PDA

View Full Version : Duke 620



maniatiakos
21/12/2013, 19:06
Kαλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους με υγεία εύχομαι!

Λοιπόν όπως λέει και ο τίτλος,θέλω τη γνώμη σας για τον 1ο δούκα,μέχρι το '98.
Αποτελεί παιδικό απωθημένο,για μένα εμφανισιακά είναι αξεπέραστος (όπως και τα περισσότερα μηχανάκια πριν το 02) και σκέφτομαι σοβαρά να προβώ σε μια τέτοια αγορά αν βρεθεί κάποιος καλός.

Να ξεκαθαρίσω ότι:
- θα 'ναι 2ο μηχανάκι.
- ξέρω αρκετά για τα κτμ πλην αυτών με τον μαύρο κινητήρα και με τα καλά ρουλεμάν στροφάλου:lol:
- σίγουρα θα προσπαθήσω να είναι 97αρης (μαύρο προς το μελιτζανί),που να βρεις last edition 98αρι...
- αν έρθει με το καλό,το ντελόρτο θα φύγει και θα πάρει τη θέση του fcr 41 ή 39.
- ότι πουλιέται το 'χω υπόψην μου,πλην εκείνων που πωλούνται από στόμα σε στόμα.

Αν υπάρχει κάποιο μέλος που τον είχε,θα 'θελα να μου πει για τις εμπειρίες του.Επίσης τι να προσέξω στην αγορά του (βασικά τα πάντα,μιας και είναι 20ετιας κοντά αλλά κάθε περαιτέρω πληροφορία ευπροσδεκτη).Και γενικά μέλη που είχαν τον lc4 το μαύρο,θα 'μουν υπόχρεος να μου έλεγαν για βλαβολόγιο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά:beer:

Juohmaru!
21/12/2013, 19:16
Ωραία επιλογή... Μακάρι να βρεις ένα καλό κομμάτι... future classic!!!

Black Mamba
21/12/2013, 19:23
Toν ασσο, τον καλο που λενε!
Για εμενα ειναι αξεπεραστος και μοναδικος.
Και εγω τον εχω απωθημενο και σαν λαλακας πριν κατι
χρονια ειχα βρει εναν σε ψιλοκαλη κατασταση αλλα
τον εδιναν σε τιμη καινουργιου...
Ο πορτοκαλης ο Last Edition...
Οπως λες θα ειναι μηχανακι 20ετιας με οτι συνεπαγετε...
Ασε που οταν βγηκε, το περναν ολα τα καλοπαιδα και του πιναν το αιμα.
Να βρεις καλο μαστορα που τα ξερει αυτα ταμοτερ, βλεπε εξουσιοδοτημενο.
Με το καλο σου ευχομαι
και επιδης εδω μεσα ειμαστε και ολιγον τι, μπανιστηριτζιδες,
θελουμε και πολλες φωτο.:D

maniatiakos
21/12/2013, 19:44
Όντως είναι future classic.
Και είναι πανέμορφο το άτιμο,τόσα χρόνια μετά.
Θυμάμαι όλα τα άρθρα στα τότε περιοδικά που αγόραζα σαν καψούρης μαθητής.Κάτι 130κάτι του ΜΟΤΟ με το Χούντρα και κάποιο άλλο του άτυχου του Χάρη Παπαγεωργίου...
Το εξουσιοδοτημένο δεν είναι πανάκεια.Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί μάστορες του Δικτύου που τα ξέρουν πολύ καλά.
Αλλά υπάρχουν και άλλοι μάστορες που σερβάρουν κάθε λογής ευρωπαϊκά.Δεν είναι και καμιά τεχνολογία φοβερή.
Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για ένα προσεγμένο και ο ιδιοκτήτης να μου πει "φίλε του ΄χω κάνει 70.000 χλμ,αλλά είναι οκ" παρά ένα "ρεμμένο" που του 'χει γυαλίσει τα πλαστικά και θα χρειαστεί rebuild.
Όντως το 'χαν καλόπαιδα αλλά και να μην ήσουν καλόπαιδο,γινόσουν:D
Αν βρω κανά καλό, θα βγαίνει μόνο σε κλειστό ορεινό στροφιλίκι,ψάχνοντας sbk...δεν θα το χρησιμοποιώ για παπί.

mtsop
24/12/2013, 09:01
Κάποτε ήθελα και εγώ να πάρω ένα τέτοιο και να του φόραγα μοτεράκι από 660 αλλά ήρθε η κρίση και ...

Αν έπαιρνα το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να λύσω μοτέρ προληπτικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Σου εύχομαι να βρεις αυτό που ποθείς και να είναι όπως το θές

Black Mamba
24/12/2013, 09:31
Κάποτε ήθελα και εγώ να πάρω ένα τέτοιο και να του φόραγα μοτεράκι από 660 αλλά ήρθε η κρίση και ...

Αν έπαιρνα το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να λύσω μοτέρ προληπτικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Σου εύχομαι να βρεις αυτό που ποθείς και να είναι όπως το θές

Ρε συ, το ιδιο ηθελα να κανω και εγω:lol:
Που θα παει, καποια στιγμη...:rolleyes:

maniatiakos
27/12/2013, 19:53
Κάποτε ήθελα και εγώ να πάρω ένα τέτοιο και να του φόραγα μοτεράκι από 660 αλλά ήρθε η κρίση και ...

Αν έπαιρνα το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να λύσω μοτέρ προληπτικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Σου εύχομαι να βρεις αυτό που ποθείς και να είναι όπως το θές

Σωστός,αλλά μόνο αν έβρισκα κάποιον δούκα κολλημένο,με γδαρμένα πλαστικά,σκισμένες σέλες,στραβά τιμόνια,κοινώς $%ρδελο θα ξέφευγα σε χρώματα και σε μοτέρ.Καλό είναι να βρεθεί κάποιος καλός ,όσο πιο μαμά γίνεται, και να γίνουν τα απαραίτητα για να λειτουργεί σαν καινούργιος και να μείνει ορίτζιναλ, με μόνη την αλλαγή του dellorto.Είχα πιάσει ψιλή κουβέντα με 50αρη κάτοχο duke 96αριου,που τον είχε από καινούριο...είχε 80.000+ km,ευλαβική συντήρηση,όχι υπερκυβισμούς-εκκεντροφόρους (ακόμα με τη μαμά εξάτμιση ήταν!!!) και δούλευε σαν καινούριο και φυσικά δεν τον έδινε με τίποτα...
Τώρα να έλεγε ψέμματα:hmm:; Δεν νομίζω ότι είχε κανά λόγο.
Συνήθως οι bmwδακηδες κρύβουν το βλαβολόγιο:lol:

indianos950
29/12/2013, 01:45
Ο σημερινός 50αρης αν του βγάλεις 20 χρόνια ήταν 30αρης οπότε πόση ευλαβια είχε ο καημένος ο Δουκας ;;;;

dukeandthecity
30/12/2013, 11:56
ελα φίλος,

bmwδακιας εδω με κρυφο βλαβολογιο και με τον πρωτο δουκα 620 εν ελλαδι. Το 95 μοντέλο. :D χωρις μιζες και τετοια χαζά :D

Black Mamba
30/12/2013, 13:32
χωρις μιζες και τετοια χαζά :D

Αντρικια πραματα, σαν να λεμε;)
Πες μας εντυπωσεις ετσι για να φτιαξουμε τον maniatako:D

maniatiakos
30/12/2013, 15:23
ελα φίλος,

bmwδακιας εδω με κρυφο βλαβολογιο και με τον πρωτο δουκα 620 εν ελλαδι. Το 95 μοντέλο. :D χωρις μιζες και τετοια χαζά :D

'Ελα ρε παίκτη!!!!!Στον ουρανό σε έψαχνα, στο moto.gr σε βρήκα....:D
Από duke σε bmw;;;
Αναμένω info:a014:

dukeandthecity
31/12/2013, 12:11
την μοτοσυκλέτα την πουλησα το 2008 σε κολλητο μου φίλο αλλα με περιοριστικούς όρους:

α) να εγκρινω τους μαστορες που κανει σερβις
β) να μην επεμβει αισθητικά πανω της.

στο β) δεν τα πηγε και πολυ καλά γιατι εκανε μικρο επεμβάσεις (εβγαλε φλας, εβγαλε το πισω φαναρι για να βαλει κατι χαζα λεντακια)--> γενικά κάγκουρας. Οποτε του το παιρνω πισω ανα πασα ωρα και στιγμή. :D

Το μηχανακι έχει ενα βασικο θέμα: Το καρμπυρατερ του αλλα διαβαζω οτι ουτως η αλλιως θες να το αλλάξεις. Το delorto ειναι για τον πέο και για να παρει μπρος η μοτο (οταν είναι κρύα) θέλει ενα ζευγάρι παπούτσια. Επίσης δεν έχει νοημα να βαλεις στροφομετρο. Ειναι πανακριβο και οι κραδασμοί το "πηδανε" σε μηδεν χρόνο.

Την μοτο εγω την πηρα απο τον αρχικό της ιδιοκτήτη. Στα 50.000 εσπασε το ελατήριο επαναφοράς της μανιβέλας και έγινε ολικό σερβις του μοτερ. (απο μνημης - ρουλεμαν στα κοκορακια των βαλβιδων - καδενα εκκεντροφόρου και κατι ακόμα κοκοψορια) Για όλα αυτά υπαρχουν αποδείξεις αγορας ανταλλακτικών και πλουσιο φωτορεπορταζ.

Επίσης η εξάτμιση δεν είναι η μαμά (η ρεμους δηλαδη) Τα πλαστικά εχουν επισκευαστεί και βαφτει αλλα σιγουρα εχουν ξανααποκτήσει "τσαμπουκάδες"

ααα και το φατμπαρ της ρενταλ είναι ψιλο στραβο. Αν το αδηγησεις κανα δυο μέρες το συνηθίζεις :D αλλα αν το έχεις για 2ο μηχανακι θα σε παραξενευει η αισθηση.

Χωρις πλάκα τώρα το μηχανακι θα ηθελα να παει σε καποιον που θα του φερθεί ετσι οπως πρέπει. Ο φίλος μου δεν είναι τέτοιος. Επίσης αυτος το αγόρασε οταν οι αγελάδες ητανε παχίες. Δεν νομιζω να εχει αντίρρηση να το πουλήσει. Για οποιαδήποτε συναλλαγη θα μιλήσεις μαζι του. Σε οτι αφορα την συντηρηση, τα κουσουρια και τον "χαρακτήρα" τα λέμε και μαζί. Η μοτο είναι θεσσαλονικη.

Το καλό είναι ότι όλοι θα θέλουν βόλτα. Θα δίνεις τα κλειδιά με ανεση και θα λες "αν μπορεις να το βαλεις μπρος, παρτο" και θα πινεις τις μπυρες σου χαζέυοντας τους απαιδευτους να χοροπηδανε στην μανιβέλα. :D

MiltiadisK.D
31/12/2013, 14:22
Αν γίνει το αλύσιβερίσι κάντε το πάλι ΟΛΟ¨"ΜΑΜΑ"να γουστάρουμε:a2:

MG-KTiNoS
31/12/2013, 14:27
Εγώ ένα θέλω να αναρωτηθείς....


ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙΣ???

γιατί αν έχεις οκ μπορείς να έχεις όποιο χόμπι θες, s/m games, στριπτιζάδικα, ναρκωτικά, αλκόολ, γκειλίκι κλπ κλπ)
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ θα πονέσει και σε λένε και παλιόπ...

maniatiakos
31/12/2013, 16:29
Εγώ ένα θέλω να αναρωτηθείς....


ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙΣ???

γιατί αν έχεις οκ μπορείς να έχεις όποιο χόμπι θες, s/m games, στριπτιζάδικα, ναρκωτικά, αλκόολ, γκειλίκι κλπ κλπ)
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ θα πονέσει και σε λένε και παλιόπ...

Θα στο θέσω αλλιώς, δεν έχω οικογένεια...δεν έχω κουτί...δεν κάνω ρεβεγιόν στα μπουζούκια...
Είμαι κατασταλαγμένος στην απόφαση αυτή,δεν θα πηγαίνω για καφέ με το δούκα.
Έχω πάπια για καθημερινές μετακινήσεις.
Θα τον βγάζω έξω μόνο για το σκόπο που φτιάχτηκε,ορεινό στροφιλίκι το Σ/Κ.
Τώρα για το αν κάνει μπαμ, δυστυχώς το ξέρω ότι το βαλάντιο είναι μεγάλο.
Όλα στη ζωή τα ζυγίζεις...

motomaniac
31/12/2013, 18:29
σου ευχομαι να τον επαρεις (τον δουκα ) και να τον εγουσταρεις... αλλα κολλητος με εβλαβικη συντηρη, σε dukeII με υδραυλικο συμπλεκτη, αλλα οχι χρηση (ταξιδια υπερταχυτατα, και γενικως σπασιμο σε στριφτερους δρομους, παντες σουζες κι οτιδηποτε σκληρο) ραγιζει κεφαλη, την αλλαζει. βαζει κι εκκεντροφορια vdb μαζι με τα κοκορια τους. ξανασπαει αλλα χειροτερα. παιρνει ολοκληρο μοτερ απο τρακαρισμενομε 8000χλμ και νομιζω ξαναβαζει τα εκκεντροφορια του. (ξεροκεφαλος) το πουλαει. ξανασπαει μεσα στον χρονο στον επομενο ιδιοκτητη. ξερω οτι δεν το σεβοταν. οτι δεν το λυποτανε, οτι το φροντιζε, κι οτι το συντηρουσε χωρις να του στερησει ουτε ευρω. παρολαυτα ειχε παρα πολυ γκαζι αλλα με ολα τα δεινα που το συνοδευανε. αλλα ολα αυτα νομιζω τα ξερεις ηδη.

maniatiakos
31/12/2013, 18:49
Eίχε βάλει εκκεντροφόρους όμως.
Racing part της ΚΤΜ.
Για μένα σ'αυτό το μηχανάκι δεν πρέπει να βάζεις τίποτα πέραν καρμπυρατέρ και εξάτμισης.Αποδίδει ικανοποιητικά για μονοκύλινδρο.Ποτέ δεν παίρνω εν θερμώ αποφάσεις.Αν δεν βρω έναν καλό,δεν το προχωράω.Και αυτό που ψάχνω είναι πολύ δύσκολο...Μηχανάκι 20ετίας με ελάχιστα να είχαν πουληθεί τότε.
Προσανατολίζομαι πιο πολύ στον 97αρι μελιτζανί-μαύρο και μακάρι να έβρισκα ένα last edition 98αρι.

Τώρα ο φίλος dukeandthecity με τον 1ο το μανιβελάτο μου άναψε φωτιές...και όσοι ασχολείστε και με κλασσικά ξέρετε
ότι: τα πρώτα και τα τελευταία μιας σειράς έχουν τη μεγαλύτερη αξία (συλλεκτική).

Δεν βιάζομαι,η υπομονή είναι μια από τις μεγαλύτερες αρετές.

dukeandthecity
03/01/2014, 15:46
Το οτι είναι ο πρωτος δουκας εν Ελλαδι μου το ειχε μεταφερει ο πρωτος ιδιοκτήτης (το παλικαρι ήταν απο την αθήνα) οταν το αγόρασα.
Μάλιστα στην τιμονοπλακα εχει χτυπημενο το νο 25. Μονο στην μυτιλήνη εχω ξαναδει μανιβελατο 620 (κιτρινομαυρο αν θυμαμε καλα) και ήταν μεταγενεστερο απο το δικό μου. Αν βρεις κατι στην αναζητηση σου πες το και σε μενα.

dukeandthecity
10/01/2014, 12:35
αυτο