View Full Version : Αρχή στο χώμα!
Kalimera paidia..tha ithela tin POLYTIMH sumbouli sas....
Psaxnw ena enduraki (metaxeirismeno) gia na ksekinisw tis xwmatines boltes....ti mou proteinete???
exw odigiki empeiria panw apo deka xronia kai me mixanes megalou kubismou...alla mono se asfalto...kserw oti sto xwma ta pragmata einai diaforetika kai isws na prepei na ksekinisw me liga kubika gia arxi...??? to mixanaki tha kanei mono xwmatini xrisi....
tin boitheia sas..........!!!
thanxxx
Καλημέρα.
Δες προς KTM 200 EXC, KTM 400EXC .
p.s Προσπάθησε να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Είναι πιο ευανάγνωστα έτσι αυτά που γράφεις.
SHOOTER045
13/12/2013, 11:23
Ενα εντουρακι στα 125 cc 2stroke για να μαθεις φρενο και πλαγιολισθηση θα ειναι οτι πρεπει
Προσανατολισου σε ευρωπαικα ready to race machine
Μην ξεχασεις και τον εξοπλισμο
Παρεα χωματερους θα βρεις ενα σωρο και βουρ στα μπερμ και τα μονοπατια
Μην ξεχασεις και τον εξοπλισμο
+12345...
Αν από θέμα βάρους ύψους είσαι νορμάλ, τότε κοίταξε για μικρο δίχρονο όπως είπαν και πιο πάνω (πχ KTM exc 125/200, Husky WR125).
Είναι εύκολο και ελαφρύ οπότε και δεν θα σε κουράσει στην αρχή και επίσης δε ζητάει πολλά απο συντήρηση.
Αν τα κιλά σου είναι πάνω απο 90,καλύτερα να ανέβεις σε κυβικά.
Τι παθατε ολοι με τα ευρωπαικα; Που θα βρει φτηνο (σε αγωρα και συντήρηση) και αξιοπιστο μεταχειρισμενο ευρωπαικο μηχανακι;
Για αρχαριο ενα 125 2Τ (αν εισαι κατω απο 85Kg) ή ενα 250 2Τ (για πανω) ειναι οτι πρεπει.
Αν θες 4Τ ενα 250αρι και εισαι κομπλε.
Απο Ιαπωνια το κλασικο και παμφθηνο yamaha DT125-200
Honda CRM 250
Honda Cre 250
Honda CRX 250
Yamaha WRF250
και τελςο παντων οτι βρεις στο car.gr στην κατηγορια εντουρο μεχρι 250cc
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=pra&category=31&engine_size-from=%3E100&engine_size-to=%3C250&pg=1&offer_type=sale
ή εδω αν εχεις πανω απο 1000 ευρω (μοντελα απο 2000 και μετα)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=pra&category=31&engine_size-from=%3E100&engine_size-to=%3C250&price-from=%3E1000®istration-from=%3E2000&offer_type=sale&pg=1
SHOOTER045
13/12/2013, 20:13
Dt-crm ειναι ον-οφ
Τα ευρωπαικα οπως και να το κανουμε ειναι ποιο ετοιμα ποιο στημενα ειναι εργαλεια ειδικα για χρηση εντουρο,και οχι ΜΧ με φωτα
4τ σε αρχαριο δεν θα προτεινα για να μην φρεναρει με το μοτερ αλλα απο μονος του
Απο την αλλη τα new age 4τ εχουν ψιλοδυσκολη συντηρηση
Αν ομως θελει τετοι θα ελεγα κατι σε xr-klx -ttr-dr
Ας δουμε ποσα διαθετει και μιλαμε
Εντουρακι για βολτες ζητησε ο ανθρωπος. Δεν θα παει στο ISDE...
Οσο πιο "ετοιμα" και αν ειναι τα ευρωπαικα αμα η συντηρηση τους δεν εναι επαρκης (γιατι ειναι και πολυ πιο ακριβη) ιδια σοβρακα ξεχειλωμενα ειναι με τα μεταχειρο γιαπωνεζικα.
Αρχαριος για το πως δουλευει ο κινητηρας δεν ειναι. Στο χωμα ειναι αρχαριος (δες αρχικη περιγραφη) και αρα το μικρο ΜΧ με φωτα μια χαρα θα του κατσει μεχρι να μαθει και να δει τι θελει.
Μη ξεχναμε οτι μπορει και να ΜΗΝ του αρεσει τελικα το enduro και να τα παρατησει. Αρα σαν αρχαριος δεν χρειαζετε να ξοδεωει πολλα για ενα ετοιμοπολεμο μηχανακι.
SHOOTER045
13/12/2013, 21:27
Ενα ΚΤΜ HUSKY 125-200 2τ δεν νομιζω να εχει τοσο ακριβη συντηρηση και αναλωσιμα
Αν παρει γ
Τζαπαν 2τ θα προτεινα dt/wr-με το πλαστικο τεποχιτο kdx 200 επισης με πλαστικο τεποζιτο η κανενα rmx
Και αμαφερθηκα σε 2τ γιατι ναι μεν ειναι γνωστης στην ασφαλτο,αλλα η οδηγηση στο χωμα διαφοροποιειται
Ενα ΚΤΜ HUSKY 125-200 2τ δεν νομιζω να εχει τοσο ακριβη συντηρηση και αναλωσιμα
Αν παρει γ
Τζαπαν 2τ θα προτεινα dt/wr-με το πλαστικο τεποχιτο kdx 200 επισης με πλαστικο τεποζιτο η κανενα rmx
Και αμαφερθηκα σε 2τ γιατι ναι μεν ειναι γνωστης στην ασφαλτο,αλλα η οδηγηση στο χωμα διαφοροποιειται
Παιδιά μηχανάκι για χώμα ζήτησε ο άνθρωπος όχι μηχανάκι για restoring.
Πάνε τα kdx, rmx dt-wr μακάρι να υπήρχαν αλλά δεν υπάρχουν πια.
Αν θελει απλές βόλτες ας πάρει ενα σύγχρονο 250 τετράχρονο πολιτικό όπως το KLX ή το WR250R (το F είναι το καθαρόαιμο). Αν θελει να κάνει μονοπάτια τότε ας πάει σε δίχρονο 125-200 όπως πολύ σωστά λέει ο από πάνω. Αν είναι πολύ βαρύς τότε να προτιμήσει 250 δίχρονο αλλά εντούρο και όχι ΜΧ.
Allst@rf
13/12/2013, 22:58
Η σιγουρη λυση για το χωμα λεγεται ktm exc 125 ...
Ελαφρυ,ευκολο και ασπαστο...
Ανταλλακτικα παντου .
Και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.. .
KotsosDR
16/12/2013, 11:41
Beta RR 125 Enduro :beer:
notakos600
17/12/2013, 06:27
KTM 300 EXC για μην το βαρεθεί ποτέ.
SHOOTER045
17/12/2013, 09:13
για αρχαριο???????
τι να σου πω
δεν θα το προτεινα προσωπικα
notakos600
17/12/2013, 09:16
για αρχαριο???????
τι να σου πω
δεν θα το προτεινα προσωπικα
Για πόσο καιρό θα είναι αρχάριος; Αφού έχει προυπηρεσία στις μοτοσυκλέτες, του δίνω max μια εβδομάδα να μάθει τα βασικά.
SHOOTER045
17/12/2013, 09:21
κατσε να ξαναρθει και μιλαμε τοτε
Pan (dvs)
17/12/2013, 17:45
Re to kalopaido jexase se pio foroum ekane tin erotisi.
Καλησπέρα παιδιά!!
Λοιπόν μετά από έρευνα που έκανα μάλλον τείνω προς ktm μεριά...κοιτάζω μηχανάκια δεκαετίας που είναι κοντά στα 1500 με 2000 euros...το θέμα βέβαια θέλει πολύ ψάξιμο αλλά και πολύ τύχη για το τι μηχανάκι θα σου βγει το μεταχειρισμένο...εντάξει κάποια πράγματα φαίνονται και κάποια άλλα ακούγονται αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος..οπότε και με την δική σας συγκατάθεση και βοήθεια λέω να κινηθώ προς τα exc 125 ή 200..
Το ύψος μου είναι 1,80 και είμαι 75 κιλά οπότε και για 125cc καλά είμαι απ'οτι λέτε...ααα, επίσης η χρήση που θα του κάνω θα είναι χωμάτινη αποκλειστικά, και σιγά σιγά θα μπαίνω και πίστα, σταδιακά βέβαια αλλα αυτός είναι ο στόχος, οπότε το μηχανάκι πρέπει να είναι φτιαγμένο για πιο σκληρά πράγματα και οχι μια απλή εντουράδα...
Μια σημαντική ερώτηση..το οτι το μηχανάκι θα είναι δεκαετίας και ίσως και λίγο παραπάνω μας ενοχλεί πολύ ή μας αφήνει αδιάφορους??? την ktm την εμπιστευόμαστε γενικότερα???
αυτά!!!!
ps φίλε Pan το ξέρω άργησα να απαντήσω αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε???
ευχαριστώ και πάλι παιδιά!!!
Pan (dvs)
18/12/2013, 18:02
Καλησπέρα παιδιά!!
Λοιπόν μετά από έρευνα που έκανα μάλλον....
ps φίλε Pan το ξέρω άργησα να απαντήσω αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε???
ευχαριστώ και πάλι παιδιά!!!
Ας αργησες,και μονο που σε βλεπω να γραφεις στην γλωσσα των προγονων μας, μου φτανει.:beer:
το οτι το μηχανάκι θα είναι δεκαετίας και ίσως και λίγο παραπάνω μας ενοχλεί πολύ ή μας αφήνει αδιάφορους???
Κοίτα..
Πριν 10 χρόνια τρέχαμε (τρόπος του λέγειν..) με μηχανάκια 10ετίας...
Πριν 20 χρόνια με μηχανάκια 20ετίας..
Πριν 30 χρόνια με μηχανακια 30ετίας..
(το σταματάω εδώ αν και έχει παρελθόν..)
Πϊστεψέ με ότι ούτε μας ενοχλούσε και μας άφηνε και αδιάφορους..
ωραία, αυτή την απάντηση περίμενα!!!
ευχαριστώ OldMan!!
Καλα αντε και στα μηχανακια απο 2001 και δοθε ειναι οκ εργονομικα (εισαι πανω στο μηχανακι)
Αν πας σε μηχανακι του 90 τα πραγματα ειναι δραματικα (εισαι μεσα στο μηχανακι)
Αν πας σε μηχανακι του 80 αστα να πανε (καπου ειναι το μηχανακι και καπου αλλου εισαι εσυ)
Ο παλιανθρωπας εχει και λιγη γεροντικη ανια οπωτε δεν τα θυματε ολα και τοσο καλα...
υ.γ. καθαρο μεταχειρισμενο δεκαετιας στα 2.000 ευρω και να μην θελει βαριες επισκευες δεν υπαρχει.
υ.γ. καθαρο μεταχειρισμενο δεκαετιας στα 2.000 ευρω και να μην θελει βαριες επισκευες δεν υπαρχει.
Καλα... Μην παιρνεις και ορκο για αυτο....
Υπαρχουν μηχανακια 10ετιας που δεν εχουν γραψει καν τις ωρες ενος χρονου λειτουργιας, ενος μεσου αγωνιζομενου ( που εχει παρει το θεμα λιγο ζεστα ) και δεν τον βρηκε Σαββατοκυριακο ξεκαβαλημενο απο το περσινο μηχανακι του......
Ολα ειναι θεμα συντηρησης και χρησης...!!
notakos600
19/12/2013, 07:51
Καλα... Μην παιρνεις και ορκο για αυτο....
Υπαρχουν μηχανακια 10ετιας που δεν εχουν γραψει καν τις ωρες ενος χρονου λειτουργιας, ενος μεσου αγωνιζομενου ( που εχει παρει το θεμα λιγο ζεστα ) και δεν τον βρηκε Σαββατοκυριακο ξεκαβαλημενο απο το περσινο μηχανακι του......
Ολα ειναι θεμα συντηρησης και χρησης...!!
Η ταμπακιέρα είναι πως και τα δύο θέλουν τακτικά ''χέρι''. Ο νεοεισαχθείς στα χωμάτινα πρέπει να αλλάξει εν ολίγοις τον τρόπο σκέψης του στο θέμα της συντήρησης. Αν για παράδειγμα είχε μια ζωή ΧΤ 600, θα πέσει στα βαθειά με ένα ΚΤΜ 200 δίχρονο ας πούμε.
Ο αναβάτης μιας enduro μοτοσυκλέτας πρέπει να έχει το ζεν της συντήρησης και της επισκευής αλλιώς θα βασανιστεί και ίσως στο τέλος ξενερώσει κιόλας.
Η ταμπακιέρα είναι πως και τα δύο θέλουν τακτικά ''χέρι''. Ο νεοεισαχθείς στα χωμάτινα πρέπει να αλλάξει εν ολίγοις τον τρόπο σκέψης του στο θέμα της συντήρησης. Αν για παράδειγμα είχε μια ζωή ΧΤ 600, θα πέσει στα βαθειά με ένα ΚΤΜ 200 δίχρονο ας πούμε.
Ο αναβάτης μιας enduro μοτοσυκλέτας πρέπει να έχει το ζεν της συντήρησης και της επισκευής αλλιώς θα βασανιστεί και ίσως στο τέλος ξενερώσει κιόλας.
Τωρα με μπερδεψες..... ( τι το ηθελες το χτ..?? )
Γιατι εαν μιλαμε και για καθημερινη χρηση....
Δεν τιθετε θεμα συντηρησης.....Αλλα απλα σπασιματος , καλης οδικης βοηθειας .... Και βαριου πορτοφολιου....
Εαν μιλαμε για και χωματινη χρηση ας κατσει με το χτ ....
Εαν μιλαμε για εντουρο στο θεμα συντηρηση τα τετραχρονα τραβανε δεξια ( συμφωνω με το παραδειγμα σου ) και τα διχρονα αριστερα ( διαφωνω....!!! )
notakos600
19/12/2013, 08:09
Τωρα με μπερδεψες..... ( τι το ηθελες το χτ..?? )
Γιατι εαν μιλαμε και για καθημερινη χρηση....
Δεν τιθετε θεμα συντηρησης.....Αλλα απλα σπασιματος , καλης οδικης βοηθειας .... Και βαριου πορτοφολιου....
Εαν μιλαμε για και χωματινη χρηση ας κατσει με το χτ ....
Εαν μιλαμε για εντουρο στο θεμα συντηρηση τα τετραχρονα τραβανε δεξια ( συμφωνω με το παραδειγμα σου ) και τα διχρονα αριστερα ( διαφωνω....!!! )
Ατυχές το παράδειγμα με το ΧΤ.
Θα μπορούσε να είναι:
DT200 Vs KTM 200
ή
KLX250 Vs YZ250F.
Παιδιά εννοεί ότι αν δεν έχει μάθει στην συχνή συντήρηση τότε θα του ΄ρθει λίγο απότομα...
το ΧΤ ήταν τυχαίο παράδειγμα... Θα μπορούσε να είναι κανα δίχρονο!
edit τώρα είδα την απάντηση!
Καλα... Μην παιρνεις και ορκο για αυτο....
Και θα το πουλαει το μηχανακι αυτο της 10ετιας με 50ωρες λειτουργειας 2.00 ευρω?
Καλα αντε και στα μηχανακια απο 2001 και δοθε ειναι οκ εργονομικα (εισαι πανω στο μηχανακι)
Αν πας σε μηχανακι του 90 τα πραγματα ειναι δραματικα (εισαι μεσα στο μηχανακι)
Αν πας σε μηχανακι του 80 αστα να πανε (καπου ειναι το μηχανακι και καπου αλλου εισαι εσυ)
Ο παλιανθρωπας εχει και λιγη γεροντικη ανια οπωτε δεν τα θυματε ολα και τοσο καλα...
υ.γ. καθαρο μεταχειρισμενο δεκαετιας στα 2.000 ευρω και να μην θελει βαριες επισκευες δεν υπαρχει.
Υπάρχει το δικό μου και σίγουρα αρκετά άλλα ακόμα.
Υπάρχει το δικό μου και σίγουρα αρκετά άλλα ακόμα.
Πωσες ωρες εχει γραψει συνολο, ποσα πιστονια ή και ελατηρια εχεις αλλαξει και πωσες φορες εχεις αλλαξει τσιμουχακια βαλβιδων, βαλβιδες, καδενα κτλπ...
Νέος στο χώμα ή όχι, εφόσον θα καβαλάει χωμάτινο μηχανάκι θα πρέπει να μπορεί να κάνει κάποια πράγματα μόνος του αλλιώς θα είναι κάθε Δευτέρα συνεργείο. Το δίχρονο έχει σαφέστατα προτέρημα στην ευκολία τις συντήρησης σε σχέση με το τετράχρονο που θέλει λάδια και ρύθμισμα βαλβίδες κάθε 1000, 1500 χιλιόμετρα.
Καλά μηχανάκια μπορεί να βγεί ακόμα και δεκαετίας απο ιδιοκτήτες που δεν τους πίνουν το αίμα στον δρόμο και γουστάρουν να τα συντηρούν.
Ιδανικά θα πρότεινα 2t για τους παραπάνω λόγους και για το γεγονός οτι ακόμα και το κόστος επισκευής είναι πολύ μικρότερο του αντίστοιχου τετράχρονου, και τουλάχιστον 200cc
Πολύ πρόσφατα έδωσε κολλητός του stou 200αρι gasgas του 2002 εαν δέν κάνω λάθος με 600-700 euro. Και το μηχανάκι ήταν διαμάντι.
Φιλε μου, ημουν και εγω στη δικη σου θεση πριν μερικους μηνες και τελικα κατεληξα σε ενα WR 200 του 1999. Το βρηκα οσο πιο "μαζεμενο" μπορουσα και δεν εριξα ουτε ενα ευρο μεχρι τωρα.
Σιγουρα ειναι ενα παλιο μηχανακι, καμια σχεση με τα καινουργια μοντελα, αλλα για εναν αρχαριο που δεν ηξερε καν εαν θα του αρεσει το χωμα ειναι οκ. Στο μελλον βλεπουμε ... μαλλον παλι κατι σε διχρονο.
:wave2:
SHOOTER045
19/12/2013, 14:15
ειναι που τα δεκαετιας ειναι μονο για ρεστοριγκ
Και θα το πουλαει το μηχανακι αυτο της 10ετιας με 50ωρες λειτουργειας 2.00 ευρω?
Γιατι ...?? Πιστευεις οτι αμα εχεις πχ ενα ΚΤΜ 400 00-01 ( και τετραχρονο σου λεω τωρα ) με 40-50 ωρες μπορεις σημερα να το πουλησεις παραπανω..???
Πολύ πρόσφατα έδωσε κολλητός του stou 200αρι gasgas του 2002 εαν δέν κάνω λάθος με 600-700 euro. Και το μηχανάκι ήταν διαμάντι.
Και που να δεις το 400σαρι 02 που πηρε προσφατα ο ιδιος ...???
1700 περικαλω.....
Και το gaς gaς ηταν 250...!
ειναι που τα δεκαετιας ειναι μονο για ρεστοριγκ
Τα συγκεκριμενα μηχανακιας ( dt, wr 200 κλπ ) δεν ειναι 10ετιας αλλα 15ετιας...!
Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο....
Το θεμα ειναι οτι τα εννια απο τα δεκα απο αυτα τα μηχανακια στην εποχη τους το μονο πραγμα που ηξεραν απο χωμα ...
Ηταν το παρτερι στις πλατειες που αραζαν.....
Ολα λιωναν και ξαναλιωναν στην ασφαλτο .....
Αυτος και μονο ο λογος ειναι αρκετος για να μην μπλεξεις...!
:wave2:
Τα συγκεκριμενα μηχανακιας ( dt, wr 200 κλπ ) δεν ειναι 10ετιας αλλα 15ετιας...!
Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο....
Το θεμα ειναι οτι τα εννια απο τα δεκα απο αυτα τα μηχανακια στην εποχη τους το μονο πραγμα που ηξεραν απο χωμα ...
Ηταν το παρτερι στις πλατειες που αραζαν.....
Ολα λιωναν και ξαναλιωναν στην ασφαλτο .....
Αυτος και μονο ο λογος ειναι αρκετος για να μην μπλεξεις...!
:wave2:
αν και καθιστός μίλησες ορθώς υπερμεγέθη φίλε μου. Και φτάνουμε λοιπόν το νήμα σε ένα συμπέρασμα.....
πάρε ένα μηχανάκι που να είναι καλό για να μην χαλάσει γρήγορα
:bawl:
Δηλαδή θα πάρω ενα ktm θα το βάζω το ΣΚ στο χώμα και μετά Δευτέρα συνεργείο????
Κοιτάζω τώρα και yamaha κ honda...να δω που θα καταλήξω με τόση έρευνα...θα αρχίζω να κοιτάζω και πιο καινούρια μοντέλα...
Η έρευνα συνεχίζεται...
άσχετο...το lc4 στο χώμα θα με κουράσει??
αυτά...ευχαριστώ παιδιά..νομίζω μέχρι την άλλη εβδομάδα θα εχω καταλήξει...
Allst@rf
19/12/2013, 19:07
Το lc4 δεν ειναι εντουρο. Ειναι μικρο on-off...
Το βαρος παιζει σημαντικο ρολο στο χώμα.. .
Ολα τα χωματινα μηχανακια πηγαινουν πσντου (προσφατο παραδειγμα το παιδι με το lc4 adv στο enduro meeting ) ,αλλα το θεμα ειναι η ποσοτητα χλμ που μπορουν νσ βγαλουν ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ εκει που θα πανε...
Και βεβαι ειναι τι θες εσυ να κανεις με το μηχανακι που θα παρεις ,γιατι καλιστα ισχυει και το αντιθετο απο αυτο που εγραψα παραπανω...
Δλδ ενα διχρονο 125-200 για trail ride ,ειναι μαλλον λαθος μηχανακι...
doctoras
19/12/2013, 20:37
Δλδ ενα διχρονο 125-200 για trail ride ,ειναι μαλλον λαθος μηχανακι...
φίλε τι εννοείς? δεν κάνει για μονοπατάδα?
Allst@rf
19/12/2013, 23:50
φίλε τι εννοείς? δεν κάνει για μονοπατάδα?
Οχι για μονοπατι ειναι το ιδανικό (για μένα) ...
Εννοω για αγωνες ραλυ ή για εκδρομες με πολλα χλμ φλαταδουρα ...
doctoras
20/12/2013, 06:40
άρα έκανες λάθος αναφορά διοτι trail = μονοπατι
τώρα σχετικά με τις προτιμήσεις σίγουρα υπάρχουν πλεονεκτήματα μειονεκτήματα αλλά πιστεύω οτι τα δίχρονα 250cc και ακόμη καλύτερα 300cc κάνουν γα τα πάντα
άρα έκανες λάθος αναφορά διοτι trail = μονοπατι
Αφήστε τις αναφορές γιατί trail = ίχνος..
(εξ ου και η ονομασία των trail-rides.)
ιχνοβολτες και ιχνοβατες δλδ...
Allst@rf
20/12/2013, 14:32
άρα έκανες λάθος αναφορά διοτι trail = μονοπατι
τώρα σχετικά με τις προτιμήσεις σίγουρα υπάρχουν πλεονεκτήματα μειονεκτήματα αλλά πιστεύω οτι τα δίχρονα 250cc και ακόμη καλύτερα 300cc κάνουν γα τα πάντα
Ετοιμολογικα ναι εκανα λαθος ...
Αλλα επειδη στις αφισες των ραλυ ,τα περισσότερα γραφουν TRAIL RIDE- RALLY RAID γιαυτο το ανέφερα.. .
Εξαλλου οταν λες μονοπατι ,το enduro σκεφτεσαι οχι το rally ...
σας παρακαλω μην ξυνετε πληγες ! προσπαθω να πουλησω gs 1200 (μαθουθ) για ενα 250κτμ διχρονακι!
jj okocha
22/12/2013, 07:18
κορυφαιο το exc250,2t μιλαμε παντα,200 ωρες λειτουργιας τις βγαζει πολυ χαλαρα,μετα αλλαζεις κανα πιστονακι,ρωτα τον ιδιοκτητη ποσες ωρες εχει περιπου,(απ τη τελευταια αλλαγη)βαλε και καμμια 20αρια παραπανω και εισαι μεσα,2-3-4 εχουν το ιδιο μοτερ,νορμαλ το 02-κτηνος το 03-λιγο πιο ηπιο το 04,απ το 05 και μετα ειναι πιο φιλικα και ευκολοδηγητα,απ την αλλη ενα 125 θα σε βαλει πολυ πιο ωραια στο τριπ του χωματος θα μαθεις πολυ πιο γρηγορα και σωστα,απο δυναμη δε θα χεις προβλημα,και ειναι πολυ αξιοπιστα,γενικα τα 2τ ktm δεν εχουν θεματα.:wave2:
200 ωρες λειτουργιας τις βγαζει πολυ χαλαρα,μετα αλλαζεις κανα πιστονακι
Α ναι και τι λεγαμε... Μηχανακια 10ετιας που θα αναγραφουν στο car "κινητηρας τελειος απο σερβις" και "δεν θελει τιποτα" με τιμη κοντα στα 2.000 ευρω.
jj okocha
22/12/2013, 15:06
ναι..το προβλημα ειναι οτι και τιποτα να μη θελει απο μοτερ-αναρτησεις,το ''ελα μωρε 2 λαστιχακια γραναζια αλυσιδα και εφυγες ,παει το 300αρι ...
rastakias
19/02/2014, 00:34
Λοιπον γενικα ειμαι σε μια φαση που σκεφτομαι να ξεκινησω enduro.
Αλλα υπαρχουν μερικα βασικα θεματα
1 δεν ξερω κανεναν που να ασχολειται με κατι τετοιο.
2 ως αποτελεσμα αυτουνου δεν εχω ιδεα ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι να ξεκινησω κατι τετοιο
3 δεν εχω ιδεα το τι μηχανη πρεπει να παρω
4 επειδη εχω σκοπο να δωσω μερικα λεφτα τυπου 2-3 χιλιαρικα θελω να μπορω να εχω μηχανη που να μην ειναι αποκλειστηκα και μονο για το βουνο αλλα να μπορω να κυκλοφορω και κανονικα στην Αθηνα οποτε θελω ( και να ειναι ασφαλης γιατι καπου ειδα οτι τα enduro ειναι επικυνδινα για ασφαλτο)
5 γενικα θα ηθελα να μου πειτε οτιδηποτε ξερετε και μπορει να βοηθησει γιατι δυστυχως προσπαθω να βρω πληροφοριες και δεν δεν μπορω!!!
(Οπως καταλαβατε δεν εχω ιδεα τι παιζει.απλα να πω οτι οδηγουσα 1χρονο μια ninja250r και αυτο ειναι ολο)
Λοιπον γενικα ειμαι σε μια φαση που σκεφτομαι να ξεκινησω enduro.
Αλλα υπαρχουν μερικα βασικα θεματα
1 δεν ξερω κανεναν που να ασχολειται με κατι τετοιο.
2 ως αποτελεσμα αυτουνου δεν εχω ιδεα ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι να ξεκινησω κατι τετοιο
3 δεν εχω ιδεα το τι μηχανη πρεπει να παρω
4 επειδη εχω σκοπο να δωσω μερικα λεφτα τυπου 2-3 χιλιαρικα θελω να μπορω να εχω μηχανη που να μην ειναι αποκλειστηκα και μονο για το βουνο αλλα να μπορω να κυκλοφορω και κανονικα στην Αθηνα οποτε θελω ( και να ειναι ασφαλης γιατι καπου ειδα οτι τα enduro ειναι επικυνδινα για ασφαλτο)
5 γενικα θα ηθελα να μου πειτε οτιδηποτε ξερετε και μπορει να βοηθησει γιατι δυστυχως προσπαθω να βρω πληροφοριες και δεν δεν μπορω!!!
(Οπως καταλαβατε δεν εχω ιδεα τι παιζει.απλα να πω οτι οδηγουσα 1χρονο μια ninja250r και αυτο ειναι ολο)
1. Μπες στο dirt bike .gr εκει ασχολουνται ολοι...:lol:
2. το αυτό
3. οποιοδηποτε μεχρι 250 cc κατα προτιμηση 4χρονο (φυσικα enduro...)
4. μια χαρα κυκλοφορουνε Αθηνα και ειναι πανευκολα σα παπακια μονο αν βαλεις καθαρα χωματινα λαστιχα θα αποφευγεις τα νερα γιατι δε θα εχει προσφηση, αλλα μπορεις να βαλεις λαστιχα 30% on - 70% off road που θα σε κρατανε (αλλα και παλι με προσοχη) για αρχη μια χαρα θα εισαι και στο χωμα και στο δρομο ..
5. οσο περισσοτερο κανεις τοσο βελτιωνεσαι (οπως ισχυει με ολα τα πραγματα σε αυτη τη ζωη), ξεκινας με φλαταδουρες, οχταρακια, ασκησουλες (ορθιος πανω στο μοτο, φρεναρισμα, στριψιμο) στην αρχη τρομαζεις λιγο μεχρι να συνηθισεις τα ψιλογλιστριματα ή τρανταγματα αλλα αυτα με 3-4 φορες που θα μπεις δε θα εχεις προβλημα...Εννοειται full εξοπλισμος ! και ΠΟΤΕ μονος...:)
αυτα....καλη αρχη
notakos600
19/02/2014, 08:21
Προπόνηση, προπόνηση, προπόνηση για να μάθεις το μηχανάκι.
Θα φτάσεις σε στάδια εξέλιξης που δεν φαντάζεσαι.
Ariskawasaki
25/10/2014, 12:32
Υπάρχει wrf 250 2006 αδούλευτο .......αλλά ..........ειναι πολύ ψηλό 1 μέτρο σέλα.....
ξεκίνα κ κάνα ποδήλατο βουνού μαζί με ολα τα αλλα που ειπαν τα παιδιά παραπάνω ......
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.