PDA

View Full Version : Το ανικανοποίητο του ανθρώπου…



Σελίδες : 1 [2]

ggs
19/10/2013, 14:02
οι απόψεις είναι πολλές και είναι φυσικό μιας και ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια...

οι περισσότεροι εστίασαν στην 3 επιλογή μιας κι έχει και περισσότερο φορουμενδιαφέρον το Χ vs Ψ...

μηχανη θα αλλαξω ΜΟΝΟ για κατι ΝΕΟΤΕΡΟ του τενερε που να εχει 2/3κυλ + 15-20 ΗΡ + αβς ,να μου ΑΡΕΣΕΙ να ειναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ μου συντροφος απο την πολη μεχρι το βουνο και να με προβληματιζει το κοστος χρησης και η αξιοπιστια οσο τον δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΟ..

το οικονομικο οριο γι αυτο ειναι ΑΥΣΤΗΡΑ τα 3500 χιλ επιπλεον της τιμης πωλησης του Τενερε... ουτε ευρω παραπανω... (δηλ 7-8 χιλ)

οι μοτοσυκλετες που πληρουν τα παραπάνω κριτήρια είναι το
BMWF800GS
TRIUMPH TIGER 800XC
KTM 990 ADV (πολυ οριακα(ισωςκαι εκτος) στα χρηματα)


δυστυχώς , και στις τρεις με προβληματιζει το κοστος χρήσης και η αξιοπιστία (και των μοτοσυκλετών αλλά και των αντιπροσωπιών-δικτυου τους) το οποιο ειναι πολυ σημαντικό για εμενα.

ξέρω οτι αυτο σηκώνει πολλή κουβέντα ,ομως εγω βλεπω οτι υπαρχει πολυς καπνος και σιγουρα καπου πρεπει να εχει φωτια...
(ισως και η τραυματικη εμπειρια με το caponord να με εχει κανει πολυ επιφυλακτικο με μηχανες και αντιπροσωπιες με..."χαρακτηρα")


το τενερε δεν θελω να το αλλαξω ντε και καλα... μου ειναι απολυτα πιστο καθημερινα 5χρονια, δεν μου εχει ζητησει τιποτα ,τα σερβις του ειναι φτηνα οπως και η καταναλωση του,με εχει παει οπου ηθελα να παω , μου αρεσει να το βλεπω...

γι αυτο εβαλα και τις επιλογες 1 και 2...

αν μπορούσα να δοκιμασω ενα σωστα τουμπανιασμενο τενερε με περισσότερη δυναμη και καλυτερο στήσιμο ,ισως να μην εψαχνα ποτε τιποτε αλλο....

ομως , υπαρχει η αμφιβολια αν θα αξιζει το τελικο αποτελεσμα που θα εχει κοστος 2-2,5 Κ

μαλλον , θα καταληξω στο να το αναβαθμιζω σταδιακα και βλεπουμε....

(μπορει στο μεταξυ η γιαμαχα να εχει κουμπώσει τον νεο 3κυλ σε ενα νεο τενερε και τοτε.... θα το σκεφτώ)

byron
19/10/2013, 14:08
μαλλον , θα καταληξω στο να το αναβαθμιζω σταδιακα και βλεπουμε....


Αν το κάνεις, άσε το μοτέρ στην ησυχία του. Απ΄οσο θυμάμαι, αλλαγές εξατμίσεων με Acra + PC σε Strada που έχετε ίδιο μοτέρ είχαν 2-3 άλογα διαφορά και έκαιγαν και αρκετά περισσότερο. Ανευ ουσίας κατα τη γνώμη μου.

ggs
19/10/2013, 14:33
Αν το κάνεις, άσε το μοτέρ στην ησυχία του. Απ΄οσο θυμάμαι, αλλαγές εξατμίσεων με Acra + PC σε Strada που έχετε ίδιο μοτέρ είχαν 2-3 άλογα διαφορά και έκαιγαν και αρκετά περισσότερο. Ανευ ουσίας κατα τη γνώμη μου.

αυτο ακριβως με προβληματιζει ....

θα ξεκινησω απο ενα DNA stage1... μικρο κοστος και ασφαλες...
και σιγουρα θα πρεπει να αποφασισω τι θα κανω με τις αναρτησεις (φουλ αλλαγη ή σερβις)

byron
19/10/2013, 14:43
θα ξεκινησω απο ενα DNA stage1... μικρο κοστος και ασφαλες...
και σιγουρα θα πρεπει να αποφασισω τι θα κανω με τις αναρτησεις (φουλ αλλαγη ή σερβις)

Το φίλτρο τι να σου κάνει? Αστο με το μαμά θα έλεγα.
Αναρτήσεις, μάλλον αλλαγή με after η πίσω και service η μπροστινή. Υπάρχει κανένα kit για το μπροστινό σου?

RaGe_Raptor
19/10/2013, 14:47
V-strom.…ή αλλιώς Hayabusa:eyepop: :tooth:(ή γιαχαμπούσα που λένε και οι μυημένοι...)

ggs
19/10/2013, 14:50
την αλαγη του φιλτρου θα την κανω οταν αλλαξω ουτως η αλλως φιλτρο. Δεν θα αναπνεει λιιιγο καλυτερα?
kit νομιζω οτι ειχα δει στην ΟΤR αλλα θα το ψαξω

ggs
19/10/2013, 14:51
V-strom.…ή αλλιώς Hayabusa:eyepop: :tooth:(ή γιαχαμπούσα που λένε και οι μυημένοι...)

:lol::lol:

Terens εσυ?

:bawl:

Kostas2B
19/10/2013, 14:53
Ένα τέτοιο ήθελες εσυ...

http://m.youtube.com/watch?v=g1abnuD384M&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dg1abnuD384M

el-Gatto
19/10/2013, 16:56
αν μπορούσα να δοκιμασω ενα σωστα τουμπανιασμενο τενερε με περισσότερη δυναμη και καλυτερο στήσιμο ,ισως να μην εψαχνα ποτε τιποτε αλλο....

Kανονίζουμε καφεδάκι ,ή ,ακόμα καλύτερα ΤενεκεδόΒολτα ,και δοκιμάζεις το δικό μου.

301788



Αν το κάνεις, άσε το μοτέρ στην ησυχία του. Απ΄οσο θυμάμαι, αλλαγές εξατμίσεων με Acra + PC σε Strada που έχετε ίδιο μοτέρ είχαν 2-3 άλογα διαφορά και έκαιγαν και αρκετά περισσότερο. Ανευ ουσίας κατα τη γνώμη μου.
Βύρωνα ,το δικό μου Τενεκέ έχει PSV + DNA STG2 + Acra.
Σκεφτόμενος ακριβώς έτσι ,ξήλωσα τεπόζιτο κι έβγαλα εκτός το PCV ,ώστε να το δοκιμάσω μαμά ,και διαπιστώνοντας ελάχιστη διαφορά ,να πουλήσω το PCV ,και να κάνω τα λ7 του πίσω ανάρτηση.
Ξενέρωσα τόσο πολύ που
πήγα σπίτι
ξανακούμπωσα το PCV
και ξηλώθηκα για να του βάλω ΚΑΙ μια πίσω ανάρτηση.



Το φίλτρο τι να σου κάνει? Αστο με το μαμά θα έλεγα.
Αναρτήσεις, μάλλον αλλαγή με after η πίσω και service η μπροστινή. Υπάρχει κανένα kit για το μπροστινό σου?
Το φίλτρο κάνει μεγάλη διαφορά.
Είναι πολύ πνιγμένη η αναπνοή του κινητήρα με το μαμά.

Για εμπρός υπάρχουν πολλές έτοιμες λύσεις.
WP - OHLINS - WILBERS - HYPERPRO
με κόστος κοντά στο 100άρικο

Εγώ έχω βάλει ένα kit της WP.

Για πίσω επίσης πολλές έτοιμες λύσεις.
Κόστος απο 385 - 1385 €

Η λύση που επέλεξα εγώ ,μου κόστισε 750 € ,όντας εφάμιλη με την 1385 €.

301789

DrBig
19/10/2013, 18:12
Τον χαρτη για το PCV που τον βρηκες γατε?

spyrakos35
19/10/2013, 18:30
:lol::lol:

Terens εσυ?

:bawl:

έγραψες....... :bawl:

road spirit
19/10/2013, 18:51
Γιώργο (ggs) νομίζω πάντως οτι σε "τρώει" κάτι και θα την κάνεις τη κίνηση.
Στο ποστ 101 καταληγεις σε 3 επιλογές. Μεταξύ αυτών την τρομπέτα ξεχνα την. Είναι μια ασφαλτινη μοτό με ψηλές αναρτήσεις. Χώμα μονο αν βρεθεί μπροστά σου στο πηγεμο για παραλία. Τουλάχιστον έτσι αισθάνθηκα οτάν την οδηγησα.
Γνώμη μου: η μοτό πρέπει να είναι έρωτας. Πάρε λοιπόν αυτό που θα σε φτιάχνει περισσότερο. Άμα είναι να μιλήσουμε για commuting να συζητησουμε για επιλογή σκούτερ

RaGe_Raptor
19/10/2013, 18:53
Γνώμη μου: η μοτό πρέπει να είναι έρωτας. Πάρε λοιπόν αυτό που θα σε φτιάχνει περισσότερο. Άμα είναι να μιλήσουμε για commuting να συζητησουμε για επιλογή σκούτερ

fixed:beer:

Allst@rf
19/10/2013, 19:02
Εμένα παντος φίλε ggs μου αρέσει πιο πολύ όλες η ιδέα της βελτίωσης...

Πχ γνωστός μου με τενερε σαν το δικό σου και αγωνιζόμενος εντουρας ( όχι δε τρέχει με το τενερε :p ) έχει βάλει μπροστινό up side down της wp ,ψηλό
φτερο και έχει φτιάξει ένα γαματο ραλυ...

