View Full Version : Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τον επαγγελματισμό ενός καταστήματος!
Nikos988
21/01/2014, 14:02
Δεν γράφω συχνά στο forum αλλά διαβάζω καθημερινά.
Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο για να γράψω για ένα θέμα που με απασχόλησε πριν λίγο καιρό και για τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε από το κατάστημα MOTOPISSARIS.
Πριν καιρό, αγόρασα ένα σετ αλυσιδογράναζα γνωστής εταιρείας από το εν λόγω κατάστημα με σκοπό να τα τοποθετήσω στο σέρβις που θα έκανα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πάω τη μηχανή μου.
Τα παρέλαβα στην ώρα τους και μετά από κάποιες ημέρες, τοποθετήθηκαν στη μηχανή μου. Από την πρώτη στιγμή, υπήρχε ένας παλμός στην αλυσίδα (αλλού τέντωνε και αλλού χαλάρωνε).
Αφού περίμενα να κάνει κάποια χιλιόμετρα η μηχανή μήπως στρώσει το φαινόμενο αυτό, πήρα τηλέφωνο τον Χρήστο Πίσσαρη και του ανέφερα το πρόβλημα (σημ. δεν είμαι από τους συχνούς του πελάτες γεγονός που ίσως άλλαζε προς το καλύτερο τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος) και κανονίσαμε να πάω από το μαγαζί του να δει από κοντά το πρόβλημα.
Όταν πήγα, διαπίστωσε το πρόβλημα ο ίδιος και αμέσως πήρε τηλέφωνο τον αντιπρόσωπο και του εξήγησε την κατάσταση. Κανονίσαμε να περάσω από τον αντιπρόσωπο να το δουν και οι ίδιοι, όπως και έγινε.
Μετά την επίσκεψη στον αντιπρόσωπο, ο τελευταίος κανόνισε να στείλει στον Πίσσαρη μία καινούρια αλυσίδα για να την αλλάξουν. Όταν λοιπόν πήγα στον Πίσσαρη για να μου αλλάξουν την αλυσίδα (χωρίς κόστος εργατικό παρ' όλο που η αλλαγή δεν είχε γίνει σε αυτούς), πληροφορήθηκα ότι ο Χρήστος είχε παραγγείλει με δικό του κόστος και ένα γρανάζι για πίσω, μήπως και φταίει αυτό.
Μου άλλαξαν την αλυσίδα, έκανα κάποια χιλιόμετρα και τελικά διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα δεν είχε λυθεί. Σε νέα επικοινωνία με τον Χρήστο, κανονίσαμε να ξαναπάω εκεί για να μου αλλάξουν το πίσω γρανάζι. Έγινε η αλλαγή και για άλλη μία φορά δεν χρεώθηκα το παραμικρό, ούτε το γρανάζι αλλά ούτε και την εργασία. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε και χάρη στον επαγγελματισμό του Χρήστου, λύθηκε χωρίς επιπλέον κόστος για μένα.
Σκοπός αυτού του ποστ, είναι να του πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τον τρόπο που λειτούργησε και να τον ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα που προέκυψε.
Αν τα παραπάνω θεωρούνται διαφήμιση και μάλιστα εκ του πονηρού, παρακαλώ οι συντονιστές να διαγράψουν το ποστ.
Νίκος
ειναι γνωστο το ποιον του Πισσαρη...
Τρελο παλικαρι.....πολυ καλος επαγγελματιας..και εγω πολλες φορες ψωνιζω απο αυτον!!!
Παντα τετοια
taisteal
21/01/2014, 14:10
τετοιους ανθρωπους θελουμε στο χωρο
:beer::beer:
makis206
21/01/2014, 14:11
Επειδή παρόμοιο επαγγελματισμό έχει επιδείξει και σε μένα ο Χρήστος (όπως επίσης και τα υπόλοιπα παιδιά που δουλεύουν εκεί) με κάτι μπουζόπιπες που έψαχνα για το Transalp 700 μου, προσωπικά όχι μόνο δεν το θεωρώ διαφήμιση εκ του πονηρού άλλα αντίθετα επιβεβαιώνω το πόσο άψογοι είναι, και σαν παιδιά αλλά και σαν επαγγελματίες στο χώρο.
Συνεχίστε έτσι Χρήστο, σίγουρα αναγνωρίζεται η αγάπη του καθενός γι'αυτό που κάνει..!:beer:
zannisvel
21/01/2014, 14:19
:beer:
paraligo
21/01/2014, 15:02
:beer:
DimChios
21/01/2014, 15:49
Xρηστάρας! ...όχι σαν κάτι άλλους!
:beer::beer::beer::beer::beer:
Μόνο καλά λόγια έχω να πώ.
RaGe_Raptor
21/01/2014, 17:23
good to know παίδες...:beer:
alexxxcbr
21/01/2014, 17:25
+998 :beer:
ευχαριστο το γεγονος οτι ειχες τετοια αντιμετωπιση.
εμενα παντως μ κανε κακη εντυπωση π χρεωσε στον κολλητο μου (που δεν ξερει απο μηχανες μια) 20€ για εξαερωση μπροστινου πριν 2 χρονια περιπου.
ευχομαι το δικο μου γεγονος να ειναι η αξαιρεση γιατι απ οτι διαβαζω εχετε καλες αποψεις γενικα
ευχαριστο το γεγονος οτι ειχες τετοια αντιμετωπιση.
εμενα παντως μ κανε κακη εντυπωση π χρεωσε στον κολλητο μου (που δεν ξερει απο μηχανες μια) 20€ για εξαερωση μπροστινου πριν 2 χρονια περιπου.
ευχομαι το δικο μου γεγονος να ειναι η αξαιρεση γιατι απ οτι διαβαζω εχετε καλες αποψεις γενικα
Συγγνώμη, και πόσα έπρεπε να πάρει? 10? 5? Η να το κάνει τσάμπα? Τη βάζει μέσα στο μαγαζί, ασχολείται κανα τεταρτάκι, και ίσως την κάνει και μια βόλτα στο τετράγωνο για σιγουριά. Εχει να κάνει και με τοξικά στο κάτω κάτω. Εσύ πόσα θα ζήταγες? Άνθρωποι που δεν ξέρουν τα στοιχειώδη να πληρώσουν. Αν φωνάξεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει μια λάμπα δεν πρέπει να πληρωθεί?
spyrakos35
21/01/2014, 21:10
ευχαριστο το γεγονος οτι ειχες τετοια αντιμετωπιση.
εμενα παντως μ κανε κακη εντυπωση π χρεωσε στον κολλητο μου (που δεν ξερει απο μηχανες μια) 20€ για εξαερωση μπροστινου πριν 2 χρονια περιπου.
ευχομαι το δικο μου γεγονος να ειναι η αξαιρεση γιατι απ οτι διαβαζω εχετε καλες αποψεις γενικα
Συγγνώμη, και πόσα έπρεπε να πάρει? 10? 5? Η να το κάνει τσάμπα? Τη βάζει μέσα στο μαγαζί, ασχολείται κανα τεταρτάκι, και ίσως την κάνει και μια βόλτα στο τετράγωνο για σιγουριά. Εχει να κάνει και με τοξικά στο κάτω κάτω. Εσύ πόσα θα ζήταγες? Άνθρωποι που δεν ξέρουν τα στοιχειώδη να πληρώσουν. Αν φωνάξεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει μια λάμπα δεν πρέπει να πληρωθεί?
σόρρυ παίδες αλλά το θρεντάκιον πάει να πάρει λάθος στροφή.... ;)
και για να το επαναφέρω στον δρόμο τον ίσιο,
εμένα με κέρδισε όταν για το θέμα με τον ανορθωτή μπαταρία που είχα, πήρα τηλ και δεν προσπάθησε να μου τα πάρει..... αντιθέτως.... :beer:
Συγγνώμη, και πόσα έπρεπε να πάρει? 10? 5? Η να το κάνει τσάμπα? Τη βάζει μέσα στο μαγαζί, ασχολείται κανα τεταρτάκι, και ίσως την κάνει και μια βόλτα στο τετράγωνο για σιγουριά. Εχει να κάνει και με τοξικά στο κάτω κάτω. Εσύ πόσα θα ζήταγες? Άνθρωποι που δεν ξέρουν τα στοιχειώδη να πληρώσουν. Αν φωνάξεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει μια λάμπα δεν πρέπει να πληρωθεί?
επειδη το πηρες στραβα, να σου πω πως εκεινη την ωρα αλλαξε λαστιχα (250€ τα λαστιχα). του λεω πες να κανει κι ενα εξαερισμο στο μπροστινο γτι ειχε ενα θεματακι με αερα στο κυκλωμα. 2 λεπτα υποθεση ειναι οπως ξερεις. 1βιδα κατω , 2 πανω, βαζεις υγρο και τρομπαρεις. Ημουν μπροστα οταν πληρωσε και μου πεσαν τα μαλλια.
chester24
22/01/2014, 00:04
Σιγουρα θα υπαρχουν και εξαιρεσεις στην αντιμετωπιση...
Οχι οτι εχει να κανει με το προσωπο του πελατη, απλα καμια μερα δεν ειναι ιδια, οπως επισης εχουν περασει και δυο χρονια απο τοτε που εγινε το συμβαν.. Πολλα μπορει να παιζοταν στο μυαλο του επιχειρηματια εκεινη την ημερα.. You never know.. :)
Σημασια εχει οτι 9 στα 10 σχολια, ειναι καλα και αυτο μετραει.. ;)
Pan (dvs)
22/01/2014, 08:00
επειδη το πηρες στραβα, να σου πω πως εκεινη την ωρα αλλαξε λαστιχα (250€ τα λαστιχα). του λεω πες να κανει κι ενα εξαερισμο στο μπροστινο γτι ειχε ενα θεματακι με αερα στο κυκλωμα. 2 λεπτα υποθεση ειναι οπως ξερεις. 1βιδα κατω , 2 πανω, βαζεις υγρο και τρομπαρεις. Ημουν μπροστα οταν πληρωσε και μου πεσαν τα μαλλια.
Σιγουρα δεν ητανε 2 λεπτα και σιγουρα οταν κανει εξαερωση και ελεγχο φρενων αναλαμβανει και μια ευθυνη ,πρεπει να πληρωθει.Το αν χρεωνει ακριβα ειναι αλλο θεμα.Επισης οσο και καλη να ειναι η εικονα του συγκεκριμενου καταστηματος ,σιγουρα θα εχει και δυσαρεστημενους πελατες.
Μιας ομως και ειναι γενικο το θεμα θελω να πω και εγω ενα μπραβο στο motoraid στην Πατρα.Δυο φορες πηγα να παραγγειλω και τις δυο φορες με αποτρεψανε απο λαθος αγορα,προς τιμη τους.Δεν ειμαι πελατης τους.
notakos600
22/01/2014, 08:22
Συμφωνώ για τον Χρήστο, ψωνίζω χρόνια από το μαγαζί του.
Όσον αφορά την εξαέρωση και τα λοιπά, να μάθετε παλληκάρια να την κάνετε μόνοι σας (αφού όπως λέτε είναι υπόθεση 10 λεπτών).
nassosxlvbros
22/01/2014, 08:39
Εγγύηση ο Χρήστος και ο μόνος που αγγίζει το Hornet μου....;)
captajohn
22/01/2014, 10:10
Μιας ομως και ειναι γενικο το θεμα θελω να πω και εγω ενα μπραβο στο motoraid στην Πατρα.Δυο φορες πηγα να παραγγειλω και τις δυο φορες με αποτρεψανε απο λαθος αγορα,προς τιμη τους.Δεν ειμαι πελατης τους.
Εγώ στα υπέρ του καταστήματος σημειώνω ότι έχει πραγματικό στοκ από τα πάντα
(σε αντίθεση με τα περισσότερα ελληνικά e-shops που αγοράζουν κι αυτοί από αλλού αφού παραγγείλεις
και καθυστερούν πολύ στην παράδοση).
Επίσης νομίζω ότι βλέπουν τη δουλειά τους σαν δικυκλιστές και όχι σαν έμποροι.
Ούτε εγώ είμαι τακτικός πελάτης τους.
:beer:
bros400pgm
22/01/2014, 10:40
Και τα 2 μαγαζια που λετε, η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων εχει να πει καλα λογια. Σαφως και θα υπαρξουν και δυσαρεστημενοι αλλα οι γνωμες τους δεν μετρανε, οταν 990 στις 1000 πωλησεις τους ειναι αψογες.
Pan (dvs)
22/01/2014, 12:20
Και τα 2 μαγαζια που λετε, η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων εχει να πει καλα λογια. Σαφως και θα υπαρξουν και δυσαρεστημενοι αλλα οι γνωμες τους δεν μετρανε, οταν 990 στις 1000 πωλησεις τους ειναι αψογες.
Oχι ρε φιλαρακι.Ολες οι γνωμες μετρανε.
Αν ειναι ομως λιγες οι αρνητικες,αυτο ειναι στα συν της καθε επιχειρησης.:beer:
bros400pgm
22/01/2014, 12:27
Aυτο εννοω, ναι;)
pissaman
12/07/2014, 14:38
Παίδες ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Μόλις τώρα είδα το θρεντ!
Δυστυχώς δεν θυμάμαι γιατί είχαμε χρεώσει 20€ τον φίλο με την εξαέρωση. Συνήθως όταν είναι απλά μια εξαέρωση δεν χρεώνουμε κάτι. Μήπως είχαμε κάνει και κάτι παραπάνω;
Σε κάθε περίπτωση, εμείς θέλουμε να ακόυμε και τα αρνητικά γιατί μόνο έτσι βελτιωνόμαστε.
Με τη σειρά μου και εγώ λοιπόν να ευχαριστήσω όλους εσάς που μας στηρίζετε και μας επιτρέπετε να υπάρχουμε και να αναπτυσσόμαστε όλα αυτά τα χρόνια.
Σε λίγο καιρό μάλιστα, θα ανακοινώσουμε και μία μεγάλη αλλαγή στο κατάστημα, μέσα από την ενότητα για τα συνεργαζόμενα καταστήματα...
Καλά χιλιόμετρα και πάντα πίσω σώοι!
peterTHErider
12/07/2014, 15:31
Μιας ομως και ειναι γενικο το θεμα θελω να πω και εγω ενα μπραβο στο motoraid στην Πατρα.Δυο φορες πηγα να παραγγειλω και τις δυο φορες με αποτρεψανε απο λαθος αγορα,προς τιμη τους.Δεν ειμαι πελατης τους.[/QUOTE]
δεν ηξερα αν πρεπει να σχολιασω νωριτερα το motoraid μην ξεροντας τους κανονες διαφημισης του φορουμ αλλα αφου βλεπω τα σχολια σας να καταθεσω την γνωμη μου.και εγω δεν γραφω συχνα στο φορουμ αλλα διαβαζω καθημερινα.εγω μπορω να πω πως ειμαι σχετικα καλος πελατης τους καθως ειναι στις πρωτες επιλογες μου οταν θελω κατι.τα παιδια αλλα και ο ιδιοκτητης κυριος λαμπροπουλος ειναι πολυ εξυπηρετικοι και παντα ευγενικοι με την καλυτερη διαθεση!παλιοτερα μου ειχε παρουσιαστει ενα προβλημα με το joystick του interphone καθως ειχα πεσει σε ελατωματικη παρτιδα μαλλον και μου το αλλαξανε 3 φορες παντα με ολα τα μεταφορικα εξοδα δικα τους και παντα με ευγενεια και αμεση λυση.πριν κανα 2 βδομαδες εκανα μια παραγγελια και επειδη δεν το ειχαν σε στοκ με ενημερωναν συνεχως τηλεφωνικα για τον χρονο παραδοσης και την εξελιξη της παραγγελιας.
ισως σας κουρασα λιγο αλλα θελω να τονισω την αμεσοτητα και την παντα αριστη εξυπηρετηση!
notakos600
12/07/2014, 15:41
Από το motoraid παρήγγειλα για λογαριασμό φίλου τον Φλεβάρη ή Μάρτη (υπάρχει η απόδειξη), φιμέ ζελατίνα PUIG για YAMAHA XJ6, τη οποία όταν την παρέλαβα εσωτερικά ήταν γεμάτη γρατζουνιές. Όπως κατάλαβα αργότερα, ο ένας βραχίονας στήριξης βολτάριζε ελεύθερος μέσα στο κουτί και έκανε όλη τη ζημιά.
Παρά τα επανειλλημένα τηλεφωνήματα, η ζελατίνα ουδέποτε αλλάχθηκε με αποτέλεσμα να φορεθεί αναγκαστικά στη μοτοσυκλέτα και να παραμείνει εκεί. Η ζελατίνα είναι φιμέ και οι γρατζουνιές φαίνονται ελάχιστα, δεν παύουν όμως να υπάρχουν. Κάποιος λαλίστατος κύριος του καταστήματος που αναλαμβάνει τα ''δύσκολα'' δεν αφήνει χρόνο στον συνομιλητή του να αρθρώσει ούτε λέξη...
Δυστυχώς λυπάμαι αφάνταστα γιατί πήρα στο λαιμό μου τον φίλο μου ο οποίος πληρώνοντας 90 ευρώ δεν πήρε ποτέ αυτό το οποίο παρήγγελε. Φυσικά από τότε ξέκοψα κι εγώ από το moto.. raid.
Όσον αφορά την εξαέρωση και τα λοιπά, να μάθετε παλληκάρια να την κάνετε μόνοι σας (αφού όπως λέτε είναι υπόθεση 10 λεπτών).
Σωστός...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.