PDA

View Full Version : Εσβησε και φρεναρε



Aleph
26/12/2013, 16:31
Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε :sick:. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?

Black Mamba
26/12/2013, 16:50
Γεια σας
Σημερα οπως επιταχυνα σε μια ευθεια το superduke εσβησε και φρεναρε :sick:. Παραλιγο να πεσω. Τι να ειναι?

Να υποθεσω ο πισω τροχος?
Mετα ξαναπηρε?
Τι εγινε?

Aleph
26/12/2013, 17:19
Να υποθεσω ο πισω τροχος?
Mετα ξαναπηρε?
Τι εγινε?

Μαλλον ο πισω τροχος πρεπει να φρεναρε. Μετα ξαναπηρε κανονικα. Εσβησε εντελως ξαφνικα.

nihristo
26/12/2013, 17:22
όταν σβήνει ο κινητήρας ο πίσω τροχός μπλοκάρει επειδή έχεις ταχύτητα μέσα. Για τον ίδιο λόγο που αφήνουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε το αμάξι.

Bradipous
26/12/2013, 17:28
Μαλλον επειδη χθες (τεταρτη) ηταν χριστουγεννα και δεν το πηγες στον μαστορα. :lol:

Μηπως απο καμια χαλασμενη/βουλωμενη αντλια ή κακη ποιοτητα βενζινης αλλιως φανταζομαι τιποτα ηλεκτρικα μηπως φταινε, ψαξτο μην τ αφησεις...

gefr
26/12/2013, 17:57
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;

Lioulios
26/12/2013, 18:19
Όταν μας σβήνει η μηχανή (για οποιονδήποτε λόγο) , για να μην πέσουμε ....ΠΑΤΑΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!!

cosgili
26/12/2013, 18:19
ΟΚ. Θέλεις διάγνωση από μακριά...πάει στο διάολο...
Αλλά με μηδέν στοιχεία δεν παίζει με την καμία.
Δώσε πληροφορίες αδερφέ αλλιώς θα κάνουμε το μάντη Τειρεσία:wave2:

Stabak
26/12/2013, 18:25
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ

Black Mamba
26/12/2013, 18:53
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;

To και εγω το ιδιο θεμα, TPS ηταν...
Τσεκαρε το οπως+δηποτε.
Καλα να στο κανει σε ευθεια.
Σε στροφη επανω, πλαγιασμενος,
ουτε να το σκεφτομαι και ας προλαβεις
να πατησεις συμπλεκτη....:eek:

gefr
26/12/2013, 19:13
Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
Γειά χαρά.

Aleph
26/12/2013, 19:56
Ελλείψη άλλων στοιχείων, μία εικασία κάνω, μήπως έχεις προβλήματα με το TPS? Κρατάει ψηλά το ρελαντί, 2100, 4000 στρ/λ και σβησήματα και χαμηλό ρελαντί στις 1000στρ/λ;

Το ρελαντι ειναι κανονικο

Aleph
26/12/2013, 19:58
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ

Μπορει να ειναι αυτο

Aleph
26/12/2013, 20:07
Θα βοηθούσε να μας πείς χρονολογία, χιλιόμετρα...
Άλλες πιθανότητες είναι χαλαρός πλαγιοστάτης και σβήσιμο από το διακόπτη του, όπως λέει ο Stabak, κομμένα καλώδια στο λαιμό, κοντά στο τιμόνι, στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού και μετά πάμε στους πόλους της μπαταρίας, στο κεντρικό ρελέ την μίζας στην ποδιά...
Γειά χαρά.

Ειναι του 2006 με 18000 χλμ

Aleph
26/12/2013, 20:24
Ευχαριστω για τις απαντησεις

MISKIN
26/12/2013, 22:14
Εμένα μου έσβηνε με αυτόν το τρόπο λόγω συναγερμού, ο οποίος λόγω κολλημένου ρελέ, όπλιζε και μου κλείδωνε την αντλία. Αν έχεις συναγερμό που επεμβαίνει στην αντλία, κοίταξε το.

geez996
26/12/2013, 22:27
τσεκαρε την βαλβιδα του σταντ

Ποσα ξέρεις εσυυυυ :p