PDA

View Full Version : To o-ring or not to o-ring



sonic22
05/10/2013, 21:17
Μιλωντας για enduro-mx...
Μια μετρια αλυσιδα o-ring εχει κοστος 65ευρο, ενω η απλη heavy duty (non o-ring) 25ευρο. Δλδ στην τιμη της μιας εχεις παρει 2,5 απο τις απλες.
Η o-ring θελει λιγοτερη αλλα πιο απαιτητικη συντηρηση (οχι βενζινες ή οτι αλλο θα χαλασει τα τσιμουχακια) και αρα πιο ακριβα υλικα συντηρησης.
Η αμμος ή η λασπη που δεν θα ξεπληθει μπορει να προκαλεσουν προωρη φθορα και στις δυο αλυσιδες.

Τελικα ποιος τυπος αλυσιδας ειναι πιο οικονομικος;

Drake Ramore
05/10/2013, 21:23
Αν πηγαίνεις χώμα (που αφού μιλάς για εντουρο μάλλον πηγαίνεις) πάρε την απλή. Μπορείς να την καθαρίσεις και με πιεστικό νερού εξ ολοκλήρου και στην τιμή της ο-ρινγκ θα πάρεις 3 που θα σου πάνε πολύ παραπάνω από την ο-ρινγκ.

kordix
05/10/2013, 21:48
Αν το μηχανάκι είναι δυνατό, και κάνεις εντούρο δηλαδή καμιά 100στη χιλιόμετρα τη βόλτα βάλε ο ρινγκ.

Η απλή στεγνώνει τελείως και γρήγορα από λιπαντικό και θέλει συχνά τεντωμα. Σε ΥΖ 250 μου εσπασε δυο φορές τέτοια αλυσίδα. Μετά του εβαλα μια ενισχυμένη ορινγκ και ησύχασα.

Στο 300 που εχω τώρα, εβαλα μια ενισχυμένη ο ρινγκ επώνυμη και ακριβή αλλά την εχω πάνω περίπου ενάμιση χρόνο και δεν εχει καταλάβει τίποτα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν εχει φθρά ούτε το πίσω αλουμινένιο γρανάζι. Χρησιμοποιώ για λίπανση το κόκκινο chainlube της motorex που είναι ειδικό σπρέυ για χωμάτινες μηχανές και πράγματι κάνει καλή δουλειά.

Allst@rf
05/10/2013, 22:37
Μια από τα ίδια σε 400 exc...

Επώνυμη ακριβή αλυσίδα και γραναζι stealth, φθορα ελαχιστη και τεντωμα ποτέ...

Αλλά συντήρηση τακτική και λαδωμα με ειδικό γρασσο off road...

sonic22
05/10/2013, 23:30
Παμε πιο αναλυτικα...

Κοστος καλης o-ring αλυσιδας (πανω απο 100αρικο?) και κοστος υλικων συντηρησης; Προσδοκιμο ζωης αλυσιδας;

Καπου διαβαζα οτι παλια ειχαν 2-3 (απλες) αλυσιδες τις οποιες περνανγαν απο μπουγαδα (πετρελαιο-βενζινη), μουσκευαν σε μπανιο λαδιου και μετα τις κρεμαγαν να στραγγιξουν. Οταν η μηχανη γυρναγε απο βολτα εβγαινε η λερωμενη αλυσιδα (εμπαινε στο προγραμμα καθαρισμου), επλεναν την μηχανη και μετα περναγαν στην μηχανη μια απο τις αλλες καθαρες-στραγγισμενες.






υ.γ.Απο την τελευταια o-ring αλυσιδα απογοητευτικα να πω την αληθεια, γιατι λογο χρησης σε περιβαλον με πολυ λασπη αντεξε λιγοτερο απο 40 ωρες (20 βολτες) παροτι της εριχνα (ακομα και στα μισα της βολτας) ενα σπρει αλυσιδας για mx της motul. Αλλα με τοση λασπη...

sonic22
05/10/2013, 23:37
Σε ΥΖ 250 μου εσπασε δυο φορές τέτοια αλυσίδα.
Αν μπορεις δωσε περισσοτερα στοιχεια για αυτο...
Ηταν η ωρα της να σπασει (ξεχηλωμενη) ή εγινε εντελος ξαφνικα;

Επιδει μου εχει συμβει παλιοτερα ατυχημα με αλυσιδα (βγηκε απο το πισο γραναζι πανω σε μπαντιλικι) και μου εσπασε τα καρτερ ανατριχιαζω στην σκεψη...

kostaspetrou
06/10/2013, 09:38
Παμε πιο αναλυτικα...

Κοστος καλης o-ring αλυσιδας (πανω απο 100αρικο?) και κοστος υλικων συντηρησης; Προσδοκιμο ζωης αλυσιδας;

Καπου διαβαζα οτι παλια ειχαν 2-3 (απλες) αλυσιδες τις οποιες περνανγαν απο μπουγαδα (πετρελαιο-βενζινη), μουσκευαν σε μπανιο λαδιου και μετα τις κρεμαγαν να στραγγιξουν. Οταν η μηχανη γυρναγε απο βολτα εβγαινε η λερωμενη αλυσιδα (εμπαινε στο προγραμμα καθαρισμου), επλεναν την μηχανη και μετα περναγαν στην μηχανη μια απο τις αλλες καθαρες-στραγγισμενες.

Είσαι σίγουρος ότι θα κάθεσαι να κάνεις αυτή τη διαδικασία μετά από τη βόλτα σου;
Μπελάς δεν είναι;



υ.γ.Απο την τελευταια o-ring αλυσιδα απογοητευτικα να πω την αληθεια, γιατι λογο χρησης σε περιβαλον με πολυ λασπη αντεξε λιγοτερο απο 40 ωρες (20 βολτες) παροτι της εριχνα (ακομα και στα μισα της βολτας) ενα σπρει αλυσιδας για mx της motul. Αλλα με τοση λασπη...
Χμμμ...υπάρχει το ενδεχόμενο να έκανες τα πράγματα χειρότερα ρίχνοντας στα μισά της βόλτας(άρα σε λερωμένη αλυσίδα) σπρέι.
Το σπρέι πρέπει να μπει αφού έχουμε καθαρίσει την αλυσίδα με πετρέλαιο και την έχουμε ζεστάνει(προσωπικά χρησιμοποιώ πιστολάκι μαλλιών :) ) ώστε να εισχωρήσει μεταξύ πλακιδίων και ορινγκ.

Αν βάλεις το σπρέι σε βρώμικη,τότε κολλάνε πάνω του βρωμιές και χώματα και λειτουργούν ως σμυριδαλοιφή για τα ορινγκ.

KaTaNaS
07/10/2013, 08:19
υ.γ.Απο την τελευταια o-ring αλυσιδα απογοητευτικα να πω την αληθεια, γιατι λογο χρησης σε περιβαλον με πολυ λασπη αντεξε λιγοτερο απο 40 ωρες (20 βολτες) παροτι της εριχνα (ακομα και στα μισα της βολτας) ενα σπρει αλυσιδας για mx της motul. Αλλα με τοση λασπη...

Όταν λές αντεξε; Τι έπαθε δηλαδη; Ξεχείλωσε; Εγω με DID Ο-ring έκλεισα 3η σεζόν και είμαι προς αντικατάσταση. Σε στεγνό περιβάλλον βέβαια.

sonic22
07/10/2013, 08:51
Είσαι σίγουρος ότι θα κάθεσαι να κάνεις αυτή τη διαδικασία μετά από τη βόλτα σου;
Μπελάς δεν είναι;
Το να ξεκουμπωσω την ασφαλεια με μια πενσα και να "πεταξω" την αλυσιδα σε εναν κουβα, πριν ξεκινησω να πλυνω, μου φαινετε για λιγοτερη ταλαιπωρια απο το να προσεχω μην βαρεσω την αλυσιδα με την πιεση οταν πλενω την μηχανη, να πρεπει μετα να την καθαρισω με ειδικα απορυπαντικα και πινελακι, να την στεγνωσω και να την λαδωσω. Και αυτα μετα απο καθε βολτα που πονανε μεχρι και τα αυτια μου.

Σαν δευτερη σκεψη, θα στεναχωριθω πολυ λιγοτερο αν ξεχασω να καθαρισω-λαδωσω μια αλυσιδα των 25ευρο παρα μια των 100.


