PDA

View Full Version : Το SS50 του πεθερού...



Juohmaru!
08/01/2014, 17:40
Πάνε σχεδόν 2 χρόνια... http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127760&highlight=honda+cc50 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127760&highlight=honda+cc50)

Έφτασε η ώρα λοιπόν, η μηχανή κατέβηκε στην Αθήνα και πήρε περίοπτη θέση στο... μπαλκόνι του διαμερίσματος -αφού δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος καταλληλότερος χώρος- όπου θα ξεκινήσει και ελπίζω να ολοκληρωθεί σύντομα η προσπάθεια ανακατασκευής της.

307155

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
08/01/2014, 17:42
με το καλο:)

Tedvj23
08/01/2014, 17:55
Βολιδα!!!:beer:

Juohmaru!
08/01/2014, 18:01
Ανεβάζω μερικές φωτό και ελπίζω στα σχόλια των σοφότερων συμφορουμιτών, όσον αφορά στην κατάσταση της μοτο, ελλείψεις, επισημάνσεις και γενικότερα οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει... Περιττό να πω οτι όλα θα ληφθούν σοβαρά υπόψη από έναν αρχάριο στο θέμα της ανακατασκευής σαν εμένα... Επίσης ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για τις ισως ηλίθιες ερωτήσεις που θα κάνω... Κάντε υπομονή και απαντήστε τις παρακαλώ...!

Επισημαίνω οτι πρόκειται για μια real time ανακατασκευή, η οποία σκοπό έχει να ολοκληρωθεί σύντομα (δεν μπορεί να καταλαμβάνει το μπαλκόνι επ' άπειρον...) και θα προχωράει συν τω μπάτζετ -το οποίο είναι μικρό έτσι κι αλλιώς- και βέβαια κατά πόσον λύνονται τα θέματα που ανακύπτουν... Όρεξη υπάρχει, γνώση δεν υπάρχει...

307156

307157

307158

Juohmaru!
08/01/2014, 18:06
307159

307160

307161

Juohmaru!
08/01/2014, 18:12
Λύνοντας τα πρώτα μέρη από το SS βρήκα ήδη τους πρώτους "τσαμπουκάδες"... Παραθέτω λεπτομερέστερες φώτο και περιμένω τα σχόλια σας...

1. Έχουν πάρει -προφανώς από πέσιμο- τα "αυτιά" που συγκρατούν τον προβολέα...

307162

307163

Juohmaru!
08/01/2014, 18:19
2. Προφανώς από το ίδιο πέσιμο, έχει ένα βούλιαγμα το ρεζερβουάρ στα δεξιά... Γενικά το ρεζερβουάρ έχει σκουριές στο εσωτερικό και μιά κόλληση στο παρελθόν... Πως το αντιμετωπίζω; το βούλιαγμα θα το φέρει φανοποιός ο οποίος θα το βάψει και εξωτερικά; με το ξεσκούριασμα εσωτερικά και την πιθανή πλαστικοποίηση τι γίνεται; μπορώ να κάνω κάτι από τα παραπάνω μόνος...;

307166

307167

307168

Juohmaru!
08/01/2014, 18:31
3. Τρίτο και σημαντικότερο... ΕΧΕΙ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ... για την ακρίβεια "σχιστεί" και ξανακολληθεί!
Ρωτώντας τον πεθερούλη εξακρίβωσα -εκ των υστέρων- ότι το ανέβαιναν τρεις-τρεις το καημένο το SS...!!!
Τι κάνουμε...; το βάφουμε απο πάνω και προχωράμε ή υπάρχει τρόπος να τσεκάρουμε την ποιότητα της κόλλησης μήπως μας "πουλήσει" αργότερα όταν το υπόλοιπο μηχανάκι θα έχει γίνει του κουτιού...; τρομάρα μου...!

Φώτο από αριστερά...
307169

Φώτο από δεξιά...
307171

Φώτο από κάτω...
307172

Juohmaru!
08/01/2014, 18:41
Τέλος παραθέτω φωτό με αριθμούς πλαισίου και κινητήρα...

307173

307174

Πρόκειται μάλλον για Honda SS-50E κατασκευής 1967.
Οποιαδήποτε παραπάνω πληροφορία για το μοντέλο είναι καλοδεχούμενη, όπως επίσης και service manual ή parts manual αν υπάρχει
(πρέπει να έπεσε στην αντίληψή μου Haynes Service book για μεταγενέστερο μοντέλο SS50.. αν υπάρχει το pdf...)
Ποιο είναι ακριβώς το serial number του μοντέλου για να παραγγείλω πχ ανταλλακτικά από cmsnl.com...;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

thomas tuning
08/01/2014, 19:30
πολυ ωραιο μηχανακι
με θυμισες τα παααααλιιααααααα χρονια που κλαιγαμε να βρουμε εκκεντροφο κ τα τιαφτα απο ss για να βελτιωσουμε τα μοτερ απο παπια πωπω!!!!!!!!!1
αντε με το καλο να ξεκινησεις κ περιμενω να το δω σαν καινουργιο

sapila racing
08/01/2014, 19:39
Θυμαμαι τότε που το πόσταρες αρχικά.
Με το πλαίσιο νομίζω οτι πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά μια και εχει και σκουριές και η κόλληση μπορεί να σε προδώσει. Αυτα τα πλαίσια είναι στην ουσία πρεσσαριστή λαμαρίνα, όπως και του παπιού και εφ όσον έχει και κόλλημα και σκουριά δεν θα το εμπιστευόμουν.
Για service manual κανε ενα register εδω και το κατεβάζεις:
http://www.4-stroke.net/226-workshop-manual-for-honda-ss50-free

Δεν το βρήκα αλλού τζαμπέ.

Καλή συνέχεια! :beer:

dlabrakis
08/01/2014, 20:00
ωραιο μοτοσακο,πρεπει να καθαρισεις πολυ καλα τις σκουριες(καλυτερα σε αμμοβολη) για να ελεγξεις τυχον προβληματα στο σκελετο.πιθανο να μην χρειαζεται και τιποτα απλα τριψιμο και στοκαρισμα να μην φαινεται πολυ η κοληση,εξαλου δεν πιστευω να το πηγαινεις και συ τρικαβαλο.......

MG-KTiNoS
08/01/2014, 20:28
πολυ ωραιο μηχανακι
με θυμισες τα παααααλιιααααααα χρονια που κλαιγαμε να βρουμε εκκεντροφο κ τα τιαφτα απο ss για να βελτιωσουμε τα μοτερ απο παπια πωπω!!!!!!!!!1
αντε με το καλο να ξεκινησεις κ περιμενω να το δω σαν καινουργιο

Χρόνια είχα να τ α κούσω αυτό...

:cool:

Hunter
08/01/2014, 20:33
φίλε το SS είναι σχεδόν 100% πλήρες και λογικά δεν θα είναι τόσο δύσκολη η ανακατασκευή του...
Σχετικά με το πλαίσιο και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να καθαριστεί, να λειανθεί η παλία κόλληση και να ελεγχθεί και αν χρειάζεται να ξανακολληθεί από κάποιον έμπειρο με αργκόν...Μην σε αγχώνει πάντως αυτό...
Αν αποφασίσεις να κάνεις σωστή αμμοβολή κάτι μου λές...

Και εγώ έχω ένα SS αγορασμένο από ΟΔΔΥ αλλά δυστυχώς καθόλου χρόνο να το ανακατασκευάσω :rolleyes:

Καλή συνἐχεια

stavrouliasp
08/01/2014, 21:12
Καλή αρχή Άλεξ και καλό κουράγιο! Είμαι σίγουρος ότι και σε αυτό το πρότζεκτ θα τα πας περίφημα.

duk duk
08/01/2014, 21:14
http://www.small-wheels.de/SS50_WHB/index.html
http://www.small-wheels.de/SS50Z_K1_K3/index.html
http://www.small-wheels.de/S65/index.html


διαλεξε και παρε

lefteris95
08/01/2014, 22:26
τις κολλησεις τις ελεγχουνε με καποιο ειδος ακτινων χ (x ray) τωρα που υπαρχουν τετοια θα σε γελασω... απλως το μαθαμε στη σχολη και ειπα να το αναφερω. παντως η κολληση μου φαινεται για αργκον η ηλεκτροκολληση μακαρι να κανω λαθος και να ειναι οξυγονοκολληση αν ειναι δεν πιστευω να εχει θεμα ο σκελετος

Hunter
08/01/2014, 22:41
Αυτή είναι η πιὀ αξιόπιστη λύση...

http://www.mig-welding.co.uk/wiki/Dye_Penetrant

Με ακτίνες ελέγχουμε τις αγωνιστικές ζάντες από μαγνήσιο για σπασίματα τύπου "τρίχας" (hairline cracks detection)...

Η θερμοκρασία γύρω από την κόλληση και η κόλληση δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα, ΑΛΛΑ διορθώνονται εύκολα και με άριστα αποτελέσματα

dynagrego
09/01/2014, 18:33
O κυλινδρος ειναι αλουμινενιος η' απλα βαμμενος?

Juohmaru!
09/01/2014, 19:36
Για service manual κανε ενα register εδω και το κατεβάζεις:
http://www.4-stroke.net/226-workshop-manual-for-honda-ss50-free


http://www.small-wheels.de/SS50_WHB/index.html
http://www.small-wheels.de/SS50Z_K1_K3/index.html
http://www.small-wheels.de/S65/index.html

διαλεξε και παρε

Χίλια ευχαριστώ... το Haynes το κατέβασα ήδη και σίγουρα θα βοηθήσει, όπως και το έτερο site, μόνο που δεν μπορείς να κατεβάσεις τα μάνουαλ, παρα μόνο σελίδα-σελίδα... χάνω κάτι...;

Juohmaru!
09/01/2014, 19:58
Θυμαμαι τότε που το πόσταρες αρχικά.
Με το πλαίσιο νομίζω οτι πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά μια και εχει και σκουριές και η κόλληση μπορεί να σε προδώσει. Αυτα τα πλαίσια είναι στην ουσία πρεσσαριστή λαμαρίνα, όπως και του παπιού και εφ όσον έχει και κόλλημα και σκουριά δεν θα το εμπιστευόμουν.


ωραιο μοτοσακο,πρεπει να καθαρισεις πολυ καλα τις σκουριες(καλυτερα σε αμμοβολη) για να ελεγξεις τυχον προβληματα στο σκελετο.πιθανο να μην χρειαζεται και τιποτα απλα τριψιμο και στοκαρισμα να μην φαινεται πολυ η κοληση,εξαλου δεν πιστευω να το πηγαινεις και συ τρικαβαλο.......


φίλε το SS είναι σχεδόν 100% πλήρες και λογικά δεν θα είναι τόσο δύσκολη η ανακατασκευή του...
Σχετικά με το πλαίσιο και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να καθαριστεί, να λειανθεί η παλία κόλληση και να ελεγχθεί και αν χρειάζεται να ξανακολληθεί από κάποιον έμπειρο με αργκόν...Μην σε αγχώνει πάντως αυτό...
Αν αποφασίσεις να κάνεις σωστή αμμοβολή κάτι μου λές...


Η θερμοκρασία γύρω από την κόλληση και η κόλληση δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα, ΑΛΛΑ διορθώνονται εύκολα και με άριστα αποτελέσματα

Απ' ότι καταλαβαίνω όλοι επικεντρώνεστε στο πλαίσιο -προφανώς- άρα τα υπόλοιπα είναι πταίσματα...
Εγω φυσικά δεν είμαι σε θέση να ελέγξω την κόλληση, το μάτι ενός ειδικού δεν μπορεί...;
Είναι αναπόφεκτη η αμμοβολή; Τοπικά στο σημείο του λαιμού ή σε όλο το πλαίσιο; για τί κόστος μιλάμε;

Ρωτάω γιατί ούτως ή αλλιώς, το πλαίσιο, το ρεζερβουάρ, το πάνω μέρος των καλαμιών μαζί με το καβούκι του προβολέα, το ψαλίδι, καθώς και η βάση του πίσω φανού, μόλις ξεμονταριστούν, θα σταλούν σε φανοποιό(?) για βάψιμο μαύρα. Αυτός θα κάνει και την αμμοβολή αν χρειαστεί, καθώς και τα άλλα μερεμέτια (ρεζερβουάρ, προβολέας); Μια τάξη μεγέθους, από την εμπειρία σας, για το κόστος του βαψίματος των παραπάνω μερών; (Στείλτε πμ με στοιχεία μάστορα που σας άφησε ικανοποιημένους)

Το εμπρός και πίσω φτερό θα ήθελα να γίνουν νίκελ... Το εμπρός μανίσιο είναι άσχημα -πιθανόν στο χέρι- βαμμένο μαύρο, είναι εύκολο το νικέλωμά του;
Το πίσω φτερό είναι μεταγενέστερο πλαστικό, θα αναζητηθεί φυσικά το κανονικό μεταλλικό πρώτα.

Πριν την αποστολή του ρεζερβουάρ για βάψιμο, πρέπει να προηγηθεί (από εμένα?) το ξεσκούριασμα και η πλαστικοποίησή του; αν ναι, περιμένω λεπτομερείς οδηγίες...

Ελπίζω να μην σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου... κάντε τον κόπο να μου απαντήσετε... thanx!!!

giorgos.bmw
09/01/2014, 20:26
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Αν είσαι Αθήνα μπορώ να βοηθήσω για την αμμοβολή και αν χρειαστείς κάπου κόλλημα με αργκόν το κάνουμε. Εννοείται άνευ χρημάτων.
:)

sv9cvk
09/01/2014, 23:04
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Αν είσαι Αθήνα μπορώ να βοηθήσω για την αμμοβολή και αν χρειαστείς κάπου κόλλημα με αργκόν το κάνουμε. Εννοείται άνευ χρημάτων.
:)

:beer::a10:


Καλη αρχη !!!Ωραιο μηχανακι αν και πρεπει πρωτα να ελεγξεις τον σκελετο και μετα τα υπολοιπα!!

motomaniac
12/01/2014, 13:29
ειναι τεραστιο το πισω φτερο. εχω αλλα ειναι μικρα σε σχεση με το δικο σου. οπως και τα εμπρος που εχω.
με το σκελετο να τον πας εσυ για καλιμπρα, αμμοβολη και στο τελος ηλεκτροστατικη καλυτερα. οντως τα υπολοιπα ειναι πταισματα. τα αυτακια στο φαναρι τα ισιωνεις νομιζω κι εσυ ευκολα. το τεποζιτο θελει φανοποιο και πλαστικοποιηση. τα νικελεπσιης θα χρειαστουν αμμοβολη πριν γινουν οποτε πηγαινε ταμαζι με το πλασιο να βγουν πιο φτηνα.

Da.Vintage
13/01/2014, 08:05
Καλή αρχή

όταν χρειαστείς πληροφορίες για την πλαστικοποίηση του ντεπόζιτου στείλε ΠΜ

Juohmaru!
20/01/2014, 22:21
Το λύσιμο προχωράει... με αρκετές φώτο στην πορεία μπας και καταφέρω να το ξανακάνω μηχανάκι (ελπίζω...)

308086

308087

308088

Juohmaru!
20/01/2014, 22:27
Αισίως έχω φτάσει εδώ...

308089

Ήθελα να κατεβάσω και τον κινητήρα και το ψαλίδι, όμως....

Όσο και να κοπανάω με τη ματσόλα, όσο wd40 και να ρίξω, ο άξονας του ψαλιδιού δεν βγαίνει με τίποτα....
308090

Επίσης, αφού αφαίρεσα τον επάνω άξονα στήριξης του κινητήρα στο πλαίσιο, για να αφαιρέσω τον κάτω, πρέπει πρώτα να βγάλω το πλαινό αριστερό καπάκι...
Οι βίδες του όμως είναι ολίγον... γ@μημένες (δείτε φώτο)... Τί κάνω;;;
308091

Babis@
20/01/2014, 22:53
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=124787

Hunter
21/01/2014, 16:29
Χτύπα το κεφάλι της βίδας με ένα σφυρί αρκετά,μετά με ένα χτυπητό κατσαβίδι θα λύσει άνετα...
Αν έχεις και φλόγιστρο επίσης βοηθάει...
Ο άξονας του ψαλιδιού αν έχει κολλήσει στα συνεμπλὀκ και δεν ξεκολλάει τότε τον κόβεις με μια αεροσέγα ή με πριονόλαμα...

Juohmaru!
22/01/2014, 21:57
Επειδή άκρη δεν έβγαινε... το SS φορτώθηκε στο Jimny...

308199

... για να αναλάβουν οι μεγάλες δυνάμεις... Ευχαριστώ ρε Γιώργαρε!!!

308200

Με τα πολλά, το πλαίσιο το πήρε απόφαση να αποχωριστεί κινητήρα, ψαλιδι, σταντ και να μείνει επιτέλους μόνο του...

308201

...έτοιμο για το επόμενο στάδιο της ανακατασκευής... Είμαστε σε καλό δρόμο!!!

giorgos.bmw
26/01/2014, 23:26
που είσαι χάθηκες. :a28:

Juohmaru!
30/01/2014, 09:20
Σειρά είχαν τα ηλεκτρικά... Μια και η πλεξούδα ήταν κομμένη και ματισμένη σε πολλά σημεία... Την έφτιαξα από την αρχή!

308676

... οι συνδέσεις των καλωδίων στο φις της λάμπας φτιάχτηκαν από την αρχή σε νέα βάση (made by giorgos)... μένει να βάλω θερμοσυστελόμενα στις κολλήσεις και νέους "αρσενικούς" συνδετήρες στα καλώδια...

308678

Μετά ανοίχτηκαν τα χειριστήρια του τιμονιού...

308679

Juohmaru!
30/01/2014, 09:25
Τα οποία χειριστήρια ήταν κάπως έτσι...

308680

Βάλαμε τις αλοιφές...

308681

... έκανε και ο Γιώργος τα μαγικά του... και βουαλάάά... :uplate: Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ! ? ! ? ! ?

308682

CustomBoy
30/01/2014, 12:37
τι εκανες εκει ρε αδερφε?? φωτιές πετάνε ...

ΥΓ ωραια και η πλεξουδα ,ποσο στοιχισαν τα υλικα περιπου για να την φτιασεις απο την αρχη?

Gi_4ce
30/01/2014, 13:26
θα λαλήσουμε και με αυτη την ανακατασκευη....

δωσε πονο.

Juohmaru!
30/01/2014, 17:46
ΥΓ ωραια και η πλεξουδα ,ποσο στοιχισαν τα υλικα περιπου για να την φτιασεις απο την αρχη?

Γύρω στο 10ευρω για καλώδια - συνδετήρες (θυληκοί)...
Βέβαια αυτή είναι η μισή δουλειά, πρέπει να ελεγθεί κάθε γραμμή ("κατανάλωση") που κουμπώνει στην πλεξούδα και να αλλαχθούν και εκεί τουλάχιστον οι συνδετήρες (αρσενικοί) αν όχι και τα καλώδια...

lefteris95
30/01/2014, 19:32
με ποιον τροπο τα γυαλισες ετσι???

Juohmaru!
30/01/2014, 21:14
με ποιον τροπο τα γυαλισες ετσι???

Αφού πλύθηκαν με ζεστό σαπουνόνερο για να φύγουν τα πολλά, μετά με διαλυτικό νίτρου για να καθαρίσουν εντελώς.
Μετά με 500αρι γυαλοχαρτο νερού και υγρή γυαλιστική αλοιφή τριφτηκαν ελαφρά.
Ακολούθησε ενα πρώτο χέρι γυάλισμα με πανόβουρσα, δεύτερη αλοιφή, ξανά πανόβουρτσα... τέλος χεράκι-πανάκι και βουαλά!

@giorgos.bmw: Γιώργο πειράζει που αποκαλύπτω τα μυστικά της τέχνης σου...; :D

giorgos.bmw
30/01/2014, 21:24
Αφού πλύθηκαν με ζεστό σαπουνόνερο για να φύγουν τα πολλά, μετά με διαλυτικό νίτρου για να καθαρίσουν εντελώς.
Μετά με 500αρι γυαλοχαρτο νερού και υγρή γυαλιστική αλοιφή τριφτηκαν ελαφρά.
Ακολούθησε ενα πρώτο χέρι γυάλισμα με πανόβουρσα, δεύτερη αλοιφή, ξανά πανόβουρτσα... τέλος χεράκι-πανάκι και βουαλά!

@giorgos.bmw: Γιώργο πειράζει που αποκαλύπτω τα μυστικά της τέχνης σου...; :D


Όχι βέβαια. Είπαμε να βοηθάμε όπου μπορούμε. :beer:

dlabrakis
30/01/2014, 21:39
:eek:ειμαστε σοβαροι??????????
αυτο ρε φιλε ειναι κοσμημα!!!!!

αντε δωσεεεεεεεεεε

Da.Vintage
31/01/2014, 07:42
Απο κοντά γυαλίζαν ακόμα περισσότερο... μπορούσες να τα έβαζες σε βελούδινο κουτάκι και να τα πήγαινες δώρο στη γυναίκα σου!

sapila racing
31/01/2014, 16:17
Απο κοντά γυαλίζαν ακόμα περισσότερο... μπορούσες να τα έβαζες σε βελούδινο κουτάκι και να τα πήγαινες δώρο στη γυναίκα σου!

Ναι και θα χαιρόταν τόσο πολύ που θα σου έκανε ενα καρούμπαλο να το θυμάσαι για πάντα. :lol:

srxakias
31/01/2014, 17:44
Απο κοντά γυαλίζαν ακόμα περισσότερο... μπορούσες να τα έβαζες σε βελούδινο κουτάκι και να τα πήγαινες δώρο στη γυναίκα σου!
Μονο εαν εχεις και δευτερο βελουδινο κουτακι διαφορετικα:pantofla::rotflmao::a014:

giorgos.bmw
22/02/2014, 22:05
Το κοντέρ πριν

310353

310354

310355

giorgos.bmw
22/02/2014, 22:12
Το ήθελε με 00000 χιλ.

310356

310357

310358

giorgos.bmw
22/02/2014, 22:15
και μετά

310359

310360

310361

dlabrakis
23/02/2014, 11:27
:beer:τωρα θελει ομως στρωσιμο...χεχε

supraman
23/02/2014, 12:17
πολυ ωραιο μηχανακι ειχε και ο παπους μου τετοιο συνεχισε ετσι ;)

sv9cvk
23/02/2014, 12:35
Αψογο το κοντερι!!!:beer:

fidel_98_99
23/02/2014, 14:05
Ωραιος!

sapila racing
23/02/2014, 15:06
Καλά το πατε.
Τωρα αμα εχεις τον giorgos.bmw από κοντα, θα γίνει όπως το θέλεις!

:beer:

Juohmaru!
23/02/2014, 15:58
Καλά το πατε.
Τωρα αμα εχεις τον giorgos.bmw από κοντα, θα γίνει όπως το θέλεις!

:beer:

...όπως το θέλω;;; Σίγουρα καλύτερο!!!
Δεν έχω λόγια... ο giorgos είναι απλά απίστευτος!!!! :eyepop:

motomaniac
23/02/2014, 23:15
ωπ! το κοντερακι αυτο μαλλον ειναι κοινο σε πολλα μικρα της χοντα ε? προσφατα ειδα ενα τετοιο στο παλιατζιδικο. ηταν απο ενα μικρο με χοντρες ροδες.

Da.Vintage
24/02/2014, 09:41
ωπ! το κοντερακι αυτο μαλλον ειναι κοινο σε πολλα μικρα της χοντα ε? προσφατα ειδα ενα τετοιο στο παλιατζιδικο. ηταν απο ενα μικρο με χοντρες ροδες.
Δεν είναι ακριβως ίδιο Δημήτρη... αλλάζουν πολλά... μοιάζει όμως πολύ το γ@μημένο :lol:

Da.Vintage
24/02/2014, 09:41
και μετά

310359

310360

310361

Ωραία τώρα κάνε και το δικό σου με χλμ/ώρα να μην ψαχνόμαστε!

Wisdover
28/02/2014, 11:01
Ωραίος!!