Σύνδεση

View Full Version : Καρμπυρατέρ για VFR400 NC21



Earentil21
05/02/2014, 00:15
Αν το πόσταρα σε λάθος σημείο ζητώ συγνώμη
Θάθελα κάποιος που έχει πρότερη εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο μηχανάκι να μου εξηγήσει τι τύπου καρμπυρατέρ παίρνει nc21. Διάβασα σε διάφορα site στο ίντερνετ αλλά και στο φόρουμ εδώ ότι μπορεί να πάρει και του 24 με κάποια αλλαγή στα κολάρα. Σκοπεύω με την πρώτη ευκαιρία (βρω δουλεια :D) να το ανακατασκευάσω...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

sapila racing
05/02/2014, 08:57
Αν το πόσταρα σε λάθος σημείο ζητώ συγνώμη
Θάθελα κάποιος που έχει πρότερη εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο μηχανάκι να μου εξηγήσει τι τύπου καρμπυρατέρ παίρνει nc21. Διάβασα σε διάφορα site στο ίντερνετ αλλά και στο φόρουμ εδώ ότι μπορεί να πάρει και του 24 με κάποια αλλαγή στα κολάρα. Σκοπεύω με την πρώτη ευκαιρία (βρω δουλεια :D) να το ανακατασκευάσω...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δεν το γνωρίζω σίγουρα, αλλά απ΄όσο ξέρω είναι ίδια τα καρμπυρατερ όπως και ο κινητήρας.
Τα κολλάρα πάλι ίδια πρέπει να είναι και θα δυσκολευτείς να τα βρείς.
Όταν είναι πολύ ξεραμένα είναι πρακτικά αδύνατον να τα βγάλεις και να τα ξαναβάλεις σωστά.

Πολυμήχανος
05/02/2014, 12:16
Τι ακριβώς NC21 έχεις; VFR400R; VFR400Z; VFR400K;

Αν έχεις 86ρι, έχει λίγο πιο μικρά καρμπς, άλλη ηλεκτρονική δίπλα στην μπαταρία και όχι πίσω στην ουρά, με αισθητήρα εκκεντροφόρου στην μπροστινή κεφαλή, μικρότερους δίσκους μπροστά, όργανα με κόκκινο στις 13000, και πολλές άλλες μικροδιαφορές.

Αν έχεις 87ρι, τα carbs είναι τα ίδια ακριβώς με του NC24.

Εδώ (http://img811.imageshack.us/img811/6443/21052012353.jpg)σε εικόνα, τα μεν και τα δε

Κολλάρα για τα μικρότερα carbs των πρώτων NC21 δεν θα βρεις έτσι κι αλλοιώς. Αν θέλεις να αλλάξεις και έχεις 86ρι, βάλε τα μεγαλύτερα carbs των 87ριων NC21 ή NC24 , για τα οποία θα βρεις κολλάρα σαν ανταλλακτικά. Στην περίπτωση που βάλεις τα μεγαλύτερα carbs θα δεις και πολύ καλύτερες επιδόσεις.

Έχουμε βάλει και ηλεκτρονική (http://www.mybike.gr/topic/62726-resurrection-%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%82-vfr400r-nc21/page__view__findpost__p__1408443)από NC21 87ρι σε NC21 86ρι και όργανα με κόκκινο στις 14500, και το μοτέρ δυνάμωσε αισθητά, λογικό αφού πιο μεγάλα carbs και 1500 στροφές πάνω... Για να μπει η ηλεκτρονική του NC21-87 ή NC24 σε NC21-86 χρειάζεται να αλλάξεις γένος στο ένα βύσμα της, να αλλάξεις θέση σε μερικά pins στο άλλο (τα χρώματα τα καλωδίων είναι τα ίδια, οπότε είναι εύκολο), και να τραβήξεις σήμα για το στροφόμετρο από την εντολή του πίσω αριστερά πολλαπλασιαστή και ΙΣΩΣ να μπει και ο ρότορας της ανάφλεξης με τα pickups του 87ριου μοτέρ (αυτό δεν το ξέρω σίγουρα γιατί εμείς αλλάξαμε και το μοτέρ, οπότε αλλάχθηκαν και αυτά). Αν δεν βάλεις στροφόμετρο με 14500 κόκκινο και αφήσεις το 86ρι στροφόμετρο, θα έχεις θέμα όμως και θα δείχνει τις μισές στροφές, αλλά υπάρχει τρόπος αλλάζοντας 2 συγκεκριμένες αντιστάσεις στην πλακετούλα του, να δουλέψει σωστά. Διάβασε το ίδιο θέμα και εδώ (http://www.vfrh.net/t3920p144-topic#93480)

Sorry που θα δίνω λινκ σε άλλα φόρουμ, αλλά εφόσον το moto.gr δεν επιτρέπει εξωτερικές φωτό, αναγκαστικά δεν έχω επιλογή να ανεβάσω το project αυτό εδώ.

Με πατεντούλα, μπαίνουν και δουλεύουν τα carbs από NC30 (πρέπει να βγάλεις από την NC30 τετράδα, το μεταλλικό πιάτο που τα δένει, και να δέσεις το μεταλλικό πιάτο της τετράδας του NC21-24), και επίσης αν θυμάμαι καλά, πρέπει να αλλάξεις από το ένα στο άλλο, και το μεταλλάκι που κρατάει τις ντίζες γκαζιού, γιατί είναι διαφορετικό στο NC30 και τις κρατάει πιο μακριά από το ράουλο.

Για ότι άλλο θέμα με VFR400 ρώτα με, καλύτερα έλα εδώ (http://www.vfrh.net/)που είμαστε πιο εξειδίκευση στο θέμα.

Earentil21
05/02/2014, 14:54
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. ΤΟ μοντέλο Κ έχω..

Πολυμήχανος
05/02/2014, 15:42
Τα Κ είναι συνήθως 87ρια, με τα πράγματα των NC24 (carbs, ηλεκτρονική, φιλτρόκουτο, πηρούνι, δίσκοι...)

Θεωρητικά υπάρχουν και 86ρια Κ αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει κάποιο από κοντά.

Το δικό σου 86ρι είναι ή 87ρι;

kostaspetrou
05/02/2014, 15:48
Τρελή ιδέα: fcr λέτε να μπαίνουν;
Αν δε βγαίνουν σετ για το μηχανάκι είναι και γαμώ τις βελτιώσεις,αν δε βγαίνουν θα χρειαστεί πατέντα.
Σαν απόδοση πάντως καμμιά σχέση με τα μαμά!

zannisvel
05/02/2014, 16:02
Ναι και θα κοστιζουν και μια περιουσια... βεβαιως - βεβαιως.

kostaspetrou
05/02/2014, 16:10
Ναι και θα κοστιζουν και μια περιουσια... βεβαιως - βεβαιως.
κανένα πρόβλημα...

sapila racing
05/02/2014, 16:38
Τρελή ιδέα: fcr λέτε να μπαίνουν;
Αν δε βγαίνουν σετ για το μηχανάκι είναι και γαμώ τις βελτιώσεις,αν δε βγαίνουν θα χρειαστεί πατέντα.
Σαν απόδοση πάντως καμμιά σχέση με τα μαμά!

Δν χωράνε FCR εκει μέσα με την καμμία.
Εκτός βέβαια του οτι κανουν περισσότερα απο το μηχανάκι. :D

Πολυμήχανος
05/02/2014, 18:48
Χωράνε και έχουν βάλει κατά καιρούς διάφοροι που είχαν τα φράγγα να πειραματιστούν.

Μάλιστα χωράνε και στο πιο στενό-περιοριστικό πλαίσιο των NC30-NC35.

http://img600.imageshack.us/img600/2866/fcr1.jpg

http://p1.bikepics.com/2008%5C11%5C11%5Cbikepics-1478601-full.jpg

Απλά δεν υπάρχει όμως και ιδιαίτερος λόγος. Για χρήση δρόμου δεν κάνουν(κατανάλωση, χαρακτήρας απόδοσης, δεν δουλεύουν ποτέ συνολικά σωστά) και για χρήση πίστας πάλι δεν κάνουν (κλωτσιά στο μέσον της στροφής κ.ο.κ.). Ουσιαστικά κάνουν μόνο για dragster χρήση, όπου δεν υπάρχει καμία σχετική κατηγορία να τρέξει το 400.

Οι σοβαροί πειραματισμοί, με ανάλογα τιουναρίσματα σε τέτοια μοτέρ, γίνονται με ψεκασμό, μαζί με μεγαλύτερο κυβισμό, μεγαλύτερη συμπίεση ηλεκτρονική με περισσότερες στροφές, ενισχυμένες μπιέλες κ.ο.κ. οπότε φτάνουμε και τα 100 άλογα τροχό, με ένα συνολικό κόστος μεγαλύτερο από ένα CBR600RR τριετίας.

sapila racing
05/02/2014, 19:40
Χωράνε και έχουν βάλει κατά καιρούς διάφοροι που είχαν τα φράγγα να πειραματιστούν.

Μάλιστα χωράνε και στο πιο στενό-περιοριστικό πλαίσιο των NC30-NC35.

http://img600.imageshack.us/img600/2866/fcr1.jpg

http://p1.bikepics.com/2008%5C11%5C11%5Cbikepics-1478601-full.jpg

Απλά δεν υπάρχει όμως και ιδιαίτερος λόγος. Για χρήση δρόμου δεν κάνουν(κατανάλωση, χαρακτήρας απόδοσης, δεν δουλεύουν ποτέ συνολικά σωστά) και για χρήση πίστας πάλι δεν κάνουν (κλωτσιά στο μέσον της στροφής κ.ο.κ.). Ουσιαστικά κάνουν μόνο για dragster χρήση, όπου δεν υπάρχει καμία σχετική κατηγορία να τρέξει το 400.

Οι σοβαροί πειραματισμοί, με ανάλογα τιουναρίσματα σε τέτοια μοτέρ, γίνονται με ψεκασμό, μαζί με μεγαλύτερο κυβισμό, μεγαλύτερη συμπίεση ηλεκτρονική με περισσότερες στροφές, ενισχυμένες μπιέλες κ.ο.κ. οπότε φτάνουμε και τα 100 άλογα τροχό, με ένα συνολικό κόστος μεγαλύτερο από ένα CBR600RR τριετίας.

Eντυπωσιακό το πως τα χώρεσαν, βεβαια ετσι οπως ειναι οι φωτό δεν το βλέπω να μπαίνει σωστά το τεπόζιτο. :lol:
Με τα FCR εχεις απόλυτο έλεγχο του γκαζιού, και άρπαγμα παντού. Δεν είναι καθόλου on-off, ούτε κανουν μόνο για dragster, αναρωτιέμαι πως εβγαλες αυτό το συμπέρασμα.
Σίγουρα δεν έχεις καβαλήσει καποιο μηχανάκι με FCR και σωστό σετάρισμα για να τα λες αυτα.

Υπήρχαν παλιότερα carb με τετοια χαρακτηριστικά (Lectron και αλλα), αλλά τα FCR δεν ειναι έτσι.

Takata Dome
05/02/2014, 19:49
Ένα TMR μήπως μπαίνει πιο εύκολα;

Πολυμήχανος
05/02/2014, 20:02
Το ντεπόζιτο μπαίνει πολύ πάνω, και δεν εμπλέκεται καθόλου. Στην πραγματικότητα με τα FCR έρχεται το σύστημα πιο χαμηλά από το μαμά σύστημα, οπότε υπάρχει και πιο πολύ χώρος για φιλτρόκουτο.

Εδώ η μαμά κατάσταση >> http://img62.imageshack.us/img62/9098/p19090914.jpg όπου φαίνεται καθαρά ότι η μαμά τετράδα έρχεται πιο ψηλά.

Το άλλο που έγραψες, για γραμμικότητα με FCR σε VFR400 το αφήνω εντελώς ασχολίαστο.

kostaskk
05/02/2014, 20:09
fcr σε 400αρι δεν νομιζω να αξιζει.
σε 1000 σίγουρα

sapila racing
05/02/2014, 20:28
Το άλλο που έγραψες, για γραμμικότητα με FCR σε VFR400 το αφήνω εντελώς ασχολίαστο.

Kαλύτερα να το άφηνες ασχολίαστο αλλά δεν το άφησες. :rolleyes:
Η γραμμικότητα είναι από τα κύρια χαρακτηριστικό των FCR.
Αν καποιο μηχανάκι είναι κακορυθμισμένο η κ%$#φτιαγμένο κι έχει 1000 στροφές εύρος λειτουργίας δεν του φταίνε τα FCR.


fcr σε 400αρι δεν νομιζω να αξιζει.
σε 1000 σίγουρα

Οτι δεν αξίζει είναι το μόνο σίγουρο φυσικά.

Πολυμήχανος
05/02/2014, 20:36
Κοίτα, επειδή ξέρω 5 πράγματα, πραγματικά δεν έχει καμία επαφή με γραμμικότητα το FCR32 σε VFR400. Πολύ καλό μοτέρ, χρυσό, άγιο, αγαπάμε, εκτιμάμε, αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να συντονίζει ροή μόλις το πειράξεις έστω και λίγο.

Για πλάκα γίνεται εντελώς κακότροπο, ένα πλαστικό πάνω από το ψυγείο πειράζεις και τρελαίνεται και γίνεται ανισόροπο μέχρι τις 6000 rpm και ΔΕΝ έρχεται με τίποτα σωστό.

Και θα είναι γραμμικό με FCR32. Ναι θα είναι. Από τις 9000 μέχρι τις 14500. Με ρελαντί 3500.

kostaskk
05/02/2014, 20:40
fcr41

sapila racing
05/02/2014, 21:00
Κοίτα, επειδή ξέρω 5 πράγματα, πραγματικά δεν έχει καμία επαφή με γραμμικότητα το FCR32 σε VFR400. Πολύ καλό μοτέρ, χρυσό, άγιο, αγαπάμε, εκτιμάμε, αλλά είναι απίστευτα δύσκολο να συντονίζει ροή μόλις το πειράξεις έστω και λίγο.

Για πλάκα γίνεται εντελώς κακότροπο, ένα πλαστικό πάνω από το ψυγείο πειράζεις και τρελαίνεται και γίνεται ανισόροπο μέχρι τις 6000 rpm και ΔΕΝ έρχεται με τίποτα σωστό.

Και θα είναι γραμμικό με FCR32. Ναι θα είναι. Από τις 9000 μέχρι τις 14500. Με ρελαντί 3500.

Πιθανότατα να είναι έτσι με FCR32 μια και μαμα το NC24 εχει 29 αν θυμαμαι καλα.
32mm είναι πολύ μεγάλα γι αυτό το μοτέρ κατα την γνώμη μου και φυσικό είναι να μην δουλεψει όπως πρέπει.

Παντως τα FCR γενικά ειναι τα πιο γραμμικά καρμπ ever.

Πολυμήχανος
05/02/2014, 21:26
32ρια είναι τα μαμά του NC24.

29ρια είναι τα 86ρια NC21 R και Z μόνο, που θα δειτε στο σχετικό λινκ στην πρώτη μου απάντηση εδώ.

kostaspetrou
05/02/2014, 21:59
Έχω οδηγήσει drz (όχι δικό μου) με fcr κι έπαθα πλάκα!
Καμμιά σχέση με πριν.
Το παιδί που το είχε μου είπε ότι ξεπατώθηκε μέχρι να πετύχει ρυθμίσεις.
Μόνα αρνητικά:
- ζόρι στο ξεκίνημα το χειμώνα και το γεγονός
- λερώνει εύκολότερα τα μπουζί,ειδικά αν το "πνίγεις" (όχι το κουνέλι ε... :lol::lol::lol: )

sapila racing
05/02/2014, 22:01
32ρια είναι τα μαμά του NC24.

29ρια είναι τα 86ρια NC21 R και Z μόνο, που θα δειτε στο σχετικό λινκ στην πρώτη μου απάντηση εδώ.

Δεν νομίζω.
Δεν τα μετρησα όταν το είχα λύσει αλλά 4 x 29mm Keihin αναφέρεται παντού για το NC24.
πχ
http://www.hondarvf.com/nc24-specifications

Earentil21
05/02/2014, 22:46
Νομίζω το δικό μου είναι 87αρι.. Όταν ξεκινήσω την όλη ιστορία θα σας συμβουλευτώ. Απλά θα ήθελα μία αρχική εικόνα για το τι παίζει, δεν είμαι και πολύ σχετικός με το άθλημα αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσω..

Πολυμήχανος
05/02/2014, 23:33
Σου τα έγραψα πως να τα ξεχωρίσεις:

86ρι : Δίσκοι 255 χιλιοστών μπροστά, ηλεκτρονική σε μέγεθος σχεδόν βιντεοκασέτας VHS στο πλάι της μπαταρίας, στροφόμετρο με 13Κ στροφές κόκκινο, αισθητήρας εκκεντροφόρου στο πίσω μέρος της μπροστινής κεφαλής, α και μηχανισμός antidive που εξέχει στο πηρούνι.

87ρι : Δίσκοι 276 χιλιοστών μπροστά, ηλεκτρονική σε μέγεθος μεγάλο πακέτο τσιγάρα στο πίσω μέρος της ουράς κάτω από την σέλα συναναβάτη, στροφόμετρο με 14.5Κ στροφές κόκκινο.

Επίσης το βρήσκεις τι είναι από αριθμό πλαισίου ή το ταμπελάκι color code κάτω από την σέλα στο πλαστικό undertray.

Τέσπα, για ότι απορία έχεις, εδώ είμαστε.

tragos
14/02/2014, 12:18
εχουν κ αλλες διφορες ποιος καθεται τωρα να τις γραψει!!

οποιος εχει 86αρι εχει μπλεξει!! δυσκολο να βρεις καποια ανταλλατικα του!

μαυρες μποτες το 86αρι γκρι το 87αρι
τα 86αρια εχουν ρυθμιστη ευαισθησιας του trac (anti dive) στην αριστερη μποτα
διαφορετικο μονοσοκ πισω με κοκκινο ελατηριο το 86αρι μαυρο το 87αρι με πολυ λεπτοτερο καλαμι!
τα μοτερ εχουν παρα πολλες μικροδιαφορες. διαφορετικα πιστονια διαφορετικο γραναζομα 6ης
τα 86αρια εχουν υδραυλικο συμπλεκτη
τα 87αρια εχουν νικελ καπακι αναθυμιασεων στην πισω κεφαλη
τα 86αρια εχουν 44 πισω γραναζι τα 87 45αρι

Οτι αλλο εχει αναφερει ο Πολυμηχανος ειναι ολοσωστο!

Μιχαλη αν ξαναερθεις Σαλονικα κανονιζουμε καφεδακι ετσι?

Πολυμήχανος
14/02/2014, 14:02
Sapila, η σελίδα που παραθέτεις είναι λάθος. Έχει και άλλα λάθη, π.χ. λέει διαδρομή πιστονιού 32, ενώ είναι 42, dry weight 162 ενώ είναι 187 το σωστό, δίσκοι μπροστά 296 ενώ το nc24 έχει 276 δίσκους, 41mm πηρούνι ενώ έχει 37 στην πραγματικότητα.

Για την ακρίβεια μάλιστα είναι 33ρια, απλά ονομαστικά λέγονται 32ρια. Η πεταλούδα μέσα έχει τυπωμένο 130 (και εννοεί 1.30 ιντσες, κάνε επί 25.4 να δεις τι βγαίνει)

Αυτά δεν τα λέει μια σελίδα με λάθος στοιχεία στο ιντερνετ, αυτά τα λέω εγώ που έχω λύσει τέτοια τόσο πολλές φορές που τα ξέρω απέξω.

29ρια μόνο το NC21 του 1986.

sapila racing
14/02/2014, 14:08
187 κιλά άδειο το NC24?
Σοβαρά το λες αυτό τώρα?

Τότε το Hornet to 900 που καβαλάω κάθε μέρα είναι 350 κιλά άδειο. :bawl:

Πολυμήχανος
14/02/2014, 14:10
Ναι είναι αισθητά βαρύτερο από το NC30 που το αντικατέστησε, το οποίο έκοψε καμιά 15ριά κιλά. Θες να σου ζυγίσω ένα;

sapila racing
14/02/2014, 14:35
Ναι είναι αισθητά βαρύτερο από το NC30 που το αντικατέστησε, το οποίο έκοψε καμιά 15ριά κιλά. Θες να σου ζυγίσω ένα;

Το συνεχίζεις?
Δεν παίζει να είναι το NC24 187 κιλά άδειο με την καμμία, άστο που σου λέω.

Πολυμήχανος
14/02/2014, 14:44
Όπως δεν έπαιζαν και τα προηγούμενα που ''δεν νόμιζες''; Ή σαν τα άλλα δεδομένα της τόσο αξιόπιστης σελίδας που έβαλες;

Γενικά σε αυτό το θέμα, ότι απάντηση έδωσες, όλες λάθος ήταν, και διορθώθηκαν από εμένα.

Μου κάνει εντύπωση που ΕΙΧΕΣ ασχοληθεί παλιότερα με ένα τέτοιο, και πάλι τα ξέρεις τόσο λάθος, και ακόμα περισσότερη εντύπωση, που επιμένεις για θέματα VFR400 τελειωμένα, σε εμένα, που γενικά για μοτοσυκλέτες δεν ξέρω όσο εσύ, αλλά στο θέμα V4 400 έχω μια γνώση μαζεμένη παραπάνω από οποιονδήποτε άλλο.

Γιατί το κάνεις αυτό; Σου αρέσει να γράφεις πράγματα και μετά να σε διορθώνει κάποιος; Μην γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν, και μάθε να αναγνωρίζεις κάποιον που το ξέρει ένα θέμα.

sapila racing
14/02/2014, 15:21
Όπως δεν έπαιζαν και τα προηγούμενα που ''δεν νόμιζες''; Ή σαν τα άλλα δεδομένα της τόσο αξιόπιστης σελίδας που έβαλες;

Γενικά σε αυτό το θέμα, ότι απάντηση έδωσες, όλες λάθος ήταν, και διορθώθηκαν από εμένα.

Μου κάνει εντύπωση που ΕΙΧΕΣ ασχοληθεί παλιότερα με ένα τέτοιο, και πάλι τα ξέρεις τόσο λάθος, και ακόμα περισσότερη εντύπωση, που επιμένεις για θέματα VFR400 τελειωμένα, σε εμένα, που γενικά για μοτοσυκλέτες δεν ξέρω όσο εσύ, αλλά στο θέμα V4 400 έχω μια γνώση μαζεμένη παραπάνω από οποιονδήποτε άλλο.

Γιατί το κάνεις αυτό; Σου αρέσει να γράφεις πράγματα και μετά να σε διορθώνει κάποιος; Μην γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν, και μάθε να αναγνωρίζεις κάποιον που το ξέρει ένα θέμα.

Πολυμήχανε λυπάμαι γιατί έχεις όντως πολλές γνώσεις.
Θα σου απαντήσω καταλληλα αργότερα, είμαι στη δουλειά τώρα.

sapila racing
14/02/2014, 15:30
Kαι η Honda λάθος κάνει?

183 κιλά γεμάτο, 164 κιλά άδειο λέει.

Μηπως πρέπει επιτέλους να καταλάβεις οτι οταν κάνεις λάθος το καλύτερο είναι να το παραδεχτείς?
Εχεις γίνει ρόμπα τώρα και δεν φταίω εγώ γι αυτό φυσικά.

edit: μικραίνει την φωτό και δεν φαίνεται καθαρά. Μπορείς να την βρείς άνετ αστο νετ.
πχ http://bikepost.ru/blog/21212/KHonda-VFR-400R-1992-god.html

sapila racing
14/02/2014, 15:59
Εδώ φαίνεται καθαρά.

Θα περιμένω να ζητήσεις συγγνώμη γι αυτα που έγραψες παραπάνω και να παραδεχτείς το λάθος σου.

Takata Dome
15/02/2014, 12:48
Περιμένω τον καυγά,δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο αυτό! :a014:

tragos
26/03/2014, 10:40
Το βαρος που αναφερει ο πολυμηχανος ειναι για γεματο μηχανακι. βενζινες λαδια νερα!

sapila racing
26/03/2014, 11:37
Το βαρος που αναφερει ο πολυμηχανος ειναι για γεματο μηχανακι. βενζινες λαδια νερα!

Οχι ακριβώς.
Το βάρος που ανέφερε (και επέμενε) για άδειο μηχανακι (187 κιλα) είναι λίγο μεγαλύτερο απο το πραγματικό βάρος με γεμάτο μηχανάκι (183 κιλά).

Είπε κι άλλα που τα αφήνω ασχολίαστα...

tragos
26/03/2014, 14:11
Τα επισημα της honda ειναι 163 στεγνο το R και 159 το γυμνο!

Σε οτι αλλο ειπε ειναι ολοσωστος.

Ακου να δεις τι γινεται. Ειναι μηχανακια τα οποια δεν εχουν ερθει ποτε ευρωπη, και ουδε ποτε κυκλοφορισαν data και specs σε αλλη γλωσσα περα της μητρικης, οπωτε γενικα ο καθε ενας οτι θελει λεει σε γενικες γραμμες.

Κ να ξεχωρισουμε οτι δεν παιζει ρολο το αν ειναι 21 η 24 αλλα η χρονια!!

Οσα ειναι του 1986 RG / ZG / RG-YA εχουν πολλες διαφορες απο τα αλλα.