View Full Version : Διαφορικο Διαφορικο Διαφορικο
Πολυμήχανος
06/02/2014, 17:02
Σιγά μην είναι και περιορισμένης ολίσθησης.
Μετάδοση με άξονα το λένε, διαφορικό είναι άλλο πράγμα, πόσες φορές θα το γράψουμε ακόμα βρε;
Σιγά μην είναι και περιορισμένης ολίσθησης.
Μετάδοση με άξονα το λένε, διαφορικό είναι άλλο πράγμα, πόσες φορές θα το γράψουμε ακόμα βρε;
Δε βαρέθηκες κάθε φορά να σχολιάζεις και κάθε φορά να το προσπερνάμε?
Ναι εχεις δίκιο, οχι θα το λέμε διαφορικό
Σιγά μην είναι και περιορισμένης ολίσθησης.
Μετάδοση με άξονα το λένε, διαφορικό είναι άλλο πράγμα, πόσες φορές θα το γράψουμε ακόμα βρε;
Δεν νομίζω ο Φιντέλ να ρώτησε για την μετάδοση...................
αυτην την ερωτηση επρεπε να την βαλεις εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139517) ;)
Πολυμήχανος
06/02/2014, 18:41
Κοιτάξτε να είσαστε και να λέτε τα πράγματα σωστά, και όχι στο νεοελληνικό ''περίπου'' και αφήστε τι βαριέμαι εγώ.
Όποιος είναι έξυπνος άνθρωπος, κυρίως διαβάζει-ακούει, καταλαβαίνει ένα λάθος και το διορθώνει, και χαίρεται που το διόρθωσε, και παρακαλάει όταν κάνει ένα λάθος, να βρήσκει το σωστό.
Αυτός που ΔΕΝ διορθώνει, και είναι και υπερήφανος για το ''περίπου'' σωστό του....άλλη κατηγορία...
Ελεύθεροι άνθρωποι είστε, διαλέχτε.
sapila racing
06/02/2014, 19:18
@Πολυμήχανος.
ΟΚ το έχεις γράψει ξανά. Εχεις βάλει σκοπό να σταματήσει ο κόσμος να το λέει διαφορικό?
Δεν αλλάζει αυτό, άστο.
Πολυμήχανος
06/02/2014, 19:33
Ναι το έχω σκοπό.
Όπως έχω σκοπό, όπου βλέπω το λάθος και τυχαίνει να ξέρω ότι είναι λάθος το συγκεκριμένο θέμα, να επισημαίνω το σωστό, σαν να εξαρτάται η τύχη του κόσμου όλου από αυτό.
Άν το ψάξεις λίγο, θα δεις και ποιός άλλος το έχει ξαναπεί αυτό.
Εν τέλη, οι μοτοσυκλέτες ΔΕΝ έχουν διαφορικό, διότι δεν έχει νόημα το διαφορικό σε αυτές, εκτός κι αν μιλάμε για μοτοσυκλέτες με ΔΥΟ κινητήριους τροχούς.
Όπως αυτό http://2.bp.blogspot.com/_cqU00SteBgo/TKgKjDICI4I/AAAAAAAABm0/ZNIdbdXHX1Y/s1600/59748547.jpg ΔΕΝ το λέμε αεροπλάνο, αυτό http://www.cyclist.gr/upldx/Image/blog/mercier_old.jpg δεν το λέμε μοτοσυκλέτα, και αυτό http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/Plastic-Dart.jpg δεν το λέμε πύραυλο για την σελήνη.
Έχει την σωστή λέξη για την κάθε έννοια η γλώσσα μας.
Αντιλαμβάνομαι ότι μόλις έπεσε προειδοποίηση (οπότε σχολιάζοντας τα θέλει ο κ#λος μου) αλλά προτείνω τα ανάλογα σχόλια να πάνε στις αντιπαραθέσεις αντί να κοπούν.
Μπορεί κάποιοι να το βρίσκουν κουραστικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι αν δε μας διορθώσει κάποιος ή δυσκολότερα θα βελτιωθούμε, ή καθόλου - ανάλογα πότε θα αντιληφθείς το σωστό και πόσο δεκτικός είσαι.
Τελικά αν έχεις μάνα καθηγήτρια γίνεται κληρονομικό το χούι;.....
Takata Dome
06/02/2014, 22:47
To σωστό να λέγεται,διαφορικό δεν είναι.Αλλά και το μετάδοση με άξονα περιγράφει γενικότερα το σύστημα,και όχι συγκεκριμένα το εξάρτημα. Σωστό μεν αυτό που λέει ο Πολυμήχανος,αλλά πρέπει να βρεθεί και ο αντίστοιχος όρος για το εξάρτημα.Εγώ δεν τον έχω υπ'όψιν,όποιος τον έχει,ας τον γράψει!
Bradipous
06/02/2014, 23:02
To σωστό να λέγεται,διαφορικό δεν είναι.Αλλά και το μετάδοση με άξονα περιγράφει γενικότερα το σύστημα,και όχι συγκεκριμένα το εξάρτημα. Σωστό μεν αυτό που λέει ο Πολυμήχανος,αλλά πρέπει να βρεθεί και ο αντίστοιχος όρος για το εξάρτημα.Εγώ δεν τον έχω υπ'όψιν,όποιος τον έχει,ας τον γράψει!
μεταδοσηαξοναμεσυγκεκριμενοεξαρτημα εναλλακτικα (αν σου ειναι πιο ευκολο) μπορεις να το λες διαφορικο.
Κατα Μπαμπινιωτη... :p
Πολυμήχανος
09/02/2014, 02:25
Όσο για τον όρο, εμπειρικά το εξωτερικό κουτί, το αποκαλούμε συνήθως καβούκι, τα γρανάζια μέσα γωνιακά, και γενικά η αγορά βρίθει περιγραφικών όρων.
Μια φορά, το πουλί, αεροπλάνο δεν είναι...
Πολυμήχανος εχεις λάθος , αυτο το εξάρτημα της μοτο καλός ονομάζετε ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ γιατι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αυτή την δουλειά κάνει διαφοροποιη τις στροφές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο και τις στέλνει στον ΕΝΑΝ τροχό κίνησης .
Αυτο που υπόνοιες εσυ ως σωστό απλός κάνει μια παραπάνω διεργασία οταν υπάρχουν δυο τροχοι κίνησης , να ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗ και τις μεταξύ τους στροφές εκτος απ αυτές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εκτός εάν διαχωρίζεις τα εξαρτήματα της μοτο σε άξονα και διαφορικο τότε ναι.
Υπάρχουν και μοτο που δεν έχουν εξωτερικό προστατευτικό του άξονα ( παλαιότερες ) .
Πολυμήχανος εχεις λάθος , αυτο το εξάρτημα της μοτο καλός ονομάζετε ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ γιατι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αυτή την δουλειά κάνει διαφοροποιη τις στροφές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο και τις στέλνει στον ΕΝΑΝ τροχό κίνησης .
Αυτο που υπόνοιες εσυ ως σωστό απλός κάνει μια παραπάνω διεργασία οταν υπάρχουν δυο τροχοι κίνησης , να ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗ και τις μεταξύ τους στροφές εκτος απ αυτές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εκτός εάν διαχωρίζεις τα εξαρτήματα της μοτο σε άξονα και διαφορικο τότε ναι.
Υπάρχουν και μοτο που δεν έχουν εξωτερικό προστατευτικό του άξονα ( παλαιότερες ) .
Τι λες μωρε? :eek:
makis206
09/02/2014, 10:37
Πολυμήχανος εχεις λάθος , αυτο το εξάρτημα της μοτο καλός ονομάζετε ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ γιατι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αυτή την δουλειά κάνει διαφοροποιη τις στροφές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο και τις στέλνει στον ΕΝΑΝ τροχό κίνησης .
Αυτο που υπόνοιες εσυ ως σωστό απλός κάνει μια παραπάνω διεργασία οταν υπάρχουν δυο τροχοι κίνησης , να ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗ και τις μεταξύ τους στροφές εκτος απ αυτές που παραλαμβάνει απ το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εκτός εάν διαχωρίζεις τα εξαρτήματα της μοτο σε άξονα και διαφορικο τότε ναι.
Υπάρχουν και μοτο που δεν έχουν εξωτερικό προστατευτικό του άξονα ( παλαιότερες ) .
Εσύ μάλλον το "διαφορετικό" εννοείς :p
Αυτό ισως βοηθήσει κάποιους
http://www.3ystra.gr/2012/12/blog-post_7173.html#.Uvdco_YzRJE
Είναι καλο δείτε το
Τι λες μωρε? :eek:
Εσύ μάλλον το "διαφορετικό" εννοείς :p
Μπορείτε να μου πείτε μιας και βλέπω οτι έχετε διαφορετική άποψη αυτο πως το ονομάζουμε ;
Και τι δουλειά κάνει;
309331
KostasV2
09/02/2014, 17:08
Μπορείτε να μου πείτε μιας και βλέπω οτι έχετε διαφορετική άποψη αυτο πως το ονομάζουμε ;
Και τι δουλειά κάνει;
309331
Η πιό συνηθισμένη ονομασία του στα ελληνικά είναι κορωνοπηνίο...
Δουλειά του είναι να συνδέει δύο άξονες που έχουν μεταξύ τους γωνία 90 μοιρών.
Πολυμήχανος
09/02/2014, 23:34
...καλώς ονομάζεται ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ γιατι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αυτή την δουλειά κάνει διαφοροποιεί τις στροφές που παραλαμβάνει απο το κιβώτιο και τις στέλνει στον ΕΝΑΝ τροχό κίνησης .
Αν ίσχυε αυτό που γράφεις, τότε, όποτε έχουμε μετάδοση από γρανάζι σε γρανάζι, με διαφορετικά μεγέθη, είναι διαφορικό;
Δλδ τα γρανάζια της πρωτεύουσας μετάδοσης είναι διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης εκκεντροφόρων στα VFR , είναι κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης ντίζας κοντέρ στον ατέρμονα τροχού, κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια του κιβωτίου, είναι διαφορικό η κάθε σχέση;
Τελικά με αυτόν τον ορισμό, μια μοτοσυκλέτα, πόσα διαφορικά έχει;
.................
Πολυμήχανος
09/02/2014, 23:35
Για να μην λέμε πράγματα, χωρίς να εξηγούμε σε όσους δεν γνωρίζουν, ιδού ένα πολύ επεξηγηματικό βίντεο.
Είναι παλιό και στα αγγλικά, έχει μια χαζοφανφάρα στην αρχή-προσπεράστε την, αλλά αφού αρχίσει το κυρίως θέμα από το 03:30 και μετά, τα δείχνει ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, τι είναι το διαφορικό.
Προτείνω να το δείτε.
http://youtu.be/yYAw79386WI
διαφορικο ειναι ο μηχανισμος που μεταδιδει κινηση απο εναν κινητηριο αξονα σε δυο κινουμενους ετσι ωστε να υπαρχει η δυνατοτητα οι κινουμενοι να μπορουν να εχουν διαφορετικες ταχυτητες μεταξυ τους
στο αυτοκινητο επισης πραγματοποιει υποπολλαπλασιασμο και στροφη της κινησης κατα 90 μοιρες αν και αυτη δεν ειναι η κυρια δουλεια του
στη μοτοσυκλετα ο ορος διαφορικο δεν εφαρμοζεται αφου ο κινουμενος αξονας ειναι ενας οποτε δεν χρειαζεται διαφορισμος των στροφων
αυτο που φαινεται παραπανω ειναι μια γωνιακη μεταδοση η οποια μπορει να γινεται με απλα κωνικα γραναζια ή υποειδη οπως φαινεται στο παρακατω σχημα:
http://www.m3.tuc.gr/ANAGNWSTHRIO/Drawing/THEORIA/SXEDIASH%20TROXWN.html
motomaniac
10/02/2014, 11:08
συμφωνω με τον Πολυμηχανο. αξονας μεταδοσης ειναι το σωστο.
stefanos
10/02/2014, 11:13
συμφωνω με τον Πολυμηχανο. αξονας μεταδοσης ειναι το σωστο.
Αξονας είναι ο άξονας :D
Για να μην λέμε πράγματα, χωρίς να εξηγούμε σε όσους δεν γνωρίζουν, ιδού ένα πολύ επεξηγηματικό βίντεο.
Είναι παλιό και στα αγγλικά, έχει μια χαζοφανφάρα στην αρχή-προσπεράστε την, αλλά αφού αρχίσει το κυρίως θέμα από το 03:30 και μετά, τα δείχνει ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, τι είναι το διαφορικό.
Προτείνω να το δείτε.
http://youtu.be/yYAw79386WI
Αν ίσχυε αυτό που γράφεις, τότε, όποτε έχουμε μετάδοση από γρανάζι σε γρανάζι, με διαφορετικά μεγέθη, είναι διαφορικό;
Δλδ τα γρανάζια της πρωτεύουσας μετάδοσης είναι διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης εκκεντροφόρων στα VFR , είναι κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης ντίζας κοντέρ στον ατέρμονα τροχού, κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια του κιβωτίου, είναι διαφορικό η κάθε σχέση;
Τελικά με αυτόν τον ορισμό, μια μοτοσυκλέτα, πόσα διαφορικά έχει;
.................
Πολυμήχανος πολυ σωστά αναφέρεις τα παραπάνω παραδείγματα σε όλα υπάρχει διαφορα στην κίνηση απ την είσοδο στην έξοδο της , και το Βίντεο το είδα αλλα στο συγκεκριμένο θέμα δεν θελουμε να δείξουμε πως λειτουργεί το διαφορικο ενός αυτοκινήτου αλλα εάν ο ονομαςτικος προσδιορισμός (ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ) του εξάρτηματος μιας μοτοσικλέτας που παραλαμβάνει την κίνηση απ τον άξονα και τον μεταδίδει στον τροχός ειναι σωστός (να προσεγγίζει καλυτερα εάν δεν μπορεί να απόδοση πλήρως την λειτουργεια του) ή οχι .
KostasV2 Κορώνα και πηνίο ειναι ξεχωριστά εξάρτημα (γρανάζια να μην γράψω επακριβώς γιατι θα παμε πάλι αλλού) και η ονομασία τους προσδιορίζει το κάθε ενα χωριστά ,εμείς ψάχνουμε για την ονομασία ολόκληρου του εξαρτηματος.
Προσωπικά εμένα ο όρος του Διαφορικού για το συγκεκριμένο εξάρτημα με καλύπτει , για οποιαδήποτε άλλο ειμαι ανοιχτός αρκεί να μην εχει δόση ειρωνία .
sapila racing
10/02/2014, 16:27
O σωστός ορισμός είναι :
'Συστημα μετάδοσης κίνησης με κωνικούς οδοντωτούς τροχούς'.
:wave2:
Πολυμήχανος πολυ σωστά αναφέρεις τα παραπάνω παραδείγματα σε όλα υπάρχει διαφορα στην κίνηση απ την είσοδο στην έξοδο της , και το Βίντεο το είδα αλλα στο συγκεκριμένο θέμα δεν θελουμε να δείξουμε πως λειτουργεί το διαφορικο ενός αυτοκινήτου αλλα εάν ο ονομαςτικος προσδιορισμός (ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ) του εξάρτηματος μιας μοτοσικλέτας που παραλαμβάνει την κίνηση απ τον άξονα και τον μεταδίδει στον τροχός ειναι σωστός (να προσεγγίζει καλυτερα εάν δεν μπορεί να απόδοση πλήρως την λειτουργεια του) ή οχι .
KostasV2 Κορώνα και πηνίο ειναι ξεχωριστά εξάρτημα (γρανάζια) και η ονομασία τους προσδιορίζει το κάθε ενα χωριστά ,εμείς ψάχνουμε για την ονομασία ολόκληρου του εξαρτηματος.
Προσωπικά εμένα ο όρος του Διαφορικού για το συγκεκριμένο εξάρτημα με καλύπτει , για οποιαδήποτε άλλο ειμαι ανοιχτός αρκεί να μην εχει δόση ειρωνία και δεν υπονοω σε έσενα.
