Σύνδεση

View Full Version : STREET TRIPLE 675 ΑΠΟΨΕΙΣ



apo_kun
03/11/2013, 18:22
Παραξενεύομαι που δεν βρήκα κάτι παρόμοιο. Τόσες ανακλήσεις?:p
Θαυμαστής :a8: του συγκεκριμένου μοντέλου (και μελλοντικός κάτοχος θέλω να ελπίζω :a01: )αναμένω σχόλια, φωτο κτλ. από κατόχους και γενικότερα όσους έχουν ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη μοτο

Υ.Γ. Τα γνωστά αξιπιστία, κατανάλωση,επιδόσεις, αν αξιζει τα (αρκετά) λεφτά του..

menelaos46
03/11/2013, 19:10
Όμορφο :a014:

harris_x
03/11/2013, 19:45
Το καλύτερο γυμνό by far.

Θες κάτι άλλο;

Με το καλό να το πάρεις και να τα χαρείς :beer:

Giorgos19
03/11/2013, 20:01
Χάλια μαν. Μην το σκέφτεσαι καθόλου. Σε περνάνε όλοι, πίνει, δεν στρίβει, δεν φρενάρει, έχει χάλια ήχο είναι και κακάσχημο! Μακριά σου λέω! :p

302849

power hornet
03/11/2013, 20:23
Χάλια μαν. Μην το σκέφτεσαι καθόλου. Σε περνάνε όλοι, πίνει, δεν στρίβει, δεν φρενάρει, έχει χάλια ήχο είναι και κακάσχημο! Μακριά σου λέω! :p

302849

τριμπουρδελο ειναι φιλαρακι ασε τι σου λεει αυτος.
μενουν στην μεση της σκοτινειας θες να πας καμια βολτα και σκεφτεσε μην σε αφησει απο ηλεκτρικα.
japan και παλι japan και οχι οτι να ειναι μονο honda.

spyrakos35
03/11/2013, 20:29
Αμα δεν τιμησουμε το σπιτι μας........

Giorgos19
03/11/2013, 20:30
τριμπουρδελο ειναι φιλαρακι ασε τι σου λεει αυτος.
μενουν στην μεση της σκοτινειας θες να πας καμια βολτα και σκεφτεσε μην σε αφησει απο ηλεκτρικα.
japan και παλι japan και οχι οτι να ειναι μονο honda.

Ενίοτε όμως βοηθά να πάρουν μπροστά και κάτι "σούπερ ντούπερ" γιαπωνέζικα! :p

Giorgos19
03/11/2013, 20:33
Αμα δεν τιμησουμε το σπιτι μας........

Χαβαλέ κάνουμε spyro!

cosgili
03/11/2013, 20:55
Το καλύτερο γυμνό στην κατηγορία του. Πάρτο με κλειστά μάτια. Δε θα χάσεις:beer:

AristidisZ
03/11/2013, 22:49
απλά όταν θα το κοιτάς από μπροστά να κλείνεις και εσύ τα μάτια :bawl:
πέραν της πλάκας, όλοι λένε τα καλύτερα :) :)

Dant3
04/11/2013, 10:10
Απλα να σημειωσω οτι εγω θα προτιμουσα την R εκδοση και οχι την απλη.
Κατ εμε η απλη ζηταει πολλα για αυτα που δινει.

pipe_smoker
04/11/2013, 10:37
Απλα να σημειωσω οτι εγω θα προτιμουσα την R εκδοση και οχι την απλη.


Έτοιμος ήμουν να ρωτήσω.

Έχει κανείς εμπειρία από την R έκδοση?
Πώς ανταποκρίνονται οι συγκεκριμένες αναρτήσεις στους ελληνικούς κωλόδρομους πχ κλπ.

Aerobitch
04/11/2013, 11:20
Να το πάρεις το κορίτσι....

Το R έχω του 11. Και εγώ έχω να πώ τα καλύτερα. Το έχω πάει πίστα ταξίδια (Ιταλια-ελβετία, Χιο κτλ) πόλη και δεν έχω κανένα παράπονο
Απο κατανάλωση υπολογιζε 6-7 αναλόγως και την οδήγηση.
Γενικά είμαι υπερ-ευχαριστημένος!

harris_x
04/11/2013, 11:29
Αν θυμάμαι καλά η διαφορά του R από το απλό είναι η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπρος και πίσω και τα μονομπλόκ φρένα. Κατα τα άλλα είναι το ίδιο. (Αν τα θυμάμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με)

Παναγιώτη, το Street Triple R δεν έχει ohlins όπως το Daytona 675 R.

pipe_smoker
04/11/2013, 11:39
Παναγιώτη, το Street Triple R δεν έχει ohlins όπως το Daytona 675 R.

Mea culpa:beer:

Πολυμήχανος
04/11/2013, 11:51
Το καλύτερο γυμνό, τελεία. To είχα 4 χρόνια, πολύ μου άρεσε, το έδωσα γιατί κυκλοφορούσα πιο πολύ με το VFR καθημερινά και προς το τέλος πιο πολύ καθότανε και το λυπόμουνα.

Είτε απλό, είτε R, πάρε με το μασκάκι-ζελατίνα πάνω από τα φώτα (F), όχι το τελείως γυμνό, φαίνεται ασήμαντο στο μάτι, αλλά κάνει δουλειά στην Εθνική οδό.

Θα ευχαριστηθείς ροπή και δύναμη, παντού, πάντα, με ότι σχέση, με όποιο φορτίο.

Ανακλήσεις γίνανε για ανορθωτή, κεντρικό παξιμάδι συμπλέκτη, μοχλάκι ταχυτήτων, κάποιες χρονιές, δεν χρειάζονται όλα.

Γενικά απροβλημάτιστο, και οικονομικό, και διασκεδαστικό ταυτόχρονα, best of all worlds. Και πανεύκολο σε σέρβις.

Αν το πάρεις (το απλό στην δεύτερη περίπτωση), προτείνονται>>>

Διακόπτης φώτων http://www.forumtriumph.gr/diakoptis-twn-gia-street-triple-675f-t2331.html

Ανάρτηση από Daytona πίσω http://www.forumtriumph.gr/how-topothetisi-amortiser-daytona-675-street-triple-t3185.html

apo_kun
06/11/2013, 14:27
Ευχαριστώ όσους αφιέρωσαν χρόνο κι απάντησαν. Είτε καλές είτε κακές οι κριτικές μαθαίνω περισσότερα για τη μηχανή. Πολυμήχανος, ανέφερες το θέμα του service κάτι που έχω μάθει πως είναι το <ευαίσθητο> σημείο της εταιρίας, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Service στη Θεσσαλονίκη? Έχω μάθει πως υπάρχει εξουσιοδοτημένος αλλά το μέλλον είναι αμφίβολο. Ξάνθη είχα μάθει πως υπάρχει εξουσιοδοτημένος επίσης. Ισχύει?

Πολυμήχανος
06/11/2013, 14:36
Η πολιτική της κεντρικής αντιπροσωπείας (Ηλιοφιλ), με τις εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις, οδήγησε όλους σχεδόν τους επαρχιακούς αντιπροσώπους σε έξοδο.

Είναι λίγο θέμα όντως, για Θεσσαλονίκη όντως δεν ξέρω τι γίνεται. Ο Ξανθιώτης δεν φαίνεται πια σαν εξουσιοδοτημένος, ήτανε. Να σκεφτείς το www.forumtriumph.gr το έχει φτιάξει επ ώμου ο ίδιος, και δεν είναι πια εξουσιοδτημένος.

Οι εξουσιοδοτημένοι είναι εδώ:
http://www.triumphmotorcycles.gr/triumph-world/find-a-dealer

Πάντως σέρβις, ΔΕΝ χρειάζεται να πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένους για να ισχύει η εγγύηση, και ΔΕΝ έχει δύσκολο σέρβις ο κινητήρας αυτός, που να μην μπορεί να κάνει ο μη-εξουσιοδτημένος μάστορας της αρεσκείας μας. Μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρα) στα 10.000 χμ και μεγάλο (βαλβίδες, συχρονισμοί) στα 20.000 χμ.

Είναι νόμος του ελληνικού κράτους εδώ και μερικά χρόνια, οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, χρησιμοποιώντας υλικά και ανταλλακτικά των σωστών προδιαγραφών, μπορεί να σφραγίζει το βιβλίο σέρβις.

harris_x
06/11/2013, 15:04
Είναι νόμος του ελληνικού κράτους εδώ και μερικά χρόνια, οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, χρησιμοποιώντας υλικά και ανταλλακτικά των σωστών προδιαγραφών, μπορεί να σφραγίζει το βιβλίο σέρβις.Αυτό ισχύει βάσει Block Exemption όμως θέλει πολύ προσοχή και είναι πολύ εύκολο να σου ακυρώσουν την εγγύηση πατώντας σε λεπτομέρειες ;)

apo_kun
11/11/2013, 11:46
Να το πάρεις το κορίτσι....

Το R έχω του 11. Και εγώ έχω να πώ τα καλύτερα. Το έχω πάει πίστα ταξίδια (Ιταλια-ελβετία, Χιο κτλ) πόλη και δεν έχω κανένα παράπονο
Απο κατανάλωση υπολογιζε 6-7 αναλόγως και την οδήγηση.
Γενικά είμαι υπερ-ευχαριστημένος!

Έχεις βάλει κάποιο φερινγκ? Ήσουν 2κάβαλος στα ταξίδια και πέρα του αέρα που μπορώ να φανταστώ τι άλλα προβλήματα αντιμετώπισες, από πλευράς της μηχανής πάντα? Γενικότερα μιλάμε για άνετο 2κάβαλο στο triple?


Αυτό ισχύει βάσει Block Exemption όμως θέλει πολύ προσοχή και είναι πολύ εύκολο να σου ακυρώσουν την εγγύηση πατώντας σε λεπτομέρειες ;)

Δηλαδή το συμπέρασμα είναι πως το service γίνεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο? Μιλώντας πάντα ( λόγω οικονομικών παραγόντων) για μεταχειρισμένο, παίζει και πάλι ρόλο πού γίνεται το service? Εννοώ αφού πιθανότατα δεν θα ισχύει κάποια εγγύηση

harris_x
11/11/2013, 11:59
Δηλαδή το συμπέρασμα είναι πως το service γίνεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο? Μιλώντας πάντα ( λόγω οικονομικών παραγόντων) για μεταχειρισμένο, παίζει και πάλι ρόλο πού γίνεται το service? Εννοώ αφού πιθανότατα δεν θα ισχύει κάποια εγγύησηΑν δεν έχεις εγγύηση δεν έχεις κάτι να χάσεις πηγαίνοντας σε μη εξουσιοδοτημένο αρκεί να υπάρχει η τεχνογνωσία που θα σου εξασφαλίσει επιτυχημένη κάθε πιθανή επισκευή ;)

Giorgos19
11/11/2013, 12:14
Έχεις βάλει κάποιο φερινγκ? Ήσουν 2κάβαλος στα ταξίδια και πέρα του αέρα που μπορώ να φανταστώ τι άλλα προβλήματα αντιμετώπισες, από πλευράς της μηχανής πάντα? Γενικότερα μιλάμε για άνετο 2κάβαλο στο triple?


Αν ο συνεπιβάτης έχει μια σχετική εμπειρία, δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Η θέση του είναι άνετη, χωρίς να κάθεται ψηλά και με τα πόδια να σχηματίζουν νορμάλ γωνίες. Το μόνο αρνητικό που υπάρχει είναι ότι δεν έχει από κάπου να πιαστεί. Επομένως ντεπόζιτο ή χαλαρά από τον οδηγό. Αν θυμάμαι καλά, η Triumph πρέπει να βγάζει ένα ζευγάρι χειρολαβές, σαν έξτρα.
Σε ταξίδι, με το μασκάκι, προσωπικά μπορώ να κινούμαι με ταχύτητες γύρω στα 150 χωρίς να νιώθω περίεργα και χωρίς να σκύβω. Σε πρόσφατη διαδρομή, με ένα μαγνητικό τανκ μπαγκ (φουλ "ανοιγμένο") στο ντεπόζιτο, μπορούσα να πηγαίνω σταθερά με 180-190 με όσο σκύψιμο χρειαζόταν ώστε να ακουμπάει το κράνος πάνω στο τανκ μπαγκ. Μπορώ να πω ότι τα πράγματα ήταν αρκετά ξεκούραστα!

DrBig
11/11/2013, 12:43
Το καλύτερο γυμνό, τελεία. To είχα 4 χρόνια, πολύ μου άρεσε, το έδωσα γιατί κυκλοφορούσα πιο πολύ με το VFR καθημερινά και προς το τέλος πιο πολύ καθότανε και το λυπόμουνα.


Γιατι επελεξες το vfr για τις καθημερινες σου μετακινησεις?

Πολυμήχανος
11/11/2013, 13:03
Γιατί το καινούριο παιδί, και μάλιστα το εντελώς δικό σου, είναι και πιο αγαπημένο.
http://www.vfrh.net/t4216-topic (σόρυ για την παρουσίαση σε άλλο φόρουμ, όταν το moto.gr επιτρέψει το link με φωτό, θα μπει κι εδώ)

Μην ξεφεύγουμε από το θέμα του ανθρώπου όμως...

DrBig
11/11/2013, 16:38
Γιατί το καινούριο παιδί, και μάλιστα το εντελώς δικό σου, είναι και πιο αγαπημένο.
http://www.vfrh.net/t4216-topic (σόρυ για την παρουσίαση σε άλλο φόρουμ, όταν το moto.gr επιτρέψει το link με φωτό, θα μπει κι εδώ)

Μην ξεφεύγουμε από το θέμα του ανθρώπου όμως...

Α οκ, δεν ηξερα για τι vfr μιλας και για υτο και η ερωτηση. :beer:

menelaos46
11/11/2013, 20:04
Πολύ καλό μηχανάκι για αυτά που πρέπει να προσφέρει στην κατηγορία που είναι και αν σου αρέσει και εμφανησιακά εγώ δεν θα δύσταζα να το αποκτήσω!!! :)

Πολυμήχανος
11/11/2013, 20:17
Δηλαδή το συμπέρασμα είναι πως το service γίνεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο? Μιλώντας πάντα ( λόγω οικονομικών παραγόντων) για μεταχειρισμένο, παίζει και πάλι ρόλο πού γίνεται το service? Εννοώ αφού πιθανότατα δεν θα ισχύει κάποια εγγύηση

Όχι, σου έγραψα και γιατί. Σέρβις κάνεις οπουδήποτε, αρκεί να χρησιμοποιηθούν αναλώσιμα των προδιαγραφών που ορίζει ο κατασκευαστής και το συνεργείο να είναι νόμιμο. Σου βάζει σφραγίδα, και ισχύει η εγγύηση κανονικά.

Αν δε, το πάρεις μεταχειρισμένο εκτός εγγύησης, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το πας σε εξουσιοδοτημένο, και όχι στον μάστορα της επιλογής σου, που τον ξέρεις και τον εμπιστεύεσαι.

Επειδή δε είναι γυμνό και με βολικές γωνίες για τα χέρια, το service του είναι ΠΟΛΥ εύκολο, εύκολα φτάνεις καπάκι βαλβίδων, εύκολα φτάνεις σύστημα τροφοδοσίας, γενικά όλα είναι πολύ εύκολα σε αυτό. Αν μάστορας δυσκολευτεί σε street triple , ας το κλείσει και να το γυρίσει σε αλλαγές λαδιών σε παπάκια και σκασμένες σαμπρέλες...

Προσωπικά, πήρα το Haynes manual, και ότι χρειαζόταν, το έκανα μόνος μου, είχα γνωστό συνεργείο που μου έβαζε σφραγίδες και αυτό ήταν. Με τους εξουσιοδοτημένους ασχολήθηκε ΜΙΑ μόνο φορά, για την ανάκληση του ανορθωτή και ήταν τόσο άσχετοι που ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ τι να κάνουν, τους είπα το μοτό χάλασε ανορθωτή (είχα μετρήσει και δει τα συμπτώματα με μαθηματικό τρόπο ανάλυσης, που δεν επιδεχόταν ''ερμηνείας'') και μου λέγανε ανοησίες τύπου ''α η μπαταρία χάλασε'', σε βαθμό που απορώ τι σέρβις έκαναν στις μηχανές των άλλων...

Μιλάμε για τον επιθεωρητή κλουζώ, σε μάστορα... Ευτυχώς ο συγκεκριμένος δεν είναι πια στο δίκτυο, αλλά δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι...

''να έχουν την τεχνογνωσία'' μουαχαχαχαχα

Πίνουν νερό στο όνομά του, στον Κόντη Σάκη, πρώην εξουσιοδοτημένος δεν είναι πια, αλλά ξέρει τι κάνει, και γενικά στην Αθήνα θεωρείται ο άνθρωπος που θα πας το Τ. και θα σου κάνει σέρβις, θα δώσει λύσεις αν χρειάζεται κάτι κ.ο.κ.

Εσύ βέβαια ρωτάς για Βόρεια, δεν γνωρίζω να σου πω.

harris_x
12/11/2013, 08:50
Προσωπικά, πήρα το Haynes manual, και ότι χρειαζόταν, το έκανα μόνος μου, είχα γνωστό συνεργείο που μου έβαζε σφραγίδες και αυτό ήταν. Με τους εξουσιοδοτημένους ασχολήθηκε ΜΙΑ μόνο φορά, για την ανάκληση του ανορθωτή και ήταν τόσο άσχετοι που ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ τι να κάνουν, τους είπα το μοτό χάλασε ανορθωτή (είχα μετρήσει και δει τα συμπτώματα με μαθηματικό τρόπο ανάλυσης, που δεν επιδεχόταν ''ερμηνείας'') και μου λέγανε ανοησίες τύπου ''α η μπαταρία χάλασε'', σε βαθμό που απορώ τι σέρβις έκαναν στις μηχανές των άλλων...Δεν είναι μόνο οι σφραγίδες απαραίτητες για την διατήρηση της εγγύησης όταν πας σε μη εξουσιοδοτημένο.

Πρέπει να υπάρχουν τιμολόγια με επαρκείς περιγραφές των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν έτσι ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία από το εργοστάσιο πως έγινε χρήση αυτών με τις σωστές προδιαγραφές.

Πολυμήχανος
12/11/2013, 10:38
Δεν είναι μόνο οι σφραγίδες απαραίτητες για την διατήρηση της εγγύησης όταν πας σε μη εξουσιοδοτημένο.

Πρέπει να υπάρχουν τιμολόγια με επαρκείς περιγραφές των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν έτσι ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία από το εργοστάσιο πως έγινε χρήση αυτών με τις σωστές προδιαγραφές.

Για αυτό και γράφω ''αρκεί να χρησιμοποιηθούν αναλώσιμα των προδιαγραφών που ορίζει ο κατασκευαστής'' βρε άνθρωπε.

Γιατί έσβησες το όνομα του Κόντη; Κακό είναι να αναφέρονται οι καλοί;

harris_x
12/11/2013, 11:24
Γιατί έσβησες το όνομα του Κόντη; Κακό είναι να αναφέρονται οι καλοί;Λάθος δικέ μου... και νόμιζα πως το είχα διορθώσει.... :confused:




edit: fixed ;)

harris_x
12/11/2013, 11:27
Για αυτό και γράφω ''αρκεί να χρησιμοποιηθούν αναλώσιμα των προδιαγραφών που ορίζει ο κατασκευαστής'' βρε άνθρωπε.Απλά αν είναι λίγο ποιο αναλυτικά αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις ;)
Για σένα μπορεί να εννοείται πως μαζί με τις σφραγίδες είχες και τα τιμολόγια που ανέφεραν αναλυτικά και τα ανταλλακτικά, για τον άλλο όμως...

Aerobitch
12/11/2013, 12:52
Έχεις βάλει κάποιο φερινγκ? Ήσουν 2κάβαλος στα ταξίδια και πέρα του αέρα που μπορώ να φανταστώ τι άλλα προβλήματα αντιμετώπισες, από πλευράς της μηχανής πάντα? Γενικότερα μιλάμε για άνετο 2κάβαλο στο triple?



Δηλαδή το συμπέρασμα είναι πως το service γίνεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο? Μιλώντας πάντα ( λόγω οικονομικών παραγόντων) για μεταχειρισμένο, παίζει και πάλι ρόλο πού γίνεται το service? Εννοώ αφού πιθανότατα δεν θα ισχύει κάποια εγγύηση

Εχω το μασκάκι. Στα ταξίδια ήμουν 2κάβαλος και η κοπέλα μου που δεν είχε εμεπιρια ποτε με μηχανες ακομα και σαν συνεπιβάτης αντέχει χωρίς στάση για καμια ώρα πάνω κάτω. Κατα τ άλλα δεν υπάρχει κάποιο ιδιέταιρο πρόβλημα όσον αφορα τον 2ο. Τωρα στα ταξίδια μονος μου πάω 140 περιπου μεση ταχύτητα και με 2ο 120 αν μιλάμε για εθνικές.

apo_kun
12/11/2013, 22:00
Θα ήθελα να θίξω ένα ακόμη θέμα που προαναφέρθηκε αλλά δεν συζητήθηκε, οι διαφορές της R έκδοσης από την κανονική. Μιλάμε για μπρος-πίσω ανάρτηση? Φρένα? Ζάντες?? Τι άλλο? Η χρηματική διαφορά της τάξης των 1000+ :a7: ευρώ που εντοπίζω στην αγορά μεταχειρισμένων δικαιολογείται?

Giorgos19
12/11/2013, 22:29
Θα ήθελα να θίξω ένα ακόμη θέμα που προαναφέρθηκε αλλά δεν συζητήθηκε, οι διαφορές της R έκδοσης από την κανονική. Μιλάμε για μπρος-πίσω ανάρτηση? Φρένα? Ζάντες?? Τι άλλο? Η χρηματική διαφορά της τάξης των 1000+ :a7: ευρώ που εντοπίζω στην αγορά μεταχειρισμένων δικαιολογείται?

Μπρος πίσω αναρτήσεις, φρένα και διαφορετικό τιμόνι. Τα υπόλοιπα είναι ίδια. 1.800 πρέπει να ήταν η διαφορά για καινούργια, αν θυμάμαι καλά.

Lioulios
13/11/2013, 01:49
Μπρος πίσω αναρτήσεις, φρένα και διαφορετικό τιμόνι. Τα υπόλοιπα είναι ίδια. 1.800 πρέπει να ήταν η διαφορά για καινούργια, αν θυμάμαι καλά.
Και η σέλα η τζέλ στο R

Πολυμήχανος
13/11/2013, 13:54
Απλά αν είναι λίγο ποιο αναλυτικά αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις ;)
Για σένα μπορεί να εννοείται πως μαζί με τις σφραγίδες είχες και τα τιμολόγια που ανέφεραν αναλυτικά και τα ανταλλακτικά, για τον άλλο όμως...

Ναι, σωστόν, σωστότατον! ;)

apo_kun
15/11/2013, 12:53
Διάβασα στο forum της triumph πως οι αναβάτες μετρίου αναστήματος ( όπως του λόγου μου) βολεύονται εξίσου άνετα και στο απλό και στο R χωρίς ουσιαστική αίσθηση της διαφοράς. Τα παιδιά εκεί αναφερόντουσαν κυρίως στον τομέα των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων

harris_x
15/11/2013, 13:34
Διάβασα στο forum της triumph πως οι αναβάτες μετρίου αναστήματος ( όπως του λόγου μου) βολεύονται εξίσου άνετα και στο απλό και στο R χωρίς ουσιαστική αίσθηση της διαφοράς. Τα παιδιά εκεί αναφερόντουσαν κυρίως στον τομέα των ρυθμιζόμενων αναρτήσεωνΑν δεν σε ενδιαφέρει να ψαχτείς με πίστα, πάρε το απλό.

apo_kun
23/11/2013, 19:01
Ποια είναι η αυτονομία της μηχανής? Έχει δείκτη καυσίμων στα όργανα ή απλά τον υπολογιστή κατανάλωσης?

Manalishi
18/03/2019, 12:54
Ποια είναι η αυτονομία της μηχανής? Έχει δείκτη καυσίμων στα όργανα ή απλά τον υπολογιστή κατανάλωσης?

Κάποιος να του απαντήσει?
Ενδιαφέρεται ένας φίλος.

telegonos
18/03/2019, 13:00
Από το 2013;

MG-KTiNoS
18/03/2019, 14:11
Παραξενεύομαι που δεν βρήκα κάτι παρόμοιο. Τόσες ανακλήσεις?:p
Θαυμαστής :a8: του συγκεκριμένου μοντέλου (και μελλοντικός κάτοχος θέλω να ελπίζω :a01: )αναμένω σχόλια, φωτο κτλ. από κατόχους και γενικότερα όσους έχουν ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη μοτο

Υ.Γ. Τα γνωστά αξιπιστία, κατανάλωση,επιδόσεις, αν αξιζει τα (αρκετά) λεφτά του..

Είναι γνωστή η αξιοπιστία των τράιουμφ καθώς
και οι φιλική προς τον χρήστη συμπεριφορά
της αντιπροσωπίας.
Να πάρεις 2, όχι ένα.
Να χεις και ανταλλακτικά σε καλές τιμές ρε αδερφέ
:cool:

maniatiakos
18/03/2019, 18:51
Είναι γνωστή η αξιοπιστία των τράιουμφ καθώς
και οι φιλική προς τον χρήστη συμπεριφορά
της αντιπροσωπίας.
Να πάρεις 2, όχι ένα.
Να χεις και ανταλλακτικά σε καλές τιμές ρε αδερφέ
:cool:

Είχες 675 και σου έσπασε?
Ή έχεις πληρώσει έστω ένα ευρώ σε εξουσιοδητημένο ή ειδικευμένο μη συνεργαζόμενο συνεργείο της triumph και έχεις άποψη?
Μη μου αναφέρεις για 1050 tiger και προβλήματα στις μπιέλες, είναι γνωστά.

Καιρός να σταματήσει πια το τι έχω ακούσει από το γνωστό του γνωστού μου κλπ κλπ.
Δε θέλουν όλοι να πάρουν tdm,xt,cbf και vstrom 650.

Κάλλιστα μπορούν να αναφερθούν προβλήματα και σε ιαπωνικά μηχανάκια και μάλιστα χοντρά.
Καλό είναι εδώ μέσα όταν ρωτάει κάποιος για ένα μηχανάκι να γράφουν οι ιδιοκτήτες και όχι οι "ακουστές".

telegonos
18/03/2019, 19:06
Το δικό μου πάντως ήταν άψογο.

Η απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα είναι ότι έχει λαμπάκι που ανάβει στα τελευταία 45 περίπου χιλιόμετρα.

Το Νο11 στην εικόνα

404545

kouk
18/03/2019, 21:42
Το παλιό κοντέρ. Άλλαξε μετά το 09. Από το 12η13 μπήκε και ένδειξη βενζίνης.

Morton
18/03/2019, 22:07
Κάποιος να του απαντήσει?
Ενδιαφέρεται ένας φίλος.

Αγγλίδα μπεκρού. 9λτ+

edit: αλλά πιάνουν τόπο, χαλάλι και το CO2

giorgos.boun
18/03/2019, 22:15
Αγγλίδα μπεκρού. 9λτ+

edit: αλλά πιάνουν τόπο, χαλάλι και το CO2

Από αυτούς που απαντάνε γενικά είχε δει κάποιος έστω από 1 μέτρο απόσταση 675;
Έχεις δει εσυ φίλε 9λτ+ σε 675; Πραγματικά τώρα.
Πάντως στο Daytona σχεδόν μόνο πίστα γράφει 7,5 μέσο όρο. Δεν το έχω μετρήσει αλλά δεν μπορεί να απέχει παρά πολύ.
Φυσικά το street θα είναι σίγουρα πιο κάτω.

Morton
18/03/2019, 22:17
Από αυτούς που απαντάνε γενικά είχε δει κάποιος έστω από 1 μέτρο απόσταση 675;
Έχεις δει εσυ φίλε 9λτ+ σε 675; Πραγματικά τώρα.
Πάντως στο Daytona μόνο πίστα γράφει 7,5 μέσο όρο. Δεν το έχω μετρήσει αλλά δεν μπορεί να απέχει παρά πολύ.
Φυσικά το street θα είναι σίγουρα πιο κάτω.


Τόσο μου γράφει, μιλάω για 100% αστική χρήση.

giorgos.boun
18/03/2019, 22:22
Τόσο μου γράφει, μιλάω για 100% αστική χρήση.

Θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις. Μου ακούγετε υπερβολικά πολύ.

Morton
18/03/2019, 22:25
Θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις. Μου ακούγετε υπερβολικά πολύ.

Εχεις daytona? Πόσο σου καίει μες στην πόλη?

panos_zip
18/03/2019, 22:34
9λτ? τόσο δεν μου έκαιγε ούτε το tiger.
Κάτι παιζει. Αν και δεν θυμαμαι νούμερα, το daytona μου καιει αρκετά λιγότερο.

Morton
18/03/2019, 22:43
Υπ όψιν ότι έχω χαμηλότερες από τις προτεινόμενες πιέσεις. Αντι για 42/34 βάζω 36/32. Αλλά δεν νομίζω αυτό να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά.

Lioulios
18/03/2019, 23:42
Αν και εχουν περασει χρονια , νομιζω πως το τριπλ μου εβγαζε αυτονομια, καμια 220 - 230χλμ αναλογα τη χρηση ... καπου στα 180 -190 αναβε το λαμπακι της ρεζερβας .

giorgos.boun
19/03/2019, 20:24
Εχεις daytona? Πόσο σου καίει μες στην πόλη?

Σε πόλη δεν το βάζω. Για χρήση πίστας και πήγαινε έλα σε ένα πιστακι που έχουμε εδώ στο βορρά το όργανο γράφει 7,5.
Δεν το έχω μετρήσει ποτέ με τον σωστό τρόπο (γέμισμα , μηδενισμό κ.τ.λ.) γιατί δεν με ενδιαφέρει αλλά το 9 μου φαίνεται πολύ.

MG-KTiNoS
20/03/2019, 08:10
Είχες 675 και σου έσπασε?
Ή έχεις πληρώσει έστω ένα ευρώ σε εξουσιοδητημένο ή ειδικευμένο μη συνεργαζόμενο συνεργείο της triumph και έχεις άποψη?
Μη μου αναφέρεις για 1050 tiger και προβλήματα στις μπιέλες, είναι γνωστά.

Καιρός να σταματήσει πια το τι έχω ακούσει από το γνωστό του γνωστού μου κλπ κλπ.
Δε θέλουν όλοι να πάρουν tdm,xt,cbf και vstrom 650.

Κάλλιστα μπορούν να αναφερθούν προβλήματα και σε ιαπωνικά μηχανάκια και μάλιστα χοντρά.
Καλό είναι εδώ μέσα όταν ρωτάει κάποιος για ένα μηχανάκι να γράφουν οι ιδιοκτήτες και όχι οι "ακουστές".

Κοίτα βασικά ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς με τα τράιμουφ
και παρηγορούνται οι άλλοι με τα βε στρομ.:lol:
Και όχι δεν έχω γνωστό του γνωστού για να μου πει
ότι για να φτιαχτεί το μηχανάκι πρέπει να πάει στον
σούπερ ειδικό μάστορα που άλλον δεν έχει
γιατί ΜΟΝΟ αυτός ξέρει τι μαγικά πρέπει να κάνει
για να δουλέψει.
Ούτε για τις καμπάνες που χτυπάνε με τις τιμές
Να τα χαίρεστε τα μηχανάκια αλλά υπάρχουν και μερικοί
που θέλουν να κάνουν χιλιόμετρα οπότε ξέρς.
:wave2:


Τράιουμφ λέει'...
:lol:
Μόνο 1+1 δώρο φίλος...
:lol:


yg
Το άλλο το ξέρεις?
Όταν ρωτάς στην τράιμφ αν έχει ακριβά ανταλλακτικά ξέρεις τι απαντάνε?
- Ε δεν είναι και ντουκάτι !
:roflmao:

maniatiakos
20/03/2019, 09:33
........


Αδερφέ δεν έχω triumph.
To μόνο σίγουρο όμως είναι ότι ΕΣΥ δεν έχεις οδηγήσει ΠΟΤΕ ούτε triumph ούτε οποιοδήποτε άλλο ευρωπαικό ή τζαπάν σύγχρονο μηχανάκι.
Προβλέπω ότι αν οδηγήσεις θα πετάς σε αφίσα του Φίλιππου Νάκα (εξουσιοδοτημένος yamaha) βελάκια για τα χαμένα χρόνια.

Από κει και πέρα για τα χλμ που και καλά κάνετε, απλά να σε ενημερώσω ότι σε ταξίδια στο εξωτερικό tdm δεν έχω συναντήσει ποτέ, σπάνια βαραντέρο, strom και transalp.
Eπίσης σε αφήνω να μαντέψεις τι πινακίδες είχαν τα συγκεκριμένα μηχανάκια.

Τα μόνα ιαπωνικά που είχα δει έξω σχετικά αρκετά ήταν τα tracer και με πινακίδες εξωτερικού.

Τελικά, μάλλον στην Ευρώπη κυκλοφορούν κατά κόρον τα προβληματικά bmw που χλευάζεις όλη την ώρα (με την ατάκα "λεφτά έχεις;"), τα multi, τα καινούργια tiger και πάμπολλα χάρλεϋ.
Α. όταν μιλάμε για εξωτερικό μιλάω κυρίως για Δυτική Ευρώπη...από Ιταλία και πέρα.
Τώρα, αν εσύ ταξιδεύεις Ανατολική Ευρώπη καλά κάνεις και πας με το xt, το παλιό, το καλό που δεν σπάει, δε χαλάει.

Απλά να σου θυμίσω ότι η μοτοσυκλέτα έχει εξελιχθεί όπως και όλα τα πράγματα...
Καλά τα NOKIA ή η τηλεόραση με το σεμεδάκι, δεν χαλάνε ποτέ αλλά προσφέρουν πολύ λιγότερα σε σχέση με τα καινούργια αντίστοιχα προϊόντα.

ptc
20/03/2019, 09:51
Για να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου... Το ότι ο γερμανός μοτοσικλετιστής έχει τα λεφτά για να συντηρεί το (πιθανότατα ακριβότερο) ευρωπαϊκό μηχανάκι, αυτό πρέπει να μας λέει κάτι; Μιας και η κουβέντα είναι για το κόστος συντήρησης απ'όσο κατάλαβα... Τον μισθό του γερμανού ο έλληνας τον βγάζει σε τρεις μήνες(και αν).

Δεν έχω γνώμη για τα triumph, ξέρω ότι γενικά η αντιπροσωπεία τσεκουρωνει λίγο αλλά ως εκεί. Απλά λέω πως το τι κάνει ο βορειοευρωπαίος το βρίσκω λίγο άσχετο. Για οικονομικούς καθαρά λόγος.

Και στη Μαλαισία από την άλλη κυκλοφορούν μόνο παπάκια. Άλλη οικονομία, αλλά κριτήρια.

maniatiakos
20/03/2019, 10:15
Aς κάνω και γω λίγο το συνήγορο του διαβόλου...

Το γεγονός ότι οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν έχουν λεφτά να πάρουν καινούργιο μοντέλο από το πάνω ράφι, δε σημαίνει ότι τα μηχανάκια αυτά είναι αναξιόπιστα κλπ κλπ.
Δηλαδή κάποιος αν μου πει ότι ένα tracer π.χ είναι καλύτερο από ένα multi 1200 ή xr1000 μάλλον θα τον περάσω για αλαφροΐσκιωτο.

Εν τω μεταξύ έχουμε γίνει παντογνώστες οι Έλληνες σε top end μοντέλα εταιρειών που μέχρι το 2002 αγοράζαμε kle 500 και xt500 για να μην έχουν τεκμήριο.
Δε θα συζητήσω για τι μοτοσυκλέτες κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα προ του '00 γιατί θα πέσει πολύ γέλιο.

Εμείς, λοιπόν, που είχαμε ένα xt, ένα virago στην καλύτερη ή ένα στρογγυλοφάναρο στη χειρότερη, πήγαμε και αγοράσαμε μοτοσυκλέτες επιδόσεων.
Μαθημένοι από το μηδενική συντήρηση που κάναμε στα παπιά μας, νομίζαμε ότι αν κάναμε το ίδιο και σε αυτές, θα ήταν το ίδιο αξιόπιστες.

Επίσης, επειδή είμαστε και κομπλεξικοί και συχνάζουμε στις καφετέριες παρά παίρνουμε τον ποπό μας και να βγαίνουμε έξω βόλτα, ταλαιπωρούμε τα μηχανάκι στο τρίπτυχο Κηφισιά-Κολωνάκι-Γλυφάδα.
Άμα λάχει, επειδή είχαμε μάθει και σουζα με το xr200, σκάμε και κανά όρθιο στο αξονάτο 1200gs (τυχαίο παράδειγμα) ή είμαστε μαχητές των φαναριών με δαύτο.
Μετά παραπονούμαστε γιατί έσπασαν οι σταυροί του άξονα...ε μάλλον είναι μπ%ρδελα τα bmw...
Να 'στε σίγουροι ότι και σε τενερε 1200, άμα κάνεις τα παραπάνω πάλι θα τρέχεις...

Εν κατακλείδι, τα 675 είναι πολύ καλά μηχανάκια.
Ο κινητήρας τους έχει αποδειχθεί αξιόπιστος, πολλά daytona κάνουν tds και δεν έχουν θέματα.
Οκ, στο Τουρκμενισταν μπορεί κάποιος να μην μπορέσει να πάει...ίσως το κατάλληλο εργαλείο για εκεί να είναι το λεωφορείο ή η καμήλα.

giorgos.boun
20/03/2019, 10:28
Το παλικάρι πιο πάνω φαίνεται ότι δεν έχει ιδέα πραγματικά απο μηχανάκια ευρωπαϊκά. Τζάμπα του απαντάτε. Σε τέτοιους τύπους η καλύτερη μέθοδος είναι η αγνόηση. Ένας άνθρωπος που πραγματικά έχει έστω και μια μικρή ιδέα μπορεί να ξεχωρίζει την εμπάθεια για ότι είναι πιο “premium”.
Μπορείς να τα χαζεύεις στα βιντεάκια και μετά να ανεβαίνεις στο δικό σου και να λες: ευτυχώς που δεν χαλάει...

Για το κόστος συντήρησης φυσικά και είναι πιο ακριβό αν το πας στην αντιπροσωπεία και του λες κάνε το. Αν το ψάχνετε λιγάκι θα δείτε ότι δεν έχει καμία διαφορά από τα ιαπωνικά στην ίδια κατηγορία. Μιλάω μόνο για τον 675 δεν ξερω τι γίνετε με τις άλλες ευρωπαϊκές μάρκες.
Να δώσω ένα παράδειγμα που ισχύει σε μένα.
Λάδι castrol racing 10w50 στην αντιπροσωπεία 15€ το λίτρο. Το ίδιο λάδι ακριβώς στο εμποριο 9€.

lospsi
20/03/2019, 10:40
O καθένας βλέπει την μοτοσυκλέτα με διαφορετικά κριτήρια. Άλλες ανάγκες, άλλη χρήση, άλλες τσέπες. Οπότε και βγαίνουν και πολλές διαφορετικές γνώμες για κάθε ίδια μοτοσυκλέτα.


Κατά τα άλλα, το θέμα που ότι (νομίζουμε) ότι ξέρουμε τον άλλο από αυτά που γράφει σε ένα φόρουμ είναι τουλάχιστον αστείο....

katsar
20/03/2019, 10:53
Νομίζω είναι λίγο άκυρο το να ''κράζουμε'' και να αφορίζουμε έτσι συγκεκριμένες εταιρίες.Κάποτε ίσως τα θέματα τους να ήταν εντονότερα αλλά πλέον έχουμε 2019.Προβλήματα σοβαρότατα είδαμε και στα Γιαπωνέζικα, μαγνήτες στα R1/Fazer κτλ.Πριν λίγο καιρό μέλος του φόρουμ είχε πρόβλημα με το abs σε σχεδόν καινούργιο SV.Μήπως το tdm μου (το λέω γιατί αναφέρθηκε ) είναι πιο αξιόπιστο ,που μπορεί ανάλογα με τα κέφια του να κάψει και 1 λίτρο λάδι ;Η yamaha μας λέει ''έτσι δουλευουν αυτά''.
Και εγώ παλιό japan καβαλάω αλλά δεν γίνεται να μην μου ''σηκώνεται'' όταν βλέπω ''εξωτικά'' εργαλεία.Βάλε δηλαδή δίπλα ένα tdm 900 και ένα Multi 1000.
Όσο αφορά την τιμή αγοράς μου φαίνεται λογικό να είναι πιο ακριβά,τα καλά πλαίσια,φρένα,ψαλίδια κτλ πληρώνονται,δεν θα τα κάνουν δώρο σε τιμή MT.

ΥΓ από την άλλη και λίγη καζούρα-χαβαλές ναχαμε να λέγαμε σε στυλ JoeBarTeam έχει και το γούστο της κάποιες στιγμές :beer:

ptc
20/03/2019, 10:54
O καθένας βλέπει την μοτοσυκλέτα με διαφορετικά κριτήρια. Άλλες ανάγκες, άλλη χρήση, άλλες τσέπες. Οπότε και βγαίνουν και πολλές διαφορετικές γνώμες για κάθε ίδια μοτοσυκλέτα.


Κατά τα άλλα, το θέμα που ότι (νομίζουμε) ότι ξέρουμε τον άλλο από αυτά που γράφει σε ένα φόρουμ είναι τουλάχιστον αστείο....

Γιωργο, για να μην παρεξηγηθει κανενας και κακοχαρακτηρισει τον απο πανω Γιωργο αδικα για τον τροπο γραφης του. Να διευκρινισω οτι ειμαστε κολλητοι irl οποτε υπαρχει και ενα αναλογο πειραγμα.

Ξερει πως τον ζηλευω θανασιμα που εχει ευρωπαϊκο εργαλειο και μου το χτυπαει ο ατιμος. :lol:

giorgos.boun
20/03/2019, 10:58
O καθένας βλέπει την μοτοσυκλέτα με διαφορετικά κριτήρια. Άλλες ανάγκες, άλλη χρήση, άλλες τσέπες. Οπότε και βγαίνουν και πολλές διαφορετικές γνώμες για κάθε ίδια μοτοσυκλέτα.


Κατά τα άλλα, το θέμα που ότι (νομίζουμε) ότι ξέρουμε τον άλλο από αυτά που γράφει σε ένα φόρουμ είναι τουλάχιστον αστείο....

Δεν είπε κανένας ότι τον ξερει σαν άνθρωπο. Είμαι σίγουρος ότι είναι και γαμω τα παιδιά. Μπορω να καταλάβω όμως την άποψη του για τα μηχανάκια. Εκει φυσικά δεν θα πάρω αυτά που λέει σοβαρά.
Αν βρεθούμε ποτέ δεν θα μιλήσουμε για μηχανάκια... καλυτερα για γυναίκες...:D

giorgos.boun
20/03/2019, 11:12
Γιωργο, για να μην παρεξηγηθει κανενας και κακοχαρακτηρισει τον απο πανω Γιωργο αδικα για τον τροπο γραφης του. Να διευκρινισω οτι ειμαστε κολλητοι irl οποτε υπαρχει και ενα αναλογο πειραγμα.

Ξερει πως τον ζηλευω θανασιμα που εχει ευρωπαϊκο εργαλειο και μου το χτυπαει ο ατιμος. :lol:
Δεν το έγραψα για σένα... μπορεί να μην έχεις αλλά ζεις με ευρωπαϊκά γύρω σου...

lospsi
20/03/2019, 13:46
Καλά, εγώ τι να παρεξηγηθώ?

Γράφει όμως ο maniatiakos

"Αδερφέ δεν έχω triumph.
To μόνο σίγουρο όμως είναι ότι ΕΣΥ δεν έχεις οδηγήσει ΠΟΤΕ ούτε triumph ούτε οποιοδήποτε άλλο ευρωπαικό ή τζαπάν σύγχρονο μηχανάκι.
Προβλέπω ότι αν οδηγήσεις θα πετάς σε αφίσα του Φίλιππου Νάκα (εξουσιοδοτημένος yamaha) βελάκια για τα χαμένα χρόνια.

Από κει και πέρα για τα χλμ που και καλά κάνετε, απλά να σε ενημερώσω ότι σε ταξίδια στο εξωτερικό tdm δεν έχω συναντήσει ποτέ, σπάνια βαραντέρο, strom και transalp.
Eπίσης σε αφήνω να μαντέψεις τι πινακίδες είχαν τα συγκεκριμένα μηχανάκια."

γράφει και ο giorgos.boun
"Το παλικάρι πιο πάνω φαίνεται ότι δεν έχει ιδέα πραγματικά απο μηχανάκια ευρωπαϊκά. Τζάμπα του απαντάτε. Σε τέτοιους τύπους η καλύτερη μέθοδος είναι η αγνόηση. Ένας άνθρωπος που πραγματικά έχει έστω και μια μικρή ιδέα μπορεί να ξεχωρίζει την εμπάθεια για ότι είναι πιο “premium”.
Μπορείς να τα χαζεύεις στα βιντεάκια και μετά να ανεβαίνεις στο δικό σου και να λες: ευτυχώς που δεν χαλάει..."

Αυτοματισμοί λοιπόν του ξέρω εγώ ποιός είσαι εσύ, τι καβαλάς, τι έχεις καβαλήσει στην ζωή σου, πόσα χλμ κάνεις και που, κτλ, κτλ...

Βοηθάει βέβαια και ο Κτήνος που γράφει και ρίχνει λάδι στην φωτιά

"Κοίτα βασικά ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς με τα τράιμουφ
και παρηγορούνται οι άλλοι με τα βε στρομ.
Και όχι δεν έχω γνωστό του γνωστού για να μου πει
ότι για να φτιαχτεί το μηχανάκι πρέπει να πάει στον
σούπερ ειδικό μάστορα που άλλον δεν έχει
γιατί ΜΟΝΟ αυτός ξέρει τι μαγικά πρέπει να κάνει
για να δουλέψει.
Ούτε για τις καμπάνες που χτυπάνε με τις τιμές
Να τα χαίρεστε τα μηχανάκια αλλά υπάρχουν και μερικοί
που θέλουν να κάνουν χιλιόμετρα οπότε ξέρς.
Τράιουμφ λέει'...
Μόνο 1+1 δώρο φίλος...
yg
Το άλλο το ξέρεις?
Όταν ρωτάς στην τράιμφ αν έχει ακριβά ανταλλακτικά ξέρεις τι απαντάνε?
- Ε δεν είναι και ντουκάτι !"


που προφανώς δεν ισχύει...

έχουμε λοιπόν μια κλασσική περίπτωση βλάβης (what we have here is a failure to communicate), γενικώς και ειδικώς.

Θα προσπαθήσω να βάλω βίντεο από Guns'n'Roses-Civil War και την περί ου ο λόγος εισαγωγή από ταινία του ΜακΚουίν ( του Στηβ, όχι του Κεραυνού:p)

Disclaimer:
Δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά, δεν έχω μετοχές σε εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών.:D

https://www.youtube.com/watch?v=YNad0Y40K64

maniatiakos
20/03/2019, 16:12
....

Συγνώμη αλλά σε ανακρίβειες δεν μπορώ να απαντήσω καλύτερα ούτε να συμπεραίνω τπτ διαφορετικό απ'αυτα που έγραψα.

Πετάει, λοιπον, κάποιος την αβασιμη εξυπνάδα του στο μεγαλύτερο φόρουμ μοτοσυκλέτας, του λέμε ότι δεν ισχύει και εξακολουθεί...

Το ίδιο άτομο, πριν κάνα 2 χρόνια έγραφε ότι το ΚΤΜ 990 ειναι το καλύτερο on off αλλά δεν έχει λεφτά να το παρει..

Σημερα, άραγε θα έλεγε τα ίδια ή θα έλεγε κάτι ανάλογο όπως για το 675?

Η κρίση στην Ελλαδα, έχει δημιουργήσει παράκρουση...

DimisK
21/06/2019, 11:20
STREET TRIPLE 675 ε? μμμμμμμμμμ

Έχω οδηγήσει του 18' σε ασημί apo_kun.....πολύ ωραίο μηχανάκι! Δυνατό όσο χρειάζεται, ευκολοδήγητο, όμορφο, με σούπερ ήχο όταν ανεβαίνουν οι στροφές ;)
Παθαίνεις πλάκα με το μασκάκι που μέχρι 180 πας χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα! (ειμαι 1,80). Εντύπωση κάνει επίσης η ποιότητα βαφής του!
Φαίνεται πολύ παιχνιδιάρικο ;) Αξίζει να πάρεις το R

Με το καλό να το πάρεις το εργαλείο! Απλά πες πότε σε βολεύει να μας το δώσεις για βόλτα

A και μη ξεχάσω!!!! Έγχρωμη TFT οθόνη Α Π Α Ι Χ Τ Η!

kouk
21/06/2019, 18:31
STREET TRIPLE 765 ε? μμμμμμμμμμ


...μαλλον για το 765

golden
22/07/2019, 01:52
Σε πόλη δεν το βάζω. Για χρήση πίστας και πήγαινε έλα σε ένα πιστακι που έχουμε εδώ στο βορρά το όργανο γράφει 7,5.
Δεν το έχω μετρήσει ποτέ με τον σωστό τρόπο (γέμισμα , μηδενισμό κ.τ.λ.) γιατί δεν με ενδιαφέρει αλλά το 9 μου φαίνεται πολύ.



φουλ αστικη χρηση και πολη η οποια εχει αρκετα φαναρια σταματα ξεκινα το χειμωνα μου βγαζει με ενα φουλαρισμενο τεποζιτο 140-150 χιλιομετρα για να αναψει ρεζερβα

ειναι κατω απο 9 κατα 99% αλλα και πανω απο 7

kkinezos
12/11/2019, 15:00
φουλ αστικη χρηση και πολη η οποια εχει αρκετα φαναρια σταματα ξεκινα το χειμωνα μου βγαζει με ενα φουλαρισμενο τεποζιτο 140-150 χιλιομετρα για να αναψει ρεζερβα

ειναι κατω απο 9 κατα 99% αλλα και πανω απο 7

Αν ισχυουν αυτα τα νουμερα που λες, η καταναλωση σου ειναι λιγο πανω απο 9+ lt /100. Εχει ρεζερβουαρ 17.4 και βγαζει λαμπακι οταν εχει μεσα 3 λιτρα, αρα 14 λιτρα για 140-150 χλμ.

Εξεταζω το ενδεχομενο αγορας ενος street triple 675 09 και με απασχολει η καταναλωση.
Εχω ψαξει αρκετα τις καταναλωσεις που αναφερουν σε διαφορα φορουμ καθως θα ναι το κυριο μεσο μετακινησης και το βασικο commute θα ναι 14χλμ φαναρια και κινηση (απ την καλη την ωρρραια κινηση που μονο η αθηνα εχει), χειμωνα καλοκαιρι.
Οποτε θεωρω σε συνθηκες ελλαδας μαλλον οντως χτυπαει 8-10 η καταναλωση αναλογα το χουφτωμα. Ηρθα εδω για να με βγαλει καποιος ψευτη αλλα μαλλον δεν :P .
Αναφερουν, παντως, γενικα για commute χωρις highway γυρω στα 7-8 καταναλωση, σε συνθηκες εξωτερικου. Αλλα σε στριφτερο επαρχιακο με επιθετικη οδηγηση το πολυ 7 κατι. Αρα το 7,5 πιστα στεκει. Οπως δυστηχως και το 9 πολη.


Εχει καποιος αλλος μετρησεις απο full αστικη χρηση?

billy84
12/11/2019, 15:31
Αν ισχυουν αυτα τα νουμερα που λες, η καταναλωση σου ειναι λιγο πανω απο 9+ lt /100. Εχει ρεζερβουαρ 17.4 και βγαζει λαμπακι οταν εχει μεσα 3 λιτρα, αρα 14 λιτρα για 140-150 χλμ.

Εξεταζω το ενδεχομενο αγορας ενος street triple 675 09 και με απασχολει η καταναλωση.
Εχω ψαξει αρκετα τις καταναλωσεις που αναφερουν σε διαφορα φορουμ καθως θα ναι το κυριο μεσο μετακινησης και το βασικο commute θα ναι 14χλμ φαναρια και κινηση (απ την καλη την ωρρραια κινηση που μονο η αθηνα εχει), χειμωνα καλοκαιρι.
Οποτε θεωρω σε συνθηκες ελλαδας μαλλον οντως χτυπαει 8-10 η καταναλωση αναλογα το χουφτωμα. Ηρθα εδω για να με βγαλει καποιος ψευτη αλλα μαλλον δεν :P .
Αναφερουν, παντως, γενικα για commute χωρις highway γυρω στα 7-8 καταναλωση, σε συνθηκες εξωτερικου. Αλλα σε στριφτερο επαρχιακο με επιθετικη οδηγηση το πολυ 7 κατι. Αρα το 7,5 πιστα στεκει. Οπως δυστηχως και το 9 πολη.


Εχει καποιος αλλος μετρησεις απο full αστικη χρηση?


Σε συνθήκες εξωτερικού πρέπει να συνυπολογίσεις και την πολύ καλύτερη ποιότητα βενζίνης που έχουν.Οπότε αν διαβάζεις 7 και 8 εδώ θα υπολογίζεις οτι ο ίδιος οδηγός θα έχει +1 λίτρο κατανάλωση.

Γνώμη μου είναι οτι για χρήση καθημερινή commuting πρέπει να δεις κάτι σε δικύλινδρο.Ο τρικύλινδρος είναι περισσότερο κοντά στον τετρακύλινδρο σε επιδόσεις,κατανάλωση και θερμοκρασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.

harris_x
12/11/2019, 15:39
Εχει καποιος αλλος μετρησεις απο full αστικη χρηση?

το δικό μου σε αστική χρήση έβγαζε 180km
λιγότερα χλμ απο αυτά δεν είδα ποτέ.

Σε ταξίδι βγάζει κάπου στα 220-230

dorso
12/11/2019, 19:39
Ήμουν κάτοχος shiver 750..Aλλα από θέμα μοτέρ το street είναι άλλου, δουλεύει παντού το ατιμο..οπότε μην κοιτάξεις για δικυλινδρο,εκτός αν μιλάμε για δικυλινδρο με παραπλήσια υποδυναμη όπως Duke 790..

kkinezos
14/11/2019, 15:52
@billy84
Υπερβολη νομιζω το +1 αλλα δεν το χα σκεφτει καν αυτο για να πω την αληθεια. Θα παιζει καποιο ρολο σιγουρα.
Ναι, νταξει, κοιταω για δικυλινδρα της κατηγοριας, αλλα.. striple .:pink: βεβαια ισως ειναι και ο λογος(οι καρδουλες) που τελικα δεν θα το παρω γιατι δεν του αξιζει τετοια μεταχειριση.. αν αυτο δεν ειναι αληθινη αγαπη τοτε τι ειναι ?

@harris_x
απο γεματο σε λαμπα λεμε, ετσι ? Αρα 7,7 commute και 6.5 εξω.
Commute ομως οταν λεμε ? Σιχτηριζες ρε παιδι μου στη διαδρομη η κυλουσε το πραγμα?

@dorso
Σιγουρα τραβαει το μηχανακι αλλα νομιζω εννοουσε οτι καλυτερα να κοιταξω κατι που στοχευει λιγοτερο στην απολαυση.


Μαλλον για παπι/σκουτερ για εργατη και triple σαλονι και εξω μονο ΣΚ οπως του αξιζει.

harris_x
14/11/2019, 16:33
@billy84
Υπερβολη νομιζω το +1 αλλα δεν το χα σκεφτει καν αυτο για να πω την αληθεια. Θα παιζει καποιο ρολο σιγουρα.
Ναι, νταξει, κοιταω για δικυλινδρα της κατηγοριας, αλλα.. striple .:pink: βεβαια ισως ειναι και ο λογος(οι καρδουλες) που τελικα δεν θα το παρω γιατι δεν του αξιζει τετοια μεταχειριση.. αν αυτο δεν ειναι αληθινη αγαπη τοτε τι ειναι ?

@harris_x
απο γεματο σε λαμπα λεμε, ετσι ? Αρα 7,7 commute και 6.5 εξω.
Commute ομως οταν λεμε ? Σιχτηριζες ρε παιδι μου στη διαδρομη η κυλουσε το πραγμα?

@dorso
Σιγουρα τραβαει το μηχανακι αλλα νομιζω εννοουσε οτι καλυτερα να κοιταξω κατι που στοχευει λιγοτερο στην απολαυση.


Μαλλον για παπι/σκουτερ για εργατη και triple σαλονι και εξω μονο ΣΚ οπως του αξιζει.

Ναι, από γεμάτο σε λαμπάκι.
Δεν συνηθίζω να σιχτιριζω, αυτό γίνεται με το αυτοκίνητο λόγω κίνησης, με το μηχανάκι το διασκεδάζω ;)