View Full Version : Honda GLX απορίες
Την καλησπέρα μου στα μέλη του φόρουμ!
Έχω ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες την ανακατασκευή του δικού μου GLX που είχα παρατημένο για κάποιο διάστημα μέσα στο γκαράζ αφού δε με ικανοποιούσε πλέον στις μετακινήσεις μου, μιας και το είχα παρατήσει εντελώς το παπί είχε "πέσει".
Ξεκίνησα λοιπόν βαδίζοντας στα χνάρια του macgyver2180 που ξεκίνησε κάτι παρόμοιο, μόνο που εγώ δεν έχω παρελθόν στις ανακατασκευές και γενικά σε θέματα επισκευής.
Ξεκινάω λοιπόν το λύσιμο, μετά από μερικές μέρες κατάφερα να λύσω τα περισσότερα μέρη της πάπιας και ξεκίνησα το ξύσιμο σήμερα!
Το παπί το είχα αγοράσει το 2008 από έναν εδώ στη Σάμο, ο οποίος μου είχε πει λοιπόν πως το παπί το είχε κάνει 90 κυβικά, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από γλώσσα μηχανικής :-p δε ξέρω τι σημαίνει αυτό. Εγώ το παπί θέλω να το κάνω ωραίο εμφανισιακά (όχι καγκούρικο) απλά για να κάνω τη δουλειά μου κυρίως μέσα στην πόλη αλλά και στα τριγύρω χωριά. Το σκεπτικό μου είναι να φτιάξω τον κινητήρα σε τέτοιο στάδιο ώστε να μη βγάζει προβλήματα αλλά να τραβάει σχετικά άνετα με ένα 2ο άτομο σε μια ανηφόρα επαρχιακού δρόμου.
Λοιπόν, πόσα χιλιοστά είναι το 90άρι? 4τάχυτο ενημερωτικά.
Λογικά αυτό πρέπει να είναι 6βολτο από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ, ε?
αρχικά μου πρότειναν να το κάνω 53χιλιοστά (από ότι κατάλαβα γύρω στα 103cc) αλλά έπειτα μου είπε ένας άλλος πως παίζει να βγάζει προβλήματα και λέω τελικά να το κάνω 51χιλ. τι πρέπει να αλλάξω για να κάνω τέτοια μετατροπή? Κυλινδροπίστονο ή και κεφαλή? ίσως και κάτι ακόμη?
αν χρειάζεστε φώτο από τον κινητήρα μπορώ να ανεβάσω αύριο μερικές...
drag0ngr
21/01/2014, 23:56
Παιζουν πολλα... Τι στροφαλο κραταει πισω ; Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι ειναι 6v ;
Αν συνδιασεις σωστα τα χιλιοστα σου (53) με ενα καλο κυλινδρο και στροφαλομπιελα δε θα σου βγαλει προβλημα για πολλα χρονια πιστευω!
:beer:
Υ.Γ. Για να κανεις αυτην την μετατροπη πρεπει να μάθεις την διαδρομη σου και να παρεις το αναλογο κυλ/πιστονο στα 53μμ. Κεφαλη αν εχεις την κλασσικη 9αρα μια χαρα εισαι
δεν νομιζω να χρειαζεται κατι αλλο για 53μμ..
Αν οντως ειναι μετατροπη σε 90αρι με στροφαλομπιελα και κεφαλη 9αρα μια χαρα ειναι.
Αν ειναι με μαμα μπιελα και κυλινδροπιστονο 47mm ή 50mm πας για μπιελα......
πείτε μου τι πρέπει να μετρήσω στο κινητήρα και πως για να τα δω και να τα ποστάρω αργότερα για να μου πείτε τη γνώμη σας
αν είναι θα βγάλω και φωτογραφίες αν βοηθήσουν...
drag0ngr
22/01/2014, 17:58
Κοιτα, αν ειναι 9αρι με 9αρι στροφαλο πρεπει να δεις, αν ειναι οντως απο 9αρι το πιστονι θα ειναι 49μμ μετρημενο με παχυμετρο.
Μετα πρεπει να μετρησεις τον στροφαλο σου να δεις αν ειανι απο 9αρι η απτο 50αρι..
Κοιτα, αν ειναι 9αρι με 9αρι στροφαλο πρεπει να δεις, αν ειναι οντως απο 9αρι το πιστονι θα ειναι 49μμ μετρημενο με παχυμετρο.
Μετα πρεπει να μετρησεις τον στροφαλο σου να δεις αν ειανι απο 9αρι η απτο 50αρι..
Νταξ, τον φώτισες τον άνθρωπο. Είναι που λέει ότι δεν ξέρει από μηχανάκια και του είπες αυτά, φαντάσου να έλεγε ότι κάτι ξέρει οπότε φαντάζομαι θα του απαντούσες αναλόγως
:bawl:
εντάξει ναι.... ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω το γρανάζι της κεφαλής για να βγάλω την κεφαλή και να αφαιρέσω κύλινδρο-πιστόνι... τι μου λέτε τώρα...
πως θα το βγάλω το γρανάζι? κάπου διάβασα πως πρέπει να βγάλω την καδένα αλλά είναι πολύ σφιχτή και φοβάμαι μη τη σπάσω...
ενημερωτικά έχω βγάλει από πάνω ότι μπορεί να βγει!
harris_x
23/01/2014, 11:02
εντάξει ναι.... ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω το γρανάζι της κεφαλής για να βγάλω την κεφαλή και να αφαιρέσω κύλινδρο-πιστόνι... τι μου λέτε τώρα...
πως θα το βγάλω το γρανάζι? κάπου διάβασα πως πρέπει να βγάλω την καδένα αλλά είναι πολύ σφιχτή και φοβάμαι μη τη σπάσω...
ενημερωτικά έχω βγάλει από πάνω ότι μπορεί να βγει!Μεταφερόμαστε στα Τεχνικά...
Μεταφερόμαστε στα Τεχνικά...
Δεν πειραζει καμια φορά να κάνουμε και τα στραβα μάτια, Χαρούλη μας...:D
το GLX C90 πόσα χιλιοστά είναι το πιστόνι?
47 mm
σίγουρα? επειδή έψαξα στο ίντερνετ στο wikipedia και βρήκα πως είναι 50mm το c90, ενώ 47mm δίνει για το c70
το δικό μου είναι 4τάχυτο μετατροπή από 50cc
πόσα χιλιοστά είναι αυτό? 47 ή 50?
αυτό που διάβασα....
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Super_Cub
drag0ngr
23/01/2014, 22:40
Παιδια νομιζω πως το 90cc εχει 49mm πιστονι και το Supra που αναφέρατε πιο πανω εχει 51mm πιστονι.
47/2=23,5*23,5*3,14=1734.065*49,5=85836,2175/1000=85,8cc
πιστόνι
Tiny_narita11195049277473b013d9ff54
Narita GLX 90 47mm Japan
NARITA Size: 47mm - ΠΙ01 € 18,00
κύλινδρος
Tiny_c70-47mm-mantemi
Motoworld C90 47mm μαντέμι
MOTOWORLD Size: 47mm - ΚΥ01 € 17,00
δηλαδή αυτά τα δύο είναι αρκετά για να το κάνουνε ικανοποιητικό όσον αφορά το θέμα μετακίνηση?
47/2=23,5*23,5*3,14=1734.065*49,5=85836,2175/1000=85,8cc
αυτό πως βγαίνει?
μπορείς σε παρακαλώ να μου γράψεις τη συνάρτηση?
(αν τα βγάζω σωστά:
το 47mm δίνει 85,8
το 49mm δίνει 93,3
το 51mm δίνει 101)
η διαμετρος είναι 47 και η διαδρομή 49,5,αν το παρεις από την αρχη θα το καταλάβεις.
σωστα;) το astrea grand και supra είναι 50mm η διαμετρος.http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZGRiK_DNDzo
drag0ngr
24/01/2014, 01:13
Σηκωνω τα χερια ψηλα! :a20:
Tωρα,για μενα μην το κανεις πανω από 50mm πιστονι,αν και αυτό εξαρτάται τι κομβιο φοραει και αν εχει ανοιγμένα καρτερ.
όταν βρω πως βγαίνει η κωλοκεφαλή(με το γρανάζι που έχω κολλήσει και δε ξέρω πως να το βγάλω) θα ανεβάσω φώτο με τα πράγματα και θα τα μετρήσω για να δούμε τι θα γίνει, θέλω να το κάνω όσο πιο οικονομικά γίνεται επειδή μετά έχει σειρά το WR στη φώτο που χρειάζεται παραπάνω...
γιατι το $/^μω γραναζι δεν βγαινει? ξεβιδωσε τα βιδακια του που κρατανε τον εκεντροφορο και θα βγει αν χρειαστει ξεβιδωσε την βιδα απο κατω απο το καρτερ (οχι αυτη που βγαινουν τα λαδια την αλλη) μολις θα ξεβιδωσει θα βγει και ενα ελατηριο ειναι του τεντωτηρα για τη καδενα
γιατι το $/^μω γραναζι δεν βγαινει? ξεβιδωσε τα βιδακια του που κρατανε τον εκεντροφορο και θα βγει αν χρειαστει ξεβιδωσε την βιδα απο κατω απο το καρτερ (οχι αυτη που βγαινουν τα λαδια την αλλη) μολις θα ξεβιδωσει θα βγει και ενα ελατηριο ειναι του τεντωτηρα για τη καδενα
μα ότι βίδα βγαίνει την έχω αφαιρέσει... δες την φώτο....
(δεν έχω ξαναλύσει μοτέρ, οπότε συγνώμη για την ταλαιπωρία με τις ερωτήσεις, δε ξέρω πολλά)
308309
μη ζητας συγνωμη ουτε εγω ξερω πολλα μη νομιζεις, τη βιδα απο κατω απο το μοτερ την ελυσες?
μη ζητας συγνωμη ουτε εγω ξερω πολλα μη νομιζεις, τη βιδα απο κατω απο το μοτερ την ελυσες?Υποθέτω ότι ξερεις τι έπαθε ο τύπος που έλυσε την βίδα που είχε στον αφαλό του ...:smokin:
Υποθέτω ότι ξερεις τι έπαθε ο τύπος που έλυσε την βίδα που είχε στον αφαλό του ...:smokin:
αντε μπραβο, ειπα και εγω αργησε ο τιμωρος της ημιμαθειας! για πες....
μη ζητας συγνωμη ουτε εγω ξερω πολλα μη νομιζεις, τη βιδα απο κατω απο το μοτερ την ελυσες?
ναι, έχω βγάλει όποια βίδα είναι από το κύλινδρο και μέχρι το τέλος της κεφαλής
γυρνα το μοτερ τουμπα και στον κορμο υπαρχουν δυο βιδες με μεγαλο κεφαλι, η μια ειναι για να βγαζεις τα λαδια και η αλλη ειναι για να τεντωνει τη καδενα (νομιζω) ξεβιδωσε τη
αντε μπραβο, ειπα και εγω αργησε ο τιμωρος της ημιμαθειας! για πες....
Του έπεσε ο κώλος ..!! απλά πραγματα...
Δες λίγο αυτό θα σε βοηθήσει, δείχνει μοντάρισμα αλλά θα πάρεις μια ιδέα το τι και πως
Από το 7:02 που περνάει την καδένα και μετά έχει ενδιαφέρον. Στο 10:00 δείχνει που βιδώνει το γρανάζι της καδένας στον εκκεντροφόρο και αν δεις προσεκτικά έχει πατούρα (χείλος) που σημαίνει ότι το γρανάζι φωλιάζει μέσα και μετά το βιδώνεις. Στην ανάποδη τώρα για σένα και αφού έχεις ξεβιδώσει τις βίδες, θέλει λίγο τράβηγμα προς τα έξω (καμιά φορά και μερικές σφαλιάρες με ματσόλα για να ξεκολλήσει).
Είναι λίγο μάστορας του κώλου ο τύπος, σφίγγει ας πούμε κεφαλή όπως να 'ναι αλλά μια ιδέα θα πάρεις.
εντιτ
το λινκ του βίντεο που ξέχασα
http://www.youtube.com/watch?v=WyaYSz7yITw
ναι, έχω βγάλει όποια βίδα είναι από το κύλινδρο και μέχρι το τέλος της κεφαλής
καλα ξηγήθηκες αλλά σε μιλανε για βίδα στο καρτερ..!!
(το οποίο - συνήθως - δεν βρίσκεται μεταξύ κυλίνδρου και κεφαλής..)
Δες λίγο αυτό θα σε βοηθήσει,
Κατατοπιστικότατο, όντως...:beer:
(ο Τηρεσείας το γύρισε..??)
Κατατοπιστικότατο, όντως...:beer:
(ο Τηρεσείας το γύρισε..??)
:uplate::uplate: πότε πρόλαβες και το είδες μωρέ???
ή να υποθέσω πάνω σε αυτό το βιντεάκι έμαθες :hmm:
:uplate::uplate: πότε πρόλαβες και το είδες μωρέ???
ή να υποθέσω πάνω σε αυτό το βιντεάκι έμαθες :hmm:
φιλε vaska εγω γιατι δεν μπορω να δω το βιντεο? χαλασε η οθονη μου?
εχουμε μεγαλη πλακα μεσημεριατικο παντως ετσι?
εχουμε μεγαλη πλακα μεσημεριατικο παντως ετσι?
Παρασκευή είναι μαστορα...
(παρελθούσης της 12ης μεσημβρινής, τα ροπόκλειδα επιστρέφουν στα κυτία φύλαξής των..)
φιλε vaska εγω γιατι δεν μπορω να δω το βιντεο? χαλασε η οθονη μου?
εχουμε μεγαλη πλακα μεσημεριατικο παντως ετσι?
ααα καλά δεν έβαλα το λινκ. Θα διορθωθεί παρ' αυτα και μάλιστα άμεσα
σορυ
καλα ξηγήθηκες αλλά σε μιλανε για βίδα στο καρτερ..!!
(το οποίο - συνήθως - δεν βρίσκεται μεταξύ κυλίνδρου και κεφαλής..)
και τις βίδες κάτω από το κάρτερ έχω βγάλει, εννοώ πως δεν έχω βγάλει τις πλαινές από τα καπάκια :-p
αν τραβηξεις λιγο τη καδενα με τα χερια σου προς τα αρριστερα θα λασκαρει λιγο και θα καταφερει να βγει το γραναζι
και τις βίδες κάτω από το κάρτερ έχω βγάλει, εννοώ πως δεν έχω βγάλει τις πλαινές από τα καπάκια :-p
Εεε βγαλτες κι αυτές να πάνε στην ευχή της Παναγίας...
(και να πάμε κι εμείς για τα δέοντα..)
αν τραβηξεις λιγο τη καδενα με τα χερια σου προς τα αρριστερα θα λασκαρει λιγο και θα καταφερει να βγει το γραναζι
η καδένα είναι πολύ σφιχτή, δοκίμασα να την τραβήξω με μια πρόκα για να την βγάλω αλλά δε βγαίνει... θα ξανακοιτάξω κάτω από το κάρτερ μήπως ξέχασα τη βίδα που ξελασκάρει τη καδένα.
η καδένα είναι πολύ σφιχτή, δοκίμασα να την τραβήξω με μια πρόκα για να την βγάλω αλλά δε βγαίνει... θα ξανακοιτάξω κάτω από το κάρτερ μήπως ξέχασα τη βίδα που ξελασκάρει τη καδένα.
Ότι είναι να κάνεις, καντο γρήγορα γιατί πρέπει να κλείσουμε...
λοιπον φιλε
ξαναβαλε το μπροστινο καπακι (το τετραγωνο)
και σφιξε τις τεσσερις βιδες
και μετα θα βγει το γραναζι του εκκεντροφορου
πιαστο με ενα μυτοτσιμπιδο απο τις τρυπες του
ΣΦΥΡΙ ΚΑΙ ΚΟΠΙΔΙ ΒΡΕΕΕΕ!:lol:
Μάνιουαλ (εγχειρίδιο που λέμε κια στην καθομιλουμένη) έχεις;
έχω ένα μάνιουαλ από C50 αλλά δε λέει πως λύνει τα πράγματα, δείχνει απλά τη θέση του του γραναζιού που είναι βιδωμένο πάνω στον εκκεντροφόρο με τις 3 βιδούλες...
θα δοκιμάσω να ξανασφίξω το μπροστινό καπάκι μπας και τραβήξει προς τα πίσω την κεφαλή και χαλαρώσει η καδένα ;-)
Δοκιμασε αν υπαρχει ένα παλιο χαμηλης ποιοτητας κατσαβιδι που δεν σπαει,να το στραβωσεις μπροστα να το κανεις γωνια η' δυο καρφια καλυτερα,για να το τραβας μπρος τα εξω το γραναζι,με μια πενσα.Πιεζοντας το κεντρο που είναι ο εκκεντροφόρος μπρος τα μεσα και λιγο με τα καρφια προς τα εξω, θα βγει.
Φιλε μου καλησπερα..:a014: Για να λυθει τα γραναζακι της καδενας,θα πρεπει οι 4 μπροστινες βιδες απ το καπακι της κεφαλης σου,να ειναι τοποθετιμενες και σχετικα σφιγμενες.Πολυ σωστα το αναφερει και ο φιλος srx-660 πιο πανω..:smokin: Δηλ....Στο λυσιμο ,πρωτα φευγει το στρογγυλο καπακι της κεφαλης για να βλεπεις το γραναζακι του εκκεντροφορου.Μετα χρονιζεις το βολαν σε σχεση με το στρογγυλο σημαδακι του γραναζιου του εκκεντροφορου,ετσι ωστε να ειναι χρονισμενο το μοτερι (δηλ να βγει η κεφαλη με τις βαλβιδες κλειστες).Τις πιο πολλες φορες,εστω και με μικρη δυσκολια,βγαινει το γραναζι..Αν οχι,τοτε στο κατω μερος του μοτερ και διπλα στην βιδα-ταπα του λαδιου,υπαρχει μια 14αρα βιδα..Ειναι του τεντωτηρα της καδενας.Την λυνεις,χαλαρωνει η καδενα και εισαι οκ..Αν χρειαστεις κατι,εδω ειμαστε..:beer:
Να σας ρωτήσω ρε παίδες οποίος ξέρει σε ενα honda c70 6v του έχω 90αρα κεφαλη με αυτό το πιστκνι που θα στείλω και είχε ένα κενό μεταξύ των δύο θα πρέπει να συμβαίνεινει αυτό ή οχι?ευχαριστώ εκ των προτέρων
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.