View Full Version : αλλαγη κατω τρομπας 950/990
johnvlms
25/01/2014, 12:51
χαιρετω παιδια. μολις με αφησε (adv 990) απο ανω και κατω τρομπα συμπλεκτη ταυτοχρονα.
επανω αλλαξα oring αλλα απο την επομενη κιολας μερα συνεχιζει να σταζει, και για κατω ερχεται μια oberon.
ποσο ευκολο ειναι να βγαλω την παλια κατω τρομπα και να τοποθετησω την καινουργια?
εβγαλα εξω την τρομπα απο την βαση της αλλα μεχρι εκει.
http://s18.postimg.org/yghcld6u1/2014_01_25_075.jpg
crfouras
25/01/2014, 15:27
Ειναι πραγματικά πολύ εύκολο κ απλό. Νομίζω μάλιστα οτι στο κουτί της η Oberon έχει κ οδηγίες.
Πάρε ωστόσο υγρα....που προτείνω να ειναι ATF ή υγρα για μπροστινό 5ρι.
Θα κοιτάξω να βρω κ κανά βιντεακι.
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/clutch/Evoluzion/evo_swap.html
johnvlms
26/01/2014, 09:59
τελικα βγηκε η τρομπα. επρεπε να λυσω πρωτα το σωληνακι και μετα την τρομπα απο την βαση της, εγω εκανα το αναποδο.
αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν υπαρχει ορινγκ στο πισω μερος της τρομπας που εφαρμοζει στην πλαστικη βαση.
εχει λυσει κανεις την τρομπα να μας πει αν υπαρχει ορινγκ?
Υπάρχει ορινγκ σε εσοχή. Η άνω τρόμπα δεν έχει ορινγκ αλλά κάτι λαστιχάκια με ιδιαίτερο σχήμα. Πήρες το ανταλλακτικό πιστονάκι με τα τσιμουχάκια του να υποθέσω; Δεν έχω ακούσει για κάποιον που να έβαλε ανταλλακτικό πιστονάκι και να έλυσε το πρόβλημα διαρροών στην επάνω τρόμπα. Resleeving ή αλλαγή ολόκληρης της τρόμπας φαίνεται να είναι οι μόνες λύσεις. Για υγρά συμπλέκτη προτείνω 2,5wt υγρά ανάρτησης για μπουκάλες.
Γειά χαρά.
johnvlms
27/01/2014, 08:50
Γιωργο διαβασα το θρεντ με την ανω τρομπα και την λυση που βρηκες και απο οτι φαινεται εκει καταληγω γιατι ειναι η δευτερη τρομπα σε 50,000 χλμ
johnvlms
03/02/2014, 14:58
υγρα συμπλέκτη 2,5wt που βρισκουμε αθηνα? γιατι στην κτμ δινουν μονο 5λιτρο :moutza:
Εγώ είχα βρεί ένα κατάστημα του Λαμπριανίδη ήταν με διάφορα υγρά αναρτήσεων, στην οδό Φραντζή 17. Πρέπει να ήταν 1λίτρου αλλά είχα βρεί και 0wt ακόμα πιό λεπτό.
johnvlms
05/02/2014, 09:43
τον βρηκα gefr υπαρχει ακομα και εχει και το λαδι !!!
ευχαριστω ..
erotisakias
06/02/2014, 07:45
δύο πραγματάκια..όπως θα βλέπεις και στη φωτογραφία και οι Oberon χαλάνε..την αγόρασα πριν από τρεις μήνες και για μυστήριο λόγο τα έπαιξε..λάδι έβαλα το magura blood..ότι προβλέπει η KTM δηλαδή..άστα..στην Αθήνα ήταν κύριοι βέβαια..άμεση αντικατάσταση..Η Oberon δεν έχει ορινγκ και πρέπει να το βγάλεις από την δική σου..
309177
δύο πραγματάκια..όπως θα βλέπεις και στη φωτογραφία και οι Oberon χαλάνε..την αγόρασα πριν από τρεις μήνες και για μυστήριο λόγο τα έπαιξε..λάδι έβαλα το magura blood..ότι προβλέπει η KTM δηλαδή..άστα..στην Αθήνα ήταν κύριοι βέβαια..άμεση αντικατάσταση..Η Oberon δεν έχει ορινγκ και πρέπει να το βγάλεις από την δική σου..
309177
το oring τα παιξε ή το σώμα της oberon?
δε μπορω να διακρίνω απο τη φώτο
erotisakias
06/02/2014, 08:40
το oring έχει ρόλο μόνο στο να εφαρμόζει καλύτερα η τρόμπα στην πλαστική βάση. Η τρόμπα είναι στεγανή από μόνη της. Τα έφτυσε πιθανότατα το λαστιχάκι που βρίσκεται εσωτερικά από τον κυλινδρο της τρόμπας και έχει σκοπό να στεγανοποιεί. Τρόμπα του Νοεμβρίου..
Μερικές ερωτήσεις γιατί δεν κατάλαβα τι βλέπω:
Το λαστιχάκι ορινγκ που βλέπω μοιάζει να είναι τοποθετημένο στο κυλινδράκι. δεν φαίνεται να έχει σχέση με τα υγρά του συμπλέκτη. Για πρόβλημα στην τοποθέτηση μου φαίνεται.
Αυτή η διαρροή που λές δεν πρέπει να έχανε τα υγρά του συμπλέκτη. Μόνο λίγα λάδια μηχανής.
Δεν θα έπεφτε δηλαδή η αντίσταση στη μανέτα.
Λές οτι στην Αθήνα ήταν κύριοι! Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Αθήνα;
:confused:
http://www.adventure-spec.com/default/oberon-clutch-slave-cylinder-ktm-lc8-950-990-adventure-se.html
erotisakias
06/02/2014, 10:14
πάμε από την αρχή..
όταν αγοράζεις μια καινούργια Oberon έρχεται έτσι..
309187
και όχι όπως στην φωτογραφία που δείχνει το http://www.adventure-spec.com/default/oberon-clutch-slave-cylinder-ktm-lc8-950-990-adventure-se.html το οποίο δείχνει τα εσώψυχα της τρόμπας πράγμα που προς το παρόν δεν μας αφορά.
η διαρροή βρίσκεται σε αυτό το σημείο..ανάμεσα στον κύλινδρο και το σώμα (κόκκινο βελάκι)
εγώ μιλάω για το λαστιχάκι που βρίσκεται περιμετρικά από το σώμα και το οποίο δεν περιέχεται στη συσκευασία και πρέπει να πάρεις το παλιό..(μαύρο βελάκι) και έχει μόνο ρόλο στην εφαρμογή της τρόμπας στην πλαστική βάση. Η τρόμπα και να μην το έχει αυτό πάλι στεγανή είναι..Απλά πατάει καλύτερα..Το μαύρο χρώμα δεν είναι το λάδι της τρόμπας..απλά τα υγρά που τρέξανε ήρθανε σε επαφή με το γράσσο που έχει η μπίλια που βρίσκεται μέσα στο αξονάκι και έγιναν αχταρμάς όταν την έβγαλα. Η αλήθεια είναι πως έλεγξα τον άξονα που βγαίνει από το κάρτερ (παρέα με μια αναπληρωματική oberon που μου δώσανε τα παιδιά της KTM για να κάνω προσωρινά τη δουλεία μου) για διαρροή και δεν είχε τίποτα..έστειλα και βίντεο (http://youtu.be/I-Bt1OVYKj8)στον πωλητή που μου το ζήτησε, διότι άν έχεις διαρροή στον αξονα του κάρτερ έιναι λόγος να χαλάσει η τρόμπα.Το μηχανέλαιο λογο πίεσης εισχωρεί απο τα πλάγια του κυλίνδρου της τρόμπας και καταστρέφει το εσωτερικό oring.Eχω την εντύπωση ότι στην Ελλάδα oberon φέρνει η Makan-touratech. Εγώ από κει την αγόρασα. Αν κάνω κάτι λάθος με χαρά περιμένω διόρθωση.
309186
johnvlms
06/02/2014, 10:41
..διότι άν έχεις διαρροή στον αξονα του κάρτερ έιναι λόγος να χαλάσει η τρόμπα.Το μηχανέλαιο λογο πίεσης εισχωρεί απο τα πλάγια του κυλίνδρου της τρόμπας και καταστρέφει το εσωτερικό oring.
309186
ωραια !! αυτο δεν το ηξερα... :sick:
τωρα που ειναι και οι δυο τρομπες εκτος, θα φανει στο ρελαντι αν εχει διαρροη απο τον αξονα?