Μάστορα κάπου το χάνεις. Τα παραδείγματα του πολυμήχανου είναι μειωτήρες ή και πολλαπλ/στές κλπ κλπ. Διαφορικό δεν υπάρχει πουθενά.
Διαφορικό
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%BF%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE %BD
@ Πολυμήχανος : Το λινκ το έχω δει παλιότερο, άκρως επεξηγηματικό και διαφωτιστικό
O σωστός ορισμός είναι :
'Συστημα μετάδοσης κίνησης με κωνικούς οδοντωτούς τροχούς'.
:wave2:
Αρη σε αυτο το θεμα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139663&highlight=%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C με συτη την ονομασισ το εψαξες.
RaGe_Raptor
10/02/2014, 22:34
και βέβαια δεν υπάρχει διαφορικό σε μια μοτοσυκλέτα όπως πολύ σωστά αναφέρει ο πολυμήχανος και άλλοι, μην τρελαθούμε..απλά δε χρειάζεται να γίνει διαφοροποίηση στροφών τόσο απλά....άλλο το πως το ονόμασε η "πιάτσα"..
stefanos
11/02/2014, 00:20
Τα διαφορικά από την άλλη δεν είναι απαραίτητο να έχουν κωνικά γρανάζια αρκεί και μιά αλυσίδα.
Άξονας μετάδοσης είναι η σωστή ονομασία.
Η έννοια του διαφορικού είναι όπως αναφέρει και η λέξη να διαφοροποιεί τις στροφές ανάμεσα στους 2 άξονες μετάδοσης κίνησης , φανταστείτε ενα όχημα 4 τροχών όταν στρίβει: ο κινητήριος τροχός που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της στροφής πρέπει να διανύσει την μεγαλύτερη απόσταση αρα πρέπει να έχουν διαφορετική ροπή στρέψης μεταξύ τους, αλλιώς θα είχαμε φθορά στα ελαστικά, κακή πρόσφυση κ.λ.π..
Στις μοτοσυκλέτες δεν έχει εφαρμογή αυτό μια και ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι ένας.
DimChios
11/02/2014, 09:03
Μια φορά, το πουλί, αεροπλάνο δεν είναι...
σφεντονα?
επειδη εχω εναν φιλο και του το λεω οτι το χει κανει ετσι αλλα δε με πιστευει!
Άξονας μετάδοσης είναι η σωστή ονομασία.
Η έννοια του διαφορικού είναι όπως αναφέρει και η λέξη να διαφοροποιεί τις στροφές ανάμεσα στους 2 άξονες μετάδοσης κίνησης , φανταστείτε ενα όχημα 4 τροχών όταν στρίβει: ο κινητήριος τροχός που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της στροφής πρέπει να διανύσει την μεγαλύτερη απόσταση αρα πρέπει να έχουν διαφορετική ροπή στρέψης μεταξύ τους, αλλιώς θα είχαμε φθορά στα ελαστικά, κακή πρόσφυση κ.λ.π..
Στις μοτοσυκλέτες δεν έχει εφαρμογή αυτό μια και ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι ένας.
άξονας μετάδοσης είναι αυτό το κυλινδρικό πράμα που κινείται μέσα στο μπράτσο που συνδέει το μοτέρ με τον πίσω τροχό...
απ' ότι κατάλαβα το ζητούμενο που ψάχνουμε να ονομάσουμε και να αποσαφηνίσουμε είναι αυτό το κόλπο που στριφογυρνάει μέσα στο άλλο πράμα που ονομάζει η "πιάτσα" (όπως είπε και ο από πάνου), χελώνα....
ο άξονας μετάδοσης στα αυτοκίνητα καταλήγει στα γρανάζια του διαφορικού.
στην μοτοσυκλέτα καταλήγει στο κωνικό γρανάζι μετάδοσης. Ενδεχομένως οι τρείς τελευταίες αυτές λέξεις θα ήταν ίσως και η δόκιμη ονομασία που ψάχνει ο πολυμήχανος για το παρονομαζόμενο "διαφορικό" των μοτοσυκλετών: Κωνικό γρανάζι μετάδοσης...
εναλλακτικά... κωνογρανάζι, ή επειδή είναι στο κώλο της μηχανής, κωλογρανάζι....:D:uplate:
Αμαν ρε μαγκες...
Ενας σύνδεσμος είναι και τίποτε αλλο...
(αν τα δόντια των γραναζιών εχουν τον ιδιο αριθμό, δεν κανει ουτε μεταβολή στροφων..)
Cpt. Haddock
11/02/2014, 20:21
:a3:
Πολυμήχανος
11/02/2014, 20:33
...που ψάχνει ο πολυμήχανος για το παρονομαζόμενο "διαφορικό" των μοτοσυκλετών: Κωνικό γρανάζι μετάδοσης...
Εεεε, μπερδεύτηκες. ΔΕΝ το ψάχνω εγώ. Άλλοι ψάχνουν.
Οι μισοί αποκαλούν διαφορικό το σύστημα, και οι άλλοι μισοί ψάχνουν πως λέγεται το κάθε εξάρτημα.
Με τα λόγια και τις ονομασίες το χάνουν όλοι: Σημασία ήταν εξαρχής να ξέρουμε τι είναι αυτό που λέμε, να ξέρουμε την ΕΝΝΟΙΑ και την ΑΡΧΗ πίσω από αυτό, ΟΧΙ την ονομασία.
Για αυτό και η ένστασή μου στην παντελώς λανθασμένη χρήση της λέξης ''διαφορικό'', διότι δείχνει ΑΓΝΟΙΑ της έννοιας. Όχι του πως λέγεται.
Με τα λόγια και τις ονομασίες το χάνουν όλοι: Σημασία ήταν εξαρχής να ξέρουμε τι είναι αυτό που λέμε, να ξέρουμε την ΕΝΝΟΙΑ και την ΑΡΧΗ πίσω από αυτό, ΟΧΙ την ονομασία.
Αν δεν απατώμαι, η αρχική σου ενσταση ήταν για την ονομασία...:cool:
Υ.Γ.1
Η ονομασία του διαφορικού είνα ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ετυμολογικά, γιατί άλλο πραγμα είναι ο διαφορισμός και αλλο πράγμα κανει το διαφορικό..
Υ.Γ.2
Αν καποιος αποκαλεί "παπά" το φιλτροκούτι δεν σημαίνει ότι θεωρεί πως το συγκεκριμένο εξάρτημα κανει ευχέλαια και εξορκισμούς..
Πολυμήχανος
12/02/2014, 14:27
Φυσικά και απατάσαι. Το ίδιο το πράγμα που ρωτάς, το εξηγώ ΠΑΛΙ στο μέρος του quote που ΔΕΝ έσβησες.
Lioulios
12/02/2014, 14:34
Σιγά μην είναι και περιορισμένης ολίσθησης.
Μετάδοση με άξονα το λένε, διαφορικό είναι άλλο πράγμα, πόσες φορές θα το γράψουμε ακόμα βρε;
υδρόψυχτο , υδρόψυχτο , υδρόψυχτο
...πως λέμε beatlejuice ένα πραμα !
Φυσικά και απατάσαι.
Το πιο πιθανόν, γιατί από τις 3 σελίδες που διαβασα , για το μόνο πραγμα που ΔΕΝ έβγαλα άκρη είναι η δική σου άποψη...
(όχι για το σωστή ή λανθασμένη αλλά για το "ποια είναι"..)
DimChios
12/02/2014, 14:43
ελα, εχω για όλους... :a014:
ελα, εχω για όλους... :a014:
ριξε και λιγα ποπ κορν απο κατου:shrugs:
Takata Dome
15/02/2014, 12:24
Αφού δεν μπορούμε λοιπόν να βρούμε μια κοινώς αποδεκτή ονομασία για το εξάρτημα αυτό,θα συνεχίσουμε να το λέμε (λανθασμένα) διαφορικό.:D
stefanos
15/02/2014, 12:41
Αφού δεν μπορούμε λοιπόν να βρούμε μια κοινώς αποδεκτή ονομασία για το εξάρτημα αυτό,θα συνεχίσουμε να το λέμε (λανθασμένα) διαφορικό.:D
Να το λέτε.
Εγώ θα το λέω "τελική μετάδοση" να μαστε ξηγημένοι από τώρα.:D
Πολυμήχανος
15/02/2014, 15:26
Το πιο πιθανόν, γιατί από τις 3 σελίδες που διαβασα , για το μόνο πραγμα που ΔΕΝ έβγαλα άκρη είναι η δική σου άποψη...
(όχι για το σωστή ή λανθασμένη αλλά για το "ποια είναι"..)
Γιατί ελληνικά δεν τα γράφω;
Διαφορικό, είναι αυτό που μοιράζει κίνηση στα αυτοκίνητα μπλα μπλα μπλα
Άξονας μετάδοσης είναι το σύστημα που έχουν οι μοτοσυκλέτες.
Τι πάει να πει άποψη; Άποψη έχουν οι κομμώτριες πως να κάνουν τα μαλλιά στην πελάτισσα. Εγώ λέω γνώση, δεν λέω απόψεις, εκτός κι αν διευκρινίζω διαφορετικά σε κάποιο θέμα που επιδέχεται άποψης.
__________
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ
Τι έχετε πάθει στο moto.gr , o ένας επιμένει ότι το vfr400 είναι αλλοιώς από ότι είναι στην πραγματικότητα, ο άλλος ψάχνει να βρει ''άποψη'' , σε δύο γραμμές πληροφορία ευθεία και αμφιμονοσήμαντη.... ο παράλλος σηκώνει συζήτηση 4 σελίδων για το διαφορικό και τον άξονα και ρωτάνε και ξαναρωτάνε και ξαναματαρωτάνε το ίδιο πράγμα και πάλι λάθος τα λένε, ο παράλλος μου στέλνει ειδοποίηση ότι πρόσβαλα λέει την ιδιωτικότητα επειδή είπα ότι ''αυτό δεν είναι διαφορικό είναι άξονας'', και μετά ανοίγει επί τεχνικής παρατηρήσεως ειρωνικό 2ας δημοτικού ''διαφορικόδιαφορικόδιαφορικό'' ξεχωριστό θέμα στις αντιπαραθέσεις...
Τι να πω δλδ, λέω σε φίλους το moto.gr είναι το σοβαρό φόρουμ μοτό στην Ελλάδα και εκεί να μπαίνετε....και αποδεικνύομαι ψεύτης... αυτή είναι η σοβαρότητα; :sick:
ο παράλλος μου στέλνει ειδοποίηση ότι πρόσβαλα λέει την ιδιωτικότητα επειδή είπα ότι ''αυτό δεν είναι διαφορικό είναι άξονας''
Επειδή συνεχίζεις, (ξανα)διάβασε όλους τους κανόνες που διέπουν τη λειτουργία του forum και μετά την προειδοποίηση που έλαβες. Φαντάζομαι έχεις κρατήσει το π.μ., αν όχι πες μου να σου ξαναβγάλω κάρτα.
Το παρών δε θα μείνει για πολύ ακόμη ζωντανό.
Πολυμήχανος
16/02/2014, 16:55
Το αν το έχω κρατήσει ή όχι, φαντάζομαι το βλέπεις και μόνος σου.
Το τι είναι κανόνας και το ποιός είναι σωστός, είναι δύο διαφορετικά πράγματα, όχι κατανάγκη ίδια μεταξύ τους, εγώ σε προτεραιότητα έχω το δεύτερο.
Άμα τόσο πολύ ενοχλήθηκαν τα φιλαράκια σου(σας) και οι έσω κλίκες -γιατί μην κοροιδευόμαστε με ξύλινες γλώσσες, αυτό έγινε-, που βρέθηκε ο Πολυμήχανος και τους διόρθωσε για το διαφορικό, αντί να στέλνεις(τε) ανώνυμες ειδοποιήσεις για ανύπαρκτες παραβάσεις και μετά να απαντάς γενικά κι αόριστα ''διάβασε τους όρους'', κοίτα να μαζέψεις(τε) λίγο τους εξυπνάκηδες και τους είρωνες άνευ λόγου, κι άσε τον Πολυμήχανο, που μια φορά έχει ωφελήσει το φόρουμ πολλές φορές με τεχνικές και άλλες πληροφορίες, εδώ και πολλά χρόνια.
Και στην τελική, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά, τέτοιες μικροπρέπειες ούτε μικρά παιδιά. Ξαναλέω, σας είχα για πιο σοβαρούς.
Το τι θα κάνετε με το θέμα, δεν είναι δική μου δουλειά, θυμίζω ότι ΔΕΝ το άνοιξα εγώ, και δεν το έβαλα και εδώ που είναι, και ούτε έδωσα τον τίτλο και ούτε το έκανα εγώ 3 σελίδες.Φαντάζομαι εντούτοις, ότι τις όποιες τεχνικές πληροφορίες που γράφτηκαν, δεν θα τις σβήσετε, θέλετε ακόμα τεχνική πληροφόρηση στο moto.gr έτσι δεν είναι;
Το αν το έχω κρατήσει ή όχι, φαντάζομαι το βλέπεις και μόνος σου.
Εμμέσως πλην σαφώς, μου προσάπτεις πως με την ιδιότητα του διαχειριστή παραβιάζω την ιδιωτικότητα των μελών με πρόσβαση στα προσωπικά τους μηνύματα, έτσι;
Ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο από κανέναν.
:redcard:
Το τι είναι κανόνας και το ποιός είναι σωστός, είναι δύο διαφορετικά πράγματα, όχι κατανάγκη ίδια μεταξύ τους, εγώ σε προτεραιότητα έχω το δεύτερο.
Κοινώς, εφόσον ο κανόνας "Δεν προσβάλλουμε, παρενοχλούμε, υποβιβάζουμε ή απειλούμε με οποιονδήποτε τρόπο άλλα μέλη" δε σε βρίσκει σύμφωνο, σου δίνεις το δικαίωμα να προσβάλεις και να μειώνεις τους άλλους επειδή δε χρησιμοποιούν σωστά τους τεχνικούς όρους.
:redcard:
Άμα τόσο πολύ ενοχλήθηκαν τα φιλαράκια σου(σας) και οι έσω κλίκες -γιατί μην κοροιδευόμαστε με ξύλινες γλώσσες, αυτό έγινε-, που βρέθηκε ο Πολυμήχανος και τους διόρθωσε για το διαφορικό, αντί να στέλνεις(τε) ανώνυμες ειδοποιήσεις για ανύπαρκτες παραβάσεις και μετά να απαντάς γενικά κι αόριστα ''διάβασε τους όρους'', κοίτα να μαζέψεις(τε) λίγο τους εξυπνάκηδες και τους είρωνες άνευ λόγου, κι άσε τον Πολυμήχανο, που μια φορά έχει ωφελήσει το φόρουμ πολλές φορές με τεχνικές και άλλες πληροφορίες, εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν μπαίνω καν στον κόπο να ασχοληθώ με τα περί φιλαρακίων και κλικών, αλλά θα ακολουθήσω την προτροπή σου "να μαζέψω λίγο τους εξυπνάκηδες και τους είρωνες άνευ λόγου".
Και στην τελική, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά, τέτοιες μικροπρέπειες ούτε μικρά παιδιά. Ξαναλέω, σας είχα για πιο σοβαρούς.
Το τι θα κάνετε με το θέμα, δεν είναι δική μου δουλειά, θυμίζω ότι ΔΕΝ το άνοιξα εγώ, και δεν το έβαλα και εδώ που είναι, και ούτε έδωσα τον τίτλο και ούτε το έκανα εγώ 3 σελίδες.Φαντάζομαι εντούτοις, ότι τις όποιες τεχνικές πληροφορίες που γράφτηκαν, δεν θα τις σβήσετε, θέλετε ακόμα τεχνική πληροφόρηση στο moto.gr έτσι δεν είναι;
Σε αυτό έχεις δίκιο, πολύ ασχοληθήκαμε.
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.