PDA

View Full Version : πολλα και ενδιαφεροντα για τα διοδια..



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

WiSe
25/08/2016, 10:02
το αυτοκινητο ειναι αεριο...το λεω μεσα στο post... τιμη αεριου/lpg 0,67€..
η καταναλωση ηταν περιπου 8λιτρα αεριου στα 100χλμ...

μαλλον δε το ειδα τοτε σορρυ! ηταν και πολυ πρωι και μαλλον κοιμομουν ακομα!

MG-KTiNoS
27/08/2016, 09:30
Η επιστολή του Α. Γκλέτσου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2016 ΔΙΟΔΙΑ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ

Είναι καιρός αγαπητοί συνάδερφοι της Αυτοδιοίκησης όλης της χώρας να επανεξετάσουμε να συζητήσουμε να προτείνουμε απόψεις και ενδεχομένως λύσεις προς την κυβέρνηση και γενικότερα προς την Βουλή σχετικά με το θέμα των διοδίων. Είτε μας αφορά άμεσα επειδή έχουμε διόδια στου Δήμους μας είτε έμμεσα επειδή οι δημότες μας περνούν από τα διόδια είτε τέλος πάντων επειδή το κόστος στις μεταφορές λόγω διοδίων φτάνει στο ράφι στο φτωχό καταναλωτή δημότη μας. Όσοι έχουμε διόδια στους δήμους μας αντιμετωπίζουμε και το μέγα πρόβλημα με την οδική ασφάλεια. Προτρέπω λοιπόν και προτείνω σε όλους τους Δημάρχους να μιλήσουμε με τους δημότες μας, να συνεδριάσουμε στα Δημοτικά μας Συμβούλια και να επανεξετάσουμε την στάση μας. Βεβαίως η κοινωνική ειρήνη είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα αλλά πριν από όλα και πάνω από όλα είναι η επιβίωση του λαού μας.

Πρόεδρος Προσωρινής Διοικούσας Παράκτιον

Δήμαρχος Στυλίδας – Απόστολος Γκλέτσος

Υ.Γ: Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον εσωτερικό τουρισμό και πως αυτός βάλλεται από τα διόδια

amyroukai
27/08/2016, 09:34
ο ίδιος που εκτός επίσημης δήλωσης, δήλωσε πως άμα λάχει τα τινάζει και στον αέρα ως νέα Μπουμπουλίνα;

WiSe
29/08/2016, 21:12
Καλα ενας ανθρωπος δε μπορουσε να του γραψει μια επιστολη της προκοπης? Μια γραμματεα δεν εχει ολοκληρος δημαρχος? :rotflmao:

Pan (dvs)
30/08/2016, 13:39
ο ίδιος που εκτός επίσημης δήλωσης, δήλωσε πως άμα λάχει τα τινάζει και στον αέρα ως νέα Μπουμπουλίνα;

Με αυτα που ακουγονται τωρα τελευταια για το παλικαρι,καθολου απιθανο.

George_Sp
06/09/2016, 13:38
Αν κάποιος έχει άποψη για Αθήνα Κυλλήνη μέσω του νέου δρόμου Τριπόλεως ας τη μοιραστεί εδώ.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150473

Ευχαριστώ :)

MG-KTiNoS
15/12/2016, 01:04
Το τέλος της σημερινής «εθνικής καρμανιόλας» θα κάνει όμως τους οδηγούς να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού τα διόδια για ένα Ι.Χ., που κάνει ολόκληρη τη διαδρομή από την Ελευσίνα ώς το Ρίο, κοστίζουν σήμερα 6,40 ευρώ και θα φτάσουν στα 11,50 ευρώ, που θα αντιστοιχούν στην προβλεπόμενη από τη σύμβαση του 2007 χρέωση των 0,06 ευρώ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.

http://www.efsyn.gr/arthro/210-kalotaxida-alla-almyra-hiliometra

υγ
Πόσο μαλάκας πρέπει να είσαι τελικά για να αυξάνεις ΚΙ ΑΛΛΟ τις τιμές τέτοιες εποχές???
:moutza:

AristidisZ
15/12/2016, 08:23
Το τέλος της σημερινής «εθνικής καρμανιόλας» θα κάνει όμως τους οδηγούς να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού τα διόδια για ένα Ι.Χ., που κάνει ολόκληρη τη διαδρομή από την Ελευσίνα ώς το Ρίο, κοστίζουν σήμερα 6,40 ευρώ και θα φτάσουν στα 11,50 ευρώ, που θα αντιστοιχούν στην προβλεπόμενη από τη σύμβαση του 2007 χρέωση των 0,06 ευρώ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο.


Δηλαδή τώρα η χρέωση έτσι όπως είναι ο δρόμος πόσο είναι ;

Επειδή κάνω σχετικά συχνά τη διαδρομή προς Βυτίνα, πληροφοριακά να πω ότι από διόδια Ελευσίνας έως διόδια Νεστάνης είναι 125 χλμ (https://www.google.gr/maps/dir/38.0446799,23.4967815/%CE%9D%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B7/@38.0358437,23.4508087,13.5z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x1360052e50e25b9d:0x387e119dbfe43c00!2m2!1d22.4658672!2d37.6139627)

Χρέωση:


Ελευσίνα: 2,10
Ισθμός: 1,80
Σπαθοβούνι: 2,50
Νεστάνη: 2,40

Σύνολο: 8,8

Ανά χιλιόμετρο: 8,8/125 = 0,07 :eek:

Λαμία:

Από τα διόδια στη Μαλακάσα μέχρι τη Λαμία, 189 χιλιόμετρα (https://www.google.gr/maps/dir/%CE%A3%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82+%CE%94%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD/38.8691274,22.459139/@38.1161098,23.7152758,12z/data=!4m8!4m7!1m5!1m1!1s0x0:0x6d9134971b2457ee!2m2!1d23.8547878!2d38.2028259!1m0)

Χρέωση:

Αφιδνών 3,25 €
Θήβας 3,85 €
Τραγάνας 3,80 €
Αγ. Τριάδας 1,60 €

Σύνολο: 12,5

Ανά χιλιόμετρο: 12,5/189 = 0,066

Road Pirat
15/12/2016, 09:59
Από Αθήνα - Λάρισα για ι.χ. 19,75 εθρό, καλά πάμε :a37::a52:

MG-KTiNoS
15/12/2016, 15:28
Που να καταλάβουνε οι ΛΕΧΡΙΤΕΣ ότι έτσι γαμάνε τον τουρισμό, το εμπόριο, τη βιομηχανία και στο τέλος απομονώνουν τη χώρα.
Έχουν εντυπωση πως οι δρόμοι είναι για να βολτάρουν οι χάι με τα καγιέν
:moutza:

Ζεύκας
15/12/2016, 15:39
Πιο φθηνά μου βγαίνει να πάω Βέλγιο παρά στο πατρικό μου στο Πύργο :lol:

AristidisZ
15/12/2016, 15:44
Το "αστείο" της υπόθεσης είναι ότι το κόστος ανά χλμ για τα διόδια στις εθνικές οδούς μας παίζει να είναι και μεγαλύτερο από το κόστος καυσίμου ανά χλμ... (αν κάποιος έχει π.χ. ένα σχετικά μικρό diesel και το πάει σε "economy mode")

infidel
15/12/2016, 17:13
"τα διαβασες? αθηνα πατρα 11.5 ευρω διοδια με την ολοκληρωση του δρομου
αλλα 13.2 η γεφυρα
και ποσα ακομα θα μπουνε απο την γεφυρα μεχρι γιαννενα
αθηνα γιαννενα υπολογιζεται γυρω στα 35 ευρω διοδια
και με τον γιωργο καψαμε 20 ευρω πετρελαιο
χαχααχαχαχα
ελλαδαρα ρε"

Χθεσινό απόσπασμα από συζήτηση με φίλο μου στο skype, το αμαξι btw είναι vw golf station 1.4tdi 2011 νομιζω

George_Sp
15/12/2016, 17:19
μπουρλότο μόνο......καμία ελπίδα πια.

WiSe
15/12/2016, 17:22
μπουρλότο μόνο......καμία ελπίδα πια.

και λιγα λες

virus
15/12/2016, 20:11
Το "αστείο" της υπόθεσης είναι ότι το κόστος ανά χλμ για τα διόδια στις εθνικές οδούς μας παίζει να είναι και μεγαλύτερο από το κόστος καυσίμου ανά χλμ... (αν κάποιος έχει π.χ. ένα σχετικά μικρό diesel και το πάει σε "economy mode")

το κοστος για τα διοδια ειναι το μισο της βενζινης ;)

50 βενζινη και 25 τα διοδια. καλα παμε :moutza:

AristidisZ
15/12/2016, 21:45
το κοστος για τα διοδια ειναι το μισο της βενζινης ;)

50 βενζινη και 25 τα διοδια. καλα παμε :moutza:

Γιατί το λες αυτό Γιάννη ;

Αν έχεις ένα αμάξι diesel με κατανάλωση στην Ε/Ο 5lt/100 km, πόσο κόστος ανά χιλιόμετρο έχεις ;

virus
15/12/2016, 22:49
γενικος μπουσουλας.

δεν εχουν ολοι ντηζελ.

basilis_k6
15/12/2016, 23:04
το κοστος ανα χλμ στην ελλάδα δεν έχει σημαντικές διαφορές με τις άλλες χωρες. Κάποιες ειναι πιο ακριβες κάποιες πιο φθηνές και άλλες δεν εχουν καθόλου διόδια και αντλούν πόρους για κατασκευη με άλλους τρόπους. Δεν θα έκαναν εναν τοσο δυσκολο δρομο δωρεαν. Το κοστος ειναι φυσιολογικο (0.07/km), οι μισθοι ειναι χαμηλα. Καλώς η κακώς ο δρόμος αυτός ήταν τραγικός και μαζί με τον χρόνο που θα πέσει κατα μία ώρα για ιωαννινα (και το κοστος καυσιμου λογω κατανάλωσης) νομίζω ειναι ενα φυσιολογικο deal.

Να κράξουμε για τα λεφτα που πληρωνόμαστε, όχι για αυτα που πληρώνουμε.

amyroukai
16/12/2016, 09:21
Να κράξουμε για τα λεφτα που πληρωνόμαστε, όχι για αυτα που πληρώνουμε.

αυτό μάλλον είναι και η ουσία.

astroman76
16/12/2016, 13:18
Που να καταλάβουνε οι ΛΕΧΡΙΤΕΣ ότι έτσι γαμάνε τον τουρισμό, το εμπόριο, τη βιομηχανία και στο τέλος απομονώνουν τη χώρα.
Έχουν εντυπωση πως οι δρόμοι είναι για να βολτάρουν οι χάι με τα καγιέν
:moutza:

τον τουρισμο πως τον γαμανε? εχεις παει εξωτερικο να δει τιμες διοδιων?

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
16/12/2016, 13:21
τον τουρισμο πως τον γαμανε? εχεις παει εξωτερικο να δει τιμες διοδιων?

Εγώ όχι πρόσφατα, αλλά φαντάζομαι ποιότητα δρόμων.:)

astroman76
16/12/2016, 13:56
θα ελεγα οτι η εθνικη οδος ειναι στα ιδια επιπεδα με τους αλλους πλεον...

παραδηγμα για να πας Παρισι απο την Λιλλ θες 16e για 200χμ και οι φωτο σαν παπαρατσι αρα οτι λεει ο δρομος 100-130μαχ!

Λιλλ - Ντιζον που ειναι 500χμ περιπου αποσταση Aθηνα-Θεσσ ειναι 40ε να πας μονο. δεν τον εχω κανει αλλα εχω παει Δυτικα και οι δρομοι δεν ειναι κατι το διαστημικο θα ελεγα 2λωριδες με ΛΕΑ

pektis
16/12/2016, 14:14
θα ελεγα οτι η εθνικη οδος ειναι στα ιδια επιπεδα με τους αλλους πλεον...

παραδηγμα για να πας Παρισι απο την Λιλλ θες 16e για 200χμ και οι φωτο σαν παπαρατσι αρα οτι λεει ο δρομος 100-130μαχ!

Λιλλ - Ντιζον που ειναι 500χμ περιπου αποσταση Aθηνα-Θεσσ ειναι 40ε να πας μονο. δεν τον εχω κανει αλλα εχω παει Δυτικα και οι δρομοι δεν ειναι κατι το διαστημικο θα ελεγα 2λωριδες με ΛΕΑ

Κατι ξεχνας... Εκει εχουν πολυ μεγαλυτερους μισθους απο Ελλαδα...!

kordix
16/12/2016, 14:34
Τουλάχιστον δεν θα σκοτώνονται οι πλούσιοι. Οι φτωχοί να περιμένουν να γυρίσει ο γαμωτροχός.

astroman76
16/12/2016, 14:38
Κατι ξεχνας... Εκει εχουν πολυ μεγαλυτερους μισθους απο Ελλαδα...!

επισης η ζωη ειναι πολυ πιο ακριβη... ενοικο ειναι απο 700-2000 αναλογα την περιοχη... με 400 νοικιαζεις δωματιο...

λιγο πολυ μεσα πεφτουν https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=France&country2=Greece&city1=Paris&city2=Athens

Ζεύκας
16/12/2016, 14:42
Κατι ξεχνας... Εκει εχουν πολυ μεγαλυτερους μισθους απο Ελλαδα...!


αυτό ακριβώς. αυτοκινητόδρομοι και βενζίνες με τιμές δυτικής ευρώπης και μισθοί βαλκανίων

AristidisZ
16/12/2016, 14:51
επισης η ζωη ειναι πολυ πιο ακριβη... ενοικο ειναι απο 700-2000 αναλογα την περιοχη... με 400 νοικιαζεις δωματιο...

λιγο πολυ μεσα πεφτουν https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=France&country2=Greece&city1=Paris&city2=Athens

Μόνο που σου λέει επίσης ότι η (τοπική) αγοραστική μας δύναμη είναι η μισή...

MG-KTiNoS
16/12/2016, 15:48
τον τουρισμο πως τον γαμανε? εχεις παει εξωτερικο να δει τιμες διοδιων?

Χωρίς να υπολογίσουμε ότι το βιοτικό επίπεδο του μέσου Γάλλου ουδεμία σχέση με αυτό του Έλληνα....
Χωρίς να υπολογίσουμε απολύτς τίποτε άλλο (Νταλίκες κλπ)
Η σκέψη είναι πάρα πολύ απλή.
Όλοι οι Τουρίστες από το Αν. μπλοκ που έρχονται Ελλάδα σταματάνε στην Κατερίνη.
Πιο κάτω δε πάνε με την γκαμία.
Επίσης πολλοί που θέλουν να πάνε Ευρώπη από Τουρκίες Ρουμανίες κλπ
το κόβουν από Βουλγαρία.
Για εσωτερικό Τουρισμό δεν το κουβεντιάζω καν.
Ο άλλος το σκέφτεται να πάει στο χωριό του στην Καρύταινα.
Χωρίς να υπολογίσουμε ότι οι Δαλματικές ακτές, η Τουρκία, η Ρουμανία και η Βουλγαρία
είναι σχεδόν τσάμπα οι εθνικές κλπ.
Θα μου πεις αυτό είναι καθοριστικό?
Όχι αλλά παίζει και αυτό το ρόλου του. Δεν είναι όλα Μύκονο και Σαντορίνη.

amyroukai
16/12/2016, 16:06
Ο άλλος το σκέφτεται να πάει στο χωριό του στην Καρύταινα.

100% πληρότητα αναφέρουν τα ΜΜΕ της περιοχής της Αρκαδίας κλπ για τα Χριστούγεννα. Και οι τιμές είναι τιμές Μυκόνου. Κρίση φίλε χτήνε, κρίση και ο εσωτερικός τουρισμός χάλια, που να στα λέω. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που το σκέφτονται να πάνε (και που μπορούν χαλαρά να πάνε, απλά με λίγο παραπάνω ώρα στο δρόμο) αλλά υπάρχουν και πάρα πολλοί ακόμα που... Δεν έχει αγγίξει.

astroman76
16/12/2016, 16:08
καλα μην με φατε παιδια... χαααχ

MG-KTiNoS
16/12/2016, 16:10
καλα μην με φατε παιδια... χαααχ

γιατί να σε φάμε ρε.... ?
:beer:


100% πληρότητα αναφέρουν τα ΜΜΕ της περιοχής της Αρκαδίας κλπ για τα Χριστούγεννα. Και οι τιμές είναι τιμές Μυκόνου. Κρίση φίλε χτήνε, κρίση και ο εσωτερικός τουρισμός χάλια, που να στα λέω. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που το σκέφτονται να πάνε (και που μπορούν χαλαρά να πάνε, απλά με λίγο παραπάνω ώρα στο δρόμο) αλλά υπάρχουν και πάρα πολλοί ακόμα που... Δεν έχει αγγίξει.

εγώ όσους ξέρουν έχουν κόψει πάντως (και από δω μέσα δες)

ggs
16/12/2016, 16:10
τα διοδια ειναι το μικροτερο προβλημα για την δυσκολια των ταξιδιων...

AristidisZ
16/12/2016, 16:23
τα διοδια ειναι το μικροτερο προβλημα για την δυσκολια των ταξιδιων...

Δεν είναι πάντα έτσι τα πράματα Γιώργο...

ggs
16/12/2016, 16:29
Δεν είναι πάντα έτσι τα πράματα Γιώργο...

ετσι ειναι Αριστο...

αλλα θα ξεφυγει η κουβεντα απο τα διοδια..

AristidisZ
16/12/2016, 16:32
ετσι ειναι Αριστο...

αλλα θα ξεφυγει η κουβεντα απο τα διοδια..

On topic, σου λέω επειδή πάμε συχνά Κανδήλα, το 18άρι στα διόδια πονάει αρκετά, όταν θέλουμε κάτω από 30 ευρώ καύσιμα...

ggs
16/12/2016, 16:34
On topic, σου λέω επειδή πάμε συχνά Κανδήλα, το 18άρι στα διόδια πονάει αρκετά, όταν θέλουμε κάτω από 30 ευρώ καύσιμα...

αμα δεν εχεις χρημα , ,πρεπει να εχεις χρονο Αριστο... ξερεις οτι μπορεις να πας Κανδηλα με 0...

BLiTzER
16/12/2016, 16:40
αμα δεν εχεις χρημα , ,πρεπει να εχεις χρονο Αριστο... ξερεις οτι μπορεις να πας Κανδηλα με 0...

Με άλλα κόστη (αυξημένο κίνδυνο να πεθάνεις π.χ.). Τίποτα δεν είναι τζάμπα.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τον συνδυασμό διοδίων/αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα. Μόνο μπιστόλι.

ggs
16/12/2016, 16:44
Με άλλα κόστη (αυξημένο κίνδυνο να πεθάνεις π.χ.). Τίποτα δεν είναι τζάμπα.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τον συνδυασμό διοδίων/αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα. Μόνο μπιστόλι.

φυσικα.

οποτε το (τα) ερωτημα (τα) ειναι

1. πρεπει να υπαρχουν διοδια?
2.αν ναι , ποσο θα ηταν το σωστο αντιτιμο πχ για την κανδηλα του Αριστου?
3. αν αυριο ο υπεροχος Μπομπολας μειωνε 50% (κυμπαρης) τα διοδια , θα γεμιζαν οι δρομοι μοτο και αυτοκινητα που θα βολταραν?

amyroukai
16/12/2016, 16:48
βασικά ως κάτοικος παραδιόδιος, οι ουρές σε κάθε "-ήμερο" και γιορτή είναι τεράστιες, άρα τα διόδια πρακτικά δεν είναι πρόβλημα, είναι το "να 'χαμε να λέγαμε" και επί της ουσίας ουδέν. Το αυτό για επιστροφές κάθε κυριακή από το μεσημέρι και μετά όπου γίνεται ο πανικός στην είσοδο.

BLiTzER
16/12/2016, 16:49
φυσικα.

οποτε το (τα) ερωτημα (τα) ειναι

1. πρεπει να υπαρχουν διοδια?
2.αν ναι , ποσο θα ηταν το σωστο αντιτιμο πχ για την κανδηλα του Αριστου?
3. αν αυριο ο υπεροχος Μπομπολας μειωνε 50% (κυμπαρης) τα διοδια , θα γεμιζαν οι δρομοι μοτο και αυτοκινητα που θα βολταραν?

Κανείς δε θα παραπονιόταν για τα διόδια αν υπήρχαν δρόμοι. Όταν τα τελευταία 20 χρόνια πληρώνουμε διόδια για δρόμους που θα δούμε ολοκληρωμένους (αν) περίπου το 2048, ε λογικό είναι να υπάρχουν παράπονα. Δεν είναι τα διόδια ως ιδέα το πρόβλημα.

ggs
16/12/2016, 16:51
Κανείς δε θα παραπονιόταν για τα διόδια αν υπήρχαν δρόμοι. Όταν τα τελευταία 20 χρόνια πληρώνουμε διόδια για δρόμους που θα δούμε ολοκληρωμένους (αν) περίπου το 2048, ε λογικό είναι να υπάρχουν παράπονα. Δεν είναι τα διόδια ως ιδέα το πρόβλημα.

καλα , για καποιους τα διοδια ως ιδεα ειναι προβλημα , αλλα ας το αφησουμε αυτο...

δεν εχουν παραδοθει τα τελευταια 20 χρονια πολυ ωραιοι δρομοι ? εκει ποσο να πληρωνουμε?

BLiTzER
16/12/2016, 16:53
Ποιοι δρόμοι είναι ωραίοι; Πες μου έναν. Τελευταία φορά που κατέβηκα από Θεσσαλονίκη μέσω Ν.Ε.Ο., πριν 3-4 χρόνια, πλήρωσα ~30 ευρώ και έκανα 6 ώρες να φτάσω, με κώνους και μονή ή διπλή λωρίδα στο 1/5 της διαδρομής. Αλλά τα διόδια ήταν εκεί κανονικά και τα πλήρωνα. Ρε ψόφος και μπιστόλι.

Sapadak
16/12/2016, 16:54
Ποιοι δρόμοι είναι ωραίοι; Πες μου έναν.

Εγνατία οδός

BLiTzER
16/12/2016, 16:57
Η Εγνατία δεν εξυπηρετεί ούτε το 20% του συνολικού πληθυσμού της χώρας. Επόμενος.

amyroukai
16/12/2016, 16:57
ggs πότε δεν πληρώναμε διόδια δηλαδή; Ακόμα και όσο φτιάχνονταν οι δρόμοι που θεωρητικά δεν έχουν δικαίωμα να ζητάνε αντίτιμο οι εργολάβοι/εκμεταλλευτές βάση νομοθεσίας, πάλι το εισέπρατταν. Έχουν γίνει ωραίες ΕΟ πλέον, αλήθεια. Αλλά κάτι μου λέει πως έχουν ήδη εξοφληθεί και πως θα είναι κερδοφόρες από την πρώτη μέρα.

Και τώρα λέμε, 25 ευρώ για να πας Ρέρεση και άλλα τόσα να γυρίσεις τα διόδια, ένα 50ρικο.
Όσο μας στοίχισε η τελευταία επίσκεψη "από πάνω" σε βενζίνη.

Παράλογο; Δεν ακούει το παράλογο...

ggs
16/12/2016, 16:58
Ποιοι δρόμοι είναι ωραίοι; Πες μου έναν. Τελευταία φορά που κατέβηκα από Θεσσαλονίκη μέσω Ν.Ε.Ο., πριν 3-4 χρόνια, πλήρωσα 30τόσα ευρώ και έκανα 6 ώρες να φτάσω, με κώνους και μονή λωρίδα στο 1/5 της διαδρομής. Αλλά τα διόδια ήταν εκεί κανονικά και τα πλήρωνα. Ρε ψόφος και μπιστόλι.

μαλιακος , εγνατια, καλαματα , ριο και παρα πολλοι αλλοι...

πληρωσες 30 για 4/5 σοβαρου δρομου.

αμα σου καναν εκπτωση για τους κωνους και εδινες 24 , θα ησουν ΟΚ?

BLiTzER
16/12/2016, 17:01
"Σοβαρός δρόμος", όπως εννοείται στην Ευρώπη, δεν είναι ΟΥΤΕ το 50% της Αθηνών-Θεσσαλονίκης, ακόμα και όταν είναι πλήρως λειτουργικός. Τώρα πρόσθεσε σε αυτό το πενιχρό 50% (ούτε καν) και 100 χιλιόμετρα με κώνους, οι οποίοι "ανοίγουν" μόνο όταν είναι να πληρώσεις.

Ναι, αν στα κομμάτια που κατασκευάζονται/συντηρούνται δεν πλήρωνα διόδια, θα το θεωρούσα δίκαιο. Αλλά, ξαναλέω, μιλάμε για διόδια που πληρώνουμε πολλά χρόνια και οι δρόμοι αυτοί ολοκληρώθηκαν μόλις. Και, φυσικά, θα τους πληρώνουμε για πάντα.

ggs
16/12/2016, 17:04
ggs πότε δεν πληρώναμε διόδια δηλαδή; Ακόμα και όσο φτιάχνονταν οι δρόμοι που θεωρητικά δεν έχουν δικαίωμα να ζητάνε αντίτιμο οι εργολάβοι/εκμεταλλευτές βάση νομοθεσίας, πάλι το εισέπρατταν. Έχουν γίνει ωραίες ΕΟ πλέον, αλήθεια. Αλλά κάτι μου λέει πως έχουν ήδη εξοφληθεί και πως θα είναι κερδοφόρες από την πρώτη μέρα.

Και τώρα λέμε, 25 ευρώ για να πας Ρέρεση και άλλα τόσα να γυρίσεις τα διόδια, ένα 50ρικο.
Όσο μας στοίχισε η τελευταία επίσκεψη "από πάνω" σε βενζίνη.

Παράλογο; Δεν ακούει το παράλογο...

παντα πληρωναμε. οχι στους ιδιους (ιδιωτες) ομως.

τωρα , το μαγαζι ειναι πριβε. Οπως στο χανι Ρερεσι δεν μπορεις να δωσεις οτι εσυ θελεις αλλα οτι γραψει ο λογαριασμος , ετσι και στα διοδια. ειναι μαγαζι ΤΟΥΣ.

εχεις τις εξης επιλογες

1. να μην πατησεις στο μαγαζι τους.
2. να τους μπιστολιασεις
3.να τους πληρωσεις.
4.να γινει μαγαζι ΣΟΥ.

devil's animal
16/12/2016, 17:10
επειδη το Αθηνα - Θεσσαλονικη το ξερω και το κανω πολυ συχνα ο δρομος ειναι καλος...πλην Τεμπων και Πλαταμωνα...
υπαρχει ομως και ενα αλλο θεματακι...
αν αποφασιζεις να πας με π.χ. 120-130 που ειναι το οριο δεν κερδιζεις κατι με το να πηγαινες απο παραδρομους...
και στο παραδρομο μπορεις να πας με 100-120...

τους καλους δρομους και τα διοδια τα φτιαχνουμε για να διευκολυνουμε την κινηση, να υπαρχει μεγαλυτερη ασφαλεια και να μειωθουν οι χρονοι μετακινησης...
οταν σου βαζει το οριο σε εναν τετοιο δρομο στα 120-130 σου κοβει τον αερα με το καλημερα...
δλδ εκει που μπορεις να πας με 180-200-220, πας με τα μισα...
ποιος ο λογος να πας τοτε? πας απο παραδρομους και το βλεπεις "τουριστας"...κανεις ενα μισαωρο παραπανω με +30 φευγα € περισσοτερα στην τσεπη...

και μην μου πειτε να το μπουμπουνας οπου μπορεις γιατι οπου σε πιασουν σε σκισανε...εκτος αν δεν εχεις πινακιδα και εισαι με μηχανη, οποτε μπουμπουνας και τα διοδια και σου κλανουν μια μαντρα στην ε.ο...

amyroukai
16/12/2016, 17:16
Να μην ανοίξουμε πάλι το παπαροζήτημα του "ταξίδι με 220", αν έχετε την ευγενή καλωσύνη γιατί και άσχετο με το νήμα είναι και δεν αντέχω άλλη βλακεία. Μιλ μερσί.


@ggs δεν διαφωνούμε κάπου. Απλά λέω πως αν θες να ταξιδέψεις κάπου και δεν είναι το απόλυτο κριτήριο ο χρόνος (που στην συγκεκριμένη διαδρομή που ανέφερα από κάτω κερδίζεις ένα μισάωρο περίπου) τότε το εκτός διοδίων είναι μονόδρομος.

MG-KTiNoS
16/12/2016, 17:17
Το λάθος που κάνουν οι πιο πολλοί είναι ότι πιστεύουν -το ξαναλέω-
πως οι δρόμοι είναι μόνο για κάνουμε τη βόλτα μας.
Μια εποχή λοιπόν που έχουν γ.... τα πάντα κυριολεκτικά έρχετε το κωλοκράτος
-το κωλοκράτος- και δυσκολεύει ακόμα πιο πολύ τα πράγματα στις μεταφορές.
Σα να μην έφταναν όλα τα προβλήματα της παραγωγής πρέπει να έχουμε κι αυτό από πάνω.
Τους είναι αδύνατο να καταλάβουν ότι όλες οι νταλίκες από Τουρκία και πίσω πάνε πια από Βουλγαρία.
Έχουν αποκόψει τη χώρα.
Ο ΟΣΕ θα μπορούσε να είναι κάποια λύση αλλά κι αυτός πάει.
Οι άνθρωποι είναι για καρπαζές
:cry:

amyroukai
16/12/2016, 17:18
Ο ΟΣΕ θα μπορούσε να είναι κάποια λύση αλλά κι αυτός πάει.

τι, χρεώνει δεκάρικο για σοφτ ποτάκι και φίνγκερ φουντ και αυτός, γιατί τον πήραν οι ιταλοί και έγινε για την ελίτ;

stefanos
16/12/2016, 17:22
παντα πληρωναμε. οχι στους ιδιους (ιδιωτες) ομως.

τωρα , το μαγαζι ειναι πριβε. Οπως στο χανι Ρερεσι δεν μπορεις να δωσεις οτι εσυ θελεις αλλα οτι γραψει ο λογαριασμος , ετσι και στα διοδια. ειναι μαγαζι ΤΟΥΣ.

εχεις τις εξης επιλογες

1. να μην πατησεις στο μαγαζι τους.
2. να τους μπιστολιασεις
3.να τους πληρωσεις.
4.να γινει μαγαζι ΣΟΥ.

Πριβέ δεν μπορείς να το πείς όταν τα μισά + πάνε στο κράτος.
Οι επόμενες επιλογές είναι στο χέρι του καθενός
Βέβαια προσωπικά δεν θέλω να γίνει μαγαζί μου
ας το κρατήσουν και ας το χαίρονται αυτοί που το χρησιμοποιούν.:)

stefanos
16/12/2016, 17:25
Το λάθος που κάνουν οι πιο πολλοί είναι ότι πιστεύουν -το ξαναλέω-
πως οι δρόμοι είναι μόνο για κάνουμε τη βόλτα μας.
Μια εποχή λοιπόν που έχουν γ.... τα πάντα κυριολεκτικά έρχετε το κωλοκράτος
-το κωλοκράτος- και δυσκολεύει ακόμα πιο πολύ τα πράγματα στις μεταφορές.
Σα να μην έφταναν όλα τα προβλήματα της παραγωγής πρέπει να έχουμε κι αυτό από πάνω.
Τους είναι αδύνατο να καταλάβουν ότι όλες οι νταλίκες από Τουρκία και πίσω πάνε πια από Βουλγαρία.
Έχουν αποκόψει τη χώρα.
Ο ΟΣΕ θα μπορούσε να είναι κάποια λύση αλλά κι αυτός πάει.
Οι άνθρωποι είναι για καρπαζές
:cry:

Δεν μπορείς από την μια να γκρινιάζεις για ανικανότητα του Δημοσίου
και από την άλλη να προμοτάρεις κρατικοποιήσεις.
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έγινε ιδιωτικός μπας και κινηθεί κάτι σωστά
μετά από τόσα χρόνια.
Ολη η Ευρώπη με τρένα κινείται εδώ και χρόνια
εκτός από την Ελλάδα.

virus
16/12/2016, 17:26
να σχωρειτε αλλα διοδια δεν ειναι μονο ο δρομος και η ποιοτητα ασφαλτου. ειναι και οι παροχες που δινουν.

επειδη σεπτεβρη γυρισα απο σερβια κι οι μερες με ηλιο ηταν ακομα μεγαλες. ο φωτισμος του δρομου που ηταν; μονο στους κομβους υπηρχαν καναδυο κερακια που φεγανε. ας μην μιλησω για πληρη παραδρομο γιατι θα παει μακρυα η βαλιτσα.

ο φωτισμος και μονον. ΕΛΕΙΠΕ στο μεγαλυτερο τμημα.

amyroukai
16/12/2016, 17:36
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έγινε ιδιωτικός

καλά θα ήταν αν είχαν πάρει τριακόσια, όχι σαράντα.
καλά θα ήταν αν πχ ο ΟΠΑΠ ως ιδιαίτερα κερδοφόρα επιχείρηση ήταν ακόμα κρατική.
Στον ΟΣΕ ακόμα δεν έχουμε δει κάτι φρέσκο.

astroman76
16/12/2016, 17:46
και λεοφορεια αλλα αυτα τα εχουν καβατσα για καποιο λογο τα ΚΤΕΛ

και στην τελικη ολλοι εσεις οι κοσμογηρησιμενοι τι βλεπετε να εχουν παραπανω οι Ευρωπαικοι δρομοι πλεον απο τους μεγαλους Ελληνικους γιατι εγω εδω πανω δεν βλεπω διαφορες...

την διαδρομη θεσσαλονικη αθηνα θα την εβασα σε μια απο τις πιο διασκεδαστικες

astroman76
16/12/2016, 17:49
να σχωρειτε αλλα διοδια δεν ειναι μονο ο δρομος και η ποιοτητα ασφαλτου. ειναι και οι παροχες που δινουν.

επειδη σεπτεβρη γυρισα απο σερβια κι οι μερες με ηλιο ηταν ακομα μεγαλες. ο φωτισμος του δρομου που ηταν; μονο στους κομβους υπηρχαν καναδυο κερακια που φεγανε. ας μην μιλησω για πληρη παραδρομο γιατι θα παει μακρυα η βαλιτσα.

ο φωτισμος και μονον. ΕΛΕΙΠΕ στο μεγαλυτερο τμημα.

γιατι σε πιον αλλο μεγαλο δρομο εχει 100% φωτισμο?

εγω δεν θημαμε στην Αυτοστρατα ουτε σε Γαλλια να εχουν φωτα εκτος απο κομβους...

https://www.youtube.com/watch?v=Juym1p10TdQ

Cpt. Haddock
16/12/2016, 17:52
ο φωτισμος και μονον. ΕΛΕΙΠΕ στο μεγαλυτερο τμημα.

Οχι και φωτισμο σε δρομους ρε σεις...

Τι διαολο δεν ξερετε να οδηγειτε με φωτα; Πουθενα πλην Ολλανδιας δεν εχω δει φωτισμενους αυτοκινητοδρομους. Ας μην υπερβαλλουμε, δε χρειαζεται να σπαταλαμε ρευμα για το οποιο καιμε καρβουνο η το εισαγουμε.

υ.γ. Δεν εγινε ο ΟΣΕ ιδιωτικος, αλλα η Τραινοσε.

ggs
16/12/2016, 17:56
Πριβέ δεν μπορείς να το πείς όταν τα μισά + πάνε στο κράτος.
Οι επόμενες επιλογές είναι στο χέρι του καθενός
Βέβαια προσωπικά δεν θέλω να γίνει μαγαζί μου
ας το κρατήσουν και ας το χαίρονται αυτοί που το χρησιμοποιούν.:)

πριβε ειναι αφου τα μισα πανε σε ιδιωτες.
οπως καθε μαγαζι που δινει ενα φορο στο κρατος και τα υπολοιπα κοιταει να κερδισει , ετσι και τα διοδια.

η διαφορα με τα διοδια ειναι οτι μονοπωλούν βασικές υποδομές ενός κράτους όπως είναι οι συγκοινωνίες, επικοινωνίες, ενέργεια, ύδρευση κλπ
Από την στιγμή που έχουμε παραχωρήσει τις βασικές υποδομές σε ιδιωτική εκμετάλλευση θα είναι τσιμπημένο το αντίτιμο… δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους , αλλά για να βγάλουν κέρδος..
Και στις βασικές υποδομές δεν ισχύουν οι νόμοι του ανταγωνισμού που μπορει να ισορροπήσουν κάπως τις τιμές . Είναι μονοπώλιο.

AristidisZ
16/12/2016, 18:18
πριβε ειναι αφου τα μισα πανε σε ιδιωτες.
οπως καθε μαγαζι που δινει ενα φορο στο κρατος και τα υπολοιπα κοιταει να κερδισει , ετσι και τα διοδια.

η διαφορα με τα διοδια ειναι οτι μονοπωλούν βασικές υποδομές ενός κράτους όπως είναι οι συγκοινωνίες, επικοινωνίες, ενέργεια, ύδρευση κλπ
Από την στιγμή που έχουμε παραχωρήσει τις βασικές υποδομές σε ιδιωτική εκμετάλλευση θα είναι τσιμπημένο το αντίτιμο… δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους , αλλά για να βγάλουν κέρδος..
Και στις βασικές υποδομές δεν ισχύουν οι νόμοι του ανταγωνισμού που μπορει να ισορροπήσουν κάπως τις τιμές . Είναι μονοπώλιο.

Περίπου

Στο μαγαζί μου έχω δικαίωμα να πουλήσω την κόκα κόλα 150 ευρώ το ποτήρι, γιατί θα βάλω π.χ. την Σαρλίζ Θερόν να σερβίρει με μαγιό

Δικό μου είναι, του βάζω φωτιά και το καίω στη τελική

Δεν ισχύει το ίδιο με τις συμβάσεις σε διόδια, αεροδρόμια κλπ κπλ κλπ

Τώρα όσον αφορά στο σωστό τίμημα για τα διόδια, πολλές συζητήσεις μπορούν να γίνουν, αλλά όλες ανήκουν σε θεωρητική σφαίρα

Για αρχή πάντως 2 πράγματα θα πρέπει να γίνουν άμεσα

1. Να κατέβει το τίμημα για τα δίκυκλα τουλάχιστον 50-60%
2. Να καταργήσουν όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων, και να πληρώνεις μόνο στην έξοδο από τον δρόμο.

Στην παραπάνω διαδρομή που έγραψα, έχουμε 4 διόδια στα 125 χλμ Ε.Ο., τουτέστιν έναν σταθμό / 25 χλμ
Αν ταξιδεύεις με 150 χλμ / ώρα, περνάς διόδια ανά δεκάλεπτο, ήμαρτον δηλαδή...

ggs
16/12/2016, 18:25
Περίπου

Στο μαγαζί μου έχω δικαίωμα να πουλήσω την κόκα κόλα 150 ευρώ το ποτήρι, γιατί θα βάλω π.χ. την Σαρλίζ Θερόν να σερβίρει με μαγιό

Δικό μου είναι, του βάζω φωτιά και το καίω στη τελική

Δεν ισχύει το ίδιο με τις συμβάσεις σε διόδια, αεροδρόμια κλπ κπλ κλπ

Τώρα όσον αφορά στο σωστό τίμημα για τα διόδια, πολλές συζητήσεις μπορούν να γίνουν, αλλά όλες ανήκουν σε θεωρητική σφαίρα

Για αρχή πάντως 2 πράγματα θα πρέπει να γίνουν άμεσα

1. Να κατέβει το τίμημα για τα δίκυκλα τουλάχιστον 50-60%
2. Να καταργήσουν όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων, και να πληρώνεις μόνο στην έξοδο από τον δρόμο.

Στην παραπάνω διαδρομή που έγραψα, έχουμε 4 διόδια στα 125 χλμ Ε.Ο., τουτέστιν έναν σταθμό / 25 χλμ
Αν ταξιδεύεις με 150 χλμ / ώρα, περνάς διόδια ανά δεκάλεπτο, ήμαρτον δηλαδή...

δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει , αλλά στον ρόλο της σερβιτόρας με το μαγιό είμαστε εμείς και όχι τόσο εντυπωσιακοί όπως η Σαρλιζ…:lol:

Μιλάς για συμβάσεις Μπομπολα… με το κράτος… στην Ελλάδα…:bawl::bawl::bawl: :bawl:

Σε καλό σου…:bawl::bawl::bawl:


Παντως , για να μην είμαστε και άδικοι , στο τριγωνακι κρατος-ιδιωτικο κεφάλαιο – πόπολο , σε ολη την υφήλιο το κράτος σπάνια θα υπερασπιστεί το πόπολο ….


οσο για τις δυο ευχες.... χριστουγεννα ερχονται ...

Αγαπημενε Αη Βασιλη...

MG-KTiNoS
16/12/2016, 18:27
Δεν μπορείς από την μια να γκρινιάζεις για ανικανότητα του Δημοσίου
και από την άλλη να προμοτάρεις κρατικοποιήσεις.
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έγινε ιδιωτικός μπας και κινηθεί κάτι σωστά
μετά από τόσα χρόνια.
Ολη η Ευρώπη με τρένα κινείται εδώ και χρόνια
εκτός από την Ελλάδα.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ δεν το θέλει κανένας.
Η ΤΡΕΝΟΣΕ έγινε Ι.Χ όχι ο ΟΣΕ.
Τον ΟΣΕ δεν τον θέλει κανένας γιατί έχει έξωδα που θα πληρώνουμε εμείς.

υγ
και ποιότητα των ιδιωτικών επ. από το δημόσιο εξαρτάται
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
κακό δημόσιο = κακός ιδιώτης


καλά θα ήταν αν είχαν πάρει τριακόσια, όχι σαράντα.
καλά θα ήταν αν πχ ο ΟΠΑΠ ως ιδιαίτερα κερδοφόρα επιχείρηση ήταν ακόμα κρατική.
Στον ΟΣΕ ακόμα δεν έχουμε δει κάτι φρέσκο.

Και τόσα που πήρε για αυτούς τους ΧΧΧ της ΤΡΕΝΟΣΕ πολλά είναι.
(Οι Ιταλοί ζητάν και απολύσεις)
Καλό θα ήταν να είχαμε επιχειρήσεις κοινής ωφελείας αλλά το καλό το κράτος φρόντισε να τiς μετατρέψει σε επιχειρήσεις ιδιωτικής ωφελείας. Οι ιδιώτες φυσικά που μπήκαν στο κόλπο είναι του αυτού επιπέδου (κουμπάροι)
Θες ένα παράδειγμα?
Ας μας πει κάποιος που ζει έξω για την ποιότητα της κινητής τηλεφωνίας και του ιντερνέτ.
Βόδι φων εδώ Βόδι φων κι εκεί.
Ίδια είναι?




και στην τελικη ολλοι εσεις οι κοσμογηρησιμενοι τι βλεπετε να εχουν παραπανω οι Ευρωπαικοι δρομοι πλεον απο τους μεγαλους Ελληνικους γιατι εγω εδω πανω δεν βλεπω διαφορες...

-Βενζινάδικα :P
-Πληρωμή εφάπαξ ή βινιέτα
και άλλα πολλά

Ζεύκας
16/12/2016, 18:30
2. Να καταργήσουν όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων, και να πληρώνεις μόνο στην έξοδο από τον δρόμο.

Στην παραπάνω διαδρομή που έγραψα, έχουμε 4 διόδια στα 125 χλμ Ε.Ο., τουτέστιν έναν σταθμό / 25 χλμ
Αν ταξιδεύεις με 150 χλμ / ώρα, περνάς διόδια ανά δεκάλεπτο, ήμαρτον δηλαδή...

αυτό παίζει να είναι και πιο εκνευριστικό από τις τιμές

leo1964
16/12/2016, 18:54
Που να καταλάβουνε οι ΛΕΧΡΙΤΕΣ ότι έτσι γαμάνε τον τουρισμό, το εμπόριο, τη βιομηχανία και στο τέλος απομονώνουν τη χώρα.
Έχουν εντυπωση πως οι δρόμοι είναι για να βολτάρουν οι χάι με τα καγιέν
:moutza:

Αυτό θέλουν κατά βάθος και το κάνουν έμεσα

astroman76
16/12/2016, 19:18
ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ δεν το θέλει κανένας.
Η ΤΡΕΝΟΣΕ έγινε Ι.Χ όχι ο ΟΣΕ.
Τον ΟΣΕ δεν τον θέλει κανένας γιατί έχει έξωδα που θα πληρώνουμε εμείς.

υγ
και ποιότητα των ιδιωτικών επ. από το δημόσιο εξαρτάται
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
κακό δημόσιο = κακός ιδιώτης



Και τόσα που πήρε για αυτούς τους ΧΧΧ της ΤΡΕΝΟΣΕ πολλά είναι.
(Οι Ιταλοί ζητάν και απολύσεις)
Καλό θα ήταν να είχαμε επιχειρήσεις κοινής ωφελείας αλλά το καλό το κράτος φρόντισε να τiς μετατρέψει σε επιχειρήσεις ιδιωτικής ωφελείας. Οι ιδιώτες φυσικά που μπήκαν στο κόλπο είναι του αυτού επιπέδου (κουμπάροι)
Θες ένα παράδειγμα?
Ας μας πει κάποιος που ζει έξω για την ποιότητα της κινητής τηλεφωνίας και του ιντερνέτ.
Βόδι φων εδώ Βόδι φων κι εκεί.
Ίδια είναι?



-Βενζινάδικα :P
-Πληρωμή εφάπαξ ή βινιέτα
και άλλα πολλά

Ας μας πει κάποιος που ζει έξω για την ποιότητα της κινητής τηλεφωνίας και του ιντερνέτ.

τα ιδια σκατα ειναι Γαλλια... εγω που εχω SFR δεν λεει και τιποτα... απλα δηνουν πιο πολυ ιντερνετ και ειναι ΟΛΛΑ τα βοδια παντου και παντα Ονλαιν
Βενζιναδικα δεν εχει στην Ελλαδα? μηλαμε για 500χμ αποσταση απο την Αθηνα στην Θεσσαλονικη εσυ ποσα θες να εχει 100? αν εχεις μυαλο και φουλαρεις Αθηνα η Θεσσαλονικη φτανεις και αν δεν σου βγενει εχει αρκετα σε Κατερινη/Λαρισα/Λαμια κτλ. θα μας τρελανεις?

Βινιετα δηλαδη στα Αγγλικα fast pass... δεν παιζει Ελλαδα?

stefanos
16/12/2016, 19:23
ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ δεν το θέλει κανένας.
Η ΤΡΕΝΟΣΕ έγινε Ι.Χ όχι ο ΟΣΕ.
Τον ΟΣΕ δεν τον θέλει κανένας γιατί έχει έξωδα που θα πληρώνουμε εμείς.

υγ
και ποιότητα των ιδιωτικών επ. από το δημόσιο εξαρτάται
ΔΥΣΤΥΧΩΣ
κακό δημόσιο = κακός ιδιώτης


Και έσοδα 'έχει από την διάθεση του δικτύου του σε αυτούς που το λειτουργούν.
Και σε σοβαρές χώρες υπάρχουν πολλές εταιρείες που εκτελούν δρομολόγια και πληρώνουν.
Ένα βήμα κάθε φορά.
Από την συνδιοίκηση κοματόσκυλων-σωματείων είναι προτιμότερος
οποιοσδήποτε ιδιώτης.

astroman76
16/12/2016, 19:25
Από την συνδιοίκηση κοματόσκυλων-σωματείων είναι προτιμότερος
οποιοσδήποτε ιδιώτης.

+10000

AristidisZ
16/12/2016, 19:45
Καλά, ας μην είχαμε κρατική ΔΕΗ, κρατικό ΟΤΕ, και στο 90% των χωριών θα ήταν με κεριά και σήματα καπνού τα παππούδια

Μη πω για δρόμους, γιατί ούτε κάρο δε θα φτανε...

basilis_k6
16/12/2016, 20:07
το κράτος έκανε ενα τεράστιο λάθος και συμφώνησε με τις κοινοπραξιες οτι η μοτο ειναι το 70% του αυτοκινητου σαν αντίτιμο. Κανονικα έπρεπε να ειναι 40%.

ΘΑ ακουστω κακος αλλα εχω βαρεθει να ακουω για τις τιμες των διοδίων και οποτε λεω σε κάποιον αν εχει e-pass που εχει εκπτωση μου λεει οχι. Η γεφυρα ριου-αντιριου εχει ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ 10ευρω αντι για 13. Ειναι η πιιο μεγαλη κρεμαστη γεφυρα στον κοσμο και ηταν πολύ δυσκολο εργο. Με χαρα τα δινω αντι για τα 5-6 του καραβιου.

Οι δρομοι μας (οπου ανοικουν σε καποιο εργο) ειναι μια χαρα. Μην ξεχνατε οτι το κοστος ανεβαινει τραγικα απο τις συραγγες που στις μισες χωρες που εχετε παει δεν ανοιξαν ουτε μια γιατι δεν εχουν βουνα.

stefanos
16/12/2016, 21:13
πριβε ειναι αφου τα μισα πανε σε ιδιωτες.
οπως καθε μαγαζι που δινει ενα φορο στο κρατος και τα υπολοιπα κοιταει να κερδισει , ετσι και τα διοδια.

η διαφορα με τα διοδια ειναι οτι μονοπωλούν βασικές υποδομές ενός κράτους όπως είναι οι συγκοινωνίες, επικοινωνίες, ενέργεια, ύδρευση κλπ
Από την στιγμή που έχουμε παραχωρήσει τις βασικές υποδομές σε ιδιωτική εκμετάλλευση θα είναι τσιμπημένο το αντίτιμο… δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους , αλλά για να βγάλουν κέρδος..
Και στις βασικές υποδομές δεν ισχύουν οι νόμοι του ανταγωνισμού που μπορει να ισορροπήσουν κάπως τις τιμές . Είναι μονοπώλιο.

Πως θεωρείς πριβέ κάτι που το κράτος παίρνει ποσοστό (εκτός των φόρων) χωρίς να κάνει το οτιδήποτε έχει την κυριότητα της υποδομής μετά την λήξη της σύμβασης,
τον έλεγχο της σύμβασης, ενώ ο ιδιώτης είναι επιφορτισμένος με την συντήρηση και την λειτουργία?
Και αν θεωρούμε το κόστος υψηλό γιατί δεν ζητάμε από το κράτος να μειώσει το κέρδος του αλλά ζητάμε από τον ιδιώτη?
Και γιατί θεωρούμε το κρατικό μονοπώλιο καλό ενώ το κρατικό-ιδιωτικό μονοπώλιο κακό?
Λόγω τιμής.
Μέχρι τώρα όμως η τιμή ήταν συμβολική και τα έξοδα τα πλήρωνε ο προυπολογισμός, δηλαδή όλοι, χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιούν αυτά που πληρώνουν.

stefanos
16/12/2016, 21:17
Καλά, ας μην είχαμε κρατική ΔΕΗ, κρατικό ΟΤΕ, και στο 90% των χωριών θα ήταν με κεριά και σήματα καπνού τα παππούδια

Μη πω για δρόμους, γιατί ούτε κάρο δε θα φτανε...

Μπορεί να έχεις σαφή διαχωρισμό των υποδομών, από την λειτουργία.
Μπορείς να φτιάξεις το δίκτυο και να νοικιάσεις την λειτουργία του.
Το κράτος αποδεδειγμένα είναι κακός επιχειρηματίας.

MG-KTiNoS
16/12/2016, 21:19
Και έσοδα 'έχει από την διάθεση του δικτύου του σε αυτούς που το λειτουργούν.
Και σε σοβαρές χώρες υπάρχουν πολλές εταιρείες που εκτελούν δρομολόγια και πληρώνουν.
Ένα βήμα κάθε φορά.
Από την συνδιοίκηση κοματόσκυλων-σωματείων είναι προτιμότερος
οποιοσδήποτε ιδιώτης.

Ο ιδιώτης που λες είναι το κράτος το ίδιο γιατί πριν του τα χαρίσουν
αυτός τα έφτιαχνε.
Δεν άλλαξε λοιπόν και τίποτα.
Όσο για φόρους ας γελάσω...
Όλες οι λίστες τα ονόματα τους έχουν μέσα και παίζουν και κάτι δάνεια
σε "τράπεζες" που θα πληρώσω πάλι εγώ κι εσύ.
Μην τρελαθούμε τώρα.
Εντο με ταξί η χώρα παραμένει απομονωμένη.

υγ
Σε ποιά άλλη χώρα χαρίζουν δρόμους και γέφυρες???
:a29:

leo1964
16/12/2016, 21:29
Δεν μπορείς από την μια να γκρινιάζεις για ανικανότητα του Δημοσίου
και από την άλλη να προμοτάρεις κρατικοποιήσεις.
Ο ΟΣΕ πολύ καλά έγινε ιδιωτικός μπας και κινηθεί κάτι σωστά
μετά από τόσα χρόνια.
Ολη η Ευρώπη με τρένα κινείται εδώ και χρόνια
εκτός από την Ελλάδα.

και ο Μπόμπολας ιδιώτης είναι,αν ήξερες τι παίζεται στις πλάτες μας και τι πληρώνουμε!!!
Για τα τρένα,το πρόβλημα είναι οι ορεινοί όγκοι
Δεν είναι πανάκεια η καραμέλα του ιδιώτη

ggs
16/12/2016, 21:32
Πως θεωρείς πριβέ κάτι που το κράτος παίρνει ποσοστό (εκτός των φόρων) χωρίς να κάνει το οτιδήποτε έχει την κυριότητα της υποδομής μετά την λήξη της σύμβασης,
τον έλεγχο της σύμβασης, ενώ ο ιδιώτης είναι επιφορτισμένος με την συντήρηση και την λειτουργία?
Και αν θεωρούμε το κόστος υψηλό γιατί δεν ζητάμε από το κράτος να μειώσει το κέρδος του αλλά ζητάμε από τον ιδιώτη?
Και γιατί θεωρούμε το κρατικό μονοπώλιο καλό ενώ το κρατικό-ιδιωτικό μονοπώλιο κακό?
Λόγω τιμής.
Μέχρι τώρα όμως η τιμή ήταν συμβολική και τα έξοδα τα πλήρωνε ο προυπολογισμός, δηλαδή όλοι, χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιούν αυτά που πληρώνουν.

Μας διαφεύγει ότι δεν μιλάμε για ένα μαγαζί, αλλά για βασικές υποδομές ενός κράτους και για δημόσιο αγαθό συνταγματικά κατοχυρωμένο.
Αυτό δεν μπορεί ούτε να πουληθεί από κανέναν γιατί απλά δεν ανήκει σε κανέναν πάρα μόνο σε όλο τον λαό, ούτε να γίνει μέσο πλουτισμου ιδιωτών παραχωρώντας την εκμετάλλευση του με αποικιακου τύπου συμβάσεις.
Το κράτος, που θεωρητικά είναι επιφορτισμενο να διαφυλάξει την περιουσία του λαου, για εμένα, είναι κι αυτό ένα αρπακτικό που προσπαθεί να βγάλει ξύγκι από παντού. Έτσι, έχουμε δύο λυκους(κράτος, ιδιωτες) και ένα πρόβατο (ποπολο) να ψηφίζουν τι θα φάνε..

Προσωπικά, η πάγια άποψη μου είναι ότι τις βασικές υποδομές ενός κράτους καθώς και τα δημόσια αγαθά θα έπρεπε να τα διαχειρίζεται το ίδιο το κράτος και μάλιστα να είναι δωρεάν ή με πολύ χαμηλό τίμημα.

Τι σου λέω τώρα θα μου πεις, και θα έχεις και δίκιο...

stefanos
16/12/2016, 21:36
Ο ιδιώτης που λες είναι το κράτος το ίδο γιατί πριν του τα χαρίσουν
αυτός τα έφτιαχνε.
Δεν άλλαξε λοιπόν και τίποτα.
Όσο για φόρους ας γελάσω...
Όλες οι λίστες τα ονόματα τους έχουν μέσα και παίζουν και κάτι δάνεια
σε "τράπεζες" που θα πληρώσω πάλι εγώ κι εσύ.
Μην τρελαθούμε τώρα.
Εντο με ταξί η χώρα παραμένει απομονωμένη.

Οπότε πρέπει να πληρώνω εγώ τα διόδια των τουριστών για να ξεαπομονωθεί η χώρα,
μαζί με καμιά στρατιά Δημόσιων υπηρεσιών διαχείρησης, και τον Ακτωρα με τους υπόλοιπους βέβαια να συντηρεί το "κρατικό" δίκτυο.
Ασε καλύτερα έχω να πληρώσω τέλη αυτό το μήνα :D

stefanos
16/12/2016, 22:03
Προσωπικά, η πάγια άποψη μου είναι ότι τις βασικές υποδομές ενός κράτους καθώς και τα δημόσια αγαθά θα έπρεπε να τα διαχειρίζεται το ίδιο το κράτος και μάλιστα να είναι δωρεάν ή με πολύ χαμηλό τίμημα.


Εδώ δεν διαφωνώ φτάνει να εξασφαλίσουμε ότι το δωρεάν ή το φτηνό δεν είναι τελικά πανάκριβο για τον κόσμο.
Γιατί εάν τελικά κληθείς να πληρώνεις με τους φόρους σου δρόμους για να διακινεί φτηνά ή τσάμπα
ή κάθε Κινέζικη πολυεθνική τις νταλίκες της στην Ευρώπη θα χάσει το νόημά του το Δημόσιο αγαθό που θα πληρώνω για να το
απολαμβάνω μια φορά το χρόνο ή κάτι τέτοιο.

MG-KTiNoS
16/12/2016, 22:15
Εδώ δεν διαφωνώ φτάνει να εξασφαλίσουμε ότι το δωρεάν ή το φτηνό δεν είναι τελικά πανάκριβο για τον κόσμο.
Γιατί εάν τελικά κληθείς να πληρώνεις με τους φόρους σου δρόμους για να διακινεί φτηνά ή τσάμπα
ή κάθε Κινέζικη πολυεθνική τις νταλίκες της στην Ευρώπη θα χάσει το νόημά του το Δημόσιο αγαθό που θα πληρώνω για να το
απολαμβάνω μια φορά το χρόνο ή κάτι τέτοιο.




Καλό θα ήταν να είχαμε επιχειρήσεις κοινής ωφελείας αλλά το καλό το κράτος φρόντισε να τiς μετατρέψει σε επιχειρήσεις ιδιωτικής ωφελείας.

Με λίγα λόγια δεν φτάνουν για όλους!
Και φτηνά να είναι και να τα παντελωνιάσει ο εργολάβος και να διορίσεις και 2 3 χιλιάδες παπαροτρίφτες που σου ρίχνουν κουκί...
Ε ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!
(και αφού δε γίνεται ΠΙΑ τα χαρίζεις στο κουμπάρο με μια μίζα και φάε σκατά λάε)

Απλά πράματα
και στο τέλος εγω κι εσύ πληρώνουμε τα σπασμένα πάντα
Πά να πει πριν είχες φόρους, τώρα έχουμε και φόρους και διόδια...
Α καλόοοοε?
:moutza:

Cpt. Haddock
16/12/2016, 22:51
Για τα τρένα,το πρόβλημα είναι οι ορεινοί όγκοι


Γι' αυτο κι η Ελβετια δεν έχει τρένο...

stefanos
17/12/2016, 00:01
Με λίγα λόγια δεν φτάνουν για όλους!
Και φτηνά να είναι και να τα παντελωνιάσει ο εργολάβος και να διορίσεις και 2 3 χιλιάδες παπαροτρίφτες που σου ρίχνουν κουκί...
Ε ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!
(και αφού δε γίνεται ΠΙΑ τα χαρίζεις στο κουμπάρο με μια μίζα και φάε σκατά λάε)

:moutza:

Ο λαός γλυτώνει τους παπαροτρίφτες που ρίχναν το κουκί για το διορισμό.
Στο τέλος μπορεί να μάθει και να ψηφίζει γι αυτά που έχουν αξία για τη ζωή του.

AristidisZ
17/12/2016, 00:09
Γι' αυτο κι η Ελβετια δεν έχει τρένο...

Το να συγκρίνεις την Ελβετία, μια χώρα που δεν έχει εμπλακεί ποτέ της σε πόλεμο, που έχει στα χέρια της το μαύρο χρήμα όλου του πλανήτη και αποτελεί εξ ορισμού δική της κατηγορία εν γένει και πολλώ δε μάλλον οικονομικά, με την Ελλάδα ή έστω οιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου είναι τουλάχιστον άτοπο καπετάνιο μου :beer:

Ας είχε η Ελλάδα το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και την προστασία που λαμβάνει η Ελβετία, και θα σου λεγα εγώ ποιος θα συζητούσε για διόδια

stefanos
17/12/2016, 01:33
Το να συγκρίνεις την Ελβετία, μια χώρα που δεν έχει εμπλακεί ποτέ της σε πόλεμο, που έχει στα χέρια της το μαύρο χρήμα όλου του πλανήτη και αποτελεί εξ ορισμού δική της κατηγορία εν γένει και πολλώ δε μάλλον οικονομικά, με την Ελλάδα ή έστω οιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου είναι τουλάχιστον άτοπο καπετάνιο μου :beer:

Ας είχε η Ελλάδα το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και την προστασία που λαμβάνει η Ελβετία, και θα σου λεγα εγώ ποιος θα συζητούσε για διόδια

Η Ελβετία ουσιαστικά εκμεταλλεύεται την θέση της για να κονομάει και από τις μεταφορές όπως και απ όλα τα άλλα.
Έχει αναπτύξει ανταγωνιστικό δίκτυο σιδηροδρόμου και βγάζει χρήμα από αυτό.
Δεν τρυπάν τα βουνά για να εξασφαλίσουν το κοινωνικό αγαθό της μεταφοράς στους πολίτες τους.
Για την κονόμα το κάνουν.

notakos600
17/12/2016, 09:35
Περίπου

Στο μαγαζί μου έχω δικαίωμα να πουλήσω την κόκα κόλα 150 ευρώ το ποτήρι, γιατί θα βάλω π.χ. την Σαρλίζ Θερόν να σερβίρει με μαγιό

Δικό μου είναι, του βάζω φωτιά και το καίω στη τελική

Δεν ισχύει το ίδιο με τις συμβάσεις σε διόδια, αεροδρόμια κλπ κπλ κλπ

Τώρα όσον αφορά στο σωστό τίμημα για τα διόδια, πολλές συζητήσεις μπορούν να γίνουν, αλλά όλες ανήκουν σε θεωρητική σφαίρα

Για αρχή πάντως 2 πράγματα θα πρέπει να γίνουν άμεσα

1. Να κατέβει το τίμημα για τα δίκυκλα τουλάχιστον 50-60%
2. Να καταργήσουν όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων, και να πληρώνεις μόνο στην έξοδο από τον δρόμο.

Στην παραπάνω διαδρομή που έγραψα, έχουμε 4 διόδια στα 125 χλμ Ε.Ο., τουτέστιν έναν σταθμό / 25 χλμ
Αν ταξιδεύεις με 150 χλμ / ώρα, περνάς διόδια ανά δεκάλεπτο, ήμαρτον δηλαδή...

Και που να ταξιδεύεις με 280-290....

pektis
17/12/2016, 09:42
καλα μην με φατε παιδια... χαααχ

:lol:
Καλα ποτε προλαβατε τοσες σελιδες;
Προλαβαν και απαντησαν οι αλλοι για 'μενα!:lol:

Cpt. Haddock
17/12/2016, 10:58
Το να συγκρίνεις την Ελβετία, μια χώρα που δεν έχει εμπλακεί ποτέ της σε πόλεμο, που έχει στα χέρια της το μαύρο χρήμα όλου του πλανήτη και αποτελεί εξ ορισμού δική της κατηγορία εν γένει και πολλώ δε μάλλον οικονομικά, με την Ελλάδα ή έστω οιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου είναι τουλάχιστον άτοπο καπετάνιο μου :beer:

Ας είχε η Ελλάδα το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και την προστασία που λαμβάνει η Ελβετία, και θα σου λεγα εγώ ποιος θα συζητούσε για διόδια

Οχι, λυπαμαι, δεν ειναι ατοπο. Δεν ειναι τα βουνα που εμποδισαν την Ελλαδα να εχει δικτυο σιδηροδρομου. Ειναι διαφορες αλλες καταστασεις (πολεμοι, οικονομια, αλλα ΚΑΙ πολιτικες) που βοηθησαν την εΛβετια να έχει. Επισης οι Ελβετοι εως προσφατα δεν ειχαν σκοπο την αναπτυξη γρηγορων γραμμων που θελουν σηραγγες και γεφυρες. Εχουν εκτεταμενο μετρικο δικτυο (σαν το παλιο της πελοποννησου), γιατι ειχαν τη φιλοσοφια "τρενο παντου και συχνα, οχι γρηγορα".

Τελος παντων, η συζητηση για τα διόδια γινεται σε λαθος βαση για μένα.
Χωρι; να σχολιάσουμε το γεγονος οτι η τελευταία αυξηση εγινε απο αυτον που καποτε ηταν στις μπαρες και φωναζε "Δεν πληρωνω"

Cpt. Haddock
17/12/2016, 10:58
Και που να ταξιδεύεις με 280-290....

ΝΕ ΤΙ

notakos600
17/12/2016, 11:00
ΝΕ ΤΙ

Τοιπωτα...

Cpt. Haddock
17/12/2016, 11:19
Τοιπωτα...

Ακριβως :smokin:

Nafths
17/12/2016, 12:39
Εντωμεταξύ μου κάνει πολύ εντύπωση ο λόγος που γίνεται για τα διόδια απ΄όσους υποστηρίζουν ότι δικαιολογημένα υπάρχουν ή ντάξει 2 φορές το χρόνο πας ας τα πληρώσεις. Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο ανεβάζουν τα διόδια την τιμή του προϊόντος στο ράφι σας;;

stefanos
17/12/2016, 13:40
Εντωμεταξύ μου κάνει πολύ εντύπωση ο λόγος που γίνεται για τα διόδια απ΄όσους υποστηρίζουν ότι δικαιολογημένα υπάρχουν ή ντάξει 2 φορές το χρόνο πας ας τα πληρώσεις. Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο ανεβάζουν τα διόδια την τιμή του προϊόντος στο ράφι σας;;

Και το πετρέλαιο και τα λάστιχα και το κόστος των οδηγών και τα ανταλλακτικά και το κόστος του φορτηγού και ....
Είναι αυτό που λέμε κόστος μεταφοράς.
Το επιβαρύνεται αυτός που αγοράζει.
Δίκαιο.

Nafths
17/12/2016, 13:49
Και το πετρέλαιο και τα λάστιχα και το κόστος των οδηγών και τα ανταλλακτικά και το κόστος του φορτηγού και ....
Είναι αυτό που λέμε κόστος μεταφοράς.
Το επιβαρύνεται αυτός που αγοράζει.
Δίκαιο.

Εννόω ότι ανεβάζουν πολύ και άσκοπα τις τιμές χωρίς να προσφέρουν κάτι αντάξιο. Αν τα βάλεις κάτω είναι πολλά τα λεφτά των διοδίων, δεν είναι μόνο το Αθήνα Θεσνίκη μία φορά το χρόνο. Δεν μίλησα για το που μετακυλίεται το κόστος. Προφανώς και θα φτάσει στον καταναλωτή!

astroman76
17/12/2016, 14:22
Εννόω ότι ανεβάζουν πολύ και άσκοπα τις τιμές χωρίς να προσφέρουν κάτι αντάξιο. Αν τα βάλεις κάτω είναι πολλά τα λεφτά των διοδίων, δεν είναι μόνο το Αθήνα Θεσνίκη μία φορά το χρόνο. Δεν μίλησα για το που μετακυλίεται το κόστος. Προφανώς και θα φτάσει στον καταναλωτή!

πες μας και ενα παραδηγμα ομως... το γαλα ας πουμε? η τα Nike Air force Limited?

stefanos
17/12/2016, 15:05
Εννόω ότι ανεβάζουν πολύ και άσκοπα τις τιμές χωρίς να προσφέρουν κάτι αντάξιο. Αν τα βάλεις κάτω είναι πολλά τα λεφτά των διοδίων, δεν είναι μόνο το Αθήνα Θεσνίκη μία φορά το χρόνο. Δεν μίλησα για το που μετακυλίεται το κόστος. Προφανώς και θα φτάσει στον καταναλωτή!

Το προσφέρουν κάτι αντάξιο είναι θέμα σύμβασης και επίβλεψης της σύμβασης που δεν έχει και άμεση σχέση με το θεμελιώδες
"πληρώνει ο χρήστης το δρόμο μέσω διοδίων ή το κοινωνικό σύνολο από τους φόρους"
Εξάλλου όπως και στα περισσότερα πράγματα το κράτος προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του εισπράττει περίπου τα μισά από τα διόδια (στις συμβάσεις που έτυχε να ρίξω μιά ματιά) χωρίς να κάνει τίποτα.
Ουσιαστικά λοιπόν είναι αναμενόμενο και προβλέπεται να μην είναι ανταποδοτικό το τίμημα που πληρώνεις στα διόδια (αν βάλεις και φόρους, κέρδος εργολάβου μειώνεται παραπάνω).

Billymuse
15/03/2017, 10:50
Οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους, περίπου 400 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων (Ιόνια και Ολυμπία) τα οποία θα διανύουν καταβάλλοντας ένα αρκετά υψηλό κόστος.

Το κόστος έχει υπολογιστεί σε περίπου 6,2 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Το ύψος των διοδίων που θα πρέπει να καταβάλει κάποιος από την Αθήνα μέχρι τα Γιάννινα υπολογίζεται στα 37 ευρώ.

χαχαχαχαχαχα (http://www.sport-fm.gr/article/poso-tha-kostizei-to-taksidi-athina-giannena-me-ta-nea-diodia/3341101) :eek:

Stefanos73
15/03/2017, 11:17
Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι για οχήματα ΙΧ και μοτοσυκλέτες το αντίτιμο στην γειτονική Ιταλία είναι 0,07165 euro/km για τους πεδινούς δρόμους και 0,08431 euro/km για τους ορεινούς. Σημαίνει, αντίστοιχα 7,165 euro/100 km και 8,431 euro/100 km. Πάλι φθηνά μας βγαίνει, λοιπόν.

BLiTzER
15/03/2017, 11:29
Έχεις δει τους δρόμους και τα όρια ταχύτητας της Ιταλίας; :p

Stefanos73
15/03/2017, 11:31
Έχεις δει τους δρόμους και τα όρια ταχύτητας της Ιταλίας; :p

Προφανώς και τα έχω δει αλλιώς δεν θα έγραφα απλά για να γράψω κι εγώ κάτι. Νομίζω ότι μιλάμε και στην Ελλάδα για τους νέους δρόμους όπως Εγνατία, Ιωνία και γενικότερα όλα τα καινούργια κομμάτια που παραδίδονται.

BLiTzER
15/03/2017, 11:32
Εγώ στην Ελλάδα δεν έχω οδηγήσει ποτέ σε 400 ή έστω 300 χλμ. συνεχόμενου αυτοκινητοδρόμου. Δεν ξέρω για εσάς...

sakis81
15/03/2017, 11:32
Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι για οχήματα ΙΧ και μοτοσυκλέτες το αντίτιμο στην γειτονική Ιταλία είναι 0,07165 euro/km για τους πεδινούς δρόμους και 0,08431 euro/km για τους ορεινούς. Σημαίνει, αντίστοιχα 7,165 euro/100 km και 8,431 euro/100 km. Πάλι φθηνά μας βγαίνει, λοιπόν.

Φθηνά ε?Το τι μισθό έχει ο ιταλός και τι μισθό ο Έλληνας παίζει ρόλο ή μπα?
Πληροφοριακά λοιπόν,ο ιταλός έχει μέσο μηνιαιο εισόδημα,καθαρό,1762€,ενώ ο Έλληνας 947.αρα η φθηνεια είναι κάτι πολύ σχετικό
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage