View Full Version : Αγορα παπιας
Καλησπερα!να η δυσκολοι καιροι για αυτοκινητο,να η αναγκη για μεταφορικου μεσου ειπα να παρω μια παπια! :Ρ να πω οτι το μπατζετ που μπορω να διαθεσω ειναι 1500 ευρω μονο για το μηχανακι.Κρανος και παρελκομενα ειναι ξεχωριστα.Και μιλαω παντα για καινουργιο καθως θελω να ξερω το μηχανακι τι εχει τραβηξει.βλεπω απο γνωστους μου οτι τα μηχανακια τους τραβανε τα χιλια ζορια οποτε δυσκολα να εμπιστευθω μεταχειρισμενα.να πω οτι ψαχνω μεχρι 125κ.ε. καθως ειμαι κατοχος διπλωματος Α1.ειμαι 18 χρονων με ''μαζεμενο'' μυαλο που σημαινει οτι το μηχανακι θα το σεβομαι.θελω να ειναι οικονομικο για την καθημερινη μετακινηση μου δηλαδη 20 χιλιομετρα περιπου(σπιτι-δουλεια-σχολη-σπιτι,αντε και καμια βολτα).αυτα που εχω στο μυαλο μου ειναι το Kymco Jetix 125 και το Daytona Sprinter 125 EFI.Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας καθως και να ακουσω αν εχετε καποια προταση.Αυτααα.Ελπιζω να μην σας ζαλισα :p
Bradipous
25/01/2014, 20:26
:welcome:
Ολα τα παπια εχουν χαμηλη καταναλωση και συντηρηση οποτε αυτο μην σε απασχολει.
Μπορεις να κοιταξεις και το ενδεχομενο για ελαφρως μεταχειρισμενο με <5000χλμ. Ανετα βρισκεις γιαμαχα, χοντα, μοντενας στα λεφτα που ψαχνεις.
από αυτά τα δυο, παρε οποιο εχει ψεκασμο! (το daytona δλδ)
κατά τα αλλα και τα δυο μια χαρα μηχανάκια είναι στα λεφτα τους...
από αυτά τα δυο, παρε οποιο εχει ψεκασμο! (το daytona δλδ)
κατά τα αλλα και τα δυο μια χαρα μηχανάκια είναι στα λεφτα τους...
σε θεμα κινητηρα το daytona και εγω ψηφιζω.Αλλα σε θεμα ομορφιας το Kymco.
:welcome:
Ολα τα παπια εχουν χαμηλη καταναλωση και συντηρηση οποτε αυτο μην σε απασχολει.
Μπορεις να κοιταξεις και το ενδεχομενο για ελαφρως μεταχειρισμενο με <5000χλμ. Ανετα βρισκεις γιαμαχα, χοντα, μοντενας στα λεφτα που ψαχνεις.
λιγο δυσκολα να το εμπιστευτω.ολα αυτα που γινονται με τους ''καγκουρες'' με εχουν κανει να μην θελω μεταχειρισμενο.βλεπω πως τα πανε συνεχεια
andreas 400
25/01/2014, 22:11
από αυτά τα δυο, παρε οποιο εχει ψεκασμο! (το daytona δλδ)
κατά τα αλλα και τα δυο μια χαρα μηχανάκια είναι στα λεφτα τους...
το πρωτο παπι της εταιρειας με ψεκασμο και να το παρει με κλειστα ματια εναντι του αλλου μοντελου;;;αισιοδοξο σε βρισκω!!
το πρωτο παπι της εταιρειας με ψεκασμο και να το παρει με κλειστα ματια εναντι του αλλου μοντελου;;;αισιοδοξο σε βρισκω!!
ενταξει ειναι ενα θεμα αυτο.το εμπιστευεσαι;ισως το jetix σε αυτο το θεμα να ειναι πιο αξιοπιστο.προς το jetix κλεινω πιο πολυ καθως ειναι πιο ωραιο.εχει κανεις σας το παπι να με πει την γνωμη-εντυπωσεις του;
kostaskk
27/01/2014, 18:34
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4392574/ παρε το δικο μου :-p (πλακα κανω)
το ποιο οικονομικό μοτερ που έχω δει ποτέ ειναι το lifan 110 αμιζο που βάζουν στα διάφορα παπάκια. (με 16αρι ή 14αρι καρμπ αν δεν κανω λαθος)
αν καταφέρεις να πάρεις εναν καλό σκελετό glx ή c50 με περιφεριακα με 200-300 ευρω και βάλεις πάνω αυτο το μοτερ τοτε με σύνολο 500 ευρώ θα κίνησε χωρίς προβλήματα για τα επόμενα 3-5 χρόνια. ίσως και παραπάνω. και θα έχεις λύσει-δέσει ολο το μηχανάκι απο την αρχή. ανακατασκευή. δηλαδή θα γνωρίζεις την κατάσταση του.
και θα καις καπου στα 2 λιτρα ανα 100χιλιομετρα
βεβαια υπάρχει και η λύση να πάρεις τετειο παπι με το μαμα μοτερ σε καλή κατάσταση.
ή να ανακατασκευασεις εσυ το παλιο μοτερ.
διαχρονικά παπια που έχουν δείξει την αξια τους και λειτουργουν μετα απο 30 χρόνια.
για τα σημερινά δεν ξέρω αν αξίζουν τα 1500 ευρω που θες να δωσεις.
ΤΖΩΡΤΖΗΣ
27/01/2014, 22:22
Κοίταξε και το suzuki address 125.Πολύ δυνατό μηχανάκι.Εγώ μέχρι στιγμής του έχω κάνει 40.000 χωρίς κανένα πρόβλημα.
Βέβαια να γνωρίζεις ότι όλα τα σύγχρονα παπάκια μπορεί να σου βγάλουν πρόβλημα με την ηλεκτρονική ( ψεκασμό )
Μην περιμένεις αξιοπιστία glx, town mate κτλ...
yannis24
28/01/2014, 08:36
kriss star 125.....πολύ τιμιο και σωστο παπακι......οικονομικο, ευρυχωρο,ανετο και οικονομικα service
notakos600
28/01/2014, 11:36
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4392574/ παρε το δικο μου :-p (πλακα κανω)
το ποιο οικονομικό μοτερ που έχω δει ποτέ ειναι το lifan 110 αμιζο που βάζουν στα διάφορα παπάκια. (με 16αρι ή 14αρι καρμπ αν δεν κανω λαθος)
αν καταφέρεις να πάρεις εναν καλό σκελετό glx ή c50 με περιφεριακα με 200-300 ευρω και βάλεις πάνω αυτο το μοτερ τοτε με σύνολο 500 ευρώ θα κίνησε χωρίς προβλήματα για τα επόμενα 3-5 χρόνια. ίσως και παραπάνω. και θα έχεις λύσει-δέσει ολο το μηχανάκι απο την αρχή. ανακατασκευή. δηλαδή θα γνωρίζεις την κατάσταση του.
και θα καις καπου στα 2 λιτρα ανα 100χιλιομετρα
βεβαια υπάρχει και η λύση να πάρεις τετειο παπι με το μαμα μοτερ σε καλή κατάσταση.
ή να ανακατασκευασεις εσυ το παλιο μοτερ.
διαχρονικά παπια που έχουν δείξει την αξια τους και λειτουργουν μετα απο 30 χρόνια.
για τα σημερινά δεν ξέρω αν αξίζουν τα 1500 ευρω που θες να δωσεις.
+1000
Έχω βάλει στο εξάβολτο κινητήρα LIFAN 110cc άμιζο από το 2008, όπως ήταν στη κούτα που μου ήρθε, το μόνο που άλλαξα ήταν τα γρανάζια (μάλλον 15-36 τα έχω) και δεν έχει ζητήσει τίποτα. Το πιο αξιόπιστο μοτέρ από Κίνα μεριά, αρκεί να μην το κανιβαλίσεις και να του αλλάζεις συχνά το λαδάκι του.
λίγο αργα απαντω αλλα αναμεσα σε αυτα τα 2 kalytera to sprinter... σε νιωθω καθως ειμαι φοιτητης 18 και το θελω κυριως γ σχολη και βολτουλες! το σπριντερ απο 2 φιλους μου που ξερω δεν τους εχουν αφησει ποτε στο δρομο! για τα λεφτα τους πολυ αξιοπιστα στα 1.300 το απλο και 1.500 injection. (και απο μηχανικο μου ειπε καλυτερα το απλο, δεν αξιζει +200 ευρω ηλεκτρικος ψεκασμος στα 125 κ.ε.)
Ριξε μια ματια και εδω (ελπιζω να μην θεωρηθει διαφημιση, ενδεικτικα το βαζω).
Καταναλωση 50χλμ/1λιτρο και οσα υπολογιζες για αξεσουαρ/ενδυση στα δινουν (οχι μονο το συγκεκριμενο μαγαζι,σχεδον ολοι τα δινουν)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4500478/
andreas 400
14/02/2014, 14:15
Ριξε μια ματια και εδω (ελπιζω να μην θεωρηθει διαφημιση, ενδεικτικα το βαζω).
Καταναλωση 50χλμ/1λιτρο και οσα υπολογιζες για αξεσουαρ/ενδυση στα δινουν (οχι μονο το συγκεκριμενο μαγαζι,σχεδον ολοι τα δινουν)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4500478/
ποιο κινεζικο δεν γινεται!!καντε μια βολτα απο εξουσιοδοτημενα,οσα δεν βαρανε τα μοτερ πινουν λαδι...
ποιο κινεζικο δεν γινεται!!καντε μια βολτα απο εξουσιοδοτημενα,οσα δεν βαρανε τα μοτερ πινουν λαδι...
Αμαν. Τον ηπιαμε δηλαδηΣ ??
Οτι ειναι κινεζος το ξεραμε. Οτι βαραει και πινει δεν το ξεραμε
ποιο κινεζικο δεν γινεται!!καντε μια βολτα απο εξουσιοδοτημενα,οσα δεν βαρανε τα μοτερ πινουν λαδι...
Η κατασκευη πιθανον αλλα για τα υλικα αμφιβαλω. (και παλι χωρις να ειμαι σιγουρος )
Παιδια συγνωμη που δεν απαντουσα τοσο καιρο αλλα λογω υποχρεωσεων δεν μπορουσα να μπω..παπι για κανεναν λογο δεν κοιταω μεταχειρισμενο καθως βλεπω γυρω μου τι γινεται με τα παπια στις κοντρες και πως τα πηγαινουν και δεν τα εμπιστευομαι..θελω καινουργιο για να ''ξερω πως στρωθηκε και συντηρηθηκε''..σε θεμα ποιοτητας πιστευω πρεπει να ειναι ανωτερο το kymco καθως εχω ακουσει για τριξιματα στο daytona και δεν ηταν ενας-δυο αλλα παραπανω που μου το ειπαν
makaros33
17/02/2014, 18:48
φίλε καλησπέρα
εγώ είχα ενα GLX 90cc μαμισιο και το ειχα παρατημένο κοντά στα 10 χρονιά ,ένεκα της κρίσης το έφτιαξα με γενική ανακατασκευή και το ολο θεμα εφτασε με πολυ προσωπική δουλειά τα 500€ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL] ) οποτε εαν εχεις το χρημα οπως λες και απο το να παρης καποιο κινεζικο αγορασε ενα μεταχειρο σε χαμηλή τιμη αλλα και σε καπως καλη κατάσταση ( να μην ειναι τρακαρισμενο η να μην εχει τοιποτα σαπισματα ) και δωσε και καποια χρηματα να το φτιαξης και θα εχεις ενα αξιοπιστο μηχανάκι για της μετακίνησης σου μεσα στην πολη χωρις να εχεις προβλήματα :cool:
Bladerunner
17/02/2014, 19:02
(...)σε θεμα ποιοτητας πιστευω πρεπει να ειναι ανωτερο το kymco (...)
Έχω το straight 125 -μοντ. 2006- της Kymco. Από πολύ νωρίς χρειάστηκε να βάλω σιλικόνη στις ενώσεις των πλαστικών για να μη τρίζουν. Ειδικά στη μάσκα.
Στα τρια χρόνια έσπασε σασμάν. Πριν καμιά 20αριά μέρες έσπασε από το λαιμό η εξάτμιση λόγω σκουριάς. Α! Και κάτι άσχημο ακούγεται χαμηλά στο μοτέρ. Μόλις σπάσει τελείως θα δω τι είναι :lol:
Από την άλλη μεριά, δεν τρώει λάστιχα και τακάκια. Παρόλο που τσουλάει καλά για παπί. Από το 2006 που το έχω, με καθημερινή κυκλοφορία, φοράει τα μαμά τακάκια και τα ίδια λάστιχα!
φίλε καλησπέρα
εγώ είχα ενα GLX 90cc μαμισιο και το ειχα παρατημένο κοντά στα 10 χρονιά ,ένεκα της κρίσης το έφτιαξα με γενική ανακατασκευή και το ολο θεμα εφτασε με πολυ προσωπική δουλειά τα 500€ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL] ) οποτε εαν εχεις το χρημα οπως λες και απο το να παρης καποιο κινεζικο αγορασε ενα μεταχειρο σε χαμηλή τιμη αλλα και σε καπως καλη κατάσταση ( να μην ειναι τρακαρισμενο η να μην εχει τοιποτα σαπισματα ) και δωσε και καποια χρηματα να το φτιαξης και θα εχεις ενα αξιοπιστο μηχανάκι για της μετακίνησης σου μεσα στην πολη χωρις να εχεις προβλήματα :cool:
δυστυχως δεν ειμαι λατρης των παλιων τυπου glx,townmate κ.λ.π
yiannis172
17/02/2014, 19:26
Μπορεις να βρεις και αλλα φθηνα,εκτος απο GLX και Townmate.πχ ενα κρυπτονακι παλιο αν το ψαξεις να μην ειναι ρημαδι,ειναι προτιμοτερο απο ενα καινουργιο κινεζικο.
kawasaki joy R 125 (1680e) καινουργιο
SHOOTER045
17/02/2014, 20:36
Crypton 105
Kaze r το πρωτο
Μax100
Astrea grand-supra
akis_trevor
17/02/2014, 20:41
το παπι,κατα την αποψη μου,προοριζεται για μια χρηση "σκληρη",μεσα στο κεντρο,σταματα ξεκινα κλπ και αντι να παρεις ενα σκουτερ,παιρνεις ενα παπι για να σου βγει πιο οικονομικα σε κοστος αγορας και χρησης και να μην σε πειραξει και μια γρατσουνια που τυχον γινει.
αν ψαχνεις σε κινεζικες λυσεις,μπορει τωρα να γλυτωσεις 300-400 ευρω αλλα σε ενα βαθος 3-5 χρονων μονο ζημιωμενος θα βγεις.εχω ενα crypton r 102cc που το πηρα τον αυγουστο του 04' μοντελο 00' και εχει βγαλει τα λεφτα του τουλαχιστον 2 φορες.
οτι και να διαλεξεις καλοταξιδο...
makaros33
17/02/2014, 20:59
δεν ενοω αποκληστηκα παλιο μοντελο (GLX ) απλα υπαρχουν πολλες ευκαιριες και το δικο μου το ανεφερα για παραδηγμα στο χερι σου ειναι να ψαχτης και να βρης καποιο που πραγματικα θα σου κανει κλικ. :smokin:
παιδια το ξεκαθαρισα πιο πανω..μεταχειρισμενα δεν θελω..θελω του κουτιου πως το λενε!να μυριζω την μυρωδια του καινουργιου!:Ρ πλακιζω! απλα δεν τα εμπιστευομαι..οποτε μενω αναμεσα στο sprinter και στο jetix και μαλλον με κοβω πιο πολυ στο jetix..εσεις τι θα παιρνατε και γιατι αναμεσα σε αυτα τα δυο;
yiannis172
17/02/2014, 22:23
εσεις τι θα παιρνατε και γιατι αναμεσα σε αυτα τα δυο;
GLX :p
περα απο τη πλακα,οι περισσοτεροι σου λενε για μεταχειρισμενο Ιαπωνα,για καλο,δεν εχουν να κερδισουν κατι.Αν το τσεκαρεις σε καποιον που εμπιστευεσαι δε θα κλαις τα λεφτα σου,σε αντιθεση με μια κινεζικη αγορα.
Θα συμφωνησω για το καινουργιο,αλλα βαλε κατι παραπανω σε χρημα,αν λες 1500ε είναι μολις 190-200ε και παρε κατι πιο αξιολογο σε kawasaki και yamaha crypton.Aν μιλάγαμε για 50αρι μονόδρομος το daytona,εσυ εισαι μεχρι 125, ψαξτο λιγο.
Bradipous
18/02/2014, 00:03
Εγω παντως ειμαι δυσαρεστημενος απο τα συγχρονα παπια, θα προτημουσα ισως να παρω ενα παλαιωτερο μεταχειρω και να τα αλλαξω ολα, ομως τωρα λεμε για σενα... :D
Βλεπω το καινουριο κρυπτον 115, μια κινεζικη μλκια που ντροπιαζει την γιαμαχα. Αντιθετα το Crypton X ειναι κορυφαιο (απο οποιοδηποτε αλλο παπι εχει βγει ποτε σε παραγωγη) αλλα με τα ιδια λεφτα αγοραζεις πλεον εξοχικο στο πευκοχωρι.
Παμε στην χοντα, το γουειβ (αν και ακουγεται πως ειναι καλο) το εχω στην ιδια κατηγορια με το νεο κρυπτον 115, κινεζια δλδ. Οχι ομως και το ιννοβα 125i που σιγουρα ειναι καλυτερο χωρις τα θεματα του προκατοχου του με μπιελες κλπ κλπ αλλα ισως ξεφευγει και αυτο λιγο στην τιμη.
Απογοητευση απο τις 2 μεγαλυτερες μαρκες... :sad:
Συνεχιζω στην καβασακι, δεν λεω το καινουριο καζερ 115 ειναι συμπαθητικο και φαινεται καλυτερης ποιοτητας απο τα αντιστοιχα χοντα/γιαμαχα το ιδιο και το athlete που σαν στησιμο ισως ειναι καλυτερο αλλα (για μενα) δεν βλεπεται. Ομως προβληματιζομαι βλεποντας στο καρ.γρ οτι ηδη πωλουντε πολλα απο δαυτα με λιγα χλμ σχεδον καινουρια δλδ και αν αναλογιστω την παταγωδη αποτυχια του ΖΧ130 εχω σοβαρους λογους να αμφισβητω την αξιοπιστια τους. :rolleyes:
Συνεχιζουμε με τις (ας πουμε) δευτερες μαρκες, μοντενας, ντειτονα. Η 1η με το κριςς ΙΙ εχει δειξει σπουδαια σημαδια σοβαροτητας και τα λεφτα του τα αξιζει και με το παραπανω. Για την δευτερη δεν εχω αποψη αλλα και για αυτην πιστευω πως για τα λεφτα που δινεις αυτο που παιρνεις ειναι ικανοποιητικο.
Με λιγα λογια και κανοντας ενα ρεζουμε εγω στη θεση σου θα επελεγα ή ενα απο τα φθηνα (κριςς/ντειτονα) ή ενα απο τα ακριβα (ιννοβα 125ι/κρυπτον χ). Τα μεσαιου κοστους (κρυπτον/γουειβ) 115 θα τα απεφευγα θεωροντας τα απλα υπερκοστολογισμενες κινεζιες λογω του λογοτυπου που κουβαλαν πανω τους. Ισως το νεο καζερ να ειναι η χρυση τομη αλλα το φοβαμαι το ριμαδι (διαφορετικα αυτο θα επελεγα).
Αν πηγαινα σε μεταχειρισμενο κρυπτον Χ χωρις 2η σκεψη. :wave2:
yiannis172
18/02/2014, 00:07
Εγω παντως ειμαι δυσαρεστημενος απο τα συγχρονα παπια, θα προτημουσα ισως να παρω ενα παλαιωτερο μεταχειρω και να τα αλλαξω ολα
Σωστοτατος.
To καινουργιο είναι καινουργιο εχεις 2 χρονακια εγγυηση, ασχετα που εχει πεσει η ποιοτητα εχουν πεσει και οι τιμες.Αν μιλαμε για κορυφη είναι το Suzuki andress.
Bradipous
18/02/2014, 01:03
Τι να την καμω την εγγυηση καρντια μου, δεν θα το κρατησω μονο 2 χρονια οποτε αν τα προβληματα συνεχιστουν ή εμφανιστουν μετα τα 2 χρονια την κατσαμε την βαρκα.
Για αυτο προτιμω ενα εκτος εγγυησης που εχει αποδειξει την αξια του και δικαια παιρνει το παρασημο του "Δεν σπαει δεν χαλαει".
Το address δεν το ανεφερα καν γιατι δεν περπατησε πολυ και επιπλεον δεν εχει και καλη φημη (αμφιβαλλω αν βγαινει ακομα).
Σε προκαλω αν τολμας να googlareis "suzuki address 125 προβληματα", εχεις να διαβασεις πολλλυ πραμα. :a7:
notakos600
18/02/2014, 07:54
Σε προκαλω αν τολμας να googlareis "suzuki address 125 προβληματα", εχεις να διαβασεις πολλλυ πραμα. :a7:
Από γνωστό ξέρω για πρόβλημα στο σασμάν, κάτι του άλλαξαν στην εγγύηση ή είχε γίνει ανάκληση. Συμφωνώ πως δεν περπάτησε.
Βέβαια το παράδοξο για μένα είναι πως αν και οι λέξεις ινόβα=μπιέλα έγιναν συνώνυμες πια, όλοι οι δρόμοι είναι γεμάτοι ινόβα...
Εγω παντως ειμαι δυσαρεστημενος απο τα συγχρονα παπια, θα προτημουσα ισως να παρω ενα παλαιωτερο μεταχειρω και να τα αλλαξω ολα, ομως τωρα λεμε για σενα... :D
Βλεπω το καινουριο κρυπτον 115, μια κινεζικη μλκια που ντροπιαζει την γιαμαχα. Αντιθετα το Crypton X ειναι κορυφαιο (απο οποιοδηποτε αλλο παπι εχει βγει ποτε σε παραγωγη) αλλα με τα ιδια λεφτα αγοραζεις πλεον εξοχικο στο πευκοχωρι.
Παμε στην χοντα, το γουειβ (αν και ακουγεται πως ειναι καλο) το εχω στην ιδια κατηγορια με το νεο κρυπτον 115, κινεζια δλδ. Οχι ομως και το ιννοβα 125i που σιγουρα ειναι καλυτερο χωρις τα θεματα του προκατοχου του με μπιελες κλπ κλπ αλλα ισως ξεφευγει και αυτο λιγο στην τιμη.
Απογοητευση απο τις 2 μεγαλυτερες μαρκες... :sad:
Συνεχιζω στην καβασακι, δεν λεω το καινουριο καζερ 115 ειναι συμπαθητικο και φαινεται καλυτερης ποιοτητας απο τα αντιστοιχα χοντα/γιαμαχα το ιδιο και το athlete που σαν στησιμο ισως ειναι καλυτερο αλλα (για μενα) δεν βλεπεται. Ομως προβληματιζομαι βλεποντας στο καρ.γρ οτι ηδη πωλουντε πολλα απο δαυτα με λιγα χλμ σχεδον καινουρια δλδ και αν αναλογιστω την παταγωδη αποτυχια του ΖΧ130 εχω σοβαρους λογους να αμφισβητω την αξιοπιστια τους. :rolleyes:
Συνεχιζουμε με τις (ας πουμε) δευτερες μαρκες, μοντενας, ντειτονα. Η 1η με το κριςς ΙΙ εχει δειξει σπουδαια σημαδια σοβαροτητας και τα λεφτα του τα αξιζει και με το παραπανω. Για την δευτερη δεν εχω αποψη αλλα και για αυτην πιστευω πως για τα λεφτα που δινεις αυτο που παιρνεις ειναι ικανοποιητικο.
Με λιγα λογια και κανοντας ενα ρεζουμε εγω στη θεση σου θα επελεγα ή ενα απο τα φθηνα (κριςς/ντειτονα) ή ενα απο τα ακριβα (ιννοβα 125ι/κρυπτον χ). Τα μεσαιου κοστους (κρυπτον/γουειβ) 115 θα τα απεφευγα θεωροντας τα απλα υπερκοστολογισμενες κινεζιες λογω του λογοτυπου που κουβαλαν πανω τους. Ισως το νεο καζερ να ειναι η χρυση τομη αλλα το φοβαμαι το ριμαδι (διαφορετικα αυτο θα επελεγα).
Αν πηγαινα σε μεταχειρισμενο κρυπτον Χ χωρις 2η σκεψη. :wave2:
ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΠΙΑ..............
Θά έλεγα πώς τό wave τό προσπέρασες πολύ γρήγορα καί τό άδικείς.
Ήμουν κάτοχος άρκετών παπιών καί άπό τά παλιά.
Όντως όπως λέει ό φίλος τά παλιά είναι μιά άλλη ίστορία μέ πολλούς συμβιβασμούς.
Τό wave έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΗ ποιότητα συναρμολόγησης,μετά άπό ένα χρόνο
καί 6000χλμ. δέν τρίζει πουθενά,Μοντένας καί ΖΧ πού είχα ήταν κουδουνίστρες,
έχει ψεκασμό ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ,ούτε τσόκ ούτε τίποτε,πολύ δυνατά φώτα,μεγάλο
χώρο όπου βάζω άπό κάτω άδιάβροχα παντελόνι καί μπουφάν τής uvex ,άλυσσίδα καί
δύο κλειδαριές γιά δισκόφρενα...!!!
Λίγο μικρότερος χώρος άπό τό ΖΧ.
Μέ ήλεκτρικά δέν είχα κανένα θέμα,τό μοτεράκι κάποιο παλιό ρετουσαρισμένο τής Χόντα,
άπό τά παλιά,0,9l λάδι,έξοδα σέρβις 10 εύρώ..!!
Ή τιμή του έπισήμως 1830,άν τό ψάξεις ίσως κερδίσεις κανένα κατοσταρικάκι.
Πουλάει πολύ σχεδον κοντά στίς πωλήσεις τού Innova.
Μέ 110 κυβικά κινείται άξιοπρεπώς μέ καλές έπιδόσεις ,γρήγορο στά φανάρια,τελική λίγο
πάνω άπό τά 100,άρκετά νομίζω μέχρι καί γιά περιφερειακό.
Ό χρόνος θά δείξει τό πόσο άξιόπιστο είναι....διότι τά 6000χλμ. είναι έλάχιστα.
Βέβαια τό Μοντένας μου Κρίς 2 βάρεσε μπιέλλα στά 8500χλμ.
Τά παπιά σήμερα είναι πιό δυνατά καί πιό γρήγορα,όπότε μήν ψάχνουμε γιά Townmate...!!!
στό θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.......
Έπειδή έχω δεί πώς ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ, τά παπιά συνιστώ στόν φίλο μας
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, όπωσδήποτε όπως τό σκέφτηκε.
Μήν περιμένουμε νά συναρμολογούνται παπιά στήν Ίαπωνία,όλα Κίνα ,Ταυλάνδη,Ίνδονησία είναι.
Άπό έκεί καί πέρα είναι θέμα τό πόσο σέβεται ό κάθε κατασκευαστής τό όνομα του σέ
σχέση μέ τήν τιμή πού πλασσάρει στήν άγορά τό προιόν.
Άν ένα παπί πάει στά 2900 σάν τό Γιαμάχα.......ξέρω καί γώ νά τό φτιάξω καί χωρίς
νά κλαίνε οί τσιμούχες καί νάχω άρρωστες άντλίες καί λάσπη άμορτισσέρ...!!!!
Τό BEST VALUE FOR MONEY είναι πλέον σήμερα έτσι καί όπως διαμορφώθηκαν οί συνθήκες
διαβίωσης μας λόγω τής κρίσης ,τό πρώτο ζητούμενο...!!!
Καί ή ένημέρωση έρχεται άνταλλάσσοντας άπόψεις έδώ μέσα χωρίς έγωισμούς
καί καυγάδες τής πλάκας.
Είναι τό μόνο όπλο πού μάς έμεινε κόντρα σέ αύτό πού ζούμε σήμερα.
Άν έλεγες σέ κάποιον πρίν 5 χρόνια ότι θά κοβόταν τό δώρο Χριστουγέννων γιά παράδειγμα
θά σέ έλεγε τρελλό.
Άν τού ξανάλεγες ότι θά έμπαιναν στό σπίτι του νά δούνε άν καίει ξύλα στό τζάκι τή στιγμή
πού αύτοί άνακοίνωναν αύξηση τής αίθαλομίχλης γιά νά βάλουν πρόστιμο έπειδή κανείς
δέν μπορεί νά αγοράσει πετρέλαιο πού τό πήγαν 1,40 τό λίτρο, καί πάλι θά σέ έβγαζε τρελλό...!!!
Άν έπίσης τού έλεγες ότι ξεπέρασαν τούς Τούρκους τήν έποχή τής σκλαβιάς καί μάς βάζουν
νά πληρώνουμε τό σπίτι πού άγοράσαμε καί όσοι δέν μπορούμε μάς τό παίρνουν γιά νά τό δώσουν
σέ έταιρίες πού θά ξεπουλήσουν όπου νάναι καί όσο νάναι θά σέ έβγαζαν ψυχάκια....!!!
Καλά κάνουμε λοιπόν καί κουβεντιάζουμε έδώ μέσα γιά τό τί θά πάρουμε καί πόσο κάνει καί πόσο άντέχει στό χρόνο...!!!
Άς μή μάς πιάνει τουλάχιστον τόν κώλο αύτό τό μάρκετιγκ πού κάνει τό άσπρο μαύρο...!!!!!!!!!
andreas 400
18/02/2014, 08:13
Από γνωστό ξέρω για πρόβλημα στο σασμάν, κάτι του άλλαξαν στην εγγύηση ή είχε γίνει ανάκληση. Συμφωνώ πως δεν περπάτησε.
Βέβαια το παράδοξο για μένα είναι πως αν και οι λέξεις ινόβα=μπιέλα έγιναν συνώνυμες πια, όλοι οι δρόμοι είναι γεμάτοι ινόβα...
ειχα το πρωτο ινοβα μεχρι τα 13.000χλμ που το δωσα αψογο αλλα ημουν η εξαιρεση,ισως επειδη αλλαζα τα παντα στα μισα χλμ που ελεγε η χοντα.το πουλησα σε φιλο και γραψε πολλα απροβληματιστα χλμ.εχεις δικοιο να απορεις αλλα πηρε το αυτι μου πως η μπιελα του ινιβα κανει καμμια 15ρια ευρω οποτε μηπως το ονομα της εταιρειας υπερκαλυπτει το μικρο κοστος του συγκεκριμενου ανταλλακτικου;δεν υπολογιζω τα υπολοιπα
τελος παντων,προσφατα χρειαστηκα παπι για δευτερο και καθημερινη χρηση το μεγαλο καθε κυριακη δυστηχως
με 1500ε και το κλειδι στο χερι πηρα jetix125 .δεν υπηρχε περιπτωση μετα απο 12χρονια πειρας στα μοτο να δεχτω σαν αντρεας να δωσω 2000ε για παπι.
ολα ειναι υπερκοστολογημενα και πιστεψε με εχω την οικονομικη δυνατοτητα να κινηθω ανετα σε αυτα τα πλαισια παντα.
στο δια ταυτα αν το κυμκο το συγκεκριμενο ειχε αλλα αυτοκολλητα ανετα το δινες 2000ε
στο μονο που υστερει απο τον απαιτητικο αντρεα-αναβατη ειναι στο μπροστινο του ειναι σχετικα ελαφρυ και ασαφες οταν ολο το υπολοιπο μηχανακι ειναι πολυ γεροδεμενο.φρενα πολυ δυνατα για τουμπα ετοιμος,ποιοτητα αψογη,καταναλωση 2,5λ με 16ρι γραναζι εμπρος γιατι με το 14ρι που ερχεται μαμα ξεκινας 2βαλος με 2ατομα και η τεταρτη σπαει σε 100μ....
ελπιζω να βοηθησα ως εδω.
γνωστος στα 5000χλμ αλλαξε σασμαν εγγυηση,τωρα εχει 55.000χλμ δουλευει πιτσαρια και κανει μονο σερβις τπτ αλλο.
Τι να την καμω την εγγυηση καρντια μου, δεν θα το κρατησω μονο 2 χρονια οποτε αν τα προβληματα συνεχιστουν ή εμφανιστουν μετα τα 2 χρονια την κατσαμε την βαρκα.
Για αυτο προτιμω ενα εκτος εγγυησης που εχει αποδειξει την αξια του και δικαια παιρνει το παρασημο του "Δεν σπαει δεν χαλαει".
Το address δεν το ανεφερα καν γιατι δεν περπατησε πολυ και επιπλεον δεν εχει και καλη φημη (αμφιβαλλω αν βγαινει ακομα).
Σε προκαλω αν τολμας να googlareis "suzuki address 125 προβληματα", εχεις να διαβασεις πολλλυ πραμα. :a7:
Ωχ! εχεις δικιο για το address προβληματα,. εχει σταματησει να το πουλαει.Ετσι όπως ακούγετε είναι αν σου κατσει και αυτό ισχυει για όλα τα καινουργια παπια μαλλον
yiannis172
18/02/2014, 14:05
Στα παπια ισχυει το καθε......προπερσι και καλυτερα σε αντιθεση με τα scooter,που ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με τους προγονους τους,γιαυτο και εχουν κερδισει τετοιο μεριδιο στις πωλησεις.
Bradipous
18/02/2014, 21:27
ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΠΙΑ..............
Θά έλεγα πώς τό wave τό προσπέρασες πολύ γρήγορα καί τό άδικείς.
Ήμουν κάτοχος άρκετών παπιών καί άπό τά παλιά.
Όντως όπως λέει ό φίλος τά παλιά είναι μιά άλλη ίστορία μέ πολλούς συμβιβασμούς.
Τό wave έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΗ ποιότητα συναρμολόγησης,μετά άπό ένα χρόνο
καί 6000χλμ. δέν τρίζει πουθενά,Μοντένας καί ΖΧ πού είχα ήταν κουδουνίστρες,
έχει ψεκασμό ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ,ούτε τσόκ ούτε τίποτε,πολύ δυνατά φώτα,μεγάλο
χώρο όπου βάζω άπό κάτω άδιάβροχα παντελόνι καί μπουφάν τής uvex ,άλυσσίδα καί
δύο κλειδαριές γιά δισκόφρενα...!!!
Λίγο μικρότερος χώρος άπό τό ΖΧ.
Μέ ήλεκτρικά δέν είχα κανένα θέμα,τό μοτεράκι κάποιο παλιό ρετουσαρισμένο τής Χόντα,
άπό τά παλιά,0,9l λάδι,έξοδα σέρβις 10 εύρώ..!!
Ή τιμή του έπισήμως 1830,άν τό ψάξεις ίσως κερδίσεις κανένα κατοσταρικάκι.
Πουλάει πολύ σχεδον κοντά στίς πωλήσεις τού Innova.
Μέ 110 κυβικά κινείται άξιοπρεπώς μέ καλές έπιδόσεις ,γρήγορο στά φανάρια,τελική λίγο
πάνω άπό τά 100,άρκετά νομίζω μέχρι καί γιά περιφερειακό.
Ό χρόνος θά δείξει τό πόσο άξιόπιστο είναι....διότι τά 6000χλμ. είναι έλάχιστα.
Βέβαια τό Μοντένας μου Κρίς 2 βάρεσε μπιέλλα στά 8500χλμ.
Τά παπιά σήμερα είναι πιό δυνατά καί πιό γρήγορα,όπότε μήν ψάχνουμε γιά Townmate...!!!
στό θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.......
Ναι για αυτο ειπα οτι ακουγονται καλα σχολια για το wave, αλλα εμενα σαν Βραδυποδα δεν μου γεμιζει το ματι.
Και μπορει οντας καινουριο ακομη να μην εχει εμφανισει κατι απο προβληματα αλλα αν εν καιρω αρχισει να πεταει χρωμα και να βγαινουν σκουριες σαν το κρυπτον 115 τοτε κλαφτα.
+1 ομως για τους χωρους που ειπες οτι εχει γιατι στις παπιες τους θεωρω απαραιτητους.
παιδια φερνω καλα νεα!ευτυχως που δεν βιαστηκα για να κανω καμια βλακεια..:Ρ προχθες που γυρνουσα σπιτι ειδα μια honda cbf 125 μιλαμε λες και την εβγαλες απο το κουτι με πωλητηριο πανω..επιτοπου παιρνω τον πατερα μου και τον θειο μου τηλεφωνο μιας και μηχανικοι και οι δυο(εγω ειμαι ακομα μαθητευομενος δυστυχως :Ρ) για να το δουμε..μιλησαμε με τον τυπο που το εχει και συμφωνησαμε και με τα λεφτα και αυριο το πρωι παμε για την μεταβιβαση..μιλαμε το μηχανακι ειναι ολοκαινουργιο εχει μονο 10.000 χλμ πανω και δεν εχει ιχνος γρατζουνιας..το παλικαρι που το εχει φαινεται πολυ συμαζεμενο και δεν ειναι κανενας ''καγκουρας''..μαζι με το μηχανακι δινει μπαγκαζιερα κουκουλα και μπροστα πιο ψηλο φερινγκ καθως και τα παλια του πραγματα..το μονο που εμεινε τωρα ειναι μια κλειδαρια και ενα κρανος!και εδω ερχεται η απορια μου..:Ρ θα παρω full face αλλα τα μαγαζια που εχουμε εδω ειναι κολοπιασιμο..οποτε ειπα να παω αυριο να δοκιμασω ωστε να βρω το νουμερο μου και επειτα να παραγγειλω απο το ιντερνετ αυτο που θελω..το νουμερο ομως ειναι το ιδιο σε ολα τα full face;Σας ευχαριστω και ελπιζω να μην σας επρηξα
redfantomas
23/02/2014, 20:32
1) συγχαρητηρια εκανες μακραν την καλυτερη επιλογη ( τωρα πηγες σε μοτοσυκλετα ουτε σκουτερ ουτε παπιες) μικρη μεν νοοτροποια μοτοσυκλετας δε....
2)η καθε εταιρια εχει την δικη της φορμα ακομα και ανα μοντελο (της διας εταιρειας) κιολας, οποτε οτι τσεκαρεις μαρκα ΑΛΛΑ και μοντελο αυτης το δοκιμαζεις και αυτο και μονο παραγγελνεις απο το νετ ...
3) φουλ φεις ή σπαστο εινια καθαρα τι σε βολευει ..πιο ασφαλες θεωρητικα εινai το φουλ face ( σε κακια περιπτωση που τυχει και το αλλο το εχεις ανοιχτο )
+1 στο απο πανω
δες εδω για κρανος (εχει παντα τρελες προσφορες)
http://stores.sportbiketrackgear.com/Categories.bok?category=Motorcycle+Helmets%3ACloseout
αν βρεις κανενα απο αυτα δοκιμασε το στην περιοχη σου και παρειγγειλε το
(απο εδω πηρα και εγω το σκορπιον 1000 120ευρω συμπεριλαμβανομενων μεταφορικων ενω εδω ειχε 360ευρω)
Bradipous
23/02/2014, 22:24
+1 στο απο πανω
δες εδω για κρανος (εχει παντα τρελες προσφορες)
http://stores.sportbiketrackgear.com/Categories.bok?category=Motorcycle+Helmets%3ACloseout
αν βρεις κανενα απο αυτα δοκιμασε το στην περιοχη σου και παρειγγειλε το
(απο εδω πηρα και εγω το σκορπιον 1000 120ευρω συμπεριλαμβανομενων μεταφορικων ενω εδω ειχε 360ευρω)
Εχεις ψωνησει απο εκει;
Η μονη καλη προσφορα που ειδα με μια γρηγορη ματια ειναι ενα σκορπιον 1000 στα 55 απο 350 ντολλαρς :uplate:
Κατα τα αλλα ιδιες τιμες με ευρωπη (ισως και με Ελλαδα) τα βλεπω.
Οτι κερδιζεις στο συναλλαγμα το δινεις σε μεταφορικα κ τελωνειο.
Εχεις ψωνησει απο εκει;
Η μονη καλη προσφορα που ειδα με μια γρηγορη ματια ειναι ενα σκορπιον 1000 στα 55 απο 350 ντολλαρς :uplate:
Κατα τα αλλα ιδιες τιμες με ευρωπη (ισως και με Ελλαδα) τα βλεπω.
Οτι κερδιζεις στο συναλλαγμα το δινεις σε μεταφορικα κ τελωνειο.
Ναι ,εχω ψωνισει.
Τα closeouts αλλαζουν καθε τρεις και λιγο...ειχε κατι bell κ shark πριν λιγο καιρο τρελες ευκαιριες.
Παντως το σκορπιον1000 που πηρα μου πηγε συνολο (κρανος/μεταφορικα/τελωνειο=0...τυχη?) 120 ευρω απο 360.
SHOOTER045
24/02/2014, 01:11
Εκανες ισως την καλυτερη επιλογη σε μοτο
Σε κρανος θα προτεινα να κοιταξεις και εδω μεσα για κανενα μεταχειρω αν δεν εχεις κολλημα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.