View Full Version : Καλημερα!
captainhog
30/09/2013, 09:41
καλημερα σε ολους.
ειμαι νεο μελος και συντομα κατοχος διπλωματος μηχανης.
το διπλωμα το εβγαλα τωρα στα 33 αρκετα πιο ωριμος απ οτι στα 18 μου..
ονομαζομαι κωστας και μενω αθηνα.απο εμπειρια εχω μικρη.καποια παπακια σαν παιδι και γω (δανεικα) κατι βεσπακια και εδω και 6 μηνες οδηγω περιστασιακα ενα cbf 600 ενος φιλου για μικρες διαδρομες (ξερω οτι ειναι λαθος που οδηγω χωρις διπλωμα αλλα απο δω και περα κομμενο μεχρι να παρω το χαρτι) και παντα με κρανος.ΠΑΝΤΑ.
στο θεμα μας τωρα.
προκειται να παρω ενα tdr 125 απο εναν φιλο το οποιο εχει προβλημα στο μοτερ..σπασμενο καρτερ (????) απ οτι μου λεει ο φιλος.το μηχανακι θα το παρω τσαμπα εννοειται και θα πληρωσω την μεταβιβαση μονο..βεβαια εδω εχει αλλο θεμα γιατι χρειαζεται χαρτι κτεο και το μηχανακι δεν δουλευει καν.οποτε τι κανουμε?(οποιος ξερει τα φωτα του πλζ)
παραθετω φωτο..αξιζει να ασχολειθω με το μηχανακι?χωρο εχουμε.χρονο κατι θα κανουμε αλλωστε δεν βιαζομαι.χρημα δεν..απο γνωσει παλι δεν.υπαρχουν ομως φιλοι που κατι κατεχουν και οπου κολλωσω θα πεσουν ερωτησεις.οπως και απο εδω ελπιζω..εν αναμονη απαντηση σας λοιπον!!
και παλι καλημερα!!!!300296 300297
captainhog
30/09/2013, 09:43
...
captainhog
30/09/2013, 09:50
συνεχεια φωτο
captainhog
30/09/2013, 10:27
κ αλλες φωτο
Να βοηθησω...
http://hellas-scrap-metal.gr/
ή
http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/02/90-2012.html
captainhog
30/09/2013, 10:39
οποτε να μην ασχοληθω ε??
θα μου επιτρεψεις ομως να περιμενω κ αλλες αποψεις αν υπαρξουν πριν καταληξω..
Να βοηθησω...
http://hellas-scrap-metal.gr/
ή
http://www.xo.gr/dir-az/C/Chytiria-Metallon/
Και παραδόξως έχει δίκιο....
Δεν έχεις κανένα λόγο να υποστείς ταλαιπωρία και οικονομική αφαίμαξη για να κάνεις αυτό το πράγμα να τσουλάει αξιοπρεπώς...
Αν είχες τις γνώσεις και τα εργαλεία κλπ θα ήταν κάτι που θα μπορουσες να χαλάς το χρόνο σου τα σ/κ σου (πολλά σ/κ).
Αν θες μηχανάκι, δεν κάνει αυτό για σένα.
spyrakos35
30/09/2013, 10:42
Να βοηθησω...
http://hellas-scrap-metal.gr/
ή
http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/02/90-2012.html
:lol:
Κοιτα, ανακατασκευες κανουμε για δυο λογους...
1. Για να δωσουμε μεγαλυτερη αξια σε κατι.
2. Για καθαρα προσοπικους λογους (συναισθυματικοι ή ψυχαναλυτικοι-χομπιστικοι)
Για την πρωτη περιπτωση δεν...
Για την δευτερη αν εχεις γνωσεις, εργαλεια, χρονο και κυριος ορεξη μια χαρα.
captainhog
30/09/2013, 10:44
το συγκεκριμενο δεν το θελω για μετακινηση..ισα ισα για να μπω στον κοσμο της ανακατασκευης..χωρο και χρονο εχουμε..anyway αν λετε οτι δεν αξιζει τοτε μαλλον θα το απποριψω.
κριμα ομως γιατι μ αρεσει το ρημαδι!!!
spyrakos35
30/09/2013, 10:47
το συγκεκριμενο δεν το θελω για μετακινηση..ισα ισα για να μπω στον κοσμο της ανακατασκευης..χωρο και χρονο εχουμε..anyway αν λετε οτι δεν αξιζει τοτε μαλλον θα το απποριψω.
κριμα ομως γιατι μ αρεσει το ρημαδι!!!
λέω γω τώρα....
καλά κάνεις και θες να μπεις στον χώρο της ανακατασκευής....
μήπως όμως θα ήταν καλύτερο και πιο "αποδοτικό" για σένα να μπεις σιγά σιγά και όχι κατευθείαν στα βαθιά?
οι ανακατασκευαστές ίσως να μας διαφωτίσουν καλύτερα
captainhog
30/09/2013, 10:47
δεν ειναι ομως μια καλη ευκαιρια να αρχισω να μαθαινω??στο κατω κατω θα μου στοιχισει μια μεταβιβαση..δεν θα παρω καινουρια πλαστικα και λοιποα.οτι φτιαχνεται θα φτιαχτει απο εμας...συνεχιζω να ακουω γνωμες.
captainhog
30/09/2013, 10:49
εκει το εβαλα το μυνημα αλλα κατεληξε εδω...συγγνωμη αν σας κουραζω με το καλημερα που λενε!!!
spyrakos35
30/09/2013, 10:50
εκει το εβαλα το μυνημα αλλα κατεληξε εδω...συγγνωμη αν σας κουραζω με το καλημερα που λενε!!!
καμμία κούραση αδελφέ.... :beer:
Μεταφερθήκαμε στις ανακατασκευές για να μην παθει εγκεφαλικό ο Αντωνάκης.
captainhog
30/09/2013, 10:52
thanx για την μπυρα..
εγκεφαλικο γιατι??????
Απο αποψη κινητηρα μια χαρα μηχανη ειναι για να παιξεις και να μαθεις (σχετικα φτηνα και πολλα ανταλλακτικα με πολυ κομσο που ξερει αυτα τα μοτερ απο εξω και ανακατωτα). Μονο προβλημα οτι σιγα σιγα χανονται τα ευκολα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα λογο παλαιοτητας και οι ανταλακτικαδες ζητανε μερικες φορες οσα τους λειπουν.
Για τα περιφεριακα τωρα ο θεος ξερει αλλα αυτη ειναι η χαρα του ρεστορινγκ.
Το 125 δεν ειναι;
captainhog
30/09/2013, 11:05
ναι 125..
βασικα μ αρεσει το μηχανακι..
πλαστικα φτιαχνονται...ελπιζω.με καποιο πατρον!!
να ρωτησω και κατι ακομα??
για την μεταβιβαση χρειαζεται χαρτι κτεο..μ αυτην εδω τι γινεται??δεν μπορω να την παρω στο ονομα μου οπως ειναι??
Ok. Αν το βρισκεις κατω απο 500ευρο (με ολα τα χαρτια και εξοδα) χτυπα το...
Απλα μην περιμενεις τιποτα απο αυτο...
υ.γ. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!
ΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΕΒΡΟΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΜΕ ΦΡΕΣΚΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!!! κοστος κανα 200αρι ευρο και αν βρεις.
captainhog
30/09/2013, 11:31
θα το σκεφτω ξανα για την κινηση μου..παντως αν ερθει στα χερακια μου θα σας μουρλανω στις ερωτησεις...
υ.γ. : μοτερ απο 250 μπαινει???
υ.γ. : μοτερ απο 250 μπαινει???Ναι αλλα εισαι παρανομος μετα.
captainhog
30/09/2013, 11:48
ναι το ξερω..παντως βλεπω οτι μπορω να βρω ανταλλακτικα...ειδωμεν!!!
Φιλε μου
εγω διαφωνω με τους ανωτερω...
εαν εχει πινακιδα, και εισαι μερακλης με λιγα χρηματα μπορεις να στησεις ενα μηχανακι αξιοπρεπες με 500€ το οποιο θα εχει χαμηλη συντηρηση και το κυριοτερο θα γουσταρεις να το καβαλας.
Εαν σου αρεσει εμφανισιακα τοτε...χτυπα το.
Μπορεις να βρεις μοτερακι απο DT 200 και να το σενιαρεις αρκετα φτηνα.
Περισσοτερα οταν και εαν το αποφασισεις.
Φιλε μου
εγω διαφωνω με τους ανωτερω...
εαν εχει πινακιδα, και εισαι μερακλης με λιγα χρηματα μπορεις να στησεις ενα μηχανακι αξιοπρεπες με 500€ το οποιο θα εχει χαμηλη συντηρηση και το κυριοτερο θα γουσταρεις να το καβαλας.
Εαν σου αρεσει εμφανισιακα τοτε...χτυπα το.
Μπορεις να βρεις μοτερακι απο DT 200 και να το σενιαρεις αρκετα φτηνα.
Περισσοτερα οταν και εαν το αποφασισεις.
Νόμιμα όλα αυτά;
captainhog
30/09/2013, 13:29
λεω να προσπαθησω να αναστησω το μηχανακι οπως ειναι..με τα ελαχιστα δυνατα χρηματα..και ξαναλεω.το μονο που θα πληρωσω ειναι η μεταβιβαση και τα τελη του 2013 (πριν λιγο το εμαθα γκρρρ).οποτε αν μπορεσω καποια στιγμη να το κανω να δουλεψει θα ειμαι κομπλε..αν οχι......σκραπ μεταλ ειπαμε???χαχαχαχαχαχα!!
(παλιατζης ειμαι.ξερω απο σκραπ)
λεω να προσπαθησω να αναστησω το μηχανακι οπως ειναι..με τα ελαχιστα δυνατα χρηματα..και ξαναλεω.το μονο που θα πληρωσω ειναι η μεταβιβαση και τα τελη του 2013 (πριν λιγο το εμαθα γκρρρ).οποτε αν μπορεσω καποια στιγμη να το κανω να δουλεψει θα ειμαι κομπλε..αν οχι......σκραπ μεταλ ειπαμε???χαχαχαχαχαχα!!
(παλιατζης ειμαι.ξερω απο σκραπ)
ΟΚ, μαζί σου.
Ας το περάσει ΚΤΕΟ πρώτα να γίνει η μεταβίβαση όμως.... Μην κάνεις δουλειά σε ξένο μηχανάκι...
Καλή επιτυχία.
captainhog
30/09/2013, 13:33
αυτη ειναι η ερωτηση μου.πως θα γινει μεταβιβαση χωρις κτεο???
το μηχανακι οπως ειδατε απο τις φωτο δεν περναει κτεο...οποτε τι κανουμε?
αυτη ειναι η ερωτηση μου.πως θα γινει μεταβιβαση χωρις κτεο???
το μηχανακι οπως ειδατε απο τις φωτο δεν περναει κτεο...οποτε τι κανουμε?
Ε δεν θα γίνει ποτέ νόμιμα μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ γι αυτό το πράγμα.
Εκτός αν καταθέσει πινακίδες ο ιδιοκτήτης, στο πουλήσει βάσει του αριθμού πλαισίου, το φτιάξεις του βάλεις πινακίδα και το περάσεις ΚΤΕΟ.... Μια ιδέα είναι αλλά δεν ξέρω αν παίζει.
Ρώτα κι έναν διεκπαιρεωτή... μπορεί να το μεταβιβασει έτσι κι αλλιώς.
Νόμιμα όλα αυτά;
Φυσικα
δεν ειναι παρανομη η αλλαγη μοτερ. Αρκει να την δηλωσει στο υπουργειο.
Παρε υπευθυνη δηλωση απο τον πωλητη οτι σου την μεταβιβαζει,
βρες τα ανταλλακτικα και αναστηλωσε την, ΜΗΝ πληρωσεις τελη 2013 εαν εχει κατατεθει η πινακιδα-εαν οχι ειναι 22€ *2=44€..δεν ειναι δα και πολλα...
Κανεις την μεταβιβαση με ταυτοχρονη αναγγελια αλλαγης μοτερ (απο ανταλλακτικαδικο με τιμολογιο) και εισαι οκ!
Red Rider
30/09/2013, 13:52
Φιλε μου
εγω διαφωνω με τους ανωτερω...
εαν εχει πινακιδα, και εισαι μερακλης με λιγα χρηματα μπορεις να στησεις ενα μηχανακι αξιοπρεπες με 500€ το οποιο θα εχει χαμηλη συντηρηση και το κυριοτερο θα γουσταρεις να το καβαλας.
Εαν σου αρεσει εμφανισιακα τοτε...χτυπα το.
Μπορεις να βρεις μοτερακι απο DT 200 και να το σενιαρεις αρκετα φτηνα.
Περισσοτερα οταν και εαν το αποφασισεις.
Δίχρονο και με χαμηλή συντήρηση?
Και με ένα 500άρικο το μόνο που ΙΣΩΣ καταφέρει,είναι να το κάνει να τσουλήσει με ασφάλεια... Το υπόλοιπο μηχανάκι?
Νομίζω πως μιλάμε για τρύπιο κουμπαρά.
captainhog
30/09/2013, 13:56
επειδη θα απουσιαζω απο υπολογιστη για αρκετες ωρες σημερα σας ευχαριστω για τις απαντησεις και την βοηθεια σας..θα το σκεφτω ξανα το θεμα tdr 125 belgarda και θα δω τι θα κανω..θα μιλησω και με τον φιλο που το εχει και βλεπουμε!!
σας ευχαριστω και παλι!!!
Φυσικα
δεν ειναι παρανομη η αλλαγη μοτερ. Αρκει να την δηλωσει στο υπουργειο.
Παρε υπευθυνη δηλωση απο τον πωλητη οτι σου την μεταβιβαζει,
βρες τα ανταλλακτικα και αναστηλωσε την, ΜΗΝ πληρωσεις τελη 2013 εαν εχει κατατεθει η πινακιδα-εαν οχι ειναι 22€ *2=44€..δεν ειναι δα και πολλα...
Κανεις την μεταβιβαση με ταυτοχρονη αναγγελια αλλαγης μοτερ (απο ανταλλακτικαδικο με τιμολογιο) και εισαι οκ!
Λάθος.
Πρέπει να έχει περάσει ΚΤΕΟ πριν την μεταβίβαση. Οποτε ο φίλος μας θα βρει, αγοράσει κουμπώσει έναν κινητήρα πανω σε μηχανάκι που δεν ξέρει αν θα πάρει ποτέ μπροστά.
(Δεν μίλησε κανένας για τα ηλεκτρικά έτσι; )
Red Rider
30/09/2013, 14:04
Λάθος.
Πρέπει να έχει περάσει ΚΤΕΟ πριν την μεταβίβαση. Οποτε ο φίλος μας θα βρει, αγοράσει κουμπώσει έναν κινητήρα πανω σε μηχανάκι που δεν ξέρει αν θα πάρει ποτέ μπροστά.
(Δεν μίλησε κανένας για τα ηλεκτρικά έτσι; )
..ούτε για λάστιχα-φρένα-αναρτήσεις-και πάει λέγοντας.
Άμα πιάσουμε και τον αισθητικό τομέα,μιλάμε για πολλά λεφτά,που για αυτό το μηχανάκι δεν αξίζουν.
captainhog
30/09/2013, 14:06
απ οτι βλεπω μαλλον δεν....αφου μου λετε οτι δεν αξιζει..
παντως θα πρεπει να βρω κατι απλο ευκολο και φθηνο για να ασχοληθω...
ερχεται χειμωνας.ε?
..ούτε για λάστιχα-φρένα-αναρτήσεις-και πάει λέγοντας.
Άμα πιάσουμε και τον αισθητικό τομέα,μιλάμε για πολλά λεφτά,που για αυτό το μηχανάκι δεν αξίζουν.
Το αισθητικό είναι υποκειμενικό και δεν ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή.
απ οτι βλεπω μαλλον δεν....αφου μου λετε οτι δεν αξιζει..
παντως θα πρεπει να βρω κατι απλο ευκολο και φθηνο για να ασχοληθω...
ερχεται χειμωνας.ε?
Πωλείται FZ1 γ@μάτο... Δεν χρειάζεται τίποτα, μονο βενζίνες και να κάνει βολτες! :bawl:
captainhog
30/09/2013, 14:09
ποιος που ποτε ?:D
Αν και δεν ειναι δικο μου, πληροφορίες εντός, ριψατε PM :bawl:
Red Rider
30/09/2013, 14:10
Το αισθητικό είναι υποκειμενικό και δεν ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή.
Σωστό μπορεί να το θέλει rat bike :lol:
captainhog
30/09/2013, 14:13
απ οτι εχω δει εδω μεσα τα cafe racers ειναι τρελα...εχω παθει πλακα...ισως καποια στιγμη αποκτησω/φτιαξω ενα...
Φυσικα δεν ειναι παρανομη η αλλαγη μοτερ. Αρκει να την δηλωσει στο υπουργειο.
Σορρυ φιλε αλλα εισαι εντελος λαθος.
Δεν εχουμε απλη αλλαγη μοτερ. Εχουμε αλλο τυπο μοτερ. Απο 125 γινεται 200.
Για να γινει νομιμα αυτο χρειαζεσε χαρτι απο την yamaha οτι το πλαισιο κτλπ αντεχουν την μετροπη.
Τετοια χαρτια δεν υπαρχουν και δεν βγαινουν ακομα και σου ανηκει η αντιπροσωπια της yamaha ή οποιας αλλης εταιριας.
ευχαριστω ολους τους ανθρωπους που ΔΕΝ το εχουν κανει
να με εγκαλουν οταν το εχω κανει.
Ελλαντα...Live your myth in a forum....
Φιλε μου αν δηλωσες τον 200αρι κινητηρα σαν 125 εισαι ακομα παρανομος.
Επιμενεις....
οκ....
το TDR 125 εχει το μοτερ του DT 125.ειναι ολοιδια....μονο που το πρωτο εχει αλλο θυριδωμα.
Το DT 200 με το 125 εχουν το ΙΔΙΟ ακριβως μοτερ με αλλη διαμετρο και καρμπ.
Εαν πας με το τιμολογιο αγορας το δηλωνεις και τελος.(σαν 125, σαν 200 οτι θελεις)
Υ.Γ.
Δεν ηθελα να το γραψω εδω, και θα το σβησω σε λιγο μιας και δεν θελω να φαινεται *************************γιαυτο και τα φορουσαν ολοι οι πιτσιρικαδες στα κοντραδικα Ζ.
Νομιζω οτι το στρωσαμε λιγο;
Οχι το 200 αρι ειχε και διαφορετικη διαδρομη και διαμετρο. Δεν γινοταν να αλλαξεις τα εσωτερικα και να κρατησεις τα καρτερ ιδια.
Τα 3ΕΤ (2 δισκοφρενα) ειχαν κανονικοτατα νουμερα. Τα παλια (και πιο αργα μοτερ) με το ταμπουρο πισο ειχαν σηριακο αριθμο αλλα δεν αναγραφοταν στην αδεια.
Σε περιπτωση σοβαρου προβληματος (οπου καποιος θα το εψαχνε λιγο παραπανω) δεν σε καλυπτε ουτε η ασφαλεια και ησουν και υπολογος για παραποιηση.
οσο για τα Ζ πολυ θα ηθελα να δω πως θα εξηγουσε καποιος το οτι στην αδεια αναγραφετε σειριακος αριθμος αλλα το μοτερ δεν ειχε...
υ.γ. στο ελαδισταν μεχρι και καθαρα εχουν βγαλει πινακιδα και αδεια. Νομιμα δεν ειναι παντος.
Εγω παντως φιλε μου, εαν δεν βιαζομουν, δηλαδη εαν δεν σκοπευα να ειναι το κύριο μεταφορικο μου μεσο, θα το επαιρνα.στην αποθηκη σιγα σιγα με πολυ μερακι και σπαζοκεφαλιες θα το ανακατασκευαζα...ειναι μια χαρα , αρκετα απαιτητικο project ετσι οπως το βλεπω...
captainhog
01/10/2013, 10:34
καλημερα και καλο μηνα!!
οχι δεν το θελω για κυριο μεταφορικο μεσο.αμαξι εχω και μηχανακι θα εχω σε λιγες μερες...ενα freewind του αδερφου της γυναικας..ευγενικη χορηγια!! χεχεχε!!
αλλα κολλαω στο θεμα μοτερ..θα μπορεσω να το κανω να δουλεψει?
Αν δεν εχεις προβληματα με τα ηλεκτρικα (κυριος με το σεβρο που ελεγχει την power valve) ολα τα αλλα γινονται. Το προβλημα ειναι με τα καμενα ηλεκτρικα που ομως δεν ηταν συχνο φαινομενο σε αυτα τα μοτερ.
Συμαντικο, φροντισε να εχεις φορτισμενη μπαταρια αλλιος θα παιδευτεις για να παρει μπροστα.
200αρι 66X57mm
125 56.0 mm x 50.7 mm
κατα τα λοιπα ιδιο μοτερ απλα ειναι νικασιλ και θελει να αλλαξεις και τον κυλινδρο(με την κεφαλη) οχι μονο το πιστονι.
Καρτερ ιδια....εκει που ειναι το προβλημα δλδ.
Φυσικα μπορει να βρει και απο DT 125 και να ειναι ακομη πιο ευκολη η επισκευη.
Ok για να το κανω λιγο ποιο συγκεκρημενο...
0. Ιδανικα επειδη το μηχανακι φαινετε να εχει μεινει ακινητο για καιρο θα επρπε να το λυσεις εντελος.
1. Δοκιμαζεις να κατεβασεις μανιβελα απαλα για να δεις αν σκαλωνει καπου. Αν σκαλωνει σταματας και ξεκινας να κατεβαζεις κινητηρα.
Αν κατεβαινει εντελος νερο (χωρις καμια αντισταση) ξανα ξεκινας να λυνεις μοτερ.
2. Βγαζεις μπουζι και το αλλαζεις. Τραβας μερικες μανιβερλιες και βλεπεις αν φερνει ρευμα. Αν δεν φερνει ρευμα ψαχνεις το γιατι (πηνια-πολαπλασιαστης-επαφες). Οποιοσδηποτε δισταγμος της μανιβελας ειναι προβλημα.
3. Καθαριζεις το καπμιρατερ και τσεκαρεις τις reed (αν εχουν ραγισει-σπασει κυριος)
4. Ανοιγοκλεινεις τον διακοπτη και ακους αν το μοτερακι του σεβρο ακουγετε.
5. Δενεις τα παντα (μπουζι-καρμπ κτλπ) και δοκιμαζεις να βαλεις μπροστα.
Αν δεν παρει μην πτόησε. Το οτι το μοτερ γυρναει, φερνει ρευμα και δουλεβει το σεβρο ειναι πολυ καλα.
Παντος σε παρατημενο μηχανακι οι αλαγες σε τσιμουχες στροφαλου, ρουλεμαν στροφαλου, ελατηρια πιστονιου, φλατζες και λαδια ξυδια ειναι επιβεβλημενες γιατι αν και το να μενεις με την μηχανη ειναι μια ακρος μοτοσυκλετιστικη εμπειρια δεν ειναι παντα και η πιο ευχαριστη.
To παλικαρι ειπε οτι εχει σπασμενο καρτερ γιαυτο του προτεινα να μην ασχοληθει καθολου με το παλιο και να βρει ενα άλλο απο μαντρά.
ΕΑΝ δεν ειχε σπασμενο καρτερ ισχυουν αυτα που γραφεις.
giorgos.bmw
01/10/2013, 15:08
Οχι το 200 αρι ειχε και διαφορετικη διαδρομη και διαμετρο. Δεν γινοταν να αλλαξεις τα εσωτερικα και να κρατησεις τα καρτερ ιδια.
Τα 3ΕΤ (2 δισκοφρενα) ειχαν κανονικοτατα νουμερα. Τα παλια (και πιο αργα μοτερ) με το ταμπουρο πισο ειχαν σηριακο αριθμο αλλα δεν αναγραφοταν στην αδεια.
Σε περιπτωση σοβαρου προβληματος (οπου καποιος θα το εψαχνε λιγο παραπανω) δεν σε καλυπτε ουτε η ασφαλεια και ησουν και υπολογος για παραποιηση.
οσο για τα Ζ πολυ θα ηθελα να δω πως θα εξηγουσε καποιος το οτι στην αδεια αναγραφετε σειριακος αριθμος αλλα το μοτερ δεν ειχε...
υ.γ. στο ελαδισταν μεχρι και καθαρα εχουν βγαλει πινακιδα και αδεια. Νομιμα δεν ειναι παντος.
Τα καθαρόαιμα βγάζουν νόμιμα πινακίδα αλλά μόνο στην επαρχία ( χωριά όχι Μεγαλοπόλεις ).
Τα καθαρόαιμα βγάζουν νόμιμα πινακίδα αλλά μόνο στην επαρχία ( χωριά όχι Μεγαλοπόλεις ).
Εγω που ειμαι σε επαρχια και ρωτησα αστυνομικους (πληθιντικο) μου ειπαν δεν γινετε.
Ρωτησα και καποιους παλιους και μου ειπαν οτι παλια (πριν το 00) εβγαιναν καποιες ειδικες "αδειες" αλλα ΜΟΝΟ αν υπηρχε πιστα κοντα και μονο για να πας και να ερθεις απο την πιστα. Ηθελε και ανανεωση καθε μηνα νομιζω.
Ειναι σιγουρο παντος οτι κανενα καθαρο ακομα και αν του βαλεις φωτα κτλπ ΔΕΝ μπορει να βγαλει κανονικη αδεια (κυριος γιατι δεν μπορει να ταξινομηθει)
@ GFawkes
Το σπασμενο καρτερ το ξεχασα. Παντος αν ειναι σε κανε σημειο που περνει κοληση (μακρια απο φολιες στροφαλου π.χ.) οι πιθανοτητες επισκευης ειναι πολυ καλες (με τις σημερινες ηλεκτροκολησεις (TIG)), εφοσον λυθει το μοτερ και αλλαξουμε τσιμουχες.
giorgos.bmw
01/10/2013, 19:44
[QUOTE=sonic22;2379610]Εγω που ειμαι σε επαρχια και ρωτησα αστυνομικους (πληθιντικο) μου ειπαν δεν γινετε.
Ρωτησα και καποιους παλιους και μου ειπαν οτι παλια (πριν το 00) εβγαιναν καποιες ειδικες "αδειες" αλλα ΜΟΝΟ αν υπηρχε πιστα κοντα και μονο για να πας και να ερθεις απο την πιστα. Ηθελε και ανανεωση καθε μηνα νομιζω.
Ειναι σιγουρο παντος οτι κανενα καθαρο ακομα και αν του βαλεις φωτα κτλπ ΔΕΝ μπορει να βγαλει κανονικη αδεια (κυριος γιατι δεν μπορει να ταξινομηθει)
Για τέτοιες πληροφορίες ρωτάνε σε υπουργείο ή διεκπεραιωτές. Εγκυκλοπαιδικά βγάζει πινακίδες για γεωργικό μηχάνημα, και φώτα είσαι υποχρεωμένος να Βάλης όταν το κυκλοφοράς νύχτα ή πρώτες πρωινές ώρες. Βέβαια δεν μπορείς να το κυκλοφορήσεις εκτός νομού.
Εννοείται ότι πρέπει να έχεις τα χαρτιά του τελωνίου και μόνο αυτά.
παιδιά συγνώμη αλλά το αν τα καθαρόαιμα βγάζουν πινακίδες ή όχι είναι άλλο θέμα από αυτό εδώ που έχει ανοίξει, και επειδή μπορεί να ενδιαφέρει κι άλλους θα μπορούσε να ανοιχτεί σε καινούρια συζήτηση.
Όσο για το θέμα που άνοιξε ο φίλος, θα μπορούσε να βάλει κι έναν πιο κατατοπιστικό τίτλο ώστε να είναι πιο εύκολο για κάποιον να αναζητήσει πληροφορίες σχετικά με το μηχανάκι στο μέλλον (αν προχωρήσει η ανακατασκευή) ή πληροφορίες σχετικά με το πότε μία ανακατασκευή φαίνεται βιώσιμη....
τώρα συγκεκριμένα στα ερωτήματα του captainhog εγώ θα είχα να πω τα εξής:
αν ισχύει η απλή και ειλικρινής επιθυμία να ασχοληθεί με την ανακατασκευή μόνο και μόνο για να αποκτήσει κάποια εμπειρία, και δεν τίθεται συναισθηματικό κίνητρο, ή οικονομικό (δημιουργία υπεραξίας στο μοντέλο, μέσα από αισθητική και μηχανολογική αναβάθμιση), νομίζω ότι με μία υπεύθυνη δήλωση για μεταβίβαση από τον ιδιοκτήτη στην κωλότσεπη, μπορεί να εργαστεί πάνω στο μηχανάκι, χωρίς καν να το κάνει μεταβίβαση. Να πειραματιστεί, να τριφτεί, να μάθει, και αναλόγως του αποτελέσματος, βλέπει και τι θα κάνει. Δηλαδή αν πετύχει να το φτιάξει και τον ικανοποιεί, το μεταβιβάζει στο όνομά του... αν πάλι του βγάλει τ' άντερα, το στέλνει στο car για ανταλλακτικά, ή το πετάει και κάνει μια δήλωση καταστροφής ο ιδιοκτήτης...
όλα τα παραπάνω με την προϋπόθεση και τη γνώση, ότι ο ιδιοκτήτης είναι καλός φίλος και γίνεται εν γνώσει του όλο αυτό...
ότι κι αν κάνει, καλή τύχη....
dlabrakis
02/10/2013, 17:58
εγω θα πω για την μεταβιβαση .....ΜΠΟΡΕΙ να γινει και χωρις ΚΤΕΟ,απλα στο μηχανολογικο που θα την κανεις θα γραψεις κατω στην υπευθυνη δηλωση που σου δινουν οτι "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΤΕΟ", εγω εκανα μεταβιβαση στο DR 650 πριν ενα μηνα,το οποιο δεν περνα ουτε απ εξω απ το ΚΤΕΟ....
οσο για τα υπολοιπα........περι ορεξεως.....οτι γουσταρεις
motomaniac
04/10/2013, 20:55
Επιμενεις....
οκ....
το TDR 125 εχει το μοτερ του DT 125.ειναι ολοιδια....μονο που το πρωτο εχει αλλο θυριδωμα.
Το DT 200 με το 125 εχουν το ΙΔΙΟ ακριβως μοτερ με αλλη διαμετρο και καρμπ.
Εαν πας με το τιμολογιο αγορας το δηλωνεις και τελος.(σαν 125, σαν 200 οτι θελεις)
Υ.Γ.
Δεν ηθελα να το γραψω εδω, και θα το σβησω σε λιγο μιας και δεν θελω να φαινεται *************************γιαυτο και τα φορουσαν ολοι οι πιτσιρικαδες στα κοντραδικα Ζ.
Νομιζω οτι το στρωσαμε λιγο;
αλλλο θυριδωμα και ριντιερα λογω κυβικων. θελει ανοιγμα κι εκει για να κατσει η ριντιερα απο το 200. γενικα παντως δεν ειναι δυσκολη μετατροπη.
Οχι το 200 αρι ειχε και διαφορετικη διαδρομη και διαμετρο. Δεν γινοταν να αλλαξεις τα εσωτερικα και να κρατησεις τα καρτερ ιδια.
Τα 3ΕΤ (2 δισκοφρενα) ειχαν κανονικοτατα νουμερα. Τα παλια (και πιο αργα μοτερ) με το ταμπουρο πισο ειχαν σηριακο αριθμο αλλα δεν αναγραφοταν στην αδεια.
Σε περιπτωση σοβαρου προβληματος (οπου καποιος θα το εψαχνε λιγο παραπανω) δεν σε καλυπτε ουτε η ασφαλεια και ησουν και υπολογος για παραποιηση.
οσο για τα Ζ πολυ θα ηθελα να δω πως θα εξηγουσε καποιος το οτι στην αδεια αναγραφετε σειριακος αριθμος αλλα το μοτερ δεν ειχε...
υ.γ. στο ελαδισταν μεχρι και καθαρα εχουν βγαλει πινακιδα και αδεια. Νομιμα δεν ειναι παντος.
για αυτο οπως ειπαμε και πιο πανω βαζεις μονο τα σλαχνα του 200 κι εισαι κομπλε,.
200αρι 66X57mm
125 56.0 mm x 50.7 mm
κατα τα λοιπα ιδιο μοτερ απλα ειναι νικασιλ και θελει να αλλαξεις και τον κυλινδρο(με την κεφαλη) οχι μονο το πιστονι.
Καρτερ ιδια....εκει που ειναι το προβλημα δλδ.
Φυσικα μπορει να βρει και απο DT 125 και να ειναι ακομη πιο ευκολη η επισκευη.
απαντησα πιο πανω. θελει και μικρη μετατροπη στην εισαγωγη.
Ok για να το κανω λιγο ποιο συγκεκρημενο...
0. Ιδανικα επειδη το μηχανακι φαινετε να εχει μεινει ακινητο για καιρο θα επρπε να το λυσεις εντελος.
1. Δοκιμαζεις να κατεβασεις μανιβελα απαλα για να δεις αν σκαλωνει καπου. Αν σκαλωνει σταματας και ξεκινας να κατεβαζεις κινητηρα.
Αν κατεβαινει εντελος νερο (χωρις καμια αντισταση) ξανα ξεκινας να λυνεις μοτερ.
2. Βγαζεις μπουζι και το αλλαζεις. Τραβας μερικες μανιβερλιες και βλεπεις αν φερνει ρευμα. Αν δεν φερνει ρευμα ψαχνεις το γιατι (πηνια-πολαπλασιαστης-επαφες). Οποιοσδηποτε δισταγμος της μανιβελας ειναι προβλημα.
3. Καθαριζεις το καπμιρατερ και τσεκαρεις τις reed (αν εχουν ραγισει-σπασει κυριος)
4. Ανοιγοκλεινεις τον διακοπτη και ακους αν το μοτερακι του σεβρο ακουγετε.
5. Δενεις τα παντα (μπουζι-καρμπ κτλπ) και δοκιμαζεις να βαλεις μπροστα.
Αν δεν παρει μην πτόησε. Το οτι το μοτερ γυρναει, φερνει ρευμα και δουλεβει το σεβρο ειναι πολυ καλα.
Παντος σε παρατημενο μηχανακι οι αλαγες σε τσιμουχες στροφαλου, ρουλεμαν στροφαλου, ελατηρια πιστονιου, φλατζες και λαδια ξυδια ειναι επιβεβλημενες γιατι αν και το να μενεις με την μηχανη ειναι μια ακρος μοτοσυκλετιστικη εμπειρια δεν ειναι παντα και η πιο ευχαριστη.
To παλικαρι ειπε οτι εχει σπασμενο καρτερ γιαυτο του προτεινα να μην ασχοληθει καθολου με το παλιο και να βρει ενα άλλο απο μαντρά.
ΕΑΝ δεν ειχε σπασμενο καρτερ ισχυουν αυτα που γραφεις.
αρα αφου εχει σπασμενο καρτερ θελει λυσιμο. συνεχιζω μετα.
ΔΕΝ.
ΧΩΡΑΕΙ.
Ο.
ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ.
ΤΟΥ.
200.
ΣΤΑ.
ΚΑΡΤΕΡ.
ΤΟΥ.
125.
motomaniac
05/10/2013, 03:47
Χωραει. Θες φωτο εσυ. Οπως χωραει και στα καρτερ απο τα παπακια.. Αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι κρινοντας απο την εξωτερικη του κατασταση θα του αλλαζα προληπτικά τουλαχιστον ρουλεμαν σε στροφαλο μπιελα και πιστονι. Αφου θα ανοιξεις μοτερ ετσι κι αλλιώς λογω καρτερ. Το σωστο ειναι να αλλαξεις και μπιελα προληπτικά. Σερβο αμα ειναι χαλασμένα ισως βρεις με κανα 50αρι μεταχειρισμένο. Τα υπολοιπα θελουν πιο πολυ κοπο παρα χρημα. Υπολογιζε κανα 100αρι για χρωματα. Συν τσιμουχες για μοχλικο πισω αν δεν εχει προβλημα με διαβρωση η κενα. Παιζει και ρουλεμαν τροχών. Σιγουρα σερβις μπουκαλες. 30ε συνολο αν τα κανεις μονος. Και θα βγουν αλλα ποσα εξοδα στην πορεια.. Παρολαυτα εγω προτεινω να το κανεις αυτο το ταξίδι. Θα ειναι μια μοναδικη εμπειρία, θα μαθεις παρα πολλα πραγματα. Θα γεμιζεις δημιουργικα το χρονο σου. Και δεν προκειται να μετανιωσεις οσο κι αν κοστίσει τελικα.
Χωραει. Θες φωτο εσυ. Οπως χωραει και στα καρτερ απο τα παπακια..
Α... τωρα συνενοηθηκαμε...
Αρα δεν χωραει οπως ειναι και θελει να φαγωθουν τα καρτερ για να χωρεσει. Και μετα για να μην κανει ταρζανιες η ροη του καυσιμου απο τα καρτερ στις θυριδες να αφερεθει κι αλλο μεταλλο.
Υπο την ιδια σκεψη και στροφαλος απο YZ 250 (ή και CR 500) χωραει με μετατροπες...
υ.γ. αμα μου βρεις σεβρο απο DT 200 ή και 125 με 50 ευρο το αγοραζω.
motomaniac
05/10/2013, 09:06
καποτε που εψαχνα σε αγγελια τοσο μου ειπανε. για ψαξε. εμενα τελικα μου χαρισαν ενα.
dimitrios_bourn
06/10/2013, 22:10
Αγοράζεις κάτι σαν αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4131182/
παραδίδεται πινακίδες στο προαναφερθέν TDR του φίλου σου και το κρατάς για ανταλακτικά.
Ούτε μεταβίβαση-ούτε προβλήματα και σίγουρα θα μάθεις, ξεκινώντας με το μπροστινό (και μέσα στα πλαίσια της συντήρησης, βλ. καθάρισμα καρμπ, αλλαγή τακάκια-υγρά φρένων-εξαέρωση, λάδια φίλτρα κτλ, θα μάθαίνεις συνέχεια περισσότερα)
captainhog
08/10/2013, 09:46
καλημερα και παλι!!
εχθες αγορασα πιστολι αμμοβολης (φθηνο βεβαια αλλα καπως πρεπει να αρχισω..).αυτες τις μερες το ναυαγιο θα μεταφερθει σε φαναρτζιδικο φιλου και θα αρχισω το λυσιμο..
πρωτα θα κανει το απαραιτητο πλυσιμο με νερο και μετα θα μουλιασει σε wd40..
και καπως ετσι θα ξεκινησει το βασανο-μαθημα μηχανακι..
stay tuned!!
motomaniac
08/10/2013, 15:41
καλη αρχη!
Αγοράζεις κάτι σαν αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4131182/
παραδίδεται πινακίδες στο προαναφερθέν TDR του φίλου σου και το κρατάς για ανταλακτικά.
Ούτε μεταβίβαση-ούτε προβλήματα και σίγουρα θα μάθεις, ξεκινώντας με το μπροστινό (και μέσα στα πλαίσια της συντήρησης, βλ. καθάρισμα καρμπ, αλλαγή τακάκια-υγρά φρένων-εξαέρωση, λάδια φίλτρα κτλ, θα μάθαίνεις συνέχεια περισσότερα)
παντος αυτο μου φενετε πιο λογικο! :a013:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.