφανειακή σκουριά γενικώς.
Άπειρη λαδομουτζουρομπίχλα πάνω στον κινητήρα και τραγική η κατάσταση κάτω από το κάρτερ (αυτό με ανησυχεί)
Από το τζαμάκι ελέγχου του Advance δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα (και αυτό με ανησυχεί)
Φαίνεται ότι τα 3 από τα 4 αμορτισέρ χάνουν υγρά οπότε αμέσως αμέσως πάμε και για ένα πλήρες σετ.
Οι ζάντες έχουν πετρωμένη άμμο οικοδομής και οι ακτίνες είναι όλες σκουριασμένες.
Διάφορα μικροχτυπήματα, γδαρσίματα, βαθουλώματα κλπ.
Κλείνοντας αυτή την εισαγωγή εκτιμώ ότι δε θα ξεκινήσω οτιδήποτε πριν λυθεί το θέμα των μεταβιβάσεων, αδειών κλπ.
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες αλλά φοβάμαι τον περιορισμό του μεγέθους....
Χαιρετώ προς το παρόν,
Σπύρος
Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ είναι ότι σκέφτομαι να προσπαθήσω να αναστήσω μια BMW R 27. Λίγα λόγια για τη μηχανή :
Η μηχανή ανήκε σε οικογενειακό φίλο που απεβίωσε 27 χρόνια πριν και με αυτήν ερχόταν και μας έπαιρνε αρκετές φορές από το Δημοτικό σχολείο μαζί με τη συμμαθήτριά μου κόρη του. Λόγω κάποιας βλάβης στο ντεπόζιτο είχε ήδη "παροπλιστεί" από το 1983. Από τότε έχει να λειτουργήσει. Ως επί το πλείστον φυλασσόταν σε υπόγειο πολυκατοικίας όπου και βρίσκεται τώρα. Την μηχανή την είχα ζητήσει από τη φίλη μου αλλά για συναισθηματικούς λόγους ήθελε να τη φτιάξει, κάτι που δεν έγινε όμως. Πρόσφατα λοιπόν, με αφορμή κάποια ανάρτησή μου σε άλλο ιστότοπο, αποφάσισε να μου την παραχωρήσει για να προσπαθήσω να την "αναστήσω". Επισκέφτηκα τη μηχανή και ψιλοαπογοητεύτηκα γιατί περίμενα να τη βρω σε καλύτερη κατάσταση. Έχοντας όμως δει εδώ τις αναπαλαιώσεις μηχανών BMW από συμφορουμίτες δεν απέκλεισα την ιδέα. Θα ήθελα λοιπόν με την εμπειρία σας να σχολιάσετε το κατά πόσο είναι εφικτό, εντός "λογικού" budget (μικρότερο από το να πάρεις μία έτοιμη), να επανέλθει στη ζωή η παλιά R 27.
Συνοπτικά τα θετικά και αρνητικά του όλου εγχειρήματος όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ.
Θετικά :
Η μηχανή είναι πρώτο χέρι και από γνωστό.
Ο ιδιοκτήτης την συντηρούσε καλά γιατί την χρησιμοποιούσε ως εναλλακτικό μεταφορικό μέσο.
Έχει συναισθηματική αξία.
Φίλοι με συνεργείο αυτοκινήτων και φαναρτζίδικο θα μου διαθέσουν χώρο και τη βοήθειά τους για τις εργασίες.
Η μηχανή, κατά τα λεγόμενα της φίλης μου δεν έχει εμπλακεί σε ατύχημα.
Εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται "πατέντες" επάνω στη μηχανή.
Στη γειτονιά υπάρχει παλιός μάστορας που έφτιαχνε τέτοιες μηχανές και από μια πρώτη επαφή των φίλων από το συνεργείο είναι πρόθυμος να βοηθήσει.
Πάνω στα φτερά υπάρχουν σε κάποια σημεία οι αρχικές διακοσμητικές άσπρες γραμμές οπότε ενδεχομένως η μηχανή να μην έχει βαφτεί. Αυτό το θεωρώ θετικό γιατί πιθανώς να μην υπάρξουν εκπλήξεις από στόκους, συγκολήσεις κλπ.
Αρνητικά :
Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες κατατέθηκαν πριν 30 χρόνια και μάλλον θα είναι δύσκολο να εντοπιστούν λόγω μεταφοράς της εφορίας.
Επειδή τα παραπάνω είχαν κατατεθεί η μηχανή δε μεταβιβάστηκε στους κληρονόμους (σύζυγο και κόρη).
Λείπει το ντεπόζιτο οπότε ξεκινάμε με ένα major εξάρτημα μείον.
Είναι αμφίβολο αν θα βρεθούν τα κλειδιά της μηχανής.
Αρκετή επιφανειακή σκουριά γενικώς.
Άπειρη λαδομουτζουρομπίχλα πάνω στον κινητήρα και τραγική η κατάσταση κάτω από το κάρτερ (αυτό με ανησυχεί)
Από το τζαμάκι ελέγχου του Advance δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα (και αυτό με ανησυχεί)
Φαίνεται ότι τα 3 από τα 4 αμορτισέρ χάνουν υγρά οπότε αμέσως αμέσως πάμε και για ένα πλήρες σετ.
Οι ζάντες έχουν πετρωμένη άμμο οικοδομής και οι ακτίνες είναι όλες σκουριασμένες.
Διάφορα μικροχτυπήματα, γδαρσίματα, βαθουλώματα κλπ.
Κλείνοντας αυτή την εισαγωγή εκτιμώ ότι δε θα ξεκινήσω οτιδήποτε πριν λυθεί το θέμα των μεταβιβάσεων, αδειών κλπ.
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες αλλά φοβάμαι τον περιορισμό του μεγέθους....
Χαιρετώ προς το παρόν,
Σπύρος