PDA

View Full Version : Καινούριο παπάκι- πρόβλημα



Σελίδες : [1] 2

petros3110
12/01/2014, 16:36
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.Πρόσφατα αγόρασα καινούριο παπάκι, ένα daytona dy 125rs, μετά συστάσεις γείτονά μου ο οποίος έχει στην κατοχή του ένα ίδιο με 35000 χλμ χωρίς προβλήματα. Mέχρι τώρα έχω κάνει 650 χλμ στρώνοντάς το όπως ακριβώς ζητά ο κατασκευαστής. Εδώ και 150χλμ όμως και για κακή μου τύχη παρουσιάζει το εξής πρόβλημα. Όταν έχω διανύσει μια απόσταση πάνω από 25-30χλμ και πηγαίνοντας με 4η με 40-45χλμ την ώρα(όχι καθολη τη διαδρομή βέβαια) κάνει διακοπές κ κομπιάσματα. Την ίδια στιγμή αν σταματήσω στο ρελαντί δουλεύει κανονικά. Στο σέρβις που απευθύνθηκα δεν μπόρεσαν να βρούν τι φταίει γιατί δεν μπορούν να κάνουν μια τόσο μεγάλη δοκιμή συνεχόμενα....Αν ήταν ηλεκτρονική ή πολλαπλασιαστής μου είπαν θα έσβηνε.Αν ήταν καρμπυρατέρ δεν θα ήθελε 30 χλμ για να το δείξει- κίνησέ το και με τον καιρό η βλάβη θα γίνει εμφανέστερη.Το πρόβλημα όμως παραμένει και είναι πολύ εκνευριστικό ...Πάει πουθενά το μυαλό σας τι μπορεί να φταίει?

ilikeyourbike
12/01/2014, 17:12
Mε καθε επιφυλαξη οτι πω μιας και δεν εχω διευρημενες μηχανολογικες γνωσεις.

Μηπως το κομπιασμα γινεται γιατι ριχνεις τις στροφες πολυ χαμηλα; Με 40 χλμ πιθανον να μην σηκωνει 4η αναλογως και του δρομου και να θελει κατεβασμα σε 3η. Επισης μηπως ειναι η βενζινη;

Θελω να πιστευω πως επειδη το προβλημα εμφανιζεται με καποια τυχαιοτητα δεν ειναι κατι το σοβαρο και μαλλον ειναι κατι 3ο που επηρεάζει τη μηχανη.

petros3110
12/01/2014, 18:31
Mε καθε επιφυλαξη οτι πω μιας και δεν εχω διευρημενες μηχανολογικες γνωσεις.

Μηπως το κομπιασμα γινεται γιατι ριχνεις τις στροφες πολυ χαμηλα; Με 40 χλμ πιθανον να μην σηκωνει 4η αναλογως και του δρομου και να θελει κατεβασμα σε 3η. Επισης μηπως ειναι η βενζινη;

Θελω να πιστευω πως επειδη το προβλημα εμφανιζεται με καποια τυχαιοτητα δεν ειναι κατι το σοβαρο και μαλλον ειναι κατι 3ο που επηρεάζει τη μηχανη.

Καταλαβαίνω το τι θες να πείς μα μιλάμε πάντα σε ευθεία και οι οδηγίες του κατασκευαστή δηλώνουν ρητώς οτι μεχρι 35 χλμ η 3η κ μεχρι 45 χλμ η 4η κατά το στρώσιμο!Εγώ σκεφτόμουν μήπως δεν κάνει καλή εξαέρωση η τάπα του ρεζερβουάρ κ δημιουργεί κάτι τέτοιο...αλλά δεν μου έχει ξανατύχει ώστε να γνωρίζω αν αυτά είναι τα συμπτώματα σε αυτή την περίπτωση(τάπας)

petros3110
12/01/2014, 18:35
Επίσης έχω γεμίσει 3 φορές από διαφορετικά βενζινάδικα.

Pan (dvs)
12/01/2014, 18:48
Τα παπακια εχουνε τρομπα βενζινης?

petros3110
12/01/2014, 18:53
Τα παπακια εχουνε τρομπα βενζινης?

oxi

petros3110
12/01/2014, 20:24
πείτε τίποτα ρε παιδιά...

notakos600
13/01/2014, 08:58
πείτε τίποτα ρε παιδιά...

Στη τροφοδοσία κάτι παίζει αλλά τι; Όταν στο ξανακάνει σταμάτησε επί τόπου, κλείσε το ρουμπινέτο της βενζίνης και ξεβίδωσε το βιδάκι αποστράγγισης στο λεκανάκι του καρμπυρατέρ να δεις αν θα τρέξει αρκετή βενζίνη ή είναι σχετικά στεγνό. Έλεγξε την τρυπίτσα στην τάπα του ρεζερβουάρ με μια καρφίτσα μήπως έχει βουλώσει. Μπορεί να παίζει κάτι και με τη στάθμη του φλοτέρ, να κλείνει την παροχή νωρίς και να στεγνώνει το λεκανάκι από βενζίνη όταν οι απαιτήσεις του μοτέρ σε καύσιμο είναι μεγαλύτερες. Το μπουζί είναι αυτό που είχε όταν το αγόρασες; Δεν το αλλάζεις κι αυτό, έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων.

skylaros
13/01/2014, 09:46
Να πω μια μλκ ? πόσα κιλά είσαι ?

notakos600
13/01/2014, 09:54
Να πω μια μλκ ? πόσα κιλά είσαι ?

Κάτσε γιατί μπορεί να μην είναι και τόσο μλκ...

petros3110
13/01/2014, 10:01
Να πω μια μλκ ? πόσα κιλά είσαι ?

90!

petros3110
13/01/2014, 10:02
Στη τροφοδοσία κάτι παίζει αλλά τι; Όταν στο ξανακάνει σταμάτησε επί τόπου, κλείσε το ρουμπινέτο της βενζίνης και ξεβίδωσε το βιδάκι αποστράγγισης στο λεκανάκι του καρμπυρατέρ να δεις αν θα τρέξει αρκετή βενζίνη ή είναι σχετικά στεγνό. Έλεγξε την τρυπίτσα στην τάπα του ρεζερβουάρ με μια καρφίτσα μήπως έχει βουλώσει. Μπορεί να παίζει κάτι και με τη στάθμη του φλοτέρ, να κλείνει την παροχή νωρίς και να στεγνώνει το λεκανάκι από βενζίνη όταν οι απαιτήσεις του μοτέρ σε καύσιμο είναι μεγαλύτερες. Το μπουζί είναι αυτό που είχε όταν το αγόρασες; Δεν το αλλάζεις κι αυτό, έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων.


γιατί όμως να το κάνει μετά από τόσο μεγάλη διαδρομή?

teogtp
13/01/2014, 11:33
Αν εκεινη την στιγμη που στο κανει το σβησεις και το ξαναβαλεις μπροστα παιρνει κανονικα ή κομπιαζει;

nicksior
13/01/2014, 11:37
90!

Πρόβλημα τροφοδοσίας!

Πλάκα ε? :wave2:

petros3110
13/01/2014, 12:04
Αν εκεινη την στιγμη που στο κανει το σβησεις και το ξαναβαλεις μπροστα παιρνει κανονικα ή κομπιαζει;

παίρνει κανονικά

petros3110
13/01/2014, 12:04
Πρόβλημα τροφοδοσίας!

Πλάκα ε? :wave2:

χαχαχαχα...

OldMan
13/01/2014, 12:08
Μπορεί να παίζει κάτι και με τη στάθμη του φλοτέρ, να κλείνει την παροχή νωρίς και να στεγνώνει το λεκανάκι από βενζίνη όταν οι απαιτήσεις του μοτέρ σε καύσιμο είναι μεγαλύτερες.
Θα τόκανε σε όλες τις ταχύτητες...;)

(εκτός αν περναει σε 4η σχετικά γρήγορα και δεν προλαβαίνει να "στεγνώσει" ...)

petros3110
13/01/2014, 12:08
και στο εξουσιοδοτημένο που ξαναπήγα σήμερα κ επιτέλους το κατάλαβαν μου είπαν τροφοδοσία (καθάρισμα καρμπυρατέρ ή νέο καρμπυρατέρ εντός εγγύησης) αλλά γιατί να το κάνει μετά από τόσο μεγαλη πορεία? πριν πάω σήμερα ήδη είχα κάνει 35 χλμ...

OldMan
13/01/2014, 12:12
Παροχή καυσίμου μικρότερη από την ζητούμενη...

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα στην "αναπνοή" του καρμπυρατερ και στο φλοτερ/βελόνα, ριξε μια ματια στα σωληνάκια...

Φίλτρο βενζίνης έχεις..??

petros3110
13/01/2014, 12:19
Παροχή καυσίμου μικρότερη από την ζητούμενη...

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα στην "αναπνοή" του καρμπυρατερ και στο φλοτερ/βελόνα, ριξε μια ματια στα σωληνάκια...

Φίλτρο βενζίνης έχεις..??
βεβαίως κ έχει...είναι καινούριο το μηχανάκι κ το εμφανίζει από την πρώτη στιγμή...

petros3110
13/01/2014, 12:21
Παροχή καυσίμου μικρότερη από την ζητούμενη...

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα στην "αναπνοή" του καρμπυρατερ και στο φλοτερ/βελόνα, ριξε μια ματια στα σωληνάκια...

Φίλτρο βενζίνης έχεις..??

γιατί να το κάνει μετά από τόσο μεγαλη πορεία? πριν πάω σήμερα ήδη είχα κάνει 35 χλμ...