καθαρίσει την αλυσίδα με πετρέλαιο και την έχουμε ζεστάνει(προσωπικά χρησιμοποιώ πιστολάκι μαλλιών :) ) ώστε να εισχωρήσει μεταξύ πλακιδίων και ορινγκ.
nope nope nope...
sorry αλλα αυτο που λες ειναι ο οδηγος του τι να μην κανεις σε μια αλυσιδα ο-ring.


Όταν λές αντεξε; Τι έπαθε δηλαδη; Ξεχείλωσε; Εγω με DID Ο-ring έκλεισα 3η σεζόν και είμαι προς αντικατάσταση. Σε στεγνό περιβάλλον βέβαια.
Επαθε τα παντα. Σκουριασε, εκανε κομπους και φυσικα ξεχειλωσε (κροταλιζε).
Πριν λιγο καιρο που την εβγαλα και την εκοψα σε μερικα σημεια για να δω τι τρεχει, οι πυροι ειχαν μαυρισε εσωτερικα και δεν υπήρχε ουτε ίχνος γρασου. Και χρειαστικε να μείνει πανω στην μηχανη παραπανω απο οτι θα ηθελα γιατι επρεπε να αποσβεσει καποιο κοστος (και να βρω λεφτα να παρω αλλη).
Νομιζω did ηταν και η δικια μου.

Σε 3 σεζον εχεις αλαξει γραναζια με την ιδια αλυσιδα;



υ.γ. Ναι και σε εμενα οταν δεν εμπενα σε... βαλτους... η αλυσιδα αντεχε 2 σεζον σχετικα ανετα μονο με λιγο σπρει... εκτος και αν πηγενα σε αμμους.

stam2
07/10/2013, 09:21
Χρησιμοποιώ για λίπανση το κόκκινο chainlube της motorex που είναι ειδικό σπρέυ για χωμάτινες μηχανές και πράγματι κάνει καλή δουλειά.

ειδικά το συγκεκριμένο, αν και είναι για χωμάτινα, το χρησιμοποιούσα από εποχή vstrom (που χώμα πήγαινα πολύ σπάνια). Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος, αν και πετάει ελαφρώς, κάνει πολύ καλή δουλειά στην συντήρηση και καλή κατάσταση της αλυσίδας... συχνό ψέκασμα και είναι ό,τι πρέπει...

Stabak
07/10/2013, 10:35
ή θα πας στο ακριβό πακέτο μαζί με γρανάζια ομως! ή περνεις μια απλή και την βαζεις πανω και οσο κατσει/τεντωθει στα υπαρχοντα γρανάζια.

OldMan
07/10/2013, 13:20
Μόλις μπεις σε άμμο θα καταλάβεις τυο "μάταιον" της αναζήτησής σου ...

sonic22
07/10/2013, 17:09
Μόλις μπεις σε άμμο θα καταλάβεις τυο "μάταιον" της αναζήτησής σου ...Το ακριβος αναποδο... Εκει ειναι που η χρηση της φθηνοτερης αλυσιδας σωζει πορτοφολια...



υ.γ. εχει και λιγοτερες αντιστασεις κινησεις και αρα λιγο περισσοτερο γκαζι για τον οδηγο...

stefanos
07/10/2013, 19:19
Νομίζω ότι με κόστος 25€ μπορείς να δοκιμάσεις, αν και βλέπω δύσκολο να γενικεύσουμε όταν ας πούμε η cz μόνο βγάζει 15 διαφορετικές 520.

OldMan
07/10/2013, 19:23
Τα γραναζια μπρε τζαμπα τα αλλάζετε..??

kordix
07/10/2013, 21:13
Αν μπορεις δωσε περισσοτερα στοιχεια για αυτο...
Ηταν η ωρα της να σπασει (ξεχηλωμενη) ή εγινε εντελος ξαφνικα;

Επιδει μου εχει συμβει παλιοτερα ατυχημα με αλυσιδα (βγηκε απο το πισο γραναζι πανω σε μπαντιλικι) και μου εσπασε τα καρτερ ανατριχιαζω στην σκεψη...



Στο ΥΖ250 02 μου κόπηκε 2 φορές η αλυσιδα. Την πρώτη μετά από μεγάλη εντουράδα μπήκα σε πιστάκι και στο πρώτο μεγαλο στούμπι με το που βυθίστηκε η αναρτηση κόπηκε η αλυσίδα η οποία ηταν κάπως ταλαιπωρημένη αλλά δεν ηταν για αλλαγή και την δεύτερη φορά σε πίστα ΜΧ σε πολύωρη προπόνηση και μάλιστα προς το τέλος μια από τα ίδια με σχετικά καινούργια αλυσίδα χωρίς ο ρινγκ. Βέβαια το μηχανάκι είχε 44 άλογα τροχό τα οποία ερχονταν εντελώς απότομα οπότε η αλυσίδα (και οχι μονο) τράβαγε πολλά ζόρια.

Σε ενα CCM 404 εντούρο μου ειχε κοπει η μαμα ο ρινγκ αλυσίδα που το ονομά της ξεκίναγε από ρεγκί και τελείωνε σε να. Δεν ηταν και τόσο ταλαιπωρημένη αλλά δε είχα μετρήσει σαγκ και τα σχετικά στην πίσω αναρτηση οπότε ήταν λίγο σουμιές. Σε πιστάκι μεσα μου ειχε κοπεί σε κάτι σαμάρια.

Από τότε βάζω επώνυμη καλή ενισχυμένη ο ρινγκ αλυσίδα και μάλιστα πιρτσινωτή και την ψεκάζω με καλό χωμάτινο chainlube που δεν κολλάει η σκόνη επάνω και καθαρίζεται εύκολα. Και στα δυο ΚΤΜ που είχα τα τελευταία 5 χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Την ασφάλεια της αλυσίδας είναι λάθος να την μπαινοβγάζεις γιατί χαρχαλεύει και φεύγει ευκολα μετά. Καλο είναι μάλιστα να την "ασφαλίζεις" με κολλα δυο συστατικών. Για να βγάλεις την αλυσίδα από το μηχανάκι βγάζεις το ψαλίδι και ρίχνεις και ενα γρασάρισμα στα ρουλεμάν του επί της ευκαιρίας.

sonic22
08/10/2013, 09:09
Το θεμα περιπλεκεται καπως μιας και οι επιλογες σε μη 0-ring αλυσιδα ειναι αρκετα περιορισμενες (τουλαχιστον για κοστος εως 35ευρο που εχει νοημα...)
Οι περισσοτερες εχουν οριο τα 250ccm αλλα το γιατι δεν το καταλαβαινω (τι ειδους μαγια ειναι αυτη που εχουν τα λαστιχακια και τα γρασα που αυξανουν τους δεσμους συνδεσης των κρικων?).
Τελικα παροτι ειχα ψυθει για non o-ring αλυσιδα(-ες), η o-ring ειναι μονοδρομος...



Τα γραναζια μπρε τζαμπα τα αλλάζετε..??
Ειτε με την μια, ειτε με την αλλη ιδια ζωη δεν θα εχουν τα γραναζια;

stefanos
08/10/2013, 10:28
Ειτε με την μια, ειτε με την αλλη ιδια ζωη δεν θα εχουν τα γραναζια;

λογικά το βήμα του γραναζιού ακολουθεί το βήμα της αλυσίδας.
Εάν αυτή ξεχειλώσει θα φθείρει επιπλέον το γρανάζι

sonic22
08/10/2013, 10:38
λογικά το βήμα του γραναζιού ακολουθεί το βήμα της αλυσίδας.
Εάν αυτή ξεχειλώσει θα φθείρει επιπλέον το γρανάζι Δεν διαφωνουμε
(απλα να συμπληρωσω οτι το ανομιοιομορφο ξεχειλωμα ειναι που δημιουργει τα προβληματα. Γιατι αντι ολα τα δοντια του γραναζιου να τραβανε λιγο απο το ξορι, το ζορι το τραβαει μονο του αυτο με τον λιγοτερο ξεχειλωμενο κρικο).

Αλλα ειπαμε πως η φτηνη αλυσιδα θα ειχε συχνοτερες αντικατα-στησεις (pun intended) και αρα ξενα κερδιζει η φτηνη λυση.
Δυστυχος ομως (απο οτι φαινετε) μας εφαγαν οι νεοτερισμοι... :(

OldMan
08/10/2013, 13:21
Δεν διαφωνουμε
(απλα να συμπληρωσω οτι το ανομιοιομορφο ξεχειλωμα ειναι που δημιουργει τα προβληματα. Γιατι αντι ολα τα δοντια του γραναζιου να τραβανε λιγο απο το ξορι, το ζορι το τραβαει μονο του αυτο με τον λιγοτερο ξεχειλωμενο κρικο).

Αλλα ειπαμε πως η φτηνη αλυσιδα θα ειχε συχνοτερες αντικατα-στησεις (pun intended) και αρα ξενα κερδιζει η φτηνη λυση.
Δυστυχος ομως (απο οτι φαινετε) μας εφαγαν οι νεοτερισμοι... :(
Χάνω κατι ή δεν ισχύει το ότι μια φθαρμένη αλυσίδα φθείρει και τα γρανάζια..??

toyar
08/10/2013, 14:13
αμα κοβεται τακτικα δεν προλαβαινει να φθαρει:p

OldMan
08/10/2013, 14:38
αμα κοβεται τακτικα δεν προλαβαινει να φθαρει:p
Άμα είσαι από αυτούς που έχουν αλυσίδες που κόβονται τακτικά τότε σίγουρα προσθέτεις κρίκους (αν δεν σε παίρνει ο ρεγουλατόρος για απλό πρεσάρισμα) και τις ξαναχρησιμοποιείς, οπότε τι να λέμε τώρα..??

sonic22
08/10/2013, 15:47
Χάνω κατι ή δεν ισχύει το ότι μια φθαρμένη αλυσίδα φθείρει και τα γρανάζια..??Πια αλυσιδα θα εχει περισσοτερη φθορα;
Η o-ring που θα εχει κανει 50 βολτες στην αμμο ή η μη ο-ring που θα εχει κανει 25 βολτες στην αμμο γιατι θα εχει αλλαξει μετα τις πρωτες 25 ωρες.

Drake Ramore
08/10/2013, 16:12
Πια αλυσιδα θα εχει περισσοτερη φθορα;
Η o-ring που θα εχει κανει 50 βολτες στην αμμο ή η μη ο-ring που θα εχει κανει 25 βολτες στην αμμο γιατι θα εχει αλλαξει μετα τις πρωτες 25 ωρες.

Αν πας σε άμμο 50 ώρες με o-ring αλυσίδα, τα o-ring βγαίνοντας από την άμμο απλά δεν θα κάνουν την δουλειά τους, επειδή θα φθαρούν.Λάστιχο είναι. Πάρε και βάρεσε άμμο με πίεση για 10 λεπτά πάνω και όχι για 50 ώρες και θα δεις τι θα πάθει.

stefanos
08/10/2013, 16:25
(απλα να συμπληρωσω οτι το ανομιοιομορφο ξεχειλωμα ειναι που δημιουργει τα προβληματα. Γιατι αντι ολα τα δοντια του γραναζιου να τραβανε λιγο απο το ξορι, το ζορι το τραβαει μονο του αυτο με τον λιγοτερο ξεχειλωμενο κρικο).
(

Μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις σχέσης μετάδοσης.Αλλιώς στον επόμενο κύκλο της αλυσίδας το ζόρι θα το τραβήξουν άλλα δόντια των γραναζιών και έτσι θα καταστραφούν όλα ομοιόμορφα.

sonic22
08/10/2013, 16:33
@Drake Ramore και @stefanos
Δεν διαφωνουμε πουθενα... (ισος κατι απο αυτα που εγραψα δεν διαβασατε/αντιληφθηκατε σωστα ?)

Το συμπερασμα;
Η μη o-ring που θα αλλαχτει πιο νωρις ειναι καλυτερη για αυτες τις συνθηκες.
Τα γραναζια θα εχουν "ιδια" φθορα με ή χωρις o-ring.

Stabak
08/10/2013, 17:38
Άμα είναι να αλλάξεις και γρανάζια, πέρνεις o-ring με την λογική να κρατήσουν σαν συνολο ολα περισσότερο και με ομοιομορφη φθορά. Αν δεν αλλάξεις γρανάζια τότε πέρνεις μια απλή και οτι κάτσει μέχρι την επόμενη αλλαγή.

bmwr1100gs
26/12/2019, 13:58
Καλημέρα, για να μην ανοίγω νέο θέμα ξανά ζωντανευω το παλιό. Για φυσιολογική αστική χρήση σε f 650 gs, έχει νόημα η αλυσίδα χωρίς o ring; εννοείται με την απαιτούμενη συντήρηση. Η αλυσίδα που έχω τώρα με o ring, είναι ο 3ος χρόνος και μόλις έχω αρχίσει το τεντωμα. Η ερώτηση είναι ακαδημαϊκού περιεχομένου.

OldMan
27/12/2019, 13:56
Ακαδημαϊκου περιεχομενου θα ειναι και η απαντηση..

Τι εννοεις με τον ορο "νοημα"..??

bmwr1100gs
27/12/2019, 15:33
Ακαδημαϊκου περιεχομενου θα ειναι και η απαντηση..

Τι εννοεις με τον ορο "νοημα"..??

καλησπέρα και Χρόνια Πόλλα.

Εννοώ πως σε αστική "χαλαρή" χρήση, χωρίς χώματα άμμο και ζορίσματα, μήπως μια απλή αλυσίδα χωρίς O ring, αλλά με πιο συχνή συντήρηση, είναι αρκετή;

Μήπως τα 2 - 3 άλογα, στον τροχό, που χάνονται λόγω των μεγαλύτερων τριβών είναι προτιμότερα από το να έχει μια λύση η οποία απλά μεγαλώνει τα διαστήματα συντήρησης, δεν την "καταργεί";

Δεν βάζω τον παράγοντα κόστος στην συνάρτηση, αναφέρομαι στην καθαρή απώλεια των αλλόγων στον τροχό.

daz
27/12/2019, 17:07
Ποιά έχει μεγαλύτερες τριβές και χάνει δυο άλογα παραπάνω? Αυτή χωρίς ο-ρινγ?

bmwr1100gs
27/12/2019, 18:27
Η αλυσίδα με τα o ring, έχει μεγαλύτερες τριβες.
Τα 2 με 3 φυσικά δεν τα έχω μετρήσει, αλλά γενικά μια απώλεια θα υπάρχει.

daz
27/12/2019, 20:58
Η αλυσίδα με τα o ring, έχει μεγαλύτερες τριβες.
Τα 2 με 3 φυσικά δεν τα έχω μετρήσει, αλλά γενικά μια απώλεια θα υπάρχει.

Α! Γιατί χάθηκα λίγο με αυτό εδώ.


Μήπως τα 2 - 3 άλογα, στον τροχό, που χάνονται λόγω των μεγαλύτερων τριβών είναι προτιμότερα από το να έχει μια λύση η οποία απλά μεγαλώνει τα διαστήματα συντήρησης, δεν την "καταργεί";


Η αλυσίδα με τα ορινγκ έχει λίγο μεγαλύτερες τριβές αλλά αυξάνει σημαντικά τα διαστήματα λίπανσης.

Σε χρήση χωρίς άμμο και χώματα, δεν έχει και πολύ νόημα να βάλεις αλυσίδα χωρίς oring. Γι' αυτήν ακριβώς τη χρήση βγήκαν τα oring. Βάζεις μάλιστα και κάποιο χοντρό λιπαντικό που θα αντέχει για αρκετά χλμ. Αν πας χώμα, βάζεις κάποιο λιγότερο κολλητικό λιπαντικό για να μη μαζέψει μπίχλα και να καθαριστεί πιο εύκολα μετά τη βόλτα. Οι αλυσίδες αυτές, έχουν μέσα λιπαντικό το οποίο είναι σφραγισμένο με τα τσιμουχάκια τα οποία εμποδίζουν και την βρωμιά/νερά να εισέλθουν μέσα. Λιγότερες τριβές λένε οτι προσφέρουν οι Z ring και οι X ring αλλά... μααλαακίιιες! Θα κερδίσεις μισό μουλάρι στο gs και κάτι έγινε?



Τα 3 χρόνια δε λένε τίποτα. Με τα χλμ μετράς πόσο κράτησε η αλυσίδα. Η αντοχή της εξαρτάται και απ' το πόσο καλή είναι και πόσο στιβαρή. Εμένα πχ οι did μου βγάζουν διπλάσια χλμ απ' τις regina, σε μονοκύλινδρο με τα ίδια περίπου μουλάρια με το δικό σου. Δοκιμασμένο με 2 regina vs κανα 3αρι 4 did.

doctor_john
28/12/2019, 08:09
Πόση αντίσταση από τριβές να έχει; θα μας έκανε εντύπωση στις μικρές μοτό και στα ποδήλατα αντίστοιχα.

Να πούμε ότι έχει 10watt; και 20 να βάλουμε επί 0.00134 hp = 0,0268hp..

stefanos
28/12/2019, 09:51
καλησπέρα και Χρόνια Πόλλα.

Εννοώ πως σε αστική "χαλαρή" χρήση, χωρίς χώματα άμμο και ζορίσματα, μήπως μια απλή αλυσίδα χωρίς O ring, αλλά με πιο συχνή συντήρηση, είναι αρκετή;

Μήπως τα 2 - 3 άλογα, στον τροχό, που χάνονται λόγω των μεγαλύτερων τριβών είναι προτιμότερα από το να έχει μια λύση η οποία απλά μεγαλώνει τα διαστήματα συντήρησης, δεν την "καταργεί";

Δεν βάζω τον παράγοντα κόστος στην συνάρτηση, αναφέρομαι στην καθαρή απώλεια των αλλόγων στον τροχό.

θεωρητικά έχεις δίκιο.
Απλά δεν νομίζω τα ορινγκ να κόβουν 2-3 άλογα στο 650 (ούτε η αλυσίδα συνολικά δεν θα κόβει τόσα) γιατί θα παρατηρούσαμε τα αποτελέσματα.
2-3 άλογα παράγουν αρκετή θερμότητα.
Το επιχείρημα της οριγκ είναι η ουσιαστικά ΜΗΔΕΝΙΚΗ συντήρηση.
Το σκούπισμα της αλυσίδας εξωτερικά και η λίπανση που απαιτεί ΔΕΝ είναι συντήρηση.
Η απλή αντίστοιχα απαιτεί καθάρισμα-γρασάρισμα σε κάθε αξονάκι της και σε κάθε ραουλάκι της απλά για να μην σκουριάσει.
Ουσιαστικά αδύνατο να γίνει από παντρεμένους ανθρώπους:lol:

DrBig
28/12/2019, 10:41
Ουσιαστικά αδύνατο να γίνει από παντρεμένους ανθρώπους:lol:

Οι παντρεμενοι δεν το γρασσαρουν το ο-ρινγκ?

bmwr1100gs
28/12/2019, 10:51
θεωρητικά έχεις δίκιο.
Απλά δεν νομίζω τα ορινγκ να κόβουν 2-3 άλογα στο 650 (ούτε η αλυσίδα συνολικά δεν θα κόβει τόσα) γιατί θα παρατηρούσαμε τα αποτελέσματα.
2-3 άλογα παράγουν αρκετή θερμότητα.
Το επιχείρημα της οριγκ είναι η ουσιαστικά ΜΗΔΕΝΙΚΗ συντήρηση.
Το σκούπισμα της αλυσίδας εξωτερικά και η λίπανση που απαιτεί ΔΕΝ είναι συντήρηση.
Η απλή αντίστοιχα απαιτεί καθάρισμα-γρασάρισμα σε κάθε αξονάκι της και σε κάθε ραουλάκι της απλά για να μην σκουριάσει.
Ουσιαστικά αδύνατο να γίνει από παντρεμένους ανθρώπους:lol:

Καταρχήν χρόνια πολλά για το όνομά σου,

Η αλήθεια είναι πως τώρα τελευταία έχω μπλέξει με αλυσίδες, οπότε δεν γνωρίζω την συντήρηση της αλυσίδας σε προ O ring εποχή, έτσι έχω στο μυαλό μου πως και στην απλή η λίπανσή / καθαρισμός, γίνεται με τα σχετικά spray, απλά σε πιο συχνά διαστήματα.

stefanos
28/12/2019, 17:56
Οι παντρεμενοι δεν το γρασσαρουν το ο-ρινγκ?

Φυσικά και γρασάρουν oring αλλά δεν νομίζω να βράζουν αλυσίδες σε κατσαρόλες της γυναίκας τους με χοντρό γράσο....:cool:

doctor_john
28/12/2019, 19:00
σε μπεν μαρί μπαίνει που το πέρνεις στο γκαραζ μετά :a55:

Eiver
28/12/2019, 23:30
Αν είχαμε πτώση ιπποδύναμης λόγω oring τοτε νομίζω αυτά θα καταστρέφονταν μέσα σε μια μέρα

OldMan
30/12/2019, 12:25
Φυσικά και γρασάρουν oring αλλά δεν νομίζω να βράζουν αλυσίδες σε κατσαρόλες της γυναίκας τους με χοντρό γράσο....:cool:

Μην ορκιζεσαι, Πατερα..:cool: