moto.gr >
Μοντέλα >
KTM > Η περιβόητη απότομη απόκριση στο γκάζι στα 990 φαίνεται οτι έχει συγκεκριμένη αιτία.
View Full Version : Η περιβόητη απότομη απόκριση στο γκάζι στα 990 φαίνεται οτι έχει συγκεκριμένη αιτία.
Από προβλήματα που παρουσίασε τελευταία το δικό μου και ενός φίλου, καταλήξαμε οτι το TPS είναι η αιτία απότομου γκαζιού, ρελαντί που κολλάει στις 4000 και στις 2500 και απότομη απόκριση στο αρχικό γκάζι και σβησίματα... το TPS πρέπει να κυμαίνεται από 0.5Volts έως 0.6Volts στο κλειστό γκάζι με καλά ζεσταμένο κινητήρα. Ενίοτε και ώς 0.63V. Άν το ρυθμίζετε και απορρυθμίζεται μέσα σε καμμιά εβδομάδα κάτι δεν πάει καλά. Το ανταλλακτικό κοστίζει περί τα 100€ και φαίνεται να είναι η πηγή του κακού. Η ΚΤΜ το πουλάει ξεχωριστά μετά το 2009 και την έλευση του δυνατότερου 990. Υπάρχει η υποψία το διαγνωστικό μηχάνημα της ΚΤΜ να μήν το βλέπει σα βλάβη, γιατί είναι μέσα σε φυσιολογικά όρια, μόνο που δεν διαβάζει την πραγματική θέση του γκαζιού.
Του ψηλου το TPS θελει 0.72V, οποτε ισως η περιοχη 0.5-0.6 δεν ειναι πανακεια.
Πιστευω ο καλλιτερος τροπος να ρυθμιστει ειναι με ζεστο κι αναμενο μηχανακι και μουσικο αφτι σε συνδυασμο με το βολτομετρο.ι...
Το θέμα που προκύπτει είναι η διάγνωση. Άν απορρυθμίζεται μέσα σε μία εβδομάδα επανηλημένα νομίζω οτι κάνει νιάου νιάου. Θα δοκιμάσω και με ένα προβληματικό που "ξέπλυνα" με οινόπνευμα να δούμε αν είναι θέμα "βρωμιάς"...
Το θέμα που προκύπτει είναι η διάγνωση. Άν απορρυθμίζεται μέσα σε μία εβδομάδα επανηλημένα νομίζω οτι κάνει νιάου νιάου. Θα δοκιμάσω και με ένα προβληματικό που "ξέπλυνα" με οινόπνευμα να δούμε αν είναι θέμα "βρωμιάς"...
Μαζι σου. Πολυ σημαντικος παραγοντας ειναι η θερμοκρασια στην οποια γινεται η μετρηση καθε φορα. Αν εχεις κανενα ξεμπαρκο, δοκιμασε να μετρησεις αντισταση σε θερμοκρασιες 20 και καμια 70ρια σε κανα φουρνο.
Υποθέτω οτι η θερμοκρασία θα επηρρεάζει τον κινητήρα και όχι τον αισθητήρα;
Σήμερα έχει γίνει σαν άγριο άλογο. Όταν ζεστάθηκε καλά και το πήγα και με καμμιά 90 για λίγο έστρωσε. Μετά πάλι όταν μπήκα σε κίνηση, ξανάρχισε τα δικά του. Άλοτε 4000στρ/λ και άλοτε σβήσιμο. Άν δεν ανέβαζε 4000στρ/λ θα πίστευα οτι ήταν αντλία καυσίμου.
Υποθέτω οτι η θερμοκρασία θα επηρρεάζει τον κινητήρα και όχι τον αισθητήρα;
Σήμερα έχει γίνει σαν άγριο άλογο. Όταν ζεστάθηκε καλά και το πήγα και με καμμιά 90 για λίγο έστρωσε. Μετά πάλι όταν μπήκα σε κίνηση, ξανάρχισε τα δικά του. Άλοτε 4000στρ/λ και άλοτε σβήσιμο. Άν δεν ανέβαζε 4000στρ/λ θα πίστευα οτι ήταν αντλία καυσίμου.
Με τι ταση TPS?
Δοκιμασες λιγο παραπανω....στα 0.7?
Υποθέτω οτι η θερμοκρασία θα επηρρεάζει τον κινητήρα και όχι τον αισθητήρα;
Μπορει να τον επηρεαζει και λογω σχεσης αντιστασης με θερμοκρασια και λογω καποιων συστολο-διαστολων στην μεταβλητη αντισταση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.