Βεβαια το πουλαει για να πάρει 990 ... :tooth:

daz
19/10/2013, 19:05
ktm με 130000 χλμ ????????????? το ανεκδοτο της ημερας :lol::lol::lol::lol:

Με 130.000 μίλια σου κάνει? Με 100.000 χλμ off road και μονοκύλινδρο? Και τώρα μπορείς να ξεκαρδιστείς μέχρι να καταλάβεις ότι μιλάω σοβαρά! :lol:
Αποδεικτικά στοιχεία σε τρολ ποσταρίσματα φυσικά δεν θα δώσω. :wave2:


Οσα χρήματα και να ρίξεις στο τενερε, 990 δεν θα γίνει...

Συμφωνώ σε όλα αλλά αυτό το τελευταίο τι το ήθελες? Δλδ όποιος βελτιώνει το μηχανάκι του θέλει να το κάνει 990? Το 990 είναι στην κορυφή σε κάποιους τομείς και δύσκολα το φτάνεις. Και αυτό όμως, δεν θα φτάσει ποτέ τα υπόλοιπα μηχανάκια σε κάποια άλλα θέματα.

Όχι δεν θα γίνει, ούτε θέλουμε να γίνει. Αν θέλαμε 990 θα παίρναμε 990.







Και δυο λογάκια από μένα τώρα που βρήκα χρόνο και διάβασα και τα σχόλια. Δεν θα ασχοληθώ με τα υπόλοιπα μηχανάκια που ψάχνεις, οι ιδιοκτήτες ξέρουν παραπάνω και εσύ ξέρεις καλύτερα αν κάποιο άλλο σε καλύπτει περισσότερο. Θα σου πω μόνο τι επιλογές έχεις όσο το κρατάς.

Ξεκινάω απ' το 2.

Η μαμά εξάτμιση μπορεί να είναι βαρίδι αλλά δεν το κόβει πουθενά. Απο φίλτρο όμως είναι πολύ φιμωμένο. dna st1 είναι για όσους δεν θέλουν να αλλάζουν φίλτρο και προτιμούν ένα που να πλένεται. Βελτιώνει ελάχιστα την αναπνοή και δεν θέλει κανένα πείραγμα στους χάρτες (σύμφωνα με την dna).
St2, βελτιώνει σημαντικά την αναπνοή και θέλει pc.
Αλλάζοντας εξάτμιση αλλάζεις 3 πράγματα. Μειώνεις το βάρος από πίσω και ψηλά κατα 5 ολόκληρα κιλά. Αλλάζεις τον ήχο. Έχεις την δυνατότητα να βάλεις 18αρα ζάντα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος. Επιδόσεις δεν κόβει ούτε με φίλτρο και Pc, καταλύτη έχει αλλά αν θέλει κάποιος τον καταργεί, ζέστη δεν βγάζει ούτε μπορείς να ακουμπήσεις κάτι επάνω και να καεί. Κρίνε μόνος σου αν, σύμφωνα με τις ανάγκες σου, χρειάζεται αλλαγή. Όσοι άλλαξαν μόνο εξάτμιση και είδαν αλλαγή είναι επειδή αυτή που έβαλαν δεν έχει καταλύτη και ανεβάζει στροφές λίγο πιο γρήγορα ενώ μειώνει και το σκορτσάρισμα στα χαμηλά. Αλλά είπαμε, αυτό το πετυχαίνεις και με μια εγχείρηση στην μαμά εξάτμιση και βγάζεις τον μισού κιλού καταλύτη. (Δεν θα το έκανα).

Φίλτρο + pc μπορεί να δώσει άνετα αυτό που λείπει απ' το τενερε. Μερικά άλογα και λίγη σπιρτάδα. Φίλτρο + pc + εξάτμιση = σπιρτάδα με σημαντικά βελτιωμένη αίσθηση του βάρους ακόμα και με γεμάτο ρεζερβουάρ.

Από κει και πέρα οι αναρτήσεις μαζί με τους τροχούς επιφέρουν την επόμενη μεγάλη αλλαγή. Οι ζάντες είναι μια χαρά αλλά με αυτά τα κέντρα είναι σαν βαρίδια. Βάλε και το συμβατικό πιρούνι εμπρός που μεγαλώνει και το μη αναρτώμενο βάρος, σε συνδιασμό με την λειτουργία σουμιέ και έχουμε ένα συνδυασμό ότι πρέπει για να τσακιστείς με το που θα ανεβάσεις λίγο ταχύτητα.
Οπότε κιτάκι για την εμπρός ανάρτηση και αλλαγή της πίσω. Ή κομπλέ ανάρτηση από κτμ μαζί με τροχούς (και κέντρα τροχών) και αλλαγή της πίσω. Τιμονόπλακα και σταυρός ταιριάζουν και αλλάζουν ελάχιστα την γεωμετρία. Δαγκάνες κτλ είναι ίδιες. Για όσους θέλουν να λειτουργεί και το κλείδωμα τιμονιού ας αγοράσουν κομπλέ τιμονόπλακα απ' την otr με μια 700αρού.

Όλα τα παραπάνω θα δώσουν κάπου στα 10 άλογα με αισθητά βελτιωμένο τον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Περίπου 10 κιλά λιγότερα με βελτιωμένη την αίσθηση του υψηλού κέντρου βάρους που έχει τώρα. Σημαντική βελτίωση στις αναρτήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται. Με λίγα λόγια άλλο μηχανάκι αλλά με περίπου τα ίδια λεφτά που θα χρειαζόσουν για να πάρεις ένα άλλο. Αν με αυτή τη χρηματική διαφορά υπάρχει κάτι καλύτερο (για σένα) από ένα βελτιωμένο τενερε, προτείνω να πωληθεί και να αλλαχθεί. Αν δεν υπάρχει τότε προτείνω ψιλομαζέματα μέχρι να δούμε τι θα βγάλει η ktm (θα αργήσει πολύ αυτή η κυρία?). Διαφορετικά διάθεση ενός σεβαστού κατά τα άλλα ποσού για να φτιάξεις αυτό που έχεις όπως θέλεις με την προϋπόθεση ότι ξεχνάς την μεταπώληση ή περιμένεις κάποιον που θα το εκτιμήσει σωστά.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι για όλους. Αφού δεν θέλεις περισσότερες off δυνατότητες και το βάρος δεν είναι πρόβλημα για την χρήση που του κάνεις, μην αλλάξεις εξάτμιση πχ. Για κάποιον που δεν χρειάζεται τις dirt star της did για έχτρα αντοχή στα εκτός δρόμου χτυπήματα, ούτε ενδιαφέρεται να αλλάξει την πίσω με 18αρα ας αφήσει και τα κέτρα στην ησυχία τους και ας ρίξει τα λεφτά του στις αναρτήσεις μόνο και σε ένα Pcv μαζί με φίλτρο.

daz
19/10/2013, 19:08
Τον χαρτη για το PCV που τον βρηκες γατε?

+1


Εμένα παντος φίλε ggs μου αρέσει πιο πολύ όλες η ιδέα της βελτίωσης...

Πχ γνωστός μου με τενερε σαν το δικό σου και αγωνιζόμενος εντουρας ( όχι δε τρέχει με το τενερε :p ) έχει βάλει μπροστινό up side down της wp ,ψηλό
φτερο και έχει φτιάξει ένα γαματο ραλυ...

Βεβαια το πουλαει για να πάρει 990 ... :tooth:

Το χαμηλό φτερό με αρέσει περισσότερο. :D (και ας είναι από κτμ που χαλάνε :lol:)

301799

daz
19/10/2013, 19:12
[QUOTE=el-Gatto;2389479]Kανονίζουμε καφεδάκι ,ή ,ακόμα καλύτερα ΤενεκεδόΒολτα ,και δοκιμάζεις το δικό μου.


301789

Για πες εντυπώσεις και απ' την νιτρον πριν σε πάρει χαμπάρι ο ταμίας και σε χάσουμε απ' το φόρουμ.

Allst@rf
19/10/2013, 19:12
Ενταξει τολη μη φοβασαι ρε... το φτερό δε χαλαει... :tooth:

daz
19/10/2013, 19:16
Ενταξει τολη μη φοβασαι ρε... το φτερό δε χαλαει... :tooth:

Οκ. :lol:

byron
19/10/2013, 19:57
Βύρωνα ,το δικό μου Τενεκέ έχει PSV + DNA STG2 + Acra.
Σκεφτόμενος ακριβώς έτσι ,ξήλωσα τεπόζιτο κι έβγαλα εκτός το PCV ,ώστε να το δοκιμάσω μαμά ,και διαπιστώνοντας ελάχιστη διαφορά ,να πουλήσω το PCV ,και να κάνω τα λ7 του πίσω ανάρτηση.
Ξενέρωσα τόσο πολύ που
πήγα σπίτι
ξανακούμπωσα το PCV
και ξηλώθηκα για να του βάλω ΚΑΙ μια πίσω ανάρτηση.



Το φίλτρο κάνει μεγάλη διαφορά.
Είναι πολύ πνιγμένη η αναπνοή του κινητήρα με το μαμά.



οκ εσύ ξέρεις καλύτερα, μιας και το έχεις δοκιμάσει. Απλά στις δυναμομετρήσεις είχα δει ένα όφελος 2-3 άλογα όπως είπα, που μια χαρά είναι αλλά το κόστος είναι τεράστιο.

Για τα φίλτρα κλπ κάτι κάνουν με το snorkel τουλάχιστον στα Pegaso. Όπως και έχουν ένα τεστ με τα φίλτρα εδώ-> http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220410-Snorkel-mod

ggs
19/10/2013, 20:19
Kανονίζουμε καφεδάκι ,ή ,ακόμα καλύτερα ΤενεκεδόΒολτα ,και δοκιμάζεις το δικό μου.



