View Full Version : KTM 950 Adventure..Πίσω κύλινδρος
erotisakias
08/12/2013, 22:09
Τελικά η συμβίωση μου με τη νέα μου μηχανή είναι σκέτη Adventure.Αρχίζω να πιστεύω πως το όνομα που δώσανε οι Αυστριακοί έχει δύο όψεις..:lol: Το λοιπόν..Θα θυμάστε την περιπέτεια της 2ης μέρας με τον συμπλέκτη..Εεε πήρα το μάθημα μου..Το 950 είχε 43000 χιλιόμετρα και δεν παύει να είναι 7 χρόνια μηχανή..έτσι με δική μου πρωτοβουλία το έγδυσα τελείως..Αλλάξα τα περισσότερα κολάρα, λάδια,φίλτρα,υγρά φρένων,υγρά ψυγείου,πρόσθεσα ένα μεταλλικό φίλτρο βενζίνης. Ανοιξα την τρόμπα βενζίνης και αντικατέστησα τα πλατινάκια με αυτό (http://www.car.gr/parts/view/4304541/), και ακουλούθησα αυτές τις οδηγίες (http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Cooling%20System/waterpump/Rebuild/ktm_water_pump.html) και έκανα και ένα σερβις στη τρόμπα νερού.Ανταλλακτικά από Makina Parts..πολύ δυνατό σάιτ σε συνδιασμό με το http://www.ktmpartsexpress.com/pages/OemParts?aribrand=KTM. Και μετά το πήγα και στον μαστορα,έκανα σέρβις στα μπροστινά, άλλαξα μπουζί,ρουλεμάν μπροστινού τροχού,ρουλεμάν τιμονιού, μου ρύθμισε και τα καρμπιλατέρ μιας και είχα πολύ πλούσιο μίγμα (μαύρα μπουζί, βρώμα τα ρούχα κλπ) και έκανα και βαλβίδες όπου χρειάστηκαν ρύθμιση 3. Εκτός από τα μπροστινά τα υπόλοιπα γίνανε προληπτικά να είμαστε σίγουροι..Τώρα πάμε στο πρόβλημα..Ειχα από την αρχή μια μικρή διαρροή λαδιού κατα μήκος της κάτω φλάτζας του πίσω κυλίνδρου..
305309
μη φανταστείτε τίποτα σπουδαίο..αλλά υπάρχει..όταν η μηχανή πάει μέχρι 5000 στροφές δεν τρέχει τίποτα..όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές τότε παρατηρώ από το 1 στο 2 ένα μικρό δάκρυσμα.στην αρχή ελπίζαμε να είναι από τη μίζα..όταν άνοξε ο μάστορας για βαλβίδες άλλαξε και στη μίζα φλάτζα ή λαστιχάκι δεν θυμάμαι..Στην αρχή και για καμιά βδομάδα δεν είδα τίποτα..τη Παρασκευή μετά από ένα καλό χώμα το δάκρυσμα ξαναεμφανίστηκε.. Πέρασα από κει και μου είπε δυστυχώς πρέπει να είναι η φλάτζα του πίσω κυλίνδρου τον οποίο τον είχε σφίξει με δυναμόκλειδο και τον είχε βρει εντάξει στο σέρβις..Βέβαια μου είπε ότι είναι μεταλλική και δεν μπορεί να καταλάβει πως την έπαθε..Το ερώτημα είναι: Μπορεί να αλλάξει η φλάτζα αυτή χωρίς να κατέβει κινητήρας; Ο μάστορας που πάω μου είπε ναι..Ένας που ζήτησα μια δεύτερη γνώμη μου είπε πως θα κατεβάσει κινητήρα..Ρωτώ γιατί αν δεν γίνεται τότε ο πρώτος κάτι άλλο έχει δει πως θέλει σφίξιμο και κάνει τη πάπια να φάει το 80αρι εργατικά που ζήτησε..Αν γίνεται τότε ο 2ος είναι απατεώνας και να το ξέρω..:mad:
Επειδή είναι πολύ συχνό να κατεβαίνει λάδι από τον αισθητήρα πίεσης λαδιού, στο πίσω μέρος του μπροστινού κυλίνδρου, προτείνω να εξετάσεις πολύ προσεχτικά αυτό. Η διαρροή συμβαίνει μεταξύ του πλαστικού και του σπειρώματος, στο σώμα του αισθητήρα. Το λάδι γλείφει ανάμεσα στο V των κυλίνδρων και με τον αέρα, το πηγαίνει σε σημεία που μας παραπλανά.
Γι αυτό που ρώτησες, δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Γειά χαρά.
πυξιδας990
09/12/2013, 08:41
θα συνφωνησω με τον gefr.ο αισθητηρας πιεσης ειναι αναξιοπιστο κατασκευασμα.σε φιλο βεβαια με 990sm δακρυζε ο πισω εκει,αλλα ο τυπος το πηγαινε ταπα(200αρες συνεχεια).σε ενα αλλο 950sm παλι δακρυζε,το σφιξανε και οκ.
erotisakias
09/12/2013, 09:25
όχι παιδιά..τάπα δεν το πάω..εκεί μετά τις 5000 αρχίζουν τα κόλπα..δακρύσματα έτσι; μη φανταστείτε τίποτα καταρράκτες..:)
Τελικά η συμβίωση μου με τη νέα μου μηχανή είναι σκέτη Adventure.Αρχίζω να πιστεύω πως το όνομα που δώσανε οι Αυστριακοί έχει δύο όψεις..:lol: Το λοιπόν..Θα θυμάστε την περιπέτεια της 2ης μέρας με τον συμπλέκτη..Εεε πήρα το μάθημα μου..Το 950 είχε 43000 χιλιόμετρα και δεν παύει να είναι 7 χρόνια μηχανή..έτσι με δική μου πρωτοβουλία το έγδυσα τελείως..Αλλάξα τα περισσότερα κολάρα, λάδια,φίλτρα,υγρά φρένων,υγρά ψυγείου,πρόσθεσα ένα μεταλλικό φίλτρο βενζίνης. Ανοιξα την τρόμπα βενζίνης και αντικατέστησα τα πλατινάκια με αυτό (http://www.car.gr/parts/view/4304541/), και ακουλούθησα αυτές τις οδηγίες (http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Cooling%20System/waterpump/Rebuild/ktm_water_pump.html) και έκανα και ένα σερβις στη τρόμπα νερού.Ανταλλακτικά από Makina Parts..πολύ δυνατό σάιτ σε συνδιασμό με το http://www.ktmpartsexpress.com/pages/OemParts?aribrand=KTM. Και μετά το πήγα και στον μαστορα,έκανα σέρβις στα μπροστινά, άλλαξα μπουζί,ρουλεμάν μπροστινού τροχού,ρουλεμάν τιμονιού, μου ρύθμισε και τα καρμπιλατέρ μιας και είχα πολύ πλούσιο μίγμα (μαύρα μπουζί, βρώμα τα ρούχα κλπ) και έκανα και βαλβίδες όπου χρειάστηκαν ρύθμιση 3. Εκτός από τα μπροστινά τα υπόλοιπα γίνανε προληπτικά να είμαστε σίγουροι..Τώρα πάμε στο πρόβλημα..Ειχα από την αρχή μια μικρή διαρροή λαδιού κατα μήκος της κάτω φλάτζας του πίσω κυλίνδρου..
305309
μη φανταστείτε τίποτα σπουδαίο..αλλά υπάρχει..όταν η μηχανή πάει μέχρι 5000 στροφές δεν τρέχει τίποτα..όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές τότε παρατηρώ από το 1 στο 2 ένα μικρό δάκρυσμα.στην αρχή ελπίζαμε να είναι από τη μίζα..όταν άνοξε ο μάστορας για βαλβίδες άλλαξε και στη μίζα φλάτζα ή λαστιχάκι δεν θυμάμαι..Στην αρχή και για καμιά βδομάδα δεν είδα τίποτα..τη Παρασκευή μετά από ένα καλό χώμα το δάκρυσμα ξαναεμφανίστηκε.. Πέρασα από κει και μου είπε δυστυχώς πρέπει να είναι η φλάτζα του πίσω κυλίνδρου τον οποίο τον είχε σφίξει με δυναμόκλειδο και τον είχε βρει εντάξει στο σέρβις..Βέβαια μου είπε ότι είναι μεταλλική και δεν μπορεί να καταλάβει πως την έπαθε..Το ερώτημα είναι: Μπορεί να αλλάξει η φλάτζα αυτή χωρίς να κατέβει κινητήρας; Ο μάστορας που πάω μου είπε ναι..Ένας που ζήτησα μια δεύτερη γνώμη μου είπε πως θα κατεβάσει κινητήρα..Ρωτώ γιατί αν δεν γίνεται τότε ο πρώτος κάτι άλλο έχει δει πως θέλει σφίξιμο και κάνει τη πάπια να φάει το 80αρι εργατικά που ζήτησε..Αν γίνεται τότε ο 2ος είναι απατεώνας και να το ξέρω..:mad:
νομίζω ότι μπορεί αλλά σιγουρέψου όμως ότι θα στην αλλάξει και δε θα προσθέσει απλά φλατζόκολα
Στην αντίπερα όχθη από το συνεργιατζή σου υπάρχουν και οι άλλοι συνεργιατζήδες οι οποίοι για οπουδήποτε λόγο θέλουν να κατεβάσουν μοτέρ.
πυξιδας990
09/12/2013, 10:23
ειναι καρατσεκαρισμενο οτι εχει 43000χλμ?
το φιλτροκουτι μημπως εχει λαδι μεσα?κοιταξε το.
για αισθητηρα το κοβω παντως.προσωπικα τον ειχα καταργησει με μια απλη βιδα.βεβαια δεν ειχα λαμπακι λαδιου.
στις 5000στροφες ειναι χαλαρα για το 950,με 138-143χλμ παει
notakos600
09/12/2013, 11:10
ειναι καρατσεκαρισμενο οτι εχει 43000χλμ?
το φιλτροκουτι μημπως εχει λαδι μεσα?κοιταξε το.
για αισθητηρα το κοβω παντως.προσωπικα τον ειχα καταργησει με μια απλη βιδα.βεβαια δεν ειχα λαμπακι λαδιου.
στις 5000στροφες ειναι χαλαρα για το 950,με 138-143χλμ παει
Αφαίρεσες από ΚΤΜ τον αισθητήρα πίεσης λαδιού; Πολλά ρίσκα παίρνεις φίλε μου.
erotisakias
09/12/2013, 11:30
καρατσεκαρισμένο δεν είναι τίποτα από τη στιγμή που το παίρνεις μεταχειρισμένο..εδώ στο car πουλάει ένας ένα που ξέρω ότι έχει 90000 χιλιόμετρα με ας...μη το σκαλίζω..απλά το τελευταίο σέρβις στη KTM έγινε το 11-09' και η μηχανή είχε τότε 33.000 χιλιόμετρα..μετά έμεινε και ένα χρόνο ακινησίας λόγω μετάθεσης στο εξωτερικό.Τα χιλιόμετρα είναι πάνω κάτω λογικά..Άντε να κλέβουνε καμιά 5000-7000. Το φιλτροκούτι είναι καθαρό..Ο μάστορας μου είπε ότι ο αισθητήρας λαδιού ήταν καθαρός όταν ρύθμισε βαλβίδες που τα έβγαλε όλα.Επίσης στη ματιά που έριξε του φάνηκαν όλα σε πολύ καλή κατάσταση..Και γενικά το μηχανάκι το νιώθω πολύ δυνατό..Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μπορώ να βλέπω λαδάκια στον κινητήρα..αρρωσταίνω. Το ζητούμενο είναι: γινεται ή όχι η αλλαγή φλάτζας χωρίς να κατέβει κινητήρας; Και να σου πω συμφωνώ, με τον notakos600..
bros400pgm
09/12/2013, 11:40
Xωρις να ξερω χωροταξικα το μαμουθ της ΚΤΜ, εγω πιστευω οτι θα λυσει καποιες βιδες που συγκρατουν το μοτερ, ωστε να μπρουμουτισει μπροστα και δωσει χερι να βγει ο κυλινδρος κ κεφαλη. Καποιοι ομως μαστορες, προτιμουν να τον κατεβασουν παρα να κανουν τετοια δουλεια (θελει προσοχη με τα καλωδια σε πλεξουδες και αισθητηρες).
πυξιδας990
09/12/2013, 11:44
τη βιδα την ειχε προκρινει τοτε ο μηχανικος.στην τελικη,αν δεν εχει λαδια το μοτερ το καταλαβαινεις αμεσως.αυτη η πουτσα των 10ε μπορει να ασπρισει τριχες αν εκραγει και εσυ να νομιζεις οτι διαλυθηκε το μοτερ.
τα χλμ τα ρωτησα γιατι το 950 μου τοτε με κανα 70αρι εκανε το ιδιο προβλημα και τοτε ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορει να ειναι απο πεσμενα ελατηρια,αλλα τελικα ηταν ενα τσιμουχακι(δεν θυμαμαι ποιο).
ο αισθητηρας σε φιλο,το πηρε απο σερβις κατεβηκε λεωνιδιο 200χλμ και αυτο εσκασε.γι αυτο λεω οτι ειναι αναξιοπιστο.
για το θεμα της φλατζας χωροταξικα εκει μεσα ειναι ολα τσιμα τσιμα.θελει πολυ επιδεξιο χερι.
erotisakias
09/12/2013, 12:27
αν χάνει λάδι ο αισθητήρας δεν θα άναβε και το λαμπάκι λαδιού? από τη στιγμή που η πίεση (στον αισθητήρα) θα έπεφτε..λέω τώρα..
Φίλε δυστυχώς για σένα, με απόλυτη σιγουριά φλατζα χωρίς να κατέβει ο κινητήρας δεν γίνεται. Κ το ανέβα κατέβα να το υπολογίζεις στα 3-4 κατοστάρικα, δεν είναι κάτι πολύ δύσκολο(αν έχεις σέρβις μανιουαλ κ Εργαλεία φυσικά) αλλά είναι εξαιρετικά χρονοβόρο
erotisakias
09/12/2013, 15:12
τι να πω..μου είπε θα το κάνουμε την Πέμπτη..σήμερα παραγγείλαμε 2 φλάντζες (μία βάσης και μία ενδιάμεση 15+35 ευρώ) και το βασικό....θα είμαι παρόν
Αυτό το τελευταίο οπωσδήποτε! Αν έχεις κ το σέρβις μανιουαλ κρατά το να διπλότσεκαρεις ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Αν μπορείς να βγάλειςκ μερικές φωτο(για μας τους υπόλοιπους δηλαδή!) ακόμη καλύτερα
Αυτό το τελευταίο οπωσδήποτε! Αν έχεις κ το σέρβις μανιουαλ κρατά το να διπλότσεκαρεις ότι όλα γίνονται όπως πρέπει. Αν μπορείς να βγάλειςκ μερικές φωτο(για μας τους υπόλοιπους δηλαδή!) ακόμη καλύτερα'
εσυ φίλε μου στον δικό σου συνεργιατζή οταν πας για να παρακολουθήσεις καρατάς και το manual παραμάσχαλα και παράλληλα τραβάς φωτογραφίες και μετά πας και βάζεις τη σουλειά του στο ίντερνετ έτσι ευκολα?
αν ναι ποιος είναι? με έκανε πελάτη λέμε
Εχεις δίκιο, αναδιατυπώνω λοιπόν! Δες τα σωστά βήματα όπως περιγράφονται στο σέρβις μανιουαλ,να έχεις τουλάχιστον ένα μπουσουλα του τι κάνει ο μάστορας στη μοτό σου.Θα είσαι που θα είσαι παρών να μην έχεις μια ιδέα του πως πάει η εργασία?
Ε και τις φωτό δε λέμε να τις βγάζεις βήμα βήμα αλλά αν του το ζητήσεις να βγάλεις μερικές για το φόρουμ σου (πχ την φλάντζα σου που είχε πρόβλημα, ή ότιδήποτε άλλο έτσι για να υπάρχει μια ιδέα για τους υπόλοιπους υποψηφιους πελάτες)πιθανόν να μην αρνηθεί.
Αν θες να δοκιμάσεις εναν πιο ιδιαίτερο τύπο μάστορα,να πεις 2 κουβέντες,να κάνεις λίγο χαβαλέ, να γίνει η δουλειά σου σωστά κι όμορφα δοκίμασε τον Χελιώτη.
http://www.youtube.com/watch?v=7Nc_1hJxV-U
Δεν είναι φθηνός, αλλά εγώ τον προτιμώ:wave2:
πυξιδας990
09/12/2013, 20:16
αν χάνει λάδι ο αισθητήρας δεν θα άναβε και το λαμπάκι λαδιού? από τη στιγμή που η πίεση (στον αισθητήρα) θα έπεφτε..λέω τώρα..
αναλογα τα κεφια του:D
καλη επιτυχια με τις φλατζες.ελπιζω να ειναι το τελευταιο και να το ευχαριστηθεις απο εδω και περα
Όχι δεν είχα πρόβλημα χαμηλής πίεσης με δύο αισθητήρες που έχω αλλάξει, ούτε το λαμπάκι άναβε.
Το κατέβασμα κινητήρα δεν είναι τρομερό, αλλά ο έμπειρος μηχανικός θα το κάνει με σύστημα και ταχύτητα, ειδικά την επανατοποθέτηση των καλωδιάσεων, σωλήνων ψύξης, σωλήνων βενζίνας.
Γειά χαρά.
erotisakias
09/12/2013, 21:49
δεν είναι αισθητήρας..έβγαλα αριστερό ντεπόζιτο και τον έλεγξα με φακό μετά από υπόδειξη Χελιώτη..ήταν στεγνός και καθαρός..Επίσης ήταν κατηγορηματικός πως στο 950 πρέπει να κατέβει κινητήρας (βγάζεις καλωδιώση και όλα τα τριγύρω) ή να αφήσεις βιδωμένη τη μία πλευρά και να κρεμάσει ο κινητήρας λιγο ώστε να κάνεις την αλλαγή (κάπως έτσι μου το είπε μη ρωτάτε περισσότερα και αυτό πιστεύει πως έχει κατα νου ο δικός μου)..Πάντως τα λεφτά του φάνηκανε πολύ λίγα και μου είπε να το προσέξω..Θεωρεί ότι είναι κάτι πιο απλό και να έχω το νού μου..Εκτός αν ο μηχανικός μου κάνει και λίγο χάρη μιας και όταν έφτιαχνε καρμπυλατερ έπρεπε να το κάνει τότε..
MiltiadisK.D
10/12/2013, 18:26
Θόδωρα ο Χελιώτης είναι doctor στα ευρωπαικά και ενα παραπάνω στα ΚΤΜια.Πολύ εντάξει τύπος,με έχει βοηθήσει αρκετές φορές,πάντα πρόθυμος να εξυπυρετήσει και τηλεφωνικά ακόμα.Κατέβασμα μοτέρ ξέρω οτι πέρνουν γυρω στα 400 γιούρα οι εξουσιοδοτημένοι,προφανώς θα κρεμάσει το μοτέρ σου όπως είπες για να την αλλάξει.Ενημέρωσε οταν ξεμπερδέψεις,καινούργιο θα το κάνεις το ADV:a18:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.