Σύνδεση

View Full Version : Καινουριος Νομος-Απορια



Akillay
23/09/2013, 19:56
kalispera sas kai kalos sas vrika,anestis legomai eimai apo thessaloniki,eimai 20 xronwn kai ena apta oneira mou eitan(pleon ftanei konta stin pragmatopiisi) na kavalaw ditroxo!

ostoso,exw mia vasiki erwtisi sxetika me ton neo nomo meta apo 19/1/2013

a1-125cc (xondrika)

a-aperioristo

a2?-merikoi lene mexri 450cc,aloi lene mexri 250..exw mperdepsei ta mpoutia mou me tous genikokseroles
episis,ton noemvrio stis 17 ginomai 20. (tou 93 genimenos) auto simenei pws mporw na pidiksw tin a1 efoson perimenw 2 mines? i prepei na eimai 21 (diladi na exw symplirosei ta 20?)

opos kai na exei,pali skata ta kanane pisteuw.

Bradipous
23/09/2013, 20:04
Καταρχην ηρεμα, ακομα δεν ηρθες και θες να πηδηξεις, οι αλλοι που περιμενουν τοσο καιρο μαλακες ειναι;

Akillay
23/09/2013, 20:06
δεν σε καταλαβαινω,προς τι η ειρωνια? :(

Bladerunner
23/09/2013, 20:21
To καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τους πλέον αρμόδιους. Το υπουργείο μεταφορών. Αν δε βγάλεις άκρη, μπορείς -ακόμα πιο εύκολα- να απευθυνθείς σε μια σχολή οδηγών.

Πάντως, με 20 έτη συμπληρωμένα, ναι, πας κατευθείαν για Α2.

Καλώς ήρθες και στο forum! :)

Bradipous
23/09/2013, 20:24
Αμα τσιμπας με τετοια δεν σε βλεπω καλα εδω μεσα... :(

Επι του θεματος...
Εχουν υποθει πολλακις τετοια θεματα εδω μεσα, με μια αναζητηση θα βρεις οτι χρειαζεσαι.
Το ασφαλεστερο θα ηταν να ρωτησεις μια σχολη.

Χοντρικα το διπλωμα α2 καλυπτει μηχανες με ισχυ μικροτερη των 35kw και λογος ισχυος προς βαρος (kw/kg) μικροτερο απο 0,2 ανεξαρτητως κυβικων, ενω δικαιωμα εχουν οσοι ειναι ανω των 20 ετων.

edit
το ασφαλεστερο θα ηταν να κανεις οτι σου ειπε ο blederunner

Akillay
23/09/2013, 20:28
σε ευχαριστω πολυ! τα εκανα αυτα που λες,και στην σχολη λεει οτι μπορω μεχρι 125 ακομα και οταν γινω 20..αυτη η μικρη λεπτομερεια αν γινετε να διευκρινιστει απο γνωστες.

οριστε και ενα σχετικο αρθρο που βρηκα

Κατηγορία Α2
Μεσαία δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβικών με ισχύ έως 35kW και «με μέγιστο
λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW (0,268Hp)/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας», και τρίκυκλα/τετράκυκλα έως 15kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 20 έτη. Όπως το υποψιαστήκατε, στην υπόλοιπη Ε.Ε. χρειάζεται να είσαι μόλις 19 ετών για να πάρει το Α2. Το Α2 μπορεί να το πάρει κανείς είτε κατευθείαν, εάν είναι 20 ετών, είτε προοδευτικά, αν κατέχει ήδη δίπλωμα Α1 για 2 έτη (πρέπει όμως να περάσει πάλι 7 ώρες τεστ). Ας σας παραθέσουμε μία ακόμα ανεξήγητη διάταξη του νόμου. Οι μοτοσικλέτες του τεστ για το δίπλωμα Α2 πρέπει να είναι τουλάχιστον 400 κυβικά (γιατί; αφού πουθενά στο νόμο της Ε.Ε. δεν γίνεται λόγος για κυβισμό, θα μπορούσε να είναι 300, ή 250, η ότι θέλουμε), και ισχύος έως 15kW (γιατί; αφού ο εξεταζόμενος δίνει για δίπλωμα έως 35kW)! Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

Pan (dvs)
23/09/2013, 20:31
Καταρχην ηρεμα, ακομα δεν ηρθες και θες να πηδηξεις, οι αλλοι που περιμενουν τοσο καιρο μαλακες ειναι;

:lol:

mikes
23/09/2013, 20:32
δεν σε καταλαβαινω,προς τι η ειρωνια? :( δεν ειρωνευεται! αληθεια λεει! μπηκες μολις τωρα στο φορουμ και θες να πηδηξεις στα 20 ενω αλλα παλιοτερα μελη εχουν καβαντζαρει τα 35 και ακομα να πηδηξουν... :lol::lol:


για να σοβαρευτουμε τωρα, αμα προσεξεις, οι υποκατηγοριες της Α δεν προσδιοριζουν κυβισμο αλλα αποδοση, η αναλογια ιππων ανα κιλο! πραγμα που σημαινει οτι το μηχανακι πρεπει να πληρει αυτες τις προδιαγραφες ανεξαρτητα απο το ποσα κυβικα ειναι!

για παραδειγμα στην Α1 το οριο των 11 κιλοβατ ειναι περιπου 15 ιπποι! δεν υπαρχει μηχανακι πανω απο 125 που να βγαζει τετοια ισχυ!
στην Α2 ομως τα 35 κιλοβατ του οριου ειναι περιπου 47 ιπποι, δυναμη που μπορει να τη δεις ακομα και σε μονοκυλινδρο 600αρι! (πχ: honda fmx: 37hp, yamaha mt-03: 47 hp, suzuki freewind: 47hp!) οποτε οπως καταλαβαινεις, καλυτερα να περιμενεις μεχει τον νοεμβρη ωστε να παρεις κατ'ευθειαν την Α2!

Bradipous
23/09/2013, 20:33
Να πας σε αλλη σχολη,
το μοτοτριτη καλα τα λεει αλλα το αρθρο ειναι παλιο για αυτο στο τελος λεει
"Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο."

Akillay
23/09/2013, 20:34
αυτη ειναι η απορια μου,αν μπορω τον νοεμβρη,να δωσω για α2..

Bladerunner
23/09/2013, 20:34
Ρίξε μια ματιά κι εδώ:

Κατηγορίες διπλωμάτων (http://www.drivingschool.gr/diplomata/index.htm)

mikes
23/09/2013, 20:36
αυτη ειναι η απορια μου,αν μπορω τον νοεμβρη,να δωσω για α2..

αφου οπως λες εισαι γεννημενος το 93, οποτε συμπληρωνεις το 20ο ετος της ηλικιας σου, φυσικα και μπορεις!

Akillay
23/09/2013, 20:37
Σαν ελάχιστο όριο ηλικίας για την κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών για την χορήγηση άδειας οδήγησης είναι το 20ο έτος για την κατηγορία Α2

σε αυτην την μικρη λεπτομερεια κολαω.εννοει να εχω συμπληρωσει το 20ο ετος? δηλαδη να ειμαι 21?

ο καθενας λεει και κατι διαφορετικο πανω σε αυτο..

Akillay
23/09/2013, 20:40
σας ευχαριστω για τις απαντησεις...υποψιαζομαι οτι ο τυπος στην σχολη οδηγων δεν εχει μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου(125 εχει) και για αυτο με προτρεπει να παω για α1..

και αν δωσω για α1,μετα η μετατροπη σε α2 ειναι δυσκολη(χρονικα,χρηματικα)? το ρωταω αυτο γιατι χρειαζομαι την μηχανη απο τελη οκτομβριου..

Bradipous
23/09/2013, 20:40
Σαν ελάχιστο όριο ηλικίας για την κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών για την χορήγηση άδειας οδήγησης είναι το 20ο έτος για την κατηγορία Α2

σε αυτην την μικρη λεπτομερεια κολαω.εννοει να εχω συμπληρωσει το 20ο ετος? δηλαδη να ειμαι 21?

ο καθενας λεει και κατι διαφορετικο πανω σε αυτο..

Κοιτα,
στις 17 Νοεμβριου 2013 γινεσαι 20
στις 17 Νοεμβριου 2014 γινεσαι 21

Στις 18 Νοεμβριου 2013 μπορεις να δωσεις για διπλωμα (στην σχολη μπορεις να γραφτεις και αυριο)

:wave2:

Bradipous
23/09/2013, 20:46
και αν δωσω για α1,μετα η μετατροπη σε α2 ειναι δυσκολη(χρονικα,χρηματικα)?

Κανενα 350αρι και μερικες ωρες οδηγησης ακομη...

Akillay
23/09/2013, 20:53
σας ευχαριστω για τις απαντησεις,με διαφωτισατε πληρως..θα παω να δω αν μπορω να δηλωσω σε αυτην την σχολη για α2..αν οχι,θα ψαξω μια αλλη να γραφτω και να δωσω στις 18..

παρεπιπτοντως,για διαδρομη 15-20 km καθημερινα(κυριος εντος) συμφερει 125 η παραπανω? αν υπαρχει ηδη καπιο thread σχετικα με αυτο,δεν το βλεπω για αυτο συγνωμη που το ρωταω εδω.

ειμαι εντελος ασχετος σε θεματα πανω σε διτροχο,προσπαθω τωρα να μαθω,για αυτο συγχωρεστε την αγνοια μου :)

Bradipous
23/09/2013, 21:06
Αυτο θα θιγοταν στο επομενο θεμα που θα ανοιγες για επιλογη μοτο.

Και 50χλμ να εκανες το 125 θα αρκουσε αλλα με ενα μεγαλυτερου κυβισμου θα εισαι σιγουρα πιο ανετος αλλα επειδη μαλλον με το αν συμφερει εννοεις απο οικονομικης αποψεως, ναι συμφερει το 125.

Για να μην γινομαι διακρητικος ομως, τι σκοπευεις να παρεις;

Akillay
23/09/2013, 21:16
να διευκρινησω πρωτα πως το θελω για να συνδυασω δουλεια,με απολαυση.οδηγαω 2 χρονια (σχεδον) αυτοκινητο,και νομιζω οδηγαω αρκετα υπεφθηνα για τα ελαχιστα χρονια εμπειριας μου.

τα παραπανω τα ειπα για να ελαφρυνω το κλιμα,που σιγουρα θα βαρυνε λεγοντας πως σκεφτομαι κατι σε modenass kriss,η κατι σε crypton (z,x..)
αυτα γνωριζω

Bradipous
23/09/2013, 21:26
Το crypton z δεν νομιζω να το βρεις, τα αλλα 2 ειναι μια χαρα μηχανακια αμφοτερα με καλυτερο το γιαμαχα.

Αν πας για μεταχειρω επιλεγεις να δεις οσο το δυνατον πιο μαμα μηχανακια και οχι καγκουροκλαρινογαμπριστικα και ας τα δινουν και 200€ πιο κατω.

Akillay
23/09/2013, 21:32
μεταχειρισμενο ενοειται.μακρια τα καγκουρικα,τα πειραγμενα.

εσυ τι θα μου προτεινες? κ-pipe,msx-125,dna 125...και μετα το απιαστο (λογο χρηματων) rs 125! πανω κατω αυτα ειναι τα γουστα μου σε εμφανιση

Bradipous
23/09/2013, 21:41
τα μονα που ξερω ειναι το msx125 που μεταχειρω δεν παιζεις να το βρεις
και το rs125 (απο οτι καταλαβα μιλας για το 4χρονο) που οντως ειναι οτι καλυτερο απο στησιμο κλπ κλπ αλλα οντως ακριβο.
τα αλλα 2 σαν λιγοτερο εμπορικα και δεν ξερω καν αν ερχοντε Ελλαδα θα σου προτεινα να τα αποφυγεις...

Ριξε μια ματια και σε cbr125 και yzf r125 που ειναι πιο κοντα στο rs απο οτι τα υπολοιπα.

Akillay
23/09/2013, 21:58
πολυ ωραιες μου φανηκαν,αλλα αρκετα 'αερινες' λεπτες..ελαφριες. τιποτα σε ποιο 'βαρυ' παρουσιαστικο,στα 125 υπαρχει? γιατι βλεπω και τα 250 και ειναι καπως παρομοιο..
δεν ειναι οτι θα παω και πανω απο 90-100,αλλα μια καποια ασφαλεια σε σχεση με το βαρος θελω να την εχω..

Bradipous
23/09/2013, 22:01
Μια καποια ασφαλεια με μεγαλυτερο βαρος και ειδικα μεσα στην πολη δεν θα την εχεις.

Δες τα 2 που σου ειπα, ειδικα το cbr (το προηγουμενο μοντελο) το βρισκεις σε πολυ καλες τιμες.

Akillay
23/09/2013, 22:05
για τι τιμες μιλαμε? και ειναι η πρωτη μου μηχανη,θα βολεψει για να μαθω? εννοειται 200-300 λ7 για εξοπλισμο,κρανος,γαντια κτλπ.

Bradipous
23/09/2013, 22:13
cbr μπορεις να βρεις απο 1000 και πανω ενω για το γιαμαχα υπολογιζε περιπου τα διπλα ισως απο 1800 και αν μπορεις ανεβασε λιγο το μπατζετ εξοπλισμου.

Akillay
23/09/2013, 22:22
για τον εξοπλισμο χαλαλι! για την μηχανη φοβαμαι..ειμαι 1.86 και 83 κιλα παρε-βαλε.φοβαμαι πως θα φαινομαι σαν ενηλικας σε παιδικο ποδηλατο..