γατε σε ευχαριστω για την προσφορα...:beer:

εχεις υλοποιήσει απόλυτα την λυση 2 και σιγουρα εισαι ο πιο κατάλληλος για να μας πει εντυπωσεις...

ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα....:beer:



Φίλτρο + pc μπορεί να δώσει άνετα αυτό που λείπει απ' το τενερε. Μερικά άλογα και λίγη σπιρτάδα
ας ρίξει τα λεφτά του στις αναρτήσεις μόνο και σε ένα Pcv μαζί με φίλτρο.

.

daz όπως πάντα αναλυτικός και ακριβής...:beer:

εμενα αυτα μου λειπουν απ το τενερε... καλυτερες αναρτησεις και μερικα αλογα με λιγη σπιρταδα για να βγαίνει η εθνικη λιγο πιο ευκολα...

αναρτησεις +PCV + DΝA s2 τα υπολόγιζα γυρω στο 1500αρι


να το αλαφρυνω κι αλλο δεν θελω ....εχει χασει ηδη 30 κιλα :D


ps: ο ΠροεδρΑς και ο Ταμιας δεν εχουν μιλησει ακομη και ανησυχώ...

SHOOTER045
19/10/2013, 23:02
Άστα να πάνε, και στο δικό μου BMW και σε γνωστού, μας έχει κάψει το λαμπάκι του φλάς στα 7 χρόνια...

rock n roll my friend-πετρα που κυλαει δεν χορταριαζει=μηχανακι που καθεται δεν χαλαει.......:D

el-Gatto
20/10/2013, 00:01
Τον χαρτη για το PCV που τον βρηκες γατε?
Τα σέβη μου Δόκτορ.

Αφου τα'χαμε πει κ στο τηλέφωνο κάτι μήνες πρίν.
Σ'ευχαριστώ κ δημόσια για τις συμβουλές κ το χρόνο σου.

Ο χάρτης που φοράω είναι φτιαγμένος στο PowerHouse.
Υποτίθεται οτι φτιάχτηκε πάνω της ,και για την συγκεκριμένη.
Τώρα ,αν είναι "κονσέρβα" ,δε μπορώ να το ξέρω.

Δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Είμαι σίγουρος οτι μπορεί να υπάρξει ΠΟΛΥ μεγάλη βελτίωση.
Το PCV τις έχει τις δυνατότητες.
Εγώ δεν έχω τις γνώσεις ,αλλά ούτε κ το χρόνο που απαιτείται για να τις αποκτήσω.

Σκέφτομαι να προσθέσω κι ένα KEV MODE O2 CONTROLER.
Διαβάζω διθύραμβους γι'αυτό το π@π@ρ@κι ,χωρις να έχω όμως τις τεχνικές γνώσεις ώστε αξιολογήσω τα λεγόμενα.

Αν είχα τις γνώσεις σου επι του θέματος ,σίγουρα θα'χα κάνει πολύ καλύτερα πράγματα ,οσον αφορά πρόγραμμα κ τροφοδοσία.

Μακάρι να βρίσκαμε τον κοινό χρόνο να χαρχαλέψουμε διάφορα μπλιμπλίκια πάνω στον Τενεκέ.
Τις μπύρες ενοείται θα τις κέρναγα εγώ. :beer:




οκ εσύ ξέρεις καλύτερα, μιας και το έχεις δοκιμάσει. Απλά στις δυναμομετρήσεις είχα δει ένα όφελος 2-3 άλογα όπως είπα, που μια χαρά είναι αλλά το κόστος είναι τεράστιο.

Για τα φίλτρα κλπ κάτι κάνουν με το snorkel τουλάχιστον στα Pegaso. Όπως και έχουν ένα τεστ με τα φίλτρα εδώ-> http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220410-Snorkel-mod
6-8 αλόγατα είναι η διαφορά στο Τενεκέ.
Και καμία σχέση δεν έχει οτρόπος που σπριντάρει ο κινητήρας μέ κ χωρίς.

Το DNA stage2 φίλτρο ,συνοδεύεται από αλλο ,extra open snorkel.





Για πες εντυπώσεις και απ' την νιτρον πριν σε πάρει χαμπάρι ο ταμίας και σε χάσουμε απ' το φόρουμ.
Σίγουρα μέρα-νύχτα οι διαφορές σε σχέση με τον σουμιέ.(βλ.μαμά)

Ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές.
Ψάχνω ακόμα τις ρυθμίσεις ,γιατι έχει ΠΑΡΑ πολλές.

Το καλό είναι οτι τα συγκεκριμένα είναι τελείως custom built.
Φτιάχνονται κατα παραγγελία για "σένα" σύμφωνα με τα δεδομένα που θα δώσεις και τις χρήσεις που θέλεις να κάνεις στη μοτό σου.

Εδω κ καιρό θέλω να βρώ το χρόνο να γράψω ένα review ,για όλες τις μόντες που'χω σιάξει στο Τενεκέ.
Αλλά δεν....

Ελπίζω να τα καταφέρω κ να παρουσιάσω εδώ ,κάτι ολοκληρωμένο.





εμενα αυτα μου λειπουν απ το τενερε... καλυτερες αναρτησεις και μερικα αλογα με λιγη σπιρταδα για να βγαίνει η εθνικη λιγο πιο ευκολα...

αναρτησεις +PCV + DΝA s2 τα υπολόγιζα γυρω στο 1500αρι

Service + kit ελατηρίων εμπρός να υπολογίζεις 120 €.

Για πίσω ,άν δεν θέλεις να έχεις πολλές κ διαφορετικές χρήσεις ταυτόχρονα ,με 500-550 γίνεσαι "αρχηγός".

Για τη σπιρτάδα του μοτέρ ,εγώ θα σου πρότεινα :
1 φίτρο DNA Stage1 + 02 controler + 1 μονή εξάτμιση πίσω.

Ολα αυτά μαζί θα σου βγούν στα 300-400 € βαριά ,και θα δείς ΑΙΣΘΗΤΗ διαφορά στον τρόπο λειτουργίας-απόδοσης.

el-Gatto
20/10/2013, 02:12
Όχι δεν θα γίνει, ούτε θέλουμε να γίνει. Αν θέλαμε 990 θα παίρναμε 990.
Επίσης ,όσοι είχαμε 950-990 ,το πουλήσαμε ,κ τώρα έχουμε Τενεκέ ,γνωρίζοντας εξ'αρχής οτι:
έχει τα μισά άλογα και υποδεέστερες αναρτήσεις
...Ολο κ κάποιοι λόγοι θα μας οδήγησαν σε αυτή μας την επιλογή. ;)

(οι οποίοι έχουν αναφερθεί πολλάκις ,αλλά μάλλον κανείς δεν κάνει τον κόπο να τους διαβάσει-εμπεδώσει-σεβαστεί ,ως αναφερθείσες άποψεις κατόχων)

DrBig
20/10/2013, 06:13
.......

Ξεχναω ρε γαμωτι....γηρας...μηπως αλλαξες screen name εκτοτε?
Τες πα, θα σε ενδιεφερε να μπει πανω autotune (αν μου το δανεισει ο ιδιοκτητης φιλος κλπ) και να φτιαχτει ενας χαρτης (μετα εννοειται θα βγει!) ?

ΥΓ
Θα κερασεις ομως καφε.

Juohmaru!
20/10/2013, 08:43
Συμφωνώ σε όλα αλλά αυτό το τελευταίο τι το ήθελες? Δλδ όποιος βελτιώνει το μηχανάκι του θέλει να το κάνει 990? Το 990 είναι στην κορυφή σε κάποιους τομείς και δύσκολα το φτάνεις. Και αυτό όμως, δεν θα φτάσει ποτέ τα υπόλοιπα μηχανάκια σε κάποια άλλα θέματα.

Όχι δεν θα γίνει, ούτε θέλουμε να γίνει. Αν θέλαμε 990 θα παίρναμε 990.



Επίσης ,όσοι είχαμε 950-990 ,το πουλήσαμε ,κ τώρα έχουμε Τενεκέ ,γνωρίζοντας εξ'αρχής οτι:
έχει τα μισά άλογα και υποδεέστερες αναρτήσεις
...Ολο κ κάποιοι λόγοι θα μας οδήγησαν σε αυτή μας την επιλογή. ;)

(οι οποίοι έχουν αναφερθεί πολλάκις ,αλλά μάλλον κανείς δεν κάνει τον κόπο να τους διαβάσει-εμπεδώσει-σεβαστεί ,ως αναφερθείσες άποψεις κατόχων)

Αγαπητοί φίλοι, σε καμιά περίπτωση σε ήθελα να θίξω εσάς ή τα μηχανάκια - επιλογές σας.
Σαφώς ο καθένας έχει τους λόγους του και βάζει τις προτεραιότητές του για να κάνει την επιλογή μοτο που τον καλύπτει. Προφανώς και είναι απόλυτα σεβαστοί.
Η σύγκριση του Tenere με το 990 αναφέρθηκε μόνο επειδή ο ίδιος ο φίλος ggs ανέφερε προηγουμένως οτι είναι η μηχανή που του αρέσει περισσότερο.

Από κει και πέρα (την προσωπική μου γνώμη εκφράζω πάντα) και ισως επειδή δεν είμαι και πολύ της μόντας, όταν κάποιος σκέφτεται να ρίξει 3-4 χιλιάρικα να αναβαθμίσει το τενερέ, ίσως θα πρεπε να σκεφτεί μηπως τελικά η μηχανή αυτή δεν τον καλύπτει (πια???) και να παει σε κάτι άλλο πιο κοντά στις (τωρινές???) του ανάγκες.

