PDA

View Full Version : Ανοχες πιστονιου και κυλινδρου



xtzanos
12/10/2005, 09:48
Κατ αρχην καλημερα
Εχω ενα χρ 400 του οποιου εβγαλα χτες την κεφαλη και τον κυλινδρο.
Οταν εβγαλα την κεφαλη παρατηρησα οτι το πιστονι μπορουσε να κινηθει μεσα στον κυλινδρο αριστερα δεξια ( σε τετοιο βεθμο που ακουγοταν) αλλα οχι μπροστα πισω.
Ειναι ανεκτη η κινηση αυτη?
Το μηχανακι εχει 60χιλ κλμ και με το ματι κυλινδρος και πιστονι δεν φαινονται να εχοτν γρατζουνιες

DUKASII
12/10/2005, 09:54
ελατηρια είχε το πιστονι πάνω..?????



ΛΑΔΙ ΚΑΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?????:eyepop:

xtzanos
12/10/2005, 10:04
Ναι ελατηρια ειχαν θυμηθει οι γιαπωνεζοι να βαλουν.
Λαδακι καιει (φανταζομαι λιγο πολυ ολα τα χρ) χωρις να βγαζει ασπριλα απο την εξατμιση.

OldMan
12/10/2005, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Κατ αρχην καλημερα
Εχω ενα χρ 400 του οποιου εβγαλα χτες την κεφαλη και τον κυλινδρο.
Οταν εβγαλα την κεφαλη παρατηρησα οτι το πιστονι μπορουσε να κινηθει μεσα στον κυλινδρο αριστερα δεξια ( σε τετοιο βεθμο που ακουγοταν) αλλα οχι μπροστα πισω.
Ειναι ανεκτη η κινηση αυτη?
Το μηχανακι εχει 60χιλ κλμ και με το ματι κυλινδρος και πιστονι δεν φαινονται να εχοτν γρατζουνιες

Δεν υπάρχει αριστερά δεξιά και μπρος πίσω :lol:

Αν θέλεις να συνεννοηθούμε, οι 2 διαστάσεις ανοχών (bores) του κυλίνδρου είναι: κατά μήκος του πείρου και κάθετα σ'αυτόν.

Η ανοχή που παρατήρησες (αν ισχύουν αυτά που γράφεις...) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!! και θα πρέπει το πιστόνι σου να κοπανάει ασύστολα μέσα στον κύλινδρο. (και να σπάσει όπου νάναι...):sad:


:wave2: :beer: :wave2:

stefanos
12/10/2005, 11:08
Αριστερά δεξιά αν εννοεί στη διεύθυνση του πείρου μου φαίνεται κουφό.
Δεν έχεις παρά να το μετρήσεις.
Αν ο κύλινδρος είναι εντελώς λείος δεν είναι και το καλύτερο.

xtzanos
12/10/2005, 11:22
θελω να συνεννοηθουμε αλλα δυστυχως τοσα ξερω και δεν σκεφτηκα καποιον καλυτερο τροπο για να το διατυπωσω.

Ειναι πρωτη φορα που ανοιγω ενα μοτερ οποτε ζηταω απο τους γνωστες αν θελουν να βοηθησουν να δειξουν κατανοηση για τις τυχον μ@λ@κιες που θα ρωτησω ή την διατυπωσή τους.

Η ερωτηση εγινε με το εξης σκεπτικο

α. Αν τα πιστονια ειναι οβαλ γιατι διαστελλονται ανομοιομορφα οποτε πιθανον να ειναι λογικο οι ανοχες του πιστονιου με τον κυλινδρο να ειναι μεγαλυτερες κατα μηκος του πειρου απο οτι καθετα σ αυτον
β. Αν δεν κανω λαθος η πιεση που ασκειται στον κυλινδρο απο το πιστονι ειναι μεγαλυτερη στα σημεια που βρισκονται καθετα του πειρου. Οποτε ανοχες θα δημιουργηθουν σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτα τα σημεια και σε μικρότερο βαθμο στα σημεια κατα μηκος του πειρου.

Σωστό ή λαθος.

OldMan
12/10/2005, 11:23
:confused: :confused: :confused:

Ρε Στέφανε...

και κάθετα στον πείρο να εννοεί, πέρα από το γεγονός ότι στον άξονα εισαγωγής - εξαγωγής τα αερόψυκτα μονοκύλινδρα έχουν μεγαλύτερη ανοχή από από τον άξονα του πείρου, πάλι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!!

Για τα XR δεν ξέρω, αλλά για το IT200 (αν θυμάμαι καλά...) ήταν της τάξης του (+)(-) 0.08mm !!

:wave2: :beer: :wave2:

xtzanos
12/10/2005, 11:27
Εννοω οτι στο ανω νεκρο σημειο κουνοντας το πιστονι με το χερι
- το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
-το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

Thanx

xtzanos
12/10/2005, 11:31
Το manual δινει cylinder to piston clearance
standard 0.015-0.050 mm
service limit 0.10 mm

OldMan
12/10/2005, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
α. Αν τα πιστονια ειναι οβαλ γιατι διαστελλονται ανομοιομορφα οποτε πιθανον να ειναι λογικο οι ανοχες του πιστονιου με τον κυλινδρο να ειναι μεγαλυτερες κατα μηκος του πειρου απο οτι καθετα σ αυτον
β. Αν δεν κανω λαθος η πιεση που ασκειται στον κυλινδρο απο το πιστονι ειναι μεγαλυτερη στα σημεια που βρισκονται καθετα του πειρου. Οποτε ανοχες θα δημιουργηθουν σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτα τα σημεια και σε μικρότερο βαθμο στα σημεια κατα μηκος του πειρου.

Σωστό ή λαθος.

:wave2: :wave2: :wave2:

Σωστά και τα δύο !!!

Με την διευκρίνηση ότι (στο β.): Οι ανοχές προϋπάρχουν (κατασκευαστικά) για τους παραπάνω λόγους, ακριβώς για να μην "δημιουργούνται" αργότερα (και ανεξέλεγτα..).

Αν όντως έχει το πιστόνι σου τις ανοχές που λές (και στον άξονα που λές..) τότε εκτός από ρεκτιφιέ, σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και στην μπιέλα (ρουλεμάν ή κουζινέτα - δεν ξέρω τι έχει το XR - κεφαλής και βάσης...).

Πιθανότατα ο κύλινδρος στο πάνω μέρος του (εκεί που σταματάει το πιστόνι στο Α.Ν.Σ.) να έχει δημιουργήσει "χείλος" !!!

:wave2: :wave2: :wave2:

OldMan
12/10/2005, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Εννοω οτι στο ανω νεκρο σημειο κουνοντας το πιστονι με το χερι
- το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
-το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

Thanx

:look: :confused: :look:

Τώρα μας τα λές ανάποδα ...

Και μάλλον κάπου κάνεις λάθος !!!

Για να γίνεται αυτό το πράγμα, θα πρέπει η μπιέλα (πάνω και κάτω) να παίζει "τραμπάλα" στον πείρο και στο κομβίο του στροφάλου ....

stefanos
12/10/2005, 11:44
Σωστά η φθορά εντοπίζεται στην κάθετη στον πείρο διεύθυνση.
Το κάτω κουζινέτο της μπιέλας έλεγξε προσεκτικά για τζόγο, το πάνω δικαιολογεί κίνηση του πιστονιού στην διεύθυνση του πείρου.
Μετα απο το ρεκτιφιέ ή το hone δεν θα έχει πρόβλημα.

xtzanos
12/10/2005, 11:51
Ανοιγοντας το μοτερ ανακαλυψαμε οτι
- το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
-το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

- η μπιελα κουνιεται κατα μηκος του κομβιου. Βιg end side clearance μετρηθηκε με φιλερ ( στα σημεια που βλεπουμε με τον στροφαλο στα καρτερ ) στα 0,26mm. To manual δινει standard 0,05-0,45mm

-η μπιελα μετο χερι δεν φαινεται να κουνιεται πανω κατω ( το manual δινει big end radial clearance standard 0.006-0.018)

xtzanos
12/10/2005, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Σωστά η φθορά εντοπίζεται στην κάθετη στον πείρο διεύθυνση.
Το κάτω κουζινέτο της μπιέλας έλεγξε προσεκτικά για τζόγο, το πάνω δικαιολογεί κίνηση του πιστονιού στην διεύθυνση του πείρου.
Μετα απο το ρεκτιφιέ ή το hone δεν θα έχει πρόβλημα.

-Αρα η κινηση του πιστονιου στην διευθυνση του πειρου δεν ειναι αποτελεσμα αυξημενης φθορας κυλινδρου πιστονιου. Σωστό ή λάθος?

-Οι παραπανω μετρησεις των ανοχων τις μπιελας ειναι αρκετες για να μην αλλάξω μπιέλα? ( η μπιέλα δεν ακουγόταν πριν ανοιξω το μοτερ)

- Καμια γνώμη για τον δράκο? Να του πάω κύλινδρο για ρεκτιφιέ?

reinmeister
12/10/2005, 12:54
παρερμηνευσες τα λεγομενα του στεφανου φιλε...ο τζογος που εχει το εμβολο διαμηκως του πειρου ειναι φυσιολογικος με το εμβολο ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΟ...

εμβολο μεσα σε κυλινδρο δεν εχει τον παραμικρο τζογο...ουτε εγκαρσιο ουτε διαμηκη....

παρε λοιπον ενα μικρομετρο 0.100 και μετρα το εμβολο,παρε μετα ενα μικρομετρο κυκλου και μετρα τον κυλινδρο....

φυσιολογικα ,εαν τα πραγματα ειναι οπως τα λες, πρεπει να ειναι εντελως εκτος οριων...(οπως ειπε κι ο παππους)...

stefanos
12/10/2005, 13:56
Κοιτα να μην το πας για ρεκτιφιέ τώρα και να το πάς του χρόνου αφού το άνοιξες ρίχτου ένα.
Ρεκτιφιέ και πιστονάκι ελατήρια.
Ο δράκος απ ότι ακούγεται είναι ο καλύτερος.
Πιστονάκι ελατήρια μαμά θα έλεγα.

xtzanos
12/10/2005, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
παρερμηνευσες τα λεγομενα του στεφανου φιλε...ο τζογος που εχει το εμβολο διαμηκως του πειρου ειναι φυσιολογικος με το εμβολο ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΟ...

εμβολο μεσα σε κυλινδρο δεν εχει τον παραμικρο τζογο...ουτε εγκαρσιο ουτε διαμηκη....

παρε λοιπον ενα μικρομετρο 0.100 και μετρα το εμβολο,παρε μετα ενα μικρομετρο κυκλου και μετρα τον κυλινδρο....

φυσιολογικα ,εαν τα πραγματα ειναι οπως τα λες, πρεπει να ειναι εντελως εκτος οριων...(οπως ειπε κι ο παππους)...

Δεν σε καταλαβαινω. Πως γινεται το εμβολο να εχει τζογο αμονταριστο και μέσα στον κυλινδρο να μην εχει τζόγο.

Καμια προταση απο που να παρω μικρόμετρα και πόσο περιπου στοιχιζουν?

Η μπιελα χρειαζεται νομιζεις ότι χρειαζεται κάποια αλλη μέτρηση?
Πόσο πιθανο είναι η μπιέλα να μην ¨αντέξει" το καινουργιο πιστονι?

Thanx

OldMan
12/10/2005, 20:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Δεν σε καταλαβαινω. Πως γινεται το εμβολο να εχει τζογο αμονταριστο και μέσα στον κυλινδρο να μην εχει τζόγο.


:lol: :rotflmao: :lol:

Ένα "περίεργο" πράγμα, ρε γ@μωτ.... !!!

.
.
.
.
.
.
Rein... δικός σου !!! Εγώ εγκαταλείπω...
:wave2: :lol: :wave2:

OldMan
12/10/2005, 20:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
..Καμια προταση απο που να παρω μικρόμετρα και πόσο περιπου στοιχιζουν?

Η μπιελα χρειαζεται νομιζεις ότι χρειαζεται κάποια αλλη μέτρηση?
Πόσο πιθανο είναι η μπιέλα να μην ¨αντέξει" το καινουργιο πιστονι?

Thanx

Χωρίς πλάκα τώρα...:sad:

Αφού ΜΑΛΛΟΝ πας για ρεκτιφιέ, άσε τα μικρόμετρα, βερνιέρους, κυλινδρόμετρα κ.λ.π. (είναι ακριβά και άχρηστα αν δεν ξέρεις να τα δουλεύεις...).

Τσίμπα το μοτέρ "υπό μάλης" και ο ρεκτιφιατζής θα την βγάλει την άκρη...

.
.
.
.
.
Αααααα, ο Στέφανος έχει στο ράφι ένα σεττάκι HRC "μούρλια".
Θα τσιμπήσεις καμιά 10αριά αλόγατα και θα το κάνεις και 600άρι (ροπάκλα..., να τραβάς τα κολλημένα στην λάσπη ΚΤΜ) !!!
:lol: :beer: :lol:

xtzanos
14/10/2005, 15:16
Ευχαριστω για τον χρόνο σας και τις απαντησεις σας.

Θα παω προς δρακο μερια να δουμε τι θα πει και αυτος.

[SIZE=1]Καταλαβαινω οτι δεν εχει ο καθενας την ορεξη μου αλλα θα ηθελα λιγες περισσοτερες θεωρητικες πληροφοριες (ή που να ψαξω να τις βρω) περι του θεματος. Βεβαια θα μου πεις τοσα γουσταρω τοσα σου λεω και θα χετε και δικιο.

Αnyway θα ενημερωσω οταν εχω νεα

Lazio
14/10/2005, 19:48
ο καλος μηχανικος (σαν εμενα :p ) εχει παντα μαζι του μια σειρα fillers. Αν καπου βρεις κατι τετοιο τοτε μπορεις να μετρησεις με ακριβεια το κενο του πιστονιου με τον κυλινδρο :beer:

OldMan
15/10/2005, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
Καταλαβαινω οτι δεν εχει ο καθενας την ορεξη μου αλλα θα ηθελα λιγες περισσοτερες θεωρητικες πληροφοριες (ή που να ψαξω να τις βρω) περι του θεματος. Βεβαια θα μου πεις τοσα γουσταρω τοσα σου λεω και θα χετε και δικιο.


:look: :rolleyes: :look:

Όχι ρε συ, δεν είμαστε (τόσο πολύ...) κακοί άνθρωποι !!!

Απλά, είναι ανοιχτά καμιά 10αριά threads στα Τεχνικά (και δεν τα βλέπω να κλείνουν γρήγορα...), οπότε αν ξεκινάμε και καινούρια, την κάτσαμε την βάρκα...:sad:


Υ.Γ.

Μετα την Λαδολογία (που θα ανοίξει σύντομα), το επόμενο θα έχει να κάνει με Εμβολα-Κυλίνδρους-Ανοχές κ.λ.π.

:wave2: :beer: :wave2:

wrenchfzr
15/10/2005, 21:53
αν πας σε ρεκτιφιε δεν ειναι βλακας να σου πει οτι ολα ειναι καλα.αν το εμβολο ειναι στον κιλυνδρο εχει κενα απο πανω γιατι το εμβολο ειναι κωνικο και το μεγαλο μερος του κωνου ειναι κατω και το μικρο πανω το οποιο οταν διαστελεται με την θερμοτητα λειτουργειας φτανει περιπου την διασταση του κατω μερους.αρα αν το πανω μερος καονιεται ειναι γιαρι μια φθορα του κιλυνδρου ειναι δεδομενη αλλα δεν ειναι απαρετητο να ξεπερνα τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.το εμβολο το βλεπουμε να καθεται στο κεντρο γιατι το κεντραρει το ελατηριο λαδιου με το οποιο αν ειναι κολημενο δεν εχει ταση στα τοιχωματα και το εμβολο κινηται σε ολες τις κινησεις (δεξια αριστερα)αρκετα ελευθερα.μη ξεχναμε οτι το εμβολο στην μπιελα εχει πολυ μεγαλο κενο κατα μηκος του πειρου.

xtzanos
19/10/2005, 19:35
Πηγε στον δρακο ο κυλινδρος με το πιστονι και εγινε ρεκτιφιε γιατι βρηκε την ανοχη 0,12.
Παμε για καινουργιο πιστονι της μαμα honda.

[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
[ το εμβολο ειναι κωνικο και το μεγαλο μερος του κωνου ειναι κατω και το μικρο πανω το οποιο οταν διαστελεται με την θερμοτητα λειτουργειας φτανει περιπου την διασταση του κατω μερους

Συμφωνω και αν δεν κανω λαθος το πιστονι εχει μεγαλυτερη διαμετρο και στην κατευθυνση του πυρου αφου εκει εχει περισσοτερο υλικο που διαστελεται σε μεγαλυτερο βαθμο στις θερμοκρασιες λειτουργιας.
Αλλα περιμενουμε απο τους κακους ανθρωπους ολοκληρο θεμα μετα τα λαδακια.

xtzanos
19/10/2005, 19:36
Ερωτηση εκτος του συγκεκριμενου θεματος (παμε και για βαλβιδολογιες).
Εκτος απο το ρεκτιφιε αλλαξα και οδηγους βαλβιδων οποτε κοπηκαν και φρεζαριστικαν και οι εδρες τους.

Οταν πηγα σημερα να παρω και την κεφαλη ο μαστορας ειχε φρεζαρει τις βαλβιδες μονο στις 45 μοιρες και το πατημα ειχε μεγαλωσε (λογικο).

Του λεω οτι ο κατασκευαστης λεει κοψιμο στις 32,45 και 60 και πατημα 1mm.

Παιρνει την κεφαλη και σε 3 λεπτα την φερνει πισω με τρια "κοψιματα" αλλα με πατημα μεγαλυτερο απο 1mm. Επισης το πατημα στις 45 μοιρες μιας εδρας φαινεται αλλου πιο φαρδυ και αλλου πιο στενο.

Του το λεω και η απαντηση ηταν οτι ειναι μια χαρα, το φρεζαρισμα γινεται σε ειδικη μηχανη με μαχαιρια και θα ειναι ok.

Θα είναι ok?

wrenchfzr
19/10/2005, 19:46
ειμασταν μαζι σημερα στον δρακο.δυστηχως οι καλοι εφυγαν και αυτοι που μεινανε μονο μαλακιες κανουν.αν το κοψιμο ειναι συγκεκριμενο πως το αλλαξε.ειχαμε πιασει συζητηση και αν θυμασαι στο ειπα αλλα οταν αρχισε και σου ελεγε μπουρδες εφυγα

xtzanos
19/10/2005, 20:14
Χαιρομαι που ξανασυναντιομαστε.
Αν εχεις διαθεση ξαναγραψε μου την σκεψη σου δηλαδη μια εκτιμηση της δουλειας που εκανε ο δρακος (και τι πιθανον να προκαλεσει )και τι θα επρεπε ιδανικα να ειχε γινει.

wrenchfzr
22/10/2005, 21:15
η γωνια επαφης της βαλβιδας με την εδρα της πρεπει να ειναι απολυτως η ιδια αλλα το ποσο ακουμπα η βαλβιδα ειναι κατι που γινεται και για τον θορυβο αλλα και για τις επικαθισεις .αν η επιφανεια της εδρας ειναι μεγαλη τοτε η καπνα δεν φευγει ευκολα και αρχιζει να χανει η βαλβιδα με τις γνωστες συνεπειες(καψιμο)για να πετυχει το συγκεκριμενο πατημα το κανει απο τις δυο αλλες πλευρες της εδρας .οσο τις κατεβαζει τοσο το πατημα μικραινει.και το κεντραρισμα του πατηματος γινεται απο τις αλλες 2 πλευρες.δηλαδη αν φαει την εξωτερικη παραπανω το πατημα μεταφερεται προς το εσωτερικο της βαλβιδας και το ιδιο και στην αλλη πλευρα της.καταλαβαινεις ποσο δυσκολο και πολυπλοκο εινα να πειραζεις αυτες τις λεπτες ισοροπιες αν δεν θελεις να το κανεις σωστα.και νομιζω πως σου αλλαξε και οδηγους; μα οι δικοι του ειναι ατσαλινοι αυτος τι εβαλε; μαντεμενιους.

wrenchfzr
22/10/2005, 21:18
συγνωμη που δεν ανταποδωσα τον χαιρετισμο πρηγουμενως και αφησα και το ερωτημα ιμιτελες.το ιδανικο ειναι να μην πειραξεις την κεφαλη σε ελληνικο ρεκτιφιε συγνωμη για την απογοητευση που πιθανα σου εδωσα αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια

xtzanos
24/10/2005, 09:19
Toυ την ξαναπηγα την κεφαλη και την εφτιαξε. Πηρε βεβαια αλλα 20ε γιατι το θεωρει ειδικη εργασια αλλα τουλαχιστον το πατημα εγινε 1 χιλ και ειναι στο κεντρο της επιφανειας της βαλβιδας που ερχετε σε επαφη με την εδρα.

Ποιοι δισκοι?

Ευχαριστω για την απαντηση. Τωρα που μπηκα στον χωρο θα χορεψω. Η εναλλακτικη λυση ηταν καινουργια κεφαλη απο σαρακακη 450ε.

stefanos
24/10/2005, 09:25
Λοιπόν όσον αφορά την επιφάνεια επαφής βαλβίδας - έδρας υπάρχουν όπως στα περισσότερα πράγματα αντικρουόμενες ανάγκες.

Πρέπει να έχουμε μια αρκούντος μεγάλη επιφάνεια επαφής ώστε να κρυόνει η βαλβίδα απο την επαφή της με την ψυχόμενη κεφαλή, από την άλλη ένα κόψιμο που εξασφαλίζει μεγάλη επιφάνεια επαφής λόγο σχήματος "καταστρέφει" την ροή του μίγματος.
Οπότε κόβουμε 3 έδρες προκειμένου να στρογγυλέψουμε την βαλβίδα και να εξομαλυνουμε την ροή του μίγματος.
Ολα αυτά τα έχουν σκεφτεί τα εργοστάσια μαζί με αρκετές ακόμα παραμέρους, όπως την αντοχή της έδρας στην κρούση της βαλβίδας μέγεθος που εξαρτάται και αυτό απο την επιφάνεια επαφής, και καταλήγουν σε ένα βελτιστο σχήμα.

xtzanos
08/11/2005, 09:27
Καλημερες.
Το εδεσα το μηχανακι. Ενημερωτικα συνολικα αντικατασταθηκαν (με γνησια ανταλακτικα):
-πιστονι ελατηρια
-βαλβιδες , οδηγοι, ελατηρια βαλβιδων
-εκκεντροφορος
-τεντωτηρας καδενας
Πριν απο 3000 χιλιομετρα ειχαν αλλαχτει
-καδενα
-ρουλεμαν εκεντροφορου

Ποιος ειπε οτι τα ιαπωνικα δεν εχουν χαρακτηρα?
Ξεκινησα πριν απο κανα χρονο με ενα ηχο σαν να αρχιζει η καδενα να χτυπαει οταν ζεσταινετε και να κανει μικρα σκασιματα με κλειστο γκαζι στις χαμηλες στροφες και φτασαμε σημερα να
-κανει μεγαλυτερα σκασιματα στις μεσαιες
-εναν ηχο απο την κεφαλη (τσικ- τσικ) μονο οταν κρυο μονο στο ρελαντι και μετα απο 2- 3 δευτερολεπτα αφου κλεισεις το γκαζι
-κρυο να δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι (μολις ζεσταθει κραταει μια χαρα)

Καλο ε?
Αnyway θα ριξω και ενα καθαρισμα- ρυθμισμα στο καρμπυρατερ και βλεπουμε.

stefanos
11/11/2005, 20:05
http://216.37.204.206/Mcmart/Honda_OEM/HondaDB.asp?Type=13&A=81&B=13

Λοιπόν βάζεις ημερομηνία μοντέλο και μετά βρίσκεις το καρμυρατέρ στο Frame (περίεργο ε?)το 14 εμπλουτίζει (ελέγχει μια δίοδο που ανοίγει με την υποπίεση)το μίγμα οταν κλείνεις το γκάζι.
Το φτωχό μίγμα δημιουργεί σκασίματα.
Αρα κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο κυκλωματάκι.

xtzanos
14/11/2005, 10:49
Το συγκεκριμενο κυκλωμα μαλλον δεν εχει προβλημα (η μεμβρανη φαινεται ενταξει). Αυτο που μου φανηκε περιεργο είναι οτι οσα σημεια ειχαν επαφη με βενζινη ηταν καφε- χαλκινα (βρωμα). Καθαρισα τα παντα, θα το βαλω επανω και θα δειξει.
Τhanx

ArisKou
20/03/2007, 09:58
ΜΠΟΡΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΞΗΓΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΣΤΟΝ "ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ" ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΑ STER CINEMAS ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ, ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΧΑΡΝΩΝ. ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΤΡΑ, ΠΑΧΥΜΕΤΡΑ, ΚΥΛΙΝΔΡΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ Ή ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ Ή ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΜΕΣ.

xtzanos
21/03/2007, 15:36
Σε ευχαριστώ φίλε μου για την πληροφορία. Το μηχανακι δουλευει απο τοτε (μετα το καθαρισμα του καρμπυρατερ) μια χαρα. Εχουμε λιγους περισσότερους θορυβους απο την κεφαλη σαν να ειναι ψιλοξεριθμυσμένες οι βαλβιδες αλλα ολα οκ.