View Full Version : bmw f 650gs 2001 διακοπες-λαγουδακια
RocknRollas
22/09/2013, 18:50
μου το εκανε χτες πρωτη φορα.πηγα βενζιδακικο εβαλα 12λιτρα βενζινη και μετα εκανα μια αποσταση 30χμ.
στον γυρισμο καθως ημουν με 80χμ/ω κανει κανα δυο λαγουδακια και μετα σβηνει!
κανω στην ακρη βαζω μπροστα κανονικα,ξεκιναω μετα απο κανα 5λεπτο κανει παλι κανα δυο λαγουδακια αλλα επειδη αυτη την φορα δεν αφησα το γκαζι δεν εσβησε..
μην τα πολυλογω,αυτο το πραγμα το εκανε αλλες 3 φορες νομιζω μεχρι να επιστρεψω, και το εκανε αλλες 2 φορες σημερα που την εβγαλα βολτα να την δοκιμασω.
οταν λεω λαγουδακια,μου εδινε ακριβως την εντυπωση οτι σταματαγε να στελνει βενζινη για μισο δευτερολεπτο και μετα ξαναεστελνε.
ο νους μου παει στην βενζινη φυσικα,η στο φιλτρο βενζινης..
εχει τυχει σε κανεναν κατι παρομοιο?
AUFGEBRACHT
22/09/2013, 18:53
α) Το βενζινάδικο τυχαίο, ευκαιριακό γέμισμα, ή πάντα πας στο συγκεκριμένο;
β) Παρατήρησες να αυξομειώνει στροφές μόνο του;
taisteal
22/09/2013, 18:53
αυτο το κανει οταν θελει φιλτρο βενζινης,η οταν θελει καθαρισμα η εισαγωγη..Γιωργο,θεμα με βενζινες δεν ειχα ποτε και εχω βαλει απο παντου βενζινη,εδω και 100.000 χλμ
RocknRollas
22/09/2013, 18:59
σχεδον παντα βαζω σε συγκεκριμενο βενζιναδικο οπως και την τελευταια φορα.
ναι καθως εκανε τα λαγουδακια ειδα το στροφομετρο να πιανει κοφτη..
μαλλον το φιλτρο ειναι ο δραστης δηλαδη?
taisteal
22/09/2013, 19:01
το στροφομετρο να πιανει κοφτη????οχι δεν το κανει το φιλτρο βενζινης αυτο...
RocknRollas
22/09/2013, 19:05
επιανε κοφτη για ενα δευτερολεπτο και μετα επεφτε ή στις στροφες που ημουν εκεινη την στιγμη ή στο 0 αμα μου εσβηνε..
οταν λες θελει καθαρισμα η εισαγωγη?
taisteal
22/09/2013, 19:09
συνηθως ο παπας που ειναι κατω απο το ψευτοτεποζιτο μαζευει λαδι,με αποτελεσμα να γεμιζει και την εισαγωγη,πεταλουδα κτλ.αν το λυσεις θα το δεις,ειναι πανευκολο να το καθαρισεις.αλλα αυτο που περιγραφεις δεν το εχω ξανακουσει...ρευματα μου μυριζει :hmm:
AUFGEBRACHT
22/09/2013, 19:15
Έπιασε κόφτη σχεδόν ε; Το καλύτερο θα ήταν να το πας να το βάλεις σε διαγνωστικό εγκέφαλο, το λιγότερο πιθανό αισθητήρας λάμδα, το πιθανότερο ψεκασμός, μπορεί να χρειάζεται απλά να "περαστεί" πάλι το πρόγραμμα του ψεκασμού.
RocknRollas
22/09/2013, 19:15
το σκεφτηκα και εγω για ρευματα αν και ευχομουν να μην ειναι...αντε βγαλε ακρη αν ειναι ρευματα..
θα καθαρισω και τον παπα που λες και μακαρι να ειναι αυτο..
RocknRollas
22/09/2013, 19:18
θα το καθαρισω και μετα θα το παω σε διαγνωστικο να μου πουν τι εχει ο αρρωστος...
ευχαριστω παιδια..οταν επισκευαστει θα γραψω τι ειχε..
μαλλον η τρομπα τα φτύνει..
zannisvel
22/09/2013, 20:33
welcome to the club φιλε μου. Και γω λαγουδακια, σκορταρισματα και σβησηματα εχω, αλλα μαλλον για βενζινη σε βλεπω και μαλλον για βουλωμενο φιλτρακι ή η αντλια εχει αρχισει να παραδιδει ψυχη. Καλη τυχη. Στο κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα?
zannisvel
22/09/2013, 20:35
Εκτος αν στιγμιαια χανες ρευμα και με το που αφηνεις συμπλεκτη ξαναπαιρνει μπροστα, και μαλλον γι αυτο σου δειχνει και τουσ κοφτες? ετσι δεν κανει οταν παιρνει μπροστα και κανει το αρχικο check?
RocknRollas
22/09/2013, 21:01
οχι δε το κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα..μπορει να το κανει και με μικρη μπορει και με μεγαλη ταχυτητα..
τωρα που το σκεφτομαι,ολα πιθανα ειναι..και ρευματα και βενζινη και φιλτρο και τρομπα,και εισαγωγη και ψεκασμος...οτιδηποτε μπορει να ειναι απο αυτα..
μακαρι να την βγαλουμε ανωδυνα...
RocknRollas
26/09/2013, 11:29
ολα καλα και ανωδυνα τελικα.. ηλεκτρικο ηταν το προβλημα. χτες που αποφασισα να την παω στο συνεργειο,γυριζω τον διακοπτη,και με το που αναβουν ολα τα λαμπακια στο καντραν,εσβησαν κατευθειαν..
ε μου εφαγε αρκετες ωρες,αλλα το βρηκα το καλωδιο που ειχε θεμα.. μεσα στην κλειδαρια δεν κανανε καλη επαφη τα καλωδια γιατι οταν εστριβα το τιμονι τεντωνανε.
μου το ειχε κανει και παλιοτερα αυτο,αλλα οχι μεσα στην κλειδαρια,απ εξω ειχε κοπει ενα καλωδιο...
τα εκοψα τα καλωδια και εβαλα μεγαλυτερα..ελπιζω να μην με ταλαιπωρησουν τα ηλεκτρικα παλι..
ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
AUFGEBRACHT
26/09/2013, 16:41
Mοντέλο 2001 ε; Κλασσικό πρόβλημα...
zannisvel
26/09/2013, 18:45
Μπραβο ρε 'συ!!!
Christos-dakar
26/09/2013, 19:31
Ήμουν έτοιμος να σου πω να σφίξεις τους πόλους της μπαταρίας, γιατί κι εμένα μου έκανε κάτι σβησίματα παλιότερα, ακριβώς όπως το περιγράφεις. Σκεφτόμουν τα πάντα από βενζίνες και φίλτρα και τρόμπες και τελικά ήθελαν σφίξιμο οι πόλοι της μπαταρίας!
Τα 1150 όπως και τα 650 είχαν ακριβώς το ίδιο θέμα με τα καλώδια του διακόπτη....έστριβες τιμόνι έσβυναν τα πάντα, ίσιωνες και δουλεύανε όλα....μάλλον το "τσίμπησες" στην αρχή....
Τέλος καλό....
RocknRollas
26/09/2013, 22:00
ναι απο ηλεκτρικα τα μονελα του 2001 παιρνουν κατω απο την βαση...απαραδεκτα θα ελεγα..ο σχεδιαστης ηταν λιγο ουνος...
εγω μια στο τοσο ψεκαζω με σπρευ για ηλεκτρικες επαφες καλου κακου βεβαια... σε καλωδια,ενωσεις,στο καντραν,στα κουμπια κλπ κλπ
επισης μια και ειχα λυσει την μηχανη εριξα και ενα καθαρισμα στην βαλβιδα του ρελαντι και την πεταλουδα εισαγωγης...
το εκανα συμφωνα με αυτο το ποστ απο το γειτονικο φορουμ http://www.bmwbikers.org/ που το εγραψε ο χρηστης DakarArab
Λοιπόννννν τα πράγματα έχουν ως εξής:
Λύνεις το ψευδοντεπόζιτο και μετά λύνεις όλο το σύστημα φίλτρου άερα και πνέυμονα.Το πιό πιθανό είναι να βρέις μικροποσότητα λιπαντέλαιου απο τις εξαχνώσεις οπότε πλένεις άφοβα όλο τον πνεύμονα.
Το αποσυναρμολογείς απο την βάση του και φτάνεις στην πεταλόυδα της εισαφωγής του κατά 150% έχει πιάσει πουρί την οποία την καθαρίζεις με ένα κοινό σπρέι καθαρισμού καρμπιρατέρ (κάποια στο εμπόριο γράβουν ότι κάνουν και για συστήματα με ψεκασμό όπως τησ Seal Gunk που το βρίσκεις στον Λαμπριανίδη).
Μετά στο πλάι του λαιμού της πεταλούδας είναι η ηλεκτρονική βαλβίδα του ρελαντί η οποία δένει με δύο βίδες πάνω στον λαίμό, την λύνεις, ψεκάζεις την φωλιά που σίγουρα θα έχει πουρί, καθαρίζεις και το κεφάλι της βαλβίδας και αντικαθιστάς το o-ring που έχει αν έχει φθαρέι (πράγμα σπανιο να χαλάσει).
Συναρμολογείς την βαλβίδα πάλι, και βάζεις μπροστά και με το γκάζι ανοιχτό και ψεκάζεις μέσα στην εισαγωγή αρκετές φορές ώστε να καθαρίσουν και τα τοιχώματα του αυλού εισαγωγής.Απλά το κάνεις με λίγο γκαζάκι γιατί είναι φυσιολογικό το μοτέρ να πάει να σου μπερδέψει και να σου σβήσει.
Συναρμολογείς και είσαι έτοιμοςςςςς......
η μηχανη εχει οντως διαφορα σε μενα,και το ποσταρω γιατι μπορει να το δει καποιος και να βοηθησει.οποιος εχει προβλημα με ρελαντι ειναι το πρωτο που πρεπει να κανει..
nikvolos
27/09/2013, 10:29
Εγώ το Ντακάρ του 02 που είχα, μου παρουσιάσε αστάθεια στο ρελαντί το 06 και το πρόβλημα λύθηκε με το τρόπο που αναφέρεται παραπάνω κι αφού πρώτα είχε καθαριστεί το μπεκ, χωρίς στην πραγματικότητα να χρειάζεται...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.