OldMan
13/01/2014, 12:21
βεβαίως κ έχει...είναι καινούριο το μηχανάκι κ το εμφανίζει από την πρώτη στιγμή...
Για παρέκαμψέ το..

(αφού βεβαιωθεις πρώτα ότι έιναι τοποθετημένο με την ΣΩΣΤΗ φορά..);)

OldMan
13/01/2014, 12:24
γιατί να το κάνει μετά από τόσο μεγαλη πορεία? πριν πάω σήμερα ήδη είχα κάνει 35 χλμ...
Πολύ σωστές οι αναζητήσεις σου αλλά να καταλαβαίνεις για τι μιλάμε...:D

Δεν έχουμε περίπτωση τύπου: "ζητάω 10 και δεν παίρνω κανένα - οπότε και δεν δουλεύω" αλλά " ζητάω 10 και παίρνω 9 - οπότε κάποτε σταματαω να δουλεύω σωστα"

petros3110
13/01/2014, 12:25
Για παρέκαμψέ το..

(αφού βεβαιωθεις πρώτα ότι έιναι τοποθετημένο με την ΣΩΣΤΗ φορά..);)

γιατί να το κάνει μετά από τόσο μεγαλη πορεία?

OldMan
13/01/2014, 12:27
γιατί να το κάνει μετά από τόσο μεγαλη πορεία?
Διαβαζεις καθόλου πριν ποσταρεις μανιωδώς...??? :D

petros3110
13/01/2014, 12:33
Πολύ σωστές οι αναζητήσεις σου αλλά να καταλαβαίνεις για τι μιλάμε...:D

Δεν έχουμε περίπτωση τύπου: "ζητάω 10 και δεν παίρνω κανένα - οπότε και δεν δουλεύω" αλλά " ζητάω 10 και παίρνω 9 - οπότε κάποτε σταματαω να δουλεύω σωστα"

οκ! ευχαριστώ! θα του αλλάξω ένα φιλτράκι...αλλά σόρυ ζητάει 10 μετά από 35 χλμ πορεία κάθε φορά???

OldMan
13/01/2014, 12:37
=petros3110;2418230 θα του αλλάξω ένα φιλτράκι...
Δεν σου είπα να αλλάξεις τίποτε...

Να δεις αν ειναι σωστα τοποθετημενο το φίλτρο και αν ναι, τότε ΠΑΡΕΚΑΜΨΕ ΤΟ ..!!!!!


.αλλά σόρυ ζητάει 10 μετά από 35 χλμ πορεία κάθε φορά???
Αστο να παει στο διάολο, φιλαράκι...
(είναι μονο Δευτέρα..)

petros3110
13/01/2014, 12:41
Δεν σου είπα να αλλάξεις τίποτε...

Να δεις αν ειναι σωστα τοποθετημενο το φίλτρο και αν ναι, τότε ΠΑΡΕΚΑΜΨΕ ΤΟ ..!!!!!


Αστο να παει στο διάολο, φιλαράκι...
(είναι μονο Δευτέρα..)

οκ ότι πείς...κ σε ευχαριστώ για τη βοήθεια...απορώ για τον μάλλον εκνευρισμό σου...

AristidisZ
13/01/2014, 12:42
οκ ότι πείς...κ σε ευχαριστώ για τη βοήθεια...απορώ για τον μάλλον εκνευρισμό σου...

αφού σου είπε, είναι Δευτέρα

o teos
13/01/2014, 12:43
Δεν σου είπα να αλλάξεις τίποτε...

Να δεις αν ειναι σωστα τοποθετημενο το φίλτρο και αν ναι, τότε ΠΑΡΕΚΑΜΨΕ ΤΟ ..!!!!!


Αστο να παει στο διάολο, φιλαράκι...
(είναι μονο Δευτέρα..)


:rolleyes:...............:lol::lol:

notakos600
13/01/2014, 12:43
οκ ότι πείς...κ σε ευχαριστώ για τη βοήθεια...απορώ για τον μάλλον εκνευρισμό σου...

Δημιουργική μηχανολογική αναζήτηση λέγεται, απλά τα συμπτώματα μοιάζουν με του εκνευρισμού.

McGyver
13/01/2014, 12:45
Τα παπακια εχουνε τρομπα βενζινης?


oxi

Αν είναι ψεκαστά, έχουν...

petros3110
13/01/2014, 12:47
Δημιουργική μηχανολογική αναζήτηση λέγεται, απλά τα συμπτώματα μοιάζουν με του εκνευρισμού.

καλό!

petros3110
13/01/2014, 12:49
Αν είναι ψεκαστά, έχουν...

σωστό μα το εν λόγω δεν είναι ψεκαστό, λάθος βέβαια η απάντησή μου...

petros3110
13/01/2014, 12:52
το φιλτράκι πάντως είναι με τη σωστή φορά...η παράκαμψη καθώς και η δοκιμή των 35 χλμ(!) αύριο...

OldMan
13/01/2014, 12:56
Θαυμάσια...!!!

(αρκεί να σταματήσεις να γραφεις μεχρι αύριο..)

Bowleno
13/01/2014, 15:37
Θαυμάσια...!!!

(αρκεί να σταματήσεις να γραφεις μεχρι αύριο..)


Εσύ δεν έλεγες ότι σε παρατάνε στεγνά; :D

Γιατί παραπονιέσαι τώρα; :p

Πολυμήχανος
13/01/2014, 15:46
Τα παπακια εχουνε τρομπα βενζινης?


Ναι.

Δεν έχουν ακριβώς τρόμπα, έχουν κάνουλα που ανοίγει την ροή όταν γυρίσει το μοτέρ και δημιουργήσει υποπίεση, και την κλείνουν όταν σταματήσει το μοτέρ.

Αν η κάνουλα λειτουργεί λάθος, είτε γιατί χάνει το λαστιχένιο σωληνάκι που μεταφέρει την υποπίεση, είτε γιατί έχει κάποιο πρόβλημα η ίδια η κάνουλα, με αποτέλεσμα να μην παρέχει πλήρη ροή (ζητάει 10 το μοτό, του δίνει 9.9), είναι πολύ λογικά τα συμπτώματα του φίλου.

Αλλά ας δούμε πρώτα το αποτέλεσμα της παράκαμψης του φίλτρου και βλέπουμε...

skylaros
13/01/2014, 17:36
Άλλη μια σειρά χαζών ερωτήσεων, ακολουθείς την ίδια διαδρομή? αν ναι στο κάνει στο ίδιο σημείο? Επίσης η θερμοκρασία στην περιοχή που κινήστε είναι σταθερή αυτές τις μέρες ? Όπως επίσης τα χιλιόμετρα είναι 35 πάντα ή μεταβάλλεται σημαντικά πχ 45-50 ?

bikas
13/01/2014, 18:34
Αν είναι ψεκαστά, έχουν...
και οχι μονο.το crypton το παλιο
εχει βεβαια δεν ειναι ηλεκτρικη τρομπα βανζινης αλλα μια μεμβρανη που με την υποπιεση αυξανει την ροη προς το καρμπυρατερ.

petros3110
13/01/2014, 19:05
Άλλη μια σειρά χαζών ερωτήσεων, ακολουθείς την ίδια διαδρομή? αν ναι στο κάνει στο ίδιο σημείο? Επίσης η θερμοκρασία στην περιοχή που κινήστε είναι σταθερή αυτές τις μέρες ? Όπως επίσης τα χιλιόμετρα είναι 35 πάντα ή μεταβάλλεται σημαντικά πχ 45-50 ?

καμιά ερώτηση δεν θεωρώ χαζή τη στιγμή μάλιστα που εγώ ζητώ τη λύση.Σε οποιαδήποτε διαδρομή, με τις γνωστές θερμοκρασίες εντός Αττικής από τις 10:00 έως τις 13:00.Tα χλμ είναι πάντα μεταξύ 40-50.Το μεγάλο μου ερωτηματικό είναι γιατί δεν γίνεται μετά το πρώτο δεκάλεπτο και γίνεται μετά τόσα διανυθέντα χλμ κάθε φορά.Από εκεί που το αγόρασα δεν μπορούσαν να εντοπίσουν τη βλάβη γιατί δεν μπορούσαν να το δοκιμάσουν για τόσα χλμ.Τρείς φορές το χω πάει ώσπου πλέον σήμερα (την 3η φορά) του έκανα ήδη εγώ 35 χλμ κ το δοκίμασαν αμέσως όπου κ παραδέχτηκαν την ατροφία.Βέβαια μου είπαν θα το κοιτάξουν (καθάρισμα ή αλλαγή καρμπυρατέρ) στα 1000χλμ όπου είναι κ το 1ο σέρβις.Θα επιμείνω όμως για αλλαγή γιατί το κάνει από την αρχή που το αγόρασα(τόσο γκαντέμης να είμαι με το πρώτο φουλάρισμα σκουπίδια βενζίνη?

skylaros
14/01/2014, 05:05
Νομίζω πως το εντόπισες το πρόβλημα σου λοιπόν ή μάλλον θα το βρουν. Ο old man (μη τον παρεξηγείς τα γεροντάματα) κάτι είχε στο πονηρό μυαλό του με αυτό που σου είπε. Η κοινή λογική (ή τουλάχιστον η δική μου) λέει πως κάτι διαστέλλεται και σου φράζει κάτι. Πολύ απλοϊκά σκεπτόμενος και με τις τρομακτικά περιορισμένες μου γνώσεις θα σκεφτόμουν σε κάποια κόλλα, βερνίκι,παράγωγο πετρελαίου αρκετά μαλακό, που κάπου πάει και εμποδίζει τη ροή του καυσίμου. Είμαι ο τελευταίος που μπορεί να δώσει συμβουλή για μηχανές (μιας που δεν έχω εμπειρία) οπότε μη πάρεις και πολύ σοβαρά τα λεγόμενα μου.

petros3110
14/01/2014, 05:18
Νομίζω πως το εντόπισες το πρόβλημα σου λοιπόν ή μάλλον θα το βρουν. Ο old man (μη τον παρεξηγείς τα γεροντάματα) κάτι είχε στο πονηρό μυαλό του με αυτό που σου είπε. Η κοινή λογική (ή τουλάχιστον η δική μου) λέει πως κάτι διαστέλλεται και σου φράζει κάτι. Πολύ απλοϊκά σκεπτόμενος και με τις τρομακτικά περιορισμένες μου γνώσεις θα σκεφτόμουν σε κάποια κόλλα, βερνίκι,παράγωγο πετρελαίου αρκετά μαλακό, που κάπου πάει και εμποδίζει τη ροή του καυσίμου. Είμαι ο τελευταίος που μπορεί να δώσει συμβουλή για μηχανές (μιας που δεν έχω εμπειρία) οπότε μη πάρεις και πολύ σοβαρά τα λεγόμενα μου.

