View Full Version : αRωτηξης για ΚΤΜ 400exc vs KTM 450exc
.. επειδή ζήλεψα από κάτι παλικαρόπουλα
που πάνε βόλτες και παίζουν με τις λάσπες και τα νερά πάνω στα βουνά,
πήγα μαζί τους καμια 10ρια φορες με ένα δανεικο 450 και κατέληξα να
κοίταω να πάρω και εγώ ένα κτμάκις ..
από τα λίγα που κοίταΞα δεξιά αριστερά στο νετ
λένε για το 400αρι για πιο ηλεκτρική λειτουργία, 37 μουλάρια το ένα , 45 το άλλο,
κάποιος άλλος έγραφε ότι είναι και λίγο πιο αξιόπιστο το 400αρι λόγο μειωμένης απόδοσης,
καλύτερη κατανάλωση για τον ίδιο λόγο ..
και η ερώτηση είναι .. πάνω - κάτω μπορώ να πάρω με το μπατζετ που υπάρχει
ένα 10+ ετιας 450 ή ενα λίγο πιο καινούργιο 400 ..
οποία η γνώμη του κοινού ??
SHOOTER045
28/01/2014, 14:19
400+1
Ποιο αναλαφρο και πολιτισμενο με ποιο καλο βημα
Το αλλο ειναι ξεχειλωτηρι για προπονημενους
ρε Μικε .. είσαι περιεκτικότατος ..
Ξεχειλωτήρι ήταν ένα 530 που πήρα για βόλτα ..
3 ώρες μετά .. έδενα τα κορδόνια μου .. όρθιος :lol:
ρε Μικε .. είσαι περιεκτικότατος ..
Ξεχειλωτήρι ήταν ένα 530 που πήρα για βόλτα ..
3 ώρες μετά .. έδενα τα κορδόνια μου .. όρθιος :lol:
Θα στα γράψω αναλυτικά από το σπίτι, όπως θα βλέπεις στην υπογραφή μου έχω ένα 400αρι, το οποίο αγαπώ.
400 δαγκωτό.... Μην κοιτάς άλογα σε αυτά τα μηχανάκια όταν ξεκινάς.
Θα στα γράψω αναλυτικά από το σπίτι, όπως θα βλέπεις στην υπογραφή μου έχω ένα 400αρι, το οποίο αγαπώ.
θενκιου Mike .. αναμενω !
MiltiadisK.D
28/01/2014, 18:31
Προτείνω του MikeG το 400άρι,καθαρό,συντηρημένο και προσεγμένο(εάν βέβαια είναι στο budget σου).:)
Επανέρχομαι.
Πρώτα ρίξε μια ματιά στα παρακάτω threads θα βγάλεις μια άκρη : one (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=64920&highlight=ktm+400) , two (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=99863&highlight=ktm+400) , three (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=110673&highlight=ktm+400).
Από εκεί και πέρα, μεταξύ των 2 ειδικά για άπειρο στο χώμα οδηγό δαγκωτό 400. Είναι πολύ πιο γραμμικό, κουράζει αρκετά λιγότερο & σαφέστατα λέγεται ότι είναι αρκετά πιο αξιόπιστο μιας και φοράει κεφαλή από 450 και κάρτερ 525 (αυτά μου έχουν μεταφέρει). Σε 3 τσεκαρίσματα για βαλβίδες που έχω κάνει δεν χρειάστηκαν ποτέ. Επίσης θα έλεγα ότι το 450 είναι ταιριάζει περισσότερο σε ανοιχτά κομμάτια, γιατί από ότι θυμάμαι τη κλωτσιά τη ρίχνει νωρίς χωρίς προειδοποίηση, εκτός αν ασχοληθείς με το γρανάζωμα του.
Η συντήρηση και στα δύο είναι ίδια με το 400 να θέλει ουσιαστικά πιο αραιά διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων σε σχέση με το 450.
Ειλικρινά όμως προσωπικά δε βλέπω λόγο να πάει κάποιος σε 400 εκτός αν είναι παγκόσμιος, που τότε και με ένα 200αρι δίχρονο θα έκανε ίσως και καλύτερους χρόνους σε σφιχτά κομμάτια.
Ψάξε να βρεις ένα καλά συντηρημένο 400 και θα το λατρέψεις.
:beer: :beer:
p.s Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο και μπορώ να βοηθήσω, εδώ είμαι.
είναι αρκετά πιο αξιόπιστο μιας και φοράει κεφαλή από 450 και κάρτερ 525 (αυτά μου έχουν μεταφέρει).
Να αλλάξεις μεταφορική γιατί αυτή που χρησιμοποιείς μπερδεύεται με το 450 του '03 (το οποίο όντως είχε παντρέματα μεταξυ 400 και 525)..
(ακόμη και να υποθέταμε ότι φτιάχνεις ένα μηχανακι με πράγματα από μεγαλύτερα μηχανάκια, δεν βρίσκεις ότι είναι δύσκολο να βγει μικρότερο..??):p
το 450 είναι ταιριάζει περισσότερο σε ανοιχτά κομμάτια, γιατί από ότι θυμάμαι τη κλωτσιά τη ρίχνει νωρίς χωρίς προειδοποίηση,
Ποια κλωτσιά ρίχνει ρε Μιχαλάκη..?? :eek:
(ασε που το 450 δεν φημίζεται ούτε για την σταθερότητα ούτε για την κατευθυντικότητά του στα ανοιχτά...);)
Allst@rf
29/01/2014, 16:37
Δε ξερω ποσο ποιο δυνατο ειναι το 450 εναντι του 400 αλλα και το 400 τα χει τα γκαζια του και θελει προσοχή...
Δε ξερω ποσο ποιο δυνατο ειναι το 450 εναντι του 400 αλλα και το 400 τα χει τα γκαζια του και θελει προσοχή...
Προσοχή δεν θελουν τα γκαζια κανενός, αδερφοκουλάντζες..!!! :D
taxydromos
29/01/2014, 19:32
Προσοχή δεν θελουν τα γκαζια κανενός, αδερφοκουλάντζες..!!! :D
τα 450 είναι αγωνιστικά κυβικά....δηλαδής 'οδηγoύνται' τέρμα γκάζι όπου ξυρίζει το μηχανάκι.. χαμηλά δεν το οδηγάς.......το σέρνεις
τα 400cc ταιριάζουν περισσότερο στον χομπίστα καθώς 'πάνε' αξιοπρεπώς χαμηλά και έχουν αρκετή δύναμη ψηλά
σωστά ολδμαν μαι φρεντ;
Taxydrome enduro ειναι οχι motocross...... Σε όλο το φάσμα των στροφών πρέπει να βάζει τη δύναμη κάτω....Αν ήταν όπως το λές δεν θα ανέβαινε ούτε μισή ανηφόρα.....
Allst@rf
30/01/2014, 10:42
Προσοχή δεν θελουν τα γκαζια κανενός, αδερφοκουλάντζες..!!! :D
άμα ο άλλος είναι factory...
Taxydrome enduro ειναι οχι motocross...... Σε όλο το φάσμα των στροφών πρέπει να βάζει τη δύναμη κάτω....Αν ήταν όπως το λές δεν θα ανέβαινε ούτε μισή ανηφόρα.....
Σωστος... Και σιγουρα απο τα καλλυτερα ( το 450 ) μηχανακια να ανεβεις μια ανηφορα με χαμηλες στροφες καθως δεν κρεμαει ποτε και με τιποτα ....
( οι γνωστες.... που το πανε παντου μονο με σπασμενες 5μπτες :lol: εξαιρουνται οπως εξαιρειται και το 4μιση του ολντμαν και ολα τα 4μιση 03 γενικως....)
taxydromos
30/01/2014, 16:13
Taxydrome enduro ειναι οχι motocross...... Σε όλο το φάσμα των στροφών πρέπει να βάζει τη δύναμη κάτω....Αν ήταν όπως το λές δεν θα ανέβαινε ούτε μισή ανηφόρα.....
ναι σωστά....
πες μου τώρα,ξέρεις κάποιο εντούρο μηχανάκι να αποδίδει τέλεια χαμηλά,να είναι ευέλικτο και να έχει ψηλά αρκετή δύναμη για να είναι ανταγωνιστικό στις ειδικές?
πες το αν το ξέρεις γιατί θα μιλάς για το τέλειο εντούρο-μηχάνημα..
ναι σωστά....
πες μου τώρα,ξέρεις κάποιο εντούρο μηχανάκι να αποδίδει τέλεια χαμηλά,να είναι ευέλικτο και να έχει ψηλά αρκετή δύναμη για να είναι ανταγωνιστικό στις ειδικές?
πες το αν το ξέρεις γιατί θα μιλάς για το τέλειο εντούρο-μηχάνημα..
α) Απο ποτε οι ψηλες στροφες ειναι προτερημα στις ειδικες...??? ( πλην ελαχιστων εξαιρεσεων..)
β ) Γιατι αραγε καποιοι νιωθουν πολλη... ανετα στις ειδικες απλα κλειδωνοντας το γκαζι στο τερμα στα 250αρια...???
γ) Τι σχεση εχουν οι ειδικες με τις ανηφορες που ανφερθηκε ο κτμακις..??
δ) Τι μπορει να ενδιαφερει εναν χομπιστα που θελει να αρχισει τις βολτες με τους φιλους του οι.... Ειδικες..??
SHOOTER045
30/01/2014, 16:27
Να συμπληρωσω
Γιατι σε πολλες ειδικες και σε γενικη βγαινουν πρωτα τα<μικρα?>
Να συμπληρωσω
Γιατι σε πολλες ειδικες και σε γενικη βγαινουν πρωτα τα<μικρα?>
Να σου απαντησω οτι στο παρον θεμα αμα αρχισουμε και μια κουβεντα για διαστημοπλοια θα ειμαστε ισως και ποιο σχετικοι απο το να αρχισουμε ενα θεμα που αφορα τις ειδικες σε αγωνα εντουρο...!!! ;)
SHOOTER045
30/01/2014, 16:37
Οκ
Να γινω ποιο συγκεκριμενος στο παγκοσμιο που μετραει και η φυσικη κατασταση και πολλα ακομα τα μικρα πανε ταπα
Για ερασιτεχνη χομπιστα χρειαζεται ενα μοτορι ελαφρυ με ροπη και γκαζερο καπου στην μεση
Και αφου μιλαμε κατεξοχην για 4τ τα 400 ειναι μια χαρα
ναι σωστά....
πες μου τώρα,ξέρεις κάποιο εντούρο μηχανάκι να αποδίδει τέλεια χαμηλά,να είναι ευέλικτο και να έχει ψηλά αρκετή δύναμη για να είναι ανταγωνιστικό στις ειδικές?
πες το αν το ξέρεις γιατί θα μιλάς για το τέλειο εντούρο-μηχάνημα..
ΟΛΑ τα enduro μηχανάκια. Εσυ έχεις κάποιο enduro υπ'όψιν που δεν κάνει τα παραπάνω ???? Ρωτάω γιατι αυτό είναι ο ορισμός της enduro μοτοσυκλέτας.....
Οκ
Να γινω ποιο συγκεκριμενος στο παγκοσμιο που μετραει και η φυσικη κατασταση και πολλα ακομα τα μικρα πανε ταπα
Για ερασιτεχνη χομπιστα χρειαζεται ενα μοτορι ελαφρυ με ροπη και γκαζερο καπου στην μεση
Και αφου μιλαμε κατεξοχην για 4τ τα 400 ειναι μια χαρα
Δεν διαφωνω .....
Απλα δεν βρισκω και τιποτα τρομερο στα 4μιση ....
Παραπανω βοηθεια στις χαμηλες (καθως ολα ποια τα μηχανακια ειναι γραμικοτατα.....)
Και απο την στιγμη πια που θα μπορει καποιος να παει ταπα το 4σαρι... Δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην μπορει να παει και το 4μιση....!!
Απλα πραγματα...!
:wave2:
Κώστα το 450 σε σχέση με το 400 δεν συγχωρεί.
Ειναι πιο δυνατό σίγουρα χωρίς να τρομάζει και για κάποιον που ξέρει όπλο.
Το 400 πιο εύκολο σίγουρα για αρχάριο και για προχωρημένο που θέλει να διασκεδάζει.
Το 250 2Τ του 07 πάντως που έτρεχα μια σαιζόν ήταν οτι καλύτερο είχα ποτέ.
:
Κώστα το 450 σε σχέση με το 400 δεν συγχωρεί.
Ειναι πιο δυνατό σίγουρα χωρίς να τρομάζει και για κάποιον που ξέρει όπλο.
Το 400 πιο εύκολο σίγουρα για αρχάριο και για προχωρημένο που θέλει να διασκεδάζει.
Το 250 2Τ του 07 πάντως που έτρεχα μια σαιζόν ήταν οτι καλύτερο είχα ποτέ.
Καθοτι κατοχος και 400 -01 και 450- 05...
Πραγματικα το 4μιση με βοηθησε ποιο πολυ στα δυσκολα ανηφορικα ( ειδικα οταν τα εφτυνα και δεν ειχα κουραγιο να παρω φορα η σωστη θεση...)
Θα συμφωνησω διαφωνοντας οτι το 400 σαρι ειναι ποιο ιδανικο για αρχαριο ειδικα τους πρωτους μηνες αλλα και μετα οταν δεν ξερει το στοπ του καρπου του ( δεν συγχωρουν τα 4μιση στα πολλα ειναι γεγονος...)
Εαν ο οδηγος θα κρατηθει στις δυνατοτητες του πιστευω οτι με το 4μιση θα ειναι ποιο θετικα με τον καιρο ειδικα στα δυσκολα.....
:beer::beer:
οπως εξαιρειται και το 4μιση του ολντμαν και ολα τα 4μιση 03 γενικως....
Γιατί ρε Κωστακη, στο πηγαδι κατούρησαν..???
(ή επειδή είχαν διπλό λαιμό στην εξάτμιση..) :p
Γιατί ρε Κωστακη, στο πηγαδι κατούρησαν..???
(ή επειδή είχαν διπλό λαιμό στην εξάτμιση..) :p
Χαλια μαυρα μαστορα.... Το εδω το μονοπατι εκει το μονοπατι ποτε θα κατσει μπουρ..λο τροχος μεσα στο μονοπατι... μου ειχε σπασει τα νευρα ( μια φορα παραλιγο και κατι πλευρα αλλα την γλιτωσαμε...)
Αλλα εγω το γουσταρω πολυ.....
Για την ερημο σαχαρα...!!!! :lol:
Πάντως, προσωπικα, δεν έχω δει καμια διαφορά στην οδήγηση μεταξυ 400 και 450, ούτε στην αίσθηση ούτε στις απαιτήσεις..
(τουλάχιστον όχι τέτοια που υπάρχει μεταξύ 450 και 525..)
Πάντως, προσωπικα, δεν έχω δει καμια διαφορά στην οδήγηση μεταξυ 400 και 450, ούτε στην αίσθηση ούτε στις απαιτήσεις..
(τουλάχιστον όχι τέτοια που υπάρχει μεταξύ 450 και 525..)
Το 525 ηταν σαφως ποιο βελτιωμενο απο το 520 02....
Το συγκεκριμενο 4μιση που καβαλησα πραγματικα με εκανε και εφτυσα αιμα ( απο αποψη μοτερ παντα...) μου θυμιζε εντονα το 520 ...
Ας μην ξεχναμε τοτε τις εντονες διαμαρτυριες για την συμπεριφορα του 450 για την κοπωση που τους δημιουργουσε στον αγωνα αγωνιζομενων που τους αναγκαζαν τοτε να αλλαξουν απο 400 σε 450.....
:beer::beer:
Ας μην ξεχναμε τοτε τις εντονες διαμαρτυριες για την συμπεριφορα του 450 για την κοπωση που τους δημιουργουσε στον αγωνα αγωνιζομενων που τους αναγκαζαν τοτε να αλλαξουν απο 400 σε 450.....
Κατι μπερδεψες μαστορα...:beer:
Κατι μπερδεψες μαστορα...:beer:
Δεν με βοηθας ... Δεν με βοηθας...!!
Δεν με βοηθας ... Δεν με βοηθας...!!
Ξαναδιαβασε ξαναδιαβασε ..:beer:
[QUOTE=OldMan;2426717]Ξαναδιαβασε ξαναδιαβασε ..:beer:[/QUOTE
Κατσε... Εαν θυμαμαι καλα ενω η Ε2 ηταν μεχρι 400 την εκαναν μεχρι 450...
Υποχρεωνοντας οι εταιρειες ( η κτμ στην προκειμενη περιπτωση ) καποιων οδηγων υποχρεωτικη συμμετοχη με 450...
Κανω καπου λαθος ..??
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.