Σύνδεση

View Full Version : honda NSR 250 project



Σελίδες : 1 [2] 3

basiliss13
01/04/2014, 21:31
τωρα διαβαζω για τα φρενα σου τι εχεις γραψει

τα φρενα σου φιλε μου , ειναι απο ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ολων των εποχων ...το γιατι δεν δουλευουν οπως θα επρεπε δεν τα θεωρεις πασα για τα σκουπιδια

πετας κατ ευθειαν τα μαμα μαρκουτσια και ξαναβαζεις τα μεταλικα χωρις εξαερωτηρες γεφυρες κλπ ..απλα νταιρεκτ στην δαγκανα .με ενα εξαερωτηρα επανω στην τρομπα μονο ..
πρεπει να κανεις επισης και καποια συγκενκριμενη συντηρηση αλλαγη σε τσιμουχακια κλπ κλπ .
και παντα τακακια NSR ....( εαν μπορεις να βρεις του κιτ ακομη καλυτερα ) ξεχνα τις υπολοιπες παπαριες


και θα εχεις ΤΑ ΦΡΕΝΑ ...αφου καταλαβεις πρωτα και το πως μονταρεις και σφιγεις αξωνα τροχου ροδας κλπ

και παλι φιλικα .
εαν μπορω να βοηθησω καπου αφησε μηνυμα



οι παρατηρήσεις πολλές,....από την άλλη όμως πιτσιρικάς αν δεν σκαλίσεις-χαλάσεις δεν θα μάθεις....τα δίχρονα σε όλους φαίνονται παρα πολύ εύκολα,....και είναι όταν μιλάμε για επισκευή συντήρηση,...αλλα στο σκάλισμα δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα....


και για να καταλήξω...αχχαχαχχαχ αν δεν τα βρείτε με της ζάντες της θέλω

SHOOTER045
01/04/2014, 22:47
σε παρακολουθω απο την αρχη. καποια στιγμη πρεπει να πιασω κανα διχρονο να ασχοληθω:)


το κατεχεις καλα το θεμα :beer:

εχω ενα ΜΤΧ 200 για σενα
ψηνεσαι?????????

virus
01/04/2014, 23:45
εχω ενα ΜΤΧ 200 για σενα
ψηνεσαι?????????


ρε καμενε.....

αμα σου πω τωρα τι θελω θα με βρισεις

παντως ασχετα με το τι θελω εχω βρει ενα σουζουκι παρατημενο. μενει να πεισω τον ιδιοκτητη οτι ΔΕΝ του χρειαζεται μπας και μου το πουλησει. το προβλημα ειναι οτι ειναι κ@βλωμενος και θελει να το φτιαξει :confused:

SHOOTER045
01/04/2014, 23:57
RG Γ το βρηκα?????????

virus
02/04/2014, 00:03
ναι διαβολι ρε εισαι :evil:

μονο που δεν ξερω αν ειναι 125 η 250:D

SHOOTER045
02/04/2014, 00:06
250 κυκλοφορησαν πολλα
125 λιγα
πιθανον 250 θα ναι
ειχε ενας γειτονας μου οταν ημουν πιτσιρικι

kostaskk
02/04/2014, 00:09
χαχαχαα
ρε τι μου θυμισες τωρα ..

υπολοιπα απο τα δικα μου γκουλ ...
βελονες κιτ .φλαντζες .2 κουτες με βιδες βιδακια παπαρακια ..ξεροκαμπανο ..ρεζερβουαρ καρινα .αξονες

και το κερασακι

2 ροδες μαγνησιου HRC

αφησε μηνυμα εαν σε ενδιαφερουν

sos ...prosexe μην φας τα καρτερ γιατι δεν θα σου ανεβαζει μιγμα (και οι γωνιες γνωμη μου δεν επρεπε να τις σπασεις )

εγω θα γεμιζα το στροφαλοθαλαμο για να ανεβασω πιεση .
τελος υπαρχουν διοδοι λαδιου σε καρτερ και στροφαλο .εκει πρεπει να δωσεις σημασια να κατευ θυνεις το μιγμα να χτυπα επανω τους για λιπανση
...

τωρα τι καθομαι και λεω παλι ..

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ...
με γυρνας πολλα και καλα χρονια πισω

οι ζαντες αν ειναι χρυσες οπως στις φοτο ποιο πανω με ενδιαφέρουν και με ενδιαφέρουν σοβαρα γιατι τις ψαχνω καιρο και με αυτες σχεδον ολοκληρώνει το μοτο
το ξυροκαμπανο σου σε τι κατασταση ειναι?
η καρινα εχει το v κομματι μπροστα (μονο αυτο με ενδιαφερει)

αν μπορεις στειλε καμια φοτο με πμ ή μυνημα να τα πουμε

στα honda rs μοτερ λειπει πολυ υλικο
η αφαιρεση υλικου δινει καλητερα 'ψηλα'
και η προσθεση που λες καλητερα 'μεσαια' αυτα ξερω εγω

kostaskk
02/04/2014, 01:36
σε παρακολουθω απο την αρχη. καποια στιγμη πρεπει να πιασω κανα διχρονο να ασχοληθω:)


το κατεχεις καλα το θεμα :beer:
πες τι μοντελο σου αρεσει και θα σου βρουμε

Zpower
02/04/2014, 18:06
στα honda rs μοτερ λειπει πολυ υλικο

......alla ta matia toy lagoy kai alla tis koykoybagias

μην τα συνδεεις , δεν εχουν σχεση μεταξυ τους ...
το ενα θελει λυσιμο καθε ωρες και πεταμα σε πραγμα που γυριζει
και το αλλο ηταν (και παραμενει ακομη) πιρανχας του δρομου

88αρι κλασσικ το αγαπημενο ..σε εκδοση τερρα
γκουλ επισης το θεικο ..με τον στροφαλο του προ-αρμ

υπολοιπα υαχαμαχασουζουκοκαβασουλες ακομη ψαχνονται προς το μοναπατι για το ζεν

απλα τα ρημαδια τα Honda τα εβγαλαν τελεια ..τελειως και καυλα

μετα το 99 γιατι σταματησε το ονειρο ?

Γαμημενο μαρκετινγκ και χαρτογιακαδες .

Αποφασιζουν για κατι , που δεν μπορουν !!! δεν εχουν οδηγησει , και ουτε προκειται ποτε στην ζωη τους , ουτε στο πιο τρελο ονειρο τους .να ζησουν

kostaskk
02/04/2014, 20:12
στα honda rs μοτερ λειπει πολυ υλικο

......alla ta matia toy lagoy kai alla tis koykoybagias

μην τα συνδεεις , δεν εχουν σχεση μεταξυ τους ...
το ενα θελει λυσιμο καθε ωρες και πεταμα σε πραγμα που γυριζει
και το αλλο ηταν (και παραμενει ακομη) πιρανχας του δρομου

88αρι κλασσικ το αγαπημενο ..σε εκδοση τερρα
γκουλ επισης το θεικο ..με τον στροφαλο του προ-αρμ

υπολοιπα υαχαμαχασουζουκοκαβασουλες ακομη ψαχνονται προς το μοναπατι για το ζεν

απλα τα ρημαδια τα Honda τα εβγαλαν τελεια ..τελειως και καυλα

μετα το 99 γιατι σταματησε το ονειρο ?

Γαμημενο μαρκετινγκ και χαρτογιακαδες .

Αποφασιζουν για κατι , που δεν μπορουν !!! δεν εχουν οδηγησει , και ουτε προκειται ποτε στην ζωη τους , ουτε στο πιο τρελο ονειρο τους .να ζησουν

αν θυμάσαι τα μοτερ αυτά εχουν πολλές ατέλειες χύτευσης
δλδ στις διάφορες ενώσεις και γωνίες δεν περνάει ομαλα το μιγμα
στην εισαγωγή εχουν 'σκαλοπατια' χύτευσης το ιδιο και στην ένωση καρτερ με κύλινδρο (στις θυριδες) καθος τα κυλινδρα δεν ταιριάζουν απόλυτα με τις κάσες
τα σκαλοπατια πιθανότατα δημιουργούν στροβιλισμους και αρα οχι μειώνουν την ταχύτητα του μιγματος ή αλλαζουν την πορεια του απο την ιδανική

αυτο προσπάθησα να διορθώσω και 'εφαγα' λιγο τις γωνίες στην πορεια του μίγματος
δλδ αυξησα ελάχιστα τον ογκο στον στροφαλοθαλαμο ενω βελτίωσα ('λεμε τώρα') την ροη του μίγματος.

αν βαλω εποξική κόλλα στο σημειο που εχει τρύπες για την λίπανση των ρουλεμαν στροφάλου (εχει κατι μεγάλα χαντακια στα καρτερ κάτω ακριβός απο τις θυρίδες των κυλινδρων που ο σκοπος τους ειναι να μαζεύουν λαδι)
τοτε ο ογκος μικραίνει αρκετα θα ελεγα (και στα honda rs εχουν εποξική εκει) μειώνοντας την ροη λαδιου προς τα ρουλεμαν αλλα χαρίζοντας μια πολυ ομαλη ροη του μίγματος προς τα πάνω

εσυ τι μετατροπες ειχες κανει στα δικα σου?
(ψήνομαι και για τροποποιημενο σασμαν με μπερδεμενες σχεσεις απο mc18 και mc21) εχω κατι μοτερ/κασες/σασμαν που καθονται :-p

Tedvj23
02/04/2014, 23:31
υπολοιπα υαχαμαχασουζουκοκαβασουλες ακομη ψαχνονται προς το μοναπατι για το ζεν

Λιγο πριν το τελος η suzuki εφτιαξε κατι πολυ καλυτερο απο ολα τα υπολοιπα..:beer:

Υ.γ.Kostaskk ρε συ γιατι βασανιζεις αυτα τα μηχανακια που ειναι και υπο εξαφανιση αμαρτια ειναι..Εισαι πιτσιρικας εχεις ανησυχιες θες να μαστορεψεις ενα καρο κινεζικα και γενικοτερα αλλα μοτο υπαρχουν ασχολησου με δαυτα και βγαλτους τα ματια δνε θα λειψουν σε κανεναν..
Φιλικα παντα στο λεω..:beer:

kostaskk
03/04/2014, 00:22
ε σιγα μια κασα mc21 δεν θα λείψει σε κανέναν, εχω δει τετεια μοτο πεταμένα σε χωράφια οπότε....

αυτη η μετατροπή ειναι αρκετα παλια. απλος τωρα βρήκα τις φοτο
τωρα προσπαθώ να τα κανω ολα 100% μαμα και δεν υπάρχουν τετειες μετατροπές στα μηχανάκια

βέβαια το καρτερ αυτο περιμένει κάποτε να δεθει και να δοκιμαστεί
απο το να ηταν πεταμένο και ξεχασμένο σε ενα χωράφι στο οποιο θα μεινει 20χρονια παρατιμενο και θα σαπίσει,καλύτερα να το παρει καποιος και να πειραματιστει
ι

gregogti
03/04/2014, 13:12
παρε ενα rgv sp ενος φιλου με ουρα βεβαια (μοντερνα)
http://i60.tinypic.com/2zs4d8k.jpg

Zpower
09/04/2014, 17:55
oyte gia steio να μην πειραξεις τις διοδους λαδιου ...το αντιθετο

καλα περιμενεις με δυο αραδες μεσα σε ενα φορουμ να βρεις ακρη ?

πρεπει να εχουμε τα καρτερια ανα χειρας και να μιλαμε με τις ωρες ...


ακομη ειμαι χαλια δεν σε εχω ξεχασει ..ελπιζω σαβ/κο να ειμαι καλυτερα

σου ανεφερα τον στροφαλο του προ-αρμ
γιατι αραγε ?
σου δινω εργασια για το σπιτι .ψαξτο λιγο

εχεις και πμ

kostaskk
09/04/2014, 20:13
δεν εχω δει ποτε προ-αρμ απο κοντα
υποθετω θα εχει εξτρα τρυπες για τα ακριανα ρουλεμαν ή μεγαλητερες στο μεσαιο?
απο διαστασεις πρεπει να ειναι ιδιος με του 21

kostaskk
01/05/2014, 18:53
https://www.youtube.com/watch?v=L5PCTzDq5Ss

https://www.youtube.com/watch?v=kUsdk2f0q_0

και μερικα βιντεακια

315316

ηρθε καπακι συμπλεκτη και πηρα ενα νεο πιστονι

Zpower
11/05/2014, 20:24
σημερα μετα απο πολυυυυυυ πολλλλυυυυυυ καιρο (κατι χρονια μιλαμε ) ασχοληθηκα με τα ρημαδια μου


εντυπωση πρωτη ...
ρε αυτα ειναι πολυ βαρια πραγματα ..ακομη και οταν τα κρατας απο το τιμονι να κυλανε διπλα σου ...
πως στο καλο τα οδηγατε !!!!

αυτο που καβαλαγα σημερα το πρωι ειταν δεν ειταν 6.....7 κιλακια ... οεεεεοοοοοο

στα δικα μας ξανα ......να που βρεθηκαν τα δυο ζαντακια
οι δισκοι ειναι οβερσαιζ 296 mm ... ( εαν θυμαμαι καλα ειχαμε 20mm διαφορα οποτε οι δικοι σου ειναι 276 χιλ ?? ) μπορουν να μπουν και στο δικο σου εαν αλλαξεις κατι επανω του
τα υπολοιπα καλουδια , και τι εχει απομεινει , να τα δω μεσα στην εβδομαδα ...
τα λεμε Κωστα ... καλη συνεχεια

kostaskk
11/05/2014, 20:36
μια χαρα φαίνονται.
οι δισκοπλακες δεν ειναι οι μαμα οπως και το γραναζι
τελικά ολα βρίσκονται στην Ελλαδιτσα

κανε γρήγορα και θα με κανεις καρδιακο :)
(πλακα κανω με το πασο σου)

θα ερθουν και πραγματα απο ebay αντε να δουμε τι θα βγει

Zpower
11/05/2014, 22:09
εγραψες ....ηρθε καπακι συμπλεκτη και πηρα ενα νεο πιστονι



στα χναρια μου ερχεσαι σιγα σιγα
ENA ΠΙΣΤΟΝΙ ..
MONOKΥΛΙΔΡΟ NSR ..

Kαλο θα εβγαινε ,, εκοψαν την κατηγορια και το παρατησαμε
για αυτο και τα ταψια μπροστα στους δισκους και μαζεμα απο διαφορα περιεργα , απο τοτε εμεινε ετσι ..
εαν θυμαμαι καλα .ετρεξε μονο ενα απο δαυτα με πλαισιο NSR , μοτερ big 800 ? δεν θυμαμαι και καλα τι ειχανε επανω του , ο Πρεβεζανος ..Στα 250αρια ρεισινκ για να κλεισουν οι συμετοχες ντουφεκι πηγαινε . τα υπολοιπα τον περναγανε σαν σταματημενο ..οεεεοοοοοοοοο

ειχα παθει χοντρο κολλημα με αυτα τα ρημαδια οταν ειχα δει ενα MONO στον GALINA
RS χοντα πλαισιο με 600 XR μοτερ ..ολο το μηχανακι τουμπανο μεχρι την τελευταια του βιδα ...ατελειωτες εβδομαδες ..μηνες ..δουλειας

Μετα στην πορεια βρεθηκε ενα .. bimota super mono .. που το εχω ακομη με μηδεν χλμ να περιμενει την σειρα του
για βολτες χαλαρες σε κανα ορεινο στροφιλικι μια χαρα ειναι και για να το χαζευεις πινοντας τον καφε σου ..
για αγρια γκαζια παμε αλλου

απο τις καλυτερες στιγμες μου με το 88αρι μου ( το πρωτο μου NSR ) ηταν στα τοτε στροφιλικια της εποχης μου , ψαχνωντας σασμαν και μοχλικα ..οοοοεεεεεεεεοοοοοοοοοοο

και εαν γυρναγανε τα χρονια πισω τις ιδιες μαλακιες θα εκανα ρεε ..και ακομη χειροτερες

και αφου με γυρισατε στα παλια
παρε και μια φωτο απο το 88αρι μου στο βαθος με το 31 ...τα υπολοιπα ολα γκουλ-αρμια και βαλε τουμπανα
εκινηση Τριπολης , πρωτη μας συμμετοχη στην κατηγορια , απο τους καλυτερους χρονους στα δοκιμαστικα , για αυτο και γραμμη εκινησης στον αγωνα πρωτη γραμμη
( καλυτερα δεν μπορουσε να μας γινει , ακομη θυμαμαι το βραδυ πριν τον αγωνα στην τριπολη )

(το να παλευεις στα ισα με ενα ρημαδι τους επαγγελματιες της κατηγοριας θελει θρασος ...και ειχαμε μπολικο τοτε )
μετα πηραμε και εμεις γκουλ ..δεν μπορουσες διαφορετικα

ενα απο τα μηχανακια που εχω σκυλομετανιωσει στην ζωη μου , που το εδωσα ηταν αυτο ... το 88αρι

Zpower
11/05/2014, 22:11
μεχρι να σεντονιασω ,,απαντησες .και τωρα σε βλεπω

σου εγραψα επανω για τους δισκους ..οτι ειναι οβερσαιζ ( βασικα εμειναν επανω , ετσι για να μην χαθουν οι βιδες των δισκων ,ειναι περαστες με κοντρα παξιμαδια απο την αλλη ,αλλα φανταζομαι το γνωριζεις )
θα κοιταξω για τα δικα του τα πραγματα ....τι εχει μεινει μεσα στην εβδομαδα
οι πυροι του αξωνα ειναι επανω στους δισκους ,το γραναζι ειναι ενα απο τις παραγγελιες για τα δικα μας τα μετρα , υπηρχαν καμια 10 διαφορα γραναζια ..τι εχει μεινει δεν ξερω ρε φιλε

παντως με βαλατε στην πριζα για τα καλα ....
( με οτι αυτο συνεπαγεται )


να δουμε τι θα βγει ??

μια χαρα θα βγει ρε φιλε ...το εχεις μεσα σου ,
μην μασας καθολου


τετοια εποχη ..να κανεις αυτο που κανεις , εγω σε ζηλευω !!!!!!

τελος πρεπει να εχω και ενα μανουαλιο εργοστασιακο με ουλα τα NSRαρια μεσα
αυτο θα σε βοηθηση πραγματικα ..

Pardalotzatziki
11/05/2014, 23:40
Cool thread...cooler bikes!!! :beer:


παρε και μια φωτο απο το 88αρι μου στο βαθος με το 31 ...

spam on - Οσοι εχετε τετοιες παλιες φωτο, ριξτε κανα σκαναρισμα και ανοιξτε αντιστοιχα θεματα να γουσταρουμε- spam off

kostaskk
11/05/2014, 23:45
ξύπνησα αναμνήσεις ε? :)
καλά όχι οτι δεν μπορείς να ξανά βρεις 88αρι. αν το θες ολα γίνονται

η φωτογραφία με τα nsr στην πρώτη γραμμή ειναι ολα τα λεφτά
και απο πισω mc21 βλέπω. τι γίνεται? που ηταν οι αλλες μαρκες? :-p


παμε στα τεχνικά θέματα
ξερω ενα rgv με μοτερ xt που ετοιμάζεται κάπου μιας και λες για μονοκυλινδρα
σίγουρα το μικρο βαρος του πλαισίου και των περιφεριακων βοηθάει αλλα δεν ξέρω αν ταιριάζει στον χαρακτήρα τις μοτο ενα τετειο μοτερ.
σίγουρα θα μπορούσε να δημιουργηθεί κατι καλο αν καποιος εβαζε μοτερ απο σύγχρονα υψηλών επιδόσεων μονοκυλινδρα (ktm)

δισκοπλακες εχω λύσει μονο μια φορα οποτε δεν τα θυμάμαι και ολα
δεν θυμάμαι κόντρα παξιμάδια και νομίζω οτι ηταν αλλενοβιδες που συγκρατούσαν τους δίσκους
οπότε κατι παίζει εκει

το εγκεφαλικό το παθαίνω που λες οτι εχεις το manual , ελπιζω να μην εχει χαθεί αυτό. (όσο εχω ψάξει εχω βρει μονο μέχρι mc18 και αυτο σε ηλεκτρονική μορφή)
και απο γνωστούς nsrακιδες δεν ξερω κανέναν να εχει απο το mc21 ειτε σε κανονική ειτε σε ηλεκτρονική μορφή

απο ebay θα έρθουν κυλινδροπιστονα,κεφαλη πανω κυλινδρου με ισιο μπουζι ;) ,ζελατινα καινουρια, v καρινας
αν βρεις και το ξυροκαμπανο ειμαστε οκ και απο ανταλλακτικα συμπλέκτη και το cabin colours ειναι έτοιμο να δεθει οπως βγηκε απο το εργοστάσιο αυτη τη φορά

Zpower
12/05/2014, 11:58
ΟΙ ζαντες μαγνησιου εχουν περαστες βιδες με κοντρα παξιμαδια ........τα μαμισια εχουν αλλεν

πρωινο γιουρουσι υπογειου , ανεδειξε αριστερο πλαινο καρινας και το ενδιαμεσο V μεταξυ αυτων (χρωμα λευκο , παντα ασπρη κοκινη )
Πολυεστερικα αγωνιαρικα φαιριγκ ,,δυστυχως δεν υπαρχουν

απο τεταρτη θα εχω ξανα χρονο ..θα σου αφησω πμ
μη χαλαμε το θρεντ σου (απλα απαντω δημοσια για τις βιδες των δισκων )

περισ φωτο , να σου στειλω σε ενα εμαιλ
απο μπουζια χμμμμμ ..... ισως να εχω ενα κουτι με νιου
τα λεμε με πμ και εμαιλ απο δω και περα .....μην χαλαμε το θρεντ
μονο εαν αξιζει κατι θα ανεβασω δημοσια
χαιρετω παιδες

kostaskk
26/05/2014, 18:21
update

διάφορες μετρήσεις που έγιναν πριν λιγο καιρό

καταρχήν μετρήθηκε κατανάλωση
οδήγηση μικτή και γρήγορη με 2-3 καλα στροφαρισματα και αλλα 2-3 τελικιασματα
ροπατη οδήγηση παντου και δεν εγιναν κρεμασματα του μοτερ με 6ες για να καψει λιγο. πηγαινα ποιο γρηγορα απο τα κουτια παντου
(90km/h στροφιλικια 120-140 σε ανοικτο δρομο,και πόλη αρκετά σιγα)

γκαζι με ταση να ειναι συνέχεια ανοικτό (ξερογκαζιες για καλύτερη λίπανση) και Μ.Ο στροφών στο μοτερ τις 7.000 rpm

στο τελος βλεποντας το κοντερ βλεπω αυτο
316971
ενω το ντεποζιτο μολις ειχε μπει στην ρεζερβα (δλδ 1 λιτρο ακομα μεσα) (17,2 λιτρα το ντεποζιτο γεματο μαζι με την ρεζερβα)
και η καταναλωση βγαίνει καπου στα 5,5 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα
βρε τι λες? δίχρονο? v2 με απόδοση 240 αλογα στο λιτρο? με 32αρια καρμπυρατερ? το 1990? :-p βρε αυτα 'καινε'

η επόμενη μέτρηση ηταν τελικής ταχύτητας
μαμα μηχανακι 316972

θα μπορουσε και καλητερα αν δεν πατιναρε (πειραξα την ντιζα συμπλεκτη και κατι εκανα λαθος)
αν ειχα λιγο μεγαλύτερη ευθεια ισως να εδινε λιγο ακομα.

βεβαια το σχεδον αγωνιστικο σασμαν με τις κοντες σχεσεις δεν βοηθαει για τελικες. (maybe μεγαλύτερο γραναζομα να βοηθήσει αν και δεν θελω να γίνει rgv)

ροπουλα εχει απο τις 5.000 rpm

και σε ανοιγμα με fazer600 με δευτερες απο λιγες rpm ειχε καλητερο αρπαγμα το nsr στην αρχη τις δευτερας (ήμουν μπροστά)
μετα τα ιδια με το fazer πλαι πλαι (τελος δευτερας)

και μολις έβαλε τριτη (ή τεταρτη δεν θυμαμαι) τον ήπια (not too much)

αυτααααα

kostaskk
27/06/2014, 21:12
ενα δεμα απο ιαπωνια ηρθε σημερα.
μυριζε καμμενο διχρονολαδο και ισως να ειχε και λιγη ραδιενεργεια

319150
319151
319152

kostaskk
27/06/2014, 21:16
319153
319154
319155

kostaskk
27/06/2014, 21:20
319156
319157

χειρωτερη αγορα το v τις καρινας που κοστισε καπου στα 60-70
καλύτερη αγορα τα πιστονια που κοστισαν λιγοτερο απο ενα ντεπόζιτο βενζίνης και ειναι σε αρκετα καλη κατασταση

kostaskk
27/06/2014, 21:28
εχουμε και λεμε
κιτ επισκευης καρμπ, δεν το χρειαζομαι το πηρα να υπάρχει
κιτ φλαντζες μοτερ. εχει τα παντα μεσα. σιγουρα θα ειναι χρήσιμο καποτε
δισκα ξυροκαμπανου
καπακι ξυροκαμπανου
v τις καρινας
πιστονια σε καλη κατασταση

κεφαλη πανω κυλίνδρου με σχεδον ισιο-καθετο μπουζι
η hrc προτείνει να μπει αυτη η κεφαλη και στους 2 κυλίνδρους.
εχει λιγο μπελα με τα σωληνάκια νερου που πρεπει να ταιριαξεις αλλα κερδίζεις αλογα και καλύτερη καύση

Tedvj23
27/06/2014, 21:42
Ποσα αλογα..?

kostaskk
27/06/2014, 21:51
Ποσα αλογα..?
δεν ξερω. απο μισο μεχρι 1-2 υπολογίζω πάντως κάτι δίνει

kokkiklhs
28/06/2014, 10:20
Με γεια, Κωστάκη!!!
:beer:

Tedvj23
28/06/2014, 15:05
ΚΑμια δυναμομετρηση εχεις κανει ποτε σε καποιο απο αυτα που εχεις η απλα ναχαμε να λεγαμε..?

kostaskk
28/06/2014, 16:07
που κολαει αυτο με τις κεφαλές?
ειπα 'υπολογίζω τοσο' δηλαδή τοσο νομίζω εγώ οτι θα δώσει
αν ειχα κανει δυναμομετρισεις θα σου ελεγα δίνει τοσο με ακριβές νούμερο.

αλλοι στο εξωτερικο εχουν μετρήσει και οι κεφαλες ειναι απο τις πρωτες αλλαγές που κανουν για να δουν αυτα τα νουμερα
319209
319210

sotos 8
29/06/2014, 05:14
εγραψες ....ηρθε καπακι συμπλεκτη και πηρα ενα νεο πιστονι



στα χναρια μου ερχεσαι σιγα σιγα
ENA ΠΙΣΤΟΝΙ ..
MONOKΥΛΙΔΡΟ NSR ..

Kαλο θα εβγαινε ,, εκοψαν την κατηγορια και το παρατησαμε
για αυτο και τα ταψια μπροστα στους δισκους και μαζεμα απο διαφορα περιεργα , απο τοτε εμεινε ετσι ..
εαν θυμαμαι καλα .ετρεξε μονο ενα απο δαυτα με πλαισιο NSR , μοτερ big 800 ? δεν θυμαμαι και καλα τι ειχανε επανω του , ο Πρεβεζανος ..Στα 250αρια ρεισινκ για να κλεισουν οι συμετοχες ντουφεκι πηγαινε . τα υπολοιπα τον περναγανε σαν σταματημενο ..οεεεοοοοοοοοο
Του Πρεβαζανου το ειχα κάνει κανά δυο γύρους στα Μεγαρα ωραία αίσθηση ειδικά στις μεσαίες οταν ευγενές απ την στροφή αλλα ψηλά λίγα πράγματα .
Εχω κι εγω ενα στα σκαριά RGV '89 .
Εδω εγω που φτιαχνω την ουρα
319254

kostaskk
29/06/2014, 14:33
ωραιο το rgv. βλεπω μικροτερο υποπλαισιο?
τι μοτερ φοραει?

Zpower
30/06/2014, 11:53
καλημερες
ωρα ειναι να ανοιξει καινουργιο θεμα μονο με τα ......ΜΟΝΟ

sotos 8
30/06/2014, 14:58
ωραιο το rgv. βλεπω μικροτερο υποπλαισιο?
τι μοτερ φοραει?
Το υποπλαισιο ειναι μαμα , το μοτέρ ειναι απο Κawasaki KLR 650.

motomaniac
01/07/2014, 00:44
καλημερες
ωρα ειναι να ανοιξει καινουργιο θεμα μονο με τα ......ΜΟΝΟ

+600

kostaskk
06/07/2014, 20:41
δοκιμες σήμερα με τις ψηλες θερμοκρασιες και δείχνει οκ.
65-60 βαθμους οταν πας με 6ή και 80-100km/h
αν πας με 130-150 σταθερα η θερμοκρασια αυξάνεται και μενει καπου στους 70 (αν εχει και ανηφόρες γινεται ποιο γρηγορα)
70 εχει και στην πολη, και αν πεσεις σε σοβαρη κινηση ή φαναρια μπορεί να παει μεχρι και 80 βαθμους
σε επαρχιακους δρόμους μενει στους 65

μετα απο καλα ανοίγματα και πειραγμα τις ντιζας ειδα οτι πατιναρε μετα τις 12.000 rpm (ή εχει προβλημα το στροφομετρο)
ισως να μπορουσα να το διορθώσω απο την ντιζα αλλα μιας και ειχα καινουρια δισκα (16 ευρω ebay) τα αλλαξα

εβαλα και το καινουριο καπακι του συμπλεκτη.
τα δισκα δουλεψαν καλα και παρατιρισα οτι ο θόρυβος απο την καμπανα ειχε μειωθει
τωρα μενει τεστ τελικης για να δουμε αν θα πατινάρει
(ακομα ειδα οτι τα ελατήρια συμπλεκτη απο υγρο ειναι πολυ ποιο μακρια απο του ξυρου)

μετα με αρκετο παίδεμα εβαλα και το v τις καρινας


λογο τις αλλαγης τις κεφαλης που εκανα το v δεν κούμπωνε
έβρισκε η μπουζοπιπα

με εναν αναπτήρα και ενα μαχαιρι εγινε η πατεντα και κουμποσαν ολα
δηλαδη αφαιρεσα υλικο λιώνοντας το- μαλακώνοντας το και κόβοντας με το μαχαιρι
319689
319690
319691

kostaskk
06/07/2014, 20:42
319692
319693

SHOOTER045
06/07/2014, 22:02
Κα@@@@@@@@@λααααααα......

kostaskk
16/07/2014, 15:45
ον τελευταιο καιρο εγιναν περι τα 1000 απροβληματιστα χιλιομετρα σε διαφορες συνθήκες και ολα δουλευουν καλα
εμεινα 100% ευχαριστιμενος απο τα καινουρια δισκα και την γενικη λειτουργεια του nsr

σήμερα που εβρεχε παρατήρησα οτι οταν πας για ωρα πανω απο λιμνάζοντα νερα ή εμπρος μπουζοπιπα μαζευει νερα και ο κατω κυλινδρος βγαινει off. αν σταματισεις αδειασεις το νερο και καθαρισεις εξωτερικα το μπουζι ολα ειναι οκ για λιγο μεχρι να το ξανακανει. αν περνας απο απλα βρεγμενο οδοστρομα (οχι λιμναζοντα νερα) τοτε δεν εχει θεμα

πιθανον δεν υπαρχει λυση για αυτο το προβλημα καθος ή μπουζοπιπα μου δεν χωραει για κανενα λογο πισω απο το πλαστικο

ψαχνω κυλινδρα και διαφορα πραγματακια ακομα αλλα δεν υπαρχει ορεξη για μαστορέματα ωστε να επαναφερω στη δραση το αλλο που κάθεται μισολυμενο στο γκαραζ
και πιθανοτατα να δουλεψει καλα με ενα κιτ επισκευης καρμπ που του εχω αγοράσει

notakos600
16/07/2014, 16:28
Όμορφα πράγματα. Συγχαρητήρια :beer::beer:

kostaskk
21/07/2014, 21:13
σημερα το απογευμα ειπα να ασχοληθώ με το 'παρατημενο' nsr
δεν προσπάθησα να το βάλω μπροστά για βαριομουν να ασχολιθω με τα καρμπ και να πηγαινω στα βενζιναδικα με μπουκαλια
για αυτο αποφασισα να δω τα περιφεριακα του

ας το δουμε απο πισω προς τα μπρος

έβγαλα την ουρα και σε κοίταγμα που εκανα ειδα οτι δεν ειχε τα 2 κυκλικα λαστιχάκια που κρατανε την pgm3
με λιγη αναζητηση τα βρήκα πανω σε μια pgm2 που ειχα στην ακρη και τα εβαλα στο μηχανάκι
320523
μετα πηγα να φτιαξω το πισω φρενο χωρις επιτυχία. αν και στο aprilia εχω κανει πολυ καλη εξαερωση στο nsr δεν καταφερα να εχει πιεση

μετα απο αυτο ανοιξα την καμπανα ή οποια ηξερα οτι δεν ηταν σε καλη κατασταση ομως θυμαμαι οτι δεν πατίναρε αλλα και δεν εκανε τον σωστο ηχο

παρατιρισα οτι τα ελατήρια τις καμπανας ηταν στο ιδιο μηκος με αυτα των υγρων καμπανων.
ηταν ποιο χοντρα ομως και με διαφορετικες κεφαλες στις βιδες.
αρα καποια πατεντα εχει γινει εκει ή φοραει καποιο κιτ ενισχυμένα ελατήρια

ορισμενα δισκα ηταν χαλια και σε μερικα το υλικο τριβης ειχε φυγει-ξεκολισει απο την θεση του
τα τερμα κατω δισκα ηταν σε μετρια κατασταση ειχα ομως στην ακρη και τα παλια δισκα απο το αλλο nsr που τα ειχα αλλαξει προσφατα απο τα οποια 2-3 απο την κατω μερια ηταν 'μετρια'

ετσι διαλεγοντας τα καλητερα υλικα καταφερα να φτιαξω κατι που ισως δουλεψει σωστα
το θετικο ειναι οτι βρέθηκε το δισκο με τα ειδικα λαστιχακια σε καλη κατασταση (για τον ηχο)

βγαζοντας τον μηχανισμο ανύψωσης του plate δεν ειδα την μπιλια που θα επρεπε να εχει μεσα
νομιζω κατα 90% οτι πρεπει να εχει μπιλια.
δοκιμασα να βαλω μια απο υγρο συμπλέκτη αλλα δεν χωρούσε
ετσι το έκλεισα και κρατισα μια παλια πατεντα με ροδελα που εφερνε τον συμπλεκτη στην σωστη θεση για να λειτουργήσει

σφίξιμο σε ολα και τελος απο εκει (μεχρι την μερα που θα αγορασω ανταλακτικα ξυροκαμπανου ξανα)
χρειαστικε να ξεσφιξω αρκετα την ντιζα συμπλεκτη καθος το παχος των νεων δισκων ηταν μεγαλητερο απο τα παλια
320524
320525

μετα εβγαλα το σερβομοτερ, βρήκα ακομα ενα στην ακρη και καποτε θα τα παντρεψω.
μου παρουσιαζε μια δυσλειτουργεια στα power-valve τα εκανε τσεκ αλλα δεν τα λειτουργουσε μετα το τσεκ
οποτε θα ειναι θεμα του σερβομοτερ το οποιο ειχα ξανα ανοιξει ή προβλημα στην pgm

τελος αλλαξα τα γκριπ με καινουρια γιατι αυτα ηταν φαγωμενα στις ακρες απο καποια παλια πτωση

τα πραγματα που θελω να του κανω ακομα ειναι να μπουνε καινουρια τακακια εμπρος
εξαερωση του πισω φρενου
αλλαγη των καρμπ
επισκευη του σερβομοτερ
και να βρω οργανα ή ενα στροφομετρο μονο του (ακομα ψαχνω και sp ζαντες)

μετα παμε για ανάφλεξη

kostaskk
21/07/2014, 21:14
320526
320527
320528

kostaskk
30/07/2014, 14:09
320935
ειχα στην ακρη μια δυαδα καρμπ και αγορασα το κιτ επισκευης.
η μιση δουλεια εχει γινει

320936
στην συνεχεια βρικα ενα κακα βαμενο και ξεβαμενο καπακι συμπλεκτη
το εβαψα αρχικα μαυρο αλλα δεν μου αρεσε. μετα το εκανα κοκκινο (με μια στρωση ασπρου χρωματος κατω απο το κοκκινο)

320937

μετα γενικο καθαρισμα καθος κανει πολλα χιλιομετρα και το δυσκολο καθαρισμα ζαντων

kostaskk
30/07/2014, 14:12
320938
320939
320940

kostaskk
30/07/2014, 14:15
320941
και έτυμο να συνεχισει τα απροβληματιστα χιλιομετρα

σε πολυ λιγο καιρο φτανει και νεο αιμα στο γκαραζ

SHOOTER045
30/07/2014, 14:16
Εις ωραίος, και αφού είσαι δίχρονος, ακόμα ποιο ωραίος... :a08::a08::a08::a08::a08::a08:

Tedvj23
30/07/2014, 21:48
Για πες πληροφοριες για το νεο αιμα....?

kostaskk
30/07/2014, 22:16
Για πες πληροφοριες για το νεο αιμα....?
τιποτα καινουριο. ενα mc21 που θα το παρω για 300 ευρω.

θα κρατήσω τα όργανα και ισως να βγει και ενα καλο κυλινδροπιστονο+κεφαλη απο εκει
ντιζες παραρακια λάστιχα ή κατι αλλο τα κραταω για stok

και οτι δεν χρειαζομαι παει για πουλημα
(πιστευω κανει ανετα αποσβεση τα 300 και θα χω και κερδος)

kostaskk
09/08/2014, 17:20
κοντεύουν να γινουν αλλα 1000 χιλιομετρα
κανενα προβλημα,βλαβη, μεχρι τωρα και ολα δουλευουν 100%
ζεστο αρπαει με πρωτη μανιβελια ενω κρυο με 2-3 χωρις τσοκ

η τελικη ταχύτητα ειναι ιδια με πριν με την διαφορα οτι τωρα την ειδα και σε ευθεια και οχι κατωφέρεια οπως πριν

σημερα ρύθμισα την ντιζα του συμπλεκτη που ηθελε ελαχιστο 'τεντομα'

μια παρατηριση ειναι οτι μετα απο καθε μεγαλη γρηγορη βολτα ο εμπρος τροχος γεμιζει με μαυρη σκονη απο τα τακακια
χρησιμοποιω πολυ φρενο? τα τακακια μου ειναι ξερα και διαλύονται γρηγορα?
ειναι φυσικο αυτο?

ακομα ο διακοπτης στα φωτα που αλλαζεις την μικρη με την μεγαλη σκαλα μερικες φορες κολλαει στην μεγαλη σκαλα και θελει δυναμη για να επανελθει. υποπτεύομαι θελει λαδωμα ή αλλο εσωτερικο ελατήριο επαναφορας (διορθώθηκε σήμερα αυτο)

SHOOTER045
10/08/2014, 08:40
Ξέρεις ε!
w40

kostaskk
29/08/2014, 13:09
322378
το καινουριο. αν και εχει χαρτια και κτεο θα το πρω χωρις χαρτια γιατι δεν μπορω να συντηρώ τοσες αδειες

μεσα σε λιγες μερες εγινε ολο βιδες.

απο αυτο εβγαλα τα παρακάτω που χρειαζομουν
ακοπα ηλεκτρικα
καθαρο ντεποζιτο
καλα οργανα
καλο εμπρος λαστιχο,
sp καλες μπουκαλες
ο πανω κυλινδρος δειχνει καλος

και μενουν ολα τα αλλα που αρκετα απο αυτα ειναι σε καλη κατασταση
. δλδ δεν νομιζω να χρειαστει να αγορασω κατι
(πχ τις ντιζες τις εχω ολες x3)
322379
322380

kostaskk
29/08/2014, 13:16
322381
322382
322383

kostaskk
29/08/2014, 13:24
322384

kokkiklhs
29/08/2014, 17:35
Ωραίος ο Κωστάκης!!!
Χαιρετίσματα από το super νησί σου!!!
:beer:

Tedvj23
29/08/2014, 19:08
Παρε το μηχανακι με αδεια κανονικα και πηγαινε και κανε προσωρινη ακινησια στην εφορια δεν εχει κοστος αμαρτια να το διαγραψεις οσα εχουν απομεινει με αδειες ακομα και πεφτουν ειδικα σε ανθρωπους που "και καλα" ξερουν δεν δικαιολογειται να τα κανουν οριστικη(εκτος και χρωστανε 30 χρονια σηματα και δεν ειναι καποιο ιδιαιτερα σπανιο μοντελο για να κανεις την υπερβαση κατεμε..)..

Υ.γ.Καλοριζικο κιολας αν και δεν καταλαβαινω τον λογο που εχεις παρει τοσα πραγματα-μοτο και ακομα δεν εχεις ενα τις προκοπης μετα απο τοσο καιρο θα επρεπε να εχεις τουλαχιστον ενα με ολοκαινουργια τα παντα απανω οχι μονο τα αναλωσιμα..

Παντα φιλικα θοδωρης..:beer:

kostaskk
29/08/2014, 21:38
το θεμα ειναι να μην πληρώσω το 50αρι τις μεταβίβασης
τελικα τα ψιλοκανονισα.
θα την καταθεσει προσωρινα ο ιδιοκτητης και αν την χρειαστω καποτε την επαναφερουμε

το οτι δεν εχω ενα τις προκοπής που το ξερεις? ολο το καλοκαιρι με nsr ήμουν και εκανα πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα μεσα στις ζεστες τα οποια δεν ηταν και χαλαρα
το δευτερο ξυρο φοραει και αυτο καλα πραγματα και ετοιμαζεται

δεν ειμαι τις αποψης αγορασε τα ολα καινουρια.
και δεν το επιτρεπουν τα οικονομικα μου, δεν δουλευω
προτιμω να βαζω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα σε καλη κατασταση

kostaskk
01/09/2014, 01:30
322451
322452

τελος το καλοκαιρι, ωρα για υπνο

motomaniac
01/09/2014, 11:56
κανε μι αλοιφη την ζελατινα.

Tedvj23
01/09/2014, 12:58
κανε μι αλοιφη την ζελατινα.
ΕΙσαι υπερβολικος..:uplate:

pektis
01/09/2014, 19:16
κανε μι αλοιφη την ζελατινα.

Βασικα, αλλαγη θελει...

kostaskk
07/09/2014, 23:14
Βασικα, αλλαγη θελει...
ηταν να παρω ζελατινα απο e-bay αλλα δεν θυμαμαι τον λογο που δεν την πηρα
322675
322676
322677
το νεο nsr εχει ποια συναντήσει τον δημιουργό του

kostaskk
07/09/2014, 23:18
322678
322679
322680

εγινε ολο βιδες.
μερικες φοτο απο την διαδικασία

kostaskk
07/09/2014, 23:24
322681
322682
322683

kostaskk
07/09/2014, 23:28
322684
322686

kostaskk
07/09/2014, 23:41
322688
και μια οπως εφτασε για ενθύμιο

η αληθεια ειναι οτι εχω τα πραγματα για να το φτιαξω αν θελω
χρειαζεται πισω λαστιχο , με ενα 50αρι παιρνω και τα χαρτια του, φερινκ υπαρχουν και αλλα
θελει και γενικη μοτερ (εχω αρκετα μοτερ και ανταλακτικα)
ολα τα αλλα δεν ειναι κατι σημαντικο ή δυσκολο
αλλα τι να τα κανω τοσα?

το δευτερο ξυρο περιμενει να φτιαχτει

οποτε ποιο καλα να φυγει οτι περισσεύει να παρω κανενα tdr που ειναι και για ποιο all around χρήση. εχω βρει ενα γαλλικο, ισως κανω και μεγαλα ταξιδια δικαβαλος καποτε με ενα τετειο

υπαρχουν και κατι rd που σαπιζουν αλλα δεν ενθουσιαζομαι, πολυ old school
θα δείξει

motomaniac
08/09/2014, 01:32
322688
και μια οπως εφτασε για ενθύμιο

η αληθεια ειναι οτι εχω τα πραγματα για να το φτιαξω αν θελω
χρειαζεται πισω λαστιχο , με ενα 50αρι παιρνω και τα χαρτια του, φερινκ υπαρχουν και αλλα
θελει και γενικη μοτερ (εχω αρκετα μοτερ και ανταλακτικα)
ολα τα αλλα δεν ειναι κατι σημαντικο ή δυσκολο
αλλα τι να τα κανω τοσα?

το δευτερο ξυρο περιμενει να φτιαχτει

οποτε ποιο καλα να φυγει οτι περισσεύει να παρω κανενα tdr που ειναι και για ποιο all around χρήση. εχω βρει ενα γαλλικο, ισως κανω και μεγαλα ταξιδια δικαβαλος καποτε με ενα τετειο

υπαρχουν και κατι rd που σαπιζουν αλλα δεν ενθουσιαζομαι, πολυ old school
θα δείξει

καιρος να αρχισεις να πουλας περρισια πραγματα να αγορασεις κανα πραμα της προκοπης για την μηχανη σου. οπως τακακια, λαστιχα, αλυσιδογραναζα. κανα σερβις στις μπουκαλες με καλες τσιμουχες και λαδια... τιποτε δισκακια συμπλεκτη της προκοπης (ισως γνησια οπως και τσιμουχες παραπανω). ισως καμια ζελατινα μπας και δεις ποτε ποσο βγαζει αληθεια τελικη.... δεν ειναι κακο... εχεις πολλες μαλακιουλες που στο ebay θα σου δωσουν λεφτα να κανεις δυο μηχανακια αψογα.
;)

Babis@
08/09/2014, 09:49
αλλα τι να τα κανω τοσα?

Αφού ανταλλακτικά έχεις μπόλικα, φτιάξ' το και πούλησέ το..

kostaskk
08/09/2014, 11:48
motomaniac απο ολα αυτα που λες για την ωρα μονο ζελατίνα και τακάκια(πισω) χρειάζομαι
νομιζω οτι μπορω να βρω και στην ελληνική αγορα αυτα

babi δεν συμφερει να το φτιαξω, κανενας δεν θα δωσει οσα αξιζει
ολοι κοιτάνε να τα παρουν 300-500-1000 ευρω. δεν πα να χεις ριξει 5.000 στο μηχανακι αυτοι 1500 θα σου πουνε
οποτε καλητερα ανταλακτικα και κραταω και οτι θελω για μενα

motomaniac
10/09/2014, 01:18
motomaniac απο ολα αυτα που λες για την ωρα μονο ζελατίνα και τακάκια(πισω) χρειάζομαι
νομιζω οτι μπορω να βρω και στην ελληνική αγορα αυτα

babi δεν συμφερει να το φτιαξω, κανενας δεν θα δωσει οσα αξιζει
ολοι κοιτάνε να τα παρουν 300-500-1000 ευρω. δεν πα να χεις ριξει 5.000 στο μηχανακι αυτοι 1500 θα σου πουνε
οποτε καλητερα ανταλακτικα και κραταω και οτι θελω για μενα

αν με τα παλιοκαιρισμενα μπροστινα απο οπου κρεμεται η ζωη σου εισαι ευχαριστημενος τοτε πιθανως δεν τρεχεις δεν στριβεις κλπ... ν σου δανειζε καποιος ενα σωστο nsr προφανως θα καταλαβαινες την διαφορα. εδω καπου θυμαμαι εγραψες οτι δεν ειναι δυνατα τα φρενα του...

kostaskk
10/09/2014, 02:24
μια χαρα ειναι τα μπροστινά (3 συνολο σε καλη κατάσταση) παλια ειχα θεμα με διαρροή στο πρωτο nsr αλλα αυτες οι μπουκάλες πουλήθηκαν

αυτες που φοράω τωρα ειναι απειραχτες και δεν χάνουν καθόλου, δεν παρουσιάζουν ανωμαλίες στην λειτουργεια.

αν εχαναν,ηταν υπερβολικα σκληρα ή μαλακα, ή βυθιζονταν παραπανω απο το κανονικό στο φρεναρισμα θα ηθελαν επισκευή
δεν συμβαίνει ομως κατι τετειο ολα ειναι φυσιολογικά

για τα φρενα ειχα γραψει ξανα για το αλλο nsr .αυτο που ετοιμαζεται τωρα και ειναι ακομα λυμενο
(εχουν ποτίσει με λαδι τα τακακια πιστευω γιατι τα ειχα στο αρχικο nsr που εχανε απο τις μπουκαλες λαδια,και το λαδι εφτανε στα τακακια)

το μοτο που κυκλοφορω φρεναρει πολυ καλα και οι αναρτήσεις ειναι 100% λειτουργικές
αυτο απλα θελει πισω τακακι γιατι σχεδον εχει τελειώσει.
επισης θελει καθαρισμα στις εμπρος δαγκανες γιατι παρατηρώ αυξομειωσεις στο που αρχιζει να ποιανει η μανετα (το φρεναρισμα ειναι παντα δυνατο)
πλεων μπορω να αποφύγω και το καθαρισμα αφου μπορω πολυ απλα να τις αλλαξω

το δευτερο ξυρο θελει εμπρος τακακια (το λαδι που ειπα) αυτο ηταν που δεν φρεναρε οπως πρεπει

και μετα βλέπουμε

πιστευω τα ξεκαθαρισα :-p
γινεται λιγο χαμος αλλα σιγα σιγα ολα θα γινουν οπως πρεπει

kostaskk
28/09/2014, 19:18
323672
εδω φοτο απο την μοντα με την κεφαλη.. ενα σωληνάκι απο το δοχειο λαδιου μπηκε και με εναν χαλκινο σωλήνα που κοπηκε καταληλα ηρθαν ολα οπως ηθελα

323673
323674
και το σασμαν τυπου 'κασετα' που βγαινει χωρις να κατεβει το μοτερ

kostaskk
28/09/2014, 19:21
323675
323676

notakos600
29/09/2014, 15:31
Το σασμάν το έπλυνες με το λάστιχο της βρύσης;

kostaskk
29/09/2014, 19:54
Το σασμάν το έπλυνες με το λάστιχο της βρύσης;
ναι ηταν καιρο αποθηκευμένο και ειχε σκονες.. μετα αποιονισμενο και γρήγορο στέγνωμα

kostaskk
16/10/2014, 15:41
update
δεύτερο ζευγάρι ζαντες sp βρέθηκε αλλα και ξανα δεν τα βρήκαμε με τον πωλητή
ηθελε 370 ευρα (με 300 πηρα ολοκληρο κολλημένο mc21 με χαρτια και πολλα μαμα πραγματα πανω του)

αν και μεγάλο το ποσο θα το έδινα αν ηταν 100% εργοστασιακες σε καλη κατάσταση με εγγύηση (ισιες,με καλα ρουλεμαν,χωρις ξεφλουδισματα,ζυγισμενες)
αλλα δεν του αρεσε η ιδεα να τις στειλει να τις δω και αν μου κανουν να τον πληρώσω
αργοτερα ειπε οτι ισως να ειναι και βαμμένες (εγω εψαχνα αβαφτες) δεν μου εστειλε και καλες κοντινές φοτο οποτε παει και αυτο

απο οτι φαινετε ή καλύτερη λύση ειναι να περιμενω μεχρι να βγει κανενα κουφαρι απο sp στο car.gr και να το σκοτώνουν και να παρω ολόκληρο μηχανάκι για κανα 400αρι

αν γινει αυτο ξεμένω απο λευτα αλλα το project δεν σταματάει
το παπι (glx90) μπορεί να πωληθεί για αλλα τόσα πιστεύω τα οποια φτανουν για 2 επιστρώσεις κυλίνδρων με νικασιλ (οπότε εκει σχεδον τελειωνει το sp)

μετα πωλήσεις ανταλακτικων μεχρι να μαζευτει ενα ποσο για να παρω ενα spare ξυροκαμπανο σασμαν με την καμπανα του
αν γινει αυτο θα μπορω να μετατρεψω ενα απο τα υγρα μου μοτερ σε ξυρο και να το εχω στην ακρη

TO BE CONTINUED



η αγγελια μου στο car.gr ειναι εδω για καποιον που εχει-ξερει που θα βρω αυτα που ψαχνω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5464427/

PetranGR
16/10/2014, 17:54
πόσα πράγματα έχεις μαζέψει σύνολο ;

kostaskk
16/10/2014, 19:10
πόσα πράγματα έχεις μαζέψει σύνολο ;
σχεδον 2 λυμενα nsr εξτρα (αν υπολογισω και τα δεμενα παμε σε 4 παρακατι μηχανακια)
+2 μοτερ+ στροφαλα απο mc18 που δεν τα χρειαζομαι οπως και ηλεκτρικα
και πολλα αλλα μικροπραγματα που δεν θυμαμαι

Tedvj23
16/10/2014, 19:12
σχεδον 2 λυμενα nsr εξτρα (αν υπολογισω και τα δεμενα παμε σε 4 παρακατι μηχανακια)
+2 μοτερ+ στροφαλα απο mc18 που δεν τα χρειαζομαι οπως και ηλεκτρικα
και πολλα αλλα μικροπραγματα που δεν θυμαμαι

Χασαπη ακαρδε δεν αφησες κανενα να σου γλυτωσει..:bawl:

kostaskk
03/12/2014, 10:46
αγορες σημερα καθος πλησιάζει ο καιρος που θα ξαναπαω στο νησι
μιας και ειναι πιθανο εκει να εχω ορεξεις για μαστόρεμα πρεπει να εχω υλικα

εποξειδικη κολλα 2 συστατικων καπου στα 7 ευρω το ονομα τις το ηξερα μεχρι τωρα σαν 'εποξική'
ενδιαφερον οτι αναφερει το οτι κολλαει και ψυγεια-ντεποζιτα κτλ
μεχρι 1 ωρα μετα την ανάμιξη πασαλείβεται :-p
σε 2-3 ωρες σκληραινει
σε 24 πληρης σκλήρυνση

την πηρα γιατι εχω τοσα καρτερ να καθονται και πρεπει να δοκιμασω τον hrc τροπο ;) δηλαδη το κλείσιμο των τρυπών λίπανσης κατω απο τις θυριδες για καλητερη ροη του μιγματος χωρις στροβιλισμους αλλα και μεγαλητερη πρωτεύουσα συμπίεση του μοτερ, με συνεπεια την θεωρητικα χειρότερη λίπανση των ρουλεμαν στροφαλου αλλα και αυξησης τις δυναμης

δευτερη αγορα εξολκεας καμπανας γιατι απλα δεν ειχα (καπου στα 14 ευρω)

δεν εχω ιδεα αν κανει σε καμπανα nsr υγρου ή ξυρου και αν μπορει να βοηθήσει καπος ή απλα θα κανει το διακοσμητικό αντικειμενο
θα δειξει στην δοκιμη

βεβαια ολο και κατι αλλο θα χρειαστεί
(δεν θυμαμαι αν εχω φλαντζοκολλα,καινουριες τσιμουχες στροφαλου για 89αρι )
πηρα και βελανιδοχαρτο στα ο,4 και 0,5mm για να κατασκευασω φλάντζες βασης κυλινδρων και να μπορω καπος να φερω το squiz σε καλητερα νουμερα κανοντας δοκιμες,
στα honda rs αν δεν κανω λαθος υπηρχαν 3 μεγεθοι για αυτες τις φλαντζες (0,4-0,5-0,6)

επισης περιμενω πληροφοριες για κατι ζαντες sp που βρήκα και κυλινδρα και ισως τα αγορασω
327899
327900
327901

PetranGR
03/12/2014, 20:04
αρχίζει πάλι δουλειά...

catmaster
03/12/2014, 22:32
αγορες σημερα καθος πλησιάζει ο καιρος που θα ξαναπαω στο νησι
μιας και ειναι πιθανο εκει να εχω ορεξεις για μαστόρεμα πρεπει να εχω υλικα


δευτερη αγορα εξολκεας καμπανας γιατι απλα δεν ειχα (καπου στα 14 ευρω)

δεν εχω ιδεα αν κανει σε καμπανα nsr υγρου ή ξυρου και αν μπορει να βοηθήσει καπος ή απλα θα κανει το διακοσμητικό αντικειμενο
θα δειξει στην δοκιμη


μμμ δεν νομίζω να χρειάστηκε ποτέ κάποιος εξολκέα για καμπανα σε Nsr είτε ξερό είτε λαδιού , μάλλον εννοείς εξολκεα για βολάν και δυστυχώς αυτός που πήρες δεν κάνει - και μπορεί εύκολα να κάνει ζημιά

κάτι τέτοιο χρειάζεσαι http://www.perotools.jp/tool/vehicle_tool/flywheel.puller.html
η σαν αυτόν

http://tyga-performance.com/site/product_info.php?products_id=1339

αν είναι όντως για βολάν μου λες και θα σε στείλω να πάρεις αν είσαι Αθήνα

καλά μαστορέματα :wave2:

Tedvj23
03/12/2014, 22:55
Με τον kostaskk εχεις να μαθεις πολλα..:bawl::beer:

kostaskk
04/12/2014, 14:22
το κεντρικο παξιμαδι τις καμπανας θελω να βγαζω και να βαζω (δεν εχω αεροκλειδο)
οποτε η καμπανα καπος πρεπει να μενει σταθερη, το συσκεκριμενο εργαλειο μαλλον δεν κανει

mankam
04/12/2014, 14:23
μμμ δεν νομίζω να χρειάστηκε ποτέ κάποιος εξολκέα για καμπανα σε Nsr είτε ξερό είτε λαδιού , μάλλον εννοείς εξολκεα για βολάν και δυστυχώς αυτός που πήρες δεν κάνει - και μπορεί εύκολα να κάνει ζημιά

κάτι τέτοιο χρειάζεσαι http://www.perotools.jp/tool/vehicle_tool/flywheel.puller.html
η σαν αυτόν

http://tyga-performance.com/site/product_info.php?products_id=1339

αν είναι όντως για βολάν μου λες και θα σε στείλω να πάρεις αν είσαι Αθήνα

καλά μαστορέματα :wave2:

+1

Επισης μην δοκιμασεις να ζεστανεις το βολαν για να το βγαλεις , θα απομαγνητιστει με την θερμοτητα και θα ειναι αχρηστο.
Εαν παλι θελεις να λυσεις την καμπανα υπαρχει εργαλειο για αυτη την δουλεια.

geez996
04/12/2014, 15:42
αγορες σημερα καθος πλησιάζει ο καιρος που θα ξαναπαω στο νησι
μιας και ειναι πιθανο εκει να εχω ορεξεις για μαστόρεμα πρεπει να εχω υλικα

εποξειδικη κολλα 2 συστατικων καπου στα 7 ευρω το ονομα τις το ηξερα μεχρι τωρα σαν 'εποξική'
ενδιαφερον οτι αναφερει το οτι κολλαει και ψυγεια-ντεποζιτα κτλ
μεχρι 1 ωρα μετα την ανάμιξη πασαλείβεται :-p
σε 2-3 ωρες σκληραινει
σε 24 πληρης σκλήρυνση

την πηρα γιατι εχω τοσα καρτερ να καθονται και πρεπει να δοκιμασω τον hrc τροπο ;) δηλαδη το κλείσιμο των τρυπών λίπανσης κατω απο τις θυριδες για καλητερη ροη του μιγματος χωρις στροβιλισμους αλλα και μεγαλητερη πρωτεύουσα συμπίεση του μοτερ, με συνεπεια την θεωρητικα χειρότερη λίπανση των ρουλεμαν στροφαλου αλλα και αυξησης τις δυναμης

δευτερη αγορα εξολκεας καμπανας γιατι απλα δεν ειχα (καπου στα 14 ευρω)

δεν εχω ιδεα αν κανει σε καμπανα nsr υγρου ή ξυρου και αν μπορει να βοηθήσει καπος ή απλα θα κανει το διακοσμητικό αντικειμενο
θα δειξει στην δοκιμη

βεβαια ολο και κατι αλλο θα χρειαστεί
(δεν θυμαμαι αν εχω φλαντζοκολλα,καινουριες τσιμουχες στροφαλου για 89αρι )
πηρα και βελανιδοχαρτο στα ο,4 και 0,5mm για να κατασκευασω φλάντζες βασης κυλινδρων και να μπορω καπος να φερω το squiz σε καλητερα νουμερα κανοντας δοκιμες,
στα honda rs αν δεν κανω λαθος υπηρχαν 3 μεγεθοι για αυτες τις φλαντζες (0,4-0,5-0,6)

επισης περιμενω πληροφοριες για κατι ζαντες sp που βρήκα και κυλινδρα και ισως τα αγορασω
327899
327900
327901

Βλεπω ξερεις και απο καλο ουζο... ;)

mankam
04/12/2014, 22:36
το κεντρικο παξιμαδι τις καμπανας θελω να βγαζω και να βαζω (δεν εχω αεροκλειδο)
οποτε η καμπανα καπος πρεπει να μενει σταθερη, το συσκεκριμενο εργαλειο μαλλον δεν κανει

http://www.ekon.gr/tools/503-5636-pensa-kampanas-detail.html

θα σου χρειαστει και στο λυσε δεσε του εμπρος γραναζιου κινησης το ιδιο εχω και εγω.

kostaskk
17/12/2014, 18:55
2 μερες εδω.
τις εφαγα ασχολούμενος με το μαζεμα τις ελιας

σημερα ειχα λιγη ωρα να ασχολιθω με το nsr
ειδα οτι ηταν αδειο απο βενζινη οποτε βενζινάδικο με μπουκαλι
ανοιγμα σελας και σύνδεση τις μπαταριας του που μου την φόρτιζε ανα μηνα ο πατερας μου
κλειδί στο οn και τα λαμπακια αναβαν με μεγαλη ενταση (καλο αυτο)
kill switch στο οn και μανιβελιες

χρειάστηκε μονο 3 μανιβελιες για να παρει μπρος (αποθηκευμενο απο σεπτεμβριο)
βεβαια μονοκυλινδρα. μετα καταλαβα οτι δεν ειχα παει στο οn το ρουμπινετο

περιεργο καθος δεν θα επρεπε να παρει γιατι πριν φυγω ειχα αδειασει ντεποτιτο αλλα και το ειχα αφήσει μεχρι να σβισει με το ρουμπινετο στο off και εκανα και δοκιμες με ανοικτο τσοκ και κούνημα για να φαει σχεδον ολη την βενζινη απο τα μπολ.

η εκκινηση ηταν ωραια και σχεδον χωρις καθολου καπνο
αφου το άφησα στο ρελαντι λιγο φουσκώνοντας τα λάστιχα πηγα βολτα, ειδα οτι δεν ζεσταινοταν με τιποτα, η βελόνα θερμοκρασιας δεν ξεκολουσε απο το min μετα απο 10-15λεπτα λειτουργειας
ουτε και ειχε καλη αποκριση στο γκαζι
κοντεψα να φαω και τα μουτρα μου οταν στο πρωτο εμπρος φρενο εδωσε δυνατο φρεναρισμα ενο δεν το περιμενα

κοιτώντας κατω καταλαβα οτι το τσοκ ηταν τερμα ανοικτο
μαλλον το πλουσιο μιγμα σε κρυο περιβαλον κρύωνε υπερβολικά τα κυλινδρα
αφου το έκλεισα ειδα και ξανα οτι με τιποτα δεν μπορουσα να εχω κανονική θερμοκρασία
επαιζε 50-55 βαθμους ενω την κανονικη την θεωρω 60-65

μετα απο αρκετη προσπαθεια (σε ωρα βολτας και με πρώτες-δευτερες) τα καταφερα αλλα αν ειναι να δαπανω τοση ωρα για να ζεσταθει γαμισε τα.
μαλλον θα το ζεσταίνω στασιμο στο ρελαντι


το μοτερ του ειχα μια επιθυμία να το λυσω πριν ερθω
κυριος γιατι δεν το εχω κανει ποτε και θελω να δω εσωτερικη κατασταση(κεντρικο ρουλεμαν,κυλινδρα)
προληπτικά δηλαδη
επισης υποπτεύομαι οτι η τσιμουχα στροφαλου δεν ειναι στην καλητερη δυνατη κατασταση
καπνιζει ελαχιστα παραπανω απο την δεξια εξατμιση (βεβαια ουτε λαδωνει μπουζι ουτε εχει δυσκολιες στην εκκινηση)
(θα αγορασω μια τσιμουχα και θα δουμε)

ακομα πρεπει να κανω λογαριασμο στο ebay (μονο η χρεωστικη καρτα και ο κωδικος μενει)
μπας και παρω κανα εργαλειο τις προκοπης
και πρεπει να δω τι πραγματα και ποτε απο το στοκ μου θα πουλησω
1ή 2 αδειες-πλαισια σιγουρα αλλα εχω προτασεις και για αλλα 3-4 εξαρτηματα
θελει λιγο χρονο το πρωι που δεν εχω τωρα για τα κεπ, εξουσιοδοτησεις,ταχυδρομεια κτλ

για το αλλο nsr εχω στα σχεδια να το βαλω μπρος με αλλα καρμπ (απο τον καινουριο δωτη)
σε αυτο ειχα φρεσκαρει με νεες τσιμουχες τον στροφαλο και ειχε μισό καινουριο top end kit.
δηλαδη τα παντα για τον ενα κυλινδρο μονο, ο αλλος ηταν πενα και δεν ασχολήθηκα,βεβαια δεν ειχα και 400 να δωσω για πιστονια με φλαντχες-τσιμουχες,ρουλεμαν-πειρους και οτι αλλο αναλωσιμο εχει το top end
μετα μενει λιγο ψαξιμο να δουλεψει σωστα το σερβομοτερ λιγο στρώσιμο για το νεο πιστονι που εχει κανει μονο 1 βολτα και ελεγχος επιδόσεων
αν πηγαινει καλα (δλδ πανω απο 200 με μαμα γραναζομα) μενει ως εχει
αν οχι λυσιμο ξανα τα κυλινδρα και αλλαγη φλαντζων βασης (πιθανοτατα 0,4)
και θα τις βαλω ξερες χωρις φλαντζοκολλα γιατι στο παρελθον λογο απειριας το παρακανα και εβαζα αρκετη ποσοτητα απο αυτη στο δεσιμο
βεβαια απο οτι ειδα βγαζω και ενα καλουτσικο σετ απο mc21 κυλινδρα (τωρα φοραει απο mc18)
το ενα καλο μαλιστα ειναι sp (+κεφαλη πανω κυλινδρου sp)
αν επιστρώσω και το αλλο sp κυλινδρο που εχω και βρω και ζαντες sp θα μπορω να λεω οτι το μηχανακι ειναι μεχρι την τελευταια βιδα sp

επισης το δοκιμαστικο παρτ τις ολης ιστοριας βρισκεται στο δωμάτιο μου (δλδ δοκιμες χωρις λογο)
εχω παρει την εποξική
καρτερ ολιγον πειραγμενα στην ροη με dremel εχω, και καψουρα να τα δοκιμασω
αλλιως εχω απειρα mc18 καρτερ απειραχτα αλλα δεν λεει να πειραξω αυτα (που προοριζονται και για πουλημα)
κυλινδρα και πιστονια εχω, βελανιδοχαρτο σε 2 μεγεθοι εχω
τροπω να μετραω το squiz εχω
στροφαλο δεν εχω. (θελω και εργαλειο να κραταει καμπανα)

οποτε το μοτερ με κατεστραμενο κομβιο κατω κυλινδρου απο τον δωτη που ειχα μπηκε στο δωματιο
στοχος να βγουνε απο αυτο 2 μετριες-καλες τσιμουχες στροφαλου και 2 καλα ακριανα ρουλεμαν στροφαλου
αλλα και να δω αν μπορω το μεγεθος τις καταστροφης στο κομβιο
αυτος που ειχε το nsr πριν το ξεθαψε απο 10 χρονια ακινησια και το ξεσκιζε χωρις ελεος χωρις καμια συντήρηση

ο λογος που θελω να βγουνε καλα ρουλεμαν απο εκει ειναι γιατι εχω καλουτσικο 21 στροφαλο αλλα χωρις τα ακριανα ρουλεμαν του
328795
328796

kostaskk
17/12/2014, 18:56
βεβαια ακομα ειμαι μακρια καθος αντιμετώπισα προβληματα με την εξαγωγη τις καμπανας-βολαν και ματακια (πρεπει να εχασα ενα καλο αλλεν) και γενικα δεν εχω τωρα χρονο για τετεια οποτε συνεχίζεται

σκεψεις όπως κατασκευση swift light,batery eliminator ή quick sifter υπαρχουν μετα απο κατι πειραματα που καναμε στην σχολη
αλλα και διαθεσιμων πλακετων-υλικων που εχω στην ακρη, βεβαια μοιαζουν μακρινοι στοχοι

παντος κατι απο ολα αυτα θα γινει γιατι οικονομικα παω ποιο καλα. (μαζεμα ελιες=money)
i can aford and a track day, επίσης ξερω αλβανο με μεγαλη εμπειρια στην κατασκευη carbon κομματιων για αμαξια απο δουλεια που εκανε στο παρελθον και την παρατησε εξαιτιας ενος γιατρου που του ειπε να την κοψει λογο μεγαλης πιθανότητας καρκίνου

και γιατι οχι να τον πεισουμε να κανει κανα κομματακι ακομα ;)
aprilia SX 50 (2008) ανακατασκευη/περιφεριακα κυρίως

kostaskk
17/12/2014, 18:57
μιας και το se δουλεψε μια χαρα στην πρωτη του βολτα απο την ακινησια ειπα σημερα να ασχοληθω με το sp (wanabe)
αρχικα βγηκαν τα καρμπ για να βαλω αλλα ή να επισκευασω ενα σετ και να φτιαξω κατι καλο.
οι ατετειες που παρατηρισα στην ολη διαδικασια ηταν οτι δεν ειχα την ντιζα επιστροφης του γκαζιου πανω.
πρεπει να εχω στην ακρη πανω απο 2 οποτε θα διορθωθεί

επισης στο φιλτροκουτι προσθεσα καλητερο φιλτρο αλλα και την πλαστικη σιτα κατω απο το φιλτρο που τα πηρα απο τον δωτη και που δεν φορουσα παλια στο sp
328797
328798

kostaskk
17/12/2014, 18:58
στην συνεχεια κοιτοντας το δεν μου αρεσε το undertail ετσι νομιζω λεγεται το πλαστικο κατω απο την ουρα,
το παλιο ηταν ετσι
328799
328800

ειχε κοπει και ειχε καποιο αλλο υλικο, ακομα ελειπε η βαση τις πινακιδας και ο λασποτηρας.

φυσικα μια επισκεψη στο παταρι ελεισε το θεμα

kostaskk
17/12/2014, 19:00
βρεθικε καλητερο απο τον δωτη, ειχε ολη την βαση πινακιδας ακομα και ανακλαστηρα, φυσικα καλες βασεις φλας για αργοτερα αν θελω να βαλω, το πλαστικο βγηκε ευκολα. 4 βιδες συνολο, αν και στο δεσιμο με παιδεψαν οι 2 κατω γιατι εχουν ειδικες ροδελες
328801
328802328803

kostaskk
17/12/2014, 19:03
μενουμε στο ιδιο κομματι καθος δεν τελειωσαμε ακομα
παμε στην περιοχη τις μπαταριας, ενα ευαίσθητο σημειο

το δικο του ηταν ψιλο χαλια οποτε μαζεψα οτι ειχα και δεν ειχα και κρατισα τα καλητερα κομματια.
η βαση αποτελειτε απο 3 κομματια,
τα πλαινα που κουμπονουν και κατι σαν κλιπ στο κυριος κομματι, και την 'στεγη' οπου πανω τις μπαινει και το fuse box
τα κλιπς σπανε ευκολα αν τα ζορισεις, με τα πολλα βρικα 2 καλα κομματια

ενα αλλο θεμα ειναι οτι το κομματι 'σκεπη' στην ουσια λυγιζει απο μαμα για να κλεισει απο πανω,
φυσικα με τον καιρο και χωρις προσοχη κοβεται, δεν βρικα καλο τετειο κομματι.
ισως μεινει ετσι ή διορθοσει με tyre up και τρύπες

328804
328805

kostaskk
17/12/2014, 19:06
προχωρώντας προς τα μεσα του σκελετου το επομενο που δεν μου αρεσε ηταν τα δεξια στεπς.
πατακι οδηγου,βαση τρομπα,δοχειο υγρων, ειδα οτι δεν ηταν τα μαμα, υπηρχαν αποστατες να φερνουλ το ολο συστιμα ποιο εξω και η τρομπα βιδωνε με την μια απο τις 2 βιδες καθος ηταν λιγο διαφορετικη, επισης μια βιδα στο ολο συστιμα δεν η μαμα
οποτε μπηκαν ολα γνησια

328806
328807
φαινονται και οι μαμα αλενοβιδες
περασα και το μαμα δοχειο υγρων φρενων γιατι ειχε απο αλλο μοντελο και τα μαμα σωληνακια απο την μαμα θεση,
μενε να συνδεσω το σωληνακι με την πισω δαγκανα και να βαλω νεα τακακια αν χρειαζεται+ εξαερωση
328808
στο ιδιο περιπου σημειο μενει να αλλαξω και την μανιβελα γιατι η δικια μου ειναι βαμμμενη ενω εχω μια καλη αβαφτη

kostaskk
17/12/2014, 19:09
προχοραμε λιγο ακομα προς τα εμπρος τις μηχανης και η επομενη ατελεια που ειδα ηταν κομμενα και ξαναενομενα καλωδια στους πολλαπλασιαστες.. η λυση? the america way
αλλαγη ολοκληρης τις πλεξουδας με ακοπη απο τον δωτη :-p

εφαγα παρα πολη ωρα και ολα εγιναν τελεια, δεν νομιζω να υπαρχει καμια ατελεια στην πλεξουδα και στο απο που περνανε τα καλωδια, ολα συνδέθηκαν πολυ ωραια, χάρηκα με το αποτελεσμα

φυσικα για να εχω 100% ακοπα ηλεκτρικα πρεπει να αλλαξω ματακια και βολαν που και αυτα ειχαν κοψηματα στα καλωδια
(βεβαια ειχαν δουλεψει ολα)
βεβαια δεν το εκανα γιατι δεν βρισκω ενα μικρο ποιοτικο αλλεν που ειχα για τα ματακια και δεν θελω να ρισκαρω με χαμιλης ποιοτητας αλλεν
το βολαν θα ειναι ενα προβλημα καθος μαλλον θα χρειαστω επισκεψη σε μαστορα ή θα κουραστω υπερβολικα προσπαθοντας μονος μου με τον εξολκεα να κρατισω καπως το ολο συστιμα σταθερο και να το βγαλω-βαλω

ενα αλλο θεμα που ειδα ηταν οτι στην pgm ναι μεν καποτε ειχε γινει το ξεφιμομα αλλα σε μια στιγμη τις ιστοριας του καποιος το επανεφερε κολλοντας με καλαι ξανα τα καλωδια στην θεση οπως το εβγαλε το εργοστασιο
καπου εκει καταλαβα οτι τα λογια περι κατεβασματος του κοντερ απο τον προην κάτοχο πρεπει να ηταν κουραφεξαλα
βεβαια δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να θελει να το κανει ξανα derestricted αβυσος η ψυχη
ισως απο αγνοια ειδαν κομμενα καλωδια και τα επανεφεραν
328809
με ακοπους πολλαπλασιαστες πλεον :)
328810
328811

μετα απο αυτο εχω να διαλεξω αναμεσα σε 4 ανορθωτες ποιον να βαλω στην πλεξουδα
εχω 2 με ψυκτρες και 2 χωρις. δεν ανεβαζω φοτο λογο δυσκολιας του φορουμ αυτου στο ανεβασμα

kostaskk
17/12/2014, 19:12
τελος εγινε λιγη δουλεια με κατι βιδες στα πισω πατακια που δεν ηταν μαμα.
εδω οι γνησιες με βαθουλομα στο κεντρο τους328812
το υποπλαισιο πρεπει να ειναι φτιαγμενο απο σιδερο


στο nsr μενει ακομα να βρω και να βαλω τις μεσαιες βιδες στις εξατμισεις που βιδωνουν καζανακια με πλαισιο
σιγουρα νεα εμπρος τακακια γιατι τα παλια δεν ειναι καλα

εχω και καλητερο εμπρος λαστιχο να βαλω
λιγα λεπτα για να μπει ενα σερβομοτερ που δεν εβαλα σημερα
αν βρω και ζαντες sp απο περιφεριακα ειναι κομπλε.
μετα μενει μονο το γνησιο top-end (που εχω στην ακρη κομματια του)
o στροφαλος εχει ελεγχθεί και φοραει καινουριες τσιμουχες, προέρχεται και απο μηχανακι που δουλευε
328813
328814

amyroukai
17/12/2014, 20:27
Ωραία δουλειά....

Αλλά μην αφήνεις τον Μάτζι να σου βγάζει φωτογραφίες.

kostaskk
20/12/2014, 19:59
328962
328963
328964
και σημερα ξανα σχεδον ολη μερα πανω απο το SP
1 βιδα μπηκε μαμα στα στεπς
μπηκε το μαμα tyre up λεξουδας
μετα βρήκα 2 sp φλας και τα εβαλα για το μαμα τις υποθεσης
τα καλωδια τους εχουνε αρκετα περιπλοκη διαδρομη, βγαινουν πισω απο την πινακιδα και μετα χώνονται σε αλλη τρυπα για να βγουνε στο εσωτερικο τις ουρας
μπηκε και ο ανωρθοτης