View Full Version : Suzuki Recursion, ξαναρχονται τα Turbo?
sapila racing
04/11/2013, 11:40
http://www.cycleworld.com/2013/10/29/suzuki-recursion-first-look-review-photo-video/
Νεο concept bike από την Suzuki. 2κυλινδρο, 588cc, με 100 ιππους στις 8000.
Και μονομπρατσο για μούρη.
Προχωρημένο μου φαίνεται και ειναι και όμορφο.
Λεπτομέρειες στο Tokyo Motor Show.
Δε το εχουν ξανακάνει?
Να παρουσιάσουν τουρμπομοτερ και τελικά να βγει σε παραγωγή με ατμοσφαιρικό?
Αντε με τους ψευτες.
Ακομα περιμενω το stratosphere (για τον κινητηρα του και μονο) :(
302937
Pardalotzatziki
04/11/2013, 13:22
Γιατι 2 και οχι 4?
Βαρος ή ειναι ηδη καλη αποδοση τα 100?
Αν ειναι με LPT και ροπαρα θα ειναι μια χαρα μοντελακι....
ΑΝ βγει...
Takata Dome
04/11/2013, 13:28
Αν κρίνω απ΄την εξέλιξη της υπερτροφοδότησης στα αυτοκίνητα,μπορούμε να περιμένουμε πολλά.
Θυμάστε;
302941
Εγω θα ηθελα το turbo να το συνδιασουν με diesel και αυτοματο κιβωτιο αλλα DCT :D
Δεν κακο ;)
sapila racing
04/11/2013, 13:41
Εγω θα ηθελα το turbo να το συνδιασουν με diesel και αυτοματο κιβωτιο αλλα DCT :D
Δεν κακο ;)
Ταριφάδικο μονόμπρατσο? :lol:
Ταριφάδικο μονόμπρατσο? :lol:
Δεν λεω να τοποθετηθει στο συγκεκριμενο Αρη.
Παντως (θελω) να πιστευω οτι κατι θα κανουν σχετικα συντομα. Ειδικα η Honda.
Πηρε μισο κινητηρα civic και εβγαλε το NC.
Τωρα που εβγαλε και civic diesel, ο οποιος λενε οτι ειναι και παναλαφρος.
Παιρνει παλι το μισο diesel και βγαζει πρωτης ταξεως ταριφαδικο .. sorry μηχανακι.
Για φανταστειτε μια καταναλωση της ταξεως του 2-2,5 λτ/100 και ροπακλα.
Π@π@ριες λεω ε ? :cry:
diesel σε μοτο;:nono:
υπερβολικο βαρος,κοστος,κραδασμοι,ασχημος ηχος,αχρηστη ροπη,χωρις στροφαρισμα
κερδος;καταναλωση;
diesel σε μοτο;:nono:
υπερβολικο βαρος,κοστος,κραδασμοι,ασχημος ηχος,αχρηστη ροπη,χωρις στροφαρισμα
κερδος;καταναλωση;
Νομιζω οτι τα περισσοτερα απο τα παραπανω δεν ισχυουν πια στους νεους diesel.
Στροφαρισμα σιγουρα δεν εχουν και δεν ξερω εαν χρειαζεται στην περιπτωση του
αυτοματου κιβωτιου.
sapila racing
04/11/2013, 14:23
Νομιζω οτι τα περισσοτερα απο τα παραπανω δεν ισχυουν πια στους νεους diesel.
Στροφαρισμα σιγουρα δεν εχουν και δεν ξερω εαν χρειαζεται στην περιπτωση του
αυτοματου κιβωτιου.
Δεν έχεις άδικο κατα βάση, μόνο που μια υποθετική μελλοντική μοτοσυκλέτα με κινητήρα diesel για το ευρύ κοινό θα προορίζεται προφανώς σε άλλο κοινό και θα έχει τελείως άλλα χρακτηριστικά απο αυτό το suzuki.
Εδω το βάρος είναι στο να βγούν 100 ίπποι απο λίγα κυβικά και σε χαμηλές σχετικά στροφές για σπορ μοτοσυκλέτα, άρα θα έχει καλή ροπή χαμηλά.
Μεχρι σήμερα οι μοναδικές diesel μοτοσυκλέτες είναι στην ουσία ειδικής χρήσης.
Diesel μηχανη εχει βγει με κινητηρα απο smart 800 τρικυλινδρο, κιβωτιο CVT και αυτονομια καπου 1000κμ. Εκλεισε ομως η βιοτεχνια του Ολλανδου που τις παρηγαγε. Κριμας.
302942
sapila racing
04/11/2013, 14:43
Κριμας.
Εγώ δεν στεναχωρέθηκα πάντως.
Ελπίζω οτι δεν θα φτάσουμε στο σημείο να καβαλάμε βαριές κι αργόστροφες diesel μοτοσυκλέτες χάριν οικονομίας.
To Suzuki απο την άλλη ωραίο μου φαίνεται, αρκεί το turbo να ειναι σωστά μελετημένο και το μηχανάκι να είναι πραγματικά γρήγορο χωρίς αποτομο σκαλί στην απόδοση.
Το αντίθετο με το XN85 δηλαδή.
GIXXERAKIAS
04/11/2013, 14:46
Diesel μηχανη εχει βγει με κινητηρα απο smart 800 τρικυλινδρο, κιβωτιο CVT και αυτονομια καπου 1000κμ. Εκλεισε ομως η βιοτεχνια του Ολλανδου που τις παρηγαγε. Κριμας.
302942
Γουάου.....:eek:
(και το λεει κάποιος που ειναι δύσκολος στα on off και απεχθάνομαι το diesel γενικώς)
και γιατι turbo σε δικυλινδρο και οχι κομπρεσσορα??? η ροή των καυσαερίων στα ολιγοκύλινδρα δεν βοηθαει και πολυ στο στροφάρισμα της τουρμπίνας...
Τεσπα, τσαμπα συζητάμε. Αφου θα γινει οτι και με το bking...
να βγαλει η honda μοτο ντιζελ...ειναι που ειναι στην οδηγηση βαρετα φαντασου κ με πετραιλεο
η καταναλωση στις μοτο εινια χαμηλη στα αυτοκινητα για να βγαλουν αλογα και ροπη η καταναλωση ξεπερναγε τα 15λτ κατι που δεν ισχυει στις μοτο και επισης ντιζελοκινητηρες δε ταιριαζουν στο χαρακτηρα μοτοσυκλετας...μονο σε σκουτερ θα μπορουσα να φανταστω επιτυχια οπου το ζητουμενο ειναι η οικονομικη μετακινηση
Γουάου.....:eek:
(και το λεει κάποιος που ειναι δύσκολος στα on off και απεχθάνομαι το diesel γενικώς)
Σιγα τον δυσκολο! :lol:
Ολες οι μηχανες εχουν την θεση τους στο στερεωμα, την ειχε κι αυτη. Οπως ειχα διαβασει, ειχε αρκετα καλο χαντλινγκ στο δρομο, πολυ ευκολη στο χωμα (οχι αθλητικη), τελικιαζε στα 170 και λογω CVT μεχρι και στην ταχυτητα ταξιδιου δεν καταλαβαινες καμια φοβερη ελλειψη ισχυος. Το μονο που επρεπε δε να κανεις σα συντηρηση ηταν λαδια του αγιου πεου και ιμαντα CVT καθε 20-25κ κμ. Και γιατι οχι? Πραγματικα λυπαμαι που δεν υπαρχει κατι τετοιο στην αγορα πλεον. Απο την αλλη νομιζω το χασμα μεταξυ ντηζελ και βενζινης μικραινει, οσο τουλαχιστον αφορα την καταναλωση. Το nc700x για παραδειγμα εχει ακριβως τα ιδια αλογα με μικρη διαφορα στην καταναλωση απο το εν λογω trek.
Τωρα στην ερωτηση γιατι δυο κυλινδροι γιατι οχι? Τουρπιζονται πολυ αποτελεσματικα και ειναι οτι πιο φτηνο σε κινητηρα με αξιοπρεπεις επιδοσεις και αισθηση. To ερωτημα ειναι γιατι 600 κυβικα και τουρμπο και οχι 900 χωρις. Ισως να υπαρχουν πολλες αγορες που να εχουν φορολογικα θεματα με τα κυβικα, ισως γιατι το πρωτο θα ειναι πιο ροπατο απο το δευτερο. Δεν ξερω, αλλα δεν νομιζω και να το δουμε (αν το δουμε) συντομα. Στα αυτοκινητα παντως υπαρχει το τρνεντ μικροι και τουρμπισμενοι.
και γιατι turbo σε δικυλινδρο και οχι κομπρεσσορα??? η ροή των καυσαερίων στα ολιγοκύλινδρα δεν βοηθαει και πολυ στο στροφάρισμα της τουρμπίνας...
Τεσπα, τσαμπα συζητάμε. Αφου θα γινει οτι και με το bking...
ο κομπρεσσορας εχει μικροτερο συντελεστη αποδοσης απο το τουρμπο = μεγαλυτερη καταναλωση για την ιδια αυξηση ισχυος.
Αναθεμα και αν θα ηταν και 85 αλογα το xn85 της suzuki τοτε..
RaGe_Raptor
17/12/2013, 21:34
ΑΝ βγει σε αυτή τη μορφή ,και μηχανολογικά και εμφανισιακά ,θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα...
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/suzuki-recursion-turbocharged-concept-photos/
lleonidas
28/04/2017, 15:21
Νεότερα (http://www.motorcycle.com/features/turbocharged-suzuki-revealed-in-patent-filings.html) για το 2κύλινδρο turbo θηριάκι με 13 νέες πατέντες από τη Suzuki.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.