Σε ευχαριστώ φίλε...δεν παρεξηγώ κανέναν...πέρασε και για μένα αυτή η ηλικία (συνταξιούχος γαρ)...χαχαχα

petros3110
14/01/2014, 10:48
Μόλις επέστρεψα από τη δοκιμή έχοντας παρακάμψει το φίλτρο βενζίνης. Δεν είδα καμιά διαφορά, μάλιστα έκανε τις ατροφίες σε αρκετά μικρότερη χιλιομετρικά διαδρομή. Ξανατοποθέτησα το φιλτράκι και κάνοντας δοκιμές ρυθμίσεων του καρμπυρατέρ κατάλαβα ότι εξαλείφει τις ατροφίες έχοντας τη βίδα του αέρα στα 3/4 της στροφής ανοιχτή. Εκεί προς το παρόν δουλεύει άψογα. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι σωστό αυτό. Κάπνες δεν βλέπω και θα μετρήσω κ κατανάλωση να έχω μια ιδέα.Θα ήθελα τις απόψεις σας γιατί έχω ακούσει οτι το σωστό θα ήταν η βίδα του αέρα να είναι στο 1 κ 1/3 της στροφής.

OldMan
14/01/2014, 12:18
Η βίδα του αέρα, μπορεί και να μην είναι του "αέρα"..
(εξαρταται από το αν βρίσκεται πίσω ή μπροστα από το Venturi - εκτός αν στο manual γραφει καθαρά air screw adjastment)

Αν όντως ρυθμίζει τον αέρα, τότε στα 3/4 έξω έχεις μαλλον πλούσιο μίγμα (το normal είναι από 1 στροφή και πάνω προς τα έξω) και αυτό θα το διαπιστώσεις από την κατανάλωση..
(αν ρυθμίζει το καύσιμο, ισχύει το αντίθετο..)

Υ.Γ.
Κατι παίζει μέσα στο λεκανάκι - ή είναι κακορυθμισμένο το φλοτερ ή κατι παρεμβάλεται μεταξύ βελόνας και οπής σε συγκεκριμένη μεταξύ τους απόσταση..

petros3110
14/01/2014, 12:38
Η βίδα του αέρα, μπορεί και να μην είναι του "αέρα"..
(εξαρταται από το αν βρίσκεται πίσω ή μπροστα από το Venturi - εκτός αν στο manual γραφει καθαρά air screw adjastment)

Αν όντως ρυθμίζει τον αέρα, τότε στα 3/4 έξω έχεις μαλλον πλούσιο μίγμα (το normal είναι από 1 στροφή και πάνω προς τα έξω) και αυτό θα το διαπιστώσεις από την κατανάλωση..
(αν ρυθμίζει το καύσιμο, ισχύει το αντίθετο..)

Υ.Γ.
Κατι παίζει μέσα στο λεκανάκι - ή είναι κακορυθμισμένο το φλοτερ ή κατι παρεμβάλεται μεταξύ βελόνας και οπής σε συγκεκριμένη μεταξύ τους απόσταση..

Είναι πισω η βίδα οπότε έχω τώρα πλούσιο μίγμα, που σημαίνει οτι κάτι συμβαίνει στο λεκανάκι. Παρόλα αυτά τώρα δουλεύει χωρίς ατροφίες κλπ. Να μην το αφήσω έτσι??? Δεν διορθώθηκε έτσι αυτό που συμβαίνει στο φλοτερ ή στη βελόνα?

OldMan
14/01/2014, 12:44
Αστο έτσι, εφόσον δεν έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση (και με βρεγμένο μπουζί..)

Στο service καλό θα είναι να ανοιχτεί το καρμπυρατερ και να βρεθεί η αιτία του προβλήματος..
(όχι απλά καθαρισμός, πιθανόν ρύθμιση και φύγαμε..)

Υ.Γ.
Τα συμπτώματα διορθώθηκαν, όχι το πρόβλημα..

petros3110
14/01/2014, 12:47
Αστο έτσι, εφόσον δεν έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση (και με βρεγμένο μπουζί..)

Στο service καλό θα είναι να ανοιχτεί το καρμπυρατερ και να βρεθεί η αιτία του προβλήματος..
(όχι απλά καθαρισμός, πιθανόν ρύθμιση και φύγαμε..)

Υ.Γ.
Τα συμπτώματα διορθώθηκαν, όχι το πρόβλημα..

οκ κατάλαβα σε ευχαριστώ πολύ

GiannisBlessed
14/01/2014, 12:50
Η βίδα του αέρα, μπορεί και να μην είναι του "αέρα"..
(εξαρταται από το αν βρίσκεται πίσω ή μπροστα από το Venturi - εκτός αν στο manual γραφει καθαρά air screw adjastment)

Αν όντως ρυθμίζει τον αέρα, τότε στα 3/4 έξω έχεις μαλλον πλούσιο μίγμα (το normal είναι από 1 στροφή και πάνω προς τα έξω) και αυτό θα το διαπιστώσεις από την κατανάλωση..
(αν ρυθμίζει το καύσιμο, ισχύει το αντίθετο..)

Υ.Γ.
Κατι παίζει μέσα στο λεκανάκι - ή είναι κακορυθμισμένο το φλοτερ ή κατι παρεμβάλεται μεταξύ βελόνας και οπής σε συγκεκριμένη μεταξύ τους απόσταση..

μηπως εννοεις οτι αν ειναι 3/4 η βιδα και ρυθμιζει αερα τοτε το μειγμα ειναι φτωχο για αυτο και δουλευει καλυτερα με την βιδα πιο μεσα.
μοιαζει να θελει ενα νουμερακι ζιγκλερ πιο πανω.ωστε μετα η σωστη ρυθμιση να ειναι καπου μετα την μια στροφη εξω και μεχρι τις 2-2,5.

τελος αυτο με το που ειναι το βιδακι γεομετρικα τοποθετημενο δεν ειναι παντα σωστο.
στο καρμπυρατερ του supra keihin 16mm ειναι προς την μερια του μοτερ αλλα ρυθμιζει ΑΕΡΑ.
ειδα και επαθα να καταλαβω τι συμβαινει μεχρι που το ανοιξα και ακολουθησα την διαδρομη μεσα απο τις διοδους.
το μηχανακι ειχε πλουσιο μειγμα στο ρελαντι και στο 1/8 του γκαζιου και πνιγονταν και εκανε πως ψοφαγε σε πολυ μικρα ανοιγματα γκαζιου.ακομα και με πολλες στοφες.επερνε μπροστα με την μια και δουλευε τελεια και μολις ζεστενονταν το παθαινε.
τι κανει νιαου νιαου?
ελα που οταν ομως εκλεινα το βιδακι (πιστευοντας οτι ρυθμιζει βενζινη) ολο και χειροτερευε.
το ανοιγα και ολο και βελτειωνονταν ακομα και μετα τις 3 εξω.
οποτε λογικα επρεπε να βαλω μεγαλυτερο ζιγκλερ!
το μανισιο ειναι 40ρι.
εγω κατεληξα στο 30ρι!
ο λογος που πιστευω θελει μικροτερο ζιγκλερ απο την μανα του ειναι γιατι το μοτερ ειναι ελαφρος υπερκυβισμενο.
το μοτερ φυσικα τραβαει περισοτερο αερα απο την ιδια διαμετρο venturi οποτε δημιουργειται μεγαλυτερη υποπιεση που με την σειρα της τραβαει περισοτερη βενζινη απο το ΙΔΙΟ ζιγκλερ.

τωρα στο προβλημα του παιδιου.
ειναι καινουριο μηχανακι.
δεν θα επρεπε να τα κανει αυτα.
ζητα μηπως σου αλλαξουν το καρμπυρατερ,
εστω και σαν δοκιμη.

OldMan
14/01/2014, 13:10
μηπως εννοεις οτι αν ειναι 3/4 η βιδα και ρυθμιζει αερα τοτε το μειγμα ειναι φτωχο για αυτο και δουλευει καλυτερα με την βιδα πιο μεσα.
Γιατί να νομίζεις ότι εννοώ κάτι τέτοιο, εφόσον όσο πιο μέσα είναι ή βίδα του αέρα τόσο λιγότερη ποσότητα αέρα επιτρέπει να περάσει και (με δεδομένη την ποσότητα βενζίνης) τόσο πλουσιότερο γίνεται το μίγμα..?? :confused:

Αν ήθελε μεγαλύτερο ζιγκλέρ, σίγουρα θα το έδειχνε με πολλούς τρόπους αλλά όχι με "ατροφία" λόγω χλμ (κατανάλωσης) - ίσα ίσα που θα έβγαζε περισσότερα χλμ ανα lit καυσίμου...

irinia
14/01/2014, 14:05
ΡΕ ΣΕΙΣ................ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ




Άκου φίλε μου,αύτή ή μαλακία καλώς σού διέγνωσαν έχει νά κάνει μέ τό καρμπυρατέρ σου.
Έγώ δέν ξέρω άπό μηχανική άλλά είμαι παθών άπό ένα παπί καβασάκι ΖΧ-130....!!!!
Κανείς δέν έλυσε ποτέ τό πρόβλημα διότι άπλά όταν ή θερμοκρασία πήγαινε 15-16 περίπου καί πάνω
τό μηχανάκι κελαηδούσε.....τό χειμώνα είχαμε ρυθμίσεις μέ βίδες τσόκ κ.λ.π.....καί
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ότι καί νά έκανα.
Ή άντιπροσωπεία έκανε τό ΠΑΓΩΝΙ..!!
Άκούστηκε κατόπιν έορτής ότι δέν ταιριάζει τό καρμπυρατέρ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ...!!
Ότι ήταν φτιαγμένο γιά άλλες θερμοκρασίες,Μαλαισία,Ταυλάνδη ξέρω γώ..??
Άν μπείς στό καβασάκι φόρουμ θά διαβάσεις.
Τώρα εύχομαι νά είναι άπλά μόνο στό δικό σου παπάκι τό πρόβλημα καί όχι σέ όλη τή σειρά.
Μιά καί είναι καινούργιο βάλτους νά σού άλλάξουν ένα καρμπυρατέρ καί μή τούς άφήνεις νά παίζουν
σπάζοντας σου τά νεύρα διότι άν κατάλαβα είσαι καί κάποιας ήλικίας.τεκνό σάν έμένα.
Άν λυθεί τό θέμα σου ήταν μεμονωμένο περιστατικό ,άν όχι τόν ήπιες όπως κι έγώ..!!
Περίμενα τό καλοκαίρι νά δουλέψει σωστά,λέμε τώρα μιά ζωή μαυρίλα άπό πίσω άλλά
τουλάχιστον δέν είχε λόξυγγα.........σά τά παλιά φορτηγά μέ τό πετρέλαιο.
Εύχομαι νά μήν είναι σάν τό καβασάκι μου,τό όποίο δέ ζεσταινότανε ποτέ,αύτό τό πρόσεξα.
60 χλμ. τέρμα γκάζι όσο έπιανε 110-120 καί όταν σταμάταγα ήταν σάν νά είχε ύδρόψυξη
μέ τρία βεντιλατέρ κατακαλόκαιρο μέ 35 βαθμούς.
Μετά άπό ένα χρόνο καί 9000χλμ. περίπου ,τό έστειλα στό διάλο μέ χασούρα βεβαίως
πήρα ένα WAVE-110 Xόντα μέ ψεκασμό καί άπό τότε.........ΟΥΤΕ ΚΙΧ έδώ καί ένα χρόνο
ούτε κρύο ,ούτε ζέσταμα,ούτε τσόκ........μίζα καί γειά σας.
Καί 2 λίτρα στά 100 παρακαλώ,γιατί τό καβασάκι μέ έκείνη τήν κωλόβιδα νά δίνει μείγμα
τό μισό άπό πίσω άκαυτο έφευγε..!!
Καλά ξεμπερδέματα.......είναι καί τό ξενέρωμα άστα,χέστα.......

OldMan
14/01/2014, 14:31
ΡΕ ΣΕΙΣ................ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ
ΕΝΩ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΤΟΝ ΕΣΒΗΣΕΣ...

petros3110
14/01/2014, 15:22
Σίγουρα θα ζητήσω αντικατάσταση του καρμπυρατέρ στο α. σέρβις . Ήταν στις προτάσεις τους άλλωστε όπως προανέφερα και θα επιμείνω για να μην ταλαιπωρηθώ περαιτέρω από καθαρισμό κ ρυθμίσεις. Το βέβαιο είναι πως τώρα δουλεύει μια χαρά. Επίσης να αναφέρω πως μέχρι σήμερα με τις ατροφίες (κ με ταχύτητα έως 45-50χλμ λόγω στρωσίματος) είχα πολύ μικρές καταναλώσεις 1,5-1,6 λίτρα ανά 100χλμ! Πλέον θα μετρήσω κατανάλωση να δω που βρίσκομαι με τη νέα ας πούμε ρύθμιση. Όσο αφορά για τα καβασάκι γνωρίζω το αναφερθέν πρόβλημα μα καμιά σχέση με το δικό μου.Αυτά έσβηναν στο ρελαντί στα φανάρια δεν έπαιρναν ευκολα κλπ.

petros3110
14/01/2014, 15:28
Επίσης πάντα παίρνει κάθε πρωί χωρίς τσοκ αλλά μ ελάχιστο γκαζάκι...

notakos600
14/01/2014, 16:22
Επίσης πάντα παίρνει κάθε πρωί χωρίς τσοκ αλλά μ ελάχιστο γκαζάκι...

Τώαρ με το κρύο παίρνει χωρίς τσοκ;
Έχει πλούσιο μίγμα γι' αυτό.

GiannisBlessed
14/01/2014, 20:35
Γιατί να νομίζεις ότι εννοώ κάτι τέτοιο, εφόσον όσο πιο μέσα είναι ή βίδα του αέρα τόσο λιγότερη ποσότητα αέρα επιτρέπει να περάσει και (με δεδομένη την ποσότητα βενζίνης) τόσο πλουσιότερο γίνεται το μίγμα..?? :confused:

Αν ήθελε μεγαλύτερο ζιγκλέρ, σίγουρα θα το έδειχνε με πολλούς τρόπους αλλά όχι με "ατροφία" λόγω χλμ (κατανάλωσης) - ίσα ίσα που θα έβγαζε περισσότερα χλμ ανα lit καυσίμου...

αν το μηχανακι τωρα δουλευει τελεια με το βιδακι ΑΕΡΑ σχεδον τελειως κλειστο τοτε σημαινει οτι χρειαζεται περισοτερο καυσιμο.
δλδ μεγαλυτερο ζιγκλερ.
αν βαλει μεγαλυτερο ζιγκλερ τοτε η σωστη ρυθμιση θα ανεβει στις 1-3 στροφες οπου και ειναι το ιδανικο οριο πανω κατω...
με λιγα λογια αυτην την στιγμη εχει μικροτερο ζιγκλερ απο οτι πρεπει και αν το μειγμα με το βιδακι στα 3/4 ειναι οκ αυτο σημαινει οτι το καρμπυρατερ παρεχει και λιγοτερο συνολικο καυσιμο μειγμα απο οτι μπορει να αξιοποιησει το μοτερ.

Acacius
15/01/2014, 04:25
Αν και 1-2 συμπτώματα μου χαλάνε τη "διάγνωση", να πω κι εγώ τη μαλακία μου:

Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο στεγανό το ντεπόζιτο ενός παπιού (με επιπλέον φραγμένο σωληνάκι εξαέρωσης) ώστε μετά από κατανάλωση 1-2 λίτρων να δημιουργείται ελαφρά υποπίεση ώστε να μη δίνει αρκετή βενζίνη για φορτίο αλλά στο ρελαντί να την παλεύει ακόμα;


Μπαδεγουέυ, η προστακτική του "παρακάμπτω" είναι "παρΑκαμψε", αφού είναι του ιδιωτικού τομέα και δεν παίρνει ποτέ αύξηση...

petros3110
15/01/2014, 05:33
αν το μηχανακι τωρα δουλευει τελεια με το βιδακι ΑΕΡΑ σχεδον τελειως κλειστο τοτε σημαινει οτι χρειαζεται περισοτερο καυσιμο.
δλδ μεγαλυτερο ζιγκλερ.
αν βαλει μεγαλυτερο ζιγκλερ τοτε η σωστη ρυθμιση θα ανεβει στις 1-3 στροφες οπου και ειναι το ιδανικο οριο πανω κατω...
με λιγα λογια αυτην την στιγμη εχει μικροτερο ζιγκλερ απο οτι πρεπει και αν το μειγμα με το βιδακι στα 3/4 ειναι οκ αυτο σημαινει οτι το καρμπυρατερ παρεχει και λιγοτερο συνολικο καυσιμο μειγμα απο οτι μπορει να αξιοποιησει το μοτερ.

Λογική μου φαίνεται η απάντησή σου όπως και λογικό το να έχει κάτι ψιλοβουλώσει το ζιγκλερ ή την τρυπουλα της βελόνας. Είναι δυνατόν να βγαίνουν από το εργοστάσιο με μικρότερο ζιγκλέρ από ότι χρειάζονται? Επίσης απορία μου προκαλεί γιατί τις ατροφίες τις εμφάνιζε στην αρχή μετά από τόσα χλμ και όσο περνούσε ο καιρός σε λιγότερα διανυθέντα χλμ (πιο σύντομα δηλαδή και συχνότερα-κάτι σαν να έφραζε όλο και περισσότερο)

notakos600
15/01/2014, 08:17
Μπορεί να είναι και το πιο απλό από όλα όσα συζητάμε: το μηχανάκι έμεινε πολύ καιρό στοκ με την βενζίνη και τα κατάλοιπά της να έχουν φράξει κάτι στη διαδρομή από το ρεζεβουάρ έως την βαλβίδα εισαγωγής.

