PDA

View Full Version : σώζεται ή πάμε για αλλαγή?



stamoylias
01/02/2014, 13:57
Καλησπέρα κύριοι και καλό μήνα να έχουμε...:)
τις τελευταίες μέρες όταν βρίσκομαι στον δρόμο και πηγαίνω....αν κλείσω το γκάζι κ αφήσω λίγο να τσουλήσει η μηχανή ακούω την αλυσίδα σαν κάπου να κοπανάει, λέτε να θέλει τέντωμα; Παραθέτω φωτό:
308892
ο λόγος που την ανέβασα είναι γιατί παρόλο που την καθαρίζω καλά ( ανα 1000χλμ) και την λαδώνω ανα τακτά διαστήματα (500χλμ) έχει κάνει μερικά σαν "κομπάκια" που άλλοτε φαίνονται πολύ και άλλοτε όχι (η αλυσίδα κατά 90% είναι από την μαμά (μτχ.μηχανή δεν γνωρίζω όλες τις λεπτομέριες) και έχει 28000 χλμ περίπου) σώζεται αν την καθαρίσω-τεντώσω και λαδώσω καλά ή να μην ταλαιπωρούμε να πάω για καμία άλλη??
Τα κομπάκια είναι κάπως έτσι:
308893
308894
(στις συγκεκριμένες φωτό γνωρίζω ότι η αλυσίδα μου είναι βρώμικη και χρήζει καθαρισμού)...:p
Αν χρήζει αλλαγής, η αλυσίδα που λέω να βάλω είναι η DID-JT αυτολιπαινόμενη VX (X-Ring) η χρυσή μαζί με τα γραναζάκια της, είναι καλή;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας....:beer:

teogtp
01/02/2014, 14:00
Η αλυσιδα σου εχει παντρευτει τον καδο ανακυκλωσης απο καιρο και μαλλον τωρα το καταλαβες........

Tedvj23
01/02/2014, 14:05
Παμε δυνατα για καινουργια(μαζι με γραναζια..)!!

Bradipous
01/02/2014, 14:10
Μαλλον δεν την καθαριζες και τοσο καλα...
Ισως αν την καθαρισεις πολυ καλα και την λαδωσεις γινει κατι αν και δεν νομιζω αλλα δεν εχεις να χασεις κατι αν το δοκιμασεις.
Την ακους να χτυπαει γιατι αλλου ειναι τσιτα και αλλου βρακολαστιχο.

stamoylias
01/02/2014, 14:17
είμαι καινούργιος στο χώρο της μοτοσυκλέτας, την μηχανή την έχω γύρω στα 8000χλμ και σιγά σιγά την μαζεύω...
την αλυσίδα την καθάρισα πάρα πολύ καλά από τότε που την πήρα άλλα τα κομπάκια υπήρχαν από τότε και δεν φεύγανε...
οκ λοιπόν αλλαγή καλά το μυριζόμουν....:bigcry:
και τώρα ένα άλλο θεματάκι που έχω, πίσω δισκόπλακα:
308895
308896
308897
πέταμα επίσης;;; νίωθω όταν την ακουμπάω με το δάκτυλο σαν να έχει κάνει βουναλάκι στην μέση της....:dizzy:

Bradipous
01/02/2014, 14:27
:eek: μονο με το πισω σταματας;
τα τακακια εχουν καθολου υλικο;

SHOOTER045
01/02/2014, 14:37
Στην πρωτη αλλαγη αλυσιδας στο ΤΑ700
Ο <μαστορας>εσφιξε πολυ την ασφαλεια με αποτελεσμα να κανει ενα κατσαρωμα εκει
Την εκοψα εβαλα απλη ασφαλεια και την εσωσα για πολλα ακομα χλμ
Αν θες λιγο να παιδευτεις βγαλτην ριξε πλυσιμο με πιεστικο
Μετα αστην κανα δυο μερες στο πετρελαιο-αν δεν ειναι ο ριγκ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ
Μετα καλο λαδωμα και θα βγαλεις μαλλον μερικα χλμ παραπανω
Για τον δισκο θελει τορνο να στρωσει αλλα αν λεπτυνει πολυ εισαι για αλλαγη
Αν δεβ λεπτυνει πολυ μετα το τορναρισμα
Μην ξεχασεις να ισιαξεις και τα τακακια. Η να βαλεις καινουργια

stamoylias
01/02/2014, 14:39
τα τακάκια έχουν υλικό...χρησιμοποιώ και το πίσω φρένο αλλά όχι μόνο το πίσω...
μάλλον τα τακάκια έφαγαν τον δίσκο, όταν πήρα το μηχανάκι ήταν καινούργια τα τακάκια (ημιτασίον-noname) απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη....
δεν ήταν σε αυτήν την κατάσταση ο πίσω δίσκος βέβαια ε με την πάροδο του χρόνου έγινε....
άλλαξα την μπροστά δισκόπλακα επειδή ήταν στραβή και τώρα μάλλον πρέπει να αλλάξω κ την πίσω ε??
λέω για braking μαργαρίτα σετ με τα τακάκια της καλή είναι;

Tedvj23
01/02/2014, 14:40
Στα φρενα δεν περιμενεις να λιωσει η δισκοπλακα απο το τακακι αλλα το αντιθετο..:beer:

stamoylias
01/02/2014, 14:45
οπότε κουστουμάκι αλυσίδα και δισκόπλακα....
είναι καλές δισκόπλακες οι braking γενικά?
τα αλυσιδογράναζα did-jt τι λένε;;;
να προτιμήσω αυτές τις εταιρίες ή να κοιτάξω αλλού;

mikes
01/02/2014, 16:33
φιλε μου, με το συμπαθειο, αλλα εμενα δε μου μοιαζουν αλυσιδα και δισκοπλακα για εξαρτηματα που εχουν γραψει μονο 28000 χιλιομετρα! για καπου αναμεσα με 45 και 50 ναι, αλλα σε καμια περιπτωση 28!

byron
01/02/2014, 18:04
Πέταμα αλυσίδας χθες. Τα ΧΤ έχουν πρόβλημα με τις αλυσίδες τους και παίζει να τη φάς στη πλάτη ή στα κάρτερ.
Η δισκόπλακα είναι καλή για σουβέρ ή βραχιόλι.

virus
01/02/2014, 18:09
Τα ΧΤ έχουν πρόβλημα με τις αλυσίδες τους και παίζει να τη φάς στη πλάτη ή στα κάρτερ.



:eek:

παιζει η πλατη;

καρτερ και γαμπες νομιζα εγω.

Pan (dvs)
01/02/2014, 18:10
Αμεσα αλυσιδα-γραναζια,δισκοπλακα και τακακια τα οποια σιγουρα θα εχουνε φαγωθει ανομοιομορφα.Και πες στο μαστορα να σου πει πεντε πραγματα για τη συντηρηση της αλυσιδας.Ο μαστορας τοσο καιρο δεν σου ειπε τιποτε?

Pan (dvs)
01/02/2014, 18:18
Πέταμα αλυσίδας χθες. Τα ΧΤ έχουν πρόβλημα με τις αλυσίδες τους και παίζει να τη φάς στη πλάτη ή στα κάρτερ.


Αν δεν πιστευει να ρωτησει και τον προεδρα.:D

Αυτος την εφαγε,ευτυχως,στην εξατμιση.

lykourgi
01/02/2014, 18:26
Η αλυσίδα θέλει αλλαγή ΑΜΕΣΑ. Ούτε προσωρινή κυκλοφορία, τίποτα. Όπως σου έγραψε ο byron τα ΧΤ έχουν πρόβλημα με την εργοστασιακή αλυσίδα τους και τα 28000χλμ είναι πάρα πολλά για αυτή. Πολλές έχουν κοπεί στα μισά. Η δική μου (έχω το R) αλλάχτηκε στα 22000χλμ και αυτά με το ζόρι.
Η δισκόπλακα επίσης θέλει αλλαγή αλλά μετά την αλυσίδα, αν δεν μπορείς και τα δύο τώρα.



φιλε μου, με το συμπαθειο, αλλα εμενα δε μου μοιαζουν αλυσιδα και δισκοπλακα για εξαρτηματα που εχουν γραψει μονο 28000 χιλιομετρα! για καπου αναμεσα με 45 και 50 ναι, αλλα σε καμια περιπτωση 28!

Η μαμά αλυσίδα του ΧΤ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να βγάλει 45000χλμ, οπότε ας μην τρομάζει ο φίλος για τα χλμ της μοτοσυκλέτας του.

kostaskk
01/02/2014, 18:45
η αλλυσιδα με την χρηση ξεχειλώνει.

μετά απο αρκετά ρυθμισματα και κακη συντήρηση ή και χρηση με πάντες και σούζες ξεχειλώνει τοσο ώστε να μην τεζάρει αλλο απο τον ρεγουλατορο στο ψαλίδι
μετά με επίσκεψη στον μαστρορα αυτος βγάζει μερικους κρίκους και την κοντενει με αποτέλεσμα να μπορείς να την χρησιμοποιεις ξανά για κάποια χιλιομετρα
μετα απο αυτο και απο μερικα ξεχειλώματα-ρυθμισματα συνήθως αρχίζουν να εμφανίζονται αυτα που έβαλες στην φοτο και μετά εχει πια τελειώσει η ζωη της.

αν μείνει ετσι στην καλύτερη να βγει οταν εισαι πλαγιασμενος οταν χαλαρώσει αρκετα ή απλα να κοπει.

στην χειρότερη κομμενα κομμάτια κρέατος απο την γαμπα σου και σπασμένα καρτερ (να βλεπεις στον στρόφαλο φατσα φόρα)
θα εντιπωσιαστεις τι δύναμη εχει μια μικρη μαζα μεταλου οταν περιστρεφετε με χιλιαδες στροφες και τι μπορει να κάνει η φυγόκεντρος

mikes
01/02/2014, 19:35
Η αλυσίδα θέλει αλλαγή ΑΜΕΣΑ. Ούτε προσωρινή κυκλοφορία, τίποτα. Όπως σου έγραψε ο byron τα ΧΤ έχουν πρόβλημα με την εργοστασιακή αλυσίδα τους και τα 28000χλμ είναι πάρα πολλά για αυτή. Πολλές έχουν κοπεί στα μισά. Η δική μου (έχω το R) αλλάχτηκε στα 22000χλμ και αυτά με το ζόρι.
Η δισκόπλακα επίσης θέλει αλλαγή αλλά μετά την αλυσίδα, αν δεν μπορείς και τα δύο τώρα.




Η μαμά αλυσίδα του ΧΤ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να βγάλει 45000χλμ, οπότε ας μην τρομάζει ο φίλος για τα χλμ της μοτοσυκλέτας του.

αυτά δεν τα γνωριζα! σορυ!

stamoylias
02/02/2014, 14:08
ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας...
ομολογώ ότι ανατρίχιασα με την φράση "κομμάτια κρέατος απο την γάμπα σου"...
αύριο πάω για αλλαγές επειγόντως!!!

dankannn
03/02/2014, 10:17
Ότι σου είπαν οι παραπάνω + ότι θα πρέπει να πάρεις μια καλή αλυσίδα , μην τσιγκουνευτείς.
Δες κάτι σε AFAM – DID μια χαρά αλυσίδες είναι.
Nα πας ενα κλικ παραπανω απο τις φτηνες σειρες τους.

http://www.tyreshop.gr/Content.php?PageId=367&Language=el

dankannn
03/02/2014, 10:26
τα τακάκια έχουν υλικό...χρησιμοποιώ και το πίσω φρένο αλλά όχι μόνο το πίσω...
μάλλον τα τακάκια έφαγαν τον δίσκο, όταν πήρα το μηχανάκι ήταν καινούργια τα τακάκια (ημιτασίον-noname) απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη....
δεν ήταν σε αυτήν την κατάσταση ο πίσω δίσκος βέβαια ε με την πάροδο του χρόνου έγινε....
άλλαξα την μπροστά δισκόπλακα επειδή ήταν στραβή και τώρα μάλλον πρέπει να αλλάξω κ την πίσω ε??
λέω για braking μαργαρίτα σετ με τα τακάκια της καλή είναι;

braking μαργαρίτα μια χαρα ειναι ( οχι τα τακακια που εχει μεσα το set , ειναι μαπα )

zannisvel
03/02/2014, 10:49
braking μαργαρίτα μια χαρα ειναι ( οχι τα τακακια που εχει μεσα το set , ειναι μαπα )

ημι-μεταλικα τακακια ειναι. Δεν θα τα ελεγα και μαπα. Μια χαρα σταματανε απλα ειναι σκληρα και τρωνε το δισκο λιγο πιο γρηγορα, τα θεωρω πολυ καλυτερα απο κατι οργανικα αγνωστου ποιοτητας, μη σου πω τα προτιμω οπο ολα τα οργανικα που εχω δοκιμασει. Μη ξεχνας και τα μαμα ημι-μεταλικα ειναι.

dankannn
03/02/2014, 11:06
Από περιέργεια έχεις βάλει braking μαργαρίτα δισκοπλακα με τα τακάκια του set και ήσουν ΟΚ ?
Γιατί εγώ όταν την άλλαξα στο cbr για ομορφιά και μόνο χωρίς να έχει πρόβλημα για 3 εβδομάδες δεν έπιανε με τίποτα τo φρένο.
Τα άλλαξα τα τακακια στο καπάκι με τα nissin και στα πρώτα 20 χλμ είχα κανονικά φρένα.
Δεν ξέρω τι λένε σαν τακάκια αν η δισκοπλακα είναι στρωμένη άλλα για μένα δεν κάνουν για να την στρώσεις.
Και λεω παντα για ημι-μεταλικα τακακια

zannisvel
03/02/2014, 11:36
Από περιέργεια έχεις βάλει braking μαργαρίτα δισκοπλακα με τα τακάκια του set και ήσουν ΟΚ ?
Γιατί εγώ όταν την άλλαξα στο cbr για ομορφιά και μόνο χωρίς να έχει πρόβλημα για 3 εβδομάδες δεν έπιανε με τίποτα τo φρένο.
Τα άλλαξα τα τακακια στο καπάκι με τα nissin και στα πρώτα 20 χλμ είχα κανονικά φρένα.
Δεν ξέρω τι λένε σαν τακάκια αν η δισκοπωλεία είναι στρωμένη άλλα για μένα δεν κάνουν για να την στρώσεις.
Και λεω παντα για ημι-μεταλικα τακακια


Επαθα το ιδιο που λες με οργανικα τακακια και τον δισκο της braking, κοντα 500 χιλιομετρα και δεν ενιωθα ασςφαλης και μετα εβαλα τα τακακια της braking που ηρθαν μαζι και ειδα τρομερη διαφορα στο φρεναρισμα. Το σιγουρο ειναι οτι οι δισκοι θελουν αρκετα χιλιομετρα για να "ψηθουν". Το διαβασα και στο site της EBC.

First of all, there are two different types of brake pad on the world markets which are sintered copper alloy or organic types. The sintered types are of course much harder and take 3-5 times longer to bed in GEOMETRICALLY to any hollow areas or ridges on a worn brake rotor. Organic pads being slightly softer bed in more quickly but also suffer from what is known as “green fade”. Green fade is explained as a heat curing of the brake material which happens over the first heavy heat cycles.

To bed in sintered pads, drive the vehicle carefully allowing extra braking distance for the first 300 miles (480km). Please be aware that brake performance during the bed in period may be significantly less than you have been accustomed to. What you are looking for is to see a 90%+ surface area contact between the pad and the disc or rotor before optimum braking will be achieved.

Once your pads are 90% surface area bedded after the 300-400 miles, on a safe road, use the brakes 10 times in succession stopping your motorcycle from 60mph to 20mph to get the brakes deliberately hot. This is particularly important with the organic versions (Kevlar® types, carbon based pad types and semi-metallic pad types). After this process, the pads should settle down and normal riding and brake performance can be safely achieved.

Fitting New Disc Pads With New Brake Discs/Rotors

Although the brake disc/rotor surface will be perfectly flat when using a new rotor, it is still extremely important to “condition” the brake discs and match them up to your pads by driving gently for 200-300 miles. After this period, perform the heat bedding of organic pads as above in blue text.

Always remember not to contaminate your brake pads with any fluids or greases (even brake fluid) during the install process.

If you experience any vibration or serious loss of brake during this process, contact a professional motorcycle dealer for assistance.

Πηγή: ebcbrakes.com

dankannn
03/02/2014, 12:10
Τα ξερω αυτα που λες απλα εγω ειδα με την μια διαφορα ( στα 20χλμ ειχα κανονικα φρενο ) , μπορει τα nissin να ειναι λιγο πιο μαλακα τι να πω , απλα εγω αν ξαβαλω παλι braking δεν θα βαλω τα δικα τους τακακια .
Απλα ενα πιο μαλακο τακακι δεν θα ανεβασει αποτομα την θερμοκρασια.
Και χαρα στο κουραγιο σου που εκανες 500 χλμ
:beer:

amyroukai
03/02/2014, 12:32
Αλυσίδα όντως για πέταμα.
Αλλά τον δίσκο δεν θα τον άλλαζα αν δεν έχει φτάσει το όριο φθοράς σε ότι αφορά το πάχος του, ακόμα και αν έχει κάνει "βουναλάκι". Ο δικός μου είναι εδώ και.... 85000 χιλιόμετρα σε χειρότερη κατάσταση. Και όλο λέω ότι θα βάλω τον καινούριο που έχω, όλο το αποφεύγω. Ε και ας μην πιάνει καλά το πίσω, who cares, με το μπροστινό φρενάρω κυρίως. Αν σου περισσεύει το 80άρι/100άρι συν τακάκια, προφανώς καλό και θα ήταν να τον αλλάξεις και βάλε μεταλλικά τακάκια που δεν τον φθείρουν έτσι.

stamoylias
08/02/2014, 11:41
Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες και απέριττες απαντήσεις σας..:beer:
Η αλυσίδα και τα γρανάζια αλλάχθηκαν χωρίς δεύτερη κουβέντα :wave2:, όσο για την δισκόπλακα έμεινε πάνω, μέχρι να λιώσει τα καινούργια μεταλλικά τακάκια gafler που έβαλα διότι έχει ψωμί ακόμα παρότι την άθλια όψη της :smokin:...
Όταν με το καλό φτάσει η ώρα για αλλαγή των τακακίων θα αλλαχθεί και η δισκόπλακα... :cool:

teogtp
08/02/2014, 11:52
:beer: