PDA

View Full Version : KTM και αξιοπιστία



Σελίδες : 1 [2]

nauagios
26/01/2014, 11:37
για εμενα ο παραγοντας αξιοπιστια εχει βαση μονο οταν μιλαμε για μηχανακια αγορασμενα καινουρια. οταν το καινουριο το συντηρεις συμφωνα με το μανουαλ, το χρησιμοποιεις σωστα και ο μαστορας δεν ειναι ο μπαρμπα μητσος και σου βγαλει καποιο προβλημα χοντρο τοτε ειναι αναξιοπιστο. για εμενα δεν ειναι προβλημα οι τρομπες φρενων κτλ, ειναι brembo και ειναι αφτερμαρκετ, αν σου χαλασουν εκει που θα πληρωνες να βαλεις την ιδια βαλε καποια αλλη αφτερμαρκετ ή καποια απο αυτες των ιαπωνικων. δεν μπορει ομως να τα θεωρουμε αναξιοπιστα οταν σβηνουν με νεκρα στο φαναρι. ποσα πρωταθληματα εχουν χαθει επειδη του εσβησε και εχασε την εκκινηση? εμενα με ειχε τρελανει στα σβησιματα αλλα το ηθελα και racing κατασταση τρομαρα μου, του εριξα λιγο τις παραμετρους και απο τοτε ολα καλα.
επισης ενας μεγαλος παργοντας που υπαρχει αυτη η νοοτροπια απεναντι στην εταιρεια πιστευω ειναι η διαχρονικοτητα των 625, 640 κινητηρων. κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε σχηματισει αποψη αυτους τους κινητητηρες και ειναι λογικο γιατι ειναι και τα μεσαια πολιτικα μοντελα της. ακομα και σημερα μετα απο 10 χρονια ειναι οι διαχρονικοτεροι κινητηρες της. τα μοντελα που τους φορανε ειναι σε επιπεδο επιδοσεων και πακετου περιφερειακων πολυ μπροστα απο τα σημερινα μεσαια μονοκυλινδρα παρολο που ειναι 10ετιας. αυτο σαν επακολουθω εχει να πουλιουνται σε πολυ χαμηλη τιμη για αυτο που προσφερουν αλλα δεν ξερεις ποσους κατοχους ειχε πριν το μηχανακι ουτε αν υπαρχει κατι πανω του που ειναι μαμα. σημερα καθε σκελετος 640 σιγουρα εχει δεχθει παραπανω απο ενα μοτερ και εχει αλλαξει πανω απο 3 χερια. αρα 2 κατοχοι duke 640 δηλωνουν οτι ειναι αναξιοπιστα γιατι τους γεμισε προβλητα αλλα δεν ξερουν ουτε μπορουν να βρουν ποσα πραγματικα χλμ εχει και ποσες φορες εχει κατεβει το μοτερ και τι βλαβες ειχε βγαλει. και των 2 το μηχανακι εσταζε λαδι απο οταν το πηραν μεταχειρισμενο, αρα εχουμε 2 κατοχους με αρνητικη ψηφο, το μηχανακι ομως μπορει να ειναι ιδιο και αυτοι να ειναι κατοχοι της ιδιας μηχανης σε διαφορετικο χρονο. πιο λιανα: υπαρχουν σημερα στους ελληνικους δρομους 5000 μηχανακια των 640, 1000 των 625 και 4000 των 990/950. αρα 10.000 μηχανακια επισημα. πλεον με το αγορασε πουλα εδω και 10 χρονια ο ιδιος αριθμος στα μηχανακια εχει βγαλει τους 4πλασιους κατοχους. δεν ειναι παραξενο που ακομα υπαρχουν αυτα τα μηχανακια? κανονικα τα 640 δεν θα επρεπε να υπηρχαν γιατι θα τα ειχε καταπιει το χτχ αλλα υπαρχουν ακομα. αυτη ειναι η αποψη μου, οτι αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.

AristidisZ
26/01/2014, 11:44
H συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι ευχαριστημένοι με την μηχανή τους.
Μόλις 8 στους 50 τα θεωρούν ζημιάρικα, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 16% των ιδιοκτητών, έναντι 84% που τα υποστηρίζει (για τους δικούς του λόγους θα έλεγα εγώ).


ξεχνάς βέβαια ότι για το 90% των χρηστών του φόρουμ είναι καλύτερο να τους βρίσεις τη μάνα που τους έκανε, παρά τη μηχανή τους...

daz
26/01/2014, 12:11
... αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.

Εδώ υπάρχουν μη ιδιοκτήτες που έχουν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα ρε ναυαγέ και συζητάμε γι' αυτούς που το αγόρασαν σκισμένο, ή γι' αυτούς που νόμιζαν ότι πήραν χτ?

Δεν θα κάτσουμε να αναλύσουμε με ποια κριτήρια ψήφισε ο καθένας. Εξ' άλλου, υπάρχουν και αυτοί που μπορεί να ψήφισαν υπέρ μόνο και μόνο επειδή έχουν ταυτιστεί με την εν λόγο μάρκα.

Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι ποτέ αξιόπιστα γιατί ο καθένας κρίνει διαφορετικά. Σε γενικές γραμμές όμως, η γενική άποψη δεν είναι αρνητική (πλέων).

Και όταν λέω ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια εννοώ ότι για το ίδιο μηχανακι, με την ίδια χρήση και συντήρηση, με τα ίδια προβλήματα κτλ εγώ μπορεί να έχω διαμορφώσει διαφορετική άποψη απ' ότι εσύ. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Υπάρχουν και αυτοί που σου λένε, "Κύριε είναι αγωνιστικό το μηχάνημα και θέλει έχτρα συντήρηση? Οκ θα την έχει".
Και την έχει!
Το σκίζει λοιπόν καθημερινά και το συντηρεί ευλαβικά.
Είναι λογικό ή όχι, αυτό το μηχανάκι να χαλάσει νωρίτερα από ένα χτ που σέρνεται καθημερινά με την βασική συντήρηση?
Θα είναι αναξιόπιστο αν χαλάσει στα μισά χλμ ή αν βγάλει περισσότερες βλάβες στα ίδια χλμ με ένα χτ?
Κάποιοι θα πουν ναι κάποιοι όχι.

Και το σόου συνεχίζεται!

Και θα συνεχίζεται μέχρι να χαλάσει ένα vstrom. :lol:

daz
26/01/2014, 12:17
ξεχνάς βέβαια ότι για το 90% των χρηστών του φόρουμ είναι καλύτερο να τους βρίσεις τη μάνα που τους έκανε, παρά τη μηχανή τους...

Εκεί πήγαινε το "για τους δικούς τους λόγους λέω εγώ". ;)

Και το ανέφερα ξανά στο παραπάνω μνμ ότι πολλοί ταυτίζονται με την μάρκα και ότι ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Το θέμα είναι ότι πολύ μικρό ποσοστό πιστεύει πλέων ότι τα κτμ είναι μπουρδέλα ακόμα και μεταξύ των μη ιδιοκτητών (που έστω μπορεί να είναι προκατειλημμένοι κτλ κτλ.)

jj okocha
26/01/2014, 12:49
τα lc πριν τη high flow κεφαλη καναν πιο φτωχους πολλους ιδιοκτητες,σε αντιθεση με τις ασφαλτινες και λιγο χωματινες καταρες,τα διχρονα αποδειχθηκαν σκυλια μαυρα..αφου υπηρχε διαφημιση μαγαζιου-ειδικοι σε ραγισμενες κεφαλες lc..θα ξαναπαιρνα παλι 2τ ομως:evil:

nikos_abel
26/01/2014, 12:55
Και θα συνεχίζεται μέχρι να χαλάσει ένα vstrom. :lol:

Χάλασε όμως ένα χόντα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139065&highlight=%CF%83%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B9%CF%81%CE%BF) εξαιτίας του "μήτσου του μηχανικού" και κοίτα τι έγινε :lol:

daz
26/01/2014, 13:46
Χάλασε όμως ένα χόντα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139065&highlight=%CF%83%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B9%CF%81%CE%BF) εξαιτίας του "μήτσου του μηχανικού" και κοίτα τι έγινε :lol:

Για δες κάτι θρεντ που χάνω!

nikos_abel
26/01/2014, 14:31
Για δες κάτι θρεντ που χάνω!


Πάντα στις υπηρεσίας σας

Aνεμος
26/01/2014, 22:17
LC4 640 2005

70000km

1ος και μοναδικος ιδιοκτητης

λαδια καθε 2500
βαλβιδες check καθε 5000

all good

over

road spirit
26/01/2014, 23:34
LC4 640 2005

70000km

1ος και μοναδικος ιδιοκτητης

λαδια καθε 2500
βαλβιδες check καθε 5000

all good

over
:a013: λίγα είναι ...

βαριέμαι να ψάχνω τώρα, αλλά έχω διαβάσει θρεντ σε ξένα φόρουμ με αρκετούς ιδιοκτήτες lc4 να δηλώνουν πάνω απο 100 απροβλημάτιστα ... ένας κοντεύει αισίως τα 200.000.

daz
27/01/2014, 14:24
:a013: λίγα είναι ...

βαριέμαι να ψάχνω τώρα, αλλά έχω διαβάσει θρεντ σε ξένα φόρουμ με αρκετούς ιδιοκτήτες lc4 να δηλώνουν πάνω απο 100 απροβλημάτιστα ... ένας κοντεύει αισίως τα 200.000.

Και να φανταστείς ότι οι κινητήρες Lc4 καθιέρωσαν την φήμη των κτμ!

nauagios
27/01/2014, 22:54
Και να φανταστείς ότι οι κινητήρες Lc4 καθιέρωσαν την φήμη των κτμ!

στην ελλαδα που ολοι εχουν καβαλησει τα παντα και ειναι γνωστες.

foogr01
27/01/2014, 23:48
στην ελλαδα που ολοι εχουν καβαλησει τα παντα και ειναι γνωστες.

Και χωρίς να έχουν καβαλήσει, πάλι γνώστες είναι !!! Και όχι μόνο για τα δίτροχα αλλά για τα πάντα όλα (κρίμας τα πάντα κιόλας, τα αυθεντικά...)

Τι άνθρωποι... :whiteflag: :a4: :a4: :a4:

irinia
28/01/2014, 05:09
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΣΥ.................ΕΝΑ ΚΤΜ






Μπορείς........

DrBig
28/01/2014, 06:57
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΣΥ.................ΕΝΑ ΚΤΜ






Μπορείς........

Εσυ παντως ΔΕΝ μπορεις :p

jj okocha
28/01/2014, 07:05
αφου πηραν ενα χωματινο -κυριως-μοτερ υψηλης αποδοσης που θελει σωστη συντηρηση,το ντυσαν με κουστουμι ,το βγαλαν στο δρομο,το πηρε ο χτακιας που αλλαζε λαδια οποτε το θυμοταν,το αποτελεσμα φυσιολογικο...

MiltiadisK.D
28/01/2014, 10:28
για εμενα ο παραγοντας αξιοπιστια εχει βαση μονο οταν μιλαμε για μηχανακια αγορασμενα καινουρια. οταν το καινουριο το συντηρεις συμφωνα με το μανουαλ, το χρησιμοποιεις σωστα και ο μαστορας δεν ειναι ο μπαρμπα μητσος και σου βγαλει καποιο προβλημα χοντρο τοτε ειναι αναξιοπιστο. για εμενα δεν ειναι προβλημα οι τρομπες φρενων κτλ, ειναι brembo και ειναι αφτερμαρκετ, αν σου χαλασουν εκει που θα πληρωνες να βαλεις την ιδια βαλε καποια αλλη αφτερμαρκετ ή καποια απο αυτες των ιαπωνικων. δεν μπορει ομως να τα θεωρουμε αναξιοπιστα οταν σβηνουν με νεκρα στο φαναρι. ποσα πρωταθληματα εχουν χαθει επειδη του εσβησε και εχασε την εκκινηση? εμενα με ειχε τρελανει στα σβησιματα αλλα το ηθελα και racing κατασταση τρομαρα μου, του εριξα λιγο τις παραμετρους και απο τοτε ολα καλα.
επισης ενας μεγαλος παργοντας που υπαρχει αυτη η νοοτροπια απεναντι στην εταιρεια πιστευω ειναι η διαχρονικοτητα των 625, 640 κινητηρων. κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε σχηματισει αποψη αυτους τους κινητητηρες και ειναι λογικο γιατι ειναι και τα μεσαια πολιτικα μοντελα της. ακομα και σημερα μετα απο 10 χρονια ειναι οι διαχρονικοτεροι κινητηρες της. τα μοντελα που τους φορανε ειναι σε επιπεδο επιδοσεων και πακετου περιφερειακων πολυ μπροστα απο τα σημερινα μεσαια μονοκυλινδρα παρολο που ειναι 10ετιας. αυτο σαν επακολουθω εχει να πουλιουνται σε πολυ χαμηλη τιμη για αυτο που προσφερουν αλλα δεν ξερεις ποσους κατοχους ειχε πριν το μηχανακι ουτε αν υπαρχει κατι πανω του που ειναι μαμα. σημερα καθε σκελετος 640 σιγουρα εχει δεχθει παραπανω απο ενα μοτερ και εχει αλλαξει πανω απο 3 χερια. αρα 2 κατοχοι duke 640 δηλωνουν οτι ειναι αναξιοπιστα γιατι τους γεμισε προβλητα αλλα δεν ξερουν ουτε μπορουν να βρουν ποσα πραγματικα χλμ εχει και ποσες φορες εχει κατεβει το μοτερ και τι βλαβες ειχε βγαλει. και των 2 το μηχανακι εσταζε λαδι απο οταν το πηραν μεταχειρισμενο, αρα εχουμε 2 κατοχους με αρνητικη ψηφο, το μηχανακι ομως μπορει να ειναι ιδιο και αυτοι να ειναι κατοχοι της ιδιας μηχανης σε διαφορετικο χρονο. πιο λιανα: υπαρχουν σημερα στους ελληνικους δρομους 5000 μηχανακια των 640, 1000 των 625 και 4000 των 990/950. αρα 10.000 μηχανακια επισημα. πλεον με το αγορασε πουλα εδω και 10 χρονια ο ιδιος αριθμος στα μηχανακια εχει βγαλει τους 4πλασιους κατοχους. δεν ειναι παραξενο που ακομα υπαρχουν αυτα τα μηχανακια? κανονικα τα 640 δεν θα επρεπε να υπηρχαν γιατι θα τα ειχε καταπιει το χτχ αλλα υπαρχουν ακομα. αυτη ειναι η αποψη μου, οτι αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.

:a10::a013:

yiannis172
28/01/2014, 10:46
για εμενα ο παραγοντας αξιοπιστια εχει βαση μονο οταν μιλαμε για μηχανακια αγορασμενα καινουρια. οταν το καινουριο το συντηρεις συμφωνα με το μανουαλ, το χρησιμοποιεις σωστα και ο μαστορας δεν ειναι ο μπαρμπα μητσος και σου βγαλει καποιο προβλημα χοντρο τοτε ειναι αναξιοπιστο. για εμενα δεν ειναι προβλημα οι τρομπες φρενων κτλ, ειναι brembo και ειναι αφτερμαρκετ, αν σου χαλασουν εκει που θα πληρωνες να βαλεις την ιδια βαλε καποια αλλη αφτερμαρκετ ή καποια απο αυτες των ιαπωνικων. δεν μπορει ομως να τα θεωρουμε αναξιοπιστα οταν σβηνουν με νεκρα στο φαναρι. ποσα πρωταθληματα εχουν χαθει επειδη του εσβησε και εχασε την εκκινηση? εμενα με ειχε τρελανει στα σβησιματα αλλα το ηθελα και racing κατασταση τρομαρα μου, του εριξα λιγο τις παραμετρους και απο τοτε ολα καλα.
επισης ενας μεγαλος παργοντας που υπαρχει αυτη η νοοτροπια απεναντι στην εταιρεια πιστευω ειναι η διαχρονικοτητα των 625, 640 κινητηρων. κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε σχηματισει αποψη αυτους τους κινητητηρες και ειναι λογικο γιατι ειναι και τα μεσαια πολιτικα μοντελα της. ακομα και σημερα μετα απο 10 χρονια ειναι οι διαχρονικοτεροι κινητηρες της. τα μοντελα που τους φορανε ειναι σε επιπεδο επιδοσεων και πακετου περιφερειακων πολυ μπροστα απο τα σημερινα μεσαια μονοκυλινδρα παρολο που ειναι 10ετιας. αυτο σαν επακολουθω εχει να πουλιουνται σε πολυ χαμηλη τιμη για αυτο που προσφερουν αλλα δεν ξερεις ποσους κατοχους ειχε πριν το μηχανακι ουτε αν υπαρχει κατι πανω του που ειναι μαμα. σημερα καθε σκελετος 640 σιγουρα εχει δεχθει παραπανω απο ενα μοτερ και εχει αλλαξει πανω απο 3 χερια. αρα 2 κατοχοι duke 640 δηλωνουν οτι ειναι αναξιοπιστα γιατι τους γεμισε προβλητα αλλα δεν ξερουν ουτε μπορουν να βρουν ποσα πραγματικα χλμ εχει και ποσες φορες εχει κατεβει το μοτερ και τι βλαβες ειχε βγαλει. και των 2 το μηχανακι εσταζε λαδι απο οταν το πηραν μεταχειρισμενο, αρα εχουμε 2 κατοχους με αρνητικη ψηφο, το μηχανακι ομως μπορει να ειναι ιδιο και αυτοι να ειναι κατοχοι της ιδιας μηχανης σε διαφορετικο χρονο. πιο λιανα: υπαρχουν σημερα στους ελληνικους δρομους 5000 μηχανακια των 640, 1000 των 625 και 4000 των 990/950. αρα 10.000 μηχανακια επισημα. πλεον με το αγορασε πουλα εδω και 10 χρονια ο ιδιος αριθμος στα μηχανακια εχει βγαλει τους 4πλασιους κατοχους. δεν ειναι παραξενο που ακομα υπαρχουν αυτα τα μηχανακια? κανονικα τα 640 δεν θα επρεπε να υπηρχαν γιατι θα τα ειχε καταπιει το χτχ αλλα υπαρχουν ακομα. αυτη ειναι η αποψη μου, οτι αν το αγορασες μεταχειρισμενο δεν μπορεις να ζητας και πολλα περι αξιοπιστιας, αν το αγορασες καινουριο και σου βγηκε μαπα τοτε κανε μοτο ζωης το καθε τριτη μαστορα.

Πολυ σωστος :a18: Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.

foogr01
28/01/2014, 13:30
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΣΥ.................ΕΝΑ ΚΤΜ


Μπορείς........

Το παλεύω :p
:D

stefanos
28/01/2014, 21:59
Πολυ σωστος :a18: Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.

Θα έλεγα ότι τα μονοκύλινδρα τετραβάλβιδα έχουν σχεδιαστικές ρίζες πρίν τον πόλεμο, και το lc4 δεν έχει και καμιά τρελή απόδοση.

devil's animal
28/01/2014, 22:35
Πολυ σωστος :a18: Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.

α, δλδ τα husaberg, τα husqvarna, τα tm που βγηκαν μετα τον παλιο lc4 και πριν τον απογονο του, ειναι πιο αργα απο αυτο??

μαλιστα...:a014:

nauagios
28/01/2014, 22:41
Θα έλεγα ότι τα μονοκύλινδρα τετραβάλβιδα έχουν σχεδιαστικές ρίζες πρίν τον πόλεμο, και το lc4 δεν έχει και καμιά τρελή απόδοση.

με ποιο σημερινο πολιτικο 6αρι το συγκρινεις και σου βγαινει προπολεμικο? τα μιναρελι(xtx)? pegaso? ολοι οι αλλοι κατασκευαστες εχουν σταματησει μετα το 2005 να βγαζουν 600αρια μονοκυλιδρα και οσοι συνεχιζουν εχουν τα μιναρελι. οι κινητηρες lc4 625,640 ειναι ανωτεροι σχεδιαστικα(μικροτερος ογκος/βαρος απο το σημερινο χτχ παρα τα 10 χρονια διαφορα),ανωτεροι και σε επιδοσεις. αν βαλουμε και το υπολοιπο πακετο βαλτα σε μια καρτοπιστα να δεις αποτελεσμα. δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα ο μεσος αναβατης τα προτιμαει παρα τα χρονια τους. οταν βγηκαν στην παραγωγη ηταν ετη φωτος απο την εποχη τους αυτα και τα μπερκο.

nauagios
28/01/2014, 22:44
ρε φιλε σορρυ αλλα τα ξεχασα αυτα και εβαλα μονο τα μπεργκο, βαλε και τα hysky. tm και sxv ξεφευγουν παρα πολυ δεν ειναι πια πολιτικα απλα εχουν φαναρι. απο γιαπωνεζικα μονο το xr αλλα και αυτο ειχε τις επιδοσεις για την εποχη του αλλα υστερουσε στο υπολοιπο πακετο

DrEvil
28/01/2014, 23:10
Σε οτι αφορα τα 1κυλινδρα, δεν ειναι τυχαιο οτι οι 'αυστριακοι' εχουν αγορασει οτι τους πατουσε, σε αγωνες και οχι.
Δεν μπορω να ξεχασω ποσα γελια εχω ριξει με απορημενους 620-640 ιδιοκτητες, οταν το ταπεινο μου των 578 κ.ε. (αν θυμαμαι καλα) 610 SMS τους εκανε να γουρλωνουν τα ματια.
Αυτο που εδωσε την ευκαιρια στην ΚΤΜ να το κανει και να 'εξαφανισει' τον ανταγωνισμο, ηταν η εξαιρετικη παρουσια στους αγωνες και ο LC8.

Αν ειχα τα λ7 θα ειχα 2 απο αυτα παντως, ενα 250 για τα χωματινα μου και ενα 990 για τα ολα μου.

stefanos
28/01/2014, 23:14
με ποιο σημερινο πολιτικο 6αρι το συγκρινεις και σου βγαινει προπολεμικο? τα μιναρελι(xtx)? pegaso? ολοι οι αλλοι κατασκευαστες εχουν σταματησει μετα το 2005 να βγαζουν 600αρια μονοκυλιδρα και οσοι συνεχιζουν εχουν τα μιναρελι. οι κινητηρες lc4 625,640 ειναι ανωτεροι σχεδιαστικα(μικροτερος ογκος/βαρος απο το σημερινο χτχ παρα τα 10 χρονια διαφορα),ανωτεροι και σε επιδοσεις. αν βαλουμε και το υπολοιπο πακετο βαλτα σε μια καρτοπιστα να δεις αποτελεσμα. δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα ο μεσος αναβατης τα προτιμαει παρα τα χρονια τους. οταν βγηκαν στην παραγωγη ηταν ετη φωτος απο την εποχη τους αυτα και τα μπερκο.

Ανώτερος σχεδιαστικά σημαίνει ότι εισάγει κάποια πρωτοτυπία στο σχεδιασμό που σαν αποτέλεσμα έχει την βελτίωση σε κάτι.
O lc4 δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο και πιθανόν κανένας μονοκύλινδρος της κατηγορίας πλέον.
Θέλω να πώ σχεδιαστικά υπήρξαν πενταβαλβιδοι ral rfvc παλιότερα απ ότι θυμάμαι και εκεί νομίζω τελειώνουν τα σχεδιαστικά κόλπα.
Και στο παρελθόν υπήρχαν εξίσου δυνατοί και ελαφρύτεροι κινητήρες.
Δεν είναι βέβαια κάτι κακό αυτό.
Αντίθετα μάλιστα χωρίς τα lc και τα yamaha δεν θα υπήρχαν πλέον μεγάλα μονοκύλινδρα στην Ευρώπη μετά το 2000.

yiannis172
28/01/2014, 23:27
α, δλδ τα husaberg, τα husqvarna, τα tm που βγηκαν μετα τον παλιο lc4 και πριν τον απογονο του, ειναι πιο αργα απο αυτο??

μαλιστα...:a014:

Μαλλον διαβαζεις τα μισα.Ειπα εκτος τα ρεισονια και ολα οσα ανεφερες ειναι τετοια.Επισης απο αλλα ποστ σου σχετικα με το XR,εχω καταλαβει την εμπαθεια σου προς τα ΚΤΜ ;)

yiannis172
28/01/2014, 23:37
Ανώτερος σχεδιαστικά σημαίνει ότι εισάγει κάποια πρωτοτυπία στο σχεδιασμό που σαν αποτέλεσμα έχει την βελτίωση σε κάτι.
O lc4 δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο και πιθανόν κανένας μονοκύλινδρος της κατηγορίας πλέον.
Θέλω να πώ σχεδιαστικά υπήρξαν πενταβαλβιδοι ral rfvc παλιότερα απ ότι θυμάμαι και εκεί νομίζω τελειώνουν τα σχεδιαστικά κόλπα.
Και στο παρελθόν υπήρχαν εξίσου δυνατοί και ελαφρύτεροι κινητήρες.
Δεν είναι βέβαια κάτι κακό αυτό.
Αντίθετα μάλιστα χωρίς τα lc και τα yamaha δεν θα υπήρχαν πλέον μεγάλα μονοκύλινδρα στην Ευρώπη μετά το 2000.

Στεφανε το οτι ειχε διαχωρισμενο το στροφαλοθαλαμο απο το σασμαν (πλησιαζοντας τον διχρονο σε φιλοσοφια απο πλευρας χωροταξιας) ωστε να μειωνεται to ''splash'' λογω βουτιας στο λαδι δε το θεωρεις καινοτομια; Ποιο αλλο αντιστοιχο μοτερ της εποχης του το ειχε αυτο;


308581

stefanos
28/01/2014, 23:38
Και επιπλέον ρε ΚΤΜάδες δεν έχω καταλάβει που παίζει ρόλο αυτή η ρημάδα η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που πιπιλάτε όλη την ώρα.

DrEvil
28/01/2014, 23:45
Και επιπλέον ρε ΚΤΜάδες δεν έχω καταλάβει που παίζει ρόλο αυτή η ρημάδα η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που πιπιλάτε όλη την ώρα.

περιγραφικα:

αν δεν δωσεις στο νεογεννητο-μωρο το γαλα του σε μια καθορισμενη ωρα, θα κλαψει.

αν ενα μηχανακι εχει προδιαγραφες να συντηρηθει 'στην ωρα' του κι εσυ αργησεις, θα 'τα κλασει'.

Και τα δυο θελουν στοργη και φροντιδα. Οταν πρεπει, οχι οταν μπορεις/θυμηθεις η θελεις.

devil's animal
29/01/2014, 00:00
Μαλλον διαβαζεις τα μισα.Ειπα εκτος τα ρεισονια και ολα οσα ανεφερες ειναι τετοια.Επισης απο αλλα ποστ σου σχετικα με το XR,εχω καταλαβει την εμπαθεια σου προς τα ΚΤΜ ;)

που λεει ρε αρχηγοπουλο οτι το husaberg fs650 ειναι ρεϊσονι?
οχι τιποτ'αλλο αλλα να το διαβασω και εγω να ξεστραβωθω ο ανθρωπΑς...

δλδ το husqvarna το 610 ειναι ρεϊσονι?
δεν μιλησα για 510, 570 κλπ...ουτε ειπα για τα crf450 και γενικα ολα αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης να γινεται αγωνιστικη συντηρηση με ωρες λειτουργιας...

μιλησα για τα πολιτικα μοντελα των εταιρειων αυτων...


τελος, κανεις λαθος για την εμπαθεια ως προς τα ΚΤΜ...
εχω προτεινει εγω προσωπικα σε πολυ κοσμο, που ρωτουσε εδω μεσα, να παρει ΚΤΜ και μαλιστα εχω εκφρασει και την απεριοριστη συμπαθεια μου στο SMC 690...

αλλα καποιοι μυθοι οπως η τρελη δυναμη του παλιο lc4, καλο ειναι να απομυθοποιουνται γιατι δεν παμε μπροστα ετσι...
και επισης καλο ειναι να λεγονται και ποσες κεφαλες ραγισαν απο αυτα τα ρημαδια για να βγαλει η ΚΤΜ αυτη με το πορτοκαλοκιτρινο χρωμα που δεν σπαει και δεν χαλαει...

πλεον η καινουργια γενια του lc4 με τον κωδικο 690, εχει αποδειξει οτι αντεχει...το μοτερ ετσι...γιατι ολο και κατι χαλαει απο τα περιφερειακα...
πταισματα θα μου πεις τωρα να βλεπεις νερακι μεσα στο πολυοργανο σε σχεση με το να σου σκορπισει το μοτερ, αλλα και αυτο πρεπει να λεγεται...

τα σεβη μου και να τα χαιρεστε...
:wave2:

yiannis172
29/01/2014, 00:16
Το Husky 610 δεν ειναι ρεισονι αλλα δεν ειναι και γρηγοροτερο απο ενα 640,τεσταρισμενα.Για το Berg το τι ειναι (πολιτικο ή οχι)ψαξτο λιγο καλυτερα αν εχεις την ορεξη και μη κοιτας απλα το οτι εχει φωτα.Ναι εχουν ραγισει απειρες κεφαλες σωστοτατος,το εχουν παρει ακομα περισσοτεροι ομως που του φερονταν σαν XT,ενω ουδεμια σχεση εχει.Για την τρελη αποδοση του LC4,δεν ηταν μυθος,ποιο μονοκυλινδρο 600ρι εβγαζε σχεδον 50 αλογα (και κατι λιγοτερο) το '96;Και τα γκαζια δεν ερχονταν μονο απο την αποδοση,αλλα και απο το χαμηλο βαρος και το καλο στησιμο.
Και δεν εχω πλεον ΚΤΜ,ο λογος που τα ''υποστηριζω'' αν θες να το πεις ετσι ειναι οτι οι μυθοι που υπαρχουν ειναι αρνητικοι τελικα και οχι εκθειαστικοι απεναντι τους.

DrEvil
29/01/2014, 00:23
Σε οτι αφορα το Χασκι και το 640 καπου κανεις λαθος.
Αλλα δεν ειναι του παροντος θεματος.

yiannis172
29/01/2014, 00:24
Για το 610 με το FCR που μετεπειτα εγινε ψεκαστο,δε μιλαμε;

DrEvil
29/01/2014, 00:30
Ναι.
Μα ας μην το συνεχισουμε εδω (αυριο, μιας και παω να την ξαπλαρω, σε πμ η σε αλλο θρεντ, το συζηταμε εαν θες), εδω το θεμα ειναι η αξιοπιστια των πορτοκαλι.

Ειχαν κι εχουν τα κουσουρια τους, προσωπικα τα θεωρω αμελητεα (τα κουσουρια, οχι τα μηχανακια) οταν τα ζυγισω με την αποδοση και συμπεριφορα τους.

Και ενα πορτοκαλι θα το επαιρνα, τωρα τις 1:22 τη νυχτα αν ειχα τα λ7.

yiannis172
29/01/2014, 00:32
Αυριο βραδυ,νεο θεμα στις αντιπαραθεσεις :beer:

nauagios
29/01/2014, 00:56
το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα. αν θες να το βαλεις σωνει και καλα διπλα σε ενα lc4 τοτε θα ειναι το smc που ειναι και ιδιας χρονολογιας. πολυ πιο μουρατο το 610 και αν θυμαμαι καλα και ποιο φτηνο ηταν τοτε, αλλα γιατι δεν περπατησε και περπαταει ακομα αυτο που μασαει τις κεφαλες??? νομιζω στο συνολο υπερεχει το ktm. και σιγουρα το 610 πληρωσε την ελλιπεστατη αντιπροσωπευση στην ελλαδα. τα κτμ ραγιζε και ηξερες πως αν εχεις το κασερι την αλλη μερα ειναι ετοιμο, το 610 αν καιγοταν ασφαλεια ηθελες ενα μηνα να βγαλεις ακρη. επισης δες σε τι εξελιχθηκε το καθενα, σε 630 το ενα(αρκετα υποδεεστερο απο το 610) και σε 690(αρκετα καλυτερο απο το 640). αν ειχα λεφτα για ξοδεμα παντως ενα 610 μαυρο θα το προτιμουσα απο το smc.

βαλτε με αυριο στην αντιπαραθεση

indianos950
29/01/2014, 07:52
Εγώ πάντως ενα 510 το πατάτα στο λαιμό με το duke II που ειχα

devil's animal
29/01/2014, 09:07
Το Husky 610 δεν ειναι ρεισονι αλλα δεν ειναι και γρηγοροτερο απο ενα 640,τεσταρισμενα.Για το Berg το τι ειναι (πολιτικο ή οχι)ψαξτο λιγο καλυτερα αν εχεις την ορεξη και μη κοιτας απλα το οτι εχει φωτα.Ναι εχουν ραγισει απειρες κεφαλες σωστοτατος,το εχουν παρει ακομα περισσοτεροι ομως που του φερονταν σαν XT,ενω ουδεμια σχεση εχει.Για την τρελη αποδοση του LC4,δεν ηταν μυθος,ποιο μονοκυλινδρο 600ρι εβγαζε σχεδον 50 αλογα (και κατι λιγοτερο) το '96;Και τα γκαζια δεν ερχονταν μονο απο την αποδοση,αλλα και απο το χαμηλο βαρος και το καλο στησιμο.
Και δεν εχω πλεον ΚΤΜ,ο λογος που τα ''υποστηριζω'' αν θες να το πεις ετσι ειναι οτι οι μυθοι που υπαρχουν ειναι αρνητικοι τελικα και οχι εκθειαστικοι απεναντι τους.

κατσε να τα παρουμε απο την αρχη...
το 610 ειναι γρηγοροτερο απο το 640...λιγο, αλλα ειναι...σε μαμα μορφη μιλαμε παντα..
το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)

το οτι "τα εχουν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ΧΤ" με το "δεν ειναι ρεϊσονι", θες να τα αποκωδικοποιησουμε λιγο?

δλδ οταν λετε εσεις που τα ειχατε οτι τα μηχανακια ειναι πολιτικα..σωστοτατο..αλλα απο την αλλη ισχυριζεστε οτι οι κεφαλες ραγιζαν γιατι τα ειχαν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ενα αλλο πολιτικο μηχανακι, ειναι τελειως αντιφατικο και ελπιζω να το καταλαβαινεις...
καλως ή κακως υπαρχουν πολιτικα sm που εσπαγαν και πολιτικα sm που δεν εσπαγαν...ε, τα μεν πρωτα ηταν ολα ΚΤΜ και τα δευτερα ηταν ΧΤ...
και ηταν απολυτως φυσικο γιατι τα πρωτα εβγαζαν πολυ καλα αλογα για την εποχη τους και τα αλλα ηταν ταφοι...που αντεχαν ομως...

το οτι εχετε κανει καραμελα την κακη συντηρηση τους, πρεπει να το δειτε μεσα σας και να αποφασισετε αν τελικα ηταν και αυτα ρεϊσονια και ηθελαν συγκεκριμενα πραγματα και οχι πολιτικα οπως θελετε να νομιζετε...

και τελος, ο σοφος λαος λεει "οπου υπαρχει καπνος, υπαρχει και φωτια"..
δεν μπορει να βγαινουν τοσοι μυθοι για τα παλια ΚΤΜ και να μην συμβαινει τιποτα...εκτος αν τους εχουν βγαλει οι κατα καιρους τσαγιασμενοι ιδιοκτητες ΧΤ...:rolleyes:

devil's animal
29/01/2014, 09:11
το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα.

ο yiannis172 εγραψε

Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.

και εγω του ανταπαντησα οτι δεν ισχυει, γιατι μεταξυ των δυο μοντελων lc4 640 και lc4 690, υπηρχαν αλλα μοντελα που ηταν καλυτερα σε αποδοση απο τα παλια lc4...
αρα δεν ξεπεραστηκε το παλιο απο το νεο...

gefr
29/01/2014, 10:07
ο yiannis172 εγραψε


και εγω του ανταπαντησα οτι δεν ισχυει, γιατι μεταξυ των δυο μοντελων lc4 640 και lc4 690, υπηρχαν αλλα μοντελα που ηταν καλυτερα σε αποδοση απο τα παλια lc4...
αρα δεν ξεπεραστηκε το παλιο απο το νεο...

έ;;:confused:

DrEvil
29/01/2014, 12:06
το 610 βγηκε το 2005 και το lc4 to 1996 αρα δεν παιζει να συγκρινουμε μηχανακια σχεδον 10 χρονια διαφορα
:nono: To 1999. Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.


βαλτε με αυριο στην αντιπαραθεση
Το απογευματακι, να τελειωσω απο την δουλεια.


αλλα γιατι δεν περπατησε και περπαταει ακομα αυτο που μασαει τις κεφαλες???
Το απαντησες μονος σου στη συνεχεια. Η αντιπροσωπευση για την εταιρεια αυτη, απλα ηταν για τα κλαματα.

-Προσωπικα την πατησα πολυ ασχημα, γιατι πηγα σε γνωστη (το εμαθα εκ των υστερων) κουλαντζα 'μαστορα' (που κατεστρεφ.... ε.... επισκευαζε και ΚΤΜ), ο οποιος διχως φοβο και παθος, ααακοπα και στον χωρο του μου κατεστρεψε την κεφαλη.
Την ιδια περιοδο η εταιρεια πουληθηκε στην BMW κι εγω καθησα στον αξονα για 16 μηνες, ωσπου να βρω ανταλλακτικα.
Οχι οτι οταν ηταν στην ομπρελλα της Χελινμοτο ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα, αλλα ολο και κατι εβρισκες μεσα στο 2μηνο.

DrBig
29/01/2014, 12:46
:nono: Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.


:nono: To 2007 βγηκε το ψεκαστο

nauagios
29/01/2014, 13:25
:nono: To 1999. Το 2005 βγηκε το ψεκαστο.


Το απογευματακι, να τελειωσω απο την δουλεια.
Το απαντησες μονος σου στη συνεχεια. Η αντιπροσωπευση για την εταιρεια αυτη, απλα ηταν για τα κλαματα.

-Προσωπικα την πατησα πολυ ασχημα, γιατι πηγα σε γνωστη (το εμαθα εκ των υστερων) κουλαντζα 'μαστορα' (που κατεστρεφ.... ε.... επισκευαζε και ΚΤΜ), ο οποιος διχως φοβο και παθος, ααακοπα και στον χωρο του μου κατεστρεψε την κεφαλη.
Την ιδια περιοδο η εταιρεια πουληθηκε στην BMW κι εγω καθησα στον αξονα για 16 μηνες, ωσπου να βρω ανταλλακτικα.
Οχι οτι οταν ηταν στην ομπρελλα της Χελινμοτο ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα, αλλα ολο και κατι εβρισκες μεσα στο 2μηνο.




δεν μιλαμε για αυτο: https://www.google.gr/search?q=sm+610+2000&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=pPDoUtfZG6KQ0AWp24GgDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgrc=KI_ir5Ec7zi1BM%253A%3BX2fOmdha3FyU-M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motorcyclespecs.co.za%252FGallery%252FHusqvana%252520SM610S.jpg%3Bhttp%25 3A%252F%252Fwww.motorcyclespecs.co.za%252Fmodel%252Fhusqvana%252Fhusqvarna_sm610s.htm%3B1024%3B604

μιλαμε για αυτο:http://www.motorcyclenews.com/mcn/bikereviews/searchresults/bike-reviews/husqvarna/husqvarna-sm610-2005-current/
απο το 2007 και μετα βγηκε το ψεκαστο: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/husqvana/husqvarna_sm610ie%2008.htm

αρα σαν συγκρισιμα μεγεθη θα βαλεις το smc 640/660 και το σμ 610 απο το 2005 και μετα.
για τα μπεργκο μαλλον κανετε πλακα ε? ειναι το ιδιο με το sxv σε θεμα συντηρησης

nauagios
29/01/2014, 13:37
κατσε να τα παρουμε απο την αρχη...
το 610 ειναι γρηγοροτερο απο το 640...λιγο, αλλα ειναι...σε μαμα μορφη μιλαμε παντα..
το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)

το οτι "τα εχουν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ΧΤ" με το "δεν ειναι ρεϊσονι", θες να τα αποκωδικοποιησουμε λιγο?

δλδ οταν λετε εσεις που τα ειχατε οτι τα μηχανακια ειναι πολιτικα..σωστοτατο..αλλα απο την αλλη ισχυριζεστε οτι οι κεφαλες ραγιζαν γιατι τα ειχαν παρει πολλοι που τους φεροταν σαν ενα αλλο πολιτικο μηχανακι, ειναι τελειως αντιφατικο και ελπιζω να το καταλαβαινεις...
καλως ή κακως υπαρχουν πολιτικα sm που εσπαγαν και πολιτικα sm που δεν εσπαγαν...ε, τα μεν πρωτα ηταν ολα ΚΤΜ και τα δευτερα ηταν ΧΤ...
και ηταν απολυτως φυσικο γιατι τα πρωτα εβγαζαν πολυ καλα αλογα για την εποχη τους και τα αλλα ηταν ταφοι...που αντεχαν ομως...

το οτι εχετε κανει καραμελα την κακη συντηρηση τους, πρεπει να το δειτε μεσα σας και να αποφασισετε αν τελικα ηταν και αυτα ρεϊσονια και ηθελαν συγκεκριμενα πραγματα και οχι πολιτικα οπως θελετε να νομιζετε...

και τελος, ο σοφος λαος λεει "οπου υπαρχει καπνος, υπαρχει και φωτια"..
δεν μπορει να βγαινουν τοσοι μυθοι για τα παλια ΚΤΜ και να μην συμβαινει τιποτα...εκτος αν τους εχουν βγαλει οι κατα καιρους τσαγιασμενοι ιδιοκτητες ΧΤ...:rolleyes:

τα ρεισονια με πινακιδες (βλεπε μπεργκο,sxv,tm) θελει λαδια καθε 1000κμ, τα λιγο πιο πολιτισμενα (βλεπε 640, sm 610, xr650) θελουν καθε 2500-3000κμ, και τα τερμα πολιτισμενα/παω λαικη (βλεπε klr,xt-xtx) θελουν καθε πασχα-15αυγουστο-χριστουγεννα. οποιο απο τα παραπανω επαιρνες και αλλαζες 3 φορες τον χρονο λαδια και το τσιτωνες κρυο θα ειχε αμεσο ελαφρωμα στην τσεπη σου.
και για να εχουμε και καλο ερωτημα, δεν μας λες ποσα xr μασησαν 1η,2α??? γιατι ειναι αλλο να ειναι sm και αλλο να το κανεις, ξερω οτι εσυ ασχοληθηκες πολυ μετο δικο σου και ισως το προλαβες. ειχα και δεν το προλαβα και οταν εψαξα να μαθω τον λογο επεσα απο τα συννεφα.

yiannis172
29/01/2014, 13:42
nauagios,οσον αφορα τα 2 τελευταια ποστ σου :a012:

devil's animal
29/01/2014, 16:48
τα ρεισονια με πινακιδες (βλεπε μπεργκο,sxv,tm) θελει λαδια καθε 1000κμ, τα λιγο πιο πολιτισμενα (βλεπε 640, sm 610, xr650) θελουν καθε 2500-3000κμ, και τα τερμα πολιτισμενα/παω λαικη (βλεπε klr,xt-xtx) θελουν καθε πασχα-15αυγουστο-χριστουγεννα. οποιο απο τα παραπανω επαιρνες και αλλαζες 3 φορες τον χρονο λαδια και το τσιτωνες κρυο θα ειχε αμεσο ελαφρωμα στην τσεπη σου.
και για να εχουμε και καλο ερωτημα, δεν μας λες ποσα xr μασησαν 1η,2α??? γιατι ειναι αλλο να ειναι sm και αλλο να το κανεις, ξερω οτι εσυ ασχοληθηκες πολυ μετο δικο σου και ισως το προλαβες. ειχα και δεν το προλαβα και οταν εψαξα να μαθω τον λογο επεσα απο τα συννεφα.


καλα το ειχα καταλαβει...
εχουμε βασικο προβλημα συννενοησης οσον αφορα τους ορους...

οταν λοιπον εγω γραφω ρεϊσονια, εννοω μηχανακια που εχουν ωρομετρο για συντηρηση και αλλαγη λαδιων και φυσικα μετα απο συγκεκριμενα χλμ, ανοιγμα μοτερ για να δουμε που βρισκομαστε απο ανοχες κλπ...
εσυ νομιζεις οτι καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων σημαινει και ρεϊσονι...
και εγω δλδ που αλλαζω καθε 1000 στο xr λαδια, τι ειναι?
εκτος αν νομιζεις οτι επειδη ο ακατανομαστος Σ του εδινε εγγυηση 3 μηνες αντι για την προβλεπομενη 2 χρονων, θεωρειται και racing...

τα sxv ειναι δικυλινδρα, αρα ηταν εκτος απο την αρχη, και οντως εχουν αγωνιστικη συντηρηση (βλ. πανω)
τα berg εχουν τυπικη συντηρηση με χλμ και οχι ωρες...το ιδιο και τα husqvarna και φυσικα και τα lc4640, sm610, xr650, xt660, klr...

αρα ολ'αυτα θεωρουνται, και ειναι,πολιτικα μοτερ...
το ποσα αλογα βεβαια βγαζει το ενα και ποσο το αλλο απεχει οσο απ'εδω μεχρι το akashi...
το ιδιο και ποσο αντεχει το ενα και ποσο το αλλο...

αντιστοιχα σε ενα sm510 ή σε ενα tm450, αν δεν ανοιξεις μοτερ στα 2000χλμ να ελεγξεις και να δεις τι γινεται, στα 2200χλμ θα το παρεις στην μασχαλη...

με την ιδια λογικη δεν μπορεις να μου λες οτι αντι για τα 3000χλμ θα αλλαξεις λαδια στο lc4 640 στα 3500χλμ και θα το παρεις στην μασχαλη...απλα δεν στεκει...
επισης οποιο μηχανακι και να ζορισεις κρυο, οσο συχνα να του αλλαζεις λαδια και οσο τυπικος και να εισαι με την συντηρηση του, θα το δεις το ελαφρωμα στην τσεπη σου...

το θεμα με την μασημα της 1ης,2ας?? δεν το εχω ξανακουσει ειναι η αληθεια...
σε μενα, που ειναι 1ου σταδιου και το πιεζω αρκετα, δεν εχω δει κατι να συμβαινει και εννοειται δεν εχω αλλαξει σασμαν...
για πες μου τι συμβαινει και ποιος ειναι ο λογος...:a014:

yiannis172
29/01/2014, 17:00
Δε παμε μια βολτα απο τις αντιπαραθεσεις να εχουμε την απλα μας,Devils και λοιποι συνομιλητες; :smokin:

yiannis172
29/01/2014, 17:17
καλα το ειχα καταλαβει...
εχουμε βασικο προβλημα συννενοησης οσον αφορα τους ορους...

οταν λοιπον εγω γραφω ρεϊσονια, εννοω μηχανακια που εχουν ωρομετρο για συντηρηση και αλλαγη λαδιων και φυσικα μετα απο συγκεκριμενα χλμ, ανοιγμα μοτερ για να δουμε που βρισκομαστε απο ανοχες κλπ...
εσυ νομιζεις οτι καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων σημαινει και ρεϊσονι...
και εγω δλδ που αλλαζω καθε 1000 στο xr λαδια, τι ειναι?
εκτος αν νομιζεις οτι επειδη ο ακατανομαστος Σ του εδινε εγγυηση 3 μηνες αντι για την προβλεπομενη 2 χρονων, θεωρειται και racing...

τα sxv ειναι δικυλινδρα, αρα ηταν εκτος απο την αρχη, και οντως εχουν αγωνιστικη συντηρηση (βλ. πανω)
τα berg εχουν τυπικη συντηρηση με χλμ και οχι ωρες...το ιδιο και τα husqvarna και φυσικα και τα lc4640, sm610, xr650, xt660, klr...


Eπιμενεις για το Husa οτι ειναι πολιτικο και συντηρειται βασει χλμ :beer:
308657

devil's animal
29/01/2014, 17:38
Δε παμε μια βολτα απο τις αντιπαραθεσεις να εχουμε την απλα μας,Devils και λοιποι συνομιλητες; :smokin:

οχι ρε συ, γιατι??
ολα αυτα που συζητιουνται εχουν να κανουν με την αξιοπιστια των ΚΤΜ και τι εχει ο καθενας μεσα στο κεφαλι οσον αφορα την συντηρηση και τους ορους "racing" και "πολιτικο"...

δεν εχει να κανει με αντιπαραθεση...
:wave2:

devil's animal
29/01/2014, 17:40
Eπιμενεις για το Husa οτι ειναι πολιτικο και συντηρειται βασει χλμ :beer:
308657

ενταξει σου ειπα και σε προηγουμενο μνμ μου οτι δεν ειμαι σιγουρος για τον μπεργκο...
δεν ειχα ποτε μου, ουτε ειχα τον χρονο να ψαξω να βρω το manual του...


το berg δεν πουλιοταν για αγωνιστικη χρηση και απ'οσο ξερω, δεν ελεγε το manual για συντηρηση με ωρες λειτουργιας...(εδω μπορει να κανω και λαθος)


λαθος μου να τον νομιζω "πολιτικο" μηχανακι...
:beer:

yiannis172
29/01/2014, 18:01
Φιλε Devil,απλα οταν ξερω κατι σιγουρα ειμαι απολυτος :beer: ελπιζω να καταλαβες πως ολα ειπωθηκαν σε κλιμα απλης συζητησης

devil's animal
29/01/2014, 18:38
Φιλε Devil,απλα οταν ξερω κατι σιγουρα ειμαι απολυτος :beer: ελπιζω να καταλαβες πως ολα ειπωθηκαν σε κλιμα απλης συζητησης

δεν υπαρχει κανενα θεμα...
αλλωστε και εγω εκει που δεν ημουν σιγουρος, το ειπα...
:beer::beer:

stefanos
29/01/2014, 18:53
Ρε παιδιά τι αγωνιστικά και πράσινα άλογα.
Τα 600-650 εδώ είκοσι χρόνια είναι μιά συνταγή.
πιστόνι γύρω στα 100 χιλ διαδρομή γύρω στα 80 χιλ.
Στην συμπίεση διαφέρουν και στον χρονισμό του εκκεντροφόρου.
Ούτε τρελά υπερτετράγωνα μοτέρ που στροφάρουν στο θεό ,ούτε τίποτα.
Περισσότερη δε ανάγκη συντήρησης έχουν τα ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ της κατηγορίας λόγω μεγαλύτερης ταλαιπωρίας από θερμοκρασία.

yiannis172
29/01/2014, 18:59
Οποτε παιρνουμε ενα FMX λοιπον,του πεταμε μια ολοσωμη,ενα FCR,ενα εκκεντροφορο και ενα πιστονι high comp και εγενετο το Husaberg....

stefanos
29/01/2014, 21:15
Οποτε παιρνουμε ενα FMX λοιπον,του πεταμε μια ολοσωμη,ενα FCR,ενα εκκεντροφορο και ενα πιστονι high comp και εγενετο το Husaberg....

Βεβαίως εάν νομίζεις ότι τα 15 άλογα είναι η μόνη διαφορά τους...:lol:

nauagios
29/01/2014, 21:54
καλα το ειχα καταλαβει...
εχουμε βασικο προβλημα συννενοησης οσον αφορα τους ορους...

οταν λοιπον εγω γραφω ρεϊσονια, εννοω μηχανακια που εχουν ωρομετρο για συντηρηση και αλλαγη λαδιων και φυσικα μετα απο συγκεκριμενα χλμ, ανοιγμα μοτερ για να δουμε που βρισκομαστε απο ανοχες κλπ...
εσυ νομιζεις οτι καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων σημαινει και ρεϊσονι...
και εγω δλδ που αλλαζω καθε 1000 στο xr λαδια, τι ειναι?
εκτος αν νομιζεις οτι επειδη ο ακατανομαστος Σ του εδινε εγγυηση 3 μηνες αντι για την προβλεπομενη 2 χρονων, θεωρειται και racing...

τα sxv ειναι δικυλινδρα, αρα ηταν εκτος απο την αρχη, και οντως εχουν αγωνιστικη συντηρηση (βλ. πανω)
τα berg εχουν τυπικη συντηρηση με χλμ και οχι ωρες...το ιδιο και τα husqvarna και φυσικα και τα lc4640, sm610, xr650, xt660, klr...

αρα ολ'αυτα θεωρουνται, και ειναι,πολιτικα μοτερ...
το ποσα αλογα βεβαια βγαζει το ενα και ποσο το αλλο απεχει οσο απ'εδω μεχρι το akashi...
το ιδιο και ποσο αντεχει το ενα και ποσο το αλλο...

αντιστοιχα σε ενα sm510 ή σε ενα tm450, αν δεν ανοιξεις μοτερ στα 2000χλμ να ελεγξεις και να δεις τι γινεται, στα 2200χλμ θα το παρεις στην μασχαλη...

με την ιδια λογικη δεν μπορεις να μου λες οτι αντι για τα 3000χλμ θα αλλαξεις λαδια στο lc4 640 στα 3500χλμ και θα το παρεις στην μασχαλη...απλα δεν στεκει...
επισης οποιο μηχανακι και να ζορισεις κρυο, οσο συχνα να του αλλαζεις λαδια και οσο τυπικος και να εισαι με την συντηρηση του, θα το δεις το ελαφρωμα στην τσεπη σου...

το θεμα με την μασημα της 1ης,2ας?? δεν το εχω ξανακουσει ειναι η αληθεια...
σε μενα, που ειναι 1ου σταδιου και το πιεζω αρκετα, δεν εχω δει κατι να συμβαινει και εννοειται δεν εχω αλλαξει σασμαν...
για πες μου τι συμβαινει και ποιος ειναι ο λογος...:a014:

ο λογος ειναι οτι οι καταβολες του ειναι χωματινες, κατασκευαστηκε για αγωνες τυπου baja και διαφορους αλλους χωματινους endurance(προς θεου οχι εντουρο). αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το σασμαν του να μην εχει την απαραιτητη αντοχη στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε ασφαλτο με ασφαλτινα λαστιχα. οτι ζορια επαιρνε το μηχανακι απο το δαγκωμα του ελαστικου το εβγαζει στο σασμαν. και δεν γινεται να μην το εχεις ξανακουσει γιατι ειναι σαν το ραγισμα κεφαλων των lc4. τρεις ξερω και ενας εγω που ειχαν το ιδιο θεμα. και τα 600 και τα 650 το ιδιο ακριβως. εκτος αν το πηγαινεις κυρια και εχεις κουτσουρο για λαστιχο...
το μπεργκο ηταν παντα ωρες, το tm το ιδιο.

yiannis172
29/01/2014, 22:49
Βεβαίως εάν νομίζεις ότι τα 15 άλογα είναι η μόνη διαφορά τους...:lol:

Μα εσυ ειπες οτι ''Τα 600-650 εδώ είκοσι χρόνια είναι μιά συνταγή.πιστόνι γύρω στα 100 χιλ διαδρομή γύρω στα 80 χιλ.
Στην συμπίεση διαφέρουν και στον χρονισμό του εκκεντροφόρου.'' Δηλαδη μας λες οτι η διαφορα τους ειναι μονο εκει....

devil's animal
30/01/2014, 00:35
Οποτε παιρνουμε ενα FMX λοιπον,του πεταμε μια ολοσωμη,ενα FCR,ενα εκκεντροφορο και ενα πιστονι high comp και εγενετο το Husaberg....

καλα δεν ειναι στραγαλια τα αλογα...:lol:

devil's animal
30/01/2014, 00:39
ο λογος ειναι οτι οι καταβολες του ειναι χωματινες, κατασκευαστηκε για αγωνες τυπου baja και διαφορους αλλους χωματινους endurance(προς θεου οχι εντουρο). αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το σασμαν του να μην εχει την απαραιτητη αντοχη στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε ασφαλτο με ασφαλτινα λαστιχα. οτι ζορια επαιρνε το μηχανακι απο το δαγκωμα του ελαστικου το εβγαζει στο σασμαν. και δεν γινεται να μην το εχεις ξανακουσει γιατι ειναι σαν το ραγισμα κεφαλων των lc4. τρεις ξερω και ενας εγω που ειχαν το ιδιο θεμα. και τα 600 και τα 650 το ιδιο ακριβως. εκτος αν το πηγαινεις κυρια και εχεις κουτσουρο για λαστιχο...
το μπεργκο ηταν παντα ωρες, το tm το ιδιο.

οχι η αληθεια ειναι οτι δεν το ειχα ξανακουσει...
και μεχρι στιγμης το δικο μου τρωει ζορια και δεν εχει βγαλει προβλημα...

βεβαια δυσκολευομαι να βρω καλη ασφαλτο που να πιανει γερα το λαστιχο...συνηθως υπαρχουν φρεσκοστρωμενα κομματια σε εθνικη και παραλιακη που εχεις ηδη χλμ στο κοντερ και δεν κανεις ανοιγκοκλεισιματα βιαια...:hmm:

yiannis172
30/01/2014, 00:45
καλα δεν ειναι στραγαλια τα αλογα...:lol:

Πιστευω,πως καταλαβες οτι δεν το εννοουσα.... ;)

devil's animal
30/01/2014, 07:25
Πιστευω,πως καταλαβες οτι δεν το εννοουσα.... ;)

γι'αυτο εβαλα και το emoticon που γελαει...
αν το ελεγα σοβαρα, δεν θα εβαζα τιποτα...:winka:

stefanos
30/01/2014, 09:13
Να υποθέσω λοιπόν λοιπόν ότι τα άλογα βγαίνουν με νεραιδόσκονη και μαγικά ραβδάκια.:)

pipe_smoker
30/01/2014, 09:19
ο λογος ειναι οτι οι καταβολες του ειναι χωματινες, κατασκευαστηκε για αγωνες τυπου baja και διαφορους αλλους χωματινους endurance(προς θεου οχι εντουρο). αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το σασμαν του να μην εχει την απαραιτητη αντοχη στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε ασφαλτο με ασφαλτινα λαστιχα. οτι ζορια επαιρνε το μηχανακι απο το δαγκωμα του ελαστικου το εβγαζει στο σασμαν. και δεν γινεται να μην το εχεις ξανακουσει γιατι ειναι σαν το ραγισμα κεφαλων των lc4. τρεις ξερω και ενας εγω που ειχαν το ιδιο θεμα. και τα 600 και τα 650 το ιδιο ακριβως. εκτος αν το πηγαινεις κυρια και εχεις κουτσουρο για λαστιχο...
το μπεργκο ηταν παντα ωρες, το tm το ιδιο.

Σόρρυ που επεμβαίνω.
Προσπαθώ να παρακολουθήσω το θρεντ γιατί λέτε ωραία πράγματα.
Τα δικά σου ποστ όμως ή που θα μου βγάλουν τα μάτια ή που αναγκαστικά θα τα προσπεράσω για να μή μου βγάλουν τα μάτια (πράγμα που δεν το θέλω).
Φιλική συμβουλή:
Αν έκανες τον κόπο να αλλάζεις γραμμούλες και να χωρίζεις σε παραγράφους (μην τρελαίνεσαι δε βάζουμε βαθμούς), τα κείμενά σου θα ήταν πιο ευανάγνωστα και πιο "εύκολα στο μάτι".
Παράδειγμα το σύντομο κειμενάκι που παρέθεσα κι εδώ:



Ο λογος ειναι οτι οι καταβολες του ειναι χωματινες, κατασκευαστηκε για αγωνες τυπου baja και διαφορους αλλους χωματινους endurance(προς θεου οχι εντουρο).
Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το σασμαν του να μην εχει την απαραιτητη αντοχη στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε ασφαλτο με ασφαλτινα λαστιχα. οτι ζορια επαιρνε το μηχανακι απο το δαγκωμα του ελαστικου το εβγαζει στο σασμαν.
Και δεν γινεται να μην το εχεις ξανακουσει γιατι ειναι σαν το ραγισμα κεφαλων των lc4.

Τρεις ξερω και ενας εγω που ειχαν το ιδιο θεμα.
Και τα 600 και τα 650 το ιδιο ακριβως. Εκτος αν το πηγαινεις κυρια και εχεις κουτσουρο για λαστιχο...

Το μπεργκο ηταν παντα ωρες, το tm το ιδιο.

Βλέπεις τη διαφορά?
Δεν το λέω με καμία διάθεση να σου την πω έτσι?
Ίσα ίσα, επειδή θέλω να σε διαβάσω και το προσπαθώ αλλά μου είναι δύσκολο το λέω.
Αν θες το λαμβάνεις υπόψη σου:beer:

nauagios
30/01/2014, 23:39
φιλε εχεις χιλια δικια και εγω δυσκολευομαι γιατι δεν ειμαι απο αυτους που βαζουν κομα, απλα ξεκιναω να γραψω δυο σειρες και ξεχνιεμαι.

θα το εχω κατα νου παντως

nikos force
04/02/2014, 21:02
π.χ.1: ένα ΚΤΜ (GS 250 '89) που το παρατησε ο (υποφαινόμενος) χρήστης μια βδομάδα μεσα στην λάσπη ποταμού και φράκαρε η δαγκανα του πίσω φρένου μπορεί να θεωρηθεί "ζημιάρικο" μηχανακι??


ολα αυτα τα κτμ που τα κεντρα τους ξεχειλωνουν σαν το πιπι της χαιδως και πληρωνουν 200-300αρια ,μπορει να θεωρηθει ζημιαρικο???

και δεν μιλαω για τους ατυχους που τα κεντρα τους κανουν κραου και παιρνουν μαζι αλυσιδες γραναζια ακτινες κλπ

DrBig
05/02/2014, 05:55
ολα αυτα τα κτμ που τα κεντρα τους ξεχειλωνουν σαν το πιπι της χαιδως και πληρωνουν 200-300αρια ,μπορει να θεωρηθει ζημιαρικο???

και δεν μιλαω για τους ατυχους που τα κεντρα τους κανουν κραου και παιρνουν μαζι αλυσιδες γραναζια ακτινες κλπ

Μιλας για τα κεντρα χωρις σινεμπλοκ με δρομισιες ζαντες?

bros400pgm
05/02/2014, 06:45
Μιλας για τα κεντρα χωρις σινεμπλοκ με δρομισιες ζαντες?


Αυτο ειναι δικαιολογια δηλαδη?

DrBig
05/02/2014, 07:02
Αυτο ειναι δικαιολογια δηλαδη?

Φυσικα και ειναι αφου ολοι ξερουμε πως τα κεντρα σε μεγαλομεσαια μονοκυλινδρα χωρις σινεμπλοκ με ασφαλτινες ζαντες δεν αντεχουν το σφυροκοπημα.
Ειναι σα να λες δηλαδη, πηρα ΚΤΜ του εβαλα ντηζελ και χαλασε.

bros400pgm
05/02/2014, 11:37
Οχι ρε φιλε. Τοσα και τοσα RXV sm εχω δει, και αλλα ποσα SXV και κανενα δεν ειχε προβλημα με το πισω κεντρο- το ιδιο νομιζω ισχυει και για τα γιαπωενζικα MX (βεβαια σε αυτα σπανε τα στεφανια τους χαχαχα). Χωρις σινεμπλοκ ολα.
Ενταξει μαζι σου ειμαι, για αλλα πραγματα σχεδιαστηκε το κεντρο, αλλα μην τα παραλεμε. Αλλωστε, μιλαμε για μηχανακια που εχουν πολλα καλουδια πανω τους απο μαμα. Δεν νομιζω οτι ξαφνικα εγιναν φτηνοι στα κεντρα ;)

nikos force
05/02/2014, 15:26
Μιλας για τα κεντρα χωρις σινεμπλοκ με δρομισιες ζαντες?

μιλαω για τα κεντρα που φορανε τα exc και excf σε χρηση εντουρο και για τα κεντρα των sx-sxf σε χρηση μχ ...

nikos force
05/02/2014, 15:28
το ιδιο νομιζω ισχυει και για τα γιαπωενζικα MX

το ιδιο ισχυει ...και κατι ακομα , τα γιαπωνεζΙΑ εχουν 3 ρουλεμαν πισω , τα κτμΙΑ δυο ...κλαιν μαιν μειωση του μη αναρτωμενου και καθε 3και λιγο τρεχεις στο παναγωπουλο

DrBig
05/02/2014, 17:29
μιλαω για τα κεντρα που φορανε τα exc και excf σε χρηση εντουρο και για τα κεντρα των sx-sxf σε χρηση μχ ...

Πασο....

DrBig
05/02/2014, 17:32
Οχι ρε φιλε. Τοσα και τοσα RXV sm εχω δει, και αλλα ποσα SXV και κανενα δεν ειχε προβλημα με το πισω κεντρο- το ιδιο νομιζω ισχυει και για τα γιαπωενζικα MX (βεβαια σε αυτα σπανε τα στεφανια τους χαχαχα). Χωρις σινεμπλοκ ολα.
Ενταξει μαζι σου ειμαι, για αλλα πραγματα σχεδιαστηκε το κεντρο, αλλα μην τα παραλεμε. Αλλωστε, μιλαμε για μηχανακια που εχουν πολλα καλουδια πανω τους απο μαμα. Δεν νομιζω οτι ξαφνικα εγιναν φτηνοι στα κεντρα ;)

Τα RXV ομως ειναι δικυλινδρα. Τελως παντων, οπως και να χει δεκτο το σχολιο.