Bowleno
15/01/2014, 08:19
Μπορεί να είναι και το πιο απλό από όλα όσα συζητάμε: το μηχανάκι έμεινε πολύ καιρό στοκ με την βενζίνη και τα κατάλοιπά της να έχουν φράξει κάτι στη διαδρομή από το ρεζεβουάρ έως την βαλβίδα εισαγωγής.


+660, μου έχει τύχει....

petros3110
15/01/2014, 08:53
Μπορεί να είναι και το πιο απλό από όλα όσα συζητάμε: το μηχανάκι έμεινε πολύ καιρό στοκ με την βενζίνη και τα κατάλοιπά της να έχουν φράξει κάτι στη διαδρομή από το ρεζεβουάρ έως την βαλβίδα εισαγωγής.

μεχρι βαλβιδα εισαγωγής???

notakos600
15/01/2014, 08:56
μεχρι βαλβιδα εισαγωγής???

Την διαδρομή που κάνει η βενζίνη εννοώ :lol:
Χαλάρωσε, μην τρελλαίνεσαι, στο καρμπυρατέρ εστιάζω κι εγώ.

petros3110
15/01/2014, 08:58
Την διαδρομή που κάνει η βενζίνη εννοώ :lol:
Χαλάρωσε, μην τρελλαίνεσαι, στο καρμπυρατέρ εστιάζω κι εγώ.

αχαχαχαχαχαχαχα

GiannisBlessed
15/01/2014, 12:53
Μπορεί να είναι και το πιο απλό από όλα όσα συζητάμε: το μηχανάκι έμεινε πολύ καιρό στοκ με την βενζίνη και τα κατάλοιπά της να έχουν φράξει κάτι στη διαδρομή από το ρεζεβουάρ έως την βαλβίδα εισαγωγής.
συμφωνω απολυτως!
το ζιγκλερ του ρελαντι εχει μια τρυπουλα τοση δα.
λιγες επικαθησεις βερνικιου της βενζινας και πεφτει 10 νουμερα!

OldMan
15/01/2014, 13:43
το ζιγκλερ του ρελαντι εχει μια τρυπουλα τοση δα.
λιγες επικαθησεις βερνικιου της βενζινας και πεφτει 10 νουμερα!
Μόνο που στο συγκέκριμένο μηχανακι το ρελαντί έιναι το ΜΟΝΟ που δουλέυει σωστα...;)

OldMan
15/01/2014, 13:46
Μπαδεγουέυ, η προστακτική του "παρακάμπτω" είναι "παρΑκαμψε", αφού είναι του ιδιωτικού τομέα και δεν παίρνει ποτέ αύξηση...
Ορθον αλλά ακούγεται πολύ Βλάχικο...

petros3110
15/01/2014, 17:16
Μόνο που στο συγκέκριμένο μηχανακι το ρελαντί έιναι το ΜΟΝΟ που δουλέυει σωστα...;):a013::a013::a013::a23::a23::a23:

irinia
15/01/2014, 18:21
EΔΩ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕΣ...............






Συνταξιούχος είπαμε είσαι...??

petros3110
15/01/2014, 19:14
EΔΩ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕΣ...............






Συνταξιούχος είπαμε είσαι...??

δεν το είπαμε...αλλά σωστά μάντεψες!

irinia
16/01/2014, 17:31
ΤΙ ΤΟΘΕΛΕΣ ΒΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ.............ΤΟ ΧΡΕΠΙ








Γέρος άνθρωπος..??
Είμαστε έμείς γιά βάσανα τώρα..??

petros3110
16/01/2014, 19:33
ΤΙ ΤΟΘΕΛΕΣ ΒΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ.............ΤΟ ΧΡΕΠΙ








Γέρος άνθρωπος..??
Είμαστε έμείς γιά βάσανα τώρα..??

εγώ τσίπουρο πίνω...όχι μπύρες!

GiannisBlessed
17/01/2014, 02:02
Μόνο που στο συγκέκριμένο μηχανακι το ρελαντί έιναι το ΜΟΝΟ που δουλέυει σωστα...;)


αν για καποιο λογο το ζιγκλερ βουλωσε μερικως τοτε το μειγμα εγινε πιο φτωχο ετσι το παλικαρι κλεινωντας το βιδακι του αερα το εφερε στα ισα του.

petros3110
17/01/2014, 05:56
αν για καποιο λογο το ζιγκλερ βουλωσε μερικως τοτε το μειγμα εγινε πιο φτωχο ετσι το παλικαρι κλεινωντας το βιδακι του αερα το εφερε στα ισα του.

Πάντως δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, γιατί το μόνο που τελικά κατάφερα ήταν να μεταφερφούν οι ατροφίες ψηλότερα. Με τον καιρό αύξησα την ταχύτητα στρωσίματος από 40-50χλμ σε 50-60χλμ και έτσι το διαπίστωσα. Η κατανάλωση παραμένει πολύ χαμηλή. Απλά το κινώ σε ταχύτητες που δεν παρουσιάζει το πρόβλημα. Περιμένω να φτάσω ταχλμ του α΄σέρβις για την αντικατάσταση.

irinia
17/01/2014, 07:10
Πάντως δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, γιατί το μόνο που τελικά κατάφερα ήταν να μεταφερφούν οι ατροφίες ψηλότερα. Με τον καιρό αύξησα την ταχύτητα στρωσίματος από 40-50χλμ σε 50-60χλμ και έτσι το διαπίστωσα. Η κατανάλωση παραμένει πολύ χαμηλή. Απλά το κινώ σε ταχύτητες που δεν παρουσιάζει το πρόβλημα. Περιμένω να φτάσω ταχλμ του α΄σέρβις για την αντικατάσταση.





ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΗ...??






Φέρτο στό πρώτο σέρβις νά τό φτιάξουμε..??
Γιατί ..??,φοβούνται μή ξοδέψουν οί Γιακούμπ καμμιά έργατοώρα..??
Έμένα πάντως μού άκούγεται σάν παραμύθι γιά νά σέ άποφύγουν.
Κάτι σάν αύτό πού είπε ό άκατονόμαστος γιά τό όνομα τής Μακεδονίας,
μέσα σέ 10 χρόνια θά τόχετε ξεχάσει.
Προσωπικά έπειδή είναι καινούργιο πράμμα θά τούς τό πήγαινα στή μάπα,
ή φτιάξτε το ή πάρτε το καί δώστε άλλο,γιά μένα είσαι πολύ μαλακός
άπέναντι τους...!!
ΟΧΙ μόνο πουλάμε ότι νάναι καί μετά γυρίζουμε τόν κώλο......
Βαρύ τό ούζο,δέν τό σηκώνει ό όργανισμός μου.

petros3110
17/01/2014, 07:28
ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΗ...??






Φέρτο στό πρώτο σέρβις νά τό φτιάξουμε..??
Γιατί ..??,φοβούνται μή ξοδέψουν οί Γιακούμπ καμμιά έργατοώρα..??
Έμένα πάντως μού άκούγεται σάν παραμύθι γιά νά σέ άποφύγουν.
Κάτι σάν αύτό πού είπε ό άκατονόμαστος γιά τό όνομα τής Μακεδονίας,
μέσα σέ 10 χρόνια θά τόχετε ξεχάσει.
Προσωπικά έπειδή είναι καινούργιο πράμμα θά τούς τό πήγαινα στή μάπα,
ή φτιάξτε το ή πάρτε το καί δώστε άλλο,γιά μένα είσαι πολύ μαλακός
άπέναντι τους...!!
ΟΧΙ μόνο πουλάμε ότι νάναι καί μετά γυρίζουμε τόν κώλο......
Βαρύ τό ούζο,δέν τό σηκώνει ό όργανισμός μου.

Στο εξουσιοδοτημένο από όπου το αγόρασα πήγα...έχω κ τα 2 πρώτα σέρβις δωρεάν εργατικά....όχι στην αντιπροσωπία. Αν δεν ανταπεξέλθει το εξουσιοδοτημένο τότε θα πάω αντιπροσωπεία.

<<Βαρύ τό ούζο,δέν τό σηκώνει ό όργανισμός μου.>> έλα ρε ...συνήθεια είναι!!!

OldMan
17/01/2014, 10:05
αν για καποιο λογο το ζιγκλερ βουλωσε μερικως τοτε το μειγμα εγινε πιο φτωχο ετσι το παλικαρι κλεινωντας το βιδακι του αερα το εφερε στα ισα του.
Τότε το ρελαντί θα έπρεπε να πέσει σε πολύ χαμηλότερες στροφές (πρακτικά να μην δουλεύει το μηχανάκι) γιατί, ενω το μίγμα θα είχε σωστή αναλογία, η ποσότητά του θα ήταν ανεπαρκής..

irinia
18/01/2014, 06:49
ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ............ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΩΡΙΑ





Γιά κανά μήνα άκόμα.......πάνε έσύ γιά τά ούζάκια σου νά ήρεμήσεις
κι άστους νά ψάχνουν άν φταίει ή βελόνα ,ή σακοράφα,τό σωληνάκι κ.λ.π...

notakos600
18/01/2014, 07:19
ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ............ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΩΡΙΑ





Γιά κανά μήνα άκόμα.......πάνε έσύ γιά τά ούζάκια σου νά ήρεμήσεις
κι άστους νά ψάχνουν άν φταίει ή βελόνα ,ή σακοράφα,τό σωληνάκι κ.λ.π...

Τα έγραψες όλα σειρά. :lol: :beer:

petros3110
18/01/2014, 07:29
ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ............ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΩΡΙΑ





Γιά κανά μήνα άκόμα.......πάνε έσύ γιά τά ούζάκια σου νά ήρεμήσεις
κι άστους νά ψάχνουν άν φταίει ή βελόνα ,ή σακοράφα,τό σωληνάκι κ.λ.π...

Και το ούζο από απόσταξη παράγεται αλλά δεν είναι το ίδιο με το τσίπουρο...
να ξέρουμε τι λέμε και γιατί δεν είναι κακό προσθέτει στη γνώση...για αυτό είμαστε κ εδώ άλλωστε...
βελόνα μάλλον ύψος ή ξένο σώμα το βλέπω...

irinia
18/01/2014, 07:49
Και το ούζο από απόσταξη παράγεται αλλά δεν είναι το ίδιο με το τσίπουρο...
να ξέρουμε τι λέμε και γιατί δεν είναι κακό προσθέτει στη γνώση...για αυτό είμαστε κ εδώ άλλωστε...
βελόνα μάλλον ύψος ή ξένο σώμα το βλέπω...



ΩΧ...........ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ





Έχω πάει σέ αποστακτήριο μού τά έξήγησαν άλλά άμα δέν ύπάρχει
ένδιαφέρον γιά τό άντικείμενο....άπό τό ένα αύτί μπήκαν......
Μόνο στόν πονόδοντο πίνω,άντιλαμβάνεσαι.
Βέβαια γιά σένα θάναι σά νά μπερδεύω βενζίνα μέ πετρέλαιο στήν
κίνηση ένός μοτέρ.........άλλά δείξε κατανόηση.
Γιά μένα ούζο,τσίπουρο,τσικουδιά ένα άχρωμο ποτό δυναμίτης είναι,
ξαδερφάκια......
Τώρα έκεί μέ τό καρμπυρατέρ,φούσκες,βελόνες,ζιγκλέρια θέλει
λίγο δυναμική στάση μή σού άρχίσουν τόν πρόλογο.
Καλού κακού δέν πίνεις κανά δύο τσιπουράκια πρίν τούς
τό πάς γιά φτιάξιμο...??

petros3110
18/01/2014, 07:53
ΩΧ...........ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ





Έχω πάει σέ αποστακτήριο μού τά έξήγησαν άλλά άμα δέν ύπάρχει
ένδιαφέρον γιά τό άντικείμενο....άπό τό ένα αύτί μπήκαν......
Μόνο στόν πονόδοντο πίνω,άντιλαμβάνεσαι.
Βέβαια γιά σένα θάναι σά νά μπερδεύω βενζίνα μέ πετρέλαιο στήν
κίνηση ένός μοτέρ.........άλλά δείξε κατανόηση.
Γιά μένα ούζο,τσίπουρο,τσικουδιά ένα άχρωμο ποτό δυναμίτης είναι,
ξαδερφάκια......
Τώρα έκεί μέ τό καρμπυρατέρ,φούσκες,βελόνες,ζιγκλέρια θέλει
λίγο δυναμική στάση μή σού άρχίσουν τόν πρόλογο.
Καλού κακού δέν πίνεις κανά δύο τσιπουράκια πρίν τούς
τό πάς γιά φτιάξιμο...??

χαχαχαχαχα:lol::lol::lol:

petros3110
22/01/2014, 16:53
Μόλις επέστρεψα από το σέρβις των 1000χλμ. Το πρόβλημα παραμένει (συνεχιζόμενες ατροφίες με σταθερή ταχύτητα είτε στα 40, είτε στα 50, είτε στα 60 χλμ την ώρα με 4η ταχύτητα). Το εξουσιοδοτημένο είχε επαφή με την αντιπροσωπεία της οποίας τεχνικός ανέφερε ότι όλα έτσι κάνουν στα χλμ αυτά γιατί εκείνη την ώρα το σλάιντ είναι σε σημείο δίνω δεν δίνω, κόβω δεν κόβω. Μάλιστα με πήραν τηλ πριν το παραλάβω από το σέρβις, τεχνικός από τα Τρίκαλα κ προσπαθούσε να μου εξηγήσει...τέλος μου είπε ότι με τον καιρό θα στρώσει κι αυτό(!!!). Το μηχανάκι πάντως έχει θέμα κ πρώτη φορά ακούω να στρώνει καρμπυρατέρ!!! Επειδή σήμερα δεν πρόλαβα (έκλεισαν), αύριο θα ζητήσω ραντεβού με τεχνικό της αντιπροσωπείας για να κάνει επιτόπου δοκιμή, γιατί άλλο να τα λέμε δια τηλεφώνου κ άλλο στην πράξη.

petros3110
22/01/2014, 16:57
Επίσης στο εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι έκαναν κ καθαρισμό κ έλεξαν κ φλοτέρ κ υψος βελόνας κλπ. Ούτε το εξουσιοδοτημένο έχει πεισθεί από τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας...η οποία ξέχασα να πώ ότι είπε κ άλλο καρμπυρατέρ να βάλω παλι τα ίδια θα κάνει...

kostaskk
22/01/2014, 17:46
ισως απλα να αδειάζει η σταθμη στο μπολ του καρμπ μετα απο 35 χιλιομετρα με συνεχες σταθερο γκαζι.
δοκιμασε να αφήνεις που και που το γκαζι και να μην πας συνέχεια με σταθερο γκαζι.
ακομα στα 35 χιλιομετρα κανε μια σταση 5 λεπτων και δες αν μετα θα συνεχισει να το κανει.

irinia
22/01/2014, 18:30
Μόλις επέστρεψα από το σέρβις των 1000χλμ. Το πρόβλημα παραμένει (συνεχιζόμενες ατροφίες με σταθερή ταχύτητα είτε στα 40, είτε στα 50, είτε στα 60 χλμ την ώρα με 4η ταχύτητα). Το εξουσιοδοτημένο είχε επαφή με την αντιπροσωπεία της οποίας τεχνικός ανέφερε ότι όλα έτσι κάνουν στα χλμ αυτά γιατί εκείνη την ώρα το σλάιντ είναι σε σημείο δίνω δεν δίνω, κόβω δεν κόβω. Μάλιστα με πήραν τηλ πριν το παραλάβω από το σέρβις, τεχνικός από τα Τρίκαλα κ προσπαθούσε να μου εξηγήσει...τέλος μου είπε ότι με τον καιρό θα στρώσει κι αυτό(!!!). Το μηχανάκι πάντως έχει θέμα κ πρώτη φορά ακούω να στρώνει καρμπυρατέρ!!! Επειδή σήμερα δεν πρόλαβα (έκλεισαν), αύριο θα ζητήσω ραντεβού με τεχνικό της αντιπροσωπείας για να κάνει επιτόπου δοκιμή, γιατί άλλο να τα λέμε δια τηλεφώνου κ άλλο στην πράξη.





EYXOMAI............ΠΛΕΟΝ





Διότι στίς εύχές πρέπει νά τό ρίξουμε.
Κλασσική μέθοδος μέχρι νά βαρεθείς ή νά σέ βγάλουν τρελλό...!!!
Σοβαρά τώρα..........θά έχωνα ένα καινούργιο καρμπυρατέρ μέ χρήμα
άπό τή τσέπη μου καί άν έλυνα τό πρόβλημα μου θά τούς ΕΧΕΖΑ..!!
Άν περίμενα νά στρώσει μέ τόν καιρό...........ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ δέν έχω
ξανακούσει θά τούς τό έδινα στή μάπα καί θά ζήταγα κάτι άλλο...!!
Καλά ξεμπερδέματα....καλού κακού όταν τούς ξαναδείς τράβα προηγουμένως
κανένα ΤΣΙΠΟΥΡΟ γιά νάσαι άεράτος....

petros3110
22/01/2014, 18:36
ισως απλα να αδειάζει η σταθμη στο μπολ του καρμπ μετα απο 35 χιλιομετρα με συνεχες σταθερο γκαζι.
δοκιμασε να αφήνεις που και που το γκαζι και να μην πας συνέχεια με σταθερο γκαζι.
ακομα στα 35 χιλιομετρα κανε μια σταση 5 λεπτων και δες αν μετα θα συνεχισει να το κανει.

Δεν το παρουσιάζει μετά από 35 χλμ σταθερό γκάζι! το παρουσιάζει πλέον,μετά από χρήση 20-25χιλιομέτρων κ θελήσεις να πας με σταθερό γκαζι για κάποια χιλιομετρα πχ σταθερό γκάζι για 5 χλμ. Μετά στάση 5 λεπτων δεν το κάνει...ε και λοιπόν?

petros3110
22/01/2014, 18:40
EYXOMAI............ΠΛΕΟΝ





Διότι στίς εύχές πρέπει νά τό ρίξουμε.
Κλασσική μέθοδος μέχρι νά βαρεθείς ή νά σέ βγάλουν τρελλό...!!!
Σοβαρά τώρα..........θά έχωνα ένα καινούργιο καρμπυρατέρ μέ χρήμα
άπό τή τσέπη μου καί άν έλυνα τό πρόβλημα μου θά τούς ΕΧΕΖΑ..!!
Άν περίμενα νά στρώσει μέ τόν καιρό...........ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ δέν έχω
ξανακούσει θά τούς τό έδινα στή μάπα καί θά ζήταγα κάτι άλλο...!!
Καλά ξεμπερδέματα....καλού κακού όταν τούς ξαναδείς τράβα προηγουμένως
κανένα ΤΣΙΠΟΥΡΟ γιά νάσαι άεράτος....

Αυτό σκέφτομαι κι εγώ αλλά τι κ ποιό καρμπυρατέρ ??? όλοι ημιτασιόν δουλεύουν κ έχω ακούσει οτι απ αυτά δουλεύουν σωστά ένα στα δέκα...

bikas
22/01/2014, 18:50
συγνώμη που επεμβαίνω δεντα ξέρω και καλά αυτα αλλά
θυμάμαι όταν είχα παρει το crypton to 99 ένα πρωινό τραβηξα τον αέρα για να ζεστάνει λίγο καλύτερα λόγω του κρύου.
μετα τα 75 - 80 χιλιόμετρα ακόμα και με σταθερό γκάζι μου έκανε κατι μπουκώματα.
βρε αμαν βρε ζαμάν,πλήσίαζει και το σερβις και οταν το πήγα και τους το πα το κοίταξαν και μου είπαν πως κόληησε το κλαπέτο του αέρα και δεν άκουγε την ντίζα.ξεχασα να πω πως είχα και λίγο μεγαλύτερη καταναλωση.
τελος πάντων από τοτε καθε χρόνο στις αρχες του χειμώνα το ανο΄πιγω κι ρίχνω λίγο λαδάκι καλού κακού.

δεν το κοιτάς μήηηηπως.....

petros3110
22/01/2014, 18:55
συγνώμη που επεμβαίνω δεντα ξέρω και καλά αυτα αλλά
θυμάμαι όταν είχα παρει το crypton to 99 ένα πρωινό τραβηξα τον αέρα για να ζεστάνει λίγο καλύτερα λόγω του κρύου.
μετα τα 75 - 80 χιλιόμετρα ακόμα και με σταθερό γκάζι μου έκανε κατι μπουκώματα.
βρε αμαν βρε ζαμάν,πλήσίαζει και το σερβις και οταν το πήγα και τους το πα το κοίταξαν και μου είπαν πως κόληησε το κλαπέτο του αέρα και δεν άκουγε την ντίζα.ξεχασα να πω πως είχα και λίγο μεγαλύτερη καταναλωση.
τελος πάντων από τοτε καθε χρόνο στις αρχες του χειμώνα το ανο΄πιγω κι ρίχνω λίγο λαδάκι καλού κακού.

δεν το κοιτάς μήηηηπως.....

δεν είναι αυτό ρε φίλε...αν τραβήξω αέρα το πρωί, αυτό αμέσως σβήνει και πάντα παίρνει με την μία κ χωρίς αέρα

teogtp
22/01/2014, 21:00
Κοιτα εχεις ενα προιον που ειναι μεσα στην εγγυηση.
Ειναι υποχρεωμενος ο ντηλερ-αντιπροσωπος να στο παραδωσει ακρως λειτουργικο.
Μην ασχοληθεις αλλο με το μπαλακι που σου πετανε.
Βαλε ενα δικηγορο να τους ανακοινωσει τις προθεσεις σου (αντιστροφη πωλησης και λοιπα ωραια πραγματα)
και να δεις πως παιρνουν τον δρομο τους ολα.:wave2:

teogtp
22/01/2014, 21:08
EYXOMAI............ΠΛΕΟΝ





Διότι στίς εύχές πρέπει νά τό ρίξουμε.
Κλασσική μέθοδος μέχρι νά βαρεθείς ή νά σέ βγάλουν τρελλό...!!!
Σοβαρά τώρα..........θά έχωνα ένα καινούργιο καρμπυρατέρ μέ χρήμα
άπό τή τσέπη μου καί άν έλυνα τό πρόβλημα μου θά τούς ΕΧΕΖΑ..!!
Άν περίμενα νά στρώσει μέ τόν καιρό...........ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ δέν έχω
ξανακούσει θά τούς τό έδινα στή μάπα καί θά ζήταγα κάτι άλλο...!!
Καλά ξεμπερδέματα....καλού κακού όταν τούς ξαναδείς τράβα προηγουμένως
κανένα ΤΣΙΠΟΥΡΟ γιά νάσαι άεράτος....

Φιλε τερενς απο εσενα που εχεις γραψει "απειρες"
σειρες κραζοντας εταιρειες-μαρκετινιστες και θυματα του
καταναλωτισμου περιμενα να διαβασω μια ποιο "ενεργη"
αντιδραση στο προβλημα του φιλου μας.
Αντιθετως η λυση που προτεινεις "ακουγετε" εντελως παθητικη
και σαν καταναλωτης μονο μ@λ@κ@ς θα βγεις.

Bradipous
22/01/2014, 21:22
Αντιθετως η λυση που προτεινεις "ακουγετε" εντελως παθητικη
και σαν καταναλωτης μονο μ@λ@κ@ς θα βγεις.

+οτι ενδεχεται να χασεις και την εγγυηση. :rolleyes:

petros3110
23/01/2014, 05:48
+οτι ενδεχεται να χασεις και την εγγυηση. :rolleyes:

εδώ που τα λέμε έχω τώρα εγγύηση??? στα λόγια έχω! στην πράξη??? κι όλα αυτά για να γλυτώσει η αντιπροσωπεία 50 ευρώ που για εκείνους μπορεί να είναι 5 ευρώ...πάντως είχα ακούσει τα καλύτερα για αυτούς αλλά μέχρι τώρα δεν το βλέπω και γι αυτό το πάω κ εγώ βήμα -βήμα...επίσης περισσότερο τους στοίχισαν τα τηλέφωνα που με κάλεσαν παρά το να αντικαταστήσουν το καρμπυρατέρ...

toyar
23/01/2014, 06:53
αφου σου λενε οτι ολα ετσι κανουν ζητα-απαιτησε για δοκιμη κανα δυο ιδια με το δικο σου
αν οντως κανουν το ιδιο απλα αλλαξε στυλ οδηγησης

irinia
23/01/2014, 08:15
Φιλε τερενς απο εσενα που εχεις γραψει "απειρες"
σειρες κραζοντας εταιρειες-μαρκετινιστες και θυματα του
καταναλωτισμου περιμενα να διαβασω μια ποιο "ενεργη"
αντιδραση στο προβλημα του φιλου μας.
Αντιθετως η λυση που προτεινεις "ακουγετε" εντελως παθητικη
και σαν καταναλωτης μονο μ@λ@κ@ς θα βγεις.







ΡΕ ΦΙΛΕ.............ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΣΤΑΤΗ ΛΥΣΗ





Τί νά κάνω δηλαδή..??
Πόσο νά περιμένω..??
Νά πάω σέ δικηγόρο γιά 50 εύρώ..??
Όλο μου τό σόι δικηγόροι είναι.......άσε έτσι πού είναι ή κατάσταση
10000 δικηγόροι ψάχνουν ΔΟΥΛΕΙΑ στή Θεσσαλονίκη καί δέν ξέρω πόσες
στήν Άθήνα...!!!
Έπεσες στά χεράκια τους..??
Τήν έβαψες..!!
Ένωση καταναλωτών..??
Σέ 3 χρόνια μπορεί νά βρείς τό δίκιο σου.
Άναστροφή πώλησης..??
Ναί μέσα στό τρίμηνο δικαιούσαι....τή γάμησες πάει τό παπί..!!
Όπότε δέν έγραψα έτσι χωρίς νά τό παιδέψω.
Ό μοναδικός τρόπος νά πιέσεις,έφόσον σέ δουλεύουν μπάς καί σού δώσουν κάτι άλλο.
Πρέπει νά είμαστε καί ρεαλιστές φίλε.......
Έφόσον τόν κοροιδεύουν,είναι άπάντηση αύτή,πρέπει νά παραγγείλει καί νά βάλει τό ίδιο
καρμπυρατέρ σέ αύτούς τούς ίδιους μέ χρήματα δικά του μιά καί κάνουν τόν χαζό..!!
Άν δουλέψει σωστά τούς ξεμπρωστιάζει καί μιά καί δέν πρόκειται νά τού δώσουν λεφτά
άς τού δώσουν άναλώσιμα καί έργασία γιά προσεχώς χωρίς νά χάσει καμμία έγγύηση.
ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ δέν έχει άλλη λύση,πάρτε το ρέ μαλάκες....καί πόσα θέλετε νά πάρω
κάτι άλλο......
Άν έσύ βλέπεις ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ,γράφτην όχι μόνο νά κριτικάρεις.
Τά κακώς γενόμενα ΟΛΟΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ,δέ χρειάζεται νά τά θίγεις είναι ένα κάτι σάν τό
ΣΥΡΙΖΑ πού βαρεθήκαμε νά τό άκούμε λές καί δέν τά ξέρουμε.
Δώσε έσύ λύση........όχι όμως μετά άπό 5 χρόνια,τώρα θέλει τό παπί ό άνθρωπος.
Λύση όμως πού θά κοστίσει φθηνότερα.......καί γρηγορότερη.
Τά ίδια έπαθα μέ τό ΖΧ-130 ,όλοι έκαναν τό κορόιδο....
ΚΡΑΞΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΘΟΝΤΕΣ, καί τά έκαναν σούπα τά παπάκια στήν Καβασάκι.
Ντεμέκ έφεραν καινούργια τώρα,άλλά κανείς πλέον δέν έμπιστεύεται....!!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ γιαυτούς...??
Μεγαλύτερη τιμωρία άπό τό νά άποδεικνύεις τήν άναξιοπιστία αύτού πού πήρες..??
Πήρα τό WAVE-110 HONDA καί ήσύχασα.
5500χλμ. έδώ καί ένα χρόνο σχεδόν καί δέν κάνει κίχ....!!
2 φορές λάδια άπό 10 εύρώ τό λίτρο ,τά καλύτερα ήμισυνθετικά..!!
800μλ. περισσεύει κιόλας καί άν χρειαστεί ρίχνω καί λιγάκι συμπλήρωμα 50-80 μλ.
Ούτε κρύο,ούτε τσόκ ούτε σβήνω,ούτε βήχω ούτε κλάνω...!!!
Έναν ψεκασμό,μάλλον τόν ίδιο μέ τό Ίνόβα έχει
1730 εύρώ μού κόστισε + τήν άδεια πού έβγαλα μόνος μου γιατί αύτά τά κοράκια ζητάνε
δήθεν γιά διεκπεραίωση όσα πλήρωσα γιά παράβολο καί άδεια μόνος μου...!!!
Τέλος πάντων νά τόν βοηθήσουμε θέλουμε τόν άνθρωπο καί γώ καί σύ πιστεύω καί όχι
άπλά νά κάνεις κριτική γιά αύτά πού έγραψα.......:wave2:

teogtp
23/01/2014, 08:38
Την δικια μου την λυση την εδωσα.
Και ξαναγραφω οτι το να ξαναβαλει απο την τσεπη του ο αγοραστης λεφτα για να
καλυψη την ανικανοτητα-απροθυμια του αντιπροσωπου να πραξει τα αυτονοητα
ειναι ΛΑΘΟΣ.
Αν ο φιλος νομιζει οτι εχει τον χρονο και τα ψυχικα αποθεματα
να αντιμετωπισει την αδιαφορια των "εμπορων" μπορει απλα να αγνοησει την λυση που του προτεινα.
Με το εδω και τωρα κανεις δεν κερδισε.
Επειδη εχω περασει και εγω απο παρομοιες καταστασεις και δεν δεχομαι το κοροιδιληκι απλα δεν ασχολουμε
πλεον με λαμογια.Τους παραπεμπτω εκει που πρεπει και προσπερνω.
Γνωμη μου παντα.Απλα να μην γρινιαζουμε μετα για "εμποριο" στην χωρα μας.
:wave2:

irinia
23/01/2014, 09:18
Την δικια μου την λυση την εδωσα.
Και ξαναγραφω οτι το να ξαναβαλει απο την τσεπη του ο αγοραστης λεφτα για να
καλυψη την ανικανοτητα-απροθυμια του αντιπροσωπου να πραξει τα αυτονοητα
ειναι ΛΑΘΟΣ.
Αν ο φιλος νομιζει οτι εχει τον χρονο και τα ψυχικα αποθεματα
να αντιμετωπισει την αδιαφορια των "εμπορων" μπορει απλα να αγνοησει την λυση που του προτεινα.
Με το εδω και τωρα κανεις δεν κερδισε.
Επειδη εχω περασει και εγω απο παρομοιες καταστασεις και δεν δεχομαι το κοροιδιληκι απλα δεν ασχολουμε
πλεον με λαμογια.Τους παραπεμπτω εκει που πρεπει και προσπερνω.
Γνωμη μου παντα.Απλα να μην γρινιαζουμε μετα για "εμποριο" στην χωρα μας.
:wave2:







ΜΠΗΚΑ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ...........ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ






Μέ σόι δικηγόρους,ούτε παράβολο δέν πλήρωνα .
Καί τό άποτέλεσμα..??
Ή άπάντηση..??
Κάνε ότι θές......καί ή μοτό ήταν τών 15000 εύρώ,όχι κινέζικο παπί..!!
Ένα έξώδικο μόνο θέλει άπό 150-300 άνάλογα μέ τό ποιός είναι ό δικηγόρος καί 25 ό κλητήρας..!!
Καί σύ λές ότι βρήκες τή λύση..??
Στήν άντιστροφή πώλησης ξέρεις τή διαδικασία...??
Ότι πρέπει νά παραδώσεις τή μοτό καί μπορεί νά δικαιωθείς μετά άπό 5-6 χρόνια..??
Άν δέν φαληρίσει ή δέν πέθανε αύτός πού στό πούλησε..??
Είναι δυνατόν νά μού λές βρήκα τή λύση ,βάλε έναν δικηγόρο..??
Αύτός δέ θέλει λεφτά..??
Πόσα παίρνουν ξέρεις..??
Μήπως είσαι δικηγόρος..??
Ποιόν δικηγόρο νά βάλει βρέ άγόρι μου σέ μιά Έλλάδα πού δέν έχει μείνει
τίποτε όρθιο,καί τό κανόνι άπό τίς άκάλυπτες έπιταγές έχει φθάσει μέχρι τήν Άφρική..??
Δέ βλέπεις τί γίνεται γύρω σου..??
Ό ένας κλείνει πίσω άπό τόν άλλον,οί ντήλερ πέθαναν,οί είσαγωγείς πλέον άναλαμβάνουν
δύο τρείς καί τέσσερεις μάρκες μαζί καί άνοίγουν οί ίδιοι ύποκαταστήματα.
Καί σύ μού λές βάλε έναν δικηγόρο νά τούς κάνει μπού νά τού κοστίσει 300 εύρώ γιά νά πάρει
ένα καρμπυρατέρ πού κάνει 50-60...??
Γιά λόγους ήθικής τάξης καί γιά νά στρώσουμε τόν Έλληνα έμπορο έμείς..??
Ποιόν έμπορο..??
Τόν πεθαμένο θά στρώσουμε..??
Πού ζείς έσύ...??
Καί μετά θά σού πεί ό δικηγόρος,έ τώρα πρέπει νά κάνουμε άγωγή νά προχωρήσουμε.
Δώσε άλλα 4-5 κατοστάρικα.....
Αύτή τή λύση πρότεινες...??
Μάλλον δικηγόρος θάσαι.........ή έχεις χρήμα,πολύ χρήμα καί δέν άσχολείσαι.
Καί λές ότι αύτός ό δρόμος πού προτείνεις είναι ό ΓΡΗΓΟΡΟΣ..??
Έντάξει γράψαμε τίς άπόψεις μας κι οί δύο,δέν είναι άπαραίτητο νά συμφωνήσουμε.

bikas
23/01/2014, 09:28
ΑΦΟΎ ρε παιδιά είναι έτσι,

πέτρο τη Δευτέρα το πρωί περίμενε έξω από το συνεργείο και πες τους ότι την αφήνεις εκέι για 2-3 μέρες και να το γραψουν στο βιβλίο εισόδου που έχουν και αν όταν πας να το πάρεις κανει τα ίδια απλά θα κινηθείς νομικά κατα του συνεργείου και μετά κατά της αντιπροσωπίας.και αν έτσι όλα κάνουν να στο δώσουν γραπτώς με ονοματεπώνυμο γιατί καμμιά μηχανη που δεν δουλεύει σωστα πρέπει να κάνει έτσι.

και μην πας με κανα ύφος θα σας γ@.....
φιλικά και ωραία,ετσι κι αλλιώς την πάτησες με την αγορά τουλάχιστον ας το κανουν αξιόπιστο.
μετα πηγαινε στο συνηγορο αν δεις οτι συνεχιζει,δεν εχεις αλλη επιλογη.μην σκας και μην στεναχωριεσαι και να απαιτησεις μηχανη αντικαταστασης μεχρι να λυθει το θεμα.

notakos600
23/01/2014, 11:12
Πέτρο, επειδή βαρέθηκα να διαβάζω αρλούμπες (μόνο ο Τέρενς έγραψε κάποια σωστά πράγματα) στείλε μου την διεύθυνσή σου με πμ να μου βρει ο μηχανικός μου ένα καρμπυρατέρ που να ταιριάζει στο μηχανάκι σου και να στο στείλω να το βάλεις επάνω και να ησυχάσεις, δεν θέλω λεφτά, έτσι για να σπάσει η γρουσουζιά.

petros3110
23/01/2014, 13:06
Πέτρο, επειδή βαρέθηκα να διαβάζω αρλούμπες (μόνο ο Τέρενς έγραψε κάποια σωστά πράγματα) στείλε μου την διεύθυνσή σου με πμ να μου βρει ο μηχανικός μου ένα καρμπυρατέρ που να ταιριάζει στο μηχανάκι σου και να στο στείλω να το βάλεις επάνω και να ησυχάσεις, δεν θέλω λεφτά, έτσι για να σπάσει η γρουσουζιά.

Με συγκινείς φίλε, σε ευχαριστώ πολύ και κυριολεκτώ! Επίσης ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να γράψουν για το πρόβλημα που αντιμετώπισα. Επειδή τελικά η μπάλα χάθηκε σε συνεννοήσεις ανάμεσα σε εξουσιοδοτημένο κ αντιπροσωπείας (εξουσιοδοτημένο προς αντιπροσωπεία: ε κάνει κάποιο κόψιμο τη στιγμη που κοβεις το γκαζι κ πας να το ξαναανοιξεις, αντιπροσωπεία προς εμένα: το σλάιντ κλπ έτσι είναι, εγώ : ρε σταθερή πορεία δεν πάει, εξουσιοδοτημένο : εμείς ετσι καταλαβαίνουμε όταν το δοκιμάζουμε) έκανα το μαλάκα για να τελειώνω. Πήγα σε γνωστό ενός κολλητου φίλου κ το διορθωσε βάζοντας μια μικρή ροδελιτσα στη βελόνα μια κ η βελόνα δεν έπερνε ρυθμίσεις. Πρoς το παρόν πολύ ευχαριστημένος του έκανα πολλές δοκιμές μενει να μετρήσω κατανάλωση η οποία οπωσδήποτε θα είναι αυξημένη σε σχέση με πρώτα . Ο μάστορας μου συνέστησε όταν πλέον λήξει η εγγύηση να τοποθετήσουμε καρμπυρατέρ από λίφαν που είναι πολύ καλύτερα κ αξιόπιστα. Το δε κόστος αγοράς??? ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ!!! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ 10 ΕΥΡΩ!!!