View Full Version : ΝΧ Dominator 650
Pantelis lyra
13/11/2013, 00:30
Σκέφτομαι να αγοράσω Ax-1 ή ΝΧ Dominator 650. Μάλλον τη δεύτερη θα επιλέξω για να ταξιδεύω πιο άνετα. Τη θέλω και για χώμα (όχι extreme καταστάσεις), αλλά και για δρόμο. Θα ήθελα την άποψή σας, ειδικά όσων έχουν οδηγήσει dominator 650.
harris_x
13/11/2013, 08:13
Αν έκανες αναζήτηση ίσως βοηθιόσουν περισσότερο ;)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128362
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=95110
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=85909
SHOOTER045
13/11/2013, 08:32
εφ οσον το δικαιολογει το διπλωμα και ητσεπη σου
πανε στο μεγαλο ΝΧ650
λοιπον το ειχα κατι φεγγαρια-υπηρεσιακο
το μοτερ αθραυστο-βασιζεται στο XR 650L
φρενα εχει αρκετα καλα,αν βερεις μοντελο απ τα τελευταια εχουν brembo-τετοιο ειχα
η σελη ανετη σχετικα αλλα χρηζει βελτιωσης
εκανα και κατι χαζες εντουραδες και πηγε το σκυλι-μαλλον το πηγα
οι εξατμισεις απαραδεκτες
βαριες και αχαρες,αν το παρεις και μπορεσεις αντικατεστησε τες
αν εχεις σκοπο ταξιδακια σε εθνικη θα σε κουρασει ο αερας
ζελατινα*ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ*-ειχα βαλει εγω στο υπηρεσιακο,givi απ οτι θυμαμαι και ηταν και φτηνη
φορτμα σηκωνει,οπως και δικαβαλο
αλλα ταχυτητα ταξιδιου θα εχεις 130-140 οριακα,απο εκει και πανω οι κραδασμοι θα σε λιωσουν-τελικη 165+
απλο στην συντηρηση με πληθωρα και φτηνα αντ/κα
κλασικο honda φωτα,φλας,διακοπτες,καθρεφτες,ολα ιδια και ολα γνωριμα φιλικα και αθραυστα-btw το ΤΑ 700 εχει ακριβως τα ιδια τοσα χρονια μετα
στα κοκκινα τσιμπαει λαδακι
σουζες κανει
παντιλικια κανει
δεν θυμαμαι κατι αλλο
αντε και η ωρα η καλη:wave2:
τι ταξίδια ρε αδερφέ με το τρακτερ... Είχα ΑΧ-1 τρία χρόνια! Είχα πάει παντού δε λέω... αλλά αν θες ταξίδια ξεκούραστα πάρε κάτι άλλο... πχ BMW GS 650.. τα βρίσκεις τσάμπα.. θα περάσει χωματόδρομο και θα σε πάει παντού... Κάποιος από εδώ μέσα έχει κάνει όλη την ευρώπη με funduro που είναι και παλιότερο..
Γενικά οδήγησε όσα περισσότερα μηχανάκια μπορείς και μετά αποφάσισε. Βρες Ντομι και καντο βόλτα... όχι στο τετράγωνο..
Οτι πάρεις πάντα όρθιος!:beer:
elvisjedi
08/12/2013, 10:43
εγω εχω δομινατορ του 94 (650) όταν ηταν να το παρω ειμουν αναμεσα σε αυτο κ το funduro τελικα κατεληξα στο nx γιατι το bmw ξεφευγε αρκετα σε συντηρηση (ειχα ρωτησει σε 2 συνερργεια )
-το μηχανακι σε λιγο θα ειναι 20 χρονων, με προβλεπομενη συντηρηση δεν φανερωνει σε καμμια περιπτωση την ηλικια του
-εχω αλλο ενα για ανταλακτικα και δεν εχω χρησιμοποιησει τιποτα (φυσικα δεν μιλαω για αναλωσιμα)
-παει παντου
-βολικο μεσα στην πολη
-νορμαλ καταναλωση (5/100 μικτη χρηση)
- σερβις προηγουμενης βδομαδας: βαλβιδες, καθαρισμα καρμπυρατερ, μπουζι, λαδια κόστος 79€
στα μείον:
-μετα τα 120 ο αέρας σε σκοτώνει χωρίς ζελατινα
-αν το θες για γκαζια δεν λεει κι θα σου τσιμπάει σίγουρα λάδι αν το σκίζεις (εγώ το πάω πολύ συντηριτικα με 15/50 δεν καίει σταγόνα)
η γνωμη μου ειναι πως αν το προσεχεις ειναι ενα πραγματικα αθραυστο εργαλείο που θα σε πάει ξένοιαστα παντού (όχι όμως με μεγάλες ταχύτητες αν σε ενδιαφέρει αυτό)
σκέψου ότι μπορεί με πολύ λίγα λεφτά ακόμα να πάρει fmx
kokkiklhs
08/12/2013, 19:37
Αν δεν έχεις κόλλημα ντε και καλά με Χόντα, δες και τα KLE 500 και 250, είναι ό,τι καλύτερο για φθηνή και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ λύση σε μεσαίο και μικρό on/off, αντίστοιχα! Δικύλινδρα και υδρόψυκτα, ειδικά στο 250 απλώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός! Και πλέον τα βρίσκεις σε τιμή παπιού, αν έχεις λίγη υπομονή...
:beer:
Το AX-1 απλά ξέχνα το. Μεταξύ των 2 προτίμησε το Domie.
KotsosDR
08/12/2013, 19:53
τι ταξίδια ρε αδερφέ με το τρακτερ... Είχα ΑΧ-1 τρία χρόνια! Είχα πάει παντού δε λέω... αλλά αν θες ταξίδια ξεκούραστα πάρε κάτι άλλο... πχ BMW GS 650.. τα βρίσκεις τσάμπα.. θα περάσει χωματόδρομο και θα σε πάει παντού... Κάποιος από εδώ μέσα έχει κάνει όλη την ευρώπη με funduro που είναι και παλιότερο..
Γενικά οδήγησε όσα περισσότερα μηχανάκια μπορείς και μετά αποφάσισε. Βρες Ντομι και καντο βόλτα... όχι στο τετράγωνο..
Οτι πάρεις πάντα όρθιος!:beer:
μια χαρα ταξιδια κανεις αμα το εχεις μεσα σου .... ισα ισα μπορεις να ταξιδεψεις και απο αγροτικο δικτυο ανετα αμα σου κατσει καμια καλη διαδρομη
Drake Ramore
08/12/2013, 21:59
Αν θες να ταξιδεύεις κάπως άνετα, πας σε transalp ή σε 650 GS. Πηγαίνουν και λίγο χώμα.
Το dominator είναι ένα XR 650 με φερινγκ. Πάει σχεδόν σαν εντούρο στο χώμα, αλλά για ταξίδι θα σου σπάσει τα κάκαλα.
Για το ΑΧ-1 δεν συζητάω καν. Πέρασε η εποχή του. Μόνο αν θες να κάνεις restoration πας σε τέτοια μηχανή. Δεν την παίρνεις για καθημερινό όχημα.
SHOOTER045
09/12/2013, 08:40
στο domie που ειχα,ειχα προσθεσει ψηλη ζελατινα,κλειστες χουφτες
βαλιτσα,και για ταχυτητες 120-130 μια χαρα ταξιδακια κανει,χωρις να τσιμπαει λαδακι,και χωρις να κατεβαινεις α-κωλος απο τους κραδασμους
και στο χωμα πολυ ποιο ευκινητο,κατσικι μπροστα στο ΤΑ
KotsosDR
09/12/2013, 08:48
στο domie που ειχα,ειχα προσθεσει ψηλη ζελατινα,κλειστες χουφτες
βαλιτσα,και για ταχυτητες 120-130 μια χαρα ταξιδακια κανει,χωρις να τσιμπαει λαδακι,και χωρις να κατεβαινεις α-κωλος απο τους κραδασμους
και στο χωμα πολυ ποιο ευκινητο,κατσικι μπροστα στο ΤΑ
:a013:...
nikonian
09/12/2013, 10:46
Όπως τα λέει ο shooter συν δυο πραγματάκια ακόμα:
Αν είναι από τα τελευταία ιταλικά (έβγαιναν μόνο σε κόκκινο και μαύρο), οι αναρτήσεις είναι σφικτές και το μηχανάκι πολύ διασκεδαστικό , παρά την έλλειψη ίππων. Στρίβει παντού με τέρμα γκάζι.
Πριν ψωνίσεις , βάλτο μπρός και άστο να δουλέψει κανά δεκάλεπτο, έστω και σταματημένο. Αν το μοτέρ σβήνει μόλις έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....μακριά. Ένα πρόβλημα που είχαν τα περισσότερα από τα τελευταία και δε λύνεται με τίποτα.
SHOOTER045
09/12/2013, 11:24
Μαυρο ειχα χιχι
Αναρτησεις showa
Και φρενα brembo
(Φτιαγμενη)σελα και βουρ στον πατσα-καλη του ωρα οπου βρισκεται τωρα...
Αξιόπιστο & απλό στην συντήρηση. Εφόσον σε ενδιαφέρει η χωμάτινη πλευρά είναι πολύ καλή επιλογή (το Dominator), εάν σε ενδιαφέρει περισσότερο η άσφαλτος, το TA το θεωρώ ορθότερη επιλογή. Το πρόβλημα με τα σβησίματα λύθηκε μετά απο εναν καθαρισμό & ρυθμιση του καρμπυρατέρ (ρελαντί 1500 στροφές). Αρκέτοι βέβαια για να λύσουν το πρόβλημα είτε ρύθμισαν απλός το μείγμα καυσίμου ή άλλαξαν τα ζιγκλέρ.
nikonian
09/12/2013, 14:05
Αξιόπιστο & απλό στην συντήρηση. Εφόσον σε ενδιαφέρει η χωμάτινη πλευρά είναι πολύ καλή επιλογή (το Dominator), εάν σε ενδιαφέρει περισσότερο η άσφαλτος, το TA το θεωρώ ορθότερη επιλογή. Το πρόβλημα με τα σβησίματα λύθηκε μετά απο εναν καθαρισμό & ρυθμιση του καρμπυρατέρ (ρελαντί 1500 στροφές). Αρκέτοι βέβαια για να λύσουν το πρόβλημα είτε ρύθμισαν απλός το μείγμα καυσίμου ή άλλαξαν τα ζιγκλέρ.
Το 2003 το πήρα καινούριο, έσβηνε συνεχώς, τρεις εξουσιοδοτημένοι δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα, απελπίστηκα και το έδωσα ανταλλαγή στους 5 μήνες χάνοντας 35% της αξίας του.
Κρίμα γιατί το είχα ερωτευθεί.
hararm123
11/12/2013, 18:46
μια χαρα μηχανακι ειναι για ..."γαιδουρι" .....φτηνο και τα κανει ολα και συμφερει...και ασφαλτο και ταξιδακια χωρια απαιτησεις ταχυτητας και ανετα στο χωμα (απλη διαβαση εννοουμε οχι αγωνιστικα....το κρατησα 1-2 χρονια και το πουλησα ακριβως στην τιμη που το ειχα παρει μεταχειρω χωρις να βαλω πανω του ουτε Ε εκτος των προβλεπομενων....την συμβιωση του μαζι μου την κρινω ακρως ικανοποιητικη (το δικο μου ηταν μοντελο 98 νομιζω ...κιτρινο με γκρι γραμματα)
Pantelis lyra
13/12/2013, 19:12
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις πληροφορίες και τις απόψεις σας. Μάλλον για dominator θα πάω όταν μαζέψω τα χρήματα, παρόλο που θα ήθελα πολύ και το ΑΧ...
SHOOTER045
13/12/2013, 19:26
Περα οτι ειναι honda και τα δυο δεν εχουν καμμια σχεση
Κλασεις ανωτερο το domie
zannisvel
14/12/2013, 09:03
Περα οτι ειναι honda και τα δυο δεν εχουν καμμια σχεση
Κλασεις ανωτερο το domie
+1000
Πολυ ωραιο, αλλα δυσευρετο. Πριν παρω το ΧΤ ειχα κοιταξει μερικα αλλα τα μισα ηταν αθλια, και τα αλλα μισα ζητοτσαν την Αρτα και τα Γιαννενα!!!
arisrodolivos
14/12/2013, 09:44
το αχ 250 το αλλο 650 το αχ εχει ψυγειο χυτες ζαντες ψαλιδι αλουμινιου καμια σχεση το ενα με το αλλο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.