η διαρροή βρίσκεται σε αυτό το σημείο..ανάμεσα στον κύλινδρο και το σώμα (κόκκινο βελάκι)
εγώ μιλάω για το λαστιχάκι που βρίσκεται περιμετρικά από το σώμα και το οποίο δεν περιέχεται στη συσκευασία και πρέπει να πάρεις το παλιό..(μαύρο βελάκι) και έχει μόνο ρόλο στην εφαρμογή της τρόμπας στην πλαστική βάση. Η τρόμπα και να μην το έχει αυτό πάλι στεγανή είναι..Απλά πατάει καλύτερα..
Το μαύρο χρώμα δεν είναι το λάδι της τρόμπας..απλά τα υγρά που τρέξανε ήρθανε σε επαφή με το γράσσο που έχει η μπίλια που βρίσκεται μέσα στο αξονάκι και έγιναν αχταρμάς όταν την έβγαλα.;Άρα εδώ δεν έχεις διαρροή υγρών συμπλέκτη
Η αλήθεια είναι πως έλεγξα τον άξονα που βγαίνει από το κάρτερ (παρέα με μια αναπληρωματική oberon που μου δώσανε τα παιδιά της KTM για να κάνω προσωρινά τη δουλεία μου) για διαρροή και δεν είχε τίποτα.. Ούτε εδώ έχεις διαρροή υγρών συμπλέκτη.
άν έχεις διαρροή στον αξονα του κάρτερ έιναι λόγος να χαλάσει η τρόμπα.Το μηχανέλαιο λογο πίεσης εισχωρεί απο τα πλάγια του κυλίνδρου της τρόμπας και καταστρέφει το εσωτερικό oring.Αυτό ποιός το είπε; Το ελαστικό viton που πιθανότατα έχεουν τα ορινγκ αντέχει και θερμοκρασία και πετρελαιοειδή. Επίσης στο σημείο αυτό τα λάδια της μηχανής δεν έρχονται με πίεση από την αντλία λαδιού, απλά γλείφουν καταλήγοντας στην αντλία αναρρόφησης (scavenge pump). Άρα όλα καλά;
309186
Θα ήθελα να μου απαντήσεις αν έχανες πίεση στη μανέτα, που είναι και η ουσία της υπόθεσης.
Γειά χαρά.
erotisakias
06/02/2014, 20:50
Το μαύρο χρώμα δεν είναι το λάδι της τρόμπας (μπερδεύτηκα..δεν ειναι το λάδι της μηχανής ήθελα να πω)..απλά τα υγρά που τρέξανε (του συμπλέκτη) ήρθανε σε επαφή (καθώς γύρισα την τρόμπα όταν την έβγαλα)με το γράσσο που έχει η μπίλια που βρίσκεται μέσα στο αξονάκι και έγιναν αχταρμάς.
Η αλήθεια είναι πως έλεγξα τον άξονα που βγαίνει από το κάρτερ (παρέα με μια αναπληρωματική oberon που μου δώσανε τα παιδιά της KTM για να κάνω προσωρινά τη δουλεία μου)..πως να έχω διαρροή αφού έβαλα άλλη τρόμπα? το ότι δεν θα είχα διαρροή τρόμπας το περίμενα..να ελέγξω τον άξονα του κάρτερ για διαρροή λαδιού κινητήρα έψαχνα..
σιγά μην είναι viton. τα viton είναι χρώματος καφέ (http://www.amazonsupply.com/viton-o-ring-durometer-round-brown/dp/B0052AU1P2) και στην φωτογραφία που έστειλες είναι μαύρα..ούτε καν σιλικόνης δεν είναι φίλε μου..το λάδι του κινητήρα όταν έχεις διαρροή μπορεί να περάσει από το κυλινδράκι της τρόμπας στο σημείο που δείχνω στην φωτογραφία με κόκκινο βελάκι..Αυτό μου το ήπανε από την ΜΑΚΑΝ που τους το σφυρίξανε από την Αγγλία. Για αυτό και ζητήσανε στοιχεία ότι δεν έχω διαρροή. Η αλήθεια είναι πως είχαν γίνει οι αλλαγές πιο θορυβώδεις..πιο καρφωτές..Υποψιάζεσαι κάτι που θα μπορούσε να χαλάσει την τρόμπα εκτός από αστοχία υλικού?:confused:
erotisakias
06/02/2014, 21:01
ωραια !! αυτο δεν το ηξερα...
