Σύνδεση

View Full Version : οικονομικότερη η μηχανή από το αυτοκίνητο....?



stam2
28/12/2013, 08:39
Σε μια κουβέντα που είχα αυτές τις μέρες προβληματίστηκα αρκετά με το κόστος της μηχανής, μιλώντας με έναν αυτοκινητάκια....

Ας βάλουμε λοιπόν ένα υποθετικό σενάριο:

ένας νέος οδηγός, αποφασίζει τώρα να κάνει την πρώτη του αγορά με ένα οικονομικό αυτοκινητάκι, ή μηχανάκι, των 8-9.000 ευρώ (καινούριο). με αυτό θα πηγαίνει στη δουλειά του (Νίκαια - Άλιμο), στα ψώνια, σε ταξίδια, βόλτες, στο περίπτερο και όπου αλλού γουστάρει....

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου, παίρνει ένα πικάντο, ή κάτι άλλο παρόμοιο, βγάζει μία ασφάλεια, (350 το χρόνο) ενώ το σηματάκι λόγω κυβισμού και έτους αγοράς ίσως να είναι μηδενικό, ή να φτάνει το 50ρικο, και άντε σαν έξτρα να ξοδέψει 30-50 ευρώ για ένα σύστημα παρκτρόνικ (είπαμε νέος οδηγός).

λάστιχα κάθε 3 χρόνια, ή κάθε 30.000 χλμ (κόστος 220 € περίπου για πιρέλι ένερτζι για παράδειγμα)

κάθε 1-2 χρόνια υαλοκαθαριστήρες (κόστος 20-30 €)

κατανάλωση πόλης ενός μικρού αυτοκινήτου (6-9λ/100χλμ) αν είναι ντίζελ, ακόμα λιγότερο.

και ερχόμαστε στη μηχανή:

κόστος αγοράς.

ασφάλεια (αν βάλεις και κλοπής (ή κόστος πάρκινγκ) γιατί είναι περίεργοι οι καιροί) κόστος 350, χωρίς κλοπή ή πάρκινγκ 220-240 το χρόνο... σηματάκι περίπου στο 50άρικο.

κατανάλωση πόλης μίας 650άρας (6-8λ/100χλμ) και δεν παίζει ντίζελ. :p

εξοπλισμός: μπουφάν 250 ευρώ, γάντια καλοκαιρινά 30-50 ευρώ. γάντια χειμωνιάτικα, 50-100 ευρώ. κράνος 200 ευρώ. παντελόνι, ή επιγονατίδες από 40-200 ευρώ. μποτάκια 100 ευρώ, αδιάβροχο 40 ευρώ. γκαίτες 30 ευρώ. και κάποια από αυτά θέλουν αλλαγή κάθε 2 χρόνια...

εξοπλισμός μηχανής: λουκέτο 30-100 ευρώ (αν δεν είναι λουκέτο δισκόπλακας και προστεθεί αλυσίδα, βάλε άλλα 30-60 ευρώ).

Λάστιχα τουλάχιστον κάθε 2 χρόνια ή κάθε 15.000 χλμ χρήσης μάξιμουμ! (αν σε ενδιαφέρει να είσαι ασφαλής) κόστος 240-320€.

εξοπλισμός συνεπιβάτη κόστος επίσης κοντά στα 500€.

διάφορα αξεσουάρ ή έξτρα που σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, (κάγκελα, μανιτάρια, ~50€, μπαγκαζιέρα ~60€, χούφτες ~40€, και ότι άλλο μπορεί να μου διαφεύγει....)

συν τη συντήρηση που πρέπει να είναι πιο συχνή από του αυτοκινήτου (για παράδειγμα τα λάδια που στη μηχανή σπάνε πιο γρήγορα έχουν τη μισή ζωή από του αυτοκινήτου. ρουλεμάν, ρύθμισμα βαλβίδων, αλυσίδα-γρανάζια, κλπ...

επίσης σκεφτείτε λίγο πότε πήγατε σε μαγαζί με αξεσουάρ μοτό, ή αναβάτη και βγήκατε καθαροί, χωρίς να πάρετε ένα σπρέι αλυσίδα, ή ένα αυτοκολητάκι, ή ένα αφρολεξάκι για τις μανέτες ή χίλα δύο άλλα σκατουλάκια που κατα καιρούς αγοράζεις, και είναι τα λεφτά που λείπουν από το πορτοφόλι και δεν ξέρεις ποιός στα πήρε....!


και ερχόμαστε στο δια ταύτα:
Αν κάποιος έπαιρνε μηχανή μόνο για οικονομία πόσο κερδισμένος θα ήταν....????
αν τον συμβουλεύατε πάρε μηχανή για οικονομία, φάε βροχές, κρύο, γλίστρες, σαβούρες, κίνδυνο χάρην οικονομίας, πόση οικονομία θα είχε κάνει, και στο τέλος, θα έλεγε ευχαριστώ για τη συμβουλή....???


για όσους σκεφτούν διαφορετικά, να τους προλάβω λέγοντας πως εγώ κατ' επιλογήν δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο, το αποφεύγω όσο μπορώ και είμαι μοτοκινούμενος. Αλλά, έχω δεύτερο μικρό μηχανάκι, για την πόλη, και επίσης γουστάρω το κρύο, τις βροχές και τον κίνδυνο.... αλλά αυτό έχει να κάνει με την αγάπη, και όχι με την οικονομία...:D

ggs
28/12/2013, 08:51
για οικονομία μονο παπι και ισως κανενα μικρο σκουτερ...
οτιδήποτε αλλο δεν ειναι οικονομικο ακομη και σε συγκριση με μικρα αυτοκινητα...

αν καποιος αγοραζει μεγαλη μοτοσυκλέτα για οικονομια , εχει κανει λαθος ....

bros400pgm
28/12/2013, 08:55
Ψυχικη οδυνη για 2χλμ σε 1ωρα? :p

Lioulios
28/12/2013, 08:58
Μια μηχανη δεν μπορεις να την συγκρινεις με ενα οικονομικο αυτοκινητο.

Το ατοκινητο που αναφερες ειναι ενα οικονομικο . Να το συγκρηνεις με ενα 300αρι σκουτερ.

McGyver
28/12/2013, 09:19
για οικονομία μονο παπι και ισως κανενα μικρο σκουτερ...
οτιδήποτε αλλο δεν ειναι οικονομικο ακομη και σε συγκριση με μικρα αυτοκινητα...

αν καποιος αγοραζει μεγαλη μοτοσυκλέτα για οικονομια , εχει κανει λαθος ....

Αυτό Χ 109.

Desperado
28/12/2013, 10:01
για οικονομία μονο παπι και ισως κανενα μικρο σκουτερ...
οτιδήποτε αλλο δεν ειναι οικονομικο ακομη και σε συγκριση με μικρα αυτοκινητα...

αν καποιος αγοραζει μεγαλη μοτοσυκλέτα για οικονομια , εχει κανει λαθος ....


Συμφωνώ κι εγώ!!!
Το παπί είναι το πιο οικονομικό μέσο μετακίνησης, δεν καίει, χωράει παντού και η συντήρηση του είναι απλούστατη και οικονομική. Το αμέσως επόμενο θα έλεγα ότι είναι μονοκύλινδρο μηχανάκι στα 125-250 κυβικά. Από εκεί και πάνω ξεφεύγεις σε συντήρηση και κατανάλωση....
Στην σύγκριση μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής θα πρέπει να υπολογίσουμε και την εξοικονόμηση χρόνου που σου προσφέρει η μηχανή στην μετακίνηση και στο παρκάρισμα....αξία ανεκτίμητη!!!:lol:

bruno
28/12/2013, 10:04
Μια μηχανη δεν μπορεις να την συγκρινεις με ενα οικονομικο αυτοκινητο.

Το ατοκινητο που αναφερες ειναι ενα οικονομικο . Να το συγκρηνεις με ενα 300αρι σκουτερ.

Μπααα!και τα σκουτερ πινουν,ασε τα σερβις.Η κινηση εχει κοψει γιατι εχει κοψει πεινα,μονο αυτές τις μερες κατι λιγο.Η μηχανες σου προσφερουν αλλα πραγματα.

mixalhsCr
28/12/2013, 10:11
NC750X

teogtp
28/12/2013, 10:19
Σωστος!

AristidisZ
28/12/2013, 11:01
για οικονομία μονο παπι και ισως κανενα μικρο σκουτερ...
οτιδήποτε αλλο δεν ειναι οικονομικο ακομη και σε συγκριση με μικρα αυτοκινητα...

αν καποιος αγοραζει μεγαλη μοτοσυκλέτα για οικονομια , εχει κανει λαθος ....
+++++
:beer:

εγώ έχω κάνει την σύγκριση μεταξύ hornet και του ibiza της γλαρίνας
τα αποτελέσματα είναι τραγικά κατά του δίτροχου
ένας παράγοντας που πρέπει να συνυπολογίζουμε επίσης είναι ότι η μηχανή οφείλει να είναι συντηρημένη πραγματικά στην εντέλεια, ενώ ένα αυτοκίνητο θα συγχωρήσει κάποιες παγαποντιές...

akis_trevor
28/12/2013, 11:37
εχει γινει πολλακις η κουβεντα αυτη,εδω,εξω,παντου.οπως ειπαν και τα παιδια το πικαντο μπορεις να το συγκρινεις με ενα συμ 'η κυμκο σκουτερ 200 cc.το 600αρι θα το συγκρινεις με 1600 αμαξι.επισης αν εξαιρεσεις το κλειδωμα-συναγερμο της μηχανης,ολα τα αλλα ειναι αξεσουαρ.χουφτες μανιταρια κλπ.αν βαλεις στο αμαξι,ηχεια,ζαντες φιμε,κλπ εκει να δεις εξοδα.
ενα παση περιπτωση μεγαλου κυβισμου μοτοσυκλετα δεν παιρνεις για οικονομια,σε καμια περιπτωση.κι εγω δεν εχω αυτοκινητο(ενα εχουμε για 4 ατομα στην οικογενεια)και εχω ενα παπακι εδω και 10χρονια σχεδον το οποιο εχει βγαλει τα λεφτα του 3-4 φορες σιγουρα...

stefanos
28/12/2013, 12:31
Τα μικρά οικονομικά αυτοκίνητα που συζητάμε είναι αναγκαστικό κακό.
Είναι μόνο για ζευγάρια, είναι πιό αργά στην πόλη από ένα σκούτερ που κάνει τα μισά λεφτά,
Θέλουν και αυτά την συντήρησή τους που ΔΕΝ μπορείς να την κάνεις μόνος σου.
Όσο για ακριβή συντήρηση στις μηχανές, μην κοροιδευόμαστε, τα περισσότερα μηχανάκια δεν κάνουν την απαιτούμενη συντήρηση όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα.
Αν δεν υπάρχει οικογένεια δεν βλέπω λόγο να υπάρχει αυτοκίνητο.

AUFGEBRACHT
28/12/2013, 12:56
Το ερώτημα ξεκινά εξ' αρχής με ανόμοια δεδομένα και συγκρίσεις, ο τρόπος αναφοράς θυμίζει "δημοσιογραφικό" ερώτημα στο οποίο η απάντηση είναι εκ των προτέρων προδιαγεγραμμένη. Δε μπορείς να συγκρίνεις ένα φθηνό αυτοκίνητο πόλης με μια μοτοσυκλέτα 650 κ.εκ. Είναι γνωστή η ρήση πως η μοτοσυκλέτα είναι ένα ακριβό σπορ, αλλά από την άλλη τόσο η μοτοσυκλέτα όσο και το αυτοκίνητο μπορεί να είναι όσον αφορά τη χρηστικότητά τους μέσα μεταφοράς, το καθένα όμως έχει ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά μοναδικά και άμεση σύγκριση δε μπορεί να υπάρχει. Η μοτοσυκλέτα ας πούμε προσφέρει ευελιξία, μικρό όγκο, γρηγορότερη μετακίνηση στον αστικό ιστό αλλά από την άλλη μεγαλύτερη έκθεση σε κίνδυνο και στα στοιχεία της φύσης. Το αυτοκίνητο από την άλλη προσφέρει χώρους, προστασία από τα στοιχεία της φύσης και τις καιρικές συνθήκες, μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά όχι την ευελιξία και το μικρό όγκο που έχει η μοτοσυκλέτα.

Για να ανακεφαλαιώσω το ερώτημα εάν είναι οικονομικότερη μια μηχανή από ένα αυτοκίνητο δε μπορεί να απαντηθεί χωρίς τους σωστούς παράγοντες στην εξίωση και χωρίς μελέτη σκοπιμότητας αγοράς.

MikeG
28/12/2013, 13:00
Ο χρόνος δε μετράει; Τις αποστάσεις είναι λάθος να τις υπολογίζουμε μόνο σε χιλιόμετρα και για να μη παρεξηγηθώ εξηγούμαι.

Π.χ κάνεις όλη τη Μεσογείων με αυτοκίνητο, οκ τα χιλιόμετρα είναι ίδια και για μηχανή και αυτοκίνητο. Ο χρόνος λειτουργίας των κινητήρων όμως; Το ότι κάνεις το διπλάσιο και ίσως περισσότερο χρόνο με το αυτοκίνητο; Το ότι τα αυτοκίνητα έχουν πιο ακριβά διόδια, ΚΤΕΟ; Άντε με Πικάντο να κάνεις ταξιδάκι.

Τέλος πάντων νομίζω ότι είναι λίγο άτοπη η συζήτηση.

taisteal
28/12/2013, 13:02
εγω αυτοκινητο δεν εχω,το πουλησα πριν 5 χρονια.ο πατερας εχει ενα πικαντο 1000cc,με 120.000 χλμ,και τοσα εχει και η μηχανη μου σχεδον,και αγοραστηκαν περιπου στην ιδια περιοδο.ο πατερας μου ηρεμος οδηγος,το μηχανακι μου f 650 gs dakar.η μηχανη ειναι μακρααααααν πιο οικονομικη σε βαθος χρονου,εφ οσον μιλαμε για απλα 650,και οχι R6...



Mike,με το πικαντο εχω γυρισει την Ευρωπη..

stam2
28/12/2013, 14:40
παιδιά, δεν είναι τόσο τυχαία η συζήτηση, πόσες φορές ακόμα κι εδώ μέσα έχει βρεθεί άνθρωπος που σκέφτεται να ξεκινήσει να καβαλάει μηχανή επειδή με το αμάξι δεν την παλεύει οικονομικά. και ενώ λέει στην αρχή να ξεκινήσει με κάτι μικρό (σκουτεράκι) τελικά καταλήγει σε κάτι all around (ψώνια, βόλτες, δουλειά, διασκέδαση, μεγαλύτερη ασφάλεια) και καταλήγει να κοιτάει στην μεσαία κατηγορία μηχανών, από V2 έως I4 στα 600-650... γιατί σου λέει με μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας θα τα κάνω όλα... ναι, αλλά τελικά δεν βγαίνει τόσο οικονομικά.... αυτό είναι το κυρίως θέμα...!

DgSensei
28/12/2013, 15:16
Νομίζω ότι το 1000αρι αμάξι πόλης με κατανάλωση 6-7 είναι ποιό σωστό να το συγκρίνουμε με ένα παπί ή έστω μια 250αρα μηχανή και όχι με το 650αρι.Το 1000αρι αυτοκίνητο πόλης έχει ως πρώτο ρόλο την οικονομική μετακίνηση εντός πόλης οπότε αν το συγκρίνω με μηχανή θα το συγκρίνω με μια μηχανή που έχει κι αυτή ως πρώτο ρόλο την οικονομική μετακίνηση εντός πόλης.Εκεί λοιπόν χάνει ξεκάθαρα το αμάξι σε κόστος.
Αν τώρα βάλω μια μηχανή 650αρα all round όπως το f650 τότε θα το συγκρίνω με ένα golf 1400 ας πούμε.Εκεί νομίζω ότι η μηχανή είναι ΛΙΓΟ ποιό φθηνή από το αμάξι αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί την αγορά της ως αντικαταστάτη του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για οικονομικούς λόγους.Σε αυτά τα μεγέθη μπαίνουν άλλα πράματα μέσα και είναι σα να συγκρίνεις καρπούζια με ντομάτες.

spyro
28/12/2013, 17:11
μπρόστα σε ένα απλό κοινό αμάξι τύπου hyundai accent για σύγκριση κόστους ανα χλμ, παίζει να μη το πιάσει σε οικονομία συντήρησης ούτε το παπι

δε μιλάω για βενζίνες, κτέο, ασφάλειες, αξεσουάρ κτλ

DgSensei
28/12/2013, 17:15
Δηλαδή η βενζίνη,το κτεο,η ασφάλεια,τα σέρβις κλπ δεν είναι μέσα στο κόστος ανα χλμ?

spyro
28/12/2013, 18:08
Δηλαδή η βενζίνη,το κτεο,η ασφάλεια,τα σέρβις κλπ δεν είναι μέσα στο κόστος ανα χλμ?

είναι, αλλά αμα τα βάλεις μέσα τότε δεν υπάρχει λόγος συζήτησης.

LeftLane
28/12/2013, 18:14
Νομίζω ότι το 1000αρι αμάξι πόλης με κατανάλωση 6-7 είναι ποιό σωστό να το συγκρίνουμε με ένα παπί ή έστω μια 250αρα μηχανή και όχι με το 650αρι.Το 1000αρι αυτοκίνητο πόλης έχει ως πρώτο ρόλο την οικονομική μετακίνηση εντός πόλης οπότε αν το συγκρίνω με μηχανή θα το συγκρίνω με μια μηχανή που έχει κι αυτή ως πρώτο ρόλο την οικονομική μετακίνηση εντός πόλης.Εκεί λοιπόν χάνει ξεκάθαρα το αμάξι σε κόστος.
Αν τώρα βάλω μια μηχανή 650αρα all round όπως το f650 τότε θα το συγκρίνω με ένα golf 1400 ας πούμε.Εκεί νομίζω ότι η μηχανή είναι ΛΙΓΟ ποιό φθηνή από το αμάξι αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί την αγορά της ως αντικαταστάτη του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για οικονομικούς λόγους.Σε αυτά τα μεγέθη μπαίνουν άλλα πράματα μέσα και είναι σα να συγκρίνεις καρπούζια με ντομάτες.

Aπολυτα σωστος !!!! Να συγκρινουμε ομοειδή πράγματα παιδια

nickald
28/12/2013, 18:14
το θεμα ειναι ποσο κοστολογεις τον χρονο που χανεις με το καρο (παρκαρισμα, φαναρια κλπ) και τον κινδυνο που εχεις χρησιμοποιώντας δικυκλο.

Παραδειγμα:

Το χουνται μου καιει 6,5l/100 και εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας ολα τα αλλα ειναι πανω κατω ιδια με τον πηγασο μου που καιει τα ιδια...

Αλλα οσο δεν μπορουσα να καβαλησω τον πηγασο ξυπνουσα με αγχος, ειχα νευρα στο σταματα-ξεκινα στο φαναρι και γαμοσταυριζα τον τυπο που μου εκλεινε το παρκινγκ και επρεπε να κορναρω μιση ωρα..... Ε αυτο δεν μπορω να το κοστολογισω.....

Τωρα αν ενα απο αυτα τα καινουρια ντιζελομινι αυτοκινητα ειναι τοσο σουπεργουαου οικονομικο (που νομιζω εκτος απο το καυσιμο δεν θα ειναι πουθενα πιο οικονομικο απο μηχανη) δε ξερω... αλλα μια που φραγκα για αγορα τετοιου καρου δεν παιζουν (οχι οτι θα αγοραζα αλλα λεμε)....


Ολη η παραπανω μπουρδα ειναι για να πω οτι το "οικονομικο" δεν ειναι μια φιξ αξια για τον καθενα.....

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
28/12/2013, 18:20
συγκρίνουμε 2 εντελώς ανόμοια πράματα.

manosamos
28/12/2013, 18:41
Suzuki Alto 1000 15ετιας με 107.000χλμ.

Στα τελευταια 10.000χλμ εχω μεση καταναλωση 6λ/100 οδηγωντας Περαμα)Ελευσινα απο ανοιχτους δρομους χωρις μποτιλιαρισμα συνηθως τερμα γκαζι(τελικη με gps 140 χλμ,κοντερισια 170+:lol:
Στα 10.000χλμ εκανα μια αλλαγη λαδιων κοστους 25 ευρω με λαδια ημισυνθετικα της ELF ειχα μια φθορα 30% στα λαστιχα/τακακια.
Ασφαλεια στα 107 ευρω το 6μηνο,λαστιχα 160 η 4αδα,τακακια μπρος/φερμουιτ πισω 50ευρω(οχι μαμα)

Βαραντερο 1000 του 2002 με 55.000χλμ.
Εαν το πηγαινα λιγο ζωηρα στο ιδιο δρομολογιο ειχα 8 λιτρα/100,ενω πιο συντηρητικα με 100-110μωτ ημουνα στα 7 λιτρα.
Λαδια καθε 10.000 συνθετικα ΕΧΡ 40 ευρω τo 4λιτρο,τα τακακια γυρω στο 100αρικο μπρος πισω και αλλαγη καθε 12.000χλμ ελλεω CBS.........:moutza:
Λαστιχα μια απο τα ιδια καθε 12.000χλμ με κοστος 250 ευρω και ασφαλεια 80 ευρω το 6μηνο.
Νομιζω το Αλτο κερδιζει καθαρα την οποια σκεψη μετακινησης με το Βαραντερο.Ομως εαν παμε σε λυση παπιου που ειχα πριν (ΚΑΖΕ) τοτε βγαινει ασυμφωρο,στην ιδια παντα διαδρομη.

Bradipous
28/12/2013, 18:53
Suzuki Alto 1000 15ετιας με 107.000χλμ.

Στα τελευταια 10.000χλμ εχω μεση καταναλωση 6λ/100 οδηγωντας Περαμα)Ελευσινα απο ανοιχτους δρομους χωρις μποτιλιαρισμα συνηθως τερμα γκαζι(τελικη με gps 140 χλμ,κοντερισια 170+:lol:
Στα 10.000χλμ εκανα μια αλλαγη λαδιων κοστους 25 ευρω με λαδια ημισυνθετικα της ELF ειχα μια φθορα 30% στα λαστιχα/τακακια.
Ασφαλεια στα 107 ευρω το 6μηνο,λαστιχα 160 η 4αδα,τακακια μπρος/φερμουιτ πισω 50ευρω(οχι μαμα)

Βαραντερο 1000 του 2002 με 55.000χλμ.
Εαν το πηγαινα λιγο ζωηρα στο ιδιο δρομολογιο ειχα 8 λιτρα/100,ενω πιο συντηρητικα με 100-110μωτ ημουνα στα 7 λιτρα.
Λαδια καθε 10.000 συνθετικα ΕΧΡ 40 ευρω τo 4λιτρο,τα τακακια γυρω στο 100αρικο μπρος πισω και αλλαγη καθε 12.000χλμ ελλεω CBS.........:moutza:
Λαστιχα μια απο τα ιδια καθε 12.000χλμ με κοστος 250 ευρω και ασφαλεια 80 ευρω το 6μηνο.
Νομιζω το Αλτο κερδιζει καθαρα την οποια σκεψη μετακινησης με το Βαραντερο.Ομως εαν παμε σε λυση παπιου που ειχα πριν (ΚΑΖΕ) τοτε βγαινει ασυμφωρο,στην ιδια παντα διαδρομη.

Και αν σε αυτα προσθεσεις και τα χρηματα που εχεις δωσει για εξοπλισμο, πιθανως το συνολικο κοστος της βαρκας σου να ισουτε με 2 αλτο.

manosamos
28/12/2013, 19:03
Και αν σε αυτα προσθεσεις και τα χρηματα που εχεις δωσει για εξοπλισμο, πιθανως το συνολικο κοστος της βαρκας σου να ισουτε με 2 αλτο.

Σωστη η σκεψη σου,αλλα λες οτι με ενα 100αρικο παιρνεις ενα φτηνοκρανος και βολευεσε.Τωρα εγω που βαφω και βρομιζωμε γενικα στο καραβι δεν με παιρνει να σκαω δουλεια με το δερματινο το bering.:lol:
Mε ενα μπουφαν του 20αρικου απο το κινεζικο ειμαι τζετ.:smokin:

nikonian
28/12/2013, 19:13
cherolet aveo 1400------- 2200 euro
Suzuki wagon R 1300-----2000 euro
Honda cbf 600i -----------1900 euro
Honda Hornet 900--------2200 euro
Honda wave 110i---------700 euro

Ετήσιο κόστος για 10.000 χλμ
Αποσβέσεις δεν υπολογίζονται, αλλά υπολογίζονται κατά προσέγγιση (παρακινδυνευμένο)και βλάβες με βάση τις πιθανότητες και το κόστος.

spyrakos35
28/12/2013, 19:15
μοτοσυκλέτα.... τρελός έρωτας που κρατάει εδώ και δεκαετίες.... και όποιος εχει υπάρξει ερωτευμένος, ξέρει οτι ο έρωτας πληρώνεται.....

αυτοκίνητο.... σαν τον γάμο ένα πράμα.... φεύγει ο έρωτας (που ίσως να μην υπήρξε και ποτέ), στα απαυτά σου όλα.... ενα πιάτο φαί να υπάρχει και είσαι οκ (δλδ να τσουλάει το μπουρδέλο).....

κατανοητόν?

Billymuse
28/12/2013, 19:20
μοτοσυκλέτα.... τρελός έρωτας που κρατάει εδώ και δεκαετίες.... και όποιος εχει υπάρξει ερωτευμένος, ξέρει οτι ο έρωτας πληρώνεται.....

αυτοκίνητο.... σαν τον γάμο ένα πράμα.... φεύγει ο έρωτας (που ίσως να μην υπήρξε και ποτέ), στα απαυτά σου όλα.... ενα πιάτο φαί να υπάρχει και είσαι οκ (δλδ να τσουλάει το μπουρδέλο).....

κατανοητόν?

:a10:

Drake Ramore
29/12/2013, 02:16
Για οικονομία μόνο παπί, τέλος!
Μεσαίου κυβισμού μοτο συνεπάγεται αρκετά έξοδα. Καλύτερα ένα αυτοκινητάκι 1000 κυβικά από άποψη οικονομίας.

Αλλά ρε παιδιά...
εμένα μου έκοψε ο γιατρός την μηχανή για κάποιους μήνες και δεν την παλεύω πλέον στην κίνηση με το αμάξι! Είναι να κόβεις φλέβες! Αυτό πόσο κοστολογείται;

Babis@
29/12/2013, 08:03
μοτοσυκλέτα.... τρελός έρωτας που κρατάει εδώ και δεκαετίες.... και όποιος εχει υπάρξει ερωτευμένος, ξέρει οτι ο έρωτας πληρώνεται.....

αυτοκίνητο.... σαν τον γάμο ένα πράμα.... φεύγει ο έρωτας (που ίσως να μην υπήρξε και ποτέ), στα απαυτά σου όλα.... ενα πιάτο φαί να υπάρχει και είσαι οκ (δλδ να τσουλάει το μπουρδέλο).....

κατανοητόν?

Έρωτα με τη μηχανή γενικά; Αν είχες κανα παπάκι δηλαδή, και μ' αυτό έρωτα θα είχες; :p

Με το αμαξάκι μου εγώ εχω τρελή καψούρα πάντως..
Είναι πολύ πιο ακριβή η χρήση του, ιδιαίτερα αν το συγκρίνω με το βιραγκάκι μου που θέλει 10 ευρουλάκια κάθε 140 περίπου χλμ, αλλά τί να κάνουμε; Όπως πολύ σωστά είπες, ο έρωτας πλερώνεται αδρά..

Το πιο σημαντικό νομίζω είναι αυτό που ειπώθηκε πολλάκις: Είναι πολύ πιο εξυπηρετική μια μηχανή μέσα στην πόλη.. Βοηθάει πολύ στα νεύρα.. χα

vaska
29/12/2013, 08:11
Σε μια κουβέντα που είχα αυτές τις μέρες προβληματίστηκα αρκετά με το κόστος της μηχανής, μιλώντας με έναν αυτοκινητάκια....

Ας βάλουμε λοιπόν ένα υποθετικό σενάριο:

..............

Όπως σου είπε και ο Αουφγκερ-τέτοιος ξεκινάς με λάθος δεδομένα στην εξίσωση κι εξηγούμαι: μετράς κατανάλωση αυτοκινήτου και μηχανής όχι όμως σε πραγματικό χρόνο. Με την μηχανή είσαι ευέλικτος και δεν μποτιλιάρεσαι εύκολα, με το αυτοκίνητο όσο μικρό κι αν είναι, όταν υπάρξει μποτιλιάρισμα , απλά είσαι μέσα σε αυτό.
Πχ
Τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε έως και τον Οκτώβρη αναγκάστηκα λόγω του ατυχήματος που είχα να κυκλοφορώ και να πηγαίνω στη δουλειά μου με το αυτοκίνητο της γυναίκας μου, ένα σμαρτάκι που θεωρείται από τα οικονομικότερα αυτοκίνητα. Ήθελα 20 € την εβδομάδα βενζίνη. Τώρα που είμαι καλύτερα και μπορώ, χρησιμοποιώ το DR 650 για να κάνω τις ίδιες διαδρομές (μη σου πω και περισσότερες μιας και κάθε πρωί πριν πάω για δουλειά κάνω ένα γύρω σ' ένα πιστάκι που έχουμε στην Πάτρα το οποίο είναι έξω από δρόμο μου). Με 20 € βενζίνη βγάζω χαλαρά 15νθήμερο και βάλε.

spyrakos35
29/12/2013, 08:15
Όπως σου είπε και ο Αουφγκερ-τέτοιος ξεκινάς με λάθος δεδομένα στην εξίσωση κι εξηγούμαι: μετράς κατανάλωση αυτοκινήτου και μηχανής όχι όμως σε πραγματικό χρόνο. Με την μηχανή είσαι ευέλικτος και δεν μποτιλιάρεσαι εύκολα, με το αυτοκίνητο όσο μικρό κι αν είναι, όταν υπάρξει μποτιλιάρισμα , απλά είσαι μέσα σε αυτό.
Πχ
Τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε έως και τον Οκτώβρη αναγκάστηκα λόγω του ατυχήματος που είχα να κυκλοφορώ και να πηγαίνω στη δουλειά μου με το αυτοκίνητο της γυναίκας μου, ένα σμαρτάκι που θεωρείται από τα οικονομικότερα αυτοκίνητα. Ήθελα 20 € την εβδομάδα βενζίνη. Τώρα που είμαι καλύτερα και μπορώ, χρησιμοποιώ το DR 650 για να κάνω τις ίδιες διαδρομές (μη σου πω και περισσότερες μιας και κάθε πρωί πριν πάω για δουλειά κάνω ένα γύρω σ' ένα πιστάκι που έχουμε στην Πάτρα το οποίο είναι έξω από δρόμο μου). Με 20 € βενζίνη βγάζω χαλαρά 15νθήμερο και βάλε.

Ναι γιατι αν επαιρνες την χοντρη ποιος ξερει τι ζημια θα εβγαζε......:evil:

soter3gm
29/12/2013, 08:34
Εδώ και μερικούς μήνες μένω 35 χλμ από το κέντρο, οπότε κάθε μέρα κάνω 70 χλμ το λιγότερο.
Τα οχήματά μου είναι ένα renault scenic 1.6 και ένα BMW R1100RT
Όταν είχα το renault με βενζίνη έκαιγε κάτι λίγότερο από το RT και αυτό γιατί πήγαινα κάτι τις παραπάνω με το RT
Τώρα έβαλα υγραέριο στο αμάξι και η κατανάλωση έχει παίσει πολύ λιγότερο από τη μηχανή , όμως η καύλα με τη μηχανή δεν πιάνεται το πρωί στην εθνική και στη κίνηση (αν και είναι μικρή τόσο πρωί που μπαίνω μέσα)
Δεν μιλάω για κόστος service της μηχανής γιατί το κάνω μόνος μου και είναι μηδενικό το αμάξι θέλει κάθε ποτέ service , μόνο τα λάστιχα που έχουν κάποιο κόστος

SHOOTER045
29/12/2013, 08:35
Ναι γιατι αν επαιρνες την χοντρη ποιος ξερει τι ζημια θα εβγαζε......:evil:

Αχαχαχα
Αρε σπυρο

vaska
29/12/2013, 08:36
Ναι γιατι αν επαιρνες την χοντρη ποιος ξερει τι ζημια θα εβγαζε......:evil:

Η χοντρή δεν κυκλοφορεί εντός πόλης με τόσες μαλακισμένες στο τιμόνι. Αν πέσει δεν υπάρχει ο μαϊντανός να ξαναφτιαχτεί. Με το DR είναι αλλιώς, περνάω από πάνω τους. :bawl:

ΥΓ
Πάντως πιστεύω να τα καταφέρει η χοντρούλα και να έρθουμε στην μασαμπούκα όπου κι εκεί από κοντά θα σου εξηγήσω γιατί τα BMW δεν χαλάνε
:lol::lol:

bruno
29/12/2013, 10:29
Μια και λες για DR,μην ξεχναμε το κοστος ανταλλακτικών των μηχανών,στο DR-Z η ντιζα γκαζιού εχει 55-60ε μια αλυσιδα 80-90ε.Με αυτά κανω σερβις 2 χρονια στο αμαξι.Σε καταναλωση το αμαξι 1.2 εχει 6-6,5 lit/100km το DR-Z 5,5-6 lit/km.

AUFGEBRACHT
29/12/2013, 11:11
Μια και λες για DR,μην ξεχναμε το κοστος ανταλλακτικών των μηχανών,στο DR-Z η ντιζα γκαζιού εχει 55-60ε μια αλυσιδα 80-90ε.Με αυτά κανω σερβις 2 χρονια στο αμαξι.Σε καταναλωση το αμαξι 1.2 εχει 6-6,5 lit/100km το DR-Z 5,5-6 lit/km.

Το ξαναλέμε, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα και με λάθος σκεπτικό και δεδομένα... Με αυτή τη λογική στο αμάξι οι αερόσακοι έχουν τρία χιλιάρικα, σε περίπτωση στραβής αγοράζεις ολόκληρη μοτοσυκλέτα με αυτά τα λεφτά.

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
29/12/2013, 11:14
Το ξαναλέμε, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα και με λάθος σκεπτικό και δεδομένα... Με αυτή τη λογική στο αμάξι οι αερόσακοι έχουν τρία χιλιάρικα, σε περίπτωση στραβής αγοράζεις ολόκληρη μοτοσυκλέτα με αυτά τα λεφτά.

AKΡΙΒΟΣ. το σωστο θα ηταν, μεγαλη μηχανη η΄ παπακι?

Bradipous
29/12/2013, 11:20
AKΡΙΒΟΣ. το σωστο θα ηταν, μεγαλη μηχανη η΄ παπακι?

Και αναλογως, μεγαλο αμαξι ή μικρο...

SHOOTER045
29/12/2013, 11:29
Τωρα αν σου πω οτι με πληρη φορτο και με 140-150 το impreza(2.0cc wrx)ειναι ποιο οικονομικο απο το atos που ειχα?
Μιλαμε ιδιο φορτο ιδια διαδρομη και συνθηκες

sergiosm
29/12/2013, 11:37
Τωρα αν σου πω οτι με πληρη φορτο και με 140-150 το impreza(2.0cc wrx)ειναι ποιο οικονομικο απο το atos που ειχα?
Μιλαμε ιδιο φορτο ιδια διαδρομη και συνθηκες


Και γιατί αυτό είναι παράλογο;

Το ένα (impreza) το πήγαινες σε μια φυσιολογική και χαλαρή ταχύτητα για αυτό και το άλλο (atos) ήταν στα όρια του, για να μην πω πάνω από αυτά.

Bradipous
29/12/2013, 11:37
Τωρα αν σου πω οτι με πληρη φορτο και με 140-150 το impreza(2.0cc wrx)ειναι ποιο οικονομικο απο το atos που ειχα?
Μιλαμε ιδιο φορτο ιδια διαδρομη και συνθηκες

Φορτωμενο το ατος και με 140-150 παει στα κοκκινα, λογικο να καιει τα αντερα του.

AUFGEBRACHT
29/12/2013, 11:51
Τωρα αν σου πω οτι με πληρη φορτο και με 140-150 το impreza(2.0cc wrx)ειναι ποιο οικονομικο απο το atos που ειχα?
Μιλαμε ιδιο φορτο ιδια διαδρομη και συνθηκες

Πες μας τώρα και το πόσο οικονομικότερο είναι το Impreza σε αστικό κύκλο και μποτιλιάρισμα με 40-50 χ.α.ω.

bruno
29/12/2013, 17:53
Το ξαναλέμε, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα και με λάθος σκεπτικό και δεδομένα... Με αυτή τη λογική στο αμάξι οι αερόσακοι έχουν τρία χιλιάρικα, σε περίπτωση στραβής αγοράζεις ολόκληρη μοτοσυκλέτα με αυτά τα λεφτά.

Χα!χα εσυ τα εστειλες για ανακυκλωση,λεω για αναλωσιμα,όχι για μετωπικη με νταλικα:D

AUFGEBRACHT
29/12/2013, 18:05
Χα!χα εσυ τα εστειλες για ανακυκλωση,λεω για αναλωσιμα,όχι για μετωπικη με νταλικα:D

Δεν είναι ανάγκη να έχεις μετωπική με νταλίκα για να ανοίξουν οι αερόσακκοι.

stam2
29/12/2013, 20:06
παιδιά η σύγκριση οικονομικό αμάξι με παπάκι, είναι εκτός θέματος. Δεν είναι πρωτάθλημα μποξ για να έχουμε κατηγορία φτερού-μεσαίου-και βαρέων βαρών και να παίζει το μικρό με το μικρό...

Η σύγκριση είναι μία και είναι δεδομένης της οικονομικής κατάστασης. Η σύγκριση λέει ότι κάποιος άνθρωπος με ένα ποσό "χ" (π.χ 9.000€) προσπαθεί να ταξινομήσει τις ανάγκες του, τις υποχρεώσεις του, αλλά και την απόλαυση. Ένα παπί τίθεται εκτός θέματος, γιατί σαν μοναδικό μέσο μετακίνησης είναι αδύνατον να δουλέψει...

Άρα μένει η σύγκριση μίας μεσαίας μηχανής με ένα μικρό αμάξι, με την μηχανή μεν να προσφέρει απόλαυση, ασύγκριτο κέρδος χρόνου, αλλά και κόστος χρήσης, και κίνδυνο. Το αμάξι από την άλλη προσφέρει ευκολία, χώρους, υπο εξέταση το θέμα οικονομία συγκριτικά με τη μηχανή, αλλά και πολλές ώρες χαμένες στην κίνηση....

Αυτό είναι το θέμα μας... και νομίζω τελικά ότι ο καθένας απαντάει διαφορετικά, γιατί ακριβώς είναι ερώτηση κρίσης.... :)

SHOOTER045
29/12/2013, 22:56
Πες μας τώρα και το πόσο οικονομικότερο είναι το Impreza σε αστικό κύκλο και μποτιλιάρισμα με 40-50 χ.α.ω.

Καλα εκει μαμιεται
Αναβουν διαφορικα τουρμπινες ο συμπλεκτης γινεται σαν το τρακτερ του νοτακου,καλυτερα να πηγαινω τελικες στην εθνικη

AristidisZ
30/12/2013, 14:49
παιδιά η σύγκριση οικονομικό αμάξι με παπάκι, είναι εκτός θέματος. Δεν είναι πρωτάθλημα μποξ για να έχουμε κατηγορία φτερού-μεσαίου-και βαρέων βαρών και να παίζει το μικρό με το μικρό...

Η σύγκριση είναι μία και είναι δεδομένης της οικονομικής κατάστασης. Η σύγκριση λέει ότι κάποιος άνθρωπος με ένα ποσό "χ" (π.χ 9.000€) προσπαθεί να ταξινομήσει τις ανάγκες του, τις υποχρεώσεις του, αλλά και την απόλαυση. Ένα παπί τίθεται εκτός θέματος, γιατί σαν μοναδικό μέσο μετακίνησης είναι αδύνατον να δουλέψει...

Άρα μένει η σύγκριση μίας μεσαίας μηχανής με ένα μικρό αμάξι, με την μηχανή μεν να προσφέρει απόλαυση, ασύγκριτο κέρδος χρόνου, αλλά και κόστος χρήσης, και κίνδυνο. Το αμάξι από την άλλη προσφέρει ευκολία, χώρους, υπο εξέταση το θέμα οικονομία συγκριτικά με τη μηχανή, αλλά και πολλές ώρες χαμένες στην κίνηση....

Αυτό είναι το θέμα μας... και νομίζω τελικά ότι ο καθένας απαντάει διαφορετικά, γιατί ακριβώς είναι ερώτηση κρίσης.... :)
η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη όμως Σταμέλο
στα 9 χιλιάρικα, παίρνεις ένα τύπο αυτοκινήτου
μικρό πόλης
είναι Auris, είναι polo, είναι C2 είναι ότι γουστάρεις, πάντως είναι μια κατηγορία
σε μηχανή, είναι τελείως διαφορετικά τα πράματα
με 9 χιλιάρικα, παίρνεις είτε ένα NC750 με 50 άλογα, DCT, χώρο για το κράνος, κλπ κλπ, παίρνεις και ένα R6
το ένα θα θέλει 200 € λάστιχα τη διετία, το άλλο μπορεί να θέλει 600...

TROOPER
30/12/2013, 15:03
η μηχανη ΔΕΝ ειναι οικονομικοτερη απο το αυτοκινητο. απλα πραματα.

THEOD
30/12/2013, 16:38
Ρε παιδιά απορώ δηλαδή που το συζητάτε και το ψάχνετε...Δεν υπάρχει μια και μόνη απάντηση....
Δεν είναι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και σε ΟΛΕΣ τις συνθήκες οικονομικότερα από την μηχανή, αλλά ΟΥΤΕ και το αντίστροφο... Κατά περίπτωση πάει...

Pan (dvs)
30/12/2013, 20:08
Η μηχανη ειναι μηχανη και το αυτοκινητο αυτοκινητο.

Απο τη στιγμη που δεν ειναι ιδια η χρηση τους δεν υπαρχει συγκριση.
Αν παρεις ενα παπακι για να κυκλοφορεις για τη δουλεια σου στην πολη κοστιζει λιγοτερα σε χρονο και κοστος.Αυτος ειναι και ο λογος που τα χρησιμοποιουνε οι ντελιβεραδες.Δεν γινεται ομως να πας παραπερα οπως με το αυτοκινητο.Το αυτοκινητο ειναι εργαλειο και κανει με αλλο τροπο αποσβεση.

Η μηχανη,συνηθως,ειναι γουστο.Και τα γουστα κοστιζουνε.;)

bikas
30/12/2013, 20:35
αχ ρε γαμωτομ στανιο μου,ξεχνατε οτι και η επιλογη μηχανης η αυτοκινητου ειναι και θεμα κλιματος και ηλικιας.
θεωρω ανεπιτρεπτο απο μηχανοβιο αθηναιο να μην την χρησιμοποιει χειμωνα.εμεις στα βορειοτερα και ψυχροτερα κλιματα σχεδον απαγορευεται.αλλα εκει κατω......
βεβαι και άλλο ρολο παιζει το κρυο οταν εισαι 20 και πας για καφε με κανα γκομενακι κι αλλο να σαι 30 να δουλευεις για να μεγαλωσεις το παιδί σου που υπολογιζεις και να μην αρπαξεις καμμια πνευμονια.

αλλα αυτο που δεν χωνεψα ποτε ειναι να σαι στην Αθηνα καινα μην χρησιμοποιεις μηχανη...

MikeG
30/12/2013, 21:03
Η συζήτηση δεν έχει καμία βάση. Ο καθένας απλά τα λέει όπως τα σκέφτεται με βάση τις δικές του εμπειρίες. Άκρη εννοείται δε πρόκειται να βγει, όχι ότι πρέπει.

Μηχανή είναι και το 400αρι και το 1400αρι. Επίσης όλα σχετικά είναι. Αν θέλετε να κάνουμε κουβέντα προτείνω να προσδιορίσουμε τις παραμέτρους.

Για παράδειγμα, παράμετροι θα μπορούσαν να είναι :

α) Κόστος κτίσης
β) Τέλη κυκλοφορίας
γ) Κατανάλωση
δ) Συντήρηση
ε) Χρόνος μετακίνησης (ο χρόνος κοστίζει)


Επίσης όσοι μιλάτε για αυτοκίνητα και αναφέρεστε σε αυτά τύπου "κουβάς", μη ξεχνάτε τα μονοκίλυνδρα τύπου 650GS. Αν δείτε το excel που κρατούσα με τα κόστη όταν την είχα, θα πέσετε από τα σύννεφα για το πόσο μου κόστισαν 75000. Δεν υπάρχουν μόνο τα 4Κ και τα 1000αρια.

Επίσης τους κουβάδες δε τους εμπιστεύομαι καθόλου για την ασφάλεια μου ότι και να λέτε. Νοιώθω πολύ πιο ασφαλής με τη μοτοσυκλέτα μου, παρά με κάτι Hyundai, Smart και διάφορα άλλα. Σαφώς θα υπάρξει αντίλογος, αλλά σε δρόμους τύπου Κρήτης, τρέμω να μπω. Δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

Τέλος με βάση τη δική μου εμπειρία, έχοντας περάσει από την οικογένεια και diesel αυτοκίνητα, βλέποντας τα excel μου, καταλήγω ότι το 650 αλλά και το 800 τώρα, είναι σαφώς πιο οικονομικά.

:wave2:

Στην Ελλάδα, αν είχε αναπτυχθεί ο υγιής μοτοσυκλετισμός, με το κλίμα που έχουμε, θα ήμασταν πολύ πιο χαρούμενοι και πρακτικοί σα λαός.

devil's animal
30/12/2013, 21:18
παιδιά η σύγκριση οικονομικό αμάξι με παπάκι, είναι εκτός θέματος. Δεν είναι πρωτάθλημα μποξ για να έχουμε κατηγορία φτερού-μεσαίου-και βαρέων βαρών και να παίζει το μικρό με το μικρό...

Η σύγκριση είναι μία και είναι δεδομένης της οικονομικής κατάστασης. Η σύγκριση λέει ότι κάποιος άνθρωπος με ένα ποσό "χ" (π.χ 9.000€) προσπαθεί να ταξινομήσει τις ανάγκες του, τις υποχρεώσεις του, αλλά και την απόλαυση. Ένα παπί τίθεται εκτός θέματος, γιατί σαν μοναδικό μέσο μετακίνησης είναι αδύνατον να δουλέψει...

Άρα μένει η σύγκριση μίας μεσαίας μηχανής με ένα μικρό αμάξι, με την μηχανή μεν να προσφέρει απόλαυση, ασύγκριτο κέρδος χρόνου, αλλά και κόστος χρήσης, και κίνδυνο. Το αμάξι από την άλλη προσφέρει ευκολία, χώρους, υπο εξέταση το θέμα οικονομία συγκριτικά με τη μηχανή, αλλά και πολλές ώρες χαμένες στην κίνηση....

Αυτό είναι το θέμα μας... και νομίζω τελικά ότι ο καθένας απαντάει διαφορετικά, γιατί ακριβώς είναι ερώτηση κρίσης.... :)

οπως σου ειπαν ειναι κατα περιπτωση...
τι σημαινει "να ταξινομησει τις αναγκες του"?
εχει οικογενεια? παιδι? μενει μακρυα απο την δουλεια του? μενει στην Καστορια ή στα Χανια?
τι ειδους "απολαυση" θελει?
μπορει να θελει να μπαινει με χειροφρενα ή να κανει σουζες...το τι ευχαριστει τον καθενα ειναι πολυ υποκειμενικο...υπαρχουν βαμμενοι κουτακηδες και τρελαμενοι μηχανοβιοι...

επισης τα 9.000 μπορει καποιος να τα κανει λουλουδια στα μπoυζουκια, να τα δωσει για 1000αρι ss, μπορει για καινουργιο atos και μπορει και για μεταχειρισμενο porsche cayenne...
και οχι, αν ειναι ψωρομπατιρης και η μεγαλυτερη προϋποθεση του ειναι η οικονομια δεν θα παει στο καινουργιο (οπως εγραψες)...απλουστατα γιατι υπαρχουν τρελες ευκαιριες σε μεταχειρισμενα οχηματα (γενικως)...

Bradipous
31/12/2013, 01:06
...Επίσης τους κουβάδες δε τους εμπιστεύομαι καθόλου για την ασφάλεια μου ότι και να λέτε. Νοιώθω πολύ πιο ασφαλής με τη μοτοσυκλέτα μου, παρά με κάτι Hyundai, Smart και διάφορα άλλα. Σαφώς θα υπάρξει αντίλογος, αλλά σε δρόμους τύπου Κρήτης, τρέμω να μπω. Δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη...


Οφειλω να σε ενημερωσω οτι τοσο το σμαρτ οσο και πολλοι απο τους συγχρονους κουβαδες εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο οσο πολλοι πιστευουμε με το IQ μαλιστα να βρισκεται στην κορυφη της λιστας.

Σε ολα τα υπολοιπα συμφωνω και επαυξανω.