PDA

View Full Version : Αιέν υψικρατείν Νο 2



nikos_abel
12/11/2013, 06:40
Είπα να το βαλω στο ορίτζιναλ, αλλά σκέφτηκα να μην το πειράξω. Εξ' άλλου δε ξέρω αν έστω και μια φράση είναι αληθινή, απλά έχει πολύ πλάκα.

Enjoy


Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν "gripe sheet" στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν.

Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό.

Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.

Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους διαθέτουν πολύ χιούμορ.

Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους μίας αεροπορίκης εταιρείας καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω εταιρεία είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της. (Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.)

Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'..

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

Π: Το ραντάρ βουίζει.
Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις

zannisvel
12/11/2013, 10:34
Μου βγηκε α καφες απο τη μυτη. :lol: :lol:
Να σαι καλα!!!! Πραγματικα απο τις πιο εξυπνες απαντησεις που εχω διαβασει!!!

:beer::beer:

foogr01
12/11/2013, 16:20
Κι εμένα ... :bawl: :lol: :bawl: :lol:

:beer:

guzzistas
12/11/2013, 16:47
:bawl:

RaGe_Raptor
12/11/2013, 16:51
:lol: πες ποια είναι να μην πετάξω ποτέ..

vaska
12/11/2013, 21:38
Νικολάκη..............

:lol::bawl:

Grafton 505
13/11/2013, 14:38
ΑΙΕΝ Data ... ΑΙΕΝ !!!!!! :a13:

sober
13/11/2013, 23:42
Γαματο!!! ''προειδοποιησαμε το αεροσκαφος να σοβαρευτει!'' και ολα τα αλλα...:lol::lol::lol:

kachius
14/11/2013, 15:36
:lol: πες ποια είναι να μην πετάξω ποτέ..
Φήμες (από αεροπορικά forum) λένε ότι είναι η QANTAS που δεν έχει ούτε καν τραυματισμό στο ενεργητικό της (0 ατυχήματα ένα πράμα).
Το πιο σοβαρό ήταν το πρόβλημα με το Α380 -όπου πρακτικά, "απλά" έκανε αναγκαστική προσγείωση, χωρίς ζόρι/κίνδυνο, και το πρόβλημα ήταν από την Rolls-Royce (νέος κινητήρας)
Μάλλον είναι τόσο σοβαροί (και αποτελεσματικοί) στη δουλειά τους που τους παίρνει να αστειεύονται! χαχαχα

TROOPER
15/11/2013, 11:46
ελα μαλακες....πειτε, ο ολντμαν ειναι ο μηχανικος ετσι? :lol:

nikos_abel
15/11/2013, 12:02
ελα μαλακες....πειτε, ο ολντμαν ειναι ο μηχανικος ετσι? :lol:


:rotflmao: μλκ κάνε έντιτ το τίτλο, δεν το σκέφτηκα

kotsosre
15/11/2013, 12:06
Άκυρο αλλά κλείνει η 126 στο Ηράκλειο;