τωρα που ειναι και οι δυο τρομπες εκτος, θα φανει στο ρελαντι αν εχει διαρροη απο τον αξονα?
καλά δεν είναι ο κανόνας..το είπα σαν μια ακραία περίπτωση που μου είπαν να αποκλείσω από την Makan μιας και τους το ζήτησαν από Αγγλία. Τώρα..Εγώ είχα κάνει και καμιά 40αρα χιλιόμετρα πρώτα με ζόρι στο μοτέρ να ζεστάνω το λάδι και να ανεβάσω πίεση. Το βίντεο είναι με κρύο μοτέρ που κυρίως ήθελα να δείξω ότι είναι καθαρός ο άξονας του κάρτερ. Νομίζω το σωστό είναι όταν με το καλό περάσεις την τρόμπα να κάνεις τα βολταράκια σου (ζόρισέ το και λίγο) και να ρίξεις μια ματιά αν θέλεις μετά.:)
Τα viton που αγόρασα εγώ είναι μαύρο χρώμα, όπως εδώ:
http://www.ebay.com/itm/Viton-Rubber-Orings-Size-002-Price-for-50-pcs-/160962112131?pt=Pneumatic_Hydraulic_Valves_Parts&hash=item257a16ea83
και μή νομίζεις οτι το κόστος είναι αστρονομικό για να βάλουν τέτοια.
Από ότι κατάλαβα έχανες την πίεση στη μανέτα. Η φωτό που έβαλες δεν είναι η αιτία της διαρροής. Δεν άνοιξες την αντλία μέσα να δείς τί συμβαίνει;
Πολύ περίεργο πάντως. Αστοχία υλικού αλλά πιό υλικό να αστόχησε; Τα όρινγκ και τα δύο; τόσο γρήγορα; το πιστονάκι να ράγισε δε νομίζω γιατί είναι πολύ πιό παχύ από το μανήσιο.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι να είχε γρατζουνιά το κυλινδράκι (κακή συναρμολόγηση στο εργοστάσιο) ή να ήταν ελαττωματικά τα όρινγκ;;;
Το σκληρό κιβώτιο έχει να κάνει με τα λάδια που έχει μέσα και δε νομίζω η μικρή ποσότητα υγρών συμπλέκτη που ίσως να πέρασε από το αξονάκι στα λάδια να σου τα αραίωσε τόσο ώστε να σου κάνει διαφορά. Πιστεύω οτι το κυλινδράκι Oberon επειδή έχει δύο όρινγκ είναι πιό δύσκολο στη λειτουργία του, κάνει το συμπλέκτη πιό βαρύ με αποτέλεσμα να τον πατάς πιό αργά και να προκαλέι σκληρότερες αλλαγές, όσπου να το συνηθίσεις.
Παρατήρηση: το βιντεάκι σου είναι πολύ θολό για να φανεί αν έχεις στο χέρι σου λάδια.
Γειά χαρά.
okourkoulos
07/02/2014, 12:17
Στο προηγούμενο σέρβις (μικρό) μου είπαν ότι η μαμά κάτω τρόμπα έχει φθορά και κάποια στιγμή είναι για άλλαγμα.
Χτες αγόρασα την Oberon να την έχω έτοιμη όταν συμβεί το μοιραίο.
Από τα παραπάνω γραφόμενα ορμόμενος, τι νομίζετε ότι πρέπει να προσέξω?
Θα ήταν συνετό να τσεκάρω και τον άξονα?
Θα ήθελα να μη ξαναβάλω τα παλιά O-ring και να πάρω νέα. Viton νέα, ποιά όμως? Ένα μόνο χρειάζεται?
martinacos
07/02/2014, 15:57
Το συγκεκριμένο είναι το εσωτερικό o ring που μπαίνει στο κυλινδρακι που κινείται?Ρωτάω γιατί θέλω να του βάλω και εγώ viton στην κάτω,είμαι στην διαδικασία φτιαξίματος συμπλέκτη γενικότερα και θέλω να το κάνω σωστά...:wave2:
martinacos
07/02/2014, 15:59
Τα viton που αγόρασα εγώ είναι μαύρο χρώμα, όπως εδώ:
http://www.ebay.com/itm/Viton-Rubber-Orings-Size-002-Price-for-50-pcs-/160962112131?pt=Pneumatic_Hydraulic_Valves_Parts&hash=item257a16ea83
και μή νομίζεις οτι το κόστος είναι αστρονομικό για να βάλουν τέτοια.
Από ότι κατάλαβα έχανες την πίεση στη μανέτα. Η φωτό που έβαλες δεν είναι η αιτία της διαρροής. Δεν άνοιξες την αντλία μέσα να δείς τί συμβαίνει;
Πολύ περίεργο πάντως. Αστοχία υλικού αλλά πιό υλικό να αστόχησε; Τα όρινγκ και τα δύο; τόσο γρήγορα; το πιστονάκι να ράγισε δε νομίζω γιατί είναι πολύ πιό παχύ από το μανήσιο.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι να είχε γρατζουνιά το κυλινδράκι (κακή συναρμολόγηση στο εργοστάσιο) ή να ήταν ελαττωματικά τα όρινγκ;;;
Το σκληρό κιβώτιο έχει να κάνει με τα λάδια που έχει μέσα και δε νομίζω η μικρή ποσότητα υγρών συμπλέκτη που ίσως να πέρασε από το αξονάκι στα λάδια να σου τα αραίωσε τόσο ώστε να σου κάνει διαφορά. Πιστεύω οτι το κυλινδράκι Oberon επειδή έχει δύο όρινγκ είναι πιό δύσκολο στη λειτουργία του, κάνει το συμπλέκτη πιό βαρύ με αποτέλεσμα να τον πατάς πιό αργά και να προκαλέι σκληρότερες αλλαγές, όσπου να το συνηθίσεις.
Παρατήρηση: το βιντεάκι σου είναι πολύ θολό για να φανεί αν έχεις στο χέρι σου λάδια.
Γειά χαρά. Το συγκεκριμένο είναι το εσωτερικό o ring που μπαίνει στο κυλινδρακι που κινείται?Ρωτάω γιατί θέλω να του βάλω και εγώ viton στην κάτω,είμαι στην διαδικασία φτιαξίματος συμπλέκτη γενικότερα και θέλω να το κάνω σωστά...
Το ορινγκ που δείχνει ο erotisakias δεν επηρρεάζει τη λειτουργία του συμπλέκτη. Τις διαστάσεις ας τις μετρήσει, μιά και θα το ανοίξει ακόμα μιά φορά. Μπορείς βέβαια να το βγάλεις και να το πάς στο Σταματιάδη, να σου δώσει την ίδια διάσταση Σερρών 90 Αθήνα, σε ότι ελαστικό θέλεις, αλλά δεν χρειάζεται πραγματικά.
erotisakias
07/02/2014, 20:47
Το συγκεκριμένο είναι το εσωτερικό o ring που μπαίνει στο κυλινδρακι που κινείται?Ρωτάω γιατί θέλω να του βάλω και εγώ viton στην κάτω,είμαι στην διαδικασία φτιαξίματος συμπλέκτη γενικότερα και θέλω να το κάνω σωστά...
το oring που φαίνεται στην εικόνα είναι άσχετο με τη λειτουργία του συμπλέκτη..δεν χρειάζεται viton..προτείνω έναν έλεγχο στη μαύρη βάση της τρόμπας για ραγίσματα ή παραμορφώσεις και όλα καλά..επαναλαμβάνω ότι τον έλεγχο για διαρροή από τον άξονα του κάρτερ τον έκανα εγώ μετά από υποδειξη της Μακαν μιας και οι Άγγλοι δεν καταλάβαιναν πως χάλασε η τρόμπα τους.
okourkoulos
14/02/2014, 11:51
Μόλις ήρθε η Oberon! έχει μέσα και δύο ροδελίτσες και ένα ρολεμανάκι.
Τελικά θα χρειαστώ κάτι άλλο επιπλέον για την εγκατάσταση? Κάποιο o-ring? Κάποιο τσιμουχάκι?
Υποτίθεται ότι θα ξαναχρησιμοποιήσω και κάτι από τη παλιά.
"...the pipe and banjo bolt.." & "...ensuring all spacers and other original components are refitted..."
Lioulios
14/02/2014, 12:23
Δεν θα χρειαστεις κατι αλλο περα απο τα ζουμια
Ποιές μάρκες για κάτω τρόμπα συμπλέκτη παίζουν στην αγορά τώρα; Οι evoluzione σταμάτησαν.
Sigutech , Oberon... ;άλλες υποψήφιες;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.