PDA

View Full Version : Πρώτο μηχανάκι 50cc



ΚώσταςΚ
04/02/2014, 11:34
Καλησπέρα σε όλους, με λένε Κώστα και είμαι καινούργιος στο forum!

Επειδή είμαι εντελώς αρχάριος σε θέματα περί δικύκλων, θα ήθελα τις συμβουλές σας.
Είμαι 17 και θέλω να πάρω ένα 50ράκι, το χρειάζομαι για να πηγαινοέρχομαι στο σχολείο που είναι 14χλμ. καθημερινά. Θέλω κάτι ασφαλές και οικονομικό, η ταχύτητα δεν με ενδιαφέρει. Τώρα, για το αν αυτό θα είναι scooter, παπί, δίχρονο/τετράχρονο, καινούργιο/μεταχειρισμένο, θέλω την βοήθειά σας... Να επισημάνω ότι είμαι 55 κιλά (αν παίζει κάποιο ουσιώδες ρόλο) και ότι θα είναι η πρώτη φορά που θα οδηγήσω, οπότε δεν είμαι για πολλά πολλά :p Τα λεφτά που θα μπορώ να διαθέσω θα είναι περίπου 1.300-1.500E.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


:)

AristidisZ
04/02/2014, 11:36
ένα καλό glx μαμίσιο, και τα ρέστα εξοπλισμός

καλωσήρθες

:beer:

kokkiklhs
04/02/2014, 14:54
Καλωσόρισες!
Το GLX που λέει ο φίλος πιο πάνω ΣΙΓΟΥΡΑ ήταν Νο1 πριν 20 χρόνια, κι ακόμη μπορεί να είναι καλό, ΜΟΝΟ όμως αν ξέρεις από ποιον θα το πάρεις...
Η γνώμη μου είναι, μια κι είσαι φρέσκος, να πάρεις μια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ασιάτισσα πάπια (π.χ. Lifan, Kymco, Daytona) 50cc, με κάνα 900άρι ευρά, που θα σου δώσει και εγγύηση 2 χρονάκια και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... έτσι κι αλλιώς, σε λίγο καιρό, αν σου αρέσουν οι 2 τροχοί θα ψαχτείς για κάτι μεγαλύτερο, αλλιώς θα το παρατήσεις.
Αυτά που ακούς για τα κινεζάκια πράγματι αληθεύουν, η ποιότητα κατασκευής πράγματι δεν έχει καμιά σχέση με τα παλιά γιαπωνέζικα, αλλά στην αναμέτρηση Γιαπωνέζος 20 ετών εναντίον Κινέζου του κουτιού, σίγουρα ο πρώτος θα χάσει σε πολλά σημεία! Έχε υπόψιν σου και ότι πλέον, εδώ και πολύ καιρό, ακόμη κι οι γιαπωνέζικες φίρμες ΔΕΝ είναι made in Japan, οπότε μην πας στον έμπορο και σε βάλει στο τριπάκι για Χόντα-Μόντα-Γιαμάχα κλπ, δεν αξίζει τον κόπο, αν δε σε νοιάζει η ταχύτητα, η φιγούρα και τα λοιπά και θέλεις απλώς να μετακινείσαι αποροβλημάτιστα!