Σύνδεση

View Full Version : Το αγορασαμε το μοτερι!!!Τωρα αποριες,σπασιμο νευρων,γνωμες,κτλπ



Σελίδες : 1 [2]

DgSensei
10/12/2013, 02:09
Έχω μετρήσει 3 φορές σε 2 διαφορετικά πρατήρια παντού κλέψιμο?

GKN
10/12/2013, 02:24
Έχω μετρήσει 3 φορές σε 2 διαφορετικά πρατήρια παντού κλέψιμο?

ε ναι ...

taisteal
10/12/2013, 02:25
τοτε παιζει προβλημα..αν δεν το κατεχεις το θεμα μηχανολογικα τοτε σε συνεργειο της εμπιστοσυνης σου..

DgSensei
10/12/2013, 02:29
Οκ παίδες θα πάω για ένα τελευταίο μέτρημα σε ξέμπαρκο πρατήριο.

dimzan
10/12/2013, 12:18
με 80χλμ η μετρηση θα εχει σχετικα μεγαλο σφαλμα.

Το σφαλμα στη μετρηση καταναλωσης προερχεται κυριως απο την αδυναμια να το γεμισουμε ακριβως μεχρι εκει που ηταν την προηγουμενη φορα. Γι αυτο λεμε γεμισμα καθε φορα μεχρι την ταπα, κι ας μην ειναι στρογγυλο το ποσο πληρωμης. Εγω οταν το μετραω κανω καθε φορα 200χλμ για να μειωσω αυτο το σφαλμα.

Τωρα βεβαια αν εσυ εχεις τετοια καταναλωση δε θα προλαβεις να φτασεις τα 200χλμ. Και παλι το σφαλμα θα σου δινε 0.5λ/100χλμ παραπανω και οχι 2 που εχεις εσυ σε σχεση με μια νορμαλ καταναλωση.

Δοκιμασε και απο ενα τυχαιο βενζιναδικο και αν εχεις παλι τοσο υψηλη καταναλωση το ψαχνουμε αλλιως.

Αν οντως ειναι injection ειναι πολλα τα τινα: Το μπεκ "κατουραει" βενζινη. Λυνεται το θεμα με ογκομετρηση και καθαρισμο. Ο αισθητηρας λ μετραει λαθος και δε διορθωνει ωστε να ειανι στοιχειομετρικο το μιγμα. Αλλαζει ο λ πολυ ευκολα κι ολας, με τι κοστος δεν ξερω.

Υπαρχει και το πολυ κακο σεναριο , να εχεις πολυ χαμηλη συμπιεση στον κινητηρα σου και γι αυτο να καιει τον κωλο του. Απ οτι διαβαζω βεβαια θεωρουνται πολυ αξιοπιστοι οποτε μαλλον ειναι θεμα ψεκασμου το προβλημα.

spyrakos35
10/12/2013, 12:23
το φίλτρο αερα είναι καθαρό????

DgSensei
10/12/2013, 13:29
Επειδή διάβασα ότι το βενζινάδικο που έβαλα τις τελευταίες 2 φορές έχει μια τάση να βγάζει λίγα χιλιόμετρα θα την αφήσω να αδειάσει και θα ρίξω ένα τελευταίο γέμισμα σε άλλο που θεωρείται αξιόπιστο.
Το φίλτρο αέρα δεν νομίζω να είναι καθαρό.Ούτως ή άλλως έχω σκοπό από Γενάρη να το πάω για σέρβις και θα του πω να αλλάξει φίλτρο αέρα και να ρίξει και ένα ρύθμισμα στο injection.

spyrakos35
10/12/2013, 13:51
Το φίλτρο αέρα δεν νομίζω να είναι καθαρό.Ούτως ή άλλως έχω σκοπό από Γενάρη να το πάω για σέρβις και θα του πω να αλλάξει φίλτρο αέρα και να ρίξει και ένα ρύθμισμα στο injection.

έστω και πρόχειρα καθάρισέ και μετά ξαναμέτρα.....

DgSensei
10/12/2013, 14:38
Έχω βρει αυτές τις οδηγίες για τον καθαρισμό του φίλτρου. http://faq.f650.com/GSFAQs/AirFilterFAQ.htm
Λέτε να το προσπαθήσω?Υπάρχει περίπτωση ένα βρώμικο φίλτρο να αυξάνει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (2 λίτρα παραπάνω από το κανονικό)?

MikeG
10/12/2013, 14:48
Υπάρχει περίπτωση ένα βρώμικο φίλτρο να αυξάνει ΤΟΣΟ την κατανάλωση (2 λίτρα παραπάνω από το κανονικό)?

Όχι. Εκτός αν είναι τέρμα βουλωμένο. Δες μήπως έχει κοπεί ο αισθητήρας λάμδα.

DgSensei
10/12/2013, 15:06
Κοίταξα τον αισθητήρα λάμδα και μου φαίνεται οκ.

taisteal
10/12/2013, 15:07
ουτε το φιλτρο αερα ουτε ο λαμδα δικαιολογει τοσο καυσιμο,στο λεω εκ πειρας.ξαναγεμισε απο αλλο πρατηριο και μετρησε το

DgSensei
10/12/2013, 15:33
Οκ.

audioslave
05/02/2014, 15:42
Παιδιά πάλι ο άσχετος.παω πριν καμία βδομάδα να βάλω μπροστά τίποτα.χθες το ίδιο.σήμερα που είχε κ πιο καλή μέρα τα ίδια.ξελιγωσα κ την μπαταρία.τί ακριβώς παίζει?υπάρχει κανένα τρίκ να παίρνει μπρος όταν έχει κρύο έξω.την μπαταρία μπορώ να την φορτισω?βοηθήστε παρακαλώ γιατί εχω φάει τρελή ξενερα.

taisteal
05/02/2014, 15:46
και -10 να εχει εξω πρεπει να παιρνει με την μια.τρικ δεν υπαρχει μιας και εχει αυτοματο τσοκ.τι κανει δηλαδη?μιζαρει και δεν παιρνει???

audioslave
05/02/2014, 15:51
Μιζαρει κ δεν παίρνει το ριμαδι.τώρα πλέον ούτε μιζαρει γιατί μπαταρία γιοκ.βενζίνη έχει.3 φορές με κρέμασε μέσα στην εξεταστική κιόλας...α σήμερα ήθελε να πατησω κ συμπλεκτη για να μιζαρει χωρίς να εχω ταχύτητα μεσα

zannisvel
05/02/2014, 15:57
Μηπως εχεις συναγερμο πανω και εχει αρχισει να σου κανει νερα?
Η αντλια βενζινης δουλεύει?
Εχεις κοιτάξει τισ ασφάλειες σου, μην ειναι καμια καμμενη?
Η μπαταρια πρεπει να βγει και να την πας σε εναν ηλεκτρολογο να τη μετρήσει και να στη φορτίσει. ( εφοσον δεν εχεις βολτομετρο και φορτιστή).

taisteal
05/02/2014, 16:01
Ο συμπλεκτης ειναι ασχετο,δεν ειναι στρωμα να παιρνει πατωντας τον συμπλεκτη,αν και καλο του κανεις να μιζαρεις με πατημενο συμπλεκτη.μην του ζοριζεις την μιζα με επιμονη να παρει γιατι θα φας τα κομπλερ και δεν το θες αυτο.οταν γυρνας την μιζα ακους τον ηχο που κανει η τρομπα κατω απο την σελα???εννοειται οτι το
kill switch ειναι στο run ετσι??



υ.γ κοιτα και τη βαλβιδα σταντ.

audioslave
05/02/2014, 16:07
Ναι κάνει τα κλασσικα όπως κάθε φορά απλά δεν παίρνει.kill switch στο κανονικό.συναγερμό έχει πάνω ναι.δεν ξέρω τι να πω.σπρώξιμο κ ταχύτητα θα δουλέψει ή δεν δουλεύουν έτσι αυτές οι μηχανές?συγνώμη αν δεν απαντάω σε όλα αλλά στέλνω από κινητό κ κάνω εκατό ώρες.

taisteal
05/02/2014, 16:14
Ο συναγερμος πρεπει να φταιει..δεν νομιζω να παρει σκαστο

zannisvel
05/02/2014, 16:15
αν ο συναγερμος μπλοκαρει την αντλια τοτε ουτε σκαστο θα παρει. Συμφωνω με τον taisteal.

audioslave
05/02/2014, 16:16
Τώρα ξανακατεβηκα.έχει μπαταρία τελικά.πάει να πάρει μπρος αλλά είναι σαν τα παπάκια που χρειάζονται λίγο γκάζι,αλλά στο μανουαλ λέει να μην ανοίγεις καθόλου γκάζι.επίσης χωρίς λόγο ανάβει για λίγο το λαμπακι του συναγερμού.παίζει να έχεις δίκαιο κ να μου κάνει νερα.μπούζι παιζει να είναι?

taisteal
05/02/2014, 16:18
Δεν θελει καθολου γκαζι η εκκινηση.ο συναγερμος ειναι το πιο πιθανο.

zannisvel
05/02/2014, 16:20
Βεβαια μπορει να ειναι και το μπουζι, αλλα μπορεις να το κοιταξεις αυτο. Ειναι και φθηνο αλλα πρωτα θα κοιτουσα να αποσυνδεσω το συναγερμο, να φορτισω τη μπαταρια, και μετα θα κοιτουσα μπουζι.

audioslave
05/02/2014, 16:20
Α επίσης προχθές είχα κάτι δουλειές.επειδή με είχε κρεμάσει πριν καμια βδομάδα όπως είπα πριν,λέω κάτσε να τσεκαρω αν παίρνει.όλα κομπλέ τσακμακι.παω μετά από καναδυωρο με κράνος κτλπ τίποτα.πάλι μουλαρωμενο

audioslave
05/02/2014, 16:23
Συναγερμός ε?πως μπορώ να τον αποσυνδεσω?να παω σε κανα μάστορα λέτε για σιγουριά?ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά που βοηθατε

taisteal
05/02/2014, 16:25
ναι πηγαινε σε μαστορα καλυτερα :wave2:

zannisvel
05/02/2014, 16:29
Εδω δεν μπορω να σε βοηθησω. Αν ξερεις ποιο συναγερμο εχεις και εχεις το manual, μπορει να βγαλεις ακρη. Μπορει να ειναι απο ενα φισακι μεχρι ποιος ξερει τι... Αν το πας σε μαστορα βεβαια καλυτερα να στο φτιαξει κιολας γιατι κριμα ειναι να παιδευεσαι και να εχεις πληρωσει. Παντως ενημέρωσε για τη συνεχεια. Μπορει καποιος απο εδω να εχει πειρα με το συναγερμο που εχεις.

audioslave
05/02/2014, 16:30
Οκ θα το παω αύριο σε έναν εδώ κοντά.ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό γιατί την έκατσα.

DgSensei
05/02/2014, 16:32
Τελικά έχουνε θέμα με την εκκίνηση αυτά τα μηχανάκια.Και το δικό μου με φουλαριστή μπαταρία,ρυθμισμένο και καθαρισμένο injection και καινούριο μπουζί, μερικές μέρες για να πάρει θέλει 2-3 μιζιές.Αναρωτιέμαι αν φταίει αυτός ο καταραμένος αισθητήρας Λ που περιμένω από Αγγλία εδώ και δυόμιση εβδομμάδες.

audioslave
05/02/2014, 16:35
Της patrol line είναι μαλλον.μάλλον επειδή ούτε εργαλεία εχω,εκτός της bmw,ούτε γνώσεις θα το παω σε συνεργείο.θα πάρω κ ένα τηλ τον προηγούμενο ιδιοκτήτη μήπως κ το είχε πάθει κ εκείνος.ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.θα ενημερώσω όταν βγάλω άκρη

taisteal
05/02/2014, 16:36
Ειναι ψεκασμος πρωτης γενιας,τα κανει καμμια φορα τα τσαλιμια του αλλα δεν εχει θεμα..

audioslave
05/02/2014, 16:36
Τι να πω ρε σενσει δεν ξέρω...

zannisvel
05/02/2014, 16:36
Οκ θα το παω αύριο σε έναν εδώ κοντά.ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό γιατί την έκατσα.

Δες τι θα σου πει και ποσο και μετα τα ξεναλεμε. Τοσα ατομα το εχουν το BMW και σιγουρα θα μπορεσουν να σε καθοδηγήσουν. Καλη επιτυχια!!

Και μην στεναχωριεσαι. Ολα στο παιχνιδι ειναι. Σιγα σιγα αποκτας εμπειρια και ολα γινονται πιο ευκολα!!
:beer:

audioslave
05/02/2014, 23:46
Ευχαριστώ φίλε μου.Να 'σαι καλά!

audioslave
18/02/2014, 08:43
Ολα κομπλε παιδια.ηταν η μπαταρια.ενω μιζαρε κανονικα,ο συναγερμος λειτουργουσε, μου ειπε οτι ειχε λιγα υγρα και δεν ηταν αρκετα για να μπορεσει να παρει μπρος η μηχανη. παλι καλα τιποτα το σοβαρο.
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις ε!