View Full Version : xrv 750 επισκευη
δυστυχως ηρθε η ωρα μου.
μετρησα συμπιεση 120 psi και στο manual 150-210 psi
ετσι λοιπον το πηρα αποφαση και την κατεβασα. επανω στον παγκο κι η κατασταση ειναι παντουλαδια. ελεω χαμενης συμπιεσης ξερναει απ οπου θελει.
ηθελα 2 λιτρα συμπληρωμα στα 3500 χλμ. μου καταντησε διχρονακι :lol:
303676
επειδη ειναι ενα θεμα το να λυνεις μηχανη πανω στο παγκο. γλυστραει φευγει δεν καθεται καλα σε τακους και πρεπει ναχω δευτερο ατομο να την κραταει για να σφιξω η να ξεσφιξω. ειπα να φτιαξω μια βαση να κανω την δουλεια μου πιο ευκολα.
σιδερα λοιπον απο το αποθεμα :lol: και ηλεκτροκοληση και εφτιαξα αυτο
303688
δεν εχω χρονο να ασχοληθω με το αισθητικο κομματι:lol: οποτε ετσι θα μεινη. μετα κι αν εχω ορεξη θα την βαψω :sun:
303705
ουφ.... ανεβηκε στην βαση. :sweat:
303708
και βλεπουμε :beer:
Ωραία και πρακτική Βαση μοτέρ :beer:
Είμαι περίεργος για την κατασταση στα κυλινδροπιστονα.
Όπως φαίνεται ο χειμώνας θα είναι μακρύς...
δεν εχω χρονο να ασχοληθω με το αισθητικο κομματι:lol: οποτε ετσι θα μεινη. μετα κι αν εχω ορεξη θα την βαψω :sun:
303705
Μια χαρα ειναι!!! Την δουλεια της την κανει!!!
Καλη αρχη !!!και καλα ξεβιδωματα!!:beer::a014:
ωραια βαση,καλη αρχη βαζε φωτο:beer:
MG-KTiNoS
15/11/2013, 23:28
ρε την άνοιξη πρέπει να έχεις τελειώσει μ όλα αυτά....
:cool:
36ωρο...
miscelano
16/11/2013, 03:28
βγαζε φωτο και δωσε στο λαο!!!καλη δουλεια φιλε!!!
taisteal
16/11/2013, 03:38
καλο κουραγιο μαν...
αντε ηρθε και η σειρα σου.με το καλο.
μονο επισκευη ομως ?
καντου και λιγο μετετροπη...:lol:
SHOOTER045
16/11/2013, 07:56
καλη αρχη
και καλο κουραγιο....:a014::a014::a014:
sapila racing
16/11/2013, 08:58
Kαλή συνέχεια.
Παντως δεν ξερνάει λάδια απο παντού λόγω χαμηλής συμπίεσης.
Θα βγάζει απο αναθυμιάσεις, αλλά αυτό είναι καλολαδωμένο παντού! :wave2:
solistasgr
16/11/2013, 10:16
Ωραιος..!!!:beer:Για πες και ποσα χιλιομετρα ειχε το μοτερ ?:confused:Περιμένουμε και την συνέχεια:a014:.....
iliasfyntanidis
16/11/2013, 11:14
Σκοπευεις να βάλεις έμβολα Honda oversize ή κατι σε aftermarket;
Καλή συνέχεια και σύντομα στους δρόμους ξανά!
dlabrakis
16/11/2013, 17:05
καλη αρχη...:beer:
Ωραία και πρακτική Βαση μοτέρ :beer:
Είμαι περίεργος για την κατασταση στα κυλινδροπιστονα.
Όπως φαίνεται ο χειμώνας θα είναι μακρύς...
τι μακρυς; πρεπει να τελειωσει γρηγορα καθοτι το βασικο μου μεταφορικο μεσο :)
Μια χαρα ειναι!!! Την δουλεια της την κανει!!!
Καλη αρχη !!!και καλα ξεβιδωματα!!:beer::a014:
:beer:
ωραια βαση,καλη αρχη βαζε φωτο:beer:
Μαστορα σευχαριστω :beer:
ρε την άνοιξη πρέπει να έχεις τελειώσει μ όλα αυτά....
:cool:
36ωρο...
στην απαντηση του μανκαμ σε παραπεμπω :lol:
βγαζε φωτο και δωσε στο λαο!!!καλη δουλεια φιλε!!!
καλο κουραγιο μαν...
τομυ κι αφρικανε thanks :beer:
αντε ηρθε και η σειρα σου.με το καλο.
μονο επισκευη ομως ?
καντου και λιγο μετετροπη...:lol:
ναξερες πως με τρωει :evil:
καλη αρχη
και καλο κουραγιο....:a014::a014::a014:
ελα να ξεκινας κι εσυ :smokin:
Kαλή συνέχεια.
Παντως δεν ξερνάει λάδια απο παντού λόγω χαμηλής συμπίεσης.
Θα βγάζει απο αναθυμιάσεις, αλλά αυτό είναι καλολαδωμένο παντού! :wave2:
με το καλολαδομενο τι θες να πεις; ενοεις κατι αλλο;
σολιστας φυντανιδης και διαμπρακης :beer::beer:
στα χερια μου εχει 100.000 χλμ. αγορασμενη απο μαντρα με το "κλασσικο" 40.000 χλμ :a31:
να της βαλω στην καλυτερη περιπτωση αλλη μια 100.000 στον προηγουμενο ιδιοκτητη;
σε λιγο θα επανελθω. πα να δω την θερμοκρασια στο καζανι :a49:
SHOOTER045
16/11/2013, 22:40
για το δικο μου<παιζει>ενα σεναριο να το παντρεψω με gsxr 400!!!:confused:
τι λες?
θα το ψαξω και θα ξεκινησω και εγω
καλη αρχη και καλο ξεχειμωννιασμα φιλε μου
υ.γ για τι καζανι μιλαμε?
καζανι πατεντα ειναι. βαζω μια τελευταια καζανια να φυγουν τα στραφυλα. μικρακι ειναι τοχουμε κανει απο βαρελι μπυρας. αλλα προσπαθω να πετυχω να μην μου βγαζει την μυρωδια του καμενου. για ρακη μιλαμε. πειραματα κανω :beer:
SHOOTER045
16/11/2013, 23:10
εγω το εβγαλα χτες
και τωρα το απολαμβανω ξεροσφυρι..:beer:
Επανηλθα.
Εβγαλα τα καπακια των κεφαλων και εφερα τα σημαδια του χρονισμου. Οι δυο γραμμες στο γραναζι πρεπει να ερχονται στο ιδιο επιπεδο ΑΚΡΙΒΩΣ με την επιφανεια του καπακιου. Ειναι και τα γραμματα IN της εισαγωγης μιας και παντα ειμαστε στην φαση της εισαγωγης κατα τον χρονισμο.
303744
Το σημαδι του βολαν. Στη προκειμενη περιπτωση rear top dead center τα αρχικα RT. Υπαρχει και δευτερο σημαδι με τα αρχικα FT δηλαδη front top dead center. Δεχνοντας σε ποιον κυλινδρο αναφερεται. Δεν εχω και φωτο με το αλλο σημαδι επειδη τα χερια μου γεματα λαδια.
303745
Αυτο το καβλιτζεκι στο μανιουαλ λεει το πιεζουμε και το λαμακι που ειναι διπλα του το πιανουμε με την πενσα και το τραβαμε εξω. Εγω με την καμια δεν το καταφερα. Παρακατω θα αναφερθω. Ετσι το παρεκαμψα αυτο το βημα και συνεχιζω!!!
303746
εχω μια λοξα. Οπου μπορω ΠΑΝΤΑ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ. Τα πολυγωνα συνηθως χαλανε τις βιδες. Βγαζω τα κοκορακια τωρα!
303747
Βγαλμενα τα κοκορακια και παμε στις βιδες γραναζιου εκκεντροφορου.με ενα δεκαρακι ταυ (ποτε πολυγωνο η ζητα) αλλη λοξα μου. Καρυδακι και ταυ. Κι εξω ο εκκεντροφορος.
303748
Με το ειδικο εργαλειο poligono zita στεκεται το γραναζι. Μανελα και προεκταση με μια σωληνα επειδη ειναι μεγαλες οι ροπες συσφιξης και για να μην χαλασω τις βιδες. Το λυσιμο το κανω με 3/4 της στροφης της βιδας. Λιγο λιγο για την αποφυγη πετσικαρισματος.
303749
Με το ξυλο του σφυριου χτυπαω το καπακι να αποχωριστει απο τον κυλινδρο. Αμα το χτυπαγα με το μεταλικο μερος πανε οι ψυκτρες. Οσο για το κατσαβιδι αναμεσα σε καπακι-κυλινδρο ας μην το αναφερω. Ουτε θελω να το σκεφτομαι.
303750
Πιστονιααααααα!!!!!!!!!!!!
303751
και βλεπουμε :beer::beer:
kaλη δυναμη φιλε και απο εμενα....το ξερω οτι ειναι λιγο δυσκολο αλλα τραβα πολλες φωτο
:beer:
sernodas2
17/11/2013, 08:30
καλη αρχη!! εδω θα μαστε να χαζεύουμε την πορεία της αναστασης:beer: :beer:
(κ που σε... οσο για το καζανι,ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΑΞΗ ΧΑΛΚΟΣ Κ ΜΟΝΟ ΧΑΛΚΟΣ ολα τ αλλα μεταλα βγαξουν δηλητήρια)
εχω μια λοξα. Οπου μπορω ΠΑΝΤΑ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ. Τα πολυγωνα συνηθως χαλανε τις βιδες. Βγαζω τα κοκορακια τωρα!
Και γω την ίδια λόξα έχω! Όπου μπορώ εξάγωνο καρυδάκι. Ελέγχω καλύτερα τη δύναμη που βάζω.
Ωραίες φώτο! :beer:
Υ.Γ. Για να ξεκολλήσεις το καπάκι, μια ματσόλα δε θα βόλευε καλύτερα, ή θα στραβώσει κι αυτή τις ψύκτρες;
divemaster77
17/11/2013, 11:48
άντε επιτέλους για να πάρω τα φώτα σου. μήπως ξεκινήσω και εγώ
Γιώργος Πλ.
17/11/2013, 22:46
Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια
Pardalotzatziki
18/11/2013, 01:54
Καλη ανακατασκευη....μια χαρα το πας... :beer:
Καλή συνέχεια και καλά ξεμπερδέματα…:)
:beer:
notakos600
18/11/2013, 08:02
Άρχισε η διήγηση του όμορφου παραμυθιού και θα κάτσουμε να το απολαύσουμε ως το τέλος.
Καλή συνέχεια. :beer:
@σερνοντας- χαλκος ε; ασε δεν θα παρω. πανακριβος :(
@μισκιν- εχω και ματσολα δεν μαρεσει. επειδη το ξυλο ειναι πιο μαλακο και η μηχανη ειναι βαμενη δεν ειναι σκετο μεταλο ;)
@νταιβμαστερ- γιαυτο το κανω σε στυλ μανιουαλ. δεν υπαρχει πουθενα κατι παρομοιο για αφρικα παρα μονο αυτο http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/44057-xrv750-re-build-2.html και ειναι πολυ γενικο. ετσι ειπα να το κανω πιο αναλυτικο.
@μπινζι- με τιμα και μονο το ποσταρισμα σου :beer:
@προς ολους-σας ευχαριστω για τα λογια σας.
πα να γραψω και καμια αραδα :)
στα σημαδια χρονισμου θελω να προσθεσω κι αυτην την φωτο. η γραμμη που εχει ο εκκεντροφορος πρεπει να ειναι καθετα ως προς τον κυλινδρο. κι οι γραμμες που ανεφερα πριν στο γραναζι του εκκεντροφορου πρεπει να ειναι οριζοντια και στην ιδια επιφανεια με την κεφαλη. συμπληρωματικο ποστ για ενημερωση :)
303832
ο τεντωτηρας της καδενας. Λιγο δυσκολα βγηκε ο εκκεντροφορος και μετα ο τεντωτηρας της καδενας. Αυτην την μαλακια ηθελε να κανω το μανιουαλ ωστε να βγει ο εκκεντροφορος πιο ευκολα. Δεν το καταφερα με τιποτα και το εκανα μετα. Εβαλα το συρματακι ωστε να κλειδωσει και να μπει ευκολα μετα που θα δεσω την μηχανη.
303836
Ανεβασμα τερμα πανω το πιστονι να βγαλω τον κυλινδρο!!
303840
εβαλα πανια κι οτιδηποτε βρηκα. Να κλειση το κενο κατω απο το πιστονι για να βγαλω την ασφαλεια του πυρου και να παρω τα πιστονια στα χερια. Για καποιον περιεργο λογο οι ασφαλειες ΠΑΝΤΑ χανονται και δεν βρισκονται πουθενα:yuck:
Μυτοτσιμπιδο λεπτο και εξω οι ασφαλειες!!!
303841
μετρησα να δω που βρισκομαστε. Στον πισω 0,20 και στον μπροστα 0,27
manual standard 0,15-0,30 kai service limit 0,40
πολυ καλα μπορω να πω οτι ειμαι!!!!!!!!!!
303842
sernodas2
18/11/2013, 22:33
@νταιβμαστερ- γιαυτο το κανω σε στυλ μανιουαλ. δεν υπαρχει πουθενα κατι παρομοιο για αφρικα παρα μονο αυτο http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/44057-xrv750-re-build-2.html και ειναι πολυ γενικο. ετσι ειπα να το κανω πιο αναλυτικο.
πα να γραψω και καμια αραδα :)
ama to kaneis auto den xereis posa africa tha se eudomonoun.... :beer:
ο κυλινδρος τζαμι. Δεν εχει χαθει το εργοστασιακο του χονινγκ. Οι γραμμες διακρινονται μια χαρα. Ουτε σκαλοπατακι δεν εχει στην πανω πλευρα.
303844
303845
Για να μετρησω την φθορα των ελατηριων καταρχας εβγαλα ολα τα ελατηρια απο το πιστονι. Σκετο το πιστονι μεσα στον κυλινδρο και το ελατηριο μονο του στον κυλινδρο. Με το πιστονι το εφερα στην ευθεια για να μπορεσω να μετρησω με το φιλερ. Μετρησα στο δουλεμενο μερος του κυλινδρου σε τρεις μετρησεις. Πανω μερος, μεση, κατω μερος κυλινδρου.
Το καθε ελατηριο εχει τα δικα του ορια. Πρωτο ελατηριο, δευτερο ελατηριο, ελατηριο λαδιου.
Μετρησεις και στα τρια μερη του κυλινδρου για να δω αν εχει ομοιομορφη φθορα ο κυλινδρος. Αυτο βεβαια ειναι σχετικο μιας και καλυτερη μετρηση κυλινδρου γινεται μονο με κυλινδρομετρο εσωτερικο. Το εκανα για να δω στο περιπου την φθορα του κυλινδρου. Οι μετρησεις βγηκαν καλες.
Τωρα οι μετρησεις ως προς τα ελατηρια βγηκαν.
Πρωτο ελατηριο 0,55
δευτερο ελατηριο 0,65
λαδιου 1,00 και βαλεεεεεε
ιδιες μετρησεις και στου δευτερου κυλινδρου τα ελατηρια ειχα!!!!
manual
πρωτο ελατηριο 0,20-0,35 επισκευη 0.70
δευτερο ελατηριο 0,35-0,50 επισκευη 0,70
λαδιου 0,20-0,80 επισκευη 1,00
εχω μπολικη φθορα. και θελω να πιστευω οτι ο κυλινδρος ειναι ενταξει, δεν εχει οβαλοτητα και θα γλυτωσει με ενα γυαλισμα μονο. το ρεκτιφιε θα μου πει!
303846
303847
αυριο παλι :beer::beer::beer:
AristidisZ
19/11/2013, 14:31
ωραίος ρε Γιάννη, χαρά στο κουράγιο σου :beer:
srxakias
19/11/2013, 17:18
Καλη αρχη και απο εμενα, μπραβο για το λεπτομερεστατο και κατατοπιστικο μετρημα. :beer::a014::wave2:
κι αγριεψε πολυ ο αρης. Ωφου δεν την μπορω την καταπιεση :(
μετρησα τα πιστονια κατ αυτον τον τροπο 80.98mm
manual 80,97-80,99 service limit 80,85
μια χαρα ειμαι!!!!!!!
303894
και η μπουγαδα μου. Πα να πιασω τα καπακια να δω τι θα μου πουνε!!!
303896
ξεκινησα με την βενζινη στους αυλους για να δω αν πατανε καλα οι βαλβιδες.
Εισαφωγης οκ....
303899
εξαγωγης προβλημα. Κλαιει πολυ......
303901
πισω κυλινδρος
εισαγωγης μια χαρα....
303902
εξαγωγης κλαμαααααααα.........
303904
βουρ για λυσιμο!!!!!
απο κατω ενα πανι να μην πληγωσουμε τον παγκο :D και απο πανω ενα αλλο πανι σε σχημα βυζιου να κοντραρει τις βαλβιδες και το καπακωνουμε
303905
εβαλα καρυδακι λιγο μικροτερο απο το ελατηριο σε διαμετρο και το χτυπησα με το σφυρι να πεταχτουν οι ασφαλειες μεσα στο καρυδακι
303906
χωρις ελατηρια. Εβγαλα τα τσιμουχακια. Ειναι τα πρασινουλια στον οδηγο της βαλβιδας
303907
βαλβιδες
εισαγωγης με καθαρη εδρα
303908
303909
εξαγωγης σκατα
ιδια κτασταση και στο αλλο καπακι
303910
με μαγνητη εβγαλα τις ροδελες κατω απο τα ελατηρια. Εδω τα εχω βγαλει τα τσιμουχακια.
303911
Εδρες στο καπακι. Εισαγωγης καθαρες και εξαγωγης σκατα.
303912
303914
Αυλοι. Εδω εισαγωγης με χαραδρες και βουνα
303915
303916
ναχα διαθεση να τα πειραξω λιγο :cry:
κι εξαγωγης με μπολικη καπνα
303918
και τωρα το μεγαλο διλημα. Να προχωρησω παραμεσα;
ο φταιχτης :confused:
αξονας μεταδοσης κινησης.
την εχει την ζημια του και το σκεφτομαι:(
303922
κραχτε τωρα :beer::beer:
:beer::) Να τα ανοιξεις, να τα ανοίξεις και να βγάλεις πολλές φωτό :p:D
(ελα και εχω ενα μοτερακι 2ο ταλαιπωρημένο που θελει ανοιγμα και σκέφτομαι διάφορα)
Πολύ ωραία παρουσίαση, :beer:
ναχα διαθεση να τα πειραξω λιγο
Αφου το ανοιξες τριψε με το dremel εκεινες τις " ραφες " στις εισαγωγες να τις γλυκανεις
και τωρα το μεγαλο διλημα. Να προχωρησω παραμεσα;
ο φταιχτης
αξονας μεταδοσης κινησης.
την εχει την ζημια του και το σκεφτομαι
Εκει που εφτασες αξιζει τον κοπο, τι ζημια εχει εκει?
SHOOTER045
20/11/2013, 00:05
λεπτομερεστατη επισκευη πολλα μπραβο :a18::a18::a18:
με το να γλυκανεις τους αυλους δεν νομιζω να εχεις προβλημα,ισα ισα βελτιωση θα δεις
Stergios69
20/11/2013, 08:01
Μια που έφτασες τόσο μέσα και αν πρόκειται να κρατήσεις το μηχανάκι για πολλά χρόνια, να αλλάξεις και τον άξονα όπως επίσης και τις καδένες των εκκεντροφόρων.
soter3gm
20/11/2013, 08:48
Μέτρα με το μπακάλικο τρόπο τους τζόγους στης μπιέλες, αν βλέπεις πως θέλουν άνοιγμα τότε προχώρα, γιατί αν ανεβάσεις σημπίεση μπορεί να στα δώσουν στο χέρι,
Από τη φωτογραφία δεν βλέπω να έχει ζημιά ο άξονας και να θέλει επισκευή.
Να ξέρεις πως ο Harris στην Αγγλία έφτιαξε ένα μοτέρ σαν το δικό σου, με μαμά ανταλλακτικά κοντά 70 αλογάκια χωρίς να είναι επίφοβο να σκάσει στη πορεία.
Προχώρα με πολλές φωτό να έχουμε να μαθαίνουμε :beer:
sapila racing
20/11/2013, 08:54
κι αγριεψε πολυ ο αρης. Ωφου δεν την μπορω την καταπιεση :(
Σιγά την καταπίεση. Απλά αν γίνει αλλο ποστ για καζάνια, θα πόστάρει κόσμος και δούμε όλοι παπαδες.
Αφου το ανοιξες τριψε με το dremel εκεινες τις " ραφες " στις εισαγωγες να τις γλυκανεις
Εκει που εφτασες αξιζει τον κοπο, τι ζημια εχει εκει?
Αυτό θα έλεγα κι εγω για τις εισαγωγές, μια που το έχεις ανοιχτό γλύκανε τες λίγο.
Τι ζημιά έχει? Αν ειναι κατι σοβαρό, ευκαιρία ειναι τώρα.
Πολύ ωραία το παρουσιάζεις! :beer:
KostasV2
20/11/2013, 09:31
Να ξέρεις πως ο Harris στην Αγγλία έφτιαξε ένα μοτέρ σαν το δικό σου, με μαμά ανταλλακτικά κοντά 70 αλογάκια χωρίς να είναι επίφοβο να σκάσει στη πορεία.
http://www.youtube.com/watch?v=vypo46bxLgI
:D
Πολυμήχανος
20/11/2013, 10:20
Όσοι ρωτάτε τι ζημειά έχει ο άξονας, προσέξτε λίγο τα δόντια του...έχουν μείνει μισά σε πάχος.
Το άνοιγμα για αλλαγή άξονα δυστυχώς δεν το γλυτώνει.
iliasfyntanidis
20/11/2013, 10:49
Άποψη μου ξεκοιλιασε το.
Πήγαινε και σε ενα μηχανουργειο να σου φρεζαρει λιγο τις έδρες των βαλβιδων.
Όσον αφορά το μέτρημα των εμβολων νομίζω οτι μετρησες σε λαθος σημείο.Μετρησες χαμηλά στην ποδιά όπου το έμβολο εχει μεγαλύτερη διάμετρο απο οτι στην κορώνα.Εφοσον εχεις τοσο μεγάλη κατανάλωση λαδιου εκτός απο τα τσιμουχακια βαλβιδων θεωρώ υπαίτια και τα ελατηρια εμβολων(εφόσον διαφεύγουν αέρια καύσης απο τον θάλαμο)και καίνε το λάδι που παραμείνει στον κύλινδρο για την λιπανση.
Όσοι ρωτάτε τι ζημειά έχει ο άξονας, προσέξτε λίγο τα δόντια του...έχουν μείνει μισά σε πάχος.
Το άνοιγμα για αλλαγή άξονα δυστυχώς δεν το γλυτώνει. εχεις δικιο στην φωτογραφια εχω μαρκαρει τα σημεια για να φαινεται καλυτερα.
303957
και εδω καινουργιο φαινεται το καρε του γραναζιου 122 ευρωπουλα εχει.
303958
Μετρησες χαμηλά στην ποδιά όπου το έμβολο εχει μεγαλύτερη διάμετρο απο οτι στην κορώνα
σωστα μετραει, εκει εχει την φθορα το πιστονι.
Γιαννη θα το λυσεις ολο δεν το γλυτωνεις το ανοιγμα, στην πορεια ενδεχομένως θα δεις και αλλα πραγματα που θελουν αλλαγη.
divemaster77
20/11/2013, 20:20
τσακο:beer::beer:
:a10::a012::a08::a23::a23::a23::a23::a23:
motomaniac
22/11/2013, 09:03
ωραια παρουσιαση! το πιστονι ισαι ισα κατω ειναι που φθειρεται. στις φουστες. ειναι πολυ ακριβα δυο γνησια πιστονια?
Αυτο με τον αξονα στα άφρικα...
Είσαι ωραίος!
Παρακολουθούμε ανελλιπώς!
σας ευχαρισω ολους για τα μηνυματα σας :beer::beer::beer:
σαπιε αρη :lol: παρε τα καζανια και ανοιξε νεο θρεντ ελευθερα απο μενα :)
δεν χρειαστηκε πολυ σκεψη κι επεσα με τα μουτρα στην δουλεια :evil:
ξεκιναμε!!!
Κύβος εριφθει...
χορευουμε πεντοζαλη :lol:
ταφακι να βγει το πλαινο καπακι :D
304217
phneia κατα αριστειδη :bawl:
οχι δεν ξεγελαει η φωτο. Κι οχι δεν εχω θεματα με ηλεκτρικα. Τα χρωματα εχουν αποδοθει σωστα στην φωτο. Στο τελος θα γινουν οι μετρησεις. :(
304218
Βολαν και γραναζια μιζας
304219
παλι ταφακι το αλλο καπακι
304220
και η καμπανα. Διπλα το γραναζι του στροφαλου
304221
αεροκλειδο και οποσδηποτε εξαγωνο καρυδακι να τελειωνω και γρηγορα. Να πω εδω επειδη εχω μικρο κομπρεσερ 25 λιτρα το αφηνα να γεμισει αερα και στο μαξιμουμ του χτυπαγα. Ελυσε με μεγαλη ευκολια.χρησιμο εργαλειο για το λυσιμο μονο, και με φειδω. στο δεσιμο ροποκλειδο.
Η βιδα ΑΡΙΣΤΕΡΗ βολτα.
304222
Το κοπλερ.
Το βολαν με το ρουλεμαν του μετα το γραναζι και τελος το ρουλεμαν που εδραζεται στον στροφαλο.
304223
Βγαλσιμο τα γραναζια της μιζας...
304224
μην ξεχασω. Την σφηνα την εβγαλα μην χαθει και την αφησα στο βολαν που εχει μαγνητη
304225
με μια βιδα ασχετη δεκαρουλα στην τρυπα να κλειδωσει το γραναζι μην πεταχτουν τα ελατηρια του.
304226
Λυσιμο συμπλεκτη.....
304227
αεροκλειδο κι εξω η καμπανα αφου ισιωσουμε την ασφαλεια του παξιμαδιου
304228
πισω απο την καμπανα το γραναζι της αντλιας λαδιου
διακρινεται κι ο επιλογεας ταχυτητων αναμεσα σε καμπανα κι αντλια λαδιου
304229
η βιδα του στροφαλου κανονικη βολτα και οποσδηπωτε αεροκλειδο. Δυσκολη βιδα.....
κανονικη βολτα εδω :D της βιδας ντε!!
304230
ξεχασα να βγαλω φωτο με κατσαβιδι. Για να λυσω την αλενοβιδα της αντλιας λαδιου εβαλα ενα κατσαβιδι στην τρυπα του ιδιου γραναζιου για κοντρα.
304231
Ετοιμο καθαρο βγαλμενα ολα και οι καδενες εκκεντροφορου
304232
κι η αλλη πλευρα καθαρη. Δεν ειχε τιποτα μονο το βολαν και τα γραναζια μιζας. και καδενα εκκ επισης
304233
Βαρυομουνα με ταυ και κλειδια και βαραγα με το αεροκλειδο
304234
τρομπα νερου...
304235
και δωστου... :lol:
εψαχνα ΚΑΛΑ μην μου ξεφυγει καμια βιδα που κραταει τις κασες....
304236
ειδικες οπες για κατσαβιδι. Αφοβα ε;
304237
κανονικα με ενα κλατς του κατσαβιδιου πρεπει να χωρισουν. Ειχα ξεχασει καπου μια βιδα και δεν χωριζε.
Ευτυχως που εκανα και λιγο μεγαλυτερους τους ανταπτορες και χωρισαν τα καρτερ πανω στην βαση.
304238
Τρεις ειναι οι υποδοχες για κατσαβιδι
304239
304240
ειδικο εργαλειο telaro απο σανιδες :cry:
304241
και αποκαλυψη. Η καρδια του αφρικα.... :a23::a23:
304242
με περιμενει παρα πολυ δουλεια τωρα :)
:beer::beer:
Το αεροκλειδο εχει την τιμητική του βλεπω! Θέλω και εγω :a8:
Η παρουσίαση σου Γιάννη είναι αναλυτικοτατη:beer:
miscelano
25/11/2013, 04:48
αξιος ρε φιλε!!!τι να λεμε!!!ευχαριστουμε πολυ!!!
Stergios69
25/11/2013, 07:59
ειδικες οπες για κατσαβιδι. Αφοβα ε;
Για να δεις τι μηχανάρα έχεις... :D
Για να δεις τι μηχανάρα έχεις... :D
χονδα ειπαμε :lol:
κι αμα προσεξεις την φωτο με ανοιγμενα τις κασες θα δεις οτι οι υποδοχες για κατσαβιδι ειναι τυφλες και δεν επικοινωνουν με τον χωρο του στροφαλου και τα λαδια γενικως ;)
τωρα εχω την αχαρη δουλεια. πλυσιμο- καταλογο τι χρειαζομαι- και μετρησεις :(
Stergios69
25/11/2013, 17:33
Μια πολυ καλη πηγη ανταλλακτικων ειναι davidsilverspares.co.uk
γκουχ γκουχ εχειυποδοχεςγιακατσαβιδιγιατιχρειαζετεσυχναανοιγμα γκουχ γκουχ...
:tooth:
γκουχ γκουχ γκουχ πνιγηκαωρε γκουχ :rotflmao:
Τωρα σε πηρα χαμπαρι,μπραβο μαστορα μου εισαι μερακλης καλη συνεχεια, κριμα που δεν ειμαι "κοντα" να φερω καρυδια (οχι καρυδακια) για το τσιπουρο και να βοηθησω!!
Καλη συνεχεια!!!!:beer::beer:
taisteal
26/11/2013, 01:34
:a014::a014::a014:
Μπράβο ρε! Ωραίος!
Για να καθαρίσει η μούργα, παραφίνη και πινέλο.
Κάνει θαύματα.
universalgr1
26/11/2013, 19:05
Ωραίος ρε μαν!! Manual φτιαχνεις!!! :beer:
Τωρα σε πηρα χαμπαρι,μπραβο μαστορα μου εισαι μερακλης καλη συνεχεια, κριμα που δεν ειμαι "κοντα" να φερω καρυδια (οχι καρυδακια) για το τσιπουρο και να βοηθησω!!
Καλη συνεχεια!!!!:beer::beer:
δεν παιρνεις και τον χυμαδορη πουχει και μελι να βαλω κι εγω την ρακη :)
Μπράβο ρε! Ωραίος!
Για να καθαρίσει η μούργα, παραφίνη και πινέλο.
Κάνει θαύματα.
α εσυ εισαι δικος μας. ειμαι παλαιων αρχων και κλασσικα λεκανη πετρελαιο πινελακι μικρο πινελο μεγαλο συρματοβουρτσα μικρο κατσαβιδακι. ξεκιναω ολο διαθεση κι αρχιζω την μια κασα. την τελειωνω σε μιαμιση ωρα. πολυ βρωμα και ξεραμενα γρασσα με χωμα και λαδια.
ψιτ τασοοοοο.... ειμαστε λαλακες :cry:
ειχα αρχισει να δυσανεχτω και λεω δεν υπαρχει κατι πιο ευκολο; ειχα καπου ενα μπουκαλι αυτα τα τυπου swaz. δεν το δοκιμαζω λεω. το βαζω σε ενα ψεκαστηρακι απο αζαξ και ψεκαζω την αλλη κασα. αδιαλυτο φυσικα. το αφηνω 10 λεπτα και κανω διαφορα αλλα. το πιανω μετα με πιεστικο. :moutza: μου. απιστευτο. λαμπικο ουτε τριψιματα ουτε βουρτσακια. ξαναψεκαζω δευτερη φορα να φυγουν και τα τελευταια και ξανα πιεστικο. κι αυτο ηταν.
ετσι λοιπον λεκανη πετρελαιο- παραφινη και ολα τα παραφερναλια τον μπουλο. θα μου ξαναμιλησεις τωρα; :lol:
τομυ και ουνιβερσαλ :beer::beer:
Αι καλά, εσυ εχς ξεφυγ...:whiteflag:
ασε με θα την κανω την λαλακια μου φαινεται :lol:
manosamos
27/11/2013, 05:21
Nα κερασω τις φλατζες?:lol:
Εαν εχεις βρει φτηνοτερες δωσε στιγμα γιατι και εγω ανακατασκευαζω το μοτερ του VTR:smokin:
http://www.ebay.com/itm/KR-Dichtsatz-Zylinder-TopEnd-HONDA-XRV-750-Africa-Twin-90-03-Cylinder-Gasket-set-/171115931404?pt=DE_Motorradteile&hash=item27d74de70c
δεν παιρνεις και τον χυμαδορη πουχει και μελι να βαλω κι εγω την ρακη :)
Που να σε προλαβουμε εσενα μεχρι να ζεστανω το KLE θα το εχεις δεσει εσυ εχει παρει φορα!!
θα βοηθησω στο στρωσιμο ;) θα παρεις το τσιπουρο εγω τα καρυδια και θα παμε να μελωθουμε στον χυμαδορ...:lol::lol:
mano μαλλον θα παω για γνησιες φλαντζες. θελω περισσοτερο τα ψιλα που εχουν μεσα και τις λαστιχενιες φλατζες του καπακιου. ενα ενα να τα παρω ακριβοτερα θα βγει. :(
τζιμακο :beer:
:a21:
πριν
304527
μετα
304528
:beer:
Εχω μείνει παγωτό! πλυντήριο πιάτων δεν είναι?
Κριμα δεν εχω τοσο μεγαλο:(
Ασε που θα με επαιρνε χαμπαρι η γυναικα....
ναι πιατων ειναι. και ειναι το μικρο. 45αρι ειναι. δεν φανταζεσαι την δουλεια που κανει. βρες κανα 60αρι πλυντηριο και βαλτα μεσα αφου ηθελες Ι4 :bawl:
:beer:
ναι πιατων ειναι.
:uplate: :uplate: :uplate:
Πες μου οτι εβαλες και γυαλιστικο για κρυσταλλα να παρω τα βουνα μια και καλη...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.