View Full Version : Μπαταρια για την G650 GS (μοντέλο 2010)
giorgos_o
15/01/2014, 16:43
Καλησπέρα!
Πρόσφατα αγόρασα μια G650 GS μεταχειρισμένη, και επειδή δεν πρέπει κινούνταν και πολύ συχνά έχει πρόβλημα στη μπαταρία.
Την είχα αφήσει για 10 μέρες και δεν έπαιρνε μπροστά και μετά τη φόρτιση της μπαταρίας άντεξε για ακόμα 15 μέρες και ξανά τα ίδια.
Ήθελα να ρωτήσω προτάσεις (καθώς είμαι και λίγο άσχετος με το αντικείμενο) τι μπαταρία να παραγγείλω!
Ευχαριστώ!
Ο τύπος της μπαταρίας που φοράει η μοτοσυκλέτα σου είναι ο : YB12AL-A . Όλες σχεδόν οι εταιρίες που βγάζουν μπαταρίες βγάζουν αυτό το τύπο. Αν θέλεις να πληρώσεις αρκετά μπορείς να πας σε Yuasa Japa ή Taiwan, αλλιώς παίζουν αρκετές άλλες μάρκες οικονομικότερες.
Προσωπική πρόταση, πάρε κάποια με ενδιάμεση τιμή. Μη ξεπεράσεις τα 40 euros. Αν χρησιμοποιείς συχνά τη μοτοσυκλέτα δε θα έχεις κανένα θέμα.
Καλορίζικο!
giorgos_o
15/01/2014, 16:59
σε ευχαριστώ πολύ!
έχεις να μου προτείνεις κάποιο eshop ;
http://www.siriocenter.gr/Products/Detail/20299/M4F32
Πάρε και ένα τηλέφωνο το Χρήστο να δεις αν έχει και σε τι τιμή. http://www.motopissaris.gr/
giorgos_o
15/01/2014, 17:04
A απο Α2 δεν εχει διαφορα;
σε ευχαριστω και παλι!
Το ίδιο είναι. Yuasa δεν υπάρχει πλέον japan, οπότε πας σε Taiwan ή Indonesia. Προσωπικά δεν είχα την καλύτερη εμπειρία με yuasa indonesia.
Έβαλα μια bosch YB12AL-A2 και ησύχασα (γερμανικό μηχανάκι θέλει γερμανική μπαταρία εν τέλει :lol: )
Άλλη γερμανική πρόταση είναι η αντίστοιχη Varta.
giorgos_o
23/05/2015, 13:44
Πηρα περυσι το Γεναρη Υuasa και σε ενα χρονο κ κατι μηνες βγηκε off
Πηρα τωρα μια Bosch, εχω ομως μια ερωτηση.
Υπαρχουν κ κλειστου τυπου; γιατι εγω πηρα ανοιχτου...
SHOOTER045
23/05/2015, 14:05
Πήρες δηλαδή με υγρά και σωληνάκι.
Έχει κλειστού που βάζεις υγρά σφραγίζεις και τέλος, έχει με τζελ κλπ.
Σχεδόν για κάθε διάσταση υπάρχουν όλοι οι τύποι.
giorgos_o
23/05/2015, 14:46
Και πιο ανθεκτικες ποιες ειναι;
AUFGEBRACHT
23/05/2015, 15:46