Αυτά τα ολίγα και χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης....

daz
20/10/2013, 09:48
Αυτά τα ολίγα και χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης....

Να, βλέπεις? Πάλι το κάνεις! Συμφωνώ σε όλα, αλλά αυτό το τελευταίο τι το ήθελες πάλι ρε αδελφέ? Δλδ γιατί δεν έχεις διάθεση για αντιπαράθεση? Κανονικά τώρα έπρεπε να είμαστε 3 σελίδες μπροστά λίγο πριν διαχωριστεί το θέμα για να πάει αντιπαραθέσεις. Κρίση ρε πστ μου!

:lol:

Κανένα πρόβλημα δεν έχω να μου θίξεις το μηχανάκι μου. Τα αρνητικά του και τις μαλακίες που έχουν κάνει τις επισημαίνω πιο συχνά απ' ότι τα θετικά που έχει. Και το κάνω σε τέτοιο βαθμό που πολλοί νομίζουν ότι έχω μετανιώσει για την επιλογή μου ή ότι δεν μου αρέσει το μηχανάκι μου.

O καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Συνεπώς δεν θίγεις την επιλογή μου γιατί δεν ξέρεις τις ανάγκες μου και ποιες απ' αυτές καλύπτει η μηχανή που επέλεξα.

Με λίγα λόγια μπορείς να το θάψεις, αν θέλεις. Θα σε βοηθήσω και εγώ σε κάποιους τομείς. :lol:




Υγ. Πίστεψέ με μπορώ να το θάψω καλύτερα από σένα, όπως μπορώ να σου αναφέρω και κάποια θετικά που δεν έχει περάσει καν απ' το μυαλό σου ότι μπορεί να απασχολήσουν κάποιον.

daz
20/10/2013, 09:58
Τα σέβη μου Δόκτορ.


Σίγουρα μέρα-νύχτα οι διαφορές σε σχέση με τον σουμιέ.(βλ.μαμά)

Ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές.
Ψάχνω ακόμα τις ρυθμίσεις ,γιατι έχει ΠΑΡΑ πολλές.

Το καλό είναι οτι τα συγκεκριμένα είναι τελείως custom built.
Φτιάχνονται κατα παραγγελία για "σένα" σύμφωνα με τα δεδομένα που θα δώσεις και τις χρήσεις που θέλεις να κάνεις στη μοτό σου.

Εδω κ καιρό θέλω να βρώ το χρόνο να γράψω ένα review ,για όλες τις μόντες που'χω σιάξει στο Τενεκέ.
Αλλά δεν....

Ελπίζω να τα καταφέρω κ να παρουσιάσω εδώ ,κάτι ολοκληρωμένο.


Περιμένουμε οπωσδήποτε μια παρουσιάση στο section των xt. :beer:

Αυτές τις nitron τις γλυκοκοιτάζω και εγώ. Μπουκαλάκι αζώτου δεν έχει?

DrBig
20/10/2013, 12:50
Περιμένουμε οπωσδήποτε μια παρουσιάση στο section των xt. :beer:

Αυτές τις nitron τις γλυκοκοιτάζω και εγώ. Μπουκαλάκι αζώτου δεν έχει?

Εχει, αλλα παει 250-300 εξτρα. Μπαινει και μετα ομως.

Juohmaru!
20/10/2013, 13:06
........όταν κάποιος σκέφτεται να ρίξει 3-4 χιλιάρικα να αναβαθμίσει το τενερέ, ίσως θα πρεπε να σκεφτεί μηπως τελικά η μηχανή αυτή δεν τον καλύπτει (πια???) και να παει σε κάτι άλλο πιο κοντά στις (τωρινές???) του ανάγκες....


Να, βλέπεις? Πάλι το κάνεις! Συμφωνώ σε όλα.......

Στο παραπάνω συμφωνείς daz; Όταν η "αναβάθμιση" φτάνει σε αυτά τα κόστη, μήπως το κέρδος δεν είναι τελικά ανάλογο...;;;

Υ.Γ.1. Οκ, το σηκώνω το γάντι περί αντιπαράθεσης... χα χα χα!

Υ.Γ.2. Μισοαστεία - μισοσοβαρά φίλε ggs, μήπως να πουλούσες το tenere και με το 1,5-2 χιλιάρικα των "αναβαθμίσεων" να χτυπούσες ένα καινούριο Huqsvarna 650 Terra... λέω εγώ τώρα! Αυτό κι αν είναι αναβάθμιση... Ελαφρύτερο (-25kg), δυνατότερο (+10hp), οικονομικότερο (Rotax), με καλύτερες αναρτήσεις, χωρίς να χάνει τις ταξιδιωτικές ικανότητες του tenere και κυρίως... καινούριο (χωρίς άγχη για κρυμμένες βλάβες και έξτρα κόστη για ψιλομαζέματα)!!!

Υ.Γ.3. Σκέψου το... κι αυτό στο προτείνει ο υπογράφων που έχει μάλλον αλλεργία στα... bmw! Ο νοών νοείτω...

Υ.Γ.4. Το πρώην -δυστυχώς- αγαπημένο μου 690 δεν σου το προτείνω, καθώς είναι μάλλον πολεμικό (με τις μεγάλες αρετές και τις χτυπητές αδυναμίες του) για τα γούστα σου...

daz
20/10/2013, 14:58
Εχει, αλλα παει 250-300 εξτρα. Μπαινει και μετα ομως.

Το φαντάστηκα ότι μπορεί να το βάλει αργότερα απλά με ξένισε το ότι έβαλε υδραυλική προφόρτηση και όχι άζωτο. Αυτά τα δύο, κοστίζουν περίπου το ίδιο. Μήπως το άζωτο δεν είναι τόσο σημαντικό αν το μηχάνημα δεν είναι αγωνιάρικο?


Στο παραπάνω συμφωνείς daz; Όταν η "αναβάθμιση" φτάνει σε αυτά τα κόστη, μήπως το κέρδος δεν είναι τελικά ανάλογο...;;;

Υ.Γ.1. Οκ, το σηκώνω το γάντι περί αντιπαράθεσης... χα χα χα!

Υ.Γ.2. Μισοαστεία - μισοσοβαρά φίλε ggs, μήπως να πουλούσες το tenere και με το 1,5-2 χιλιάρικα των "αναβαθμίσεων" να χτυπούσες ένα καινούριο Huqsvarna 650 Terra... λέω εγώ τώρα! Αυτό κι αν είναι αναβάθμιση... Ελαφρύτερο (-25kg), δυνατότερο (+10hp), οικονομικότερο (Rotax), με καλύτερες αναρτήσεις, χωρίς να χάνει τις ταξιδιωτικές ικανότητες του tenere και κυρίως... καινούριο (χωρίς άγχη για κρυμμένες βλάβες και έξτρα κόστη για ψιλομαζέματα)!!!

Υ.Γ.3. Σκέψου το... κι αυτό στο προτείνει ο υπογράφων που έχει μάλλον αλλεργία στα... bmw! Ο νοών νοείτω...

Υ.Γ.4. Το πρώην -δυστυχώς- αγαπημένο μου 690 δεν σου το προτείνω, καθώς είναι μάλλον πολεμικό (με τις μεγάλες αρετές και τις χτυπητές αδυναμίες του) για τα γούστα σου...

Ναι λίγο πολύ συμφωνώ, δυστυχώς. :lol:

To θέμα όμως είναι το εξής. Δεν υπάρχουν πολλά μηχανάκια που δεν χρειάζονται αναρτήσεις. Δεν υπάρχει κανένα μηχανάκι που δεν μπορεί να χάσει αρκετά κιλά με μια αφτερ εξάτμιση. Αυτά που δεν χρειάζονται αναρτήσεις συνήθως χρειάζονται άλλα πράγματα εξίσου ακριβά (όχι πάντα βέβαια).

Τι θέλω να πω. Κάποια χρήματα θα τα σκάσεις θες δεν θες, ότι μηχανάκι και να έχεις, ότι μηχανάκι και να πάρεις. Άλλα θα χρειαστούν λιγότερα κάποια άλλα θα χρειαστούν περισσότερα. Ο καθένας ζυγίζει τις επιλογές του και πόσα μπορεί να διαθέσει ώστε το τέλος να καταλήξει με αυτό που θα τον καλύπτει.

Εξ' αρχής είπα πως αν με τα χρήματα που χρειάζονται για να φέρει το τενερε στα μέτρα του, βρει κάτι άλλο που τον καλύπτει πλήρως ή θα χρειαστεί λιγότερα χρήματα για να το φτιάξει όπως θέλει, τότε να το αλλάξει χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν οτιδήποτε αλλο δεν τον γεμίζει και πιστεύει πως δεν θα χρειαστεί λιγότερα (χρήματα, μετατροπές) για να το φέρει στα μέτρα του, τότε ας μείνει με αυτό που έχει όσο μπορεί (μέχρι να δούμε τι καινούριο έχουμε να περιμένουμε) και μετά ας του ρίξει όσα θέλει (και μπορεί).

Πχ.

Για πες μου εμένα που δεν με ενδιαφέρει κανένα ον-οφφ με παραπάνω από έναν κύλινδρο τι επιλογές έχω. Θα σου πω αυτά που πιστεύω ότι μπορούν να με καλύψουν μ' αρέσουν.

tera
690
xtz

Και τα τρία για τις απαιτήσεις τις δικές μου χρειάζονται περίπου τα ίδια λεφτά.

Το χτ σε αναρτήσεις, ιποδύναμη.
Τα άλλα σε αυτονομία κάλυψη απ' τον αέρα, υποπλαίσια κτλ.

Και πάλι οι διαφορές θα υπάρχουν.

Husqvarna και ktm θα βαρύνουν (ρεζερβουάρ κτλ) αλλά θα είναι πάντα λίγο ελαφρύτερα και λίγο δυνατότερα απ' το χτ. Το χτ θα ελαφρύνει και θα δυναμώσει όχι τόσο ώστε να φτάσει τα άλλα, αλλά πάντα θα έχει ισχυρότερο υποπλαίσιο και δεν θα χρειάζεται τόση φροντίδα.

Παράγοντες που για κάποιους έχουν βαρύτητα στην επιλογή τους και δεν μπορούμε να σκεφτούμε πάντα θα υπάρχουν. Χαμηλή συμπίεση για να καίει βενζίνη χαμηλών οκτανίων. Σώματα ψεκασμού που δεν βουλώνουν εύκολα με βρώμικη βενζίνη, μηχανική τρόμπα βενζίνης ώστε να μην σβήνει όταν μένεις από μπαταρία, απλότητα στον σχεδιασμό ώστε να το φτιάχνεις στην μέση του πουθενά με 10 βασικά εργαλεία χωρίς να λύσεις την μισή μηχανή, να μην πάρεις το ρεζερβουάρ στο χέρι μετά από μια πτώση, κ.α πολλά. Δεν είναι όλα θέμα ιπποδύναμης, βάρους, εμφάνισης και άνεσης, μόνο.

Λεφτά να έχεις να ρίχνεις.

301845

301846

SHOOTER045
20/10/2013, 15:12
μα δεν μοιαζουν καθολου αυτα τα δυο........:bawl:

daz
20/10/2013, 15:43
μα δεν μοιαζουν καθολου αυτα τα δυο........:bawl:

Ποιός είπε ότι μοιάζουν? Το μόνο που μπορούν να έχουν κοινό είναι η χρήση που προορίζονται.

Juohmaru!
20/10/2013, 15:51
Για πες μου εμένα που δεν με ενδιαφέρει κανένα ον-οφφ με παραπάνω από έναν κύλινδρο τι επιλογές έχω......

Μ' αρέσει.... Δεσμεύομαι να απαντήσω....
Προς το παρόν έχω καταθέσει εμπεριστατωμένα την άποψή μου για 690 και 950/990adv...
Αν δεν βαριέσαι (2 σελιδούλες είναι μόνο).... http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361)

Τα λέμε σύντομα...

daz
20/10/2013, 16:28
Μ' αρέσει.... Δεσμεύομαι να απαντήσω....
Προς το παρόν έχω καταθέσει εμπεριστατωμένα την άποψή μου για 690 και 950/990adv...
Αν δεν βαριέσαι (2 σελιδούλες είναι μόνο).... http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361)

Τα λέμε σύντομα...

Ωραία. Δεν το είχα δει. Όπως φαίνεται συζητάω με τον κατάλληλο άνθρωπο.

Για το 690 απλά επιβεβαιώνεις τα συμπεράσματα στα οποία έχω ήδη καταλήξει.

Τις αδυναμίες του τενερε τις γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω απόλυτα είναι, πόσο σημαντικές (ή όχι) είναι σε ταξίδια σαν αυτό που έκανες.

Αναμένω την άποψή σου και τις προτάσεις σου. :wave2:

el-Gatto
20/10/2013, 18:53
Ξεχναω ρε γαμωτι....γηρας...μηπως αλλαξες screen name εκτοτε?
Τες πα, θα σε ενδιεφερε να μπει πανω autotune (αν μου το δανεισει ο ιδιοκτητης φιλος κλπ) και να φτιαχτει ενας χαρτης (μετα εννοειται θα βγει!) ?

ΥΓ
Θα κερασεις ομως καφε.
Εχω αλλάξει όντως nicname. - Πρώην "el-presidente"
Δε θυμάμαι βέβαια πότε ,ουτε αν είχαμε μιλήσει όταν είχα το παλιό μου.......(το γήρας βλέπεις)

Oπως κ να'χει...
Σαφώς κ μ' ενδιαφέρει η περίπτωση που περιγράφεις.
Θα σου ήμουν υπόχρεος ,αν μπορούσες να αφιερώσεις το χρόνο κ τις γνώσεις σου για το ταπεινό Τενεκέ μου.

Εννοείται δε οτι κερνάω καφέ ,και κουλουράκια ,κι άμα σηκώνεται με γκαζιά 2ας after ,κερνάω κ παϊδάκια.:beer:


Μιλάμε κ τηλεφωνικά για να κανονίσουμε λεπτομέρειες κ εύρεση κοινού χρόνου.:wave2:

byron
20/10/2013, 18:57
Μ' αρέσει.... Δεσμεύομαι να απαντήσω....
Προς το παρόν έχω καταθέσει εμπεριστατωμένα την άποψή μου για 690 και 950/990adv...
Αν δεν βαριέσαι (2 σελιδούλες είναι μόνο).... http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361)

Τα λέμε σύντομα...

super ανάλυση :beer:

el-Gatto
20/10/2013, 19:12
Από κει και πέρα (την προσωπική μου γνώμη εκφράζω πάντα) και ισως επειδή δεν είμαι και πολύ της μόντας, όταν κάποιος σκέφτεται να ρίξει 3-4 χιλιάρικα να αναβαθμίσει το τενερέ, ίσως θα πρεπε να σκεφτεί μηπως τελικά η μηχανή αυτή δεν τον καλύπτει (πια???) και να παει σε κάτι άλλο πιο κοντά στις (τωρινές???) του ανάγκες.

Αυτά τα ολίγα και χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης....

Δεν έθιξες κανέναν ,και ,τουλάχιστον εγώ ,δεν διέκρινα καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

Απόψεις ακούγονται και (πρέπει να) είναι όλες σεβαστές.

H άποψή σου δε ,που έβαλα σε bold ,με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
Δε θα το πλήρωνα ΠΟΤΕ καινούργιο ,ξέρωντας τις ατέλειές του ,με σκοπό να του χώσω +4κ μετά.
Το πήρα μεταχειρω ,με αρκετές ήδη μόντες απο τον πρώην του ,και απλά μπήκα στη μπρίζα να το τελειοποιήσω.

Γι'αυτό και αν πρόσεξες οι προτάσεις μου πρός τον ggs είναι οι πλέον οικονομικές.

Βέβαια ,στο συλλογισμό ,πρέπει να προστεθεί κ το ενδεχόμενο να μήν υπάρχει κάποια άλλη μοτό ,που να έχει τα καλά του Τενεκέ ,και να είναι βελτιωμένη ταυτόχρονα σε αυτά που του λείπουν.
Για σκέψου λίγο και αυτή την περίπτωση ,σαν αιτιολόγηση της διάθεσης των χρηστών για βελτίωση του...;)

el-Gatto
20/10/2013, 19:26
Περιμένουμε οπωσδήποτε μια παρουσιάση στο section των xt. :beer:

Αυτές τις nitron τις γλυκοκοιτάζω και εγώ. Μπουκαλάκι αζώτου δεν έχει?

Εχω αναρτήσει thread με τις μόντες κ την ιστορία του Τενεκέ μου ,σταδιακά ,σε άλλο φόρουμ ,πιο οικογενειακό ,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι θεμιτό να βάλω εδώ το λίνκ.
Αν δεν πρέπει ,τότε θα αναμείνετε μέχρι να τα καταφέρω να στήσω ένα ολοκληρωμένο εδώ.
Ο χρονικός προσδιορισμός είναι τοσο δυσκολος ,όσο δύσκολος είναι κ ο ελεύθερος χρόνος μου.



Εχει, αλλα παει 250-300 εξτρα. Μπαινει και μετα ομως.


Το φαντάστηκα ότι μπορεί να το βάλει αργότερα απλά με ξένισε το ότι έβαλε υδραυλική προφόρτηση και όχι άζωτο. Αυτά τα δύο, κοστίζουν περίπου το ίδιο. Μήπως το άζωτο δεν είναι τόσο σημαντικό αν το μηχάνημα δεν είναι αγωνιάρικο?

Η ΝΙΤΡΟΝ βγάζει racing shocks ,άρα κ με racing προδιαγραφές.
Εχει ΑΖΩΤΟ ,απλά το δοχείο που το φιλοξενεί ,βρίσκεται μέσα στο άνω σώμα της ανάρτησης.
Ενσωματομένο δηλαδή.

Οπως είπα τα συγκεκριμένα αναρτησόνια είναι custom built.
Το παραγγέλνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Επέλεξα το ενσωματωμένο δοχείο αζώτου ,γιατί η κατασκευή είναι πιο μαζεμένη ,με λιγότερο βάρος ,και χωρίς να έχω και το άγχος των χτυπημάτων του απο τις πέτρες. (μια και το χωματιάζω αγρίως)
Μένει κ περισσότερος χώρος ελεύθερος πίσω απο το προστατευτικό του αμορτισέρ ,ώστε να μήν πληγώνεται όπως πρίν ,κατα τις χωμάτινες υπερβάσεις.
Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρότερη ,ούτε 100άρικο αν θυμάμαι καλά ,απλά δεν έβρισκα ένα λόγο για να το φτιάξω με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

Η Υδραυλική Προφόρτιση αντίθετα ,μου δίνει άπειρες λύσεις σε πραγματικό χρόνο ,με την ευκολία να αλλάζω τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κατα το δοκούν ,με μερικά κλίκς.

Kostas2B
20/10/2013, 19:33
Βάλε ρε συ το λινκ να δούμε τίποτα...

Juohmaru!
20/10/2013, 19:56
Τις αδυναμίες του τενερε τις γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω απόλυτα είναι, πόσο σημαντικές (ή όχι) είναι σε ταξίδια σαν αυτό που έκανες.

