View Full Version : Εσβησε και φρεναρε
Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε :sick:. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?
Black Mamba
26/12/2013, 16:50
Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε :sick:. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?
Να υποθεσω ο πισω τροχος?
Mετα ξαναπηρε?
Τι εγινε?
Να υποθεσω ο πισω τροχος?
Mετα ξαναπηρε?
Τι εγινε?
Μαλλον ο πισω τροχος πρεπει να φρεναρε. Μετα ξαναπηρε κανονικα. Εσβησε εντελως ξαφνικα.
nihristo
26/12/2013, 17:22
όταν σβήνει ο κινητήρας ο πίσω τροχός μπλοκάρει επειδή έχεις ταχύτητα μέσα. Για τον ίδιο λόγο που αφήνουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε το αμάξι.
Bradipous
26/12/2013, 17:28
Μαλλον επειδη χθες (τεταρτη) ηταν χριστουγεννα και δεν το πηγες στον μαστορα. :lol:
Μηπως απο καμια χαλασμενη/βουλωμενη αντλια ή κακη ποιοτητα βενζινης αλλιως φανταζομαι τιποτα ηλεκτρικα μηπως φταινε, ψαξτο μην τ αφησεις...
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
Lioulios
26/12/2013, 18:19
Όταν μας σβήνει η μηχανή (για οποιονδήποτε λόγο) , για να μην πέσουμε ....ΠΑΤΑΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!!
ΟΚ. Θέλεις διάγνωση από μακριά...πάει στο διάολο...
Αλλά με μηδέν στοιχεία δεν παίζει με την καμία.
Δώσε πληροφορίες αδερφέ αλλιώς θα κάνουμε το μάντη Τειρεσία:wave2:
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ
Black Mamba
26/12/2013, 18:53
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
To και εγω το ιδιο θεμα, TPS ηταν...
Τσεκαρε το οπως+δηποτε.
Καλα να στο κανει σε ευθεια.
Σε στροφη επανω, πλαγιασμενος,
ουτε να το σκεφτομαι και ας προλαβεις
να πατησεις συμπλεκτη....:eek:
Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
Γειά χαρά.
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;
Το ρελαντι ειναι κανονικο
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ
Μπορει να ειναι αυτο
Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
Γειά χαρά.
Ειναι του 2006 με 18000 χλμ
Ευχαριστω για τις απαντησεις
Εμένα μου έσβηνε με αυτόν το τρόπο λόγω συναγερμού, ο οποίος λόγω κολλημένου ρελέ, όπλιζε και μου κλείδωνε την αντλία. Αν έχεις συναγερμό που επεμβαίνει στην αντλία, κοίταξε το.
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ
Ποσα ξέρεις εσυυυυ :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.