PDA

View Full Version : Κινητηρας Nissan 1500cc με 40 κιλα και 400 αλογα



DrBig
28/01/2014, 11:15
http://m.news247.gr/article/2615452/nissan-fernei-enan-400-ippwn-3-kulindro-1-5-l-turbo-kinitira-gia-to-zeod-rc.html

308547

AristidisZ
28/01/2014, 11:16
άμα θέλουν τα τζαπάνια...

notakos600
28/01/2014, 11:22
Δώσε πόνο τζαπάνι, δώσε λέμε. :beer::beer:

alex14
28/01/2014, 11:22
Ειναι λεει "επικεντρωμένος στην μείωση της κατανάλωσης παρά την τεράστια δύναμη" :confused:
Δηλαδη εαν επικεντρωθει στην δυναμη ποσα αλογα θα παει ?

Ειναι παντως εργο τεχνης :beer:

AristidisZ
28/01/2014, 11:24
φαντάσου να τον κουμπώσουν σε κάνα smartοειδές :bawl:

skylaros
28/01/2014, 11:25
Άντε μωρέ με τα Datsun

stynikop
28/01/2014, 11:42
:eyepop:

notakos600
28/01/2014, 11:46
φαντάσου να τον κουμπώσουν σε κάνα smartοειδές :bawl:

Ένα σασμάν να του κουμπώσουνε και να το βάλουνε σε μοτοσυκλέτα, θα πέσει πολύ γέλιο με τα BUSA. :lol:

DrBig
28/01/2014, 11:54
Ένα σασμάν να του κουμπώσουνε και να το βάλουνε σε μοτοσυκλέτα, θα πέσει πολύ γέλιο με τα BUSA. :lol:

δε μασανε τα μπουσα :bawl:

VASOS
28/01/2014, 11:56
γιαπάν ρούλς λέμε

notakos600
28/01/2014, 11:57
δε μασανε τα μπουσα :bawl:

Έχεις δίκιο δεν θα μασάνε, θα κλάνουν μέντες. :bawl::beer:

teogtp
28/01/2014, 12:02
Ετσι οπως το "κοβω" χωραει στο king:cool:

DrBig
28/01/2014, 12:02
Έχεις δίκιο δεν θα μασάνε, θα κλάνουν μέντες. :bawl::beer:

Εχω υπ'οψιν μπουσα με 750 αλογα.
Προσωπικως τα 170 που εχει τα θεωρω υπερ-αρκετα.

byron
28/01/2014, 12:15
Σιγά...εδώ το Juke κατεβάζει 700. Δεν ρώταγαν τους Ρώσους ?

https://www.youtube.com/watch?v=DeCZe04p5V4

vaska
28/01/2014, 12:25
Σιγά...εδώ το Juke κατεβάζει 700. Δεν ρώταγαν τους Ρώσους ?

https://www.youtube.com/watch?v=DeCZe04p5V4



ωχ αυτό SUV, μη το δει ο Μισέλ ντε Λιαπή, θα έχουμε ντράβαλα πάλι

:bawl:

Tedvj23
28/01/2014, 13:26
Φτιαξιμο στο juke τα νουντλς...:bawl:

Υ.γ.ΘΑ συμφωνησω με τον teogtp το μοτερακι θα πηγαινει κουτι στο B!!!:beer::smokin:

SHOOTER045
28/01/2014, 13:45
Άντε μωρέ με τα Datsun
Οχι και datsun τα skyline και τα gt-r

skylaros
28/01/2014, 13:53
Οχι και datsun τα skyline και τα gt-r

αφού Datsun είναι !!!

SHOOTER045
28/01/2014, 14:00
Θεωρητικα
Αλλα ποιος δεν θα ηθελε ενα τετοιο datsun?

skylaros
28/01/2014, 14:07
Μα δε τα υποτιμάω τα Datsun και εγώ τέτοιο έχω και έχω να πω πως ότι βγάζουν για αυτό ακριβός που το πλασάρουν είναι πάντα μέσα στην τριάδα του ανταγωνισμού. Αυτό το κινητηράκι ξεχωρίζει όχι γιατί είναι δυνατό ούτε γιατί είναι μόνο 1,5L η χωρητικότητα του, αλλά γιατί είναι πανάλαφρο και μαζεμένο, κάτι που βοηθάει σε οικονομία αλλά και συμπεριφορά ειδικά σε ένα αγωνιστικό.

stam2
28/01/2014, 14:20
Μα δε τα υποτιμάω τα Datsun και εγώ τέτοιο έχω και έχω να πω πως ότι βγάζουν για αυτό ακριβός που το πλασάρουν είναι πάντα μέσα στην τριάδα του ανταγωνισμού. Αυτό το κινητηράκι ξεχωρίζει όχι γιατί είναι δυνατό ούτε γιατί είναι μόνο 1,5L η χωρητικότητα του, αλλά γιατί είναι πανάλαφρο και μαζεμένο, κάτι που βοηθάει σε οικονομία αλλά και συμπεριφορά ειδικά σε ένα αγωνιστικό.

με αυτή τη λογική άλλοι είναι πιο μπροστά... αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστοί...

http://www.youtube.com/watch?v=cTpPBiReaZk

devil's animal
28/01/2014, 14:34
ωραιο μοτερακι...
αμα κανει και αυτα που υποσχονται, τοτε μιλαμε για επανασταση στον χωρο των κινητηρων εσωτερικης καυσεως...

α, ναι θα ειναι και japan...:D

skylaros
28/01/2014, 14:47
Δε ξέρω αν είναι πιο μπροστά, γιατί βλέπω μόνο ένα μέρος του όλου και αφορά και τον κινητήρα της Nissan αυτό, σε αυτά τα θέματα παίζουν ρόλο πολλά πράγματα και ένα από αυτά είναι και η αξιοπιστία :) Μακάρι να βγάζουν πολλές εταιρείες οικονομικά, αξιόπιστα και δυνατά σύνολα στο μέλλον, θα το χαρούμε όλοι οι καταναλωτές πιστεύω.

Πολυμήχανος
28/01/2014, 15:04
Καλά όλα αυτά που λέτε, η φωτό πάντως είναι εφφέ. Κρατάει τον κινητήρα, αλλά ο κινητήρας εμφανώς δεν τσαλακώνει τα ρούχα του στην επαφή μαζί τους.

Επίσης 40 κιλά βάρος είναι έτσι σκέτος; Αν μπούν όλα τα εξωτερικά συστήματα, τροχαλίες-γεννήτριες-αντλίες-σύστημα εισαγωγής-σύστημα εξαγωγής-τουμρπίνα-φιλτρόκουτο-συμπλέκτης-κιβώτιο κ.ο.κ. πόσο ζυγίζει;

toyar
28/01/2014, 15:47
οχι τιποτα αλλο αλλα ειχα σιχαθει να γραφουν παντου για τον χιλιαρι της ford που το μπλοκ του χωραει σε Α4:confused:

alex14
28/01/2014, 16:02
Παιδες, μην ξεχναμε οτι προκειται για αγωνιστικο κινητηρα με "ζωη" καποιες (λιγες) ωρες λειτουργιας.
Αν γινει derating και μπει σε νορμαλ αυτοκινητα..... καλοδεχουμενος

KostasV2
28/01/2014, 17:02
αφού Datsun είναι !!!

Όχι ακριβώς. Prince ήταν τα Skyline... http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Motor_Company

devil's animal
28/01/2014, 17:27
Όχι ακριβώς. Prince ήταν τα Skyline... http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Motor_Company

και παλι, οχι ακριβως...
δεν εχουν σχεση τα infinity και τα V35 (http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline) με τα R31, R32, R33, R34 και τωρα με το R35..
αυτα δεν ειχαν καν τα διακριτικα GT-R...

KostasV2
28/01/2014, 17:38
και παλι, οχι ακριβως...
δεν εχουν σχεση τα infinity και τα V35 (http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline) με τα R31, R32, R33, R34 και τωρα με το R35..
αυτα δεν ειχαν καν τα διακριτικα GT-R...

Γι' αυτό έγραψα Skyline και όχι σκέτο GT-R... ;)

tai
28/01/2014, 18:17
Παιδες, μην ξεχναμε οτι προκειται για αγωνιστικο κινητηρα με "ζωη" καποιες (λιγες) ωρες λειτουργιας.
Αν γινει derating και μπει σε νορμαλ αυτοκινητα..... καλοδεχουμενος
Σύμφωνοι αλλα, δεν παύει να ειναι ενας ελαφρότατος κινητήρας με βαρβάτη απόδοση, που το προσόν του, ΛΕΝΕ, ειναι η οικονομία, και που είναι θέμα χρόνου (και χρήματος) να τον δούμε σε ΙΧ.
Δεν είναι λίγο να έχεις εναν πανάλαφρο κινητήρα με καμιά 120αρια άλογα που να καίει σαν παπι
Ωραιοι οι japanεζοι

Bradipous
28/01/2014, 18:55
Παντως κατι αντιστοιχο που εκαναν οι γερμανοι με την Α45amg φαινεται τουλαχιστον θεαματικο για αυτοκινητο παραγωγης.
2.0 360+ hp με καταναλωσεις καπου στα 7λ/100χλμ αν θυμαμαι καλα και με αντιστοιχα πολυ χαμηλους ρυπους.

Αν καταφερουν να κανουν και αυτοι κατι παρομοιο με αυτον τον κινητηρα μπραβο τους.

Takata Dome
28/01/2014, 19:07
Το 1986 πάντως ο M12 της BMW έβγαζε απο 1500 κυβικά πάνω απο 1300 ίππους,αλλά και οι κινητήρες της F1 στα 2400 κυβικά ήταν πάνω απο 700 ίππους. Δεν είναι λοιπόν τόσο η απόδοση εντυπωσιακή,όσο το χαμηλό βάρος (αν και αυτό που λέει ο Πολυμήχανος είναι σωστό) και η κατανάλωση.

mad shark
28/01/2014, 19:08
με αυτή τη λογική άλλοι είναι πιο μπροστά... αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστοί...

http://www.youtube.com/watch?v=cTpPBiReaZk αυτη ειναι μια τελιος διαφορετηκη μηχανη (dook engin) βασηζεται σε αλλη φηλλωσοφια και ειναι πραγματηκα ανοτερη απο της σημβατηκες εμβολοφορες στην αμερηκη και στη γερμανια γηνοντε ιδι εφαρμογες του κηνητηρα το βαλαν σε αεροπλανακι papper και μηναν εκπλικτοι με της αποδωσεις και την οικονομια του επισης δωκημαζουν κηνητηρες 5 χρονονhttp://www.youtube.com/watch?v=-yo6xuVS7tg και αλλα πολα που ακομα ειναι σε πιραματα http://www.youtube.com/watch?v=eRhxctg5mns http://www.youtube.com/watch?v=wA8vgYlG-qE

Bradipous
28/01/2014, 19:34
Το 1986 πάντως ο M12 της BMW έβγαζε απο 1500 κυβικά πάνω απο 1300 ίππους,αλλά και οι κινητήρες της F1 στα 2400 κυβικά ήταν πάνω απο 700 ίππους. Δεν είναι λοιπόν τόσο η απόδοση εντυπωσιακή,όσο το χαμηλό βάρος (αν και αυτό που λέει ο Πολυμήχανος είναι σωστό) και η κατανάλωση.

+ η διαρκεια ζωης.
Αντε και εβαλες ενα κινητηρα Φ1 σε ενα αμαξι, τι να το κανεις αν στροφαρει στις 20000 και αν ζησει για 5000χλμ

mad shark
28/01/2014, 21:13
σωστος ο βραδυποδας τεχνογνωσια και τεχνολογεια για να βγουν πολλα αλογα απο λιγα κυβηκα υπαρχει εδω και πολλα χρονια,οκ. αντε και οικονομια καυσιμου η αξειοπιστια ειναι θεμα παλουκι γιατι οταν πουσαρης ενα μοτερ να δωσει ισχυη τα μεταλλα καταπονουνται ασχημα και η τεχνολογεια τον μεταλλον πρως το παρων εκει χολενει ιδομεν μακαρη να βγαλουν μοτερ ελαφρα γκαζερα με λιγα καυσημα αξειοπιστα και βεβεως βεβεως φθηνα . μαλον πολλα ζηταω εεεεεεεε:a44: εεεεεεεε!!!!!

Bradipous
30/01/2014, 19:10
Και λιγες -μαλλον- πιο ρεαλιστικες φωτο...

308748

308749

308750

SHOOTER045
30/01/2014, 23:18
turbo+compresor η κανω λαθος?

irinia
31/01/2014, 06:34
ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ..............ΔΕΝ ΣΑΣ







Έντυπωσιάζει,κανέναν..?? , γιά νά σχολιάσετε

doctoras
31/01/2014, 09:17
εντάξει έτσι βγαίνουν τα αλόγατα...κοτσάραν πάνω τον υπερσυμπιεστη (φάνταζομαι σε το ατμόσφαιρες) και βγάζει 400
μα δεν ήταν λίγα τα άλλοτε Punto GT που από τα 134hp μαμα τα κάναν 500hp

το νέο που κράτάμε από την δημοσίευση είναι οτι
1.είναι πανάλαφρος
2.3κύλινδρος
3.έμφαση στην κατανάλωση καυσίμου

η στροφή και η εξέλιξη στους τρικύλινδρους (μάλλον λόγο καλύτερων επιδόσεων της κατανάλωσης) είναι το μήνυμα του 2014

υ.σ.πως τα καταφέρνει η ποτάνα η triumph και διαθέτη από τα καλύτερα μπεκρο-μοτέρ στην αγορά ειναι ενα ερώτημα??

motomaniac
31/01/2014, 09:36
turbo+compresor η κανω λαθος?

μαλλον οχι!

mad shark
31/01/2014, 09:37
Και λιγες -μαλλον- πιο ρεαλιστικες φωτο...

308748

308749

308750

αυτο το μοτερ σε πιο αμαξι το φορεσε η nissan?

Πολυμήχανος
31/01/2014, 10:15
Τον κομπρέσορα που τον είδατε; Κίνηση εκκεντροφόρου δείχνει να είναι το πάνω ράουλο.

Ποιός κινητήρας της Triumph έχει μεγάλη κατανάλωση; 0 675 πάντως, δεν καίει, είναι οικονομικότατος.

Επίσης, δεν δείχνει να έχει αντικραδασμικό άξονα.

motomaniac
31/01/2014, 10:57
Τον κομπρέσορα που τον είδατε; Κίνηση εκκεντροφόρου δείχνει να είναι το πάνω ράουλο.

Ποιός κινητήρας της Triumph έχει μεγάλη κατανάλωση; 0 675 πάντως, δεν καίει, είναι οικονομικότατος.

Επίσης, δεν δείχνει να έχει αντικραδασμικό άξονα.

εχεις δικιο. κοιτοντας (χωρις να παρατηρω τι ανηκει που) την αριστερη μερια του καπακιου την ειδα στρογγυλη και λεω λες?

Πολυμήχανος
31/01/2014, 11:07
Όντως ξεγελάει, γιατί το κάλυμα πάνω, είναι ανθρακόνημα, και φαίνεται σαν να έχει θαλάμους. Αλλά είναι απλά το κάλυμα των εκκεντροφόρων, που υποψιάζομαι είναι και ενικός αριθμός, μονός ο εκκεντροφόρος εδώ.

ΕΔΙΤ: Άκυρον, δύο εκκεντροφόρους έχει, απλά δίνει ο ένας κίνηση στον άλλον, η στρογγυλάδα στο κάλυμα, είναι προφανώς η μετάδοση με γραναζάκια από τον έναν στον άλλον.

SHOOTER045
31/01/2014, 11:11
Σιγουρα?σαν να δειχνει οτι εχει δυο εισαγωγες
Μια της τουρμπινας και μια ακομα

Da.Vintage
31/01/2014, 12:49
φαντάσου να τον κουμπώσουν σε κάνα smartοειδές :bawl:


ΘΕΛΩ!

Bradipous
31/01/2014, 13:28
αυτο το μοτερ σε πιο αμαξι το φορεσε η nissan?


308831

mad shark
31/01/2014, 18:58
308831
:eyepop: τι ειναι αυτο μαλον consept car !!!!!!!!!!!:a012:

Dbnn
31/01/2014, 19:05
Να βλέπω μπιέλες να βασανίζονται και καπάκια να ραγίζουνε.... :a014:

KostasV2
31/01/2014, 20:53
Να βλέπω μπιέλες να βασανίζονται και καπάκια να ραγίζουνε.... :a014:

Μιλάμε για εργοστασιακό μοτέρ για αγώνες αντοχής, όχι για mastromitsos racing team...

Dbnn
31/01/2014, 20:57
Μιλάμε για εργοστασιακό μοτέρ για αγώνες αντοχής, όχι για mastromitsos racing team...

Διάβασε το 1ο ποστ της παρουσίασης, προδιαγραφές F1, ξέρεις πόσο αντέχουν αυτά τα μοτέρ? Αγώνας και πέταμα!

Επέτρεψέ μου να αμφιβάλω αν θα αντέξει αυτό το μοτέρ μόλις μπεί σε κανα σχιστομάτικο κουτί με τον μαστρομήτσο να βαράει ξερόγκαζα και καρφωτές 1ες, 2ες στα φανάρια.

Bradipous
31/01/2014, 21:00
Ναι μονο που το συγκεκριμενο ειναι για αγωνες le mans, αρα παιζει να αντεχει... ;)

mad shark
31/01/2014, 21:21
Ναι μονο που το συγκεκριμενο ειναι για αγωνες le mans, αρα παιζει να αντεχει... ;)
συγουρα πιγε στο le man αυτο το μοτερ?

Bradipous
31/01/2014, 21:30
Οχι ακομη αλλα για εκει το προοριζουν (αν καταλαβα καλα), μεχρι στιγμης το συγκεκριμενο οχημα ειχε τον γρηγοροτερο ηλεκτροκινητηρα και ετρεχε στο λεμαν.

mad shark
31/01/2014, 22:21
Οχι ακομη αλλα για εκει το προοριζουν (αν καταλαβα καλα), μεχρι στιγμης το συγκεκριμενο οχημα ειχε τον γρηγοροτερο ηλεκτροκινητηρα και ετρεχε στο λεμαν.
μακαρι να τα καταφερι το μοτορακι στο leman και αν ειναι καλο να το βγαλουν και παραγωγη αλλα και να πετηχη θα αργησουμε να το δουμε σε σημβατηκο οχημα

KostasV2
31/01/2014, 22:47
Διάβασε το 1ο ποστ της παρουσίασης, προδιαγραφές F1, ξέρεις πόσο αντέχουν αυτά τα μοτέρ? Αγώνας και πέταμα!

Επέτρεψέ μου να αμφιβάλω αν θα αντέξει αυτό το μοτέρ μόλις μπεί σε κανα σχιστομάτικο κουτί με τον μαστρομήτσο να βαράει ξερόγκαζα και καρφωτές 1ες, 2ες στα φανάρια.

"After the ZEOD RC finished dyno testing, Nissan took to the track last week, where it tested both the electric and petrol components. It will undergo further testing for the next four months, then in June it will take part in the Le Mans 24 Hour, where it will occupy “Garage 56.” which is reserved for new technology demonstrators by the Automobile Club de l‘Ouest. The ZEOD RC will do one lap of each roughly hour-long fuel stint of the competition using only electric power, then the DIG-T R will take over for the rest of the run. Lessons from the ZEOD RC will be used in Nissan’s entry in the LM P1 class of the FIA World Endurance Championship in 2015."

Πηγή: http://www.gizmag.com/nissan-zeod-rc-engine/30611/

Μιλάμε για ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ κινητήρα, όχι παραγωγής.

tomy
01/02/2014, 00:34
Το project ξεκίνησε σαν deltawing, ειναι μια ενδιαφέρουσα σπουδή μηχανολογιας. Το αυτοκίνητο πέρυσι με κινητήρα 1600κ.εκ. και 300 ίππους είχε το γυρολογιο των lmp2 και αν δεν ήταν ατζαμής ο οδηγός του Toyota lmp1 ίσως έκανε και εντυπωσιακό πλασάρισμα στο τέλος..
Για όσους ενδιαφέρονται http://m.youtube.com/watch?v=c_INdbXMqsw

kapetan amerika
01/02/2014, 10:16
Μεταλλαγμένο απ' τη ραδιενέργεια θα είναι.

mad shark
01/02/2014, 10:42
Μεταλλαγμένο απ' τη ραδιενέργεια θα είναι.:lol::lol::rotflmao::beer:

devil's animal
17/02/2014, 11:13
http://www.zougla.gr/automoto/article/se-oles-tis-korifes-agonistikes-sinantisis-i-nisan

Bradipous
17/02/2014, 14:45
http://www.zougla.gr/automoto/article/se-oles-tis-korifes-agonistikes-sinantisis-i-nisan

Φωτογραφιες απο gran turismo/forza motorsport... :lol: