View Full Version : ΦΡΕΝΑ
TONYBANDIT
27/01/2014, 18:38
το θεμα με τα φρενα με απασχολουσε απο τοτε που το αγορασα.πως το ελεγε η παλια διαφημηση εχω δοκιμασει τα παντα και δεν γινεται τιποτα,καπως ετσι . δοκιμασα ολα σχεδον τα τακακια της αγορας,τζιφος .καλυτερα λιγο θεωρω τα ebc hh .δοκιμασα τρομπα απο b-king μικρη βελτιωση αλλα παλι αυτη η σπογγωδη αισθηση να μην ξερεις ποτε φρεναρει και ποτε μπαινει το abs. παρακολοθωντας καιρω τα φορα του εξωτερικου πηρα την μεγαλη αποφαση. αποσυνδεση του abs.δεν μιλαω για απλη αποσυνδεση απλα βγαζοντας τις 2 ασφαλειες κατω απο την σελα,αλλα για πληρη αποσυνδεση ολων των εξαρτηματων που εχουν σχεση μαζι του,και τοποθετωντας σωληνακια υψηλης μπρος και πισω.η μετατροπη εγινε σε φιλικο μου συνεργειο,και τα αποτελεσματα ειναι εξαιρετικα.η μηχανη φρεναρει με το ενα δακτυλο στην μανετα οποτε και οπως θελει ο αναβατης και οχι οποτε αποφασισει η μοναδα του abs.το μηχανακι διυλευει κανονικα χωρις καμμια ενδειξη βλαβηςεκτος απο το λαμπακι που λυνοντας τα οργανα κολληθηκε επανω του μαυρο αυτοκολλητο και δεν φαινετε τιποτα.η μετατροπη αυτηδεν προτεινεται σε κανεναν καθως αν καποιος εχει συνηθησει το abs ο κινδυνος πτωσης παραμονευει.οποιος ομως ενδιαφερετε να βελτιωσει τα φρενα του να εχει μια εναλλακτικη.η μετατροπη αυτη λοιπον καλυπτει εμενα αποκλειστικα καθως δεν θελω να παρω κανεναν στο λαιμο μου.
Φίλε, σου έχω λύση!!! (...και διάθεση αστεϊσμού)
κάνουμε ανταλλαγή και σου δίνω το Ληστή του 07 χωρίς ABS με 26k και δε θέλω ούτε χρηματική διαφορά γιατί είμαι μπόλικος!!...
Πάντως ανάκληση έγινε στην μονάδα abs του busa.
Λέτε να έχουμε κάποια σχέση και έμεις???
Πλέον δεν ασχολούμαι με τα φρένα μας, κουράστηκα........Ας είναι οπως είναι........Τέλος!!!!!Φταίει η ρημάδα η μονάδα του abs δεν εξηγείται αλλιώς....
Ωραία η πατέντα,
αλλά τόσα χρόνια με abs, θα είναι κάπως χωρίς αυτό...
για τη σπογγωδη αισθηση φταιει οντως το abs.
μια φορα καναμε με το μηχανικο μου 4 φορες εξαερωση στο μπροστινο για να δουμε τι φταιει και εχει αυτη την αθλια αισθηση. Τελικα το καταλαβαμε οτι ειναι η μοναδα του abs και η λειτουργια της που δημιουργει αυτο το φαινομενο.
Απ την αλλη δε μπορω να διανοηθω αυτο το μηχανακι χωρις abs. Ειναι τοσο βαρυ σκεφτομαι οτι αμα γλυστρισει παραπανω δε θα μπορεσω να το μαζεψω. Και η πλακα ειναι πως στην αρχη δε μπορουσα να συνηθισω με το abs, μου την εσπαγε. Πλεον , μετα απο αυτα που εχω ζησει, ειμαι πολυ επιφυλακτικος οταν ανεβαινω σε μηχανες μεσσαιου κυβισμου χωρις abs
TONYBANDIT
28/01/2014, 08:56
με το abs εχω κινδυνεψει 3 φορες ,την μια εφυγα απο στροφη και πηγα ευθεια ευτυχως δεν ερχοταν κανεις απο απεναντι .την αλλη φρεναρισα πανω σε σαμαρακια και στο τσακ δεν φιλησα τον μπροστινο μου.για μενα λοιπον που δεν το κυκλοφορω στην πολη το abs ειναι αχρειαστο.τα καλα φρενα ομως οχι.για αυτο το λογο και δεν προτεινω τιποτα απλα ενημερωνω.
το θεμα με τα φρενα με απασχολουσε απο τοτε που το αγορασα.πως το ελεγε η παλια διαφημηση εχω δοκιμασει τα παντα και δεν γινεται τιποτα,καπως ετσι . δοκιμασα ολα σχεδον τα τακακια της αγορας,τζιφος .καλυτερα λιγο θεωρω τα ebc hh .δοκιμασα τρομπα απο b-king μικρη βελτιωση αλλα παλι αυτη η σπογγωδη αισθηση να μην ξερεις ποτε φρεναρει και ποτε μπαινει το abs. παρακολοθωντας καιρω τα φορα του εξωτερικου πηρα την μεγαλη αποφαση. αποσυνδεση του abs.δεν μιλαω για απλη αποσυνδεση απλα βγαζοντας τις 2 ασφαλειες κατω απο την σελα,αλλα για πληρη αποσυνδεση ολων των εξαρτηματων που εχουν σχεση μαζι του,και τοποθετωντας σωληνακια υψηλης μπρος και πισω.η μετατροπη εγινε σε φιλικο μου συνεργειο,και τα αποτελεσματα ειναι εξαιρετικα.η μηχανη φρεναρει με το ενα δακτυλο στην μανετα οποτε και οπως θελει ο αναβατης και οχι οποτε αποφασισει η μοναδα του abs.το μηχανακι διυλευει κανονικα χωρις καμμια ενδειξη βλαβηςεκτος απο το λαμπακι που λυνοντας τα οργανα κολληθηκε επανω του μαυρο αυτοκολλητο και δεν φαινετε τιποτα.η μετατροπη αυτηδεν προτεινεται σε κανεναν καθως αν καποιος εχει συνηθησει το abs ο κινδυνος πτωσης παραμονευει.οποιος ομως ενδιαφερετε να βελτιωσει τα φρενα του να εχει μια εναλλακτικη.η μετατροπη αυτη λοιπον καλυπτει εμενα αποκλειστικα καθως δεν θελω να παρω κανεναν στο λαιμο μου.
αλλαγή στις δαγκάνες έπρεπε να έχεις κάνει. και μετά αν θες και τρόμπα. αποσύνδεση του abs είναι ακραία λύση... τέσπα τώρα έγινε.
RizlaPlusPlus
28/01/2014, 13:33
Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα την περιγραφη σου, δεν "εζησες" ποτε σωληνακια υψηλης μαζι με ABS. Εβγαλες το ενα και εβαλες το αλλο ταυτοχρονα. Σωστα;
Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα την περιγραφη σου, δεν "εζησες" ποτε σωληνακια υψηλης μαζι με ABS. Εβγαλες το ενα και εβαλες το αλλο ταυτοχρονα. Σωστα;
ωπ! ούτε αυτό το πρόσεξα... δεν είχες βάλει υψηλής? και ο μάστορας σε συμβούλεψε να αφαιρέσετε το abs, ή μόνος σου το σκέφτηκες..???
πάντως... συνήθως πρώτα αλλάζεις δαγκάνες, ή σωληνάκια, μετά τρόμπα και μετά μηχανάκι.... αυτή είναι η συνηθισμένη σειρά...
με το abs εχω κινδυνεψει 3 φορες ,την μια εφυγα απο στροφη και πηγα ευθεια ευτυχως δεν ερχοταν κανεις απο απεναντι .την αλλη φρεναρισα πανω σε σαμαρακια και στο τσακ δεν φιλησα τον μπροστινο μου.για μενα λοιπον που δεν το κυκλοφορω στην πολη το abs ειναι αχρειαστο.τα καλα φρενα ομως οχι.για αυτο το λογο και δεν προτεινω τιποτα απλα ενημερωνω.
θεωρω οτι ο συλλογισμος σου ειναι λαθος, αλλα αυτο ειναι δικη μου αποψη.
το abs ειναι αχρηστο μονο οταν η ασφαλτος ειναι πολυ καλη και φυσικα στεγνη, και προυποθετει οτι ο αναβατης ΞΕΡΕΙ να φρεναρει.
σε επαρχιακο με βρεγμενο δηλαδη φρεναρεις καλυτερα απ οτι με abs?? πολυ αμφιβαλλω.
Το abs μετραει συνεχεια την προσφυση και σπρωχνει τη μανετα/πεταλ πλησιαζοντας το ιδανικο φρεναρισμα σε βαθμο 95-100%. Αν λοιπον κατα τις μετρησεις του διαγνωσει εσφαλμενα χαμηλοτερη προσφυση και γλυστριμα θα αφησει παραπανω το φρενο , οποτε θα φρεναρεις σε λιγο μεγαλυτερη αποσταση. Στην πραγματικοτητα ο μεσος αναβατης δε μπορει να φρεναρει καλυτερα απο abs σε ιδανικη ασφαλτο. Λιγο να σηκωθει ο πισω τροχος, λιγο να χασει την προσφυση το μπροστινο, λιγο να μπλοκαρεις τον πισω ή να μη βαλεις σωστη πιεση στο πισω φρενο, εχεις ξεφυγει κατα πολυ απο το ιδανικο φρεναρισμα.
Για βρεγμενο ειναι αστειο να μιλαμε. Η προσφυση σπαει αποτομα και η μηχανη αντιδρα αποτομα στο γλυστρημα. Αν χασεις μπροστινο στα νερα συνηθως ερχεται η πτωση αν δεν προλαβεις να αφησεις τη μανετα. Και μετα πρεπει να ξαναπατησεις τοσο ωστε να μη γλυστρησει. Ε, το abs το κανει ηδη αυτο πολυ καλυτερα απο σενα.
Στις στροφες ειναι αλλο θεμα. Μαλλον εκανες target lock σε αυτο που περιγραφεις. Κατα τ αλλα οκ, ειναι ενοχλητικο που δε σε αφηνει να πεταξεις πολυ κωλο με το πισω φρενο, ομως στα πολλα χλμ μπορεις να πατησεις φρενο ακομα και σε στροφη χωρις να σε ριξει κατω. Αντε καντο αυτο χωρις abs.
Pan (dvs)
28/01/2014, 18:43
To abs εχει λειτουργησει κανα δυο φορες και αυτο σε χαλικια.Δεν πιεζω ιδιαιτερα τη μηχανη και δεν πολυπαταω φρενο.Τα φρενα εχουνε ασχημη αισθηση αλλα πιανουνε παντα οπως πρεπει.Νομιζω οτι το προβλημα ειναι η αισθηση τους,εντελως απαραδεκτη.
Σκεφτηκα να βαλω μαλακοτερα τακακια,αλλα οσοι το κανανε ειδανε ψιλοδιαφορες.Και δαγκανες,μια απο τα ιδια.
Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουνε αισθηση ΚΑΙ φρεναρισμα ,σε τι ποσοστο? (ας πουμε)
sapila racing
28/01/2014, 19:56
Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουνε αισθηση ΚΑΙ φρεναρισμα ,σε τι ποσοστο? (ας πουμε)
Βελτιώνουν περισσότερο την αίσθηση παρά την απόλυτη δύναμη φρεναρίσματος η οποία βελτιώνεται κι αυτή σύνήθως. Γίνονται πιο απότομα τα φρένα το αρχικό δάγκωμα είναι αυξημένο.
Σε κάθε περίπτωση η βελτίωση είναι μεγαλύτερη όσο παλιότερα είναι τα σωληνάκια και όσο μεγαλύτερο συνολικό μήκος έχει το κύκλωμα, το οποίο είναι αυξημένο οταν έχει και συστημα ABS.
Eίναι και θέμα συνήθειας. Αν βαλεις σωληνάκια μια φορά, δεν μπορείς χωρίς αυτά μετα ακόμα και αν παρεις καινούρια μοτό με καλύτερα φρένα απο την προηγούμενη.
Εγώ έχω σε όλες τις μηχανές μου.
Pan (dvs)
28/01/2014, 20:21
Αρα στο bandit καλο ειναι να ψαχνομαστε πρωτα με τα σωληνακια και μετα με τα υπολοιπα?
Αν υποθεσουμε φυσικα οτι το συμπερασμα μου,"καλα φρενα αλλα ασχημη αισθηση",ειναι σωστο.
RizlaPlusPlus
28/01/2014, 21:44
θεωρω οτι ο συλλογισμος σου ειναι λαθος, αλλα αυτο ειναι δικη μου αποψη.
Το abs μετραει συνεχεια την προσφυση και σπρωχνει τη μανετα/πεταλ πλησιαζοντας το ιδανικο φρεναρισμα σε βαθμο 95-100%. Αν λοιπον κατα τις μετρησεις του διαγνωσει εσφαλμενα χαμηλοτερη προσφυση και γλυστριμα θα αφησει παραπανω το φρενο , οποτε θα φρεναρεις σε λιγο μεγαλυτερη αποσταση. Στην πραγματικοτητα ο μεσος αναβατης δε μπορει να φρεναρει καλυτερα απο abs σε ιδανικη ασφαλτο.
Συμφωνωντας απολυτα, να προσθεσω κι εγω τα 2 σεντς μου:
Το ABS ΔΕΝ μπορει να μετρησει την προσφυση. Και γι αυτο το λογο, κανει μια εκτιμηση της προσφυσης ειτε μετρωντας τη διαφορα ταχυτητας περιστροφης μεταξυ δυο τροχων, ειτε μετρωντας το ρυθμο επιβραδυνσης ενος τροχου -ισως και συνδυασμο των δυο.
Με αυτα τα δεδομενα λοιπον προσπαθει να εκτιμησει τις συνθηκες προσφυσης, θεωρωντας δεδομενο το οτι πανω στο οχημα, ολα τα περιφερειακα ειναι σε καλη κατασταση.
Το τονιζω διοτι πραγματι υπαρχουν παρατραγουδα για ABS που ανοιξαν με 10χλμ/ω και αφησαν το οχημα να πορευεται προς το απειρο με βαρκα την ελπιδα , κανεις ομως δεν ανεφερε την κατασταση στην οποια βρισκοταν το ελαστικο εκεινη τη στιγμη. Και εχει σημασια διοτι ενα "μετριας καταστασης" ελαστικο ειναι οντως πιθανο να φρεναρει καλυτερα χειροκινητα, παρα με ABS.
Aυτα οσον αφορα τα βασικα συστηματα ABS, διοτι οσο περνουν τα χρονια και η επεξεργαστικη ισχυς αυξανεται, οι ικανοτητες ενος τετοιου συστηματος -μιλωντας ειδικοτερα για 4τροχα- ευκολα ξεπερνουν τις διαστασεις αυτης της κουβεντας.
μετρηση=υπολογισμος με δεδομενα τα μεσα που εχει. δηλαδη γωνιακη ταχυτητα και επιτεχυνση των 2 τροχων καθως και οι διαφορες που αυτες εμφανιζουν.
εγω παντως το τεσταρω καθε φορα που ανεβαινω. ειναι ενδειξη καλη λειτουργιας για μενα. Επισης ειναι μια καλη ενδειξη για την ποιοτητα του δρομου να πατας μονο το πισω, και να δεις ποτε θα μπει το abs. Μερικες φορες ο δρομος γλυστραει αλλα δε φαινεται, οποτε το καταλαβαινω αμα στο πισω φρενο μπει νωριτερα το abs απ οτι περιμενα.
Το τεραστιο πλεονεκτημα ειναι στη βροχη, οταν φρεναρεις και πεφτεις σε διαβαση. Εναγκαστικα θα περασεις πανω απο τις ασπρες λωριδες λαδομπογιας που εχουν χαμηλοτερη προσφυση απ οτι η κανονικη ασφαλτος. Εκει πραγματικα κανει θαυματα.
RizlaPlusPlus
28/01/2014, 22:02
μετρηση=υπολογισμος με δεδομενα τα μεσα που εχει. δηλαδη γωνιακη ταχυτητα και επιτεχυνση των 2 τροχων καθως και οι διαφορες που αυτες εμφανιζουν.
Εκτιμαω δε σημαινει μετραω. Αν μετρουσε το ABS, θα ηταν παντα σωστο. Δεν ειναι. Επειδη κανει εκτιμησεις, και οχι μετρησεις.
Εκτιμαω δε σημαινει μετραω. Αν μετρουσε το ABS, θα ηταν παντα σωστο. Δεν ειναι. Επειδη κανει εκτιμησεις, και οχι μετρησεις.
αν και κολαμε στη λεπτομερεια... φυσικος ειμαι... καθε μετρηση ενος μεγεθους ειναι εκτιμηση της πραγματικης τιμης αυτου του μεγεθους, και τα σφαλματα εξαρτωνται απο τα οργανα της μετρησης, ειτε αυτα ειναι συστηματικα ειτε τυχαια.
σφαλμα στις μετρησεις παντα θα υπαρχει, αυτο ειναι νομος. για την ακριβεια το ελαχιστο σφαλμα προκυπτει απο την αρχη της απροσδιοριστιας του heisenberg.
στην περιπτωση μας η μετρηση του συντελεστη τριβης ειναι ικανοποιητικη αν το σφαλμα ειναι μεχρι 2-3% και το abs το πετυχαινει αυτο. Για την ακριβεια δε μετραει την προσφυση, αλλα φροντιζει ωστε το φρεναρισμα να κινειται στο οριο της οριακης στατικης τριβης.
Για την ακριβεια δε μετραει την προσφυση, αλλα φροντιζει ωστε το φρεναρισμα να κινειται στο οριο της οριακης στατικης τριβης.
Το abs μετραει συνεχεια την προσφυση και σπρωχνει τη μανετα/πεταλ πλησιαζοντας το ιδανικο φρεναρισμα σε βαθμο 95-100%. Αν λοιπον κατα τις μετρησεις του διαγνωσει εσφαλμενα χαμηλοτερη προσφυση και γλυστριμα θα αφησει παραπανω το φρενο , οποτε θα φρεναρεις σε λιγο μεγαλυτερη αποσταση.
σόρρυ κι όλας αλλά είναι πολύ κοντά μεταξύ τους για να μην τα παρατηρήσει κανείς....
Τεσπα το abs, τουλάχιστον το συμβατικό (και όχι σαν το καινούριο της bosch που φοράει η ktm), είναι ένα ρομποτάκι, και δεν μετράει πρόσφυση.
Μετράει τα κλίκ του εμπρός τροχού (τη στεφάνη με τις εγκοπές ντε!) μετράει και τα πίσω, λαμβάνει υπόψην του και με τι ταχύτητα τρέχεις τη δεδομένη στιγμή που πατάς φρένο, και αν κάποιος από τους δύο τροχούς ή και οι δύο μεταβάλουν αφύσικα την ταχύτητά τους (μπλοκάρουν) τότε επεμβαίνει, δημιουργώντας το παλμικό κλώτσημα που νιώθουμε στη μανέτα και στο ποδωστήριο και προσπαθώντας να επανακτήσει την πρόσφυση κατά το φρενάρισμα....
το άλλο της bosch κάνει κι άλλα πράγματα...
επανερχόμαστε στο bandit, οκ, δεν έχει καλή αισθηση, αλλά επιμένω δεν αποσυνδέεις έτσι εύκολα κάτι που έχει να κάνει με την ασφάλειά σου....
sapila racing
29/01/2014, 10:59
Αρα στο bandit καλο ειναι να ψαχνομαστε πρωτα με τα σωληνακια και μετα με τα υπολοιπα?
Αν υποθεσουμε φυσικα οτι το συμπερασμα μου,"καλα φρενα αλλα ασχημη αισθηση",ειναι σωστο.
Δεν ξέρω τι γίνεται με το ABS, αλλά στο Bandit 650 2007 χωρίς ABS που έχει ο κουμπάρος μου, τα σωληνάκια υψηλής βοήθησαν πολύ, όπως και τα ελατήρια Hyperpro στο πηρούνι.
Aν βελτιώσεις τα φρένα πρέπει να βελτιώσεις και το πηρούνι, αλλιώς θα μπλοκάρει πανεύκολα λόγω τερματίσματος. Το Bandit είναι λίγο σουμιές χωρίς επέμβαση στο πηρούνι.
RizlaPlusPlus
29/01/2014, 12:04
Τεσπα το abs, τουλάχιστον το συμβατικό (και όχι σαν το καινούριο της bosch που φοράει η ktm), είναι ένα ρομποτάκι, και δεν μετράει πρόσφυση.
Μετράει τα κλίκ του εμπρός τροχού (τη στεφάνη με τις εγκοπές ντε!) μετράει και τα πίσω, λαμβάνει υπόψην του και με τι ταχύτητα τρέχεις τη δεδομένη στιγμή που πατάς φρένο, και αν κάποιος από τους δύο τροχούς ή και οι δύο μεταβάλουν αφύσικα την ταχύτητά τους (μπλοκάρουν) τότε επεμβαίνει, δημιουργώντας το παλμικό κλώτσημα που νιώθουμε στη μανέτα και στο ποδωστήριο και προσπαθώντας να επανακτήσει την πρόσφυση κατά το φρενάρισμα....
το άλλο της bosch κάνει κι άλλα πράγματα...
To αυτο. Ευχαριστω για την ανθρωπινα απλοποιημενη διευκρινιση :beer:
@dimzan: Μια που εισαι φυσικος, ριξε μια ματια εδω (http://en.wikipedia.org/wiki/State_observer) για να καταλαβεις ποσο μεγαλη διαφορα εχει η εκτιμηση απο τη μετρηση.
Δεν αναφερομαι σε αυτο που εσυ ονομαζεις σφαλμα μετρησης, ακριβως για το λογο που περιγραφει ο stam2.
Pan (dvs)
29/01/2014, 14:36
Δεν ξέρω τι γίνεται με το ABS, αλλά στο Bandit 650 2007 χωρίς ABS που έχει ο κουμπάρος μου, τα σωληνάκια υψηλής βοήθησαν πολύ, όπως και τα ελατήρια Hyperpro στο πηρούνι.
Aν βελτιώσεις τα φρένα πρέπει να βελτιώσεις και το πηρούνι, αλλιώς θα μπλοκάρει πανεύκολα λόγω τερματίσματος. Το Bandit είναι λίγο σουμιές χωρίς επέμβαση στο πηρούνι.
Μαλλον θα σε ακουσω.Πρωτα αλλαγη στα σωληνακια και μολις τα τσεκαρω επεμβαση στο πηρουνι.Ειχες δεν ειχες με εβαλες στα εξοδα.
TONYBANDIT
29/01/2014, 15:31
θα προσπαθησω να λυσω καποιες αποριες συναδελφων γιατι δεν τρελλαθηκα ξαφνικα και αρχισα να ξηλωνω πραγματα.σωληνακια υψηλης με abs δεν δοκιμασα.μιλησα ομως με ιδιοκτητες απο Αμερικη και μου ειπαν οτι η βελτιωση ηταν μικρη και το κοστος πολυ μεγαλο,καπου 250 ευρω.το abs που φοραει το μοτο μας δεν εχει καμμια σχεση ουτε με της honda ουτε με της ktm.δεν προσπαθω να πεισω κανεναν και για τιποτα απλα ευχαριστιεμαι το μηχανακι μου περισσοτερο τωρα ειδικα οδηγωντας γρηγορα καθως φρεναρω οσο θελω εγω και οχι οσο μου επιτεπει το abs. ΥΓ.αν κρινω απο το νουμερο των απαντησεων το bandit εχει ενα θεμα με τα φρενα ετσι??
ενας τελειος οδηγος, με πολλη προπονηση, απολυτα συγκεντρωμενος, σε ομαλες συνθηκες και με αψογα περιφερειακα μπορει να ανταγωνιστει το ABS
αν ομως κατι απο τα παραπανω παψει να ισχυει εστω και στιγμιαια, το ABS γινεται ανανατικαταστατο
TONYBANDIT
29/01/2014, 15:43
δεν μου το προτεινε ο μηχανικος μου εγω του ζητησα να το κανει ,το εψαχνα καιρο απλα δεν ημουν σιγουρος οτι δεν θα βγαζει βλαβη στον εγκεφαλο .εβγαλα πρωτα τις 2 ασφαλειες κατω απο την σελλα το κυκλοφορησα κανα μηνα ετσι να σιγουρευτω και μετα προχωρησα στην αποσυνδεση του.
sapila racing
29/01/2014, 15:45
Μαλλον θα σε ακουσω.Πρωτα αλλαγη στα σωληνακια και μολις τα τσεκαρω επεμβαση στο πηρουνι.Ειχες δεν ειχες με εβαλες στα εξοδα.
Δεν ήθελα να σε βαλω σε έξοδα, αλλά φαίνεται οτι το θέλεις. Σε κάθε περίπτωση η βελτίωση είναι πολύ μεγάλη ειδικά αν συνυπολογίσεις το σχετικά χαμηλό κόστος.
Αν δεν είσαι απο τους οδηγούς που το ζορίζουν παραπάνω και εχουν απαιτήσεις, το πίσω σωληνάκι μην το αλλάξεις.
bonepeeler
29/01/2014, 15:47
Μιας και βλεπω πως το εχετε ψαξει πολυ το θεμα στα φρενα με abs, θα ηθελα τη γνωμη σας.
Σε μηχανακι με abs γινεται να αλλαχθουν δαγκανες και τρομπα για να εχεις καλυτερο αρχικο δαγκωμα και αισθηση ή πρεπει να αλλαξεις και τα σωληνάκια;
Συγκεκριμμενα ψηνομαι για 6πιστονες δαγκανες και τρομπα isr.
Pan (dvs)
29/01/2014, 17:35
Δεν ήθελα να σε βαλω σε έξοδα, αλλά φαίνεται οτι το θέλεις. Σε κάθε περίπτωση η βελτίωση είναι πολύ μεγάλη ειδικά αν συνυπολογίσεις το σχετικά χαμηλό κόστος.
Αν δεν είσαι απο τους οδηγούς που το ζορίζουν παραπάνω και εχουν απαιτήσεις, το πίσω σωληνάκι μην το αλλάξεις.
Aμα δεν με ετρωγε η τσεπη μου δεν θα μιλαγα.Ειναι μικρο το κοστος και θα το κανω μονο για το μπροστινο.:beer:
θα προσπαθησω να λυσω καποιες αποριες συναδελφων γιατι δεν τρελλαθηκα ξαφνικα και αρχισα να ξηλωνω πραγματα.σωληνακια υψηλης με abs δεν δοκιμασα.μιλησα ομως με ιδιοκτητες απο Αμερικη και μου ειπαν οτι η βελτιωση ηταν μικρη και το κοστος πολυ μεγαλο,καπου 250 ευρω.το abs που φοραει το μοτο μας δεν εχει καμμια σχεση ουτε με της honda ουτε με της ktm.δεν προσπαθω να πεισω κανεναν και για τιποτα απλα ευχαριστιεμαι το μηχανακι μου περισσοτερο τωρα ειδικα οδηγωντας γρηγορα καθως φρεναρω οσο θελω εγω και οχι οσο μου επιτεπει το abs. ΥΓ.αν κρινω απο το νουμερο των απαντησεων το bandit εχει ενα θεμα με τα φρενα ετσι??
παραπληροφόρηση.
κόστος για σωληνάκια όχι πάνω από 90-100 ευρώ... αν ψαχτείς βρίσκεις και με λιγότερα. τιμές Ελλάδας μιλάω, και όχι ίντερνετ.
όσο για θέμα με τα φρένα που λες, δεν έχει το bandit μόνο, αλλά γενικά και παραδοσιακά η σουζούκι, τώρα σώζεται ίσως το καινούριο hayabusa που έβαλε ιταλικά φρένα μονομπλοκ και ίσως και τα καινούρια vstrom (δεν ξέρω για τα bandit) που φοράνε βελτιωμένη μονάδα abs.
@bonepeeler: δεν ξέρω τι μηχανή έχεις αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. τουλάχιστον σε vstrom με abs γνωρίζω ότι γίνονται απροβλημάτιστα αλλαγές και σε δαγκάνες και σε σωληνάκια και σε τρόμπα. τώρα για εξαπίστονη.... ελπίζω να δικαιολογείται η ύπαρξή της από το βάρος της μηχανής ή την ιπποδύναμη.... ειδάλλως είναι υπερβολή.
sapila racing
30/01/2014, 09:16
παραπληροφόρηση.
κόστος για σωληνάκια όχι πάνω από 90-100 ευρώ... αν ψαχτείς βρίσκεις και με λιγότερα. τιμές Ελλάδας μιλάω, και όχι ίντερνετ.
όσο για θέμα με τα φρένα που λες, δεν έχει το bandit μόνο, αλλά γενικά και παραδοσιακά η σουζούκι, τώρα σώζεται ίσως το καινούριο hayabusa που έβαλε ιταλικά φρένα μονομπλοκ και ίσως και τα καινούρια vstrom (δεν ξέρω για τα bandit) που φοράνε βελτιωμένη μονάδα abs.
@bonepeeler: δεν ξέρω τι μηχανή έχεις αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. τουλάχιστον σε vstrom με abs γνωρίζω ότι γίνονται απροβλημάτιστα αλλαγές και σε δαγκάνες και σε σωληνάκια και σε τρόμπα. τώρα για εξαπίστονη.... ελπίζω να δικαιολογείται η ύπαρξή της από το βάρος της μηχανής ή την ιπποδύναμη.... ειδάλλως είναι υπερβολή.
Πληροφοριακά τα σωληνάκια για μοτο με ABS ειναι ακριβά, για την ακρίβεια το κόστος είναι διπλάσιο απο αυτό που αναφέρεις κι αυτό γιατί έχει 5 σωληνάκια μόνο για το εμπρός φρένο.
πχ
http://www.helperformance.com/hel-brake-lines-for-suzuki-gsf650s-abs-bandit-2005-2008.html
Οι τιμές που αναφέρεις είναι για 2 σωληνάκια εμπρός όπως σε μοτο χωρίς ABS.
Αν μάλιστα εχει CBS (Honda) τότε το κοστολόγιο είναι ακόμα υψηλότερο (αρκετά κιολας).
Οι δαγκάνες του απλού bandit χωρίς ABS που ξέρω δεν εχουν σχέση με του V strom, ειναι 4πίστονες και με σωληνάκια είναι μια χαρά.
Του Vstrom ειναι για τα μπάζα.
Πληροφοριακά τα σωληνάκια για μοτο με ABS ειναι ακριβά, για την ακρίβεια το κόστος είναι διπλάσιο απο αυτό που αναφέρεις κι αυτό γιατί έχει 5 σωληνάκια μόνο για το εμπρός φρένο.
πχ
http://www.helperformance.com/hel-brake-lines-for-suzuki-gsf650s-abs-bandit-2005-2008.html
Οι τιμές που αναφέρεις είναι για 2 σωληνάκια εμπρός όπως σε μοτο χωρίς ABS.
Αν μάλιστα εχει CBS (Honda) τότε το κοστολόγιο είναι ακόμα υψηλότερο (αρκετά κιολας).
Οι δαγκάνες του απλού bandit χωρίς ABS που ξέρω δεν εχουν σχέση με του V strom, ειναι 4πίστονες και με σωληνάκια είναι μια χαρά.
Του Vstrom ειναι για τα μπάζα.
Συμφωνούμε και διαφωνούμε... με ένα γρήγορο τηλέφωνο πήρα τιμή γύρω στα 140-150 ευρώ, ίσως και λιγότερο, από μαγαζί στην Καλλιρόης. Για μπροστά 5 σωληνάκια για bandit. με λίγο ψάξιμο και κυνήγι θα βρεί ίσως και λίγο χαμηλότερα.
για τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου αλλά ο bonepeeler δεν είπε σίγουρα ότι έχει bandit... και τι bandit, αν είναι το 1250 με τις τετραπίστονες τοκίκο πίστεψέ με, δεν θα ήθελες να βρεθείς στην Ε.Ο. με 180 και δικάβαλος και να χρειαστεί να φρενάρεις....
sapila racing
30/01/2014, 09:47
Συμφωνούμε και διαφωνούμε... με ένα γρήγορο τηλέφωνο πήρα τιμή γύρω στα 140-150 ευρώ, ίσως και λιγότερο, από μαγαζί στην Καλλιρόης. Για μπροστά 5 σωληνάκια για bandit. με λίγο ψάξιμο και κυνήγι θα βρεί ίσως και λίγο χαμηλότερα.
για τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου αλλά ο bonepeeler δεν είπε σίγουρα ότι έχει bandit... και τι bandit, αν είναι το 1250 με τις τετραπίστονες τοκίκο πίστεψέ με, δεν θα ήθελες να βρεθείς στην Ε.Ο. με 180 και δικάβαλος και να χρειαστεί να φρενάρεις....
Καλά αμα παρεις και με το μετρο πρεσσαριστά θα είναι ακόμα πιο φτηνά, τι σχέση έχει αυτό?
Μιλάμε για σοβαρά σωληνάκια, Hel, Goodridge κλπ.
Προσωπικά δεν θα έβαζα ποτέ σωληνάκια άγνωστης ποιότητας και συναρμολόγησης.
Eγώ απάντησα στο θέμα περί bandit, και ξερω οτι φρενάρει καλά με σωληνάκια (και ελατήρια εμπρός βεβαια).
Ο bonepeeler εχει Β King, δεν εχει Bandit οπότε σίγουρα έχει άλλα θέματα.
Oσο για το να βρεθω εγώ σε ΕΟ με 180 δικάβαλος με Bandit, απλά αποκλείεται. :D
Καλά αμα παρεις και με το μετρο πρεσσαριστά θα είναι ακόμα πιο φτηνά, τι σχέση έχει αυτό?
Μιλάμε για σοβαρά σωληνάκια, Hel, Goodridge κλπ.
Προσωπικά δεν θα έβαζα ποτέ σωληνάκια άγνωστης ποιότητας και συναρμολόγησης.
Eγώ απάντησα στο θέμα περί bandit, και ξερω οτι φρενάρει καλά με σωληνάκια (και ελατήρια εμπρός βεβαια).
Ο bonepeeler εχει Β King, δεν εχει Bandit οπότε σίγουρα έχει άλλα θέματα.
Oσο για το να βρεθω εγώ σε ΕΟ με 180 δικάβαλος με Bandit, απλά αποκλείεται. :D
HEL πρεσσαριστά μηχανής εννοώ... με τα ρακόρ τους και τα σχετικά. Να γίνω πιο συγκεκριμένος..? δεν υπάρχουν πολλοί στην αθήνα...........
το bking δεν ξέρω τι λέει με τις ακτινικές αλλά νομίζω δεν θα στεναχωρηθεί με τις εξαπίστονες...
TONYBANDIT
30/01/2014, 16:01
τα bandit 650 ,1250 φορανε τις ιδιες τετραπιστονες tokico οι οποιες σε συνδυασμο με την 14αρα τρομπα της nissin δινουν αρκετη δυναμη και αισθηση.εχουν δε αποσταση στις βιδες 62χιλ ιδιες με τις τετραπιστονες nissin που φοραει το honda cbr 954.οποτε με μια μικρη πατεντα μπαινουν κανονικα.το θεμα ειναι ομως to abs.πατωντας φρενο το υγρο που πρεσσαρεις κανει μια διαδρομη τουλαχιστον 70 ποντους εως την μοναδα του abs και μετα αλλους 70 μεχρι τις δαγκανες και αυτος ειναι ο λογος που φρεναρεις και το φρενο δεν ακουει αμεσα και δυνατα.οσο για το v strom φοραει διπιστονες με γλιστρα καμμια σχεση.
τα bandit 650 ,1250 φορανε τις ιδιες τετραπιστονες tokico οι οποιες σε συνδυασμο με την 14αρα τρομπα της nissin δινουν αρκετη δυναμη και αισθηση.εχουν δε αποσταση στις βιδες 62χιλ ιδιες με τις τετραπιστονες nissin που φοραει το honda cbr 954.οποτε με μια μικρη πατεντα μπαινουν κανονικα.το θεμα ειναι ομως to abs.πατωντας φρενο το υγρο που πρεσσαρεις κανει μια διαδρομη τουλαχιστον 70 ποντους εως την μοναδα του abs και μετα αλλους 70 μεχρι τις δαγκανες και αυτος ειναι ο λογος που φρεναρεις και το φρενο δεν ακουει αμεσα και δυνατα.οσο για το v strom φοραει διπιστονες με γλιστρα καμμια σχεση.
εφοσον μιλαμε για υδραυλικο συστημο η μεταφορα του υγρου η σπογγωδης αισθηση δεν οφειλεται στη μεταφορα του υγρου. Η μοναδα του abs ειναι που κανει τη ζημια στην αισθηση
bonepeeler
30/01/2014, 17:31
παραπληροφόρηση.
κόστος για σωληνάκια όχι πάνω από 90-100 ευρώ... αν ψαχτείς βρίσκεις και με λιγότερα. τιμές Ελλάδας μιλάω, και όχι ίντερνετ.
όσο για θέμα με τα φρένα που λες, δεν έχει το bandit μόνο, αλλά γενικά και παραδοσιακά η σουζούκι, τώρα σώζεται ίσως το καινούριο hayabusa που έβαλε ιταλικά φρένα μονομπλοκ και ίσως και τα καινούρια vstrom (δεν ξέρω για τα bandit) που φοράνε βελτιωμένη μονάδα abs.
@bonepeeler: δεν ξέρω τι μηχανή έχεις αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. τουλάχιστον σε vstrom με abs γνωρίζω ότι γίνονται απροβλημάτιστα αλλαγές και σε δαγκάνες και σε σωληνάκια και σε τρόμπα. τώρα για εξαπίστονη.... ελπίζω να δικαιολογείται η ύπαρξή της από το βάρος της μηχανής ή την ιπποδύναμη.... ειδάλλως είναι υπερβολή.
Όπως είπε και ο sapila, έχω ένα b-king. Τα φρένα που θέλω να βάλω πιστεύω ότι θα προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και καλύτερο φρενάρισμα (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω εγώ).
Απλά δε θέλω να γίνει μπλέξιμο με το ABS και μετά να μείνω χωρίς φρένα λόφω της ύπαρξης του.
PortisHead
02/10/2015, 12:49
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα,μιας και στο search βγαζει bandit+φρενα αυτο...
Ξερει κανεις που μπορουμε να βρουμε τα EBC HH τακακια τα double sintered εδω στην Ελλαδα?
Απο ebay δεν δοκιμαζω,γιατι αν πατησω ΟΚ στην αγορά,και με κοψει το paypal για τους 1002 λογους που συζηταμε σε αυτό... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145955&p=2640387&viewfull=1#post2640387) το thread θα εκτεθω και δεν θελω.
Υ.Γ. Ο Πισσαρης που τα εφερνε παλια....δεν...
PortisHead
02/10/2015, 13:03
Γιατί αποκλειστικά EBC;
Κοιτα απο το '08 που εχω την μηχανη αυτη,αυτα βαζω και δεν εχουν καμια σχεση με τα μαμα.
Εγω γραψει σχετικα εδω... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=84264&p=1487054&viewfull=1#post1487054)
Τωρα αν ξερεις να μου προτεινεις άλλα μεταλικα τακακια,εξισου καλα, και μαγαζι, no problem.
Τα δοκιμαζω,αναλωσιμα ειναι εξάλλου.
Εγώ βάζω Brembo, αλλά δουλεύω και στον επίσημο αντιπρόσωπο, οπότε μπορείς να το πάρεις όπως θέλεις :P Και πριν από αυτό, πάντως, στα ΚΤΜ μου, Brembo έβαζα. Βγάζει εξαιρετικά τακάκια, για όλα τα γούστα και τα πορτοφόλια.
DoctoR_k6
02/10/2015, 13:20
http://brakeshop.gr/ ισως?
Παιζουν κ πολλοι αλλοι αλλα απ οτι ξερω εχει πολλες εταιριες κ λογικα θα βρεις.
Υ.Γ Δεν δουλευω εκει...αλλα δεν ξερω αν δουλευει ο BLITZER!!:lol:
PortisHead
02/10/2015, 13:21
Εγώ βάζω Brembo, αλλά δουλεύω και στον επίσημο αντιπρόσωπο, οπότε μπορείς να το πάρεις όπως θέλεις :P Και πριν από αυτό, πάντως, στα ΚΤΜ μου, Brembo έβαζα. Βγάζει εξαιρετικά τακάκια, για όλα τα γούστα και τα πορτοφόλια.
Να φανταστω πως θα ειναι πολυ πιο ακριβα ε ?
Μπορεις να μου δώσεις τιμες ? Και απο που ?
Εστω σε p.m. ?
PortisHead
02/10/2015, 13:22
http://brakeshop.gr/ ισως?
Παιζουν κ πολλοι αλλοι αλλα απ οτι ξερω εχει πολλες εταιριες κ λογικα θα βρεις.
Υ.Γ Δεν δουλευω εκει...αλλα δεν ξερω αν δουλευει ο BLITZER!!:lol:
Με τον τυπο στο Brake Shop εχω θεμα....
Bad Karma που λενε...επανειλημένα και αποδεδειγμενα.
Αστο...
EDIT: Όχι δε δουλεύω εκεί, αλλά αρκετά με τη διαφήμιση!
Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις, πάντως. Δεν έχεις να χάσεις κάτι. Έχεις πμ.
DoctoR_k6
02/10/2015, 13:27
Με τον τυπο στο Brake Shop εχω θεμα....
Bad Karma που λενε...επανειλημένα και αποδεδειγμενα.
Αστο...
Αστο...σε καταλαβαινω. Απλα ειπα να σου πω το μαγαζι μηπως κ δεν το ειχες υποψιν.
Παιξε μπαλα με BLITZER...
Ξεχασα...Κ ο Μπεζας στη Μιχαλακοπουλου παιζει να εχει. Ριξε ενα τηλ...
PortisHead
02/10/2015, 13:34
Ευχαριστω και τους 2 σας. :beer:
Απλα ελεγα μηπως καποιος ξερει ποια και που.
Τα 50 τηλεφωνα θελω να γλυτωσω.
Ευχαριστω και τους 2 σας. :beer:
Απλα ελεγα μηπως καποιος ξερει ποια και που.
Τα 50 τηλεφωνα θελω να γλυτωσω.
Ίσως να δεις και τα Dunlopad αν δεν βρεις αυτά που θέλεις. Αρκετοί έχουν γράψει εδώ τα καλύτερα, και εγώ στο Tuono που τα χρησιμοποιώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, μιας και το αφεντικό του Blitz :D, θέλει 190+€ για τις μπροστινές δαγκάνες μου και δεν μου περισσέυουν.
Τα Dunlopad είχαν γύρω στα 70 αν θυμάμαι καλά.
Πήρε Aprilia και τώρα δεν του περισσεύουν. Κατάλαβες;!
Εγώ, πάντως, με 35€ έχω τακάκια που σκοτώνουν :P
DoctoR_k6
02/10/2015, 14:00
Ίσως να δεις και τα Dunlopad αν δεν βρεις αυτά που θέλεις. Αρκετοί έχουν γράψει εδώ τα καλύτερα, και εγώ στο Tuono που τα χρησιμοποιώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, μιας και το αφεντικό του Blitz :D, θέλει 190+€ για τις μπροστινές δαγκάνες μου και δεν μου περισσέυουν.
Τα Dunlopad είχαν γύρω στα 70 αν θυμάμαι καλά.
+1000 για Dunlopad.
Εχω τα SDP ομως οχι τα RDP.
Αλλα τα ειχα παρει απο αγγλια(73ευρω) γιατι τοτε ειχαν 105ευρω εδω.
amyroukai
02/10/2015, 14:06
Τελευταία φορά είχα πάρει τα ebc από 1η έξοδο για περιστέρι στο κατέβασμα ΕΟ, δίπλα σε μια... Χμ... Όπελ ήταν; Νομίζω εισαγωγέας. 85 ευρώ αν δεν με ξεγελά το μνημονικό.
RaGe_Raptor
02/10/2015, 19:28
cl (http://www.cl-brakes.com/en/) δε χρησιμοποιεί κανείς σας?
DoctoR_k6
02/10/2015, 19:43
cl (http://www.cl-brakes.com/en/) δε χρησιμοποιεί κανείς σας?
Εβαζα για καμια 30αρια χλς τα CL αλλα οταν εβαλα τα DP ειδα διαφορα...Μια δοκιμη θα σε πεισει!!
RaGe_Raptor
02/10/2015, 19:59
Εβαζα για καμια 30αρια χλς τα CL αλλα οταν εβαλα τα DP ειδα διαφορα...Μια δοκιμη θα σε πεισει!!
βασικά έχω τα μαμά honda (...!!!) ακόμη... θα τα δοκιμάσω όταν είμαι γι'αλλαγή....
cl (http://www.cl-brakes.com/en/) δε χρησιμοποιεί κανείς σας?
Δεν έχω βάλει στο Τ κάτι άλλο εκτός από Brembo και DP. Είχα αρκετούς ενδοιασμούς για να τα αλλάξω μιας και τα Β είναι εξαιρετικά, αλλά πραγματικά είναι πάρα πολύ καλά τα DP, και σε αίσθηση και σε αντοχή μέχρι στιγμής.
amyroukai
02/10/2015, 21:45
cl (http://www.cl-brakes.com/en/) δε χρησιμοποιεί κανείς σας?
Μου άρεσαν πολύ. Τελευταία φορά ήταν στο δεν έχουμε και δεν ήμουν να περιμένω.
harris_x
08/10/2015, 15:31
παλιά έβαζα CL, πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να δοκιμάσω κάτι άλλο εκτός από DP (dunlopad), είναι απίστευτο τακάκι!
Τοποθετησα νεα τρομπα ακτινικη brembo 18Χ19 με πολυ καλο αποτελεσμα στην αισθηση και διαδρομη της μανετας
Ποιο προοδευτικα και μαλιστα βελτιωθηκε και η λειτουργεια του ABS
Επομενο βημα η τοποθετηση αλλων δαγκανων απο sv1000. Ιδιες στην εμφανιση αλλα με μεγαλυτερα εμβολα. Μετα την τρομπα, αυτες θα δωσουν την εξτρα δυναμη στο φρεναρισμα.
http://i85.photobucket.com/albums/k78/c-max_photos/WP_20151213_16_41_26_Pro.jpg
http://i85.photobucket.com/albums/k78/c-max_photos/WP_20151213_16_41_36_Pro.jpg
Επομενο βημα.
http://i85.photobucket.com/albums/k78/c-max_photos/WP_20151221_22_27_13_Pro_LI.jpg (http://s85.photobucket.com/user/c-max_photos/media/WP_20151221_22_27_13_Pro_LI.jpg.html)
labrosDR800
25/12/2015, 04:43
Καλημέρα και χρόνια πολλά με υγεία σε ολους μας, μέρα που είναι,
έχω εναν Bigουλα με δισκόπλακα μπροστά Brembo, εαν υπάρχει απο κάποιον μας, ποια η καλύτερη πρόταση για τακάκια Β, CL ή DP ?
Ευχαριστώ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.