PDA

View Full Version : KTM ADVENTURE 990 απο απλο σε S...Help!!!



MrAdventure990
26/10/2013, 19:29
Καλησπερα.
Θα μπω αμεσως στο θεμα για να μην κουρασω.

Ειμαι κατοχος ενος ktm adventure 990 του 2007 σε εκδοση traveller(βαλιτσες,ψηλη ζελατινα κ.τ.λ).
Επειδη με τον καιρο εχω αλλαξει καπως την μηχανη σε ποιο χωματινο στυλ(λαστοιχα continental tkc,φτερο μπροστα απο 950 super enduro κ.τ.λ) ηρθε η ωρα για κατι το οποιο ψαχνω τωρα και πολυ καιρο αλλα λογο οικονομικων δυσμενιων δεν γινοταν.
Θελω να βαλω τις αναρτησεις του S οι οποιες ειναι κατα 5 ποντους ψηλοτερες.Αναφερομαι σε πληρες σετ(κομπλε καλαμια μπροστα απο S και κομπλε ψαλιδι πισω με την αναρτηση του S)και θα ηθελα αν εχει κανει καποιος κατι αναλογο ας μου πει πως το εκανε(λογο του οτι το S δεν εχει abs)και οπως επισης αν ειδε καποιες διαφορες στην οδιγικη συμπεριφορα εντος αλλα και εκτος χωματος.

Καθε γνωμη δεκτη.

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη αν σας κουρασα.

πυξιδας990
26/10/2013, 20:22
το s οταν παρουσιαστηκε ειχε ετοιμες αναμονες για abs στους τροχους αλλα ολο το υπολοιπο κυκλωμα ελειπε.τουτεστιν μονο αναρτησεις χρειαζεται,δεν καταλαβαινω γιατι θελεις να αλλαξεις ψαλιδι

m/m990
26/10/2013, 23:15
Δεν παίρνω όρκο αλλά νομίζω ότι έχεις ένα θέμα...αν δεις και στο κατάλογο με τα αξεσουαρ (πουλάει το κιτ σαν αξεςουαρ)λέει ότι δεν κανει για μοντέλα με abs..τώρα λογικά αν γίνει η μοντά θα πρέπει να κανείς κάτι με τα σωληνακια γιατί δεν νομίζω ότι θα φτάνουν..εγω που εχω βάλει τους αποστάτες ειναι ίσα ίσα τώρα...σε περίπτωση πάντως που μάθεις κάτι ενημέρωσε να μάθουμε και εμείς τι παίζει..

Lioulios
27/10/2013, 02:11
Υπάρχει πολύς κόσμος που το έχει κάνει χωρίς να αλλάξει το ψαλίδι . Eιναι εύκολο να γίνει .

Θα μπει κάποιος απο αυτούς που το έχει κάνει και θα σου πει ή θα πάρεις τηλ σε κάποιο ΚΤΜομάγαζο για να σιγουρευτείς τί και πως .

Απλά να ξέρεις πως θα χρειαστείς και το πλάγιο στάντ από το S

Ο χρήστης freco που ξέρω σίγουρα , έχει κάνει το ανάποδο απο αυτό που θες να κάνεις , οπότε θα έχει μια εικόνα για να μας πει .


....Στο χώμα θα πηγαίνεις πολύ καλύτερα . Η διαφορά της διαδρομής κάνει διαφορά .

Προσωπικά θα το έκανα και εγώ ΜΟΝΟ αν ήμουν από 1.80 και πάνω . Ξέρω όμως άτομα πιο κοντά από μενα με s , που δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα ...Aλλά είναι καλά τιμόνια .

Mπορείς ακόμα και να αρχίσεις να ψάχνεσαι για ανταλλαγή με κάποιον που έχει ψηλό και θέλει να χαμηλώσει .


Wellcome .

DrBig
27/10/2013, 07:36
Το αμορτισερ νομιζω μετατρεπεται ευκολα, βγαζοντας ενα εσωτερικο δαχτυλιδι και βαζοντας πιο μακρυ ελατηριο, με αλλα λογια, ολα τα αμορτισερ ειναι τα ψηλα, απλα τα κοντενουν με αυτον τον τροπο. Για μπροστα ειναι πιο περιπλοκο (και ακριβο) αλλα θα βρεις πληροφοριες στο advrider. Γενικως αν πας με το σταυρο στο χερι θα κοστισει. Επισης, εχε υποψιν και τα αρνητικα της μετατροπης.

Βρισκεις κατω εκει που πας στα χωματα και αν οχι ποιο ειναι το θεμα σου και θελεις να το ψηλωσεις?

freco
27/10/2013, 20:43
Εγώ έκανα την ανάποδη αλλαγή. Πήρα τις "χαμηλές" και έδωσα τις "ψηλές".
Ανταλλάξαμε μπροστινές αναρτήσεις, πίσω ανάρτηση, stand μονό και διπλό κι εγώ πήρα αντίστοιχα τα δικά του. Δεν λύσαμε τίποτα στις αναρτήσεις. Ολόκληρα τα καλάμια ανταλλάξαμε.
Η διαδικασία πήρε περί τις 2 ώρες με 2 άτομα να δουλεύουν μόνο για εμάς.
Το άλλο μηχανάκι εμφανώς "αγρίεψε" και το δικό μου "κιότεψε" εμφανισιακά, αλλά τώρα αισθάνομαι πολύ πιο σίγουρος και το κουμαντάρω ευκολότερα.
Κατά τα άλλα καμία διαφορά. Απλώς βλέπω τον κόσμο από 5-7 πόντους χαμηλότερα.
Απ' ότι ξέρω από το παιδί που αλλάξαμε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Σίγουρα πιο συμφέρον από το να το χαμηλώσεις μόνος σου.

stavrouliasp
27/10/2013, 22:19
Να κάνω και εγώ μια χαζή μάλλον ερώτηση. Παίζει να μπει στο ψηλό ABS ???

Lioulios
28/10/2013, 00:07
:hmm::hmm::hmm:

MrAdventure990
28/10/2013, 20:11
Καλησπερα και παλι...
Ευχαριστω ολα τα παιδια γις το ενδιαφερον σας...
Ο λογος που θελω να το κανω ειναι πως ειμαι καπως ψηλος(2.05) και νε μεν φενομαι λιγο αστειος πανω στο θηριο adventure αλλα οπως επισης και οτι βγαινω πολυ χωμα και πολυ πετρα(στα ψηλα βουνα τις κρητης).
Αλλα ο κυριως λογος ειναι οτι βρηκα ενα σετ μπουκαλες και αναρτηση μαζι με το ψαλιδι και το γραναζι(βαμμενο μαυρο ματ το ψαλιδι)σε πολυ καλη τιμη και γιαυτο μπηκα στον πειρασμο.
Την πεμπτη θα ειναι εδω και ελπιζω να προλαβω το σαββ/κο να βγω χωμα για test ride...
Τελος μιλησα με τον μηχανικο μου και μου ειπε πως δεν θα υπαρξει καποιο προβλημα αν και να πω την αληθεια επειδη εχω βαλει και αποστατες στο τιμονι(για ποιο ανετη ορθια θεση οδηγησης)τσε συνδιασμο με τους 5 ποντους που θα ψηλωσει ακομα φοβαμαι πως θα χρειαστω απομακρεμα σε ολες τις καλωδιωσεις και στα σωληνακις :-(

Lioulios
29/10/2013, 02:09
Απο που απο Κρητη?

gefr
30/10/2013, 08:21
Τα σωληνάκια πηγαίνουν από το τιμόνι στη μονάδα, δεν έχουν να κάνουν με το ύψος από το λαιμό και κάτω. Ο αποστάτης τιμονιού τεντώνει τα σωληνάκια.
Πληροφορίες στο:
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/suspension/05_s_conv.html

Καλές βόλτες

Stabak
30/10/2013, 09:09
Τα σωληνάκια πηγαίνουν από το τιμόνι στη μονάδα, δεν έχουν να κάνουν με το ύψος από το λαιμό και κάτω. Ο αποστάτης τιμονιού τεντώνει τα σωληνάκια.
Πληροφορίες στο:
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/suspension/05_s_conv.html

Καλές βόλτες

Στο link αλλαξε σωληνακια ομως...

Mariner
30/10/2013, 11:14
Στο link αλλαξε σωληνακια ομως...

Μάλλον για να καταργήσει τη γεφυρα που κάνουν τα σωληνάκια στο 950 πάνω απο το χαμηλό φτερό κ να μπορέσει να βάλει ψηλό.

arvigr
20/11/2013, 09:18
καλησπέρα,
αν και κάπως αργοπορημένα, σε ενδιαφέρει ακόμη το ΚΙΤ του S?
ο προηγούμενος κάτοχος του 990'12 μου το είχε ανεβασμένο εκεί πάνω στο Θεό κι εγώ στο 1,83 ήθελα κωθώνια για να πατήσω σωστά..
και βάρδα να πάρει κλίση μέσα στη πόλη και ανάμεσα από αυτοκίνητα!

gefr
21/11/2013, 10:09
Το παλικάρι είχε βρεί την ανάρτηση του S και την περίμενε να του έρθει.

arvigr
21/11/2013, 10:54
ok -ευχαριστώ για την ενημέρωση
καλημέρα

spyro
21/11/2013, 11:05
ok -ευχαριστώ για την ενημέρωση
καλημέρα

τσέκαρε τα personal messages (pm) σου λεμε

:wave2:

arvigr
21/11/2013, 11:13
τσέκαρε κι εσύ μια ντε! :moutza:

arvigr
21/11/2013, 11:14
οπ! δεν ήθελα να βγεί η μούτζα, για το διπλανό πήγαινα :uplate:
ΣΟΡΡΥ - δε το εννοούσα :sick:

harris_x
21/11/2013, 11:30
οπ! δεν ήθελα να βγεί η μούτζα, για το διπλανό πήγαινα :uplate:
ΣΟΡΡΥ - δε το εννοούσα :sick:
:lol: κάνε επεξεργασία και βάλε όποιο θες ;)

spyro
21/11/2013, 11:31
οπ! δεν ήθελα να βγεί η μούτζα, για το διπλανό πήγαινα :uplate:
ΣΟΡΡΥ - δε το εννοούσα :sick:

ολα καλα μην αγχώνεσαι

και η μούτζα τέριαζε εδω που τα λέμε :D

MrAdventure990
21/11/2013, 17:47
Καλησπερα και παλι...τελικα μπηκαν οι αναρτησεις και το ψαλιδι χωρις καμια μετατροπη και χωρις ιδιαιτερο κοπο.
Εγινε ωραια δουλεια γιατι εβαψα το ψαλιδι μαυρο ματ ξανα και το ελατηριο πορτοκαλι.Πιστευω πως εδεσε ποιο καλα τωρα.Ευτηχως δεν χρειαστηκαν αλλα σωληνακια κ.τ.λ παρ οτι εβαλα και αποστατες στο τιμονι + 2cm απο αυτους που φορουσα ειδη.
Ευχαριστω ολα τα παιδια που εσπευσαν να με ενημερωσουν αμεσως με τις ερωτησεις που ειχα κανει.Θα βαλω δυο φωτο απο το πριν και το μετα.Αν και δεν ειναι μονο το ψηλωμα απο την μια φωτο στην αλλη γιατι εχουν μπει και αλλα καλουδια πανω στην μηχανη.303986303987

gefr
22/11/2013, 15:31
Συγγνώμη για το εκτός θέματος αλλά τί είναι εκείνο το δικτύωμα στο μπροστινό φέρινγκ; στην επάνω φωτό;

GhostDog
22/11/2013, 16:08
Συγγνώμη για το εκτός θέματος αλλά τί είναι εκείνο το δικτύωμα στο μπροστινό φέρινγκ; στην επάνω φωτό;

για βάση στα όργανα για gps κλπ. που κουμπώνει στις πλαινές βίδες φαίνετε

btw ΜΟΥΝΑΡΟΣ το μηχανάκι σου μαν :beer: :beer:

MiltiadisK.D
22/11/2013, 18:11
Μπράβο ρε χωριανάκι,ολοτουμπάνιαστο :a2:το εργαλείο σου.Αν έρθεις ανατολικά ρίξε σήμα να πιούμε καφεδάκι;)

Ktm.Prestige
22/11/2013, 20:11
Μάχιμο το εργαλείο!!!!
:a016::a015:

rallistas
24/11/2013, 20:26
Θεριο ανημερο!Αξιος!

renos.xart
24/04/2014, 19:47
Να κάνω και εγώ μια χαζή μάλλον ερώτηση. Παίζει να μπει στο ψηλό ABS ???

Παίδες καλησπέρα. Αν και παλιό το θέμα, έχω την απορία που είχε και το παλικάρι απο πάνω. Τι γίνετε αν έχεις το S και θέλεις να του βάλεις abs? παίζει και αν ναι που βρίσκεις το κίτ της Bosch αν δεν κάνω λάθος.

gefr
25/04/2014, 11:41
Θα χρειαστείς μονάδα ABS, σωληνάκια, σένσορες, δισκάκια στους τροχούς. Δεν ξέρω αν ο μπροστινός σένσορας θα συνδεθεί στον εγκέφαλο, γιατί στο S δίνει σήμα κατευθείαν στο κοντέρ.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=953764&highlight=removal&page=2
προτείνω να ρωτήσεις τον H2W απ'ευθείας.
Η καλύτερη λύση θα ήταν να ανταλλάξεις πλεξούδα με μηχανάκι με ABS.
Οι εγκέφαλοι έχουν τους ίδιους κωδικούς, αλλά είναι πολύπλοκο να βρείς τα καλώδια της φύσας που συνδέουν τη μονάδα του ABS με τον εγκέφαλο της μηχανής... αλλά όχι και ακατόρθωτο.

http://www.ebay.com/itm/KTM-Adventure-990-ABS-Control-Module-Bosch-used-fully-working-when-removed-/400697220226?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item5d4b6a5c82

http://www.ebay.com/itm/Kabelbaum-ABS-Kabelstrang-fur-KTM-990-Adventure-LC8-/380482166973?pt=DE_Motorradteile&hash=item58968120bd

panos1982
19/10/2014, 09:08
Παιδια καλησπερα. Και εγω το ιδιο προβλημα εχω ψαχνω καποιον για τραμπα αναρτησεις ειμαι 193 και ειμαι σαν παιδακι πανω στο τερας.