View Full Version : Χαρτογραφηση
γεια σας
Μηπως ξερετε καποιον καλο μαστορα για χαρτογραφηση με δυναμομετρο απο Αθηνα ή δυτικά προαστια?
Το μηχανακι είναι ΚΤΜ 990 σούπερ δούκας.
Ευχαριστώ.
Κάποια στιγμή που το έψαχνα κ εγώ μου είχαν πεί για τον www.mototechnology.gr αλλα τελικά δεν το δοκίμασα ακόμα κ δεν έχω προσωπική πείρα.
Μου ειπαν απο τη μοτο technology οτι χρειαζεται power commander.
siraxanz
03/01/2014, 19:01
εχεις π.μ.
Με ένα tune ecu κάνεις μια χαρά δουλίτσα και μπορείς να πειραματιστείς και μόνος σου. Υπάρχουν βέβαια και έτοιμοι χάρτες από χρήστες για όλα τα γούστα;)
Αν θυμάμαι καλά ο Blitzer είχε ασχοληθεί παλιότερα με το άθλημα στο 690 του. Στείλε του ένα pm δεν χάνεις τίποτα να μάθεις λεπτομέρειες
panos_zip
03/01/2014, 19:52
+1 και από εμένα.
Ασχολούμαι με το tune ecu εδώ και 2-3 χρόνια περίπου. Από τότε που πήρα το Tiger.
Έχω κάνει μέχρι στιγμής πολλά πειράματα με έτοιμους χάρτες Triumph αλλά και με custom χάρτες από άλλους χρήστες. Με εξάτμιση μαμά και μη.
Αυτή τη στιγμή έχω custom χάρτη.
Είναι αρκετά εύκολο να το κάνεις μόνος σου και υπάρχουν και βίντεο στο youtube με how to για KTM και Triumph.
Ειδικά σε ΚΤΜ υπάρχουν πολλοί custom χάρτες για σχεδόν κάθε setup.
Εγώ θα έλεγα να το προσπαθήσεις.
Τελικα πηγα στο moto technology για χαρτογραφηση με δυναμομετρο και PC III. Εβαλα και τα τελικα Leo Vince και τη φιλτροχοανη DNA Stage 3 mk1 και εβγαλα το SAS.
Τωρα ομως εχει καποιους κραδασμους. Που να οφειλεται αυτο;
Μπορεις να συνδεσεις καποιο λαπτοπ στο PCIII και να συγκρινεις τον χαρτη που εφτιαξες με τους ''generic'' της dynojet για το μηχανακι σου?
Υπαρχει λογος που σε ρωταω...
Στο διαγραμμα που πηρες εχει και λογο αερα:βενζινης?
Ειμαι ασχετος απο κομπιουτερ για να το κανω αυτο. Στο διαγραμμα γραφει 013.drf στη μια μετρηση και 014.drf στην αλλη. Δεν ξερω τι ειναι αυτο.
Ονομασια αρχειου ειναι αυτο.
Αν βρεις ατομο να ξερει να το κανει ,καντο και πες μου...
Στο συγκεκριμενο μαγαζι (ενω εχει ισως την καλυτερη φημη...φαντασου τα υπολοιπα τι κανουν...) οταν πληρωσα custom χαρτη ''παρελαβα'' generic akrapovic χαρτη της dynojet με πειραγμενες μονο τις αξιες 60% ανοιγμα γκαζιου και πανω...με συνεπεια το γκαζι οπουδηποτε αλλου εκτος τερμα να δουλευει σαν διακοπτης...ο,τι να ναι δλδ...
Ε τοτε και ο δικος μου χαρτης αποκλειεται να ειναι καστομ
Τελικα πηγα στο moto technology για χαρτογραφηση με δυναμομετρο και PC III. Εβαλα και τα τελικα Leo Vince και τη φιλτροχοανη DNA Stage 3 mk1 και εβγαλα το SAS.
Τωρα ομως εχει καποιους κραδασμους. Που να οφειλεται αυτο;
Μου ερχονται στο μυαλο δυο λογοι
1) Δεν χαρτογραφησαν ξεχωριστα τους δυο κυλινδρους
2) Δεν εκαναν balancing στα σωματα ψεκασμου.
Πιο πιθανο μου φαινεται το πρωτο, διοτι τα stage 3 DNA δεν απαιτουν διαφορετικο χαρτη για τους δυο κυλινδρους, και το PC3 μαλλον τωρα εφαρμοζει τις ιδιες αλλαγες σε ενα μαμα χαρτη που ειναι διαφορετικος για καθε κυλινδρο.....με αποτελεσμα να εχεις τελικα διαφορετικο χαρτη για καθε κυλινδρο.
Τι εκτυπωσεις, αρχεια σου εδωσαν? Μπορις να τα σκαναρεις και να μας τα δειξεις?
Μου ερχονται στο μυαλο δυο λογοι
1) Δεν χαρτογραφησαν ξεχωριστα τους δυο κυλινδρους
2) Δεν εκαναν balancing στα σωματα ψεκασμου.
Πιο πιθανο μου φαινεται το πρωτο, διοτι τα stage 3 DNA δεν απαιτουν διαφορετικο χαρτη για τους δυο κυλινδρους, και το PC3 μαλλον τωρα εφαρμοζει τις ιδιες αλλαγες σε ενα μαμα χαρτη που ειναι διαφορετικος για καθε κυλινδρο.....με αποτελεσμα να εχεις τελικα διαφορετικο χαρτη για καθε κυλινδρο.
Τι εκτυπωσεις, αρχεια σου εδωσαν? Μπορις να τα σκαναρεις και να μας τα δειξεις?
Μου ειπε οτι δεν χρειαζεται ξεχωριστη ρυθμιση για καθε κυλινδρο οταν τον ρωτησα.
Δεν εχω σκανερ, ενα φυλλο χαρτι ειναι με 3 δυναμομετρησεις,μία πρίν και δύο μετά.
Μου ειπε οτι δεν χρειαζεται ξεχωριστη ρυθμιση για καθε κυλινδρο οταν τον ρωτησα.
Προφανως δεν επρεπε να τον πιστεψεις.
99% των ανθρωπων στον χωρο ειναι επιεικως ασχετοι, οχι γιατι ειναι χαζοι αλλα γιατι δεν ενδιαφερονται.
Ασχετοι και αδιαφοροι στο moto technology.Το πρωι ηθελε δεκα μιζιες για να παρει μπροστα.Το πηγα σε αλλο μαγαζι και το σενιαρανε.Και χωρις power commander.Πεταμενα λεφτα.
Δεν μας λές και σε ποιο να έχουμε μια ιδέα τι γίνεται?
Το μηχανάκι έχει Leo Vince και DNA Stage 3 και έβγαλες το PC?
Το μηχανάκι έχει Leo Vince και DNA Stage 3 και έβγαλες το PC?
Ναι.
Δεν μας λές και σε ποιο να έχουμε μια ιδέα τι γίνεται?
Ειναι στον Πειραια,στα Καμινια,οδος Αθηνων 13,πολυ καλος.
Ναι.
Αν τρυπήσει κανένα πιστόνι θα φταίνε τα κτμ που είναι ζημιάρικα?
Αν τρυπήσει κανένα πιστόνι θα φταίνε τα κτμ που είναι ζημιάρικα?
Μπορει να του περασε χαρτη στην μαμα ECU.
Στα ΚΤΜ το κανεις με ενα καλωδιο και ενα λαπτοπ.
Μπορει να του περασε χαρτη στην μαμα ECU.
Στα ΚΤΜ το κανεις με ενα καλωδιο και ενα λαπτοπ.
Θέλω και 'γω!!!!
:cry:
υγ. Δεν το ήξερα αυτό! Τώρα λύθηκε το μυστήριο γιατί δε μίλησες πριν από μένα. :lol:
Μπορει να του περασε χαρτη στην μαμα ECU.
Στα ΚΤΜ το κανεις με ενα καλωδιο και ενα λαπτοπ.
Ακριβως.Ειχε και δυναμομετρο.
Αρα βγηκες και λιγο κερδισμενος μιας και μπορεις να πουλησεις το pc τωρα ;)
Θέλω και 'γω!!!!
:cry:
υγ. Δεν το ήξερα αυτό! Τώρα λύθηκε το μυστήριο γιατί δε μίλησες πριν από μένα. :lol:
Που να σε προλαβω!?
Το δικο σου τι χρονολογιας ειναι? Ρωταω γιατι νομιζω μπορεις (αν θες) να βαλεις το υπερτατο μπλιμπλικι = PCV+autotune
Που να σε προλαβω!?
Το δικο σου τι χρονολογιας ειναι? Ρωταω γιατι νομιζω μπορεις (αν θες) να βαλεις το υπερτατο μπλιμπλικι = PCV+autotune
Χαθήκαμε νομίζω.
Εννοούσα ότι θα ήθελα και εγώ αυτή την ευκολία.
Εγώ δεν έχω κτμ, τενερε έχω και είναι του 08. Μόνο hacking μπορεί να πέσει ή καινούρια μονάδα ή pcv + autotune, όπως είπες.
sapila racing
22/02/2014, 11:20
Χαθήκαμε νομίζω.
Εννοούσα ότι θα ήθελα και εγώ αυτή την ευκολία.
Εγώ δεν έχω κτμ, τενερε έχω και είναι του 08. Μόνο hacking μπορεί να πέσει ή καινούρια μονάδα ή pcv + autotune, όπως είπες.
Δε βαριέσαι, πολλά λεφτά για μικρή βελτίωση κατα τη γνωμη μου.
Και η ΚΤΜ δυστυχώς ξυπνησε και απο τα μοντέλα 2014 (στο 690 σιγουρα) δεν παίζει πλέον το Tune ECU. Σιγα σιγα δεν θα παίζει πουθενα νομίζω.
Το ίδιο έγινε και με τα Triumph street triple και Daytona από το 13.
Με λίγα λόγια κλείδωσαν τα συστήματα όπως κανουν κι οι Γιαπωνέζοι βέβαια.
Δε βαριέσαι, πολλά λεφτά για μικρή βελτίωση κατα τη γνωμη μου.
Και η ΚΤΜ δυστυχώς ξυπνησε και απο τα μοντέλα 2014 (στο 690 σιγουρα) δεν παίζει πλέον το Tune ECU. Σιγα σιγα δεν θα παίζει πουθενα νομίζω.
Το ίδιο έγινε και με τα Triumph street triple και Daytona από το 13.
Με λίγα λόγια κλείδωσαν τα συστήματα όπως κανουν κι οι Γιαπωνέζοι βέβαια.
Κριμας....αλλα αφου μπορεις παντα να παρακαμψεις λαμδα και να χωσεις ενα PCV, μικρο το κακο.
Παντως το autotune παζει καταπληκτικα και oi διαφορες αναλογα το μηχανακι και τις μετατροπες μπορει να ειναι τεραστιες. Eιμαι δε σιγουρος οτι το δυναμομετρο δεν μπορει να το φτασει.
Daz, το ξερω πως εχεις XTZ ;)
Δε βαριέσαι, πολλά λεφτά για μικρή βελτίωση κατα τη γνωμη μου.
Και η ΚΤΜ δυστυχώς ξυπνησε και απο τα μοντέλα 2014 (στο 690 σιγουρα) δεν παίζει πλέον το Tune ECU. Σιγα σιγα δεν θα παίζει πουθενα νομίζω.
Το ίδιο έγινε και με τα Triumph street triple και Daytona από το 13.
Με λίγα λόγια κλείδωσαν τα συστήματα όπως κανουν κι οι Γιαπωνέζοι βέβαια.
Δε ξύπνησαν, άλλαξαν, τη τεχνολογία τους, οπότε θέλει εκ νέου ψάξιμο. Ήδη δουλεύω σ'ένα 675R 2013 ;)
sapila racing
22/02/2014, 14:03
Δε ξύπνησαν, άλλαξαν, τη τεχνολογία τους, οπότε θέλει εκ νέου ψάξιμο. Ήδη δουλεύω σ'ένα 675R 2013 ;)
Ενδιαφέρον!
Daz, το ξερω πως εχεις XTZ ;)
Λέω και 'γω, αμνησία έπαθε ο doctor. :lol:
Δε ξύπνησαν, άλλαξαν, τη τεχνολογία τους, οπότε θέλει εκ νέου ψάξιμο. Ήδη δουλεύω σ'ένα 675R 2013 ;)
Τα νεοτερα bmw νομιζω εχουν το αξεκλειδωτο...
Λέω και 'γω, αμνησία έπαθε ο doctor. :lol:
τελειως οχι ακομα :cry:
Τα νεοτερα bmw νομιζω εχουν το αξεκλειδωτο...
Μόνο με S1000 έχω ψαχτεί και εκεί υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης, ευτυχώς όχι κάτι άλλο :D
MrAdventure990
25/02/2014, 18:24
:):);)
indianos950
25/02/2014, 22:41
Μόνο με S1000 έχω ψαχτεί και εκεί υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης, ευτυχώς όχι κάτι άλλο :D
Μην ασχοληθείς με τιποτα άλλο και μετα σου λενε οτι φταίει το προγράμμα για το σπασμένο διαφορικο...
Μα χαλάνε οι έλικες;;;; :lol::lol::lol:
Πριν βαλω την φιλτροχοανη DNA και τα τελικα Leo Vince εκαιγε 8,8λ./100χλμ. Τωρα καιει 12λ./100χλμ.Ειναι φυσιολογικο;
Πριν βαλω την φιλτροχοανη DNA και τα τελικα Leo Vince εκαιγε 8,8λ./100χλμ. Τωρα καιει 12λ./100χλμ.Ειναι φυσιολογικο;
οχι
menelaos46
08/03/2014, 17:49
Πριν βαλω την φιλτροχοανη DNA και τα τελικα Leo Vince εκαιγε 8,8λ./100χλμ. Τωρα καιει 12λ./100χλμ.Ειναι φυσιολογικο;
xoxoxo!!!!!!!!
indianos950
08/03/2014, 18:16
Εμένα το 990 μου καίει ανάλογα την περίσταση. Ταξίδεψα από Ηπειρο - Αθηνα με πλαινες και σάκο χαλαρά και έκαψα 25λ για σχεδόν 400 χιλ. 6/100. Καθημερινά καίει 10€ κατοσταρα 5,5 λ για 60 χιλιόμετρα σχεδόν 10/100 με προγράμμα και τελικα
Πριν βαλω την φιλτροχοανη DNA και τα τελικα Leo Vince εκαιγε 8,8λ./100χλμ. Τωρα καιει 12λ./100χλμ.Ειναι φυσιολογικο;
Εννοεις χωρις PCIII? Μονο με αυτα?
Εννοεις χωρις PCIII? Μονο με αυτα?
Εχει γινει χαρτογραφηση κατευθειαν στην ECU
Εχει γινει χαρτογραφηση κατευθειαν στην ECU
Τοτε θα φτωχυνε πολυ το μειγμα με φιλτρο/εξατμιση και χρειστηκε πλουτισμα το μειγμα.
Λεπτομερεια...(δεν ξερω για ποιο μηχανακι μιλαμε) εχει συστημα που να ριχνει αερα στις εξατμισεις π.χ.σαν PAIR (honda) AIS (yamaha) ?
xaotikos
09/03/2014, 10:59
SAI/SAS λεγεται στα KTM. Aleph σε ποιο μηχανάκι;
Και η ΚΤΜ δυστυχώς ξυπνησε και απο τα μοντέλα 2014 (στο 690 σιγουρα) δεν παίζει πλέον το Tune ECU. Σιγα σιγα δεν θα παίζει πουθενα νομίζω.
Πάντα θα παίζει. Κι αν όχι αυτό, κάποιο άλλο.
Εγώ, προσωπικά, είχα φτιάξει καλωδιάκι μόνος μου, laptop + TuneECU και το μηχανάκι δούλευε άψογα. Μάλιστα σπανιότατα μου έσβηνε, αντίθετα με τον εργοστασιακό χάρτη που μου'χε σπάσει τα νεύρα (έχουν θεματάκι με αυτό τα 690).
Για την ιστορία, '08 Duke 690 με Κ&Ν φιλτροχοάνη, LeoVince τελικό χωρίς σιγαστήρα, rally εκκεντροφόρο, wire mod, Evo 2 χάρτη + κάποιες ελάχιστες αλλαγές από μένα, SAI και O2 sensor απενεργοποιημένα. Δεν παραπονέθηκε ποτέ. Δυστυχώς, δεν το δυναμομέτρησα ποτέ, να έχω μια ιδέα.
xaotikos
09/03/2014, 13:14
Ήδη για την ιστορία (επειδή δεν παίζει tuneecu) ετοιμάζεται κάτι για το 1290...
SAI/SAS λεγεται στα KTM. Aleph σε ποιο μηχανάκι;
superduke,το εχω βγαλει το SAS
indianos950
09/03/2014, 15:40
superduke,το εχω βγαλει το SAS
Noμισώ οτι καεί ετσι κ αλλιώς αλλά περισσότερο αν το πιέζεις , δοκίμασε και χαλαρά μερικά χιλιόμετρα να δεις τι καει
Τοτε θα φτωχυνε πολυ το μειγμα με φιλτρο/εξατμιση και χρειστηκε πλουτισμα το μειγμα.
Λεπτομερεια...(δεν ξερω για ποιο μηχανακι μιλαμε) εχει συστημα που να ριχνει αερα στις εξατμισεις π.χ.σαν PAIR (honda) AIS (yamaha) ?
Ειχε σωληνες που συνεδεαν την κεφαλη με το φιλτροκουτι.Τους εχω βγαλει.
Ειχε σωληνες που συνεδεαν την κεφαλη με το φιλτροκουτι.Τους εχω βγαλει.
Τι εκανες με τις τρυπες που αφησαν οι σωληνες που εβγαλες?
Τι εκανες με τις τρυπες που αφησαν οι σωληνες που εβγαλες?
Εβαλα καπακια.
xaotikos
09/03/2014, 18:16
Μπορείς να ψαχτείς εδώ http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=14763 για κάποιον custom χάρτη για tuneecu και να δοκιμάσεις. Ο μηχανικός έφτιαξε χάρτη με δυναμόμετρο για εσένα και τον πέρασε ή έβαλε έτοιμο (για acrapovic πχ);
Μπορείς να ψαχτείς εδώ http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=14763 για κάποιον custom χάρτη για tuneecu και να δοκιμάσεις. Ο μηχανικός έφτιαξε χάρτη με δυναμόμετρο για εσένα και τον πέρασε ή έβαλε έτοιμο (για acrapovic πχ);
Εφτιαξε χαρτη με δυναμομετρο
xaotikos
09/03/2014, 21:24
Μια ιδέα θα ήταν να κατεβάσεις τον χάρτη απο την ECU και να τον ανεβάσεις στο παραπάνω forum για σχολιασμό.
Σου είπε μήπως ο μηχανικός σου που εστίασε; Γραμμικότα, άλογα;
Μια ιδέα θα ήταν να κατεβάσεις τον χάρτη απο την ECU και να τον ανεβάσεις στο παραπάνω forum για σχολιασμό.
Σου είπε μήπως ο μηχανικός σου που εστίασε; Γραμμικότα, άλογα;
Tι να σχολιασουν στο φορουμ?
Απλα ο μηχανικος επρεπε να εχει στο διαγραμμα ιπποδυναμης που του εδωσε και AFR γραφημα (λογος αερα/καυσιμου) για να δει τι παιζει.
Λογικα του το εκανε ενα κλικ πλουσιο λογο μεγαλης διαμετρου πιστονιου.
Μια ιδέα θα ήταν να κατεβάσεις τον χάρτη απο την ECU και να τον ανεβάσεις στο παραπάνω forum για σχολιασμό.
Σου είπε μήπως ο μηχανικός σου που εστίασε; Γραμμικότα, άλογα;
Το εφτιαξε για γενικη χρηση
Tι να σχολιασουν στο φορουμ?
Απλα ο μηχανικος επρεπε να εχει στο διαγραμμα ιπποδυναμης που του εδωσε και AFR γραφημα (λογος αερα/καυσιμου) για να δει τι παιζει.
Λογικα του το εκανε ενα κλικ πλουσιο λογο μεγαλης διαμετρου πιστονιου.
Το AFR το εβαλε στο 12,5 ψηλα
Το AFR το εβαλε στο 12,5 ψηλα
Ειναι λιγο πλουσιο, αλλα δεν νομιζω το AFR στα ψηλα να ειναι η πηγη του θεματος, αλλα το AFR οπουδηποτε αλλου.
Η ευκολη λυση ειναι να επανασυνδεθει το SAS και ο μαμα λαμδα* και να ενεργοποιηθει απο το TuneEcu.
Η λιγοτερο ευκολη λυση ειναι να φτιαχτει ενας χαρτης που εκει που πρεπει να ειναι πιο φτωχος.
Παντως τετοια καταναλωση και 'γενικη χρηση' δεν πανε μαζι.
*αληθεια, ο μαμα λαμδα ειναι ενεργος η οχι?
xaotikos
10/03/2014, 17:24
DrBig για να μαθαίνουμε κιόλας, στον 990 σαν AFR target έχεις 13:1-13.2:1 (για διάφορα ανοίγματα) ή κάτι άλλο. Μήπως θα ήταν προτιμότερο από το να ενεργοποιήσει SAS και λάμδα, να βάλει ένα χάρτη φτιαγμένο με σωστό AFR από κάποιον που έχει παρόμοιο/ίδιο setup αν δεν θέλει πάλι custom?
Ειναι λιγο πλουσιο, αλλα δεν νομιζω το AFR στα ψηλα να ειναι η πηγη του θεματος, αλλα το AFR οπουδηποτε αλλου.
Η ευκολη λυση ειναι να επανασυνδεθει το SAS και ο μαμα λαμδα* και να ενεργοποιηθει απο το TuneEcu.
Η λιγοτερο ευκολη λυση ειναι να φτιαχτει ενας χαρτης που εκει που πρεπει να ειναι πιο φτωχος.
Παντως τετοια καταναλωση και 'γενικη χρηση' δεν πανε μαζι.
*αληθεια, ο μαμα λαμδα ειναι ενεργος η οχι?
Μου ειπε οτι ειναι ενεργος,οπως και ολοι οι αισθητηρες.Θα τον ρωτησω για το AFR στις χαμηλομεσαιες.
DrBig για να μαθαίνουμε κιόλας, στον 990 σαν AFR target έχεις 13:1-13.2:1 (για διάφορα ανοίγματα) ή κάτι άλλο. Μήπως θα ήταν προτιμότερο από το να ενεργοποιήσει SAS και λάμδα, να βάλει ένα χάρτη φτιαγμένο με σωστό AFR από κάποιον που έχει παρόμοιο/ίδιο setup αν δεν θέλει πάλι custom?
Γενικα σε ολους τους μοντερνους υγροψυκτους κινητηρες μοτο τα ασφαλη ορια ειναι 12.8 με 13.2 για μεγαλα ανοιγματα και ψηλες στροφες, αλλα σε μικρα φορτια τιποτε δεν σε εμποδιζει να πας μεχρι και 14.7 η και παραπανω, αναλογα τον κινητηρα και το ποσο ομαλα μπορει να δουλεψει.
Ο καλλιτερος τροπος για συνδυασμο οικονομιας και αποδοσης ειναι να υπαρχει συνδεσμολογια κλειστου βροχου, δηλαδη καποιος λαμδα κατα περιπτωση ενεργος. Ιδανικα wide-band. Σωστος χαρτης απο αλλο μηχανακι ειναι ζαρι. Μπορει να κατσει καλα μπορει και οχι.
Μου ειπε οτι ειναι ενεργος,οπως και ολοι οι αισθητηρες.Θα τον ρωτησω για το AFR στις χαμηλομεσαιες.
Τσεκαρε οτι το SAS ειναι απενεργοποιημενο κι απο το TuneEcu σε πρωτη φαση.
Σε δευτερη καντους ενα τηλεφωνο και ρωτα τι AFR εχουν ρυθμισει σε μεσαια ανοιγματα.
Βασικα οι καταναλωσεις που εδωσες ειναι με τι οδηγηση?
Γιατι αν καθε τρεις κ λιγο ριχνεις ξερογκαζα και σε καθε φαναρι σπανε 1ες2ες τοτε η καταναλωση ειναι μια χαρα...
Παντως για 990 κυβικα κ 2κυλινδρο τα 10+ λιτρα καταναλωση δεν τα αποφευγεις...
xaotikos
10/03/2014, 20:32
Στο δικό μου πάντως μόνο με εξατμίσεις εξτρα γράφει 7.5-8.5 σταθερά στην πόλη και επαρχιακούς. Όταν θα μπει το mk3 να δούμε...
Πάντως η αλήθεια είναι πως για τέτοια μηχανακια δεν έχεις κύριο κριτήριο την οικονομία, αλλά να μπορείς να φτάσεις μέχρι το βενζινάδικο :)
Βασικα οι καταναλωσεις που εδωσες ειναι με τι οδηγηση?
Γιατι αν καθε τρεις κ λιγο ριχνεις ξερογκαζα και σε καθε φαναρι σπανε 1ες2ες τοτε η καταναλωση ειναι μια χαρα...
Παντως για 990 κυβικα κ 2κυλινδρο τα 10+ λιτρα καταναλωση δεν τα αποφευγεις...
Δεν το γκαζωνω και πολυ.
Στο δικό μου πάντως μόνο με εξατμίσεις εξτρα γράφει 7.5-8.5 σταθερά στην πόλη και επαρχιακούς.
To 7,5-8,5 σε επαρχιακούς μου φαίνεται πολύ. Εγώ σε επαρχιακούς που πήγαινα με 70-90 έκαιλα 5,5λ/100 η καλύτερη κατανάλωση που έχω κάνει. Καμμία σύγκριση με την πόλη 8,5-9,0λ/100χλμ.
Γεια χαρά
xaotikos
11/03/2014, 08:21
Λίγο δεν είναι σίγουρα, αλλά αν παίρνεις τη μηχανή 1-2 φορές τη βδομάδα...που να κάψεις και λιγότερο :)
Το AFR στις χαμηλομεσαιες δεν ειναι 14,7 γιατι δεν δουλευει καλα το μηχανακι σε αυτες τις τιμες.Ειναι πιο πλουσιο αλλα πιο φτωχο απο τον εργοστασιακο χαρτη.(;)
Το SAS ειναι απενεργοποιημενο απο τον χαρτη.
Ο λαμδα ειναι ενεργος...
Το SAS ειναι απενεργοποιημενο απο τον χαρτη.
:confused:
:confused:
τι σε παραξενευει?
Το SAS δεν ειναι η τροφοδοσια αερα απο φιλτροκουτι στις εξατμισεις?
Πως καταργειται με ενα χαρτη στην ecu?
xaotikos
11/03/2014, 19:47
Μωρέ απενεργοποιείται από το tuneecu αλλά πρέπει να ταπώσεις μετά γιατί η βαλβίδα μένει μόνιμα ανοιχτή
E τοτε δεν εχει νοημα αν απενεργοποιειται ή οχι...εφ'οσων οι διοδοι μενουν ανοιχτες και μπαινει αερας στην εξατμιση.
Αυτο θα μπερδεψει τις τιμες που λαμβανει ο αισθητηρας του δυναμομετρου και θα δειχνει ''σουπερ-φτωχο'' μειγμα που θα θελει ''σουπερ-πλουτισμα'' για να δειξει αποδεκτες τιμες...
Αν το μηχανακι εχει 12,5:1 AFR ενω ειναι ανοιχτες οι διοδοι του SAS παιζει το μοτερ να δουλευει με 10-11:1 στην πραγματικοτητα.
Γι'αυτο λεω...ειναι απενεργοποιημενο (ταπωμενο να το πω αλλιως) το SAS ή οχι?
Το SAS δεν ειναι η τροφοδοσια αερα απο φιλτροκουτι στις εξατμισεις?
Πως καταργειται με ενα χαρτη στην ecu?
Απλα, οταν απενεργοποιηθει απο το TuneEcu, τοτε ο μη απενεργοποιημενος λαμδα προσαρμοζεται να λαμβανει ενδειξεις μη εμπλουτισμενες με οξυγονο απο το SAS.
Επισης, επειδη το ΣΑΣ εχει ηλεκτροβαλβιδα, αυτη δεν θα ανοιγει αρα γιοκ οξυγονο....
^
Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
(συνηθως οι ηλεκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
^
Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
(συνηθως οι εληκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
Υποθεση. Δεν θα ειχε νοημα να υπαρχει επιλογη για το ΣΑΣ απο την ECU διαφορετικα.
Οτι κατι βρωμαει παντως ειναι σιγουρο.
Η καταναλωση ειναι υπερβολικη.
Αν το μηχανακι εχει 12,5:1 AFR ενω ειναι ανοιχτες οι διοδοι του SAS παιζει το μοτερ να δουλευει με 10-11:1 στην πραγματικοτητα. Αντίθετα, αν έχεις το SAS ανοιχτό, το AFR θα πηγαίνει προς το φτωχό, οπότε μιλάμε για 15:1 προς 16:1.
...
xaotikos
11/03/2014, 23:06
if you disable it in the ECU and do not remove it physically, the solenoid control valve will stick in the fully open position and continiously supply air to the exhaust port (instead of the opposite effect we're after - to stop it completely!)
...
Δεν το καταλαβες τι ειπα...
Αμα ο αισθητηρας του δυναμομετρου διαβαζε 15-16:1 (ενω στην πραγματικοτητα δεν ηταν τοσο φτωχο απλα εδειχνε τοσο λογω ανοιχτων διοδων SAS)και ο χαρτης φτιαχτηκε για να διορθωσει αυτο ,τοτε ενω το AFR που θα διαβαζει με τον χαρτη (που θα εχει πλουτισει το μειγμα) θαναι π.χ. 12,5:1 ,στην πραγματικοτητα το μοτερ θα δουλευει 10-11:1.
Το SAS λές εμπλουτίζει τα καυσαέρια με αέρα μετά την καύση, οπότε έχουν περισσότερο οξυγόνο, οπότε οι λάμδα πλουτίζουν το μίγμα... οπότε μετράνε άλλα αντ'άλλων...
Βρέ μπάς και οι λάμδα οδηγούν μόνο το SAS για να ανοιγοκλείνει την βαλβίδα αέρα και να φαίνονται τα καυσαέρια πάντα καθαρά; και δεν επηρρεάζουν το μίγμα καθόλου; πώς γίνεται να ρυθμίσουν το μίγμα, άν παρεμβάλλεται το σύστημα SAS;
Δεν το καταλαβες τι ειπα...
Αμα ο αισθητηρας του δυναμομετρου διαβαζε 15-16:1 (ενω στην πραγματικοτητα δεν ηταν τοσο φτωχο απλα εδειχνε τοσο λογω ανοιχτων διοδων SAS)και ο χαρτης φτιαχτηκε για να διορθωσει αυτο ,τοτε ενω το AFR που θα διαβαζει με τον χαρτη (που θα εχει πλουτισει το μειγμα) θαναι π.χ. 12,5:1 ,στην πραγματικοτητα το μοτερ θα δουλευει 10-11:1.
Ποιες ανοιχτες διοδοι; Σου ειχα πει στο ποστ 50.
παρακολουθω με ενδιαφερον. να μπω λιγο σφηνα και να ρωτησω.
πιεσεις ελαστικων τι εχεις; μηπως εκει ειναι ο λογος υψηλης καταναλωσης.
τι διαφορά είδες στην ιπποδύναμη και που;
Το SAS δουλεύει με τον καταλύτη και σκοπό έχει να κάψει παρέχοντας οξυγόνο ότι άκαυτο πέρασε απο τον θάλαμο καύσης με μικροεκρήξεις για λόγους μετρήσεων ρύπων. Βάζοντας ελεύθερες εξατμίσεις η ροή απελευθερώνεται, ο θάλαμος εκκενώνεται γρηγορότερα αλλα συχνά περνά μεγαλύτερο ποσοστό άκαυτου μίγματος κ για αυτο παρατηρούνται σκασίματα... Οι λάμδα είναι narrow band οποτε και δεν επεμβαίνουν τόσο στην διαμόρφωση του μίγματος και γι' αυτό όταν μπαινουν wideband η σωστότερη θέση είναι αμέσως μετά τον κύλινδρο (σωστότερη μέτρηση)..
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...
^
To SAS και καθε SAS εχει (και?) για σκοπο να περνανε προδιαγραφες ρυπων τα μηχανακια...σκεψου το αυτο...
Οι λαμδα ναι συνηθως ειναι narrow band.
Δεν απελευθερωνεται η ροη με 'ελευθερες'' εξατμισεις απλα μεταφερεται η ''καλη'' περιοχη του κινητηρα (οπως αν αλλαξουν οι χοανες στην εισαγωγη) ,συνηθως σε ψηλοτερες στροφες, ΑΝ και μονο ΑΝ ειναι σχεδιασμενες σωστα εννοειται.
Ποιες ανοιχτες διοδοι; Σου ειχα πει στο ποστ 50.
σορρυ ,μπερδευτηκα που ειπες σε αλλο ποστ οτι ειναι απενεργοποιημενο απο ecu.
Να ρωτησω ομως...εχεις φραξει τους σωληνες ή απλα τους ξεσυνδεσες? Η εβαλες block-offs? Ειχαν μεσα βαλβιδες reed? Τις εβγαλες ή οχι?
Σορρυ που σε πρηζω αλλα να βοηθησω θελω με πληρη εικονα του τι εχει συμβει.
παρακολουθω με ενδιαφερον. να μπω λιγο σφηνα και να ρωτησω.
πιεσεις ελαστικων τι εχεις; μηπως εκει ειναι ο λογος υψηλης καταναλωσης.
Οσο λεει το μανιουαλ,34 μπρος-πισω
if you disable it in the ECU and do not remove it physically, the solenoid control valve will stick in the fully open position and continiously supply air to the exhaust port (instead of the opposite effect we're after - to stop it completely!)
merci!
τι διαφορά είδες στην ιπποδύναμη και που;
Μονο ψηλα εχει διαφορα
Βρέ μπάς και οι λάμδα οδηγούν μόνο το SAS για να ανοιγοκλείνει την βαλβίδα αέρα και να φαίνονται τα καυσαέρια πάντα καθαρά; και δεν επηρρεάζουν το μίγμα καθόλου; πώς γίνεται να ρυθμίσουν το μίγμα, άν παρεμβάλλεται το σύστημα SAS;
Πιστευω οτι η διαφορα ειναι προβλεψιμη και λαμβανεται υποψιν απο το λογισμικο.
Μονο ψηλα εχει διαφορα
Κοιτα Αλεφ, θα μιλαμε για αιωνες χωρις λογο. Αυτο που πρεπει να κανεις για να ληξει το ζητημα, ειναι να πας σε ενα δυναμομετρο με φρενο (πολυ και καλο φρενο) και να μετρησεις AFR με πολυ σιγα ανοιγομενο γκαζι, σχεδον στατικο. Να παρει δηλαδη κανα λεπτο να παει απο 2000 στις 9000 στροφες.
Μετα κανε και μετρησεις σε γρηγορα ανεβασματα 2α ως 6η. Αρα θες 1+5=6 διαγραμματα AFR.
^
To SAS και καθε SAS εχει (και?) για σκοπο να περνανε προδιαγραφες ρυπων τα μηχανακια...σκεψου το αυτο...
Οι λαμδα ναι συνηθως ειναι narrow band.
Δεν απελευθερωνεται η ροη με 'ελευθερες'' εξατμισεις απλα μεταφερεται η ''καλη'' περιοχη του κινητηρα (οπως αν αλλαξουν οι χοανες στην εισαγωγη) ,συνηθως σε ψηλοτερες στροφες, ΑΝ και μονο ΑΝ ειναι σχεδιασμενες σωστα εννοειται.
σορρυ ,μπερδευτηκα που ειπες σε αλλο ποστ οτι ειναι απενεργοποιημενο απο ecu.
Να ρωτησω ομως...εχεις φραξει τους σωληνες ή απλα τους ξεσυνδεσες? Η εβαλες block-offs? Ειχαν μεσα βαλβιδες reed? Τις εβγαλες ή οχι?
Σορρυ που σε πρηζω αλλα να βοηθησω θελω με πληρη εικονα του τι εχει συμβει.
Τους εβγαλαν τελειως στο συνεργειο και εβαλαν καπακια στις κεφαλες.Για τις βαλβιδες δεν ξερω.
Λογικα θα τις αφησαν μεσα (ελπιζω)...αλλα καλου κακου ρωτα αν τις βγαλανε για να εισαι καλυμμενος και να μην σπαμε αδικα τα κεφαλια μας... :D
^
Ειχαν μεσα βαλβιδες reed? Τις εβγαλες ή οχι?
Σορρυ που σε πρηζω αλλα να βοηθησω θελω με πληρη εικονα του τι εχει συμβει.
Τί διαφορά κάνει αν παρέμειναν οι βαλβίδες reed, εφόσον έχει βάλει τάπες;
Πιστευω οτι η διαφορα ειναι προβλεψιμη και λαμβανεται υποψιν απο το λογισμικο.
Δηλαδή οι βαλβίδες δουλεύουν σε δύο θέσεις: ανοιχτές ή κλειστές;
Τί διαφορά κάνει αν παρέμειναν οι βαλβίδες reed, εφόσον έχει βάλει τάπες;
Oι ταπες (αν μιλαμε για block-offs) οσο και να τις σφιξεις δεν υπαρχει περιπτωση να σφραγισουν εντελως ωστε να μην περναει αερας.Οι βαλβιδες πρεπει να μενουν στη θεση τους.
Οι τάπες σφραγίζουν γιατί υπάρχει και λαστιχένια φλάντζα εκεί που πατάει η τάπα.
Λογικα θα τις αφησαν μεσα (ελπιζω)...αλλα καλου κακου ρωτα αν τις βγαλανε για να εισαι καλυμμενος και να μην σπαμε αδικα τα κεφαλια μας... :D
Ο DrBig είχε πει για μία ηλεκτροβαλβιδα.Μονο αυτη πρεπει να υπαρχει στο SAS.Αλλα τι απογινεται οταν αφαιρεθουν οι σωληνες;
Οι τάπες σφραγίζουν γιατί υπάρχει και λαστιχένια φλάντζα εκεί που πατάει η τάπα.
Δεν εχω δει πως ειναι στο ΚΤΜ, πιθανον. Σε οσα αλλα εχω δει δεν υπαρχει καμια λαστιχενια φλαντζα
Γιατί μία εικόνα = 1000 λέξεις
311836
^
Θενκς!!!
Η βαλβιδα reed ειναι αυτη και δεν πρεπει να βγει!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.