View Full Version : MV Agusta Dragster 800
Αν και την λεει Dragster δεν μου κανει για Dragster.
Ειναι το στυλ που εμενα αρεσει και ειχα δει μια φορα πριν χρονια ενα Ducati monster στην ουσια μονοσελο και με τις εξατμησεις 1+1 δεξια , αριστερα.
Φανταστικη μηχανη και ελπιζα οτι η Ducati θα το εβλεπε -κυκλοφορουσε η φωτο στο νετ - και θα αποφασιζαν να βγαλουν και αυτοι ενα τετοιο monster αλλα δεν...
Νομιζω οτι ολα ξεκινησαν απο τον Βουλγαρο και το μονοσελο που εφτιαξε ,για να ερθει μετα η BMW 9T που αν και δεν ειμαι BMWακιας ειναι η μονη που θα πληρωνα για να εχω απο τις BMW.
Τωρα κυκλοφορησε αυτη η κατασκοπευτικη φωτο της MV στην Ιταλια ,800κεκ ,3 κυλινδροι. Υποθετικα πρεπει να ειναι μεταξυ 125 κ 148 αλογων αν ο κινητηρας ειναι αυτος της F3.
Αν δεν ημασταν σε οικονομικη κριση σε συνδυασμο με τις νεες τιμες , προσαρμοσμενες προς τα κατω , που δινουν πια οι εταιρειες -γιατι δεν ειναι μονο να την αγορασεις αλλα και να την συντηρησεις ,οποιος ειχε η εχει MV καταλαβαινει τι θελω να πω - ειναι πολυ προσιτες ,με 10χιλιαρικα παιρνεις την Rivale. Φανταζομαι οτι και αυτη καπου εκει θα ειναι.
Προς το παρω "φατε ματια ψαρια"
308598
τι πλάκα έχουν. Πλέον τις κατασκοπευτικές τις φτιάχνουν μόνοι τους
:lol:
Μας καυλwσες πρωινιατικα!
Dragster 800 is heavily based on the Brutale 800 sharing a hybrid steel trellis/aluminium alloy plate chassis, fuel tank, suspension, swingarm, exhaust and brakes (although the Dragster has the latest Bosch 9+ ABS system) and of course the three-cylinder engine.
Με 125 αλογα, 190 kg πληρες υγρών, 200 πισω λάστιχο και τιμη στας Αγγλίας 11κ λίρες
el_hymador
03/02/2014, 10:02
Aν η ουρά του εκτεινίταλ λίγο πιο πίσω θα ήταν πολύ όμορφο, τώρα μοιάζει με με κολοβό.
pipe_smoker
03/02/2014, 10:57
Aν η ουρά του εκτεινίταλ λίγο πιο πίσω θα ήταν πολύ όμορφο, τώρα μοιάζει με με κολοβό.
Ίσως για να φέρνει όντως σε dragster? Who knows.
Δε τρελαίνομαι πάντως.
makis206
03/02/2014, 11:06
Το είδα σε κατάστημα της Hellinmoto στην Αγησιλάου, τέτοιο "νινί" έχω καιρό να χαζέψω από κοντά, παραδίπλα ήταν ένα F4 και το προσπέρασα υποτιμητικά!:uplate:
devil's animal
03/02/2014, 11:07
Με 125 αλογα, 190 kg πληρες υγρών, 200 πισω λάστιχο και τιμη στας Αγγλίας 11κ λίρες
τρομερες αναλογιες για dragster...:moutza: στην ΜV...
ασε που οντως ειναι σαν να λειπει τμημα της ουρας...
και αυτος ο λασπωτηρας ειναι μια αηδια...θυμιζει bobber και cafe racer...
γενικως χαλι...:yuck:
notakos600
03/02/2014, 12:34
Σαν το XJ6 είναι αλλά χωρίς κώλο...
DrIoannis
03/02/2014, 13:29
Εμένα μου αρέσει πάντως...
Bradipous
03/02/2014, 13:46
Το μονο που με χαλαει ειναι ο -μαλλον- πολυ φαρδυς κωλος απο οσο μπορω να διακρινω απο τις φωτο.
Κατα τ αλλα μ αρεσει κ μενα :D
makis206
03/02/2014, 14:10
Σαν το XJ6 είναι αλλά χωρίς κώλο...
Σε καμία των περιπτώσεων, εδώ μιλάμε για θεριό! Το xj6 δίπλα του είναι ποδήλατο, το είδα από κοντά λέμε.:cool:
Προσωπικά μάλιστα διαφωνώ με αυτή τη λογική ως προς το εξής, με αυτόν τον τρόπο όλα τα ss είναι ίδια μεταξύ τους, όλα τα on-off, όλα τα γυμνά κλπ κλπ..
Το να μην αρέσει σε κάποιον το σέβομαι απόλυτα πάντως, το να θυμίζει κάτι επίσης, όμως το να πει κάποιος ότι το συγκεκριμένο μοιάζει με το xj6 ας πούμε, απαντώ. Και δεν μοιάζει το CB-1000R με το xj6; Το Ζ1000; Το FZ1; Αυτό μάλιστα απέχει πολύ περισσότερο απ'ότι τα υπόλοιπα αν επικεντρωθείς τελικά στα χαρακτηριστικά που συνδυάζει και που δεν βλέπεις τόσο συχνά σε μοτοσυκλέτες του είδους, την τόσο κοντή ουρά και τον λασπωτήρα δηλαδή.
Καραεννοείται φιλικά το ποστ ε;:beer:
notakos600
03/02/2014, 15:18
Σε καμία των περιπτώσεων, εδώ μιλάμε για θεριό! Το xj6 δίπλα του είναι ποδήλατο, το είδα από κοντά λέμε.:cool:
Προσωπικά μάλιστα διαφωνώ με αυτή τη λογική ως προς το εξής, με αυτόν τον τρόπο όλα τα ss είναι ίδια μεταξύ τους, όλα τα on-off, όλα τα γυμνά κλπ κλπ..
Το να μην αρέσει σε κάποιον το σέβομαι απόλυτα πάντως, το να θυμίζει κάτι επίσης, όμως το να πει κάποιος ότι το συγκεκριμένο μοιάζει με το xj6 ας πούμε, απαντώ. Και δεν μοιάζει το CB-1000R με το xj6; Το Ζ1000; Το FZ1; Αυτό μάλιστα απέχει πολύ περισσότερο απ'ότι τα υπόλοιπα αν επικεντρωθείς τελικά στα χαρακτηριστικά που συνδυάζει και που δεν βλέπεις τόσο συχνά σε μοτοσυκλέτες του είδους, την τόσο κοντή ουρά και τον λασπωτήρα δηλαδή.
Καραεννοείται φιλικά το ποστ ε;:beer:
Αν είχα τα φράγκα θα το χτύπαγα πάντως γιατί μου θυμίζει πολύ το xj6....
Φιλικά πάντα.
RaGe_Raptor
03/02/2014, 15:18
Μούν@ρος όπως και κάθε MV Agusta..
Το είδα σε κατάστημα της Hellinmoto στην Αγησιλάου, τέτοιο "νινί" έχω καιρό να χαζέψω από κοντά, παραδίπλα ήταν ένα F4 και το προσπέρασα υποτιμητικά!:uplate:
Καλά, εδώ δεν το έχουν ακόμα ανακοινώσει επίσημα οι Ιταλοί, και έχουνε σε κατάστημα της Hellinmoto; Πως γίνεται αυτό; Μήπως είδες κανένα Rivalle ή Brutale;
Α, κάτσε, σήμερα το βάλανε και στο επίσημο site, χθές δεν υπήρχε...
http://www.mvagusta.it/en/products/dragster-800/
makis206
03/02/2014, 16:47
Καλά, εδώ δεν το έχουν ακόμα ανακοινώσει επίσημα οι Ιταλοί, και έχουνε σε κατάστημα της Hellinmoto; Πως γίνεται αυτό; Μήπως είδες κανένα Rivalle ή Brutale;
Α, κάτσε, σήμερα το βάλανε και στο επίσημο site, χθές δεν υπήρχε...
http://www.mvagusta.it/en/products/dragster-800/
Χμμμμ... τώρα που βλέπω το Rivale παίζει κιόλας να είπα μλκια, από τη βιτρίνα το είδα κι επειδή ήταν κι ολόμαυρο είναι πολύ πιθανό να έκανα λάθος. Δεν το είχα υπόψιν μου το Rivale, είδα όμως ένα Agusta με κοντή ουρά και λασπωτηρα στην πίσω ρόδα και σήμερα έπεσα πάνω στο thread. Όντως, είναι πολύ πιθανό να είδα αυτό τελικά..
Το Brutale το αποκλείω, το ξέρω καλά (και του έχω και ιδιαίτερη αδυναμία μάλιστα).:p
thomas tuning
03/02/2014, 17:00
τρελλααααααααααααα μοτο!!!!!!!!!!!
πολυ μαρεσε
είναι τέλειο, μακάρι να είχα χρήματα να μπορούσα να το αγοράσω
Σίγουρα είδες το Rivale... Brutale Dragster ακόμα δεν έχει πουληθεί πουθενά!
Η γενική διαπίστωση για όλα τα τρικύλινδρα, ειδικά όμως τα γυμνά είναι πως απο κοντά είναι απείρως ομορφότερα... το έπαθα με το B3 800 που δε μου γέμισε πολύ το μάτι απο τις φωτογραφίες, απο κοντά και ειδικά απο τη θέση του οδηγού το λάτρεψα, οδηγικά δε είναι ακόμα καλύτερα.
Αντικειμενικά λοιπόν η MV Agusta έχει κάνει πολύ σωστά βήματα με τα νέα τρικύλινδρα μοντέλα.
kostaspetrou
11/02/2014, 00:01
Παρ'ότι τα μπόμπερ στυλ μηχανάκια μ'αρέσουν,αυτό είναι εντελώς μπάζο.
Ο λασπωτήρας απ'τη στιγμή που δεν έχει ουρά το μηχανάκι είναι δυστυχώς απαραίτητος αλλιώς ο αναβάτης θα γίνει μ*υνί απ'τα νερά!
Χίλες φορές να βάζανε κανονικό φτερό πίσω που να καλύπτει τον τροχό απ'το ψαλίδι,έτσι φαίνεται εντελώς προχειροδουλειά.
Θυμίζει "ον οφ" bmw ! :yuck:
Τα φλασάκια πάντως εκεί που είναι δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να φαίνονται,ούτε να μένουν καθαρά...
Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να βγουν 148 άλογα από ιταλικό 3 κύλινδρο 800άρι (εκτός αν είναι σαν τα 200 :cry::lol: του desmosedici :rotflmao::rotflmao: )
Περι ορέξεως είναι αυτά. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως μάλλον δε θα βρεί το κοινό του και ίσως πουλήσει λίγο για έναν λόγο, επειδή δεν είναι αρκετά διαφορετικό απο το Brutale 800.
Σχετικά με την απόδοση, 148 ανακοινώνει για το F3 στο στρόφαλο και στη πράξη ξεπερνά τα 130 στη ρόδα που τα θεωρώ απολύτως λογικά, όσα δηλαδή ανακοινώνει η suzuki με το gsxr750, η ducati με το 899 και μάλλον αρκετοί άλλοι. Δε βλέπω που είναι το φάουλ.
Τα naked μοντέλα της εταιρίας έχουν το ίδιο μοτερ αλλά με άλλον setup μια και έχουν κατεύθυνση τις μεσαίες στροφές και ανακοινώνουν 125 άλογα. Στροφάρουν και λιγότερο.
Τώρα όσο για το Desmo, 200 στροφαλάτα εύκολα έβγαζε με την ελεύθερη εξάτμιση οπότε μια χαρά τα λέγανε και σ'αυτή τη περίπτωση οι Ιταλοί... :confused:
gixxerpap
11/02/2014, 20:02
Περι ορέξεως είναι αυτά. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως μάλλον δε θα βρεί το κοινό του και ίσως πουλήσει λίγο για έναν λόγο, επειδή δεν είναι αρκετά διαφορετικό απο το Brutale 800.
Σχετικά με την απόδοση, 148 ανακοινώνει για το F3 στο στρόφαλο και στη πράξη ξεπερνά τα 130 στη ρόδα που τα θεωρώ απολύτως λογικά, όσα δηλαδή ανακοινώνει η suzuki με το gsxr750, η ducati με το 899 και μάλλον αρκετοί άλλοι. Δε βλέπω που είναι το φάουλ.
Τα naked μοντέλα της εταιρίας έχουν το ίδιο μοτερ αλλά με άλλον setup μια και έχουν κατεύθυνση τις μεσαίες στροφές και ανακοινώνουν 125 άλογα. Στροφάρουν και λιγότερο.
Τώρα όσο για το Desmo, 200 στροφαλάτα εύκολα έβγαζε με την ελεύθερη εξάτμιση οπότε μια χαρά τα λέγανε και σ'αυτή τη περίπτωση οι Ιταλοί... :confused:
πότε θα το δούμε απο κοντά αυτό??????:eek:
θα σου πω εγώ αν έχει το κοινό του!
makis206
11/02/2014, 20:53
πότε θα το δούμε απο κοντά αυτό??????:eek:
θα σου πω εγώ αν έχει το κοινό του!
Πήγαινε στη Hellinmoto στην Αγησιλάου να δεις ένα που του μοιάζει πολύ.:lol:
motomaniac
13/02/2014, 10:23
διαβαζοντας χθες στο μοτο το περιοδικο για δαυτο λεει οτι το ψαλιδι ειναι αρκετο μακρτερο οπως και φαρδυτερο το πισω λαστιχο απο το Β3 για να τονισει το χαρακτηρα του dragster. εν ολιγοις να το κανει να ξεκιναει πιο γρηγορα σε κοντρα θα ελεγα εγω. κατα τ'αλλα εχει ψηλα και ρυθμιζομενα κλιπον (οπως καποια bros) και αλλαγες στην θεση οδηγησης. στανταρ abs και traction control.
Da.Vintage
25/02/2014, 12:21
Ότι τι? αφού έχουν το Rivale σε αυτή τη κατηγορία το οποίο έχει σχεδόν ίδιο κώλο!
http://www.mrbike.gr/website/street/mv-agusta-rivale-800-2013.html
notakos600
25/02/2014, 14:30
Δώσεεεε
http://www.youtube.com/watch?v=52XiuSTgUgs&feature=c4-overview&list=UUGJ0cJav9lCQfwza2q8PKxg
Wisdover
28/02/2014, 22:32
Αυτά είναι. Πολύ όμορφο Κλασσικά.
ολα τα Mv ειναι πανεμορφα και αυτο .... αλλα αυτο ειναι λες και του καναν φωτοσοπ και κοψαν το μισο μηχανακι . Οτι εχει μεινει παντως ειναι ωραιο :D
costas_versys
01/03/2014, 17:45
Να βάλω μια φωτογραφία από το εργαλείο από Διεθνή έκθεση Motor Show 2014
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.