Σύνδεση

View Full Version : 1.5 lit/100km. Wave 110i



Σελίδες : [1] 2

nikonian
20/09/2013, 20:55
Μήπως έσπασα όλα τα ρεκόρ οικονομίας;
Μήπως ξεφτίλισα και την ίδια τη Honda;
Το έχω μια βδομάδα. Το πήρα και το γέμισα στα 10χλμ
Το ξαναγέμισα ξέχειλα σήμερα στα 180 χλμ και πήρε μόλις 2,57 λίτρα. Αυτό μας κάνει 1,5λ/100χλμ μέσα στην Αθήνα.
Ξεπέρασα δηλαδή και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες της Χόντας.
(Εννοείται βέβαια ότι στα πρώτα αυτά χλμ το πηγαίνω με μισό γκάζι και σπάνια περνάω τα 50χαω)

AristidisZ
20/09/2013, 20:56
στις κατηφόρες το σβήνεις κιόλας ;

Tedvj23
20/09/2013, 21:01
Μολις στρωσει ο κινητηρας πες μας αν θα καιει ακομα 1,5 και ας το πηγαινεις οπως λες....

Dbnn
20/09/2013, 21:10
Μολις το στρώσεις και "φάει πλάκωμα" θα δείς τι σημαίνει δράκουλας....

AUFGEBRACHT
20/09/2013, 22:11
Μήπως ξεφτίλισα και την ίδια τη Honda;

Έχει ξεφτιλιστεί από μόνη της με τα μηχανάκια που έχει βγάλει τώρα τελευταία... :D

zephyr1
20/09/2013, 22:17
Προσεξε μη ''κλεισει'' το μηχανακι και μετα πηγαινει μονο μεχρι 50.

Μα με 50?:ZZZ:

nikonian
20/09/2013, 22:33
Εννοείται ότι προοδευτικά θα το ανοίξω , μετά τα 500χλμ που είναι το ροντάρισμα, θα πηγαίνει 80,90 και μετά το πρώτο σέρβις στα 1000χλμ θα πηγαίνει τερμα γκάζι.

:rotflmao:Αλλά εγώ το ρεκόρ το έκανα;;; :lol:

AUFGEBRACHT
20/09/2013, 22:33
Προσεξε μη ''κλεισει'' το μηχανακι και μετα πηγαινει μονο μεχρι 50.

Μα με 50?:ZZZ:


Eδώ ο άλλος κόντεψε να σκοτωθεί πάνω σε προσπέραση που δεν τα υπολόγισε σωστά επειδή ήταν στο στρώσιμο και δεν άνοιξε το γκάζι επειδή του είχαν πει να μην πάει πάνω από τις 4.000 στροφές...

Dbnn
21/09/2013, 00:09
Eδώ ο άλλος κόντεψε να σκοτωθεί πάνω σε προσπέραση που δεν τα υπολόγισε σωστά επειδή ήταν στο στρώσιμο και δεν άνοιξε το γκάζι επειδή του είχαν πει να μην πάει πάνω από τις 4.000 στροφές...

Καλά κάνω που λεω στρώσιμο θέλουν μόνο τα κρεββάτια......

Shaolin Monk
21/09/2013, 00:20
Ναι, αντε και το εστρωσε...... και το ξεσκιζει... αντε πηγε 1,7λ... ΠΑΛΙ ΑΕΙ &^%$^&%$& κωλοwave!!!!




...θελω και εγω τετοια καταναλωση.... :cry::cry::cry:




... απιστευτα οικονομικο μαραφετι για τις ημερες που περναμε....

bulmont
21/09/2013, 07:44
Αμα είναι να οδηγάς με 40-50 χμ/ώρα γιατί να μην πάρεις
ποδήλατο που είναι ακόμα πιό οικονομικό, και αθλήσαι κι' όλας....

Shiatman
21/09/2013, 09:32
Αμα είναι να οδηγάς με 40-50 χμ/ώρα γιατί να μην πάρεις
ποδήλατο που είναι ακόμα πιό οικονομικό, και αθλήσαι κι' όλας....

Μόνο σε κατηφόόόόρα με πολύ ευνοϊκό άνεμο.........

Antonisss
21/09/2013, 10:21
Δεν λέω, τρελή οικονομία, αλλά, χωρίς να ξέρω την προϊστορία σου με τις μηχανές και αν έχεις και άλλο μηχανάκι παράλληλα, θα σε στεναχωρήσω λέγοντας σου ότι θα το βαρεθείς πριν κλείσεις χρόνο και θα θελήσεις κάτι πιο δυνατό... Παθών, εις διπλούν...

Εκτός και αν τα 50 χλμ/ώρα είναι η Νιρβάνα σου!!!

nikonian
21/09/2013, 12:01
Δεν λέω, τρελή οικονομία, αλλά, χωρίς να ξέρω την προϊστορία σου με τις μηχανές και αν έχεις και άλλο μηχανάκι παράλληλα, θα σε στεναχωρήσω λέγοντας σου ότι θα το βαρεθείς πριν κλείσεις χρόνο και θα θελήσεις κάτι πιο δυνατό... Παθών, εις διπλούν...

Εκτός και αν τα 50 χλμ/ώρα είναι η Νιρβάνα σου!!!

Είναι το 24ο μηχανάκι μου, το 7ο που ροντάρω κι έχω βαρεθεί ήδη. Αλλά δεν θυμάμαι κανένα μηχανάκι που να μην το χάρηκα στην αρχή και να μην το βαρέθηκα μετά από 6-8 μήνες. Σαν τις γυναίκες ένα πράμα (τότε που τις αλλάζαμε χωρίς νομικά εμπόδια)

nikonian
21/09/2013, 12:07
Ναι, αντε και το εστρωσε...... και το ξεσκιζει... αντε πηγε 1,7λ... ΠΑΛΙ ΑΕΙ &^%$^&%$& κωλοwave!!!!




...θελω και εγω τετοια καταναλωση.... :cry::cry::cry:




... απιστευτα οικονομικο μαραφετι για τις ημερες που περναμε....

Μπα, ο Dbnn φαίνεται έμπειρος. Για να λέει ότι το wave είναι δράκουλας,...κάτι θα ξέρει.

nikonian
21/09/2013, 12:20
Να δώσω τρία συγκριτικά στοιχεία:
Κατα το ροντάρισμα, τo Kymco Agility 125 μου έκαιγε 3,5 και το Agility city 150 μου έκαιγε 3,8 λ/100χλμ. Στρωμένα έκαιγαν και τα δυο 4 λ/100χλμ
Τα Modenas kriss 115 και 120, στρωμένα μου έκαιγαν σταθερά 3 λίτρα.

Συνεπώς οι προσδοκίες μου για το Wave δεν ξεπερνούν τα 2,2 λίτρα.

Υπολογίζω ότι θα καίει 0,5λ/100χλμ λιγότερο από κάθε άλλο οικονομικό παπί. Αν μου κάνει τη χάρη και αντέξει 40.000 χλμ θα μου έχει εξοικονομίσει 200 λίτρα=350 ευρώ.
Τότε και μόνον τότε θα εκλογικευθεί ως αγορά, γιατί σαν παπί δε λέει και πολλά πράγματα. Είναι απολύτως Basic

Antonisss
21/09/2013, 12:41
Το θέμα είναι ότι οι συνεχείς αγοραπωλησίες μεταξύ οικονομικών μηχανακΙων στο τέλος ζημιώνουν την τσέπη σου περισσότερο απ'ότι προλαβαίνει να εξοικονομήσει από τη βενζίνη... Εκτός και αν έχεις βρει τη χρυσή φόρμουλα!

zephyr1
21/09/2013, 13:11
Ολα αυτα ειναι μηχανακια που τα περνεις μονο και μονο για οικονομια,δεν παιζει αν εισαι συνειδητοποιημένος να το βαρεθεις,γιατι ξερεις οτι ειναι βαρετα.

Το wave το κανα βολτα,παει ευκολα 80χλμ. απο κει και περα δεν φαινεται να πηγαινει,δεν το προσπαθησα κιολας γιατι ειχε καμια 800αρα χλμ.

Παντως οποιοδηπωτε μηχανακι πηγαινεις παντα τερμα ,δεν καιει αυτα που λεει ο κατασκευαστης,βεβαια παντα ειναι οικονομικοτερο απο οποιοδηπωτε μεγαλο που το πας ''σχεδον'' τερμα.

Παντως τα 40.000 χλμ που σκεφτεσαι αν αντεξει τα θεωρω ελαχιστα για τετοιο μηχανακι.

alex14
21/09/2013, 14:05
Το δικο μου wave στο στρωσιμο το ειχα μετρησει στα 1,6 lt/100. Τωρα που το παω μεχρι τα 80-85 χλμ το φερνει max
1,8 lt/100. Παντως σε συζητηση που εχω κανει με ντελιβαραδες το μηχανακι ειναι κοντογραναζομενο. Μαλλον θελει μια μικρη αλλαγη στα γραναζια για να πηγαινει πιο ξεκουραστα πανω απο 80 χλμ/ω

:wave2:

nikonian
21/09/2013, 14:07
Το θέμα είναι ότι οι συνεχείς αγοραπωλησίες μεταξύ οικονομικών μηχανακΙων στο τέλος ζημιώνουν την τσέπη σου περισσότερο απ'ότι προλαβαίνει να εξοικονομήσει από τη βενζίνη... Εκτός και αν έχεις βρει τη χρυσή φόρμουλα!

Οποιαδήποτε ιστορική αναδρομή θα ήταν κουραστική. Έτσι κι αλλιώς οι καλές εποχές που πέρασαν δεν θα ξανάρθουν.
Τα παπιά και τα σκούτερ, τα είχα για δεύτερα, για τα ψώνια και τις μικρομετακινήσεις και τα φόρτωνα σαν γαϊδουράκια. Δεν τα αγόραζα για οικονομία. Τα αγόραζα μεταχειρισμένα και τα μεταπωλούσα με μικρές απώλειες.
Τώρα πια η μηχανή δεν μου χρειάζεται αφού δεν υπάρχει ούτε το χρήμα ούτε ο χρόνος. Οι βόλτες πλέον σταμάτησαν κι έμειναν μόνο οι αναγκαίες μετακινήσεις.Το παπάκι το πήρα για να μείνει όσο αντέξει, κι αυτό, κι εγώ.

Dbnn
21/09/2013, 14:08
Μπα, ο Dbnn φαίνεται έμπειρος. Για να λέει ότι το wave είναι δράκουλας,...κάτι θα ξέρει.

Δώστο μου γεμάτο να παω μια βόλτα και το ξανασυζητάμε....
Μην είμαστε και τρελοί... με συνετή οδήγηση και 6000cc μοτέρ ΔΕΝ ΚΑΕΙ
Αμα όμως το ποδαράκι ή το χεράκι είναι τσιμεντόλιθος ΟΛΑ ΚΑΙΝΕ.

Και πίστεψέ με φίλτατε οδηγούσα Alfa romeo Alfetta 2000cc με 45άρια Dellorto, Βmw 2002, Ford Escort Mk1 2400cc στημένο για Ριτσώνα (αν σου λέει κάτι αυτό), Bmw E30 3800 Μ5 swap και τι περίεργο, άμα τα πήγαινα νορμάλ δεν καίγανε :beer:
Απο παπιά το kazer που είχα ολίγον πειραγμένο και το κινέζικο που με 3 ευρώ βενζίνη την περνούσα/περνάω 4 μέρες όσο οδηγούσα / οδηγώ νορμάλ.

Συμπέρασμα?

BLiTzER
21/09/2013, 14:11
Καγκουροκουτάκιας.

McGyver
21/09/2013, 14:13
Το δικο μου wave στο στρωσιμο το ειχα μετρησει στα 1,6 lt/100. Τωρα που το παω μεχρι τα 80-85 χλμ το φερνει max
1,8 lt/100. Παντως σε συζητηση που εχω κανει με ντελιβαραδες το μηχανακι ειναι κοντογραναζομενο. Μαλλον θελει μια μικρη αλλαγη στα γραναζια για να πηγαινει πιο ξεκουραστα πανω απο 80 χλμ/ω

:wave2:

To ίδιο μου πρότειναν κι εμένα στην αντιπροσωπεία όταν το πήρα.
Στο 1ο service θα του αλλάξω το μπροστινό γρανάζι από 14 σε 15.

nikonian
21/09/2013, 14:17
Το δικο μου wave στο στρωσιμο το ειχα μετρησει στα 1,6 lt/100. Τωρα που το παω μεχρι τα 80-85 χλμ το φερνει max
1,8 lt/100. Παντως σε συζητηση που εχω κανει με ντελιβαραδες το μηχανακι ειναι κοντογραναζομενο. Μαλλον θελει μια μικρη αλλαγη στα γραναζια για να πηγαινει πιο ξεκουραστα πανω απο 80 χλμ/ω

:wave2:

Με επιφύλαξη θα σου πω ότι το γρανάζωμα δεν το προτείνω. Η Χόντα είναι πολύ προσεκτική σε κάτι τέτοια και το γρανάζωσε κοντά για τον εξής λόγο:
Είναι τόσο μικρό το ίχνος (68χιλ., όταν πχ το kriss έχει 79χιλ) , που καθιστά το μηχανάκι πολύ νευρικό. Αν περάσει τα 100, πιστεύω ότι θα γίνει επικίνδυνο. Η ευελιξία έχει και το κόστος της.

alex14
21/09/2013, 14:22
Με επιφύλαξη θα σου πω ότι το γρανάζωμα δεν το προτείνω. Η Χόντα είναι πολύ προσεκτική σε κάτι τέτοια και το γρανάζωσε κοντά για τον εξής λόγο:
Είναι τόσο μικρό το ίχνος (68χιλ., όταν πχ το kriss έχει 79χιλ) , που καθιστά το μηχανάκι πολύ νευρικό. Αν περάσει τα 100, πιστεύω ότι θα γίνει επικίνδυνο. Η ευελιξία έχει και το κόστος της.

Εχεις δικιο, αλλα ο λογος αλλαγης στο γραναζι δεν θα ειναι η επιτευξη μεγαλυτερης τελικης αλλα η πιο "ξεκουραστη" λειτουργια μεχρι τα 90κατι που νομιζω μπορει να "ταξιδευει"

Gi_4ce
21/09/2013, 14:22
1 δοντι μπροστα μεγαλυτερο το θελει...

Αν το κινεις και εθνικη θα το ξεκουρασει

Και αν γινει νευρικο λογω του ιχνους, βαλτου σταμπιλιζατερ,,,:lol:

McGyver
21/09/2013, 14:28
Και αν γινει νευρικο λογω του ιχνους, βαλτου σταμπιλιζατερ,,,:lol:

Σωστός...

http://www.mocyc.com/modify508/wave110itopoption

299761

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

AristidisZ
21/09/2013, 14:29
Σωστός...

http://www.mocyc.com/modify508/wave110itopoption

299761

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

απλά μετά είναι δύσκολο να ανέβεις στο μηχανάκι, πρέπει να σου δείξουν πως :bawl:

McGyver
21/09/2013, 14:30
απλά μετά είναι δύσκολο να ανέβεις στο μηχανάκι, πρέπει να σου δείξουν πως :bawl:

:moutza:

:lol:

alex14
21/09/2013, 14:32
Σωστός...

http://www.mocyc.com/modify508/wave110itopoption

299761

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Ε οχι :lol:

nikonian
21/09/2013, 14:36
1 δοντι μπροστα μεγαλυτερο το θελει...

Αν το κινεις και εθνικη θα το ξεκουρασει

Και αν γινει νευρικο λογω του ιχνους, βαλτου σταμπιλιζατερ,,,:lol:

Ίσως να'χεις δίκιο. Όταν το πάω τέρμα γκάζι θα δούμε αν χρειάζεται. Έτσι κι αλλιώς 10 ευρά κάνει.:beer:

nikonian
21/09/2013, 14:40
Σωστός...

http://www.mocyc.com/modify508/wave110itopoption

299761

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

:a10: Άριστο. Θα έπρεπε να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Στις εξόδους μου λείπει πολύ.

Gi_4ce
21/09/2013, 14:49
Κορυφηη!!! Τι φτιαχνουν τα ατομα!!!

Dbnn
21/09/2013, 14:55
Μηπως κάποια ψυχή είχε δίκιο τελικά?

"Ότι και να κάνεις πάλι παπί θα είναι" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

irinia
22/09/2013, 06:36
ETYXE NA EXΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.............



Πέρασαν άρκετά παπιά άπό τά χέρια μου.
Κάϊζερ,Μοντένας,ΖΧ-130 καί άλλα παλαιότερα.
Τό wave είναι όντως πολύ οίκονομικό ,μετά άπό 3000χλμ. νομίζω ότι
καίει 2 μέ 2+ λίτρα άνάλογα μέ τό γκάζι .
Ή γνώμη μου είναι πώς ούτε γρανάζι θέλει ούτε τίποτε.
Ένα παπί φτιαγμένο γιά τήν πόλη πού μέχρι τά 90 κινείται όπως τά γρήγορα παπιά...!!
Ξεκινάς μέ δευτέρα καί μπορείς όλη μέρα νά είσαι μέ τρίτη ,σάν νά είναι αύτόματο.
Έκανα καί διαδρομή 60 χλμ.,πάει άξιοπρεπώς γιά παπί.
Ή τελική του είναι κάπου στά 100 καί κάτι ,έκεί στά 110 όταν τά πιάσει λόγω δρόμου
άρχίζει καί κουνάει άσχημα.
Ό ψεκασμός του είναι τέλειος,ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,τά φώτα του είναι φώτα μοτό,άν
δίνεις καί λίγο γκαζάκι είδικά,έχει καλό άποθηκευτικό χώρο άπό κάτω,βάζω άλυσσίδα
δύο λουκέτα καί άδιάβροχο πάνω καί παντελόνι..!!
Δέν ξέρω πόσο θά άντέξει ,αύτό ποιός τό ξέρει,παίρνει 800μλ μόνο λάδι ήμισυνθετικό,
πρώτο σέρβις δέκα εύρώ καί μού έμειναν καί 200μλ λάδι γιά συμπλήρωμα.
Σέρβις άνά 3000χλμ. γράφει ό Ίάπων,βέβαια οί δικοί μας τό μυαλό τους είναι τό πώς
θά στά πάρουνε νωρίτερα.
Όταν όμως έκραξα καί ρώτησα άν είμαι έκτός έγγύησης άκολουθώντας τό μάνουαλ
ό μηχανικός έκανε τό ΠΑΓΩΝΙ....!!!
Φρενάρει σχετικά καλά,ταμπούρο πίσω δισκόφρενο μπροστά.
Μειονέκτηματα....??
Μόνο τό μάπα κιβώτιο,χάλια γιά Χόντα,άλλά τό παραβλέπεις καί κατεβάζεις πρίν φτάσεις
στό φανάρι γιατί μετά σέ κουράζει άν σταματήσεις.
Γιά μένα είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής άπό αύτά πού είχα πάντα λαμβάνοντας ύπόψιν τήν τιμή.
Κοστίζει 1800 εύρώ ,δέν βλέπω γιατί κάποιος νά δώσει 400 εύρώ γιά innova ή ένα χιλιάρικο σχεδόν
γιά τό ύδρόψυκτο Γιαμάχα.
Δέν τρίζει ,δέν σκορπάει, τό ΖΧ μετά άπό μιά βδομάδα κουδούνιζε όλόκληρο.
Είναι Χόντα καί έχει ύψηλή τιμή μεταπώλησης.
Τό μόνο πού δέν ξέρει κανείς μας είναι ή άξιοπιστία του.
Άν όμως τό μοτεράκι του είναι όπως λένε βασισμένο στά παλιά Χόντα.......τότε θά βγάλει χιλιόμετρα.
Θά δείξει.......

manosamos
22/09/2013, 18:48
Εψαχνα προσφατως για καινουριο παπι.
Ειδα και αυτο και το νεο ΚΑΖΕ.
Μου ειναι αδιαφορο εαν το χοντα καιει ,0.3 λιτρα/100 σε σχεση με το Καβα.Αυτο που μου εκανε αρνητικη εντυπωση στο Χοντα ειναι η φτηνη ποιοτητα βαφης των περιφεριακων πχ ψαλιδι/εξατμιση και άλλα μικρα παρελκομενα.
Θα διαλεγα το ΚΑΖΕ καθως ετυχε και ειχα το πρωτο Καζε αγορασμενο το 1999,το οποιο πουληθηκε 10 χρονια μετα χωρις προβληματα χωρις τριγμους.

nikonian
23/09/2013, 09:56
Εψαχνα προσφατως για καινουριο παπι.
Ειδα και αυτο και το νεο ΚΑΖΕ.
Μου ειναι αδιαφορο εαν το χοντα καιει ,0.3 λιτρα/100 σε σχεση με το Καβα.Αυτο που μου εκανε αρνητικη εντυπωση στο Χοντα ειναι η φτηνη ποιοτητα βαφης των περιφεριακων πχ ψαλιδι/εξατμιση και άλλα μικρα παρελκομενα.
Θα διαλεγα το ΚΑΖΕ καθως ετυχε και ειχα το πρωτο Καζε αγορασμενο το 1999,το οποιο πουληθηκε 10 χρονια μετα χωρις προβληματα χωρις τριγμους.


Αν σου είναι αδιάφορο το πόσο καίει, τότε θα σου έλεγα να συγκρίνεις το ΚΑΖΕ με το INNOVA πριν αποφασίσεις. Εξηγούμαι:

Ένα καλό παπί οφείλει να βγάλει 50.000χλμ. Σ'αυτά τα χλμ το ΚΑΖΕ θα σου κάψει 200-250 λίτρα συνολικά περισσότερο καύσιμο. Θα σου κοστίσει δηλαδή 400 ευρώ παραπάνω σε βενζίνη από το WAVE και 100 ευρώ παραπάνω στην αγορά.
Γι'αυτό σου λέω να κοιτάξεις και το INNOVA. Ίσως τελικά να σου κοστίσει το ίδιο με το ΚΑΖΕ, αλλά μου φαίνεται καλλίτερο μηχανάκι

alex14
23/09/2013, 10:15
Εψαχνα προσφατως για καινουριο παπι.
Ειδα και αυτο και το νεο ΚΑΖΕ.
Μου ειναι αδιαφορο εαν το χοντα καιει ,0.3 λιτρα/100 σε σχεση με το Καβα.Αυτο που μου εκανε αρνητικη εντυπωση στο Χοντα ειναι η φτηνη ποιοτητα βαφης των περιφεριακων πχ ψαλιδι/εξατμιση και άλλα μικρα παρελκομενα.
Θα διαλεγα το ΚΑΖΕ καθως ετυχε και ειχα το πρωτο Καζε αγορασμενο το 1999,το οποιο πουληθηκε 10 χρονια μετα χωρις προβληματα χωρις τριγμους.

Οταν ηθελα να παρω παπι ημουν αναμεσα στο kazer και to wave. Τα ειδα και τα δυο και απεριψα το kazer για δυο λογους.
Ο πρωτος ειναι η ποιοτητα κατασκευης. Εμενα δεν μου γεμισε το ματι. Ειδικα οι διακοπτες ειναι χαλια, πολυ ψευτικα ολα πανω του.
Ο δευτερος λογος ειναι η εμφανιση και εξηγουμε. Πραγματικα πολυ ωραιο αλλα για πολυ νεοτερους αναβατες (ειμαι 42). Εμενα μου
φανηκε πολυ "παιχνιδιαρικο" που ηθελα κατι πιο "σοβαρο".

Και ετσι κατεληξα στην μ@λ@κι@ το wave :D :p

AristidisZ
23/09/2013, 10:18
Αν σου είναι αδιάφορο το πόσο καίει, τότε θα σου έλεγα να συγκρίνεις το ΚΑΖΕ με το INNOVA πριν αποφασίσεις. Εξηγούμαι:

Ένα καλό παπί οφείλει να βγάλει 50.000χλμ. Σ'αυτά τα χλμ το ΚΑΖΕ θα σου κάψει 200-250 λίτρα συνολικά περισσότερο καύσιμο. Θα σου κοστίσει δηλαδή 400 ευρώ παραπάνω σε βενζίνη από το WAVE και 100 ευρώ παραπάνω στην αγορά.
Γι'αυτό σου λέω να κοιτάξεις και το INNOVA. Ίσως τελικά να σου κοστίσει το ίδιο με το ΚΑΖΕ, αλλά μου φαίνεται καλλίτερο μηχανάκι

200 λίτρα σε τι βάθος χρόνου ;

nikonian
23/09/2013, 10:23
200-250 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 50.000 ΧΛΜ

AristidisZ
23/09/2013, 10:33
200-250 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 50.000 ΧΛΜ

το κατάλαβα αυτό
εγώ ρωτάω σε τι βάθος χρόνου τα διανύεις αυτά τα χιλιόμετρα

nikonian
23/09/2013, 10:40
Ο ντελιβεράς σε 2, εγώ σε 6 χρόνια.

ktmakis
23/09/2013, 11:28
Το θέμα είναι οτι οι επιλογές σήμερα σε σχέση με το παρελθόν είναι περιορισμένες.....

Εννοώ : Κάποτε έδινες 150 χιλιάρικα και έπαιρνες ένα παπί που για 100.000 χλμ δεν έκανε κιχ. Τώρα δίνεις 1000 ευρώ και έχεις άνα κάρο καλούδια, ψεκασμό, δισκόφρενα κλπ και αν σου βγάλει 50.000 χλμ χωρίς ανακατασκευή νιώθεις τυχερός.....

Το παπί μου έχει 168.000 χλμ και ακόμα πάει χωρίς να καίει σταγόνα..... Το ίδιο και το αυτοκίνητο.

Το αυτό ισχύει σχεδόν σε όλα τα προιόντα.... Εχουμε πήξει πια στη "Κινεζιά" : Χαμηλή ποιότητα έως χείρηστη κατασκευαστικά φθήνια και τιμή δυσανάλογη σε σχέση με αυτά που πληρώναμε κάποτε.

Και έρχεσαι σήμερα να δώσεις τα λεφτάκια σου να πάρεις ένα παπί...... Και τι να πρωτο διαλέξεις ?? Ολα έχουν ένα ψαλιδάκι που αν το κλωτσίσεις διπλώνει , καλαμάκια φραπέ για πηρούνι και πλαστικά που σκορπανε και ξεβάφουν το πρώτο καλοκαίρι...... Καταντήσαμε " το μη χείρον βέλτιστον" δυστηχώς...

AristidisZ
23/09/2013, 11:33
Ο ντελιβεράς σε 2, εγώ σε 6 χρόνια.

ε σε έξι χρόνια είναι ένα πενηντάρικο το χρόνο ή αλλιώς ένα πακέτο τσιγάρα το μήνα
όχι ότι το έχω του πεταματού το 50άρικο, προς Θεού, απλά λέω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν αποτελεί κριτήριο για την επιλογή ενός οχήματος :)

yiannis172
23/09/2013, 11:37
Το θέμα είναι οτι οι επιλογές σήμερα σε σχέση με το παρελθόν είναι περιορισμένες.....

Εννοώ : Κάποτε έδινες 150 χιλιάρικα και έπαιρνες ένα παπί που για 100.000 χλμ δεν έκανε κιχ. Τώρα δίνεις 1000 ευρώ και έχεις άνα κάρο καλούδια, ψεκασμό, δισκόφρενα κλπ και αν σου βγάλει 50.000 χλμ χωρίς ανακατασκευή νιώθεις τυχερός.....

Το παπί μου έχει 168.000 χλμ και ακόμα πάει χωρίς να καίει σταγόνα..... Το ίδιο και το αυτοκίνητο.

Το αυτό ισχύει σχεδόν σε όλα τα προιόντα.... Εχουμε πήξει πια στη "Κινεζιά" : Χαμηλή ποιότητα έως χείρηστη κατασκευαστικά φθήνια και τιμή δυσανάλογη σε σχέση με αυτά που πληρώναμε κάποτε.

Και έρχεσαι σήμερα να δώσεις τα λεφτάκια σου να πάρεις ένα παπί...... Και τι να πρωτο διαλέξεις ?? Ολα έχουν ένα ψαλιδάκι που αν το κλωτσίσεις διπλώνει , καλαμάκια φραπέ για πηρούνι και πλαστικά που σκορπανε και ξεβάφουν το πρώτο καλοκαίρι...... Καταντήσαμε " το μη χείρον βέλτιστον" δυστηχώς...

Σωστος σε ολα,εκτος της τελευταιας παραγραφου...Σε ψαλιδια,φρενα και στησιμο,ειναι το μονο σημειο που τα καινουργια παπια υπερτερουν των παλιων.

nikonian
23/09/2013, 12:15
ε σε έξι χρόνια είναι ένα πενηντάρικο το χρόνο ή αλλιώς ένα πακέτο τσιγάρα το μήνα
όχι ότι το έχω του πεταματού το 50άρικο, προς Θεού, απλά λέω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν αποτελεί κριτήριο για την επιλογή ενός οχήματος :)

Bεβαίως. Κι αν κόψεις το τσιγάρο, μπορείς να πάρεις GSXR. κι αν κόψεις και τα ξύδια...

AristidisZ
23/09/2013, 12:17
Bεβαίως. Κι αν κόψεις το τσιγάρο, μπορείς να πάρεις GSXR. κι αν κόψεις και τα ξύδια...

βρε και αν κόψω το φαΐ παίρνω ελικόπτερο, μιλάμε για 30 λεπτά την μέρα όμως :)
δεν έχω κάναν σκοπό να στην πω ή οτιδήποτε άλλο, είπα απλά ότι κατ' εμέ το 0.1 ή 0.2 lt στα 100 δεν είναι κριτήριο επιλογής :beer:

nikonian
23/09/2013, 12:26
βρε και αν κόψω το φαΐ παίρνω ελικόπτερο, μιλάμε για 30 λεπτά την μέρα όμως :)
δεν έχω κάναν σκοπό να στην πω ή οτιδήποτε άλλο, είπα απλά ότι κατ' εμέ το 0.1 ή 0.2 lt στα 100 δεν είναι κριτήριο επιλογής :beer:
Όπως γράφω πιο πάνω, είχα τα δυο Kriss και μου έκαιγαν 3λ/100χλμ. Ήμουν ευχαριστημένος και έτοιμος να πάρω και αυτή τη φορά το ίδιο μηχανάκι. Δε φανταζόμουν τόσο μεγάλες διαφορές. Διάβασε πιο πάνω να δεις πόσο μου έκαιγαν τα διάφορα πρα πρα που πέρασαν από τα χέρια μου και θα πάθεις πλάκα με τις τεράστιες διαφορές στην κατανάλωση (50%, 75%,100%)

sapila racing
23/09/2013, 13:21
βρε και αν κόψω το φαΐ παίρνω ελικόπτερο, μιλάμε για 30 λεπτά την μέρα όμως :)
δεν έχω κάναν σκοπό να στην πω ή οτιδήποτε άλλο, είπα απλά ότι κατ' εμέ το 0.1 ή 0.2 lt στα 100 δεν είναι κριτήριο επιλογής :beer:

Δεν μιλάμε για επιλογή μοτοσυκλέτας γενικότερα, αλλά για επιλογή παπιού η οποία απο την αρχή έχει βασιστεί στην οικονομία και μόνον.
Απο αυτη την άποψη λοιπόν είναι βασικό κριτήριο.

Παντως τα 50.000 χλμ που λέτε μου φαίνονται πολύ λίγα ρε παιδιά. Τόσο μάπα έχουν γίνει, η αυτό το νούμερο έχει βγεί αυθαίρετα η απο παπιά που δουλευουν delivery με οτι ναναι συντηρηση?
Το KazeR ενός κολλητού πήγε με το πρωτο μοτέρ μεχρι 100.000 και τότε αλλάχτηκε. Εκαιγε λίγα λάδια αλλά πήγαινε μια χαρά και δεν το πήγαινε μαλακά σε καμμια περίπτωση.

AristidisZ
23/09/2013, 13:25
Δεν μιλάμε για επιλογή μοτοσυκλέτας γενικότερα, αλλά για επιλογή παπιού η οποία απο την αρχή έχει βασιστεί στην οικονομία και μόνον.
Απο αυτη την άποψη λοιπόν είναι βασικό κριτήριο.

Παντως τα 50.000 χλμ που λέτε μου φαίνονται πολύ λίγα ρε παιδιά. Τόσο μάπα έχουν γίνει, η αυτό το νούμερο έχει βγεί αυθαίρετα η απο παπιά που δουλευουν delivery με οτι ναναι συντηρηση?
Το KazeR ενός κολλητού πήγε με το πρωτο μοτέρ μεχρι 100.000 και τότε αλλάχτηκε. Εκαιγε λίγα λάδια αλλά πήγαινε μια χαρά και δεν το πήγαινε μαλακά σε καμμια περίπτωση.

νομίζω το νούμερο ήταν τυχαίο
από την άλλη αν πάμε σε τέτοια ανάλυση, πρέπει να υπολογίζουμε και πόσο κάνει το κάθε περιφερειακό του οχήματος

μπορεί π.χ. το honda να καίει λιγότερο, αλλά να έχει πολύ πιο ακριβά ανταλλακτικά

εν ολίγοις λέω ότι τα παπιά είναι οικονομικά γιατί είναι παπιά, τώρα αν το ένα θα κάψει 10 λίτρα παραπάνω, και το άλλο έχει 5 ευρώ πιο ακριβό φανάρι, ε, δεν χάθηκε κι ο κόσμος :wave2:

kotsosre
23/09/2013, 13:59
To sprinter είναι πιο οικονομικό...στρωμένο.

Dant3
23/09/2013, 14:13
Παντως μου φαινονται πολλα τα 3 λιτρα που λετε για παπι κτλ.
Οταν ειχα το δικο μου ,ενα nova s αλλα με το 125 μοτερ της daytona ,με εξατμιση και φιλτρο αερα και ξερυθμιστο καρμπυρατερ εκαιγα 2,6.και ημουν συνεχεια δικαβαλος τερμα γκαζι κτλ.
θα μου πειτε για μισο λιτρο κατω,σιγα.
οντως σιγα,αλλα ειναι το ποσοστο.ειναι μισο λιτρο στα 3 λιτρα αρα 15% λιγοτερη καταναλωση.

devil's animal
23/09/2013, 14:19
και εγω που νομιζα οτι το cbf125 ηταν ο πρωταθλητης στην καταναλωση με 2-2,2λιτρα στα 100χμ...:a35:

Bradipous
23/09/2013, 16:55
To sprinter είναι πιο οικονομικό...στρωμένο.

Θα μας πεις κι εμας ποσο ή το κρατας για τον εαυτο σου;

manosamos
23/09/2013, 18:07
Αν σου είναι αδιάφορο το πόσο καίει, τότε θα σου έλεγα να συγκρίνεις το ΚΑΖΕ με το INNOVA πριν αποφασίσεις. Εξηγούμαι:

Ένα καλό παπί οφείλει να βγάλει 50.000χλμ. Σ'αυτά τα χλμ το ΚΑΖΕ θα σου κάψει 200-250 λίτρα συνολικά περισσότερο καύσιμο. Θα σου κοστίσει δηλαδή 400 ευρώ παραπάνω σε βενζίνη από το WAVE και 100 ευρώ παραπάνω στην αγορά.
Γι'αυτό σου λέω να κοιτάξεις και το INNOVA. Ίσως τελικά να σου κοστίσει το ίδιο με το ΚΑΖΕ, αλλά μου φαίνεται καλλίτερο μηχανάκι


Innova δεν κοιταω με τιποτα.............και εξηγουμε γιατι.
Σαν αγοραστη θα πρεπει να σε προβληματιζουν και οι τιμες ανταλλακτικων,ξεχωρα απο τα ποσα λιτρα/100 καιει το καθε οχημα.
Ειχα καποια φαση μια μικροσυγκρουση.Πηγα Καβασακι και επαθα πλακα με τις τιμες.
Καθε κομματι της ποδιας κοστιζε (2004) 15 ευρω,βαμμενο ετοιμο.Σελλα ολοκαινουρια 60 ευρω,εξατμιση μαμα 40 ευρω.
Συναδελφος με Ιννοβα πληρωσε κοντα τα 200 για την ποδια μονο.....................ελεος.
Τελος παντων δεν λεω οτι ειναι κακη επιλογη το μηχανακι σου,απλα εχω θεμα με το βαψιμο των περιφεριακων συν τα πιπερατα ανταλλακτικα.

Bradipous
23/09/2013, 18:12
Innova δεν κοιταω με τιποτα.............και εξηγουμε γιατι.
Σαν αγοραστη θα πρεπει να σε προβληματιζουν και οι τιμες ανταλλακτικων,ξεχωρα απο τα ποσα λιτρα/100 καιει το καθε οχημα.
Ειχα καποια φαση μια μικροσυγκρουση.Πηγα Καβασακι και επαθα πλακα με τις τιμες.
Καθε κομματι της ποδιας κοστιζε (2004) 15 ευρω,βαμμενο ετοιμο.Σελλα ολοκαινουρια 60 ευρω,εξατμιση μαμα 40 ευρω.
Συναδελφος με Ιννοβα πληρωσε κοντα τα 200 για την ποδια μονο.....................ελεος.
Τελος παντων δεν λεω οτι ειναι κακη επιλογη το μηχανακι σου,απλα εχω θεμα με το βαψιμο των περιφεριακων συν τα πιπερατα ανταλλακτικα.

Και που να δεις της γιαμαχα... :sick:

bruno
23/09/2013, 19:01
και που να δεις την suzuki...:cry:

lspiros
23/09/2013, 19:40
επειδη κοιταω και γω για νεο παπι και μαλλον διαβαζοντας μπερδευομαι παραπανω θα σας πω τι μου ειπε επαγγελματιας που φερνει ολα τα γιαπωνεζικα.
πηρα λοιπον τηλεφωνο και του ειπα οτι θελω το πιο ποιοτικο παπι της αγορας ασχετου κοστους.
μου ειπε να παρω crypton x.
του λεω εκτος απο αυτο?
τοτε σιγουρα innova μου ξαναλεει.
του λεω τα γνωστα για μπιελες και τριγμους,και μου απανταει οτι στο injection διορθωθηκαν ολα αυτα...
τι λετε?

Bradipous
23/09/2013, 19:48
Crypton X...

Διαφορετικα (κατ΄εμε) αν εισαι μεταξυ του innova 125i και καποιου αλλου εξισου αξιοπιστου διαλεξε αυτο με τα φθηνοτερα ανταλλακτικα οπως αναφερθηκε και παραπανω.

Παντως η αληθεια ειναι πως η γιαμαχα το εχει παρακανει στις τιμες με ολα τα μπεστ σελλερ κομματια της και ως εκ τουτου και με το κρυπτον χ.

εντιτ
γ@μησετο μλκα ειπα, μην δωσεις σημασια στο κοστος αλλαγης πλαστικων ή μαλλον δωσε αλλα επελεξε αυτο με τα ακριβοτερα.
ετσι θα εχουμε την ευκαιρια (εμεις - εσυ - τομηχανακι) να το φτιαξεις μονος και ποιος ξερει τι θα προκυψει απο τετοιες επιδιορθωσεις (σου)... :D

lspiros
23/09/2013, 19:51
καθαρα μιλωντας απο θεμα ποιοτητας πλαστικων-βαφης-συναρμογης τις εντυπωσεις κλεβει η suzuki address,αν εχει λυθει και το θεμα με το σασμαν:rolleyes:

yiannis172
23/09/2013, 20:46
και εγω που νομιζα οτι το cbf125 ηταν ο πρωταθλητης στην καταναλωση με 2-2,2λιτρα στα 100χμ...:a35:

Καιει τοσο λιγο το CBF; Εγω με το Innoνα παιζω μεση στα 2,8....

irinia
23/09/2013, 22:03
καθαρα μιλωντας απο θεμα ποιοτητας πλαστικων-βαφης-συναρμογης τις εντυπωσεις κλεβει η suzuki address,αν εχει λυθει και το θεμα με το σασμαν:rolleyes:





AYTO ΒΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...............ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ




Πού τό πουλάνε...??

lspiros
23/09/2013, 22:12
AYTO ΒΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...............ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ




Πού τό πουλάνε...??

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=242&variant=address&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=%3C0&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=

bruno
23/09/2013, 22:51
Η suzuki πιστευω ηταν πιο μπροστα και σε πιοτητα,επιδοσεις,τεχνολογια.Τωρα πως την πατησε με τα σασμαν του andress!

Bradipous
23/09/2013, 22:52
Η suzuki πιστευω ηταν πιο μπροστα και σε πιοτητα,επιδοσεις,τεχνολογια.Τωρα πως την πατησε με τα σασμαν του andress!

Αν κρινεις απο το fx οντως ηταν πολυ μπροστα...

bruno
23/09/2013, 23:04
FB 100 ηταν το πρωτο 100αρι, με καδενα χαμηλου θορυβου, τεντωτηρα,φυγοκενρικο, το πρωτο SHOGOUN εχει και μια βαλβιδα θερμοκρασιας πανω στο κυλιδρο,αν θυμαμε καλα, ακομα φημες λενε το SHOGUN που ηταν ιδιο με το kaze-r εχει μεγαλυτερο κομβιο στην μπιελα κλπ

irinia
23/09/2013, 23:07
ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ........??




Μπράβο.......??
Όποιος πάντως πάει γιά τό Σουζούκι,άν τό βρεί
νά πάει γιά τό λίφτιγκ μέ τά τελευταία χρώματα
όπου καί μάλλον βελτιώθηκε τό θέμα μέ τά δισκάκια..!!
Όταν έψαχνα ή Θεσσαλονίκη είχε σίγουρα πρίν μήνες,
τή Λαμία ούτε κάν τήν είχα δεί,ή δέ Σκύδρα νομίζω δέν......
Κάπου στήν Κώ είχα βρεί ένα...!!!!
Τό μηχανάκι έπισήμως σταμάτησε έδώ καί 2 χρόνια σχεδόν.

devil's animal
23/09/2013, 23:07
Καιει τοσο λιγο το CBF; Εγω με το Innoνα παιζω μεση στα 2,8....

δεν εχουν ιδιο μοτερ...
το innova εχει κυλινδρο και πιστονι οριζοντια ως προς τον δρομο...
το cbf εχει καθετο...νομιζω οτι ειναι το παλιο μοτερ του cb125 και απλα του φορεσαν ψεκασμο...

Bradipous
23/09/2013, 23:20
FB 100 ηταν το πρωτο 100αρι, με καδενα χαμηλου θορυβου, τεντωτηρα,φυγοκενρικο, το πρωτο SHOGOUN εχει και μια βαλβιδα θερμοκρασιας πανω στο κυλιδρο,αν θυμαμε καλα, ακομα φημες λενε το SHOGUN που ηταν ιδιο με το kaze-r εχει μεγαλυτερο κομβιο στην μπιελα κλπ


5ταχυτο
συμπλεκτης
2 εκκεντροφορους
13+ αλογα

yiannis172
23/09/2013, 23:22
δεν εχουν ιδιο μοτερ...
το innova εχει κυλινδρο και πιστονι οριζοντια ως προς τον δρομο...
το cbf εχει καθετο...νομιζω οτι ειναι το παλιο μοτερ του cb125 και απλα του φορεσαν ψεκασμο...

Δεν νομιζα,οτι εχουν ιδιο μοτερ...το ειπα απο την αποψη οτι περιμενα σαν ελαφρυτερο και με μικροτερο καρμπ να καιει λιγοτερο το παπι.

bruno
23/09/2013, 23:26
Ευτυχως που εβγαλε το FX,GSXR,V-STROM και εχει ακομα ανοιχτο το μαγαζι.

Bradipous
23/09/2013, 23:41
Ευτυχως που εβγαλε το FX,GSXR,V-STROM και εχει ακομα ανοιχτο το μαγαζι.

Ναι, ευτυχως.

devil's animal
23/09/2013, 23:48
Δεν νομιζα,οτι εχουν ιδιο μοτερ...το ειπα απο την αποψη οτι περιμενα σαν ελαφρυτερο και με μικροτερο καρμπ να καιει λιγοτερο το παπι.

απο την στιγμη που εχει ψεκασμο το cbf ειναι σχεδον αδυνατον να καψει περισσοτερο απο κατι με ιδια cc και καρμπ...
επισης ποσο νομιζεις οτι εχουν διαφορα στα κιλα?
εδω το βγαζουν περιπου στα 20...cbf125 (http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbf125_2012.php) και innova125 (http://www.bikez.com/motorcycles/honda_anf125i_innova_2012.php)

σαν να καβαλαει καποιος που ειναι 80 κιλα το cbf και καποιος αλλος 100 κιλα το innova...
επισης το cbf το δινουν με περισσοτερα αλογα...αλλα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει...


παντως αν το οδηγαει η κοπελα μου, παιζει να γραφει και κατω απο 2 λιτρα στα 100χμ...οχι μονο λογω βαρους, αλλα και λογω "βαριου" χεριου...;)

yiannis172
24/09/2013, 00:10
Νομιζα ηταν καρμπ,το CBF σου,οποτε ακυρο,εννοειται πως θα καιει λιγοτερο.Σε γκαζια λογικα πιο δυνατο θα ειναι το CBF,ολα τα μοτοσυκλετακια ειναι πιο δυνατα απο τα αντιστοιχου κυβισμου παπια.Τουλαχιστον αυτο εχω δει μεχρι τωρα.

notakos600
24/09/2013, 05:50
Νομιζα ηταν καρμπ,το CBF σου,οποτε ακυρο,εννοειται πως θα καιει λιγοτερο.Σε γκαζια λογικα πιο δυνατο θα ειναι το CBF,ολα τα μοτοσυκλετακια ειναι πιο δυνατα απο τα αντιστοιχου κυβισμου παπια.Τουλαχιστον αυτο εχω δει μεχρι τωρα.

Λόγω σασμάν.

kotsosre
28/09/2013, 00:20
1.77lt/100km.
Πως σου φαίνεται;

irinia
28/09/2013, 02:28
1.77lt/100km.
Πως σου φαίνεται;




ΛΕΣ....???



Γιαυτό ξεχνάω νά βάλω...??

nikonian
28/09/2013, 17:12
Λοιπόν, τελικά δεν άντεξα στον πειρασμό και δοκίμασα το γρανάζωμα του Wave.
Έβαλα μπροστά (έναντι 3,5 ευρώ) γρανάζι με 15 δόντια , αντί 14ων.
Η μετάδοση μάκρυνε δραματικά. Το παπάκι έγινε "φυσιολογικό". Έχασε αυτή την έξτρα σπιρτάδα του, έγινε πολύ πιο ομαλό, πιο χαλαρωτικό (κάτι σαν το Kriss, χωρίς το πατινάρισμα). Τελική δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, γιατί έχω μόλις 400χλμ στο κοντέρ, αλλά πιστεύω ότι θα αυξηθεί λίγο, αφού ακόμα και μετά το γρανάζωμα, εξακολουθεί να είναι αρκετά πιο κοντό από το Innova.
Το περίεργο είναι ότι βελτιώθηκε αισθητά και η λειτουργία του σασμάν, που ήταν δύστροπο.


Προσωπικά...μ'αρέσει έτσι. Ίσως να ήταν ακομα καλλίτερα αν αντί του μπροστινού, άλλαζα το πίσω γρανάζι, βάζοντας -2 δόντια.

McGyver
28/09/2013, 17:22
Λοιπόν, τελικά δεν άντεξα στον πειρασμό και δοκίμασα το γρανάζωμα του Wave.
Έβαλα μπροστά (έναντι 3,5 ευρώ) γρανάζι με 15 δόντια , αντί 14ων.
Η μετάδοση μάκρυνε δραματικά. Το παπάκι έγινε "φυσιολογικό". Έχασε αυτή την έξτρα σπιρτάδα του, έγινε πολύ πιο ομαλό, πιο χαλαρωτικό (κάτι σαν το Kriss, χωρίς το πατινάρισμα). Τελική δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, γιατί έχω μόλις 400χλμ στο κοντέρ, αλλά πιστεύω ότι θα αυξηθεί λίγο, αφού ακόμα και μετά το γρανάζωμα, εξακολουθεί να είναι αρκετά πιο κοντό από το Innova.
Το περίεργο είναι ότι βελτιώθηκε αισθητά και η λειτουργία του σασμάν, που ήταν δύστροπο.


Προσωπικά...μ'αρέσει έτσι. Ίσως να ήταν ακομα καλλίτερα αν αντί του μπροστινού, άλλαζα το πίσω γρανάζι, βάζοντας -2 δόντια.

Σωστός...

:beer:

Αλυσίδα δε χρειάστηκε αλλαγή υποθέτω, ε;

bruno
28/09/2013, 17:24
Αν ειναι στανταρ οι διαδρομες που κανεις και βολευει,τοτε ο.κ.Αν ομως πας δικαβαλο σε ανηφορικο δρομο ειδικα παρατεταμενο, θα κρεμασει το παπι και ισως εχεις περισσοτερη καταναλωση.

Bradipous
28/09/2013, 17:37
Σωστός...

:beer:

Αλυσίδα δε χρειάστηκε αλλαγή υποθέτω, ε;

Γιατι να χρειαστει αλυσιδα;

btw εβαλες τα ΜΕ22?
εντυπωσεις;
(δεν θυμαμαι αν το ειχες αναφερει σε αυτο το θρεντ)

McGyver
28/09/2013, 18:03
Γιατι να χρειαστει αλυσιδα;

Λόγω μεγαλύτερου γραναζιού.


btw εβαλες τα ΜΕ22?
εντυπωσεις;
(δεν θυμαμαι αν το ειχες αναφερει σε αυτο το θρεντ)

Όχι ακόμη, και αυτά προγραμματισμένα για το 1ο service.

nikonian
28/09/2013, 18:09
:a23: Μεσ ' το μυαλό είσαι;
Δε θυμάμαι να το ανέφερα πουθενά, αλλά τα έβαλα όντως.
Φορτώνω ένα 5χρονο καθημερινά στην πρωινή υγρασία... Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα

teo_g7
28/09/2013, 18:50
:a23: Μεσ ' το μυαλό είσαι;
Δε θυμάμαι να το ανέφερα πουθενά, αλλά τα έβαλα όντως.
Φορτώνω ένα 5χρονο καθημερινά στην πρωινή υγρασία... Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα

Ελπίζω να μην εννοείς 5χρονο παιδί.Γιατί τότε δεν έκανες σίγουρα ότι καλύτερο μπορούσες.

nikonian
28/09/2013, 19:35
Ελπίζω να μην εννοείς 5χρονο παιδί.Γιατί τότε δεν έκανες σίγουρα ότι καλύτερο μπορούσες.

Για να είμαι politically correct, θα έπρεπε να σκεφτώ και την περίπτωση ραδιοταξί ή λίμο με σωφέρ απ'τη Βουκουρεστίου:beer:

bruno
28/09/2013, 20:09
Πες ποιος γονιος θελει το κακο του παιδιου του και πεφτει πολυ κραξιμο για το παιδι-μηχανακι.Δεν λεω οτι ειναι σωστο αυτο, αλλα...

Nodas Hodas
28/09/2013, 20:36
Καλησπέρα παιδία.
Ένας φίλος μου έχει το καζε-αρ.
Και μου είπε ότι του ράγισε το καρτε.
Τώρα έβαλε λιφαν.
Τώρα δεν ξέρω πώς το έκανε αυτό, ώμος δεν του συμπεριφέρθηκε σωστά.
(δικαβαλο στα 1000 χλμ, πλαγιολισθήσεις, και γκάζι).


Τα κατά του

Το ψαλίδι το εμπρός κουνιόταν
Το φρένο κούτσουρο.
Τα πλαστικά, με τα από μερικές εβδομάδες κουναγαν και έτριζαν.
Η ασφάλεια της σελάς έφυγε η μισή.
Η μανιβέλα έβρισκε στην βίδα της εξάτμισης και έμενε μαγκωμένη.

:nono::nono::nono::nono::nono:

bruno
28/09/2013, 20:49
Καλησπέρα παιδία.
Ένας φίλος μου έχει το καζε-αρ.
Και μου είπε ότι του ράγισε το καρτε.
Τώρα έβαλε λιφαν.
Τώρα δεν ξέρω πώς το έκανε αυτό, ώμος δεν του συμπεριφέρθηκε σωστά.
(δικαβαλο στα 1000 χλμ, πλαγιολισθήσεις, και γκάζι).


Τα κατά του

Το ψαλίδι το εμπρός κουνιόταν
Το φρένο κούτσουρο.
Τα πλαστικά, με τα από μερικές εβδομάδες κουναγαν και έτριζαν.
Η ασφάλεια της σελάς έφυγε η μισή.
Η μανιβέλα έβρισκε στην βίδα της εξάτμισης και έμενε μαγκωμένη.

:nono::nono::nono::nono::nono:

Συγνωμη αλλα ο φιλος σου πρεπει να ειναι Ινδιανος:vroum:Τι ειναι το καρτε?:D

Nodas Hodas
28/09/2013, 20:58
Δεν κατάλαβα.
Έτσι μου είπε .
Εγώ δεν ξέρω από μηχανές
Πιο πολύ από αυτοκίνητα.
(έλαιο λεκάνη) ήθελα να πω.

bruno
28/09/2013, 21:19
Λεω, οτι αν του δοσουν ενα caterpillar θα το καταστρεψει,απλα.

Nodas Hodas
28/09/2013, 21:29
σιγουρα.:D:D

irinia
29/09/2013, 05:21
Λοιπόν, τελικά δεν άντεξα στον πειρασμό και δοκίμασα το γρανάζωμα του Wave.
Έβαλα μπροστά (έναντι 3,5 ευρώ) γρανάζι με 15 δόντια , αντί 14ων.
Η μετάδοση μάκρυνε δραματικά. Το παπάκι έγινε "φυσιολογικό". Έχασε αυτή την έξτρα σπιρτάδα του, έγινε πολύ πιο ομαλό, πιο χαλαρωτικό (κάτι σαν το Kriss, χωρίς το πατινάρισμα). Τελική δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, γιατί έχω μόλις 400χλμ στο κοντέρ, αλλά πιστεύω ότι θα αυξηθεί λίγο, αφού ακόμα και μετά το γρανάζωμα, εξακολουθεί να είναι αρκετά πιο κοντό από το Innova.
Το περίεργο είναι ότι βελτιώθηκε αισθητά και η λειτουργία του σασμάν, που ήταν δύστροπο.


Προσωπικά...μ'αρέσει έτσι. Ίσως να ήταν ακομα καλλίτερα αν αντί του μπροστινού, άλλαζα το πίσω γρανάζι, βάζοντας -2 δόντια.





ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ..............ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.....??




Έχοντας μόνο 400χλμ. χωρίς νά τό έχεις στρώσει καί δοκιμάσει σέ πλήρη ίσχύ..??
Τό παπί κινείται πολύ καλά ,ή πρώτη του είναι μόνο γιά πολή άνηφόρα,ξεκινάς
γιά πλάκα μέ δευτέρα καί κινείσαι μέσα στά αύτοκίνητα μονίμως μέ τρίτη χωρίς
νά κρεμάει ,ένώ τερματίζει άνετα πάνω άπό τά 90 κοντά στά 100 άνάλογα μέ τό δρόμο.
Ότι κάνει μέ ένα άτομο τό κάνει σχεδόν μέ τόν ίδιο τρόπο καί μέ τούς δύο.
Τί κερδίζεις ή νομίζεις ότι κερδίζεις χωρίς νά τελειώσει τό στρώσιμο καί νά τό δείς νά δουλεύει
στό 100%....??.
Τό σασμάν είναι ένα άπό τά μείον του έτσι κι άλλιώς ,στά κατεβάσματα σέ στάση .
Άπλά δέν είναι Χόντα.
Τά κυβικά του είναι 110 καί όχι 125 όπως τού innova μέ κανά 2 ίππους λιγότερο
σημαντικό πράμμα γιά τήν κατηγορία.
Δέν είναι καί κορόϊδα έκεί στή Χόντα.
Έκανα μιά διαδρομή 55 χλμ.άρκετές φορές πού τήν έκαμνα καί μέ ζχ-130 .
Ε... λοιπόν μέ αύτό τό γρανάζωμα πού άπέρριψες κρατώντας πιό ύψηλή
μέση ώριαία κάνω τόν ίδιο άκριβώς χρόνο παρά τήν ύψηλότερη τελική τού ΖΧ.
Καί δέν τό μέτρησα μία καί δύο φορές γιά νά πώ έτυχε......
Περιμένουμε νά όλοκληρώσεις τό πείραμα γιά νά έχουμε πλήρη άποψη
σέ σχέση μέ κάποιον πού δέν τό έβαλε χέρι.



υγ. Τώρα πού χειμωνιάζει άπό λάστιχο τί προτείνετε......??

nikonian
29/09/2013, 06:19
O λόγος που προέβην στη θυσία της σπιρτάδας του είναι ο εξής:
Το wave βγάζει 8,55ιπ./7500σαλ και το innova 9.15ιπ./7500σαλ

Υπολογίζοντας σ'ένα εξελάκι τη μετάδοση είδα ότι στις 7500σαλ , το μεν πρώτο φτάνει τα 83 πραγματικά(90 κοντέρ) χαω, ενώ το δεύτερο τα 112 χαω.:confused: Τεράστια διαφορά για 0,6 ίππους.:eyepop:
Συνεπώς , ή το πρώτο είναι υπερβολικά κοντό, ή το δεύτερο υπερβολικά μακρύ, ή και τα δυο σωρευτικά.
Για να δω τα 100 στο κοντέρ του Wave - που είναι απαραίτητα όταν χρησιμοποιείς συχνά τον Κηφισσό- πρέπει να φτάσω τις 8500σαλ, δηλαδή το κόκκινο.
Με το νέο γρανάζωμα θα πρέπει να βλέπω τα 100 στις 7700σαλ χωρίς να ξεσκίζω το μοτέρ.
Άσε που με διευκολύνει στο στρώσιμο.
Και στην τελική, άμα δεν έχει τη δύναμη να γεμίσει την 4η, το ματαλλάζω. Ένα μισάωρο υπόθεση είναι και 3,5 ευρώ:a13:

yiannis172
29/09/2013, 07:20
Τα 112 που λες για το Innova,εννοεις κοντερ,να υποθεσω,γιατι πραγματικα αντιστοιχουν σε 130+ στο κοντερ,που θελει υπερβολικα μεγαλη ευθεια για να τα πιασει,με το στοκ γραναζωμα.

nikonian
29/09/2013, 07:39
Τα 112 που λες για το Innova,εννοεις κοντερ,να υποθεσω,γιατι πραγματικα αντιστοιχουν σε 130+ στο κοντερ,που θελει υπερβολικα μεγαλη ευθεια για να τα πιασει,με το στοκ γραναζωμα.

Όχι , 112 πραγματικά. Περίπου 120 κοντερίσια. Τα νούμερα αυτά είναι θεωρητικά όμως.Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ μακρυά, δεν θα τα πιάσει παρά μόνο σε γκρεμό. Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ κοντή (όπως στο Wave) , θα ξεπεράσει τις στροφές της ανώτατης ιπποδύναμης, θα μπει στα κόκκινα και αν δεν έχει κόφτη...θα μας αφήσει χρόνους.

irinia
29/09/2013, 08:18
ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ...................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ




Νά δείς σέ innova 120 στό κοντέρ,πολύ δύσκολα.
Στό wave μου πού έχει αύτή τή στιγμή 3300χλμ.
Έχω δεί άρκετές φορές τά 100 καί σκύβοντας λίγο
κάποιες τά 105 καί δύσκολα τά 110 στό κοντέρ.
Τά 90 πού είπες ότι έβγαλες μέ τίς πράξεις έρχονται
πολύ εύκολα καί πολή γρήγορα σέ 250-300 μέτρα.
Οί ταχύτητες τώρα πού τίς γεμίζω 2α 60+, 3η 80+
καί μόλις μπεί 4η βλέπεις τά 90 πού είπες άμεσα.
Άλλά δέν σταματάει έκεί όπως τό έβγαλες στή θεωρία..!!
Στό ΖΧ έβλεπα τό 120 στό κοντέρ.
100 κιλά καί 1.84 ,άς πούμε κι αύτό διότι κάποιος μέ 1.70 καί 65 κιλά
φαίνεται πούπουλο μπροστά μου...!!!
Μιά καί έκανες τήν άλλαγή όπως πολύ σωστά είπες θά βοηθήσεις
καί όλους έμάς μόνο μέ 3,5 εύρώ....!!!
Περιμένω νά τό τερματίσεις καί νά μάς πείς άν πάει τελικά καλύτερα
μέ αύτό τό γραναζάκι.
Έχω πάντως τούς ένδοιασμούς μου,προσπαθώ νά δώ γιατί δέν τό έκανε
ή Χόντα....?????

yiannis172
29/09/2013, 08:30
Όχι , 112 πραγματικά. Περίπου 120 κοντερίσια. Τα νούμερα αυτά είναι θεωρητικά όμως.Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ μακρυά, δεν θα τα πιάσει παρά μόνο σε γκρεμό. Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ κοντή (όπως στο Wave) , θα ξεπεράσει τις στροφές της ανώτατης ιπποδύναμης, θα μπει στα κόκκινα και αν δεν έχει κόφτη...θα μας αφήσει χρόνους.


112 πραγματικα δε θα πιασει ποτε το Innova,σε μαμα κατασταση,εκτος αν ψαρωνεις και πας σε κατηφορες.....115 περιπου τελικη καθαρα,εχει ενα Ζ125 σκεψου που δεν εχει καμια επαφη με το Innova σε γκαζια.Και οσο για την αντιστοιχια (120 κοντερ-112 πραγματικα) δυστυχως κλεβει πολυ περισσοτερο,οπως και τα περισσοτερα κοντερ.

Bradipous
29/09/2013, 09:43
Κανε εδω (http://www.gearingcommander.com/) δοκιμες με γραναζωματα να δεις ποιο σου ταιριαζει.

nikonian
29/09/2013, 10:34
ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ...................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ




Νά δείς σέ innova 120 στό κοντέρ,πολύ δύσκολα.
Στό wave μου πού έχει αύτή τή στιγμή 3300χλμ.
Έχω δεί άρκετές φορές τά 100 καί σκύβοντας λίγο
κάποιες τά 105 καί δύσκολα τά 110 στό κοντέρ.
Τά 90 πού είπες ότι έβγαλες μέ τίς πράξεις έρχονται
πολύ εύκολα καί πολή γρήγορα σέ 250-300 μέτρα.
Οί ταχύτητες τώρα πού τίς γεμίζω 2α 60+, 3η 80+
καί μόλις μπεί 4η βλέπεις τά 90 πού είπες άμεσα.
Άλλά δέν σταματάει έκεί όπως τό έβγαλες στή θεωρία..!!
Στό ΖΧ έβλεπα τό 120 στό κοντέρ.
100 κιλά καί 1.84 ,άς πούμε κι αύτό διότι κάποιος μέ 1.70 καί 65 κιλά
φαίνεται πούπουλο μπροστά μου...!!!
Μιά καί έκανες τήν άλλαγή όπως πολύ σωστά είπες θά βοηθήσεις
καί όλους έμάς μόνο μέ 3,5 εύρώ....!!!
Περιμένω νά τό τερματίσεις καί νά μάς πείς άν πάει τελικά καλύτερα
μέ αύτό τό γραναζάκι.
Έχω πάντως τούς ένδοιασμούς μου,προσπαθώ νά δώ γιατί δέν τό έκανε
ή Χόντα....?????

Ξαναδιάβασε με προσοχή τι γράφω παραπάνω και θα καταλάβεις τι παίζει. Δεν μπορώ να τα γράψω πιο απλά sorry:(

nikonian
29/09/2013, 10:51
112 πραγματικα δε θα πιασει ποτε το Innova,σε μαμα κατασταση,εκτος αν ψαρωνεις και πας σε κατηφορες.....115 περιπου τελικη καθαρα,εχει ενα Ζ125 σκεψου που δεν εχει καμια επαφη με το Innova σε γκαζια.Και οσο για την αντιστοιχια (120 κοντερ-112 πραγματικα) δυστυχως κλεβει πολυ περισσοτερο,οπως και τα περισσοτερα κοντερ.

Aν δεν μπορεί να πιάσει 112 πραγμ. , τότε δεν μπορεί να φτάσει τις 7500σαλ της ανώτατης ιπποδύναμης. Δεν επαρκεί η ροπή του. Συνεπώς το γρανάζωμά του είναι πολύ μακρύ.
Η αντιστοιχία κοντέρ-Gps , είναι πράγματι ένα θέμα. Το kriss 125 που είχα, έγραφε 140 στο κοντέρ και 107 στο Gps.