Σύνδεση

View Full Version : Racing 125-250



menelaos46
20/09/2013, 17:06
Σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω κατηγορία και να περάσω κι εγώ στους φίλους των δίχρονων αγωνιστικών μοτοσυκλετών!
Ήθελα λοιπόν τη συμβουλή όσων έχουν καβαλήσει ή έχουν ασχοληθεί αναβατών και μηχανικών. Αρχική σκέψη είναι για 125 αλλά με προβληματίζει ιδιαίτερα το ότι είμαι 1,84 και δεν ξέρω αν θα χωρέσω...
Επίσης θέλω να ξέρω το κόστος από άποψης μηχανικής συντήρησης για αγωνιστική χρήση π.χ. κάθε πόσο θέλει γενική επισκευή???
Μήπως θα βολευτώ καλύτερα σε 250 και αν ναι τρώει λάστιχο όπως τα 600 ή όχι τελικά???
Όποιος έχει γνώσεις ή συμβουλή ας τις μοιραστεί μαζί μου...

Ευχαριστώ! :beer:

sapila racing
20/09/2013, 17:24
Σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω κατηγορία και να περάσω κι εγώ στους φίλους των δίχρονων αγωνιστικών μοτοσυκλετών!
Ήθελα λοιπόν τη συμβουλή όσων έχουν καβαλήσει ή έχουν ασχοληθεί αναβατών και μηχανικών. Αρχική σκέψη είναι για 125 αλλά με προβληματίζει ιδιαίτερα το ότι είμαι 1,84 και δεν ξέρω αν θα χωρέσω...
Επίσης θέλω να ξέρω το κόστος από άποψης μηχανικής συντήρησης για αγωνιστική χρήση π.χ. κάθε πόσο θέλει γενική επισκευή???
Μήπως θα βολευτώ καλύτερα σε 250 και αν ναι τρώει λάστιχο όπως τα 600 ή όχι τελικά???
Όποιος έχει γνώσεις ή συμβουλή ας τις μοιραστεί μαζί μου...

Ευχαριστώ! :beer:

Mενέλαε είδα αγγελίες οπου πουλας εξοπλισμό απο οτ αγωνιστικό GSXR σου και φαντάστηκα οτι σταματας την σοβαρή ενασχόληση.
Τωρα όμως με μπερδεψες ομολογώ.
Δεν ξέρω το ακριβές κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος, αλλά πιστευω οτι τελικά δεν θα ειναι πιο οικονομικό απ ότι με το 600.
Ισως να μην τρωνε τοσο λάστιχο, αλλά θελουν τακτική συντήρηση.
Μηπως να το ξανασκεφτείς? 1.84 δεν εισαι και πολύ ψηλός αλλά στα Racing δεν νομιζω οτι θα βολευτείς καλά.
Καλή συνέχεια. :wave2:

KostasV2
20/09/2013, 18:28
Στο 125 σίγουρα ΔΕΝ θα βολεύεσαι...

menelaos46
20/09/2013, 18:31
Στο 125 σίγουρα ΔΕΝ θα βολεύεσαι...

Έχεις οδηγήσει και το λες αυτό? Νομίζεις ότι αν προσαρμόσουμε τη θέση οδήγησης δε θα μπορέσω να είμαι κάπως "άνετα" ??? Για πες....

menelaos46
20/09/2013, 18:32
Mενέλαε είδα αγγελίες οπου πουλας εξοπλισμό απο οτ αγωνιστικό GSXR σου και φαντάστηκα οτι σταματας την σοβαρή ενασχόληση.
Τωρα όμως με μπερδεψες ομολογώ.
Δεν ξέρω το ακριβές κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος, αλλά πιστευω οτι τελικά δεν θα ειναι πιο οικονομικό απ ότι με το 600.
Ισως να μην τρωνε τοσο λάστιχο, αλλά θελουν τακτική συντήρηση.
Μηπως να το ξανασκεφτείς? 1.84 δεν εισαι και πολύ ψηλός αλλά στα Racing δεν νομιζω οτι θα βολευτείς καλά.
Καλή συνέχεια. :wave2:

Αυτό το τακτική συντήρηση ψάχνω να υπολογίσω.... :D

KostasV2
20/09/2013, 18:37
Έχεις οδηγήσει και το λες αυτό? Νομίζεις ότι αν προσαρμόσουμε τη θέση οδήγησης δε θα μπορέσω να είμαι κάπως "άνετα" ??? Για πες....

Δεν έχω οδηγήσει, αλλά έχω πιάσει στα χέρια μου (ένα παλιό TZ). Είναι μικρά μηχανάκια τα 125. Για να χωρέσεις σαν άνθρωπος, θα πρέπει να μακρύνεις την ουρά, αλλά μετά το κέντρο βάρους και η θέση οδήγησης πάνε περίπατο.

Άποψη εκφράζω, έτσι;


Επίσης να ξέρεις ότι τα δίχρονα θέλουν συχνά συντήρηση (=λύσιμο) στο μοτέρ. Ελατήρια εμβόλων και ρουλεμάν στροφάλου θεωρούνται σχεδόν αναλώσιμα.

menelaos46
20/09/2013, 18:39
Δεν έχω οδηγήσει, αλλά έχω πιάσει στα χέρια μου (ένα παλιό TZ). Είναι μικρά μηχανάκια τα 125. Για να χωρέσεις σαν άνθρωπος, θα πρέπει να μακρύνεις την ουρά, αλλά μετά το κέντρο βάρους και η θέση οδήγησης πάνε περίπατο.

Άποψη εκφράζω, έτσι;


Επίσης να ξέρεις ότι τα δίχρονα θέλουν συχνά συντήρηση (=λύσιμο) στο μοτέρ. Ελατήρια εμβόλων και ρουλεμάν στροφάλου θεωρούνται σχεδόν αναλώσιμα.

Άποψη ζητάω, βολεύει :)
Ξέρεις αν χορέσω, σκεφτόμουν πως η επισκευή ενός 125 που τρώει όλο κι όλο δύο ζευγάρια λάστιχα σε όλο το πρωτάθλημα να είναι πιο οικονομική από ένα 600 που τρώει δύο ζευγάρια λάστιχα το σκ... τι λες?

McTalas
21/09/2013, 01:58
τα δυχρονα ειναι πεθαμενη κατιγορια, υπαρχεο μονο για καποιους συγκεκριμενους που εχουν racing μηχανακι και κανουν το χομπι τους. γιατι δεν ψαχνεις κατι για χωμα? πιο οικονομικα νομιζω θα ειναι...
σιγουρα ομως η συντηριση ειναι πειρσσοτερη απο ενα 4Τ, οποτε οικονομικοτερη θα ειναι μονο εαν την κανεις εσυ

KostasV2
21/09/2013, 02:06
Άποψη ζητάω, βολεύει :)
Ξέρεις αν χορέσω, σκεφτόμουν πως η επισκευή ενός 125 που τρώει όλο κι όλο δύο ζευγάρια λάστιχα σε όλο το πρωτάθλημα να είναι πιο οικονομική από ένα 600 που τρώει δύο ζευγάρια λάστιχα το σκ... τι λες?

Το 125 ίσως και να σου βγεί λίγο πιό οικονομικό από το 600, αλλά υπάρχουν οι περιορισμοί που είπαμε. Το 250 δε νομίζω να σε συμφέρει. Γιατί δεν κάνεις και μια ερώτηση στο 2strokers να σου πουν τα παιδιά που το κατέχουν καλύτερα;

menelaos46
15/02/2014, 21:24
Σκέψεις.... σκέψεις... σκέψεις... χαμένες ώρες τελικά... Ωραία τα racing, ωραίο και το motard που είμαι ανάμεσα σε ένα από τα δύο αλλά μπουρδέλο η Ελλάδα. Που πίστα που σοβαρή διοργάνωση. Σκατά... :(

kostaskk
15/02/2014, 21:48
τρώνε πολυ ποιο λίγο λάστιχο αυτο ειναι το μονο σίγουρο.
η κατηγορια δεν ειναι πεθαμένη εχεις αρκετες σημετοχες. και οι χρόνοι ειναι μια χαρα
με ενα 125 το κοστος θα ειναι αρκετα μικρο

http://www.2strokers.com/index.php?topic=1005.msg24505#msg24505
εδω για κοστος

geez996
16/02/2014, 00:29
Ασε τα 125
Εισαι αρκετά ψηλός και μάλλον και βαρύς .
Βρες 250 racing Honda η Yamaha.

Έχω τρέξει και με τα δυο. Μακράν το Honda. Στο Yamaha έχεις πιο πολυ χώρο στη σέλα.

Μακράν ανώτερα οδηγικα τα racing .
Τα τετράχρονα ειναι ΓΤΠΚ , λεωφορεία ....

Όμως κακά τα ψέμματα , τα τετράχρονα βάζοντας πάλι τα φερινγκ,το πουλάς .

Έχω τρέξει και με τετράχρονο.... Σκέτη βλακεία.

geez996
16/02/2014, 00:41
Αύριο θα σου γράψω και το κόστος για μια αγωνιστική χρονια.

Dexter
16/02/2014, 02:21
Εδώ είσαι και καλώς ήλθες.

http://www.2strokers.com/index.php?topic=1543.0

και γενικά όλη η υποκατηγορία "Αγωνιστικά νέα" του φόρουμ έχει πολλές πληροφορίες.

Για ότι έξτρα ερωτήσεις έχεις πυροβόλα. Γράφουν και διαβάζουν δίαφοροι αγωνιζόμενοι της racing εκει.

Dexter
16/02/2014, 02:27
Α και οσο για το θέμα του ύψους ο Τάσος που είναι γύρο στο 1,80 και πάνω απο 80 κιλά (έτσι ξεκίνησε τουλάχιστον) έβγαλε όλη τη χρονιά του πέρσυ με Ηοnda RS125 όποτε είναι ο πιο αρμόδιος να σου απαντήσει σε όλες τις απορίες σου.

Για την ιστορία τα 600 σε σχέση με τα 250 τρώνε τα λαστιχα με υπερπολλαπλάσιο ρυθμό, δεν υπάρχει καν σύγκριση.

menelaos46
16/02/2014, 11:13
Α και οσο για το θέμα του ύψους ο Τάσος που είναι γύρο στο 1,80 και πάνω απο 80 κιλά (έτσι ξεκίνησε τουλάχιστον) έβγαλε όλη τη χρονιά του πέρσυ με Ηοnda RS125 όποτε είναι ο πιο αρμόδιος να σου απαντήσει σε όλες τις απορίες σου.

Για την ιστορία τα 600 σε σχέση με τα 250 τρώνε τα λαστιχα με υπερπολλαπλάσιο ρυθμό, δεν υπάρχει καν σύγκριση.

Πάντως έχω καθίσει πάνω σε rsw125 aprillia και μου φάνηκε πιο άνετο από 600. Σε σχέση με το λάσχτιχο τώρα λέμε ότι ένα 600 full kit τρώει πολύ λάστιχο ή ένα απλό... σε σχέση με ένα 250???

Dexter
16/02/2014, 13:07
Το RSW είναι απο άλλο θεό, δεν πιάνεται για 125 χαχαχαχχααχα

Ένα απλό 600 λέω.

Dexter
16/02/2014, 13:14
Εδώ μπορείς να δεις το κόστος (περίπου) ενος 250 για την χρήση που του έκανα εγώ πέρσυ

http://www.2strokers.com/index.php?topic=1005.msg24535#msg24535

menelaos46
17/02/2014, 14:30
Στο 2stroker.com δε μπορώ να μπω δε μου έρχεται ποτέ το μέιλ... Σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει να πωλείται racing 250 η 125 ας μου στείλει πμ ένα τηλέφωνο....

geez996
17/02/2014, 14:49
+30 694 4661471
Μιλά με τον Γιώργο Κιτσο

Μόλις του μίλησα

Tedvj23
18/02/2014, 00:19
Υπαρχει αυτο αν δεν το εχεις δει..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4650230/

menelaos46
18/02/2014, 08:39
Υπαρχει αυτο αν δεν το εχεις δει..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4650230/

Πράγματι δεν το είχα δει αλλά είναι πολύ εκτός προυπολογισμού.... :beer:

chillipf
18/02/2014, 10:17
Επίσης και εγώ την κατηγορία την είχα για πεθαμένη.
Αλλά όπως είδαμε όλοι, τα τεμάχια αυξάνονται μαζί με τη φτώχεια.
Άρα οικονομικά είναι σίγουρα καλύτερα απο τα τετράχρονα, δεν ξέρω για αγορά, αλλά για συντήρηση σίγουρα. Βάλε και την ευκολία των αλλαγών που χρειάζονται, φίλοι που τρέχουν τα αναποδογυρίζουν τα μέσα-έξω, στην πίστα.
Γράψε ότι αυτοί που τα έχουν και τα τρέχουν, είναι ορκισμένοι στα 2τ.
Όλα τα άλλα τα λένε λεωφορεία, στην καλύτερη.
Από θέμα μεγέθους, εγώ 1,85 ΔΕΝ χωράω στο 250 φίλου αγωνιζόμενου.
Βέβαια το σελλάκι μακραίνει, αλλά και αηδία φαίνεται και η κατανομή (με 100 κιλά ποιά κατανομή?) πάει στο καλό.
Το θέμα είναι για μένα άλλο.
Το αν σου ταιριάξει ή όχι.

Tedvj23
18/02/2014, 10:49
Μπες στο 2strokers.com ή 2stroke.gr σιγουρα θα βρεις καποιον να σου πει αν υπαρχει κατι και σε πολυ λιγοτερα χρηματα απο αυτο που σου εβαλα στο λινκ..
http://www.2strokers.com/index.php?topic=935.0

menelaos46
19/02/2014, 19:53
310161

Δεν είμαι καθόλου καλά...

menelaos46
20/04/2015, 18:23
334184

Τελικά χώρεσα.... νομίζω άξιζε τον κόπο. Εντάξει είναι λίγο μικρό όντως και χρειάζεται αλλαγές για να χωρέσει κάποιος πάνω από 1.80 αλλά... σκέτη κ@υλ@!!!

chillipf
21/04/2015, 09:55
Καλορίζικο & καλές τρεχάλες!!!!
(με την καλή έννοια)

sapila racing
21/04/2015, 10:25
334184

Τελικά χώρεσα.... νομίζω άξιζε τον κόπο. Εντάξει είναι λίγο μικρό όντως και χρειάζεται αλλαγές για να χωρέσει κάποιος πάνω από 1.80 αλλά... σκέτη κ@υλ@!!!

Ωραίος!!!
Καλούς αγώνες. :beer:

byron
21/04/2015, 11:06
Άψογος. Δώσε πόνο και λαδιλα. :beer:

ποπαϋ
21/04/2015, 12:02
ωραίος!

ohlins έχει πάνω;

7Tolis
21/04/2015, 12:18
Ωραίος. Να κάνω λίγο;

menelaos46
21/04/2015, 17:35
ωραίος!

ohlins έχει πάνω;

:D:D:D

ποπαϋ
21/04/2015, 18:50
:D:D:D

Και μου ήθελες κάτι φθηνό για παίζεις στην πίστα μωρή κουφάλα...

menelaos46
21/04/2015, 19:26
Και μου ήθελες κάτι φθηνό για παίζεις στην πίστα μωρή κουφάλα...

Αν είχα $$$$ να το αγοράσω δε θα έτρεχα στην Τρίπολη...

ποπαϋ
21/04/2015, 20:32
όταν τελιώσει η σεζόν κάνε και τον οικονομικό απολογισμό για να δούμε το κόστος μεταξύ σσ600 και 2τ 125.

οδηγικά πως πάει σε σύγκριση με το 600; είναι πράγματι λεωφορεία τα 600/1000;

menelaos46
21/04/2015, 20:41
όταν τελιώσει η σεζόν κάνε και τον οικονομικό απολογισμό για να δούμε το κόστος μεταξύ σσ600 και 2τ 125.

οδηγικά πως πάει σε σύγκριση με το 600; είναι πράγματι λεωφορεία τα 600/1000;

Με το 125 για να ακολουθήσεις όλο το πρωτάθλημα θες περίπου 3000 ευρώ. Τα έξοδα βέβαια μπορούν να πολλαπλασιαστούν αν δεν έχεις γνώστη μηχανικό. Με ένα 600 ή 1000 θέλεις σίγουρα 8000ευρώ για όλο το πρωτάθλημα. Είναι λίγο λεοφωρεία τα υπόλοιπα μπροστά στα δίχρονα και αλλάζει πολύ ο τρόπος που οδηγείς. Αυτά τα λίγα...