PDA

View Full Version : Africa Twin...Motard ?



solistasgr
19/12/2013, 06:16
Ξερει καποιος συναδελφος ,να με πληροφορήσει για μετατροπή Αφρικα σε μοταρντ ?Ειδα εχτες ενα ,και ηταν πολυ επιτυχια...δυστυχώς δεν τον προλαβα ,για να το ρωτήσω.Τι ζαντες ?Απο ποιο μοντελο ?Κοστος ?Δυσκολια ?και κλπ ....?Ευχαριστω !!:)

xaotikos
19/12/2013, 08:23
Ενταξει έχει πολυ γέλιο πως ακούγεται το Άφρικα-μοταρντ....είναι σαν να λες φώκια-μπαλαρίνα :)
Δεν ξέρω λεπτομέριες αλλα φαντάζομαι όπως σε όλες αυτές τις μετατροπές θα χρειάζεται 17"άρηδες τροχους, αναβάθμιση των φρένων και ρύθμιση των αναρτήσεων πιθανόν με αλλαγή στα ελατήρια κλπ κλπ

Ααα και...δίαιτα :)

zannisvel
19/12/2013, 08:37
Αντε να δουμε και Afrika σε πιστα Kart να κανει drift διπλα στα "μικρα"...

devil's animal
19/12/2013, 08:40
Ενταξει έχει πολυ γέλιο πως ακούγεται το Άφρικα-μοταρντ....είναι σαν να λες φώκια-μπαλαρίνα :)
Δεν ξέρω λεπτομέριες αλλα φαντάζομαι όπως σε όλες αυτές τις μετατροπές θα χρειάζεται 17"άρηδες τροχους, αναβάθμιση των φρένων και ρύθμιση των αναρτήσεων πιθανόν με αλλαγή στα ελατήρια κλπ κλπ

Ααα και...δίαιτα :)

το αυτο...
αλλα και παλι δεν μπορω να καταλαβω τι αλλο μπορει να τους προσφερει μια africa motard, περα απο μια σβελταδα στην αλλαγη κατευθυνσης λογω των τροχων... :confused:

doctoras
19/12/2013, 08:47
η σωστότερη θέση είναι οτι ψάχνεις 17αρια στεφάνια για να το κάνεις ψηλό-street style ας πούμε το motard παραπέμπει σε στημένο όχημα με πολύ δυνατά φρένα, ελαφρύ κλπ

θα σου πρότεινα να βρεις απο τα μεταχειρισμένα, "κέντρα τροχών" μπρός πίσω και κατόπιν αγόρασε στεφάνια, ακτίνες πανε σε έναν καλό ακτινολόγο(όχι γιατρό) να σου τα τοποθετήσει αποτέλεσμα θα έχεις 2 μηχανάκια σε ένα, στα 17-21 βάλε τα μισελιν Τ63 για χωματοβόλτες και στα 17-17 street ελαστικό της αρεσκείας σου και έφυγες για γούστα..!

*ψάξου επίσης να βρεις μήπως έχει κάνει καποιος την μοντα σε αφρικα και τα πουλάει έτοιμα

spyrakos35
19/12/2013, 09:43
εγώ πάντως που είχα δει κάποτε ένα στο δρόμο ήταν σαν ελεφαντας με ποδαράκια καμηλοπάρδαλης......

τράτζικ....

βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά δεν νομίζω οτι πραγματικά θα κερδίσεις κάτι ουσιαστικό....

:beer:

panos_zip
19/12/2013, 11:09
Εγώ πάντως θα πρότεινα το 17-19 setup.
Όπως βγαίνουν και τα καινούρια On-Off στην street εκδοχή τους.
Θα έχεις πολύ καλό κράτημα στην άσφαλτο, μεγαλύτερες επιλογές σε on ελαστικά και θα αποφύγεις το να ακροβατήσεις στην πολύ λεπτή γραμμή μεταξυ ομορφιάς και καγκουριάς.
Googlαρε το λίγο, υπάρχουν αρκετές τέτοιες μετατροπές.

GIXXERAKIAS
19/12/2013, 11:48
Δέν ξέρω για εσάς αλλά έχω δεί και εγώ ένα motard africa στον πειραιά (μαύρο/χρυσαφί) και είναι σαν καινούριο.Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ και θα το προτιμούσα από ένα tiger,tdm etc αν είχε και ένα USD πάνω θα ήταν ακόμα πιό ολοκληρωμένο.

Είναι καθαρά υποκειμενικό το τί αρέσει στον καθένα παίδες.:beer:

OldMan
19/12/2013, 11:53
..δυστυχώς δεν τον προλαβα ,για να το ρωτήσω.
Αν δεν είχες τις πατερίτσες όμως...

stynikop
19/12/2013, 12:14
Κυκλοφορουν αρκετα και μου φαινονται τραγικα!!! Ο 19αρης μπροστα με το μαμα φτερο ειναι αηδια.

Αντιθετως, το χρυσοκοκκινο στην φωτογραφια παραπανω, μου εξαπτει τη φαντασια! :)

RizlaPlusPlus
19/12/2013, 14:16
Αν σε ενδιαφερει, εχω ενα καλο φιλο που εχει ενα τετοιο. Και ειναι κααααλη μετατροπη το συγκεκριμενο.

amyroukai
19/12/2013, 15:14
η καλύτερη λύση είναι κομπλεδιά μπροστινό της ΚΤΜ, αμορτισέρ επίσης της ΚΤΜ και τροχός επίσης της ΚΤΜ γιατί είναι πιο ελαφρύς. Ντάξ για πίσω κράτα το μαμά κέντρο και βάλε πιο φαρδύ στεφάνι. Αλλά γίνεται και δεν είναι κακό. Εκτός από κάτι μαλάκες που βάζουν κοντά μπροστινά και μετά το κάνουν boorδέλο το μηχανάκι, αλλά νομίζουν ότι είναι γόργοροι.

taisteal
19/12/2013, 15:20
Εχουμε κι εδω ενα τετοιο...



:a04:

Julius
19/12/2013, 15:36
Ξερει καποιος συναδελφος ,να με πληροφορήσει για μετατροπή Αφρικα σε μοταρντ ?Ειδα εχτες ενα ,και ηταν πολυ επιτυχια...δυστυχώς δεν τον προλαβα ,για να το ρωτήσω.Τι ζαντες ?Απο ποιο μοντελο ?Κοστος ?Δυσκολια ?και κλπ ....?Ευχαριστω !!:)

Καθαρά υποκειμενικό πράγμα η αισθητική. Η φθηνότερη μετατροπή είναι να πλέξεις στεφάνια στα κέντρα που έχεις, οπότε πάς για στεφάνια – σαμπρέλες – ακτίνες - λάστιχα και φυσικά εργασία

virus
19/12/2013, 16:32
Καθαρά υποκειμενικό πράγμα η αισθητική. Η φθηνότερη μετατροπή είναι να πλέξεις στεφάνια στα κέντρα που έχεις, οπότε πάς για στεφάνια – σαμπρέλες – ακτίνες - λάστιχα και φυσικά εργασία

+750


δες εδω (http://www.pimpstarlife.com/the-world-of-epic-bikes/afrtwintard/) κι εδω (http://www.bikenet.gr/forum/viewtopic.php?f=11&t=16431) στην πρωτη φωτο του αστρομαν. και στις δυο περιπτωσεις εχει πεσει τρελο χρημα.

αποψη μου το να του πεταξεις δυο ζαντολαστιχα δεν συμφερει ουτε και θα το ευχαριστηθεις. αν ανεβουμε στα 10,000 τοτε αλαζει το πραμα

Julius
20/12/2013, 08:43
+750


δες εδω (http://www.pimpstarlife.com/the-world-of-epic-bikes/afrtwintard/) κι εδω (http://www.bikenet.gr/forum/viewtopic.php?f=11&t=16431) στην πρωτη φωτο του αστρομαν. και στις δυο περιπτωσεις εχει πεσει τρελο χρημα.

αποψη μου το να του πεταξεις δυο ζαντολαστιχα δεν συμφερει ουτε και θα το ευχαριστηθεις. αν ανεβουμε στα 10,000 τοτε αλαζει το πραμα

αυτό ειναι πολύ ωραίο πάντως!!

doctoras
20/12/2013, 10:00
κάτι για το οποίο δεν αλλάζει γιατί προέρχεται απο το σασί είναι η κάμπερ και το ίχνος το οποίο στο διαμορφωμένο αφρικα παραμένουν 27 μοίρες με αντίστοιχο ίχνος τουριστάδικο ενώ τα μοτάρντ δεν έχουν πάνω από 25 μοίρες αλλά πάλι από ευελιξία και στριψιμότητα Δύσκολα.....


βαλε μόνο 17 τροχούς για την καλύτερη πρόσφυση λόγο διαστάσεις ελαστικών και την ανακαίνιση στην εμφάνιση

OldMan
20/12/2013, 11:22
Τα μηχανάκια δεν έχουν κάμπερ (εκτός αν έχει στραβώσει ο άξονας του τροχού..);)

Όσο για το ίχνος, με ένα πηρουνάκι με "νύχι" βολεύεται μια χαρά...

Βασικά, το "μάζεμα" που γίνεται από συμβατικό σε upside-down, φτάνει και περισσεύει...

DrBig
20/12/2013, 11:32
κάτι για το οποίο δεν αλλάζει γιατί προέρχεται απο το σασί είναι η κάμπερ και το ίχνος το οποίο στο διαμορφωμένο αφρικα παραμένουν 27 μοίρες με αντίστοιχο ίχνος τουριστάδικο ενώ τα μοτάρντ δεν έχουν πάνω από 25 μοίρες αλλά πάλι από ευελιξία και στριψιμότητα Δύσκολα.....


βαλε μόνο 17 τροχούς για την καλύτερη πρόσφυση λόγο διαστάσεις ελαστικών και την ανακαίνιση στην εμφάνιση

Και το ιχνος και η καστερ θα αλλαξουν (προς το πιο στριφτερο) με 17ρι τροχο.

OldMan
20/12/2013, 11:47
Και το ιχνος και η καστερ θα αλλαξουν (προς το πιο στριφτερο) με 17ρι τροχο.
Η καστερ θα αλλάξει αν δεν πειραχτεί ο πίσω τροχός...
(ή αν ψηλώσει πίσω το μηχανάκι)




Αλλά ξέρω ότι μπαίνεις και τα γραφεις αυτά ακριβώς επειδή είναι Παρασκευή μεσημέρι ...:D

Gi_4ce
20/12/2013, 12:46
Αν απο 21-17 πάμε σε 17-17, αλλάζει και η καστερ μιας και χαμηλώνει μπροστά το μηχανάκι...


Γνώμη μου, το άφρικα δεν χρειάζεται μοταρντ σεταπ.

Δες στα μισά του βιντεο το δικό μου με ενα απλό σετάπ αναρτήσεων και ψηλωμένο πίσω 3 πόντους. μετρωντας καθετα απο αξονα μεχρι υποπλαισιο. Με αυτο το σετάπ και είδα τρελλή διαφορά στο βούτηγμα (εξ ου και η εισοδος απο νωρις στο πρωτο περασμα), όχι να βαλεις και 17αρι μπροστα...

Αν θες σταθρεή οδήγηση, φτιάξε λίγο τις αναρτήσεις του και παράτα το με το σεταπ που εχει απο ζαντολαστιχα.

http://www.youtube.com/watch?v=W_xN_K3mYrs

GIXXERAKIAS
20/12/2013, 14:16
αυτό ειναι πολύ ωραίο πάντως!!

όχι απλά ωραίο....κ@βλα ειναι!!:uplate:

DrBig
20/12/2013, 20:10
Η καστερ θα αλλάξει αν δεν πειραχτεί ο πίσω τροχός...
(ή αν ψηλώσει πίσω το μηχανάκι)




Αλλά ξέρω ότι μπαίνεις και τα γραφεις αυτά ακριβώς επειδή είναι Παρασκευή μεσημέρι ...:D

...και αν μικρυνει ο μπροστινος τροχος...oui?

vaska
20/12/2013, 22:20
αυτό ειναι πολύ ωραίο πάντως!!

Κι εμένα μου αρέσει, φαίνεται μερακλίδικη δουλειά

:D

Λευκάδιος
20/12/2013, 22:47
αυτό ειναι πολύ ωραίο πάντως!!


όχι απλά ωραίο....κ@βλα ειναι!!:uplate:
Κι εμένα μου αρέσει, φαίνεται μερακλίδικη δουλειά

:D
Και απο ηχο δεν παει πισω ;)http://www.youtube.com/watch?v=HAPLqHorShc

daz
21/12/2013, 02:01
Ρε 'σεις, σας πέρασε απ' το μυαλό ότι το άφρικα μπορεί επίσης να γίνει και φοβερό trial? :bawl:

solistasgr
21/12/2013, 07:38
Καθαρά υποκειμενικό πράγμα η αισθητική. Η φθηνότερη μετατροπή είναι να πλέξεις στεφάνια στα κέντρα που έχεις, οπότε πάς για στεφάνια – σαμπρέλες – ακτίνες - λάστιχα και φυσικά εργασία


Kανενα μαγαζί ξέρετε ,να παρουμε καμια τιμη ???

motomaniac
21/12/2013, 08:21
ενω κανονικα ειμαι φανατικα υπερ των οποιων μετατροπω στην συγκεκριμενη περιπτωση διαφωνω καθετα, δεν γινεται ενα μηχανακι 200+ κιλα να γινει ουτε να μοιασει με μοτερντ.. με retard θα μοιαζει...

MG-KTiNoS
21/12/2013, 08:50
εμένα όλα αυτά μου θυμίζουν κάτι φλωράκια στο Π Φάληρο που πήραν αναβολικά
κι έγιναν ...άντρες.
Οκ ΑΝ αλλάξεις το 90% των εξαρτημάτων κάτι θα βγει στο τέλος αλλά για μένα..
Πάρε ένα ΚΤΜ σούπερ ντιούκ ρε αδερφέ κι άσε τη γριά να πεθάνει εν ειρήνη !
(ή κράτα τη τιμής ένεκεν και για αυτό που ήταν...)

πυξιδας990
21/12/2013, 09:55
εμένα όλα αυτά μου θυμίζουν κάτι φλωράκια στο Π Φάληρο που πήραν αναβολικά
κι έγιναν ...άντρες.
Οκ ΑΝ αλλάξεις το 90% των εξαρτημάτων κάτι θα βγει στο τέλος αλλά για μένα..
Πάρε ένα ΚΤΜ σούπερ ντιούκ ρε αδερφέ κι άσε τη γριά να πεθάνει εν ειρήνη !
(ή κράτατα τιμής ένεκεν και για αυτό που ήταν...)
το αυτο:cool:

daz
21/12/2013, 14:04
Εμένα μου θυμίζει χιουντάι ατος με αεροτομή, spoiler και αυτοκόλλητο raising. To 2 fast 4 U στο πίσω τζάμι ολοκληρώνει την εικόνα.

motomaniac
21/12/2013, 15:03
μπα.. σαν land cruiser πιτα χαμηλωμενο με αεροτομες κλπ θα ελεγα...

AUFGEBRACHT
21/12/2013, 16:33
το αυτο...
αλλα και παλι δεν μπορω να καταλαβω τι αλλο μπορει να τους προσφερει μια africa motard, περα απο μια σβελταδα στην αλλαγη κατευθυνσης λογω των τροχων... :confused:

Αύξηση των ποσοστών καμμένων ανορθωτών στην κατηγορία μοτοσυκλέτες motard...

devil's animal
21/12/2013, 17:37
Αύξηση των ποσοστών καμμένων ανορθωτών στην κατηγορία μοτοσυκλέτες motard...

ε, αμα ειναι ν'αυξηθουν τα ποσοστα...καντε ολοι τα africa σας, μπαλαρινες...εε, motard ηθελα να πω...
:lol:

taisteal
21/12/2013, 17:40
παλι καλα...γιατι αναρωτηθηκα μηπως μονο εγω το βλεπω ακυρο..

kordix
21/12/2013, 17:42
Λίγο σήκωμα θέλει πίσω με πιο καλό και μακρύτερο αμορτισερ, λίγο δουλειά στο πιρούνι και γίνεται σούπερ στριφτερό με τους μαμα τροχούς.

Δε πα να λέτε το κοντό και το μακρύ σας, το μηχανάκι αν βελτιωθεί με λίγα χρήματα, εκεί που πονάει (αναρτήσεις, φτωχή τροφοδοσία, κοντή τελική μετάδοση), γίνεται ενα αψογο ον/οφ που δεν χαλάει με τίποτα, ούτε σου σπάει τα νεύρα με χαζοζημιές κάθε λίγο και λιγάκι. Και παρότι δεν το λυπάμαι καθόλου, ούτε στο χώμα ούτε στην ασφαλτο...

306215

Αντε τα ξαναλέμε στις 200.000 (112.000 λέει τώρα)

taisteal
21/12/2013, 17:52
σωστα Κωστα,ενα αψογο on-off,και συμφωνω.οχι μοταρντ :cry:

kordix
21/12/2013, 17:59
Aν μου λέγανε "το κάνεις μοταρντ ή σκραπ" θα προτιμούσα το δεύτερο.

Εχω δει ενα αφρικα μοταρντ και δεν μου άρεσε καθόλου. Εχω δει και τρανσάλπ και σούπερ τενερε, και είναι αστείο το θεαμα.

amyroukai
21/12/2013, 20:00
Με τα μαμα φέρινγκ συμφωνω είναι περίεργο στην οψη με 17 μπροστινό. Αλλά αν τα αλλαξεις και "αδειάσει" η μούρη από το μπουγιο, φρεσκαρεται πολύ οπτικά και ταιριάζει όμορφα ο 17ρης. Αλλά γούστα είν' αυτά.

doctoras
21/12/2013, 20:26
και με τους 17ριδες μόνο φρεσκάρεται, παραπέμπει σε ψηλό street τυπου versys 1000, tiger 1050 κλπ

motomaniac
23/12/2013, 12:37
306376

Africaptan
25/12/2013, 11:42
αυτό ειναι πολύ ωραίο πάντως!!

Ωραιο. Πολυ ωραιο.........















































...αλλα το μονο "Africa" που εχει πανω του, ειναι ο κινητηρας και το μοχλικο.........................................

lleonidas
17/10/2016, 23:48
Ωραίος ο Γάλλος :p
371157

Πηγή (http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-Africa-motard_111598.asp)

Africanos
08/05/2019, 19:16
Λες, λιγο σήκωμα θέλει πίσω με πιο καλό και μακρύτερο αμορτισερ, (μπορεις να πεις συγκρκριμενα ποιο σμορτισερ?,τι μαρκα?), λίγο δουλειά στο πιρούνι, (τι ειδους δουλεια πρεπει να γινει?) και γίνεται σούπερ στριφτερό με τους μαμα τροχούς.

Δε πα να λέτε το κοντό και το μακρύ σας, το μηχανάκι αν βελτιωθεί με λίγα χρήματα, εκεί που πονάει (αναρτήσεις, φτωχή (τι προτεινεις για τη σωστη τροφοδωσια? τι να κανω? Μεγαλυτερα ζιγκλερ ισως? Και τι νουμερο?) τροφοδοσία, κοντή τελική μετάδοση(πως να μακρυνω τη μεταδωση? ), γίνεται ενα αψογο ον/οφ που δεν χαλάει με τίποτα, ούτε σου σπάει τα νεύρα με χαζοζημιές κάθε λίγο και λιγάκι. Και παρότι δεν το λυπάμαι καθόλου, ούτε στο χώμα ούτε στην ασφαλτο...