Αναμένω την άποψή σου και τις προτάσεις σου. :wave2:

...για το αν οι αδυναμίες του tenere είναι σημαντικές σε ένα adventure ταξίδι, θα προσπαθήσω να καταθέσω την γνώμη μου στο άλλο thread που άνοιξες, μιας και αυτό νομίζω ότι ξεφεύγει από τις απαιτήσεις του φίλου ggs και το περιεχόμενο του τρέχοντος νήματος...





H άποψή σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.....

Γι'αυτό και αν πρόσεξες οι προτάσεις μου πρός τον ggs είναι οι πλέον οικονομικές.

Βέβαια ,στο συλλογισμό ,πρέπει να προστεθεί κ το ενδεχόμενο να μήν υπάρχει κάποια άλλη μοτό ,που να έχει τα καλά του Τενεκέ ,και να είναι βελτιωμένη ταυτόχρονα σε αυτά που του λείπουν.
Για σκέψου λίγο και αυτή την περίπτωση ,σαν αιτιολόγηση της διάθεσης των χρηστών για βελτίωση του...;)

Χαίρομαι λοιπόν που όλοι συμφωνούμε.....

Τα θέματα του tenere είναι, κατ' εμέ, με αύξουσα σειρά σπουδαιότητας τα εξής: αναρτήσεις, κινητήρας-ιπποδύναμη, βάρος.
Αν οι πρώτες μπορούν να βελτιωθούν με ένα λογικό κόστος, όσον αφορά στον κινητήρα (αυτόν το Minarelli δεν τον χώνεψα ποτέ...), ακόμη κι αν έχουν λυθεί το όποια θεματάκια του (TPS κλπ), δεν παύει να είναι σχετικά αδύναμος και το κόστος για να γίνουν πχ 45 από 41 τα άλογα που αποδίδει στον τροχό δεν είναι αμελητέο! Τα παραπάνω επιδεινώνονται από τα 208 κιλά γεμάτο που ζυγίζει και γι' αυτό δυστυχώς δεν γίνονται και πολλά...

Ομως διυλίζουμε τον κώνωπα... Αναλογιζόμενοι ότι προέρχεται από το xt660, το tenere είναι ένα πολύ καλό, οικονομικό, αξιόπιστο και όμορφο (αυτό το ντακαρίσιο look το γουστάρω πολύ...) μηχανάκι που θα σε μεταφέρει στην πόλη, θα ταξιδέψει φορτωμένο, θα πάει παραπάνω από αξιοπρεπώς στο χώμα και γενικά θα κάνει τα πάντα καλά και θα ικανοποιήσει τον αναβάτη του αρκεί... να μην το κυνηγήσει και ζητήσει το κάτι παραπάνω, τότε και μόνο τότε θα δείξει τις παραπάνω αδυναμίες. Σε αυτή την περίπτωση, φίλε ggs, κάποια πράγματα βελτιώνονται κάποια όχι, και ίσως θα έπρεπε να δεις κάτι άλλο!

Αυτό που περιμέναμε ότι θα ήταν το tenere όταν παρουσιάστηκε πίσω στο 2007, φαίνεται ότι ίσως να είναι το νέο(?) Terra της BMW... εεε της Huqsvarna ηθελα να πω! Είπαμε το 690 είναι άλλη ιστορία....

daz
20/10/2013, 20:16
Εχω αναρτήσει thread με τις μόντες κ την ιστορία του Τενεκέ μου ,σταδιακά ,σε άλλο φόρουμ ,πιο οικογενειακό ,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι θεμιτό να βάλω εδώ το λίνκ.
Αν δεν πρέπει ,τότε θα αναμείνετε μέχρι να τα καταφέρω να στήσω ένα ολοκληρωμένο εδώ.
Ο χρονικός προσδιορισμός είναι τοσο δυσκολος ,όσο δύσκολος είναι κ ο ελεύθερος χρόνος μου.






Η ΝΙΤΡΟΝ βγάζει racing shocks ,άρα κ με racing προδιαγραφές.
Εχει ΑΖΩΤΟ ,απλά το δοχείο που το φιλοξενεί ,βρίσκεται μέσα στο άνω σώμα της ανάρτησης.
Ενσωματομένο δηλαδή.

Οπως είπα τα συγκεκριμένα αναρτησόνια είναι custom built.
Το παραγγέλνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Επέλεξα το ενσωματωμένο δοχείο αζώτου ,γιατί η κατασκευή είναι πιο μαζεμένη ,με λιγότερο βάρος ,και χωρίς να έχω και το άγχος των χτυπημάτων του απο τις πέτρες. (μια και το χωματιάζω αγρίως)
Μένει κ περισσότερος χώρος ελεύθερος πίσω απο το προστατευτικό του αμορτισέρ ,ώστε να μήν πληγώνεται όπως πρίν ,κατα τις χωμάτινες υπερβάσεις.
Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρότερη ,ούτε 100άρικο αν θυμάμαι καλά ,απλά δεν έβρισκα ένα λόγο για να το φτιάξω με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

Η Υδραυλική Προφόρτιση αντίθετα ,μου δίνει άπειρες λύσεις σε πραγματικό χρόνο ,με την ευκολία να αλλάζω τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κατα το δοκούν ,με μερικά κλίκς.

Thanks buddy. Θα τα ξαναπούμε όταν έρθει η ώρα. Πάντως θέτει την σοβαρότερη υποψηφιότητα για την ώρα.

Το review απ' το τενεκεδάκι σου, δεν το βιαζόμαστε, έτσι κι αλλώς δεν υπάρχει μια. :lol:

daz
20/10/2013, 20:18
...για το αν οι αδυναμίες του tenere είναι σημαντικές σε ένα adventure ταξίδι, θα προσπαθήσω να καταθέσω την γνώμη μου στο άλλο thread που άνοιξες, μιας και αυτό νομίζω ότι ξεφεύγει από τις απαιτήσεις του φίλου ggs και το περιεχόμενο του τρέχοντος νήματος...



Με πρόλαβες πριν στο προτείνω.

ggs
20/10/2013, 20:30
...


Αναλογιζόμενοι ότι προέρχεται από το xt660, το tenere είναι ένα πολύ καλό, οικονομικό, αξιόπιστο και όμορφο (αυτό το ντακαρίσιο look το γουστάρω πολύ...) μηχανάκι που θα σε μεταφέρει στην πόλη, θα ταξιδέψει φορτωμένο, θα πάει παραπάνω από αξιοπρεπώς στο χώμα και γενικά θα κάνει τα πάντα καλά και θα ικανοποιήσει τον αναβάτη του αρκεί... να μην το κυνηγήσει και ζητήσει το κάτι παραπάνω, τότε και μόνο τότε θα δείξει τις παραπάνω αδυναμίες. Σε αυτή την περίπτωση, φίλε ggs, κάποια πράγματα βελτιώνονται κάποια όχι, και ίσως θα έπρεπε να δεις κάτι άλλο!
....

αυτη ειναι κι εμενα η γνωμη μου για το τενερε (και γι αυτο μου αρεσει το ολο πακετο του).
η αλλαγη των αναρτησεων δεν θα γινει (μονο) επειδή θελω το κατι παραπανω αλλα κι επειδή οι μαμα πλησιαζουν στο τελος τους.
η (οποια) προσπαθεια αυξησης της δυναμης (που μου λειπει) θα εξαρτηθει απο το κοστος .

αν καταφερω - στα ποσα περιπου που ειπε ο γατος- να καλυψω αρκετα απο τα θελω μου , θα ειμαι ΟΚ.

:beer::beer:

faraway
20/10/2013, 20:50
η (οποια) προσπαθεια αυξησης της δυναμης (που μου λειπει) θα εξαρτηθει απο το κοστος .


Θεωρώ τη προσπάθεια , πεταμένα λεφτά . Αν θες γκάζι και μονοκύλινδρο δώσε το και πάρε ένα ktm 690 , πιο φθηνά θα σου κοστίσει και θα έχεις και αποτέλεσμα σίγουρο . ;)

el-Gatto
20/10/2013, 21:04
...

Τα θέματα του tenere είναι, κατ' εμέ, με αύξουσα σειρά σπουδαιότητας τα εξής: ,αναρτήσεις, κινητήρας-ιπποδύναμη, μια 6η που λείπει απ'το σασμάν ,έμπροσθενβάρος ,κραδασμοί στο τιμόνι.

....
fixed:D





Αν οι πρώτες μπορούν να βελτιωθούν με ένα λογικό κόστος, όσον αφορά στον κινητήρα (αυτόν το Minarelli δεν τον χώνεψα ποτέ...), ακόμη κι αν έχουν λυθεί το όποια θεματάκια του (TPS κλπ), δεν παύει να είναι σχετικά αδύναμος και το κόστος για να γίνουν πχ 45 από 41 τα άλογα που αποδίδει στον τροχό δεν είναι αμελητέο!
....
Max Power 46.31 - Max Torque 5.88 έδειξε το δικό μου σε πραγματικές συνθήκες στο δυναμόμετρο ,με χάρτη για τον οποίο δεν είμαι ευχαριστημένος ,και με γνωστές δυνατότητες να βελτιωθεί κατα πολύ.

301896




Τα παραπάνω επιδεινώνονται από τα 208 κιλά γεμάτο που ζυγίζει και γι' αυτό δυστυχώς δεν γίνονται και πολλά...

5-10 κιλάκια ,τα χάνεις αμα θέλεις.

Νταξ...κι εγώ θα το θελα ελαφρύτερο.
Συγκεκριμένα το θεωρώ βαρύ για μονοκύλινδρο.
Αλλά...
Πές μου μιά μοτοσυκλέτα που να μπορεί να σε ταξιδέψει αξιοπρεπώς -ασφάλτινα-2κάβαλο-φορτωμένο με 400 κμετρα αυτονομία ,
και ταυτόχρονα να μπορεί να σε πάει με τις ίδιες συνθήκες ,σχεδόν παντού απο χώμα ,
και να ζυγίζει λιγότερο.

Stergios69
20/10/2013, 22:26
Το τενερε μονοκαβαλο και τριβαλιτσο τι ταχυτητες διατηρει στην εθνικη; Σε αυτες τις ταχυτητες, εχει αλλο γκαζι για μια προσπεραση;

el-Gatto
20/10/2013, 22:42
Το τενερε μονοκαβαλο και τριβαλιτσο τι ταχυτητες διατηρει στην εθνικη; Σε αυτες τις ταχυτητες, εχει αλλο γκαζι για μια προσπεραση;
Τα 140 πραγματικά τα'χεις παντού κ πάντα ,άνετα ,και σχετικά οικονομικά.
Απο κεί κ πάνω η κατανάλωση αυξάνει δυσανάλογα σε σχέση με τα λίγα παραπάνω κμετρα που πάς.
Οταν θές να προσπεράσεις ,ανεβάζει ικανοποιητικά μέχρι τα 160+


Το δικό μου τουλάχιστον....

daz
20/10/2013, 23:25
Τα 140 πραγματικά τα'χεις παντού κ πάντα ,άνετα ,και σχετικά οικονομικά.
Απο κεί κ πάνω η κατανάλωση αυξάνει δυσανάλογα σε σχέση με τα λίγα παραπάνω κμετρα που πάς.
Οταν θές να προσπεράσεις ,ανεβάζει ικανοποιητικά μέχρι τα 160+


Το δικό μου τουλάχιστον....

Και το δικό μου το ίδιο. Μάλλον επειδή έχουμε τα λευκά εμείς. :lol:

150 στο κοντέρ κάπου στα 140 πραγματικά όλη μέρα. Την παρασκευή πήγα και γύρισα από Πελ/σο αυθημερόν.

Από κει και πέρα μέχρι τα 160φεύγα (στο κοντέρ) θα ανεβάσει ικανοποιητικά και μετά σταδιακά θα ψοφήσει. Αυτά τα χλμ τα κρατάει και με βαλίτσες και δικάβαλο. Αν είναι χωρίς μετατροπές τελική έχει κάπου στα 165. Μέχρι 178 στο κοντέρ έχω δει αλλά θέλει λίγο υπομονή.

Φορτωμένο σε ανηφορικό κομμάτι και με αέρα κόντρα όμως είναι δράμα. Προσπαθώντας να κρατήσω 150 στο κοντέρ το γκάζι άγγιξε το τέρμα.

daz
21/10/2013, 00:37
και γω σας παω (copyright Χριστόδουλος) :lol: :beer:

αστα ρε αποστολη ... ωραια τα λεω αλλα κι εγω εχω φαει το δολωμα μαζι με τ αγκιστρι...
δεν με βολευουν λεει τα αλογα του τενερε στην εθνικη και ψαχνουμε να το αναβαθμισουμε - αλλάξουμε...
:(


Δεν έχει σχέση με το δόλωμα. Τα άλογά του για εθνική είναι όντως λίγα. Όχι πως δεν κάνουν τη δουλειά τους αλλά δεν την κάνουν όπως θα ήθελε αυτός που έχει περισσότερες απαιτήσεις στο ον κομμάτι. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις και εγώ θα ψαχνόμουν σαν εσένα.
Ζύγισε τι θέλεις απ' το μηχανάκι, δες τι άλλες επιλογές έχεις και αποφάσισε τι σε συμφέρει περισσότερο έχοντας την βελτίωση σαν τελευταία λύση. Ειδικά αν του ρίξεις πολλά γιατί μετά θα το παντρευτείς. Και αν οι μόντες δε σε καλύπτουν θα έχεις κάνει τα πράγματα χειρότερα από ότι είναι τώρα.
Τα δικύλινδρα είναι σοφότερη επιλογή για άσφαλτο και έχουν αρκετές δυνατότητες στο χώμα. Δες ποιο μπορεί να γεμίσει τα κενά του χτ χωρίς να σου φέρει έχτρα σκοτούρες. Εν ανάγκη κάνε υπομονή να δεις τι άλλο είναι στα σκαριά. Αυτός ο τρικύλινδρος της yamaha θα φορεθεί σε πολλά. Η κτμ τι θα κάνει για την μεσαία κατηγορία on-off?

Το κάνω αντιγραφή και μεταφορά στο δικό σου θρεντ.

el-Gatto
21/10/2013, 07:28
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας βελτιώνεται δραματικά με την αλλαγή των αναρτήσεων.

Aν όμως ,η προτεραιότητά σου είναι πολλά ασφάλτινα κμετρα ,και ειδικά 2κάβαλα ,τα οποία γουστάρεις να τα κάνεις και ψιλογρήγορα ,τότε ,ότι κ να κάνεις ,το Τενερέ θα συνεχίσει να είναι "λίγο".

Εκεί εχω καταλήξει εγώ μετά απ'όλα όσα έχω κάνει μεχρι τώρα.

Σε αυτή την περίπτωση ,θα σου προτείνω να μην ρίξεις ούτε 1 € στο Τενερέ ,να το βάλεις για πούλημα ,και ν'αρχίσεις να ψάχνεις για ένα F 800 GS ,όσο το δυνατό περισσότερο τουμπανιασμένο απο τον πρώην του ,ώστε να μή χρειάζεται να ρίξεις πολλά μετά ,ΚΑΙ σε αυτό.

Και μια συμβουλή.
Οταν ψάχνουμε για μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα ,αν πάρουμε την "φτηνότερη" που θα βρούμε ,θα αποδειχτεί στην πορεία οτι κάναμε την "ακριβότερη" επιλογή.

PortisHead
21/10/2013, 09:26
Οτι και να αποφασίζεις , παρε/κρατα , αυτο που και χαλασμένο στο γκαραζ , οταν θα το βλέπεις,
θα σου φερνει ενα χαμόγελο στα χείλη.

angelosxf650
21/10/2013, 11:45
γνωμη μου αλλα ωραιο μηχανακι το ΤΕΝΕRE!

devil's animal
21/10/2013, 11:57
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας βελτιώνεται δραματικά με την αλλαγή των αναρτήσεων.

Aν όμως ,η προτεραιότητά σου είναι πολλά ασφάλτινα κμετρα ,και ειδικά 2κάβαλα ,τα οποία γουστάρεις να τα κάνεις και ψιλογρήγορα ,τότε ,ότι κ να κάνεις ,το Τενερέ θα συνεχίσει να είναι "λίγο".

Εκεί εχω καταλήξει εγώ μετά απ'όλα όσα έχω κάνει μεχρι τώρα.

Σε αυτή την περίπτωση ,θα σου προτείνω να μην ρίξεις ούτε 1 € στο Τενερέ ,να το βάλεις για πούλημα ,και ν'αρχίσεις να ψάχνεις για ένα F 800 GS ,όσο το δυνατό περισσότερο τουμπανιασμένο απο τον πρώην του ,ώστε να μή χρειάζεται να ρίξεις πολλά μετά ,ΚΑΙ σε αυτό.




νομιζω οτι σωστοτερο εχει γραφτει...

DrBig
21/10/2013, 12:50
νομιζω οτι σωστοτερο εχει γραφτει...

ποιο, οτι το 800GS ειναι το πιο καταλληλο για πολλα ασφαλτινα δικαβαλα χιλιομετρα, η το να μη ριξει ουτε ευρω στο τενερε?

devil's animal
21/10/2013, 13:18
ποιο, οτι το 800GS ειναι το πιο καταλληλο για πολλα ασφαλτινα δικαβαλα χιλιομετρα, η το να μη ριξει ουτε ευρω στο τενερε?

οτι αν εχει σκοπο να ταξιδευει με μεγαλυτερες ταχυτητες στην εθνικη, να μην ριξει λεφτα στο μονοκυλινδρο και να παει κατευθειαν σε καποιο δικυλινδρο...

επισης να προσθεσω οτι η βελτιωση γενικα αλλα και ειδικα (σε μοτερ π.χ.) ειναι "ψωρα"...
δεν σκας 500-600€ στο μοτερ για να παρεις 5 αλογα και 10χλμ παραπανω τελικης...
ουτε ριχνεις 600-700€ σε αναρτησεις για να στριψεις με 5χλμ παραπανω την ωραια στροφη που ξερεις απο το σπιτι σου στην δουλεια...

πρεπει να εισαι απολυτος για το μηχανακι σου οτι θα το κρατησεις και θα το γουσταρεις και μετα απο 10 χρονια...
οταν το βελτιωνεις, δεν πας να του αλλαξεις τον χαρακτηρα, πας να το κανεις καλυτερο στα σημεια, απ'οτι ειναι...


my 2 cents...

theodosisv
21/10/2013, 17:07
Tiger, όχι το xc. Ροπάκλα από το ρελαντί, ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι σε πολύ καλές προσφορές αυτή την εποχή και με πολλά εξτρά αν προλάβεις. Αρκεί να χωνέψεις το θέμα της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα... Και πολύ όμορφο επίσης. Λευκό πάντα αλλά περί ορέξεως...

ggs
05/02/2014, 10:28
Μετά από σοβαρό προβληματισμό (λέμε τώρα :lol:) και λαμβάνοντας υπ όψη και τις γνώμες των συμφουρομιτων (πάλι , λέμε τώρα :lol:) κατάληξα στην λύση νούμερο….. 1 !!!!!

Κρατώ την μηχανή και την σουλουπώνω ...

Τα κριτήρια της επιλογής ήταν

για αυτα που κανω και θελω να κανω , το τενερε με καλυπτει σε πολυ μεγαλο ποσοστο..

Οσο κοίταζα στον δρόμο , στο ιντερνετ , σε περιοδικα άλλες μηχανές που να μου αρεσουν , στο τελος κατέληγα να κοιτάζω πάλι το ΤΕΝΕΡΕ …. Πες το βιτσιο , ψυχοπάθεια , οφθαλμολογικό πρόβλημα αλλά η μηχανή μου μου ΑΡΕΣΕΙ !!!

Προφανώς , δεν αρέσει σε πολλους γιατί την είχα βάλει για ένα διάστημα για πώληση στα 4000 και με πήραν ελάχιστοι με τηλεφωνικές προσφορές ..3500 και κάτω…
Να ναι καλά , αλλά ακομα κι αν ευοδωθούν οι προσπάθειες του θεόσταλτου ηγέτη μας (πλένω το στόμα μου με ακουαφορτε) ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ και γεμίσουμε λεφτα και αγοράσουμε σουπερ -ντουπερ νέο μοτορι ,την μηχανή θα την κρατήσω ακόμα και σαν δεύτερη ή σαν κρεμάστρα..

Επι της ουσιας ,

Ελατηρια,λαδια μπρος
Ελατηριο πισω
Φιλτρο DNA st1
Σελα
Και κατι αλλα κοκοψινια
Παραγγέλθηκαν και θα τοποθετηθούν εντος του μήνα..
Θα ρίξουμε και μια καλλιτεχνική πινέλα στο μαυρο χρώμα και θα είμαστε τζετ…

Μολις τοποθετηθούν , θα αποτυπωθούν οι εντυπώσεις στα XT660Z aftermarket section


Case closed ….. μέχρι το επόμενο ανικανοποίητο…:wave2:

daz
05/02/2014, 15:20
George περιμένουμε εντυπώσεις για τις αναρτήσεις.

Σέλα? Για πες.

Πινελιά θέλεις?

309126

Juohmaru!
05/02/2014, 15:29
Πινελιά θέλεις?

309126

:a013: :a013: :a013: Η πινελιά όντως... γαμάτη!!!

ggs
05/02/2014, 15:31
George περιμένουμε εντυπώσεις για τις αναρτήσεις.

Σέλα? Για πες.

Πινελιά θέλεις?

309126

παιρνω την φωτο :eek:

και παμε aftermarket

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=67982&page=129&p=2424603#post2424603

daz
05/02/2014, 16:45
παιρνω την φωτο :eek:

και παμε aftermarket

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=67982&page=129&p=2424603#post2424603

Πάνε στα αφτερ μαρκετ και έρχομαι.

Μια στιγμή μόνο να κάνω ένα copy paste απ' το advRider που είναι σχετικό με την απόφασή σου..

Description Price
1 Forks YZ 450 2006 Kayaba - 140 euro - second hand - Ebay
2 Front wheel YZ excel 21 x1.60 - 120 euro - second hand - Ebay
3 Front Disk Wave 320mm + adapter - 145 euro - Ebay
4 Seat - 110 euro - second hand - Ebay
5 Brake caliper - 20 euro - second hand - Ebay
6 Brake hose - 23 euro - local shop
7 Fork protectors - 29 euro - Ebay
8 Touratech shift gear - 38 euro
9 Exsaust guard - 20 euro
10 22/28mm bar adapters - 30 euro Ebay
11 Brake hose holder Zeta - 20 euro, local shop
12 Bash plate - 80 euro, hand made
13 Mudguard - 45 euro Off the road
14 Fork springs - 100 euro - Ohlins
15 Front tire - 75 euro
16 Front bearings - 29 euro Ebay
17 Tool box - 20 euro Ebay
18 Stop light - 29 euro, local shop
19 Side covers HR - 45 euro Ebay

Total spent - 1118 Euro

Old parts sold
Forks - 250 euro
Tire+ Disc - 190 euro
Brake calipers - 60 euro
Seat - 20 euro

Total - 521 Euro

Το αποτέλεσμα είναι περίπου αυτό.

309131

Κάτσε να την λερώσω λίγο γιατί έτσι καθαρή που είναι χτυπάει άσχημα.

309132

309133

daz
05/02/2014, 16:47
309135

309136

daz
05/02/2014, 16:50
Και τώρα θα μου πει εμένα κάποιος ευλογημένος αν θα αποφασίσει η κτμ να βγάλει κανένα adv690?

Juohmaru έχεις κανένα ρουφιάνο να μας δώσει καμιά πληροφορία πριν αρχίσουμε να πλερώνουμε? :lol:

Mariner
05/02/2014, 17:27
Mε το καλό να το τουμπανιάσεις κ άμα χρειαστείς κανα χεράκι σφύρα :)

Juohmaru!
05/02/2014, 18:15
Μια στιγμή μόνο να κάνω ένα copy paste απ' το advRider....
Το αποτέλεσμα είναι περίπου αυτό.

309131


Εντάξει είναι αρκετά τα λεφτά, όμως το αποτέλεσμα είναι απίστευτο.... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ Tenere θέλω κι εγω!!!

Juohmaru!
05/02/2014, 18:29
Και τώρα θα μου πει εμένα κάποιος ευλογημένος αν θα αποφασίσει η κτμ να βγάλει κανένα adv690?

Juohmaru έχεις κανένα ρουφιάνο να μας δώσει καμιά πληροφορία πριν αρχίσουμε να πλερώνουμε? :lol:

Μπαααα.... τίποτα στον ορίζοντα... για εργοστασιακό 690adv βεβαια! Αν θελήσει κάποιος να "εξελίξει" το δικό του 690enduro σε adv οι λύσεις στο νετ άπειρες!!!
Σε μια συζήτηση που είχα πριν καναδυο χρόνια με τον Καραχάλιο (του ΜΟΤΟ), σε ανάλογη ερώτηση μου είπε πως το 690 θα είναι το τελευταίο μονοκύλινδρο που βγάζει η ΚΤΜ στα μεσαία κυβικά....
Υπάρχουν ήδη φήμες για μικρό on-off με τον κινητήρα των 375κε (390)....
Προτιμώ να περιμένω το δικύλιδρο 800 ή 890...

Μέχρι τότε 950adv και τα μυαλά στα κάγκελα... αντε και tenere σαν αυτό το δικό σου παραπάνω!!!! :a013:

Kostas2B
05/02/2014, 18:46
Ολόκληρο εργαλείο εχεις και εχεις λυσσάξει με τα ΚαΤεΜια...

309150

daz
05/02/2014, 19:02
Το έχω ψάξει για το 690 και έχω δει σχεδόν όλες τις διαθέσιμες λύσεις. Μερικές είναι να σου πέφτουν τα σάλια.
Ευτυχώς δεν έχω κτμ και μπορώ να μπαίνω άφοβα στο ktmtwins.com :lol:

Γιατί τα σνομπάρουν όλες οι εταιρείες τα μονοκύλινδρα στα 600+cc ρε γμτ!?
Το dackar στα 450cc έκανε κακό σε όλους τελικά. :lol:

Νομίζω πως μετά το 1190 είναι η σειρά του 890.

Αν βγει 390, θα βρει μεγάλη ανταπόκριση πιστεύω.

daz
05/02/2014, 19:06
Ολόκληρο εργαλείο εχεις και εχεις λυσσάξει με τα ΚαΤεΜια...

309150

124 κιλά?

Πωλείται tenere λευκό, προσεγμένο, μαμά, με μπόλικα χλμ και ευλαβική συντήρηση.

WTF????

daz
05/02/2014, 19:11
Εντάξει είναι αρκετά τα λεφτά, όμως το αποτέλεσμα είναι απίστευτο.... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ Tenere θέλω κι εγω!!!

Μπες στο αφτερ μαρκετ (έβαλε λινκ πριν ο ggs), έχω βάλει λινκ με την σελίδα του τύπου που το έφτιαξε.

daz
05/02/2014, 19:21
Mε το καλό να το τουμπανιάσεις κ άμα χρειαστείς κανα χεράκι σφύρα :)

Πω πω ένα ένα τα βλέπω ρε γμτ!


Mariner σε μένα απευθυνόσουν ή στον ggs?

Το δικό μου τενερε έχει πολύ δρόμο μπροστά του πριν τουμπανιάσει (αν τουμπανιάσει).

Αν έρθει εκείνη η ώρα κάθε βοήθεια θα είναι πολύτιμη.

Κάτσε τώρα να πεταχτώ μέχρι το περίπτερο να πάρω εφημερίδα να δω αν παίζει καμια δευτερη δουλειά πουθενά, γιατί και ταξίδι και λεφτά στη μηχανή δεν παίζει.

Mariner
05/02/2014, 19:27
Mariner σε μένα απευθυνόσουν ή στον ggs?

Το δικό μου τενερε έχει πολύ δρόμο μπροστά του πριν τουμπανιάσει (αν τουμπανιάσει).

Αν έρθει εκείνη η ώρα κάθε βοήθεια θα είναι πολύτιμη.


Στον ggs που είναι γειτονάκι αλλα άμα το πάρεις κ εσύ απόφαση κάτι θα γίνει :)

daz
05/02/2014, 19:35
Στον ggs που είναι γειτονάκι αλλα άμα το πάρεις κ εσύ απόφαση κάτι θα γίνει :)

Μπράβο, κάντε τις δοκιμές στου ggs να τα βρω εγώ έτοιμα. :lol:

:beer:

ggs
05/02/2014, 19:43
Mε το καλό να το τουμπανιάσεις κ άμα χρειαστείς κανα χεράκι σφύρα :)

θα το ψιλο-τουμπανιασω... τουμπερλεκι θα το κανω:lol: ευχαριστω Μαρινο...:beer:


Μπράβο, κάντε τις δοκιμές στου ggs να τα βρω εγώ έτοιμα. :lol:

:beer:
Q